van half lifeDE_Michiel schreef op 07 augustus 2002 @ 12:59:
deze map is voor counterstrike toch ?.
en counterstrike was een updat pack van ..... ?
Wirf: lol
Hielko: Kzal wel een keertje een overviewtje over de toonbank laten rollen, zal nog wel ff duren.
Likkepot: Doe ik ook nie, maar ik wil m zelf ook wel eind augustus afgerond hebben. Zal lastig worden, want ik ben nu ook een beetje Empire Earth-addicted.
_Robzilla_: lol .. en eh, den Timp is wel een relaxt cafe jah, maar het is allemaal iets te relaxt om alleen maar cafes in mn map te stoppen
Znz: Haha *zzzzz* j/k ..3D_Mike heeft de_deadlock gemaakt. Dit is de_downtown by Dr.DK & Backslider
.. en hij lijkt er totaal niet op, alleen qua realisme en setting.
Zawoot: lol Tukker
de_michiel: hehe
Hielko: Kzal wel een keertje een overviewtje over de toonbank laten rollen, zal nog wel ff duren.
Likkepot: Doe ik ook nie, maar ik wil m zelf ook wel eind augustus afgerond hebben. Zal lastig worden, want ik ben nu ook een beetje Empire Earth-addicted.
_Robzilla_: lol .. en eh, den Timp is wel een relaxt cafe jah, maar het is allemaal iets te relaxt om alleen maar cafes in mn map te stoppen
Znz: Haha *zzzzz* j/k ..3D_Mike heeft de_deadlock gemaakt. Dit is de_downtown by Dr.DK & Backslider
Zawoot: lol Tukker
de_michiel: hehe
Paar weekjes later .......
Paar exclusieve shotjes:

Ik zoek trouwens ook een goeie mirror/webspace waar ik mn maps en pics kan dumpen....iemand? thanks.
Paar exclusieve shotjes:

Ik zoek trouwens ook een goeie mirror/webspace waar ik mn maps en pics kan dumpen....iemand? thanks.
jah er is al een beta ... van de_battle_isle2 
over die Brinkster.com: 500 MB/Mnth Data Xfer .... da's niet zo heel veel.
Maps kun je het beste op @home webspace zetten ofzo. Of iets vergelijkbaars. Zit je niet zo snel met datalimieten.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:46:
jah er is al een beta ... van de_battle_isle2
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Metal-Kool4: lees die post nog es 
Captain Pervert: maar daar moet je voor dokken...daar doe ik niet aan
j/k
Captain Pervert: maar daar moet je voor dokken...daar doe ik niet aan
Kijk hier maar ff. Zit vast wel wat tussen. http://www.gratiz.nl/homepage.html
www.web1000.com is wel goed.
www.web1000.com is wel goed.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Hej Hej !Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:26:
Paar weekjes later .......
Paar exclusieve shotjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schiet es een beetje op met die maps !!!
ze zien er ubercool uit !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
[hintmodus] euhm dr.dk het is bijna september
vakanties eindigen...[/hintmodus]
Hoop dat het een beetje vaart gaat lopen en dat je niet al te veel op zal worden gehouden, ik kijk er nog steeds naar uit
Hoop dat het een beetje vaart gaat lopen en dat je niet al te veel op zal worden gehouden, ik kijk er nog steeds naar uit
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
Wooot gek! je moet voor Valve gaan werken.
Stuur die map naar hun en je mag cz maps gaan maken voor de cz upedate
Stuur die map naar hun en je mag cz maps gaan maken voor de cz upedate
Jah, en dat je er lang mee bezig bent maakt ook niet uit, bij CZ zijn ze nog veel erger

hehe jah heeft iemand toevallig ergens es gelezen wanneer waarschijnlijk CZ, CS2 en Half-life2/TF2 uitkomen?
*/me gaat snel weer an het mappen*
*/me gaat snel weer an het mappen*
Gerucht: Half Life 2 naar de Xbox?Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 19:55:
hehe jah heeft iemand toevallig ergens es gelezen wanneer waarschijnlijk CZ, CS2 en Half-life2/TF2 uitkomen?
** Switch gaat snel weer an het mappen*
^_^
en mappen zul je!!!Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 19:55:
** Crash gaat snel weer an het mappen*
geen idee wanneer die uitkomen, is nog niet veel over bekend
CZ wordt steeds verplaatst
DK, toon nog eens wat van die
Eerst komt er een playtest van de_battle_isle2 beta3. Ik zal er asap (deze week) een topic van maken. Ik wil m namelijk a.s. weekend met jullie even testen.
Ik vind echt gewoon dat het een mega mooie map wordt, aan de screenshots te zien.
Zelf run ik het bedrijf Get Fragged! en ik ga zeker deze map uploaden als hij af is...
Ook stel ik je onbeperkt webruimte in de aanbieding, neem dan even contact met me op via e-mail. (akra@xs4all.nl)
Zelf run ik het bedrijf Get Fragged! en ik ga zeker deze map uploaden als hij af is...
Ook stel ik je onbeperkt webruimte in de aanbieding, neem dan even contact met me op via e-mail. (akra@xs4all.nl)
Intentionally left blank.
Dan wil ik er bij zijn!Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 19:31:
Eerst komt er een playtest van de_battle_isle2 beta3. Ik zal er asap (deze week) een topic van maken. Ik wil m namelijk a.s. weekend met jullie even testen.
Vorige keer heb ik het gemist
The devil is in the details.
PouwelZ: haha, is ie alweer uitgesteld? (hoor mij nou)
aKra: hey bedankt man.
MaRc0: BI2 is al lang af!
check mn site
aKra: hey bedankt man.
MaRc0: BI2 is al lang af!
waar blijft dat level in Aalten die je toch ook aan het maken was.. dat werd toch je laatste??
of loop ik nu heel erg 8ter??
of loop ik nu heel erg 8ter??
This space is occupied
Dat is ook mn laatste. Ik heb alleen tussentijds de_battle_isle2 nog even moeten afronden.
Maar eh, Backslider en ik zijn dus nog steeds volop bezig met de_downtown. Ik moet de boel nog ff opschonen en Backslider gaat nog een riolering en een aantal models maken.
Ik hoop over een paar weekjes met de testfase te beginnen.
Maar eh, Backslider en ik zijn dus nog steeds volop bezig met de_downtown. Ik moet de boel nog ff opschonen en Backslider gaat nog een riolering en een aantal models maken.
Ik hoop over een paar weekjes met de testfase te beginnen.
Dr.DK als je dus space wilt hebben moet je even mailen.
yep, zal ik zeker doen als het zover is.
trouwens, iemand had t ooit es over Cafe Leuven. Nou, hiero zie je m dan. Alleen het onderste gedeelte klopt trouwens, maar ik vond m zo mooier dan in het echt
trouwens, iemand had t ooit es over Cafe Leuven. Nou, hiero zie je m dan. Alleen het onderste gedeelte klopt trouwens, maar ik vond m zo mooier dan in het echt

Verwijderd
bier hierVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:59:
yep, zal ik zeker doen als het zover is.
[afbeelding]
Wehehe... :-)
Maar, ik heb nog niks van een e-mail gekregen Dr.DK...
Maar, ik heb nog niks van een e-mail gekregen Dr.DK...
dat duurt ook nog wel ff hoor.....
sowieso nog een paar weekies.
mag ik dan helemaal niet meer slapen?
Verwijderd
haha .. ziet er wel grappig uit 
Maar ik kan de map niet testen als er een beta komt
... want ik speel namelijk geen cs meer
(mischien ga ik later wel weer CSen)
Maar ik kan de map niet testen als er een beta komt
Voor deze map alleen zou je CS er toch alweer opzetten toch?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:54:
haha .. ziet er wel grappig uit
Maar ik kan de map niet testen als er een beta komt... want ik speel namelijk geen cs meer
(mischien ga ik later wel weer CSen)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
arbeiten zul jeVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:39:
dat duurt ook nog wel ff hoor.....
Vetjes!!!
Die bestuurder
Die bestuurder
I'am 2 tired 2 play deadlock give us something new en asap een beetje ! hupp an die arbeit !!! :P:P
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Yopz!
Ziet er leuk uit 
Heb je enig idee,
hoe lang je nog bezig zal zijn met de_downtown tot de map af is DR.DK
We zijn inmiddels alweer een tijdje verder,
de tijd die je nodig hebt voor een map verschuift ook altijd
(vergelijkbaar met games
)
Dus ik ben erg benieuwd naar de vooruitgang en de bugs die je bent tegen gekomen en eventueel hebt opgelost
Heb je enig idee,
hoe lang je nog bezig zal zijn met de_downtown tot de map af is DR.DK
We zijn inmiddels alweer een tijdje verder,
de tijd die je nodig hebt voor een map verschuift ook altijd
(vergelijkbaar met games
Dus ik ben erg benieuwd naar de vooruitgang en de bugs die je bent tegen gekomen en eventueel hebt opgelost
offtopic:
mijn cs nick is meestal: FriedFlesh of noname-yet-
mijn cs nick is meestal: FriedFlesh of noname-yet-
[ Voor 0% gewijzigd door RoadKill21 op 27-09-2002 10:00 . Reden: typo ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
Hij wordt echt vet drdk ben zeer benieuwd
mag ik hm trouwens pimpu op kxm mapdesign?
http://www.cs-cz.nl/kxmmapdesign
mag ik hm trouwens pimpu op kxm mapdesign?
http://www.cs-cz.nl/kxmmapdesign
Ja hoeveel uur ben je wel niet bezig geweest met de_downtown !
Hij ziet er zwaar gelikt uit
!!
Hij ziet er zwaar gelikt uit
Verwijderd
allereest ik ben kinslayer.. dit is mijn allereerste post op dit forum.. maar... OMFG WAT EEN IDEE JE EIGEN WOONPLAATS NAMAKEN!! SCHOPKONT!! mijn woonplaats (lichtenvoorde) niet ver van aalten vandaan dus.. ga ik ook een proberen te maken.. niet dat het me lukt maar goed.. benn trouwens ook van plan om paar docenten van marianum (school waar ik op zit) ff te skinnen en in cs te zette kan je lache wedde dat iedereen van mijn school die cs heeft die skins wil hebben!!
maar je map ziet er trouwens kickuh uit!!
maar je map ziet er trouwens kickuh uit!!
Roadkill: We zijn nog wel een paar weekjes met de map bezig, misschien nog wel een maand. tja.
Xanthi: Leuk aangeboden, maar liever nog niet. We gaan de mapname misschien nog veranderen.
Rubbereendje: We zijn er al een Half-Leven mee bezig
Kinslayer: Het lijkt zeker niet meer op mn woonplaats. Je moet trouwens nooit iets uit de werkelijkheid exact namaken. De realiteit houdt geen rekening met de gameplay
Xanthi: Leuk aangeboden, maar liever nog niet. We gaan de mapname misschien nog veranderen.
Kinslayer: Het lijkt zeker niet meer op mn woonplaats. Je moet trouwens nooit iets uit de werkelijkheid exact namaken. De realiteit houdt geen rekening met de gameplay
We???? wie werkt er nog meer mee dan?Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 17:55:
Roadkill: We zijn nog wel een paar weekjes met de map bezig, misschien nog wel een maand. tja.
Ow jah, battle island rulz Dr.DK! keep it up!
[ Voor 0% gewijzigd door Serial-X op 28-09-2002 18:18 . Reden: ik had er gewoon zin in :P ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ik wacht...
Verwijderd
huh? de werkelijkheid houd geen rekening met de werkelijkheid?? ik snap niet..?? wat bedoel je daarmee DR.dk?????
de werkelijkheid houd geen rekening met de werkelijkheid gameplayVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 13:56:
huh? de werkelijkheid houd geen rekening met de werkelijkheid?? ik snap niet..?? wat bedoel je daarmee DR.dk?????
dus maps die precies de werkelijkheid namaken zijn meestal niet echt leuk om te spelen.
Heeft niet echt iets met de map te maken en ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar kijk hier eens of je cs verslaafd bent 
Ik vond hem iig wel leuk!
Ik vond hem iig wel leuk!
Ik wil hem ook wel ff downloaden... Waar kan ik dat doen ???
Dat kun je NIETM3ga_Man schreef op 30 september 2002 @ 17:26:
Ik wil hem ook wel ff downloaden... Waar kan ik dat doen ???
De map is niet af, Dr.DK laat het ons zeker wel weten als ie af is en dan kunnen we hem ook wel downloaden, maar dus voorlopig niet
Kan je al zeggen voor hoeveel procent je je map al hebt voltooid......
vette map.. misshien komt ie wel in de nieuwe beta
Wirf: Je helpt me wel goed met het beantwoorden 
Doublehomme:
Jellestoel: Brushwork 70%, textures 90%, sound 30%, models 20%
Narfpower: Voor eind oktober moet ie ook eigenlijk af zijn.
Kouwe_Arie: Beta?
Doublehomme:
Jellestoel: Brushwork 70%, textures 90%, sound 30%, models 20%
Narfpower: Voor eind oktober moet ie ook eigenlijk af zijn.
Kouwe_Arie: Beta?
Verwijderd
Offtopic: Ik moest afgelopen zaterdag nog wel in aalten voetballenVerwijderd schreef op 27 mei 2002 @ 21:49:
[...]
dat weet ik nog niet. hij is gebaseerd op mn woonplaats Aalten, maar de_aalten schiet ook niet op
Ik zal later trouwens ook wat meer info dumpen over deze map, de storyline, plot enz... alhoewel, ik wil ook nog niet te veel verklappen
Verwijderd
Hallo,
Kheb ffen een vraagje: MOet je cs kopen of downloaden?? Ik had eens gehoord dat je eerst half life moest hebben en dan kan je cs downen ofzow. Het lijkt me echt een erg tof spel.
Kheb ffen een vraagje: MOet je cs kopen of downloaden?? Ik had eens gehoord dat je eerst half life moest hebben en dan kan je cs downen ofzow. Het lijkt me echt een erg tof spel.
Zo, liggen slapen de afgelopen jaren?Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:08:
Hallo,
Je moet halflife OF CS (retailversie) kopen, over het algemeen kun je het beste HL kopen en dan CS (modversie) gratis downloaden via www.counter-strike.net
HL installen, updaten naar 1.1.1.0 en dan CS 1.5 full mod eroverheen
Veel plezier, CS rocks!
Op je HL CD's staat waarschijnlijk een prog Valve's Hammer, dat is mVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:16:
Waar kan ik zon programma downloaden?
Je moet Half-Life hebben om CS te kunnen spelen. CS is gratis te downloaden ja.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:08:
Hallo,
Om CS 1.5 te kunnen spelen moet je ook Half-Life update 1.1.1.0 downloaden
*update*
We hopen de map binnen een paar weken af te hebben, iig een beta.
Momenteel ben ik bezig met een bruincafe... barretje, pool tafel, arcades, hangventilator enzzz.
Morgen zal ik een paar pics posten!
Oh jah, we zijn ook aan het experimenteren met sunflares. Dus dat je zogenaamd een beetje verblindt wordt als je in de zon kijkt.
Pssst. Wat? Is er nog geen CS 1.6 topic?
http://countermap.counter-strike.net/maputilities.php
We hopen de map binnen een paar weken af te hebben, iig een beta.
Momenteel ben ik bezig met een bruincafe... barretje, pool tafel, arcades, hangventilator enzzz.
Morgen zal ik een paar pics posten!
Oh jah, we zijn ook aan het experimenteren met sunflares. Dus dat je zogenaamd een beetje verblindt wordt als je in de zon kijkt.
Pssst. Wat? Is er nog geen CS 1.6 topic?
Valve Hammer / Worldcraft 3.4Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 10:56:
met wat voor een programma kan je maps maken?
http://countermap.counter-strike.net/maputilities.php
Paar shots van het bruincafe......Jah, die kerel is zogenaamd aan het poolen, de poolballen moet je er nog even bij fantaseren 

WHOA!! wat GOED! is die pooler onderdeel van de map, of een character? en welk video spel staat daar op de achtergrond?
sieht sehr gut aus!
sieht sehr gut aus!
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
whahaha rofl! ik zie een bekendeVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:16:
Paar shots van het bruincafe......Jah, die kerel is zogenaamd aan het poolen, de poolballen moet je er nog even bij fantaseren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow!
Hij lijkt steeds vetter te worden, als je hem af hebt neem dan contact met me op, ik bied wel een download aan
Hij lijkt steeds vetter te worden, als je hem af hebt neem dan contact met me op, ik bied wel een download aan
Ik weet het lekker
maar ik laat het aan Dr.DK over om te zeggen wie het is
BdR: Jah die pooler hoort bij de map jah. Ik heb ook nog nooit een gewone cs player zien poolen 
aKra: Jah ik weet het nog.
Cell/Wirf: Hmmm tja, komt me wel bekend voor
aKra: Jah ik weet het nog.
Cell/Wirf: Hmmm tja, komt me wel bekend voor
Backslider zei dat we eventueel ook de naam de_deadlock2 mogen gebruiken.
Wat zeggen we ervan? de_downtown of de_deadlock2?
Wat zeggen we ervan? de_downtown of de_deadlock2?
Zo te zien is dat Mortal Kombat II.BdR schreef op 14 oktober 2002 @ 21:59:
en welk video spel staat daar op de achtergrond?
MK rules. Je hoort bij die arcade ook allerlei samples (theme song, vecht geluiden).
Het cafe heeft ook achtergrondmuziek: Blues. (red devils - cut it out)
Het cafe heeft ook achtergrondmuziek: Blues. (red devils - cut it out)
map klaar ?
neuh ?
Schiet dan 's ff op joh
neuh ?
Schiet dan 's ff op joh
Ik wil deze week nieuwe "officiele" pics posten op allerlei forums... en dan wil ik m binnen 2 weken echt af hebben... t heeft lang genoeg geduurd
Get Fragged! wil hem nog steeds wel hosten op hun server
joepie nog een week te gaanVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:11:
Ik wil deze week nieuwe "officiele" pics posten op allerlei forums... en dan wil ik m binnen 2 weken echt af hebben... t heeft lang genoeg geduurd
Verwijderd
Hij's echt supermooi, het begint een beetje op DoD te lijken zo, mijn complimenten!!!
/me zou ook wel zo'n goede mapper willen zijn
/me zou ook wel zo'n goede mapper willen zijn
Ik heb jullie volgens mij nog nooit bedankt voor de replies... thanx dudes!!! 
Nieuwe screens:

hiero kun je ook comments geven
Nieuwe screens:

hiero kun je ook comments geven
Hij ziet er echt prachtig uit! Ga je 'm nog een keer uittesten? 
Hopelijk is ie ook nog leuk
Hopelijk is ie ook nog leuk
Damn die map wordt echt 
Heb je ook een plattegrond v/d map?
Heb je ook een plattegrond v/d map?
O M F G.
Qua brushes is het simpel.
Maar tell me.
HOE THE HELL DOE JE DAT MET DIE TEXTURES.
Met webcam/digicam ofzo ?
Zo ja hoe die
kwaliteit.
Qua brushes is het simpel.
Maar tell me.
HOE THE HELL DOE JE DAT MET DIE TEXTURES.
Met webcam/digicam ofzo ?
Zo ja hoe die
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik hep nog geen overview... ben namelijk nog aan het prutsen met de lay-out.
De textures zijn gebaseerd op foto's. Maar ga nou niet denken dat je daarmee 1-2-3 mooie textures hebt. En je moet o.a. ook weten hoe de engine omgaat met textures, zo resulteren bv niet alle texture sizes in scherpe textures in-game.
De textures zijn gebaseerd op foto's. Maar ga nou niet denken dat je daarmee 1-2-3 mooie textures hebt. En je moet o.a. ook weten hoe de engine omgaat met textures, zo resulteren bv niet alle texture sizes in scherpe textures in-game.
W00t!! Dat ziet er strak uit, en ook nog een nissan erin 
Betatester nodig
Count me in
Betatester nodig
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dr.DK laat even weten per E-Mail wanneer je hem wilt testen, Get Fragged! stel zijn server beschikbaar...
Kunnen wel 32 players doen evt.
Kunnen wel 32 players doen evt.
Verwijderd
waarom zijn er AH bonuskortingen bij de ALDI?
lol @ die duif btw. werkt ie hetzelfde als de kippen in italy?
Keep up the good work
!
lol @ die duif btw. werkt ie hetzelfde als de kippen in italy?
Dit topic is gesloten.