Stuur wel ff een mailtje over hoe ik mot betalen etc.
efmulder@wanadoo.nl
dit wil ik weten:
je rekeningnummer
naam + adres
prijs voor de blauwe 4*20
start van inkoop
levertijd
Als je dat nou ff mailt, dan scheelt mij dan een uur lang topics lezen
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Lees de 1e post en kijk hiernaar, scheelt hem het voor de 99e keer uitleggen.Op maandag 10 juni 2002 23:44 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Als je dat nou ff mailt, dan scheelt mij dan een uur lang topics lezen
Hopelijk komen er nog snel wat mensen bij voor de 2x20 en de 2x40 zodat we allemaal de korting krijgen.
[Tell_Sell-mode] Zit u ook 's avonds saai achter de computer alleen maar rotzooi te downloaden? Pak dan nu de telefoon en bestel de amazing lcd's met gepatenteerde blauwe letters. Iedereen kijkt naar uw pc zoals nooit tevoren. met de simpele Soldeer® techniek is uw lcd in een mum van tijd klaar. Is het niet geweldig!!! Dus koop nu snel een 2e lcd voor vriend of buur en geniet van de korting die u krijgt.[/Tell_Sell-mode]
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Verwijderd
De goedkoopste pakket bij de TPG is 4,88 Euro dat geldt voor post die niet in de standaard rode brivenbus past en een gewicht heeft tussen de 0 en 5 Kg. Best krom dus. Afijn, als pakje verzenden kost je minimaal 4,88 EuroOp maandag 10 juni 2002 22:14 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Dus wat is de conclusie
Volgens mij kan je het het beste via de TPG oplaten sturen. Heb even in het boekje gekeken van TPG maar ik kan je geen informatie geven hoe je het het beste kan doen
Verwijderd
Naar alle waarschijnlijkheid gaan veel die-hards knutselheads me hier tegenspreken, doch volgens de Active en Viewing area afmetingen kan dat wel eens een probleem zijn...Op maandag 10 juni 2002 23:16 schreef eightValve het volgende:
[..]
Maar de afmetingen van het het display zelf zijn toch gelijk?? (serieel of parallel) dus dan is het toch wel passend te maken....???? Kijk dat het printje verschilt is niet zo'n probleem.... toch??
634 (model frontje)
VA 102 x 41,5
AA 93,54 x 34
inkoopmodel
VA 77 x 25,2
AA 70 x 20,8
Hieruit blijkt dat de afmetingen van het venstertje de LCD component overtreffen (VA). Je kunt mischien wel met wat zwart plastic of zo de print bedekken. Iets meer als een cm rondom. Verder nog met shunts de bevestiging riggen. Persoonlijk denk ik dat deze 'frontmod' er toch niet zo mooi uitkomt.
Ja, dat kan ik ook vinden maar ik dacht aangezien de LCD's wel door een brievenbus passen dat je dat beter niet kon gebruiken. Tevens is je pakket dan nog niet verzekerd. Dan moet je 5,81+1,25 euro betalen. Maar dan is je pakket wel verzekerd tot 500 euroOp dinsdag 11 juni 2002 02:08 schreef nitraat het volgende:
[..]
De goedkoopste pakket bij de TPG is 4,88 Euro dat geldt voor post die niet in de standaard rode brivenbus past en een gewicht heeft tussen de 0 en 5 Kg. Best krom dus. Afijn, als pakje verzenden kost je minimaal 4,88 Euro
Ik wil even melden dat ik gister de eerste heb kunnen overhalen, whistie...
Ik zal binnenkort zelf nog ff inschrijven.
Maar ik twijfel zelf nu tussen een 2x20 of een 4x20.
Ben nl niet zo'n beste dremelaar, en om nou men (enige) frontje te mollen
Maar ik vind die 4x20 (ook prijstechnisch gezien) toch wel errug relaxed aan het worden.
NEE: dit is geen signature...
Zodra de actie eindigt, zal iedereen die meedoet worden gemailt, met daarin onder andere de benodigde gegevens voor de betalingsoverdracht.Op dinsdag 11 juni 2002 00:12 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Nu alleen nog betaal-gegevens, dat is het enige dat ik nog weten wil want dat kan ik niet vinden
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook gewoon een soort doosje om dat ding heen bouwen en dan met een kabel (zoals je printer) hem op je buro neerzetten of waar dan ook. Kun je hem ook showen bij je maten en dan is een 4*20 toch wel aangenamerOp dinsdag 11 juni 2002 09:04 schreef iambig het volgende:
Dames en heren,
Ik wil even melden dat ik gister de eerste heb kunnen overhalen, whistie...
Ik zal binnenkort zelf nog ff inschrijven.
Maar ik twijfel zelf nu tussen een 2x20 of een 4x20.
Ben nl niet zo'n beste dremelaar, en om nou men (enige) frontje te mollen
Maar ik vind die 4x20 (ook prijstechnisch gezien) toch wel errug relaxed aan het worden.
Ben nog bezig met uitzoeken hoe ik hem nu ga voeden denk daat ik dat ook door de kabel heen ga voeren, dacht dat er ook wel ergens 5v+ op die poorten staat
Ehm, aantal besteld van de 4*20 staat op 37 hoorOp maandag 10 juni 2002 23:18 schreef -EL-Rady- het volgende:
Nog 12!!
Heb ook maar ff 2 4*20 besteld.![]()
Hmmm had ik zelf ook al aan zitten denken...Op dinsdag 11 juni 2002 09:09 schreef Ramonnekke het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een soort doosje om dat ding heen bouwen en dan met een kabel (zoals je printer) hem op je buro neerzetten of waar dan ook. Kun je hem ook showen bij je maten en dan is een 4*20 toch wel aangenamer
Heb ergens in een ander topic gelezen dat veel lui em van de gameport afhalenBen nog bezig met uitzoeken hoe ik hem nu ga voeden denk daat ik dat ook door de kabel heen ga voeren, dacht dat er ook wel ergens 5v+ op die poorten staat
Verwijderd
Ik weet dat er op de USB 5V te vinden is
En ik heb zelf de knoop ook doorgehakt...
1x 4x20 blauw voor mij
Hopelijk binnenkort ff met z'n 3tjes bij lethal op de koffie als ie ze binnen heeft (we komen ze halen, vanuit gld
en kijk als je gelijk een goeie kast had gekocht, dan had zo'n klein dingentje er makkelijk in gekunt zoals bij mij
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Dremelen....Op dinsdag 11 juni 2002 12:13 schreef GhOsT-187 het volgende:
hmpz passen die dingetjes al in een 5 1/2" bay of moet er gedremeld worden?
Of kan je met smartie hetzelfde (+ meer)?
Je zou misschien wel het zichtbare deel uit i frontje kunnen halen, maar dan heb je misschien een vrij slot eronder en erboven nodig....
Ik zie het wel als ik em krijg
Waarschijnlijk doe ik em zo (als het past)

(ik heb maar wat gegokt qua afmetingen, ik had alleen al gezein dat het niet in 1 ging passen...)
Verwijderd
dat duurt ook een tijdje hoor voordat je door die 14 pagina's van dit topic bent
wel wat heb ik nu vooral onthouden uit allemaal die pagina's is dat er 50 moeten zijn vooraleer die 4*20 blauw besteld wordt...op hoeveel komt dan de prijs ???
ik heb eventueel interesse voor een 4*20 maar tot 1
augustus
Is dat ding met een standaard controller en werkt het met de meest bekende progs ??? Is die backlight zondr inverter ?
Wat ik wel al verstaan heb is dat het op de lpt moet
Moet er nog gesoldeert worden, of hand die 16 pin kabel al aan het lcd ???
Thx
Mijn excuus voor al deze vragen die misschien al eerdere gesteld zijn !
Greetz
Giganerd
Verwijderd
Bij mij is me bay maar 4 cm hoog.... dus een printplaat van 6 cm gaat niet daarachter passen als je boven en onder een drive hebt hangen...Op dinsdag 11 juni 2002 13:06 schreef GhOsT-187 het volgende:
na aanleiding van de afmetingen op het plaatje is iet ist van 6cm X 9,8 cm tsjah net kan je een bay voor gebruiken lijkt mij
Bij 50 gaat de prijs omlaag...Op dinsdag 11 juni 2002 13:01 schreef Giganerd het volgende:
Putain
dat duurt ook een tijdje hoor voordat je door die 14 pagina's van dit topic bent
wel wat heb ik nu vooral onthouden uit allemaal die pagina's is dat er 50 moeten zijn vooraleer die 4*20 blauw besteld wordt...op hoeveel komt dan de prijs ???
ik heb eventueel interesse voor een 4*20 maar tot 1
augustus
Is dat ding met een standaard controller en werkt het met de meest bekende progs ??? Is die backlight zondr inverter ?
Wat ik wel al verstaan heb is dat het op de lpt moet
Moet er nog gesoldeert worden, of hand die 16 pin kabel al aan het lcd ???
Thx
Mijn excuus voor al deze vragen die misschien al eerdere gesteld zijn !
Greetz
Giganerd
de datum is al teruggebracht tot 1 juli
Het is een standaard controller, en werkt met errug veel proggies...
Je hebt geen inverter nodig.
en je moet nog wel wat solderen jah
Verwijderd
en een url of duidelijke pics van hoe het soldeerwerk moet gebeuren ???
Greetz
Ik ben het helemaal eens met jouw uitlegOp dinsdag 11 juni 2002 13:13 schreef iambig het volgende:
[..]
Bij 50 gaat de prijs omlaag...
de datum is al teruggebracht tot 1 juli
Het is een standaard controller, en werkt met errug veel proggies...
Je hebt geen inverter nodig.
en je moet nog wel wat solderen jah
(0 = een nul)
Maar zeg maar MaRc0, want die -][- zijn dom
En als die verzekering van TPG 4,88 is dan ben je 2,44x zo goedkoop uit met 'onze' verzekering
The devil is in the details.
(ik wou ff checken hoeveel 4x20 er nog besteld moesten worden om de 50 te halen... maar ik kreeg helemaal niks...)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Pinging 212.187.14.178 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 212.187.14.178:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss), |
Die server van LauPro is een heel leuk idee, tis alleen jammer dat hij de helft van de tijd plat ligt
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Tja, het is niet voor niets een gratis siteOp dinsdag 11 juni 2002 16:03 schreef mrEarthling het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9Pinging 212.187.14.178 with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Ping statistics for 212.187.14.178: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Die server van LauPro is een heel leuk idee, tis alleen jammer dat hij de helft van de tijd plat ligt
Verwijderd
Die 4,88 zijn geen verzekeringskosten die waren toen het nog guldens waren 2,50 voor een pakket tot 100 piek ofzo. Kortom een LCD verzekerd opsturen als pakketpost kost ongeveer 6 euro. Ik zou eerlijkgezegd voor de verzekering van de PTT gaan, is veel makkelijker te regelen.Op dinsdag 11 juni 2002 15:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Lethal het is -]MaRc0[- en geen ]MaRcO[
(0 = een nul)
Maar zeg maar MaRc0, want die -][- zijn dom
En als die verzekering van TPG 4,88 is dan ben je 2,44x zo goedkoop uit met 'onze' verzekering
kijk hier ff voor het aanluiten aan de gamepoort
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Hij doet het niet...Op dinsdag 11 juni 2002 17:10 schreef white_panther het volgende:
[url="http://white_panther.tripod.com/gameport.html"]http://white_panther.tripod.com/gameport.html[/url]
kijk hier ff voor het aanluiten aan de gamepoort
Nu wel
Ik heb nl. al een printer en een gare mp3 speler die ook op de printerpoort moeten... wat anders voor mijn lcdtje zou wel relax zijn.
Schema ziet er alleen een beetje brak uit...
Verwijderd
nee gaat n,ietOp dinsdag 11 juni 2002 17:21 schreef Prulleman het volgende:
Kan je ook met smartie enzo een lcd op een gameport aansturen?
Ik heb nl. al een printer en een gare mp3 speler die ook op de printerpoort moeten... wat anders voor mijn lcdtje zou wel relax zijn.
Schema ziet er alleen een beetje brak uit...
je kan alleen je 5volt uit de gameport halen
Oh, op die fiets, kan je 5 volt niet net zo makkelijk van een molex connectortje afhalen?Op dinsdag 11 juni 2002 17:53 schreef badpinguin het volgende:
[..]
nee gaat n,iet
je kan alleen je 5volt uit de gameport halen
dit bedoel je?
en dan als 4 knops joypad installeren, toch
Verwijderd
Sluitingsdatum is 1 juli, staat in de Thread en op de inkoopactie -site. wat betreft betalen, de LCD's kunnen goedkoper worden als er meer mensen zijn, vandaar.....Op dinsdag 11 juni 2002 18:11 schreef Fewture het volgende:
Waarom is er geen rekeningnummer voor deze actie bekend? Ik las net dat dit pas bekend wordt als de actie sluit. Lekker handig is dat. Dat gaat het nog langer duren..Er zijn altijd mensen die traag zijn met betalen, beter nu bekend maken dus.. En een sluitingsdatum zou ook lekker zijn.
Verwijderd
Sorry, ik zie het nu ook. Was eerst augustus ofzo, vandaar. Excuus.Op dinsdag 11 juni 2002 18:13 schreef tastingw het volgende:
[..]
Sluitingsdatum is 1 juli, staat in de Thread en op de inkoopactie -site. wat betreft betalen, de LCD's kunnen goedkoper worden als er meer mensen zijn, vandaar.....
Over dat betalen: het is duidelijk.
Verwijderd
idd gaat net zo goedOp dinsdag 11 juni 2002 17:59 schreef Prulleman het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, kan je 5 volt niet net zo makkelijk van een molex connectortje afhalen?
sommigen vinden de gameport (of usb) gewoon netjes'er
Er was iemand die zijn geld terug wou, dat komt eraan, zit laatste tijd nogal druk en ben meestal nog niet terug voor 5 uur, en dus zit de bank dan al dicht. Internetbankieren heb ik niet...
Nog een vraag, zit er in je printerpoort 5 volt?
Hmm, dat is jammerOp dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef Lethal het volgende:
Ben weer thuis... eff de 3 bladzijde doorgelezen.
Er was iemand die zijn geld terug wou, dat komt eraan, zit laatste tijd nogal druk en ben meestal nog niet terug voor 5 uur, en dus zit de bank dan al dicht. Internetbankieren heb ik niet...
Wanneer je over wilt gaan tot betaling moet je er voor zorgen dat het uit komt met de datum waarop je weer een afschrifte krijgt.
Heb je geen overschrijvingskaarten? Kaartje invullen, kaartje op de bus en klaar is LethalOp dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef Lethal het volgende:
Ben weer thuis... eff de 3 bladzijde doorgelezen.
Verwijderd
Mooi heb namelijk al een 4x40 lcd via een andere actie.Op dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef Lethal het volgende:
.
Er was iemand die zijn geld terug wou, dat komt eraan, zit laatste tijd nogal druk en ben meestal nog niet terug voor 5 uur, en dus zit de bank dan al dicht.
Volgens mij niet, je kan em wel uit je gameport trekken of gewoon recht vanaf je voeding (molex-connectortje)Op dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef Lethal het volgende:
Nog een vraag, zit er in je printerpoort 5 volt?
Als er nou nog 13x 2*20 worden genomen worden die €25,- in plaats van €28,-
Nog 6x de 4*20 en dan zijn er 50x 4*20 en wordt die dus €30,- (!)
Reclame:
Deze prachtige 2*20 Blauwe LCD voor maar €28,-
Als er nog 13 mensen deze bestellen worden ze €25,-
1
2
3
4
5
6
7
8
| ^ ^ ^ ^ ^ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Koop nu deze zeer voordelige LCD display's hierboven
Verwijderd
hehe, deze heb ik bij de andere actie besteld..Op dinsdag 11 juni 2002 19:19 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik ben blij dat er toch nog een paar mensen de 2*20 hebben genomen
Als er nou nog 13x 2*20 worden genomen worden die €25,- in plaats van €28,-
Nog 6x de 4*20 en dan zijn er 50x 4*20 en wordt die dus €30,- (!)
Reclame:
Deze prachtige 2*20 Blauwe LCD voor maar €28,-
Als er nog 13 mensen deze bestellen worden ze €25,-
[afbeelding]
Na het bestellen gaf hij keurig aan dat ik voor 37 euro besteld had, maar als ik op "jouw bestelde producten" klik dan geeft hij aan dat ik nog niks besteld heb. Ik sta trouwens ook niet bij de lijst van deelnemers
Ik zou het maar ff overnieuw doen danOp dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Vaag! Ik heb deelgenomen aan de inkoopactie (die Laupro site voor inkoopacties) en heb daar besteld.
Na het bestellen gaf hij keurig aan dat ik voor 37 euro besteld had, maar als ik op "jouw bestelde producten" klik dan geeft hij aan dat ik nog niks besteld heb. Ik sta trouwens ook niet bij de lijst van deelnemers![]()
![]()
Ik wil graag mijn pakketje met een AVG pakketzegel kost:
- Euro 5,81
+ Verhoogde aansprakelijkheid 1,25
das samen 7,06 euro.
En als iedereen dit doet weet iedereen zeker dat als ie kapot gaat onderweg je een nieuwe kan krijgen. Met dat verzekeringsplan heeft hooguit 1 persoon een nieuwe.
Dus gewoon laten verzekeren door de ptt zou ik zeggen kost maar 6 eurocent meer. maar het is natuurlijk je eigen keus.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
2x 80 mensen = 160 euro en dat is toch wel ongeveer 4 LCD'sOp dinsdag 11 juni 2002 19:41 schreef Interstice het volgende:
Met dat verzekeringsplan heeft hooguit 1 persoon een nieuwe.
Ik kan wat gemist hebben. Die verzekering is van Lethal naar de mensen toe of niet???Op dinsdag 11 juni 2002 19:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
2x 80 mensen = 160 euro en dat is toch wel ongeveer 4 LCD's
kon het niet zo snel terugvinden in de thread
okee mijn fout, maar voor 7,06 euro is iedereens pakketje verzekerd. Of er nu 20, 80, of 100 mensen meedoen. Ieder betaald voor de verzekering van zijn eigen lcd.Op dinsdag 11 juni 2002 19:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
2x 80 mensen = 160 euro en dat is toch wel ongeveer 4 LCD's
Als dit over de verzekering gaat van de USA naar Lethal. Als je betaald met een creditcard zijn al je aankopen verzekerd tot 90 dagen na betalingOp dinsdag 11 juni 2002 20:12 schreef Interstice het volgende:
[..]
okee mijn fout, maar voor 7,06 euro is iedereens pakketje verzekerd. Of er nu 20, 80, of 100 mensen meedoen. Ieder betaald voor de verzekering van zijn eigen lcd.
Als jij 3 keer zoveel wilt betalen voor het versturen van Lethal naar jouw huis moet jij dat weten. Die 2 euro is een goedkopere optie.Op dinsdag 11 juni 2002 20:12 schreef Interstice het volgende:
[..]
okee mijn fout, maar voor 7,06 euro is iedereens pakketje verzekerd. Of er nu 20, 80, of 100 mensen meedoen. Ieder betaald voor de verzekering van zijn eigen lcd.
Verwijderd
Alleen een LCD, printerkabel, soldeerbout+tin, tijd & Smartie of iets dergelijksOp dinsdag 11 juni 2002 20:39 schreef GhOsT-187 het volgende:
ehmz ik wil ff weten wat je nog allemaal moet halen als je dat lcd'tje wil aansluiten. Had op internet ff ergens wat gevraagd over een kitje maja 200 euro vroegen ze ervoor. Dussuh ik zou graag willen weten wat ik nog allemaal nodig heb bij het lcd'tje om hem te laten werken(aan hardware). Voor software toch dat port95nt.exe en smartie?
Zou jij voor natuurlijk een meerprijs voor mij de lcd op een printerkabel willen solderen?
Slechts 16 simpele draadjes solderen. Dat kan elke n00bOp dinsdag 11 juni 2002 20:47 schreef Sjo het volgende:
Heey Lethal, ik ga ook nog een 4x20 lcd bestellen zo, maar dat solderen lijkt me echt priegelwerk en ik ben bang dat het me niet lukt. En ik wil me mooie lcd'tje niet naaien!
Zou jij voor natuurlijk een meerprijs voor mij de lcd op een printerkabel willen solderen?
Of is het solderen echt een makkie?
Verwijderd
dan heb ie een probleempje he, is er niemand in jouw omgeving die dat kan, anders moet lethal dadelijk voor iedereen gaan solderen. Hmm nog niet zo'n gek ideeOp dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef Sjo het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet eens!
Verwijderd
Eens moet je het leren. Het zijn echt 16 simpele draadjes. Is echt niets moeilijks aan, en het hoeft echt niet binnen 5 min. af hoor.Op dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef Sjo het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet eens!
Link voor de uitleg (in het Engels!)
Een voorbeeld:

Verwijderd
Ga dr strax maar even eentje bestellen
[edit2]
Vind het ook wel zonde van de ruimte maar er kan dan weel meer op maja of dat interresant is? Alleen casetemp en cpu temp lijkt me wel leuk mayb ook vidkaart temp maja meer ook niet. Wat zou er anders nog interresant zijn om erop te zetten? Zou je je temp van je vidkaart er ook op kunnen laten zien?
[/edit2]
Het lukt vast wel. (hoop ik)
Verwijderd
Klopt had ik ook. Maar je moet je eerst aanmelden voor DIE inkoopactie en dan pas wordt het opgeslagen. Dus aanmelden op de site. Dan aanmelden voor de actie en dan bestellen. Suc6!Op dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Vaag! Ik heb deelgenomen aan de inkoopactie (die Laupro site voor inkoopacties) en heb daar besteld.
Na het bestellen gaf hij keurig aan dat ik voor 37 euro besteld had, maar als ik op "jouw bestelde producten" klik dan geeft hij aan dat ik nog niks besteld heb. Ik sta trouwens ook niet bij de lijst van deelnemers![]()
![]()
Nee over die van lethal naar ons.Op dinsdag 11 juni 2002 20:15 schreef tastingw het volgende:
[..]
Als dit over de verzekering gaat van de USA naar Lethal. Als je betaald met een creditcard zijn al je aankopen verzekerd tot 90 dagen na betaling
Nee hoor. Verzenden in doos kost bij lethal 4 euro(was eerst nog 5), "verzekeren" (Half verzekerd, waarbij je niet weet wat er met je geld gebeurt) kost je nog eens 2 euro.Op dinsdag 11 juni 2002 20:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Als jij 3 keer zoveel wilt betalen voor het versturen van Lethal naar jouw huis moet jij dat weten. Die 2 euro is een goedkopere optie.
Das 6 euro.
wat ik wil zeggen is dat je voor heel ietsje meer geld IEDEREEN 100% kan verzekeren. Lijkt me het risico niet waard dat niet te doen.
Dus kom op mensen. Bestel de 4x20 LCD!
geluktOp dinsdag 11 juni 2002 21:00 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Klopt had ik ook. Maar je moet je eerst aanmelden voor DIE inkoopactie en dan pas wordt het opgeslagen. Dus aanmelden op de site. Dan aanmelden voor de actie en dan bestellen. Suc6!
Dus nog maar eentje
Eum bijnaOp dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef GhOsT-187 het volgende:
rave17 moek geen weerstandjes ofzow hebben?
je hebt twee potmetertjes nodig... een van 100 en een van 1000 (1k)
(voor de n00b's: potmeters zijn zelf regelbare weerstanden van 0 - xxxx Ohm.)
eentjuh voor het contrast van de display, en een voor de sterkte van de backlight!
Verwijderd
[reclame]Op dinsdag 11 juni 2002 21:13 schreef Sjo het volgende:
Ik heb ook een blauw 4x20 LCD besteld. Nog maar 2 en dan kost ie nog maar 30 euro.
Dus kom op mensen. Bestel de 4x20 LCD!
Wat is ie mooi!! Die wil ik! ow wacht, xie net dat ik er al 1 had besteld
[/reclame]
Ik weet niet of je gameport gebruiktOp dinsdag 11 juni 2002 21:21 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Waar vind ik male USB stekkers die in mijn usb poorten passen zodat ik 5v kan aftappen voor mijn lcd?
Dan neem je er toch nog één!Op dinsdag 11 juni 2002 21:23 schreef Fewture het volgende:
[..]
[reclame]
Wat is ie mooi!! Die wil ik! ow wacht, xie net dat ik er al 1 had besteld![]()
[/reclame]
1
2
| Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen. |
Anywayz, het was niet de eerder vermelde 1k maar 10k (10000 Ohmpies)
Verwijderd
Ik woon in Breda
Waarom wachten.....Op dinsdag 11 juni 2002 21:30 schreef GhOsT-187 het volgende:
D*mn eerst wachten totdat me nieuwe comp binnen is en dan bestel ik ook maar een 4X20 dus nog ff tot zaterdag wachten. Hmpz dat word moeilijk
Maar het is en blijft jouw keuze wie, waar of wanneer je hem besteld
We hebben nog maar 1 deelnemer voor deze nodig:

En voor deze nog maar 3 (meer mag

En voor deze nog maar 7 (

Let wel op!
Wanneer we voor deze:

nog 1 deelnemer vinden is hij maar 2 euro duurder dan deze:

Wat zien ze er allemaal toch
[/Reclame]
Jammergenoeg is het 1,5 uur rijden van mijn huis naar jouw huis, anders had je mijn LCD mogen solderen!Op dinsdag 11 juni 2002 21:33 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Mensen die problemen hebben met solderen kunnen bij mij komen voor hulp. Ik soldeer je LCD voor je in elkaar, je moet uiteraard wel zelf je onderdelen meenemen
Ik woon in Breda
Waar woon je Sjo, misschien kan ik je helpenOp dinsdag 11 juni 2002 21:48 schreef Sjo het volgende:
[..]
Jammergenoeg is het 1,5 uur rijden van mijn huis naar jouw huis, anders had je mijn LCD mogen solderen!
HarderwijkOp dinsdag 11 juni 2002 21:48 schreef Rave17 het volgende:
Waar woon je Sjo, misschien kan ik je helpen
Verwijderd
wil ofcourse alleen weten of ik de bestelling ongedaan kan maken als ik hem toch niet wil bestellen
Dit topic is gesloten.
![]()