Hmm, met de auto een uurtje. Met de trein wat langerOp dinsdag 11 juni 2002 21:50 schreef Sjo het volgende:
[..]
Harderwijk
* Robino woont in (hier stond een plaats) (=
Hmm, met de auto een uurtje. Met de trein wat langerOp dinsdag 11 juni 2002 21:50 schreef Sjo het volgende:
[..]
Harderwijk
Ja we weten het Rave17Op dinsdag 11 juni 2002 21:47 schreef Rave17 het volgende:
[Reclame]
[/Reclame]
The devil is in the details.
Je kan het niet eens bestellen, er is geen 4x40!Op dinsdag 11 juni 2002 21:51 schreef GhOsT-187 het volgende:
hmpz als ik hem nu al bestel kan ik de bestelling dan later ongedaan maken? Als ik bestel dan bestel ik de 4*40
edit:
wil ofcourse alleen weten of ik de bestelling ongedaan kan maken als ik hem toch niet wil bestellen
Het voordeel van deze LCD is juist dat hij via 8 bits valt aan te sturen. De vorige inkoopaktie van blauwe LCD's door Lethal is juist afgebroken omdat het 4 bits LCD's betrof die niet met Smartie zijn aan te sturen. Voor 4 bits LCD's moet je je eigen prog. schrijven.Op dinsdag 11 juni 2002 22:15 schreef Denhomer het volgende:
Ok, khad nog wat vraagjes over de lcd's
Gewoon met smartie aan te sturen ?
Zijn er output poorten aan ?
Kan je hem met 4 bits aansturen (stond in datasheet volgens mijn engels verstan)
Zoja, iemand een idee welk prog dit ondersteund ?
Hehe, ok, en ik heb het nog niet geprobeert, maar er staat ergens op die site uitgelegd dat je 0 kunt invullen en dan wordt het weer verwijdert. Het is niet de bedoeling maar het kan wel.Op dinsdag 11 juni 2002 22:04 schreef GhOsT-187 het volgende:
lamborghini ik bedoel natuurlijk de 4 * 20
Nee niet met de huidige versie van Smartie.Op dinsdag 11 juni 2002 22:15 schreef Denhomer het volgende:
Ok, khad nog wat vraagjes over de lcd's
Gewoon met smartie aan te sturen ?
Zijn er output poorten aan ?
Kan je hem met 4 bits aansturen (stond in datasheet volgens mijn engels verstan)
Zoja, iemand een idee welk prog dit ondersteund ?

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Ik hoop wel dat jouw proc vanzelf trager gaat als het te warm wordt daarboven want stel je voor dat de boel kapot gaatOp dinsdag 11 juni 2002 22:29 schreef Lethal het volgende:
Mensen sorry dat ik traag reageer op emails, dat komt omdat ik er gemiddeld 9 per uur krijg...
Mijn processor in mijn hoofd moet ik maar eens oc'en, misschien kan ik ze dan sneller verwerken.
AUOp dinsdag 11 juni 2002 22:32 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat jouw proc vanzelf trager gaat als het te warm wordt daarboven want stel je voor dat de boel kapot gaat
Vlug, we openen een bankrekening voor Lethal met de naam:Op dinsdag 11 juni 2002 22:35 schreef Lethal het volgende:
[..]
AU
'We'
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Klopt dat heb ik ergens in het begin gezegd. Omdat ik dacht dat we de 50 niet zouden halen. Maarjaah dat is nu toch gelukt. Tjaah dan kan ik de aanbieding niet weer staanOp dinsdag 11 juni 2002 22:42 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
'We'Ik dacht dat jij niet meer mee deed...
Omdat we de 50 hebben gehaald worden de 4*20 LCD's dus €30,- (blauwe uiteraard)
Hmm een bmp zonder commpressie als jpg opgeslagen is nog steeds bmp sizeOp dinsdag 11 juni 2002 23:08 schreef mrEarthling het volgende:
[..]
Eeej er wel standaard een copyright op mn plaatjes he
Paint Rulezzz..Op dinsdag 11 juni 2002 23:10 schreef Interstice het volgende:
[..]
Hmm een bmp zonder commpressie als jpg opgeslagen is nog steeds bmp size
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Op woensdag 12 juni 2002 07:15 schreef Lethal het volgende:
De groen gele 4 * 20 lcd is toegevoegt in de lijst...
[afbeelding]
Bestelllen dan...Op woensdag 12 juni 2002 07:18 schreef Multisync het volgende:
[..]
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Nog meer?Op woensdag 12 juni 2002 08:17 schreef Tweakme het volgende:
Mja wil er ook wel 1
Tis nu wel gelukt via de laupro site..check je mail ook even aub.
Dat krijg ik vanzelf te horen... Jullie dan ook.Op woensdag 12 juni 2002 08:41 schreef xiri4ever het volgende:
Hey marco, denk zal ook ff reageren.
Als hij aan de douane niet gecheckt wordt, komt er ook niet die 19% btw bij (als ik het goed heb).
Iedereen hopen dan maar
Verwijderd
Mmm in totaal dus gewoon 1..heb hem vanochtend via site kunnen bestellen..terwijl ik gister mail heb gestuurd dat dat niet ging.nu wel dusOp woensdag 12 juni 2002 08:35 schreef Lethal het volgende:
[..]
Nog meer?
Dat nog meer ging over al die emails die ik krijgOp woensdag 12 juni 2002 09:07 schreef Tweakme het volgende:
[..]
Mmm in totaal dus gewoon 1..heb hem vanochtend via site kunnen bestellen..terwijl ik gister mail heb gestuurd dat dat niet ging.nu wel dus
Of bedoel je of er nog meer mensen zijn die willen?
Wat moet je in godsnaam met zo'n klein LCD ding? Daar kan je toch niks op weergeven man! Veel te kleinOp woensdag 12 juni 2002 09:09 schreef Rave17 het volgende:
Hmm, willen van al die 51 deelnemers maar 3 die 2*8 erbij kopen. Als er nog 7 deelnemers daar voor te vinden zijn kost dat dingen nog maar 11,55 euro.
BTW. nog maar 1 deelnemers gezocht voor de 2*20 LCD
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Niet, ik ga hem juist gebruiken om continu de temp. op te laten staan. En natuurlijk de proc. snelheidOp woensdag 12 juni 2002 09:32 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met zo'n klein LCD ding? Daar kan je toch niks op weergeven man! Veel te klein
Op woensdag 12 juni 2002 10:26 schreef Lethal het volgende:
Niemand met een vraag? tis al mijn 3de tussenuur enk heb niks te doen.(en ja tis pas 3e uur dus kep nog geen les gehad maar zit wel op school voor niks)
NEE: dit is geen signature...
Nope niet meer, btw dis mijn 4e tussenuurOp woensdag 12 juni 2002 10:37 schreef iambig het volgende:
[..]
Eum, wanneer kunnen die LCDties bij jou opgehaald worden ong.? (vakantieplanning e.d.) ennuh ik zat net die oude (bgmicro) draad na te lezen... staan die 4*20 nogsteeds in backorder?
Groen/geel???Op woensdag 12 juni 2002 07:15 schreef Lethal het volgende:
De groen gele 4 * 20 lcd is toegevoegt in de lijst...
[afbeelding]
Er staat op die site groen geel... dus zal het wel zo zijn.Op woensdag 12 juni 2002 11:16 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Groen/geel???
Ik vindt dat meer een blauwe backligth met groen/gele letters of heb ik dat mis.
De karakterkleur is groen/geel dat donkere is geen backlight, maar gewoon negatief (normaal zou ie andersom zijn, dus groen/geel met zwarte letters).Op woensdag 12 juni 2002 11:16 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Groen/geel???
Ik vindt dat meer een blauwe backligth met groen/gele letters of heb ik dat mis.
Ja klopt, vroeger ook omgedraaid dat schermpje.Op woensdag 12 juni 2002 11:35 schreef iambig het volgende:
[..]
De karakterkleur is groen/geel dat donkere is geen backlight, maar gewoon negatief (nogmaat zou ie andersom zijn, dus groen/geel met zwarte letters).
Bij die goeie oude Casio rekenmachienes kon je een plaatje van het display omdraaien en em zo ook inverteren
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Hmmm kreeg net hier ook al zoiets te horenOp woensdag 12 juni 2002 12:27 schreef white_panther het volgende:
he BiG moet jij je niet eens bezig gaan houden met je stage ???
Verwijderd
Voor et geval Lethal nu wel les heeft :P:Op woensdag 12 juni 2002 12:42 schreef Giganerd het volgende:
Als er 20 mensen zijn voor een 4*40 dan komt die maar op 39.95 $ ---> 38 Euro....kan die niet aan het gamma toegevoegd worden ???
Dat 4*20 display is maar 7.7 cm display! Is wel schoon blauw maar wat klein naar mijn gedacht !
Lethal,...wordt er naar België verzonden ?
Greetz
Giganerd
Verwijderd
misschien een idee om dit op de site te zetten? want blijkbaar weet niemand dit...Op woensdag 12 juni 2002 12:55 schreef iambig het volgende:
[..]
Voor et geval Lethal nu wel les heeft :P:
Badpinguin doet de distributie voor Lethal in België
[ohnee] ik was aan het werk![]()
[/ohnee]
Ik was opweg naar huis aant fietsenOp woensdag 12 juni 2002 12:55 schreef iambig het volgende:
[..]
Voor et geval Lethal nu wel les heeft :P:
Badpinguin doet de distributie voor Lethal in België
[ohnee] ik was aan het werk![]()
[/ohnee]
Verwijderd
Verwijderd
jep, dan besparen we verzendkosten (1keer maar) en overschrijvingskosten (1keer maar)Op woensdag 12 juni 2002 13:53 schreef Giganerd het volgende:
Wilt dat zeggen dat alle belgen die bij lethal bestellen, hun goederen verzonden worden naar bad pingiun en dat die ze dan doorstuurt of eventueel bij de pingiun afhalen !
Greetz
Verwijderd
Ja kan er geen 4*40 worden teogevoed, die zou ik nog liever willen hebben dan een 4*20. Hoe zit het met de animo voor dit ding ??Op woensdag 12 juni 2002 12:42 schreef Giganerd het volgende:
Als er 20 mensen zijn voor een 4*40 dan komt die maar op 39.95 $ ---> 38 Euro....kan die niet aan het gamma toegevoegd worden ???
Dat 4*20 display is maar 7.7 cm display! Is wel schoon blauw maar wat klein naar mijn gedacht !
Als er nu minder dan 50 man de 4*20 bestellen denk ik erover om mijn hele bestelling niet door te laten gaan.Op woensdag 12 juni 2002 14:17 schreef Ramonnekke het volgende:
Ok dan ga ik eens even kijken op de inkoopsite en mijn bestelling veranderen
Dat zal niet gebeuren denk ikOp woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Als er nu minder dan 50 man de 4*20 bestellen denk ik erover om mijn hele bestelling niet door te laten gaan.
Ik hoop het, want als er nu meerdere voor die 4*40 gaan kiezen.Op woensdag 12 juni 2002 14:21 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren denk ik
Verwijderd
uhm ja heb even gekeken dat ding is echt loeiduur, dan kan ik nog beter een grafisch display bestellen en dat wilde ik nog niet gaan doenAls er 20 mensen zijn voor een 4*40 dan komt die maar op 39.95 $ ---> 38 Euro....kan die niet aan het gamma toegevoegd worden ???
Sjonge jonge, voor die paar euro?Op woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef Rave17 het volgende:
Als er nu minder dan 50 man de 4*20 bestellen denk ik erover om mijn hele bestelling niet door te laten gaan.
Verwijderd
Dat zou wel ideaal zijn jaOp woensdag 12 juni 2002 14:37 schreef Giganerd het volgende:
niet laten zitten !
zet die 4*40 erbij en kijk wat de interesse is !
Het loopt nog tot 1 juli tijd genoeg !
Diegene die niet veel geld aan een lcd willen geven en liever een blauwe hebben moeten die 4*20 maar nemen !
Diegene die het iets groter willen en niet kijken op een paar euro meer, die kunnen dan opteren voor een 4*40
Die 4*40 past ook niet direct in alle bays !! Dus mensen die liever niet zo prutsen met hun case, kunnen zich dan houden aan een 4*20 !
Hopelijk geraken we aan 50 4*20 en 20 4*40 IDEAAL
Greetz
Giganerd
Verwijderd
Offtopic: hmm zekers nooit de FAQ's gelezen over groeten zou ik maar eens doen ....Greetz
Giganerd
Same here...Op woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef Rave17 het volgende:
Jaah, ik ben begonnen met de inkoopactie van Lethal met een LCD (blauw 20*2) van €15,-, was wel een 4 bit maar dat maakt voor mij niet uit. Nu ben ik al €30,- kwijt das gewoon het dubbeleOp woensdag 12 juni 2002 14:34 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Sjonge jonge, voor die paar euro?
Verwijderd
Giganerd stop een met Greetz onder je posts zettenOp woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef Giganerd het volgende:
is dit het enige forum waarop deze aktie loopt ???
anders post ik een link op andere forums, zodat er nog meer nog meer interesse komt ! misschien iets dat Bad Pinguin kan doen !
Greetz
Precies, die Groen/Gele Lcd 4 * 20 heeft ook nog niemand besteld.Op woensdag 12 juni 2002 14:48 schreef mrEarthling het volgende:
[zeikmodus]
Jongens (en dames), gaan we nou niet voor te veel verschillende LCD's een inkoopactie houden
We begonnen met 2 LCD's (blauw 20*2,20*4). Nu zijn het er al 6 of 7 Hierdoor word denk ik de keuze te groot. Probleem wat je krijgt je voor alle LCD's kleine aantallen waardoor je straks geen (grote) korting meer krijgt.
En is dat niet de bedoeling van zo'n inkoopactie
[/zeikmodus]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
euuuuh.....ik wil hier geen wrevelingen scheppen hoor, maar ik wil een lcd...en bij crystalfontz hebben ze alle soorten aan degelijke prijs ! Ik vind die 4*20 wel chic, dat blauw is kwijl, maar is wat klein naar mijn mening! Die 53 dat het al besteld hebben vinden die perfect! Ik wil gewoon de interesse pijlen naar die 4*40 !Op woensdag 12 juni 2002 14:57 schreef mrEarthling het volgende:
en trouwens deze acktie is toch gestart omdat we een blauwe LCD wilden![]()
de 40*4 hebben ze volgens mij alleen in de standaard kleuren (Geel/Groen).
[edit] Typo[/edit]
Juist deze wil ik omdat hij blauw is. En inderdaad als we weer een keer geld overhouden aan het eind van de maand (en niet andersomOp woensdag 12 juni 2002 15:01 schreef Ramonnekke het volgende:
En ja de 4*40 is er alleen in het groen/geel maar ja hij is ook wel heel erg mooi en grootmaar ik hou het lekker bij een 4*20 blauw
. Ga naderhand nog eens een grafisch display halen
Kijk eens naar de eerste post,( en check [topic=500472] hier zijn we al begonnen). De eerste opzet was gewoon een 2*20 LCD blauw. Daar is nu inderdaad al meer bij gekomen, Alleen ik denk dat als je een 4*40 wilt dat je hier zelf in inkoopactie actie voor kunt starten. Om deze wat minder te belasten.Op woensdag 12 juni 2002 15:03 schreef Giganerd het volgende:
[..]
euuuuh.....ik wil hier geen wrevelingen scheppen hoor, maar ik wil een lcd...en bij crystalfontz hebben ze alle soorten aan degelijke prijs ! Ik vind die 4*20 wel chic, dat blauw is kwijl, maar is wat klein naar mijn mening! Die 53 dat het al besteld hebben vinden die perfect! Ik wil gewoon de interesse pijlen naar die 4*40 !
Wat is het verschil tussen 1 grote inkoopactie of vandaag een actie voor een 4*20 en morgen dan een actie voor 4*40 !
Verwijderd
goed,....no offence maar op site heb je 4*20 gezet ipv 4*40Op woensdag 12 juni 2002 15:08 schreef Lethal het volgende:
4*40 staat op de site...
helemaal mee eens, zo blijf je bezigOp woensdag 12 juni 2002 14:48 schreef mrEarthling het volgende:
[zeikmodus]
Jongens (en dames), gaan we nou niet voor te veel verschillende LCD's een inkoopactie houden
We begonnen met 2 LCD's (blauw 20*2,20*4). Nu zijn het er al 6 of 7 Hierdoor word denk ik de keuze te groot. Probleem wat je krijgt is dat je alle LCD's kleine aantallen moet bestellen waardoor je straks geen (grote) korting meer krijgt.
En is dat niet de bedoeling van zo'n inkoopactie
[/zeikmodus]
[edit] ff leesbaarheids factor verhoogt [/edit]
Ehm, je moet je bericht even uit de quote halenOp woensdag 12 juni 2002 15:29 schreef tastingw het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de bedoeling, het is nou al een vrij uitgebreide inkoopactie, het totaal bedrag is nou al vrij groot, en lethal zal het al wel zwaar genoeg hebben met 100 lcd's versturen.Op woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef Giganerd het volgende:
anders post ik een link op andere forums, zodat er nog meer nog meer interesse komt ! misschien iets dat Bad Pinguin kan doen !
Greetz
Verwijderd
doe maar en zet mijn email adres der dan bij badpinguin@pandora.beOp woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef Giganerd het volgende:
Greetz
Verwijderd
al die lcd's worden naar mij verstuur in 1 doos dus, en dan distribueer ik binnen belgie...Op woensdag 12 juni 2002 15:35 schreef Prulleman het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de bedoeling, het is nou al een vrij uitgebreide inkoopactie, het totaal bedrag is nou al vrij groot, en lethal zal het al wel zwaar genoeg hebben met 100 lcd's versturen.
Het is heel leuk dat het allemaal nog goedkoper wordt, maar het moet wel een beetje te doen blijven.
Verwijderd
he how reetkeverOp woensdag 12 juni 2002 16:10 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik vind ook dat er teveel LCD's zijn om te kiezen.
De groen/gele 4*20 is zelfs nog nooit gekozen.
Ik zou de Groen/gele 4*20, Rode 4*20 en de rode 2*20 weghalen hoor. Dan moet je maar 2 mensen teleurstellen...
Die worden bijna niet gekozen en voor minder heb je de blauwe 2*20/4*20
Die kleine is wel geinig voor de mensen die um willen en de 4*40 is ook weer een afwisseling
Waarom 1 rode voor €38,- als je 1 blauwe hebt voor €30,-Op woensdag 12 juni 2002 16:12 schreef badpinguin het volgende:
[..]
he how reetkever
don't take my little red bastard away
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq