Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Inkoopactie]Nieuwe actie blauwe 2 * 20 en 4 * 20

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 1.825 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Op zaterdag 29 juni 2002 13:31 schreef TheManinBlack het volgende:
Krijg net een email binnen van ene "Marco Hordijk" (zonder subject natuurlijk)......wtf mag dat nou weer zijn? Ik communiceer met Lethal en/of Marco de Wit.

En heel leuk dat die persoon al het bedrag heeft opgeteld, zonder aan te geven wat ik heb besteld, een kort overzichtje zou fijn zijn. Dit is namelijk niet de enige actie waar ik aan meedoe. Bovendien heb ik al geld overgemaakt naar Lethal, ivm de vorige inkoopactie. Lekkere communicatie dus.
Ja sorry, bij jou was ik het onderwerp vergeten er bij te vermelden, maar na 30 emails kan je dat wel eens vergeten :)
Een kort lijstje kan je trouwens gewoon zelf vinden op de inkoopsite!

The devil is in the details.

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 13:37 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

Unggghhhh....waarom moet het allemaal zo moeilijk? Een soort voorstelronde was ook leuk geweest voor ]MaRc0[, nu kreeg ik een mail van iemand die ik dus niet ken. Daar hou ik niet van. Lethal ken ik zo nu onderhand wel.
Lethal kent mij dus niet zeuren ;)
Ik hou trouwens ook niet zo van mensen met dit soort emailadressen -> TheManinBlack AT Chello DOT nl!
Het is heeeeeeeel leuk, maar als je al 30 emails verzonden hebt is dat ook heeeeeeeel irritant |:(

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 12:44 schreef Fewture het volgende:
Er komt hoogst waarschijnlijk nog een lcd bij. Lees de draad van Myst maar even. Probleem is alleen dat er gewacht wordt op een reactie van anderen.
Er moet waarschijnlijk geloot worden om een lcd. Als ik nou pech heb dan bestel ik hier nog een 2x20 bij. Ik heb al een 4x20 besteld. Misschien dat hier rekening mee kan worden gehouden? Straks heeft de persoon die geen lcd van Myst krijgt namelijk ook nog eens de pech dat _deze_ actie gesloten is en zo dus helemaal geen 2x20 heeft :( Lethal? Marco? Wat vinden jullie hiervan?
Zoals al gezegd is, je hebt tot 1 juli de tijd. Als je een 2*20 er bij neemt moet je ff mailen, ok :)
Op zaterdag 29 juni 2002 13:29 schreef Scarp het volgende:
hmm... 'k zie net dat beide organisatoren (Marc0 en lethal) geen verzekering hebben. :)
Da's dan jammer voor jullie als je lcd kapot blijkt te zijn :) Maar kheb ut volste vertrouwen dat ut eerlijk gaat hoor :D
De verzekering is om iemand terug te betalen. Wij betalen onszelf terug :P

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 13:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Lethal kent mij dus niet zeuren ;)
Ik hou trouwens ook niet zo van mensen met dit soort emailadressen -> TheManinBlack AT Chello DOT nl!
Het is heeeeeeeel leuk, maar als je al 30 emails verzonden hebt is dat ook heeeeeeeel irritant |:(
Het was dus absoluut niet bedoeld als grapje ofzo. Ik hou niet zo van webspiders die email adressen oppikken uit webpagina's. En aangezien al die email adressen in cleartext op de inkoopactie site staan, heb ik GEEN zin in al die spam emails die je dan kan verwachten.

En je bent niet bekend met trusted relationships? Als Lethal mij op de hoogte had gebracht van het feit dat ik email zou kunnen krijgen van Marco Hordijk, met email adres marc00_AThotmailDOTcom, dan had je mij niet horen klagen. Iedere idioot had mijn mailadres van die inkoopactie site kunnen halen en doen alsof hij iemand anders is. Daar hou ik niet zo van.

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 13:49 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

Het was dus absoluut niet bedoeld als grapje ofzo. Ik hou niet zo van webspiders die email adressen oppikken uit webpagina's. En aangezien al die email adressen in cleartext op de inkoopactie site staan, heb ik GEEN zin in al die spam emails die je dan kan verwachten.

En je bent niet bekend met trusted relationships? Als Lethal mij op de hoogte had gebracht van het feit dat ik email zou kunnen krijgen van Marco Hordijk, met email adres marc00_AThotmailDOTcom, dan had je mij niet horen klagen. Iedere idioot had mijn mailadres van die inkoopactie site kunnen halen en doen alsof hij iemand anders is. Daar hou ik niet zo van.
Moet Lethal je een mail sturen of ben je klaar met zeuren?

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 13:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Moet Lethal je een mail sturen of ben je klaar met zeuren?
Ja, laat Lethal maar een mail sturen, namelijk de bevestiging dat hij het geld van de vorige actie terugstort op mijn rekening en mijn huidige bestelling cancelled. Jouw houding staat me niet aan en ik heb geen zin om verder zaken te doen via jou.

Ik probeer GVD iets uit te leggen en word voor zeurpiet uitgemaakt.

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 14:03 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

Ja, laat Lethal maar een mail sturen, namelijk de bevestiging dat hij het geld van de vorige actie terugstort op mijn rekening en mijn huidige bestelling cancelled. Jouw houding staat me niet aan en ik heb geen zin om verder zaken te doen via jou.

Ik probeer GVD iets uit te leggen en word voor zeurpiet uitgemaakt.
Je moet er niet zo'n probleem van maken. En trouwens, het kan mij helemaal niks schelen dat je het cancelt, jij mist een koopje :P

Verwijderd

hey lethal kan je mij ff je rekening nr melen mn meel is wiggly__1@hotmail.com ga nl eerder op vakantie maja je moet toch je geld hebben he ;)

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 13:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Zoals al gezegd is, je hebt tot 1 juli de tijd. Als je een 2*20 er bij neemt moet je ff mailen, ok :)
[..]
Het is niet mogelijk om er maandag nog 1 bij te doen? Mocht het nodig zijn? Ik bedoel, straks heb ik geen 2x20 van Myst. En DAN heb ik dus 2x pech omdat deze actie dan gesloten is :( Ik heb al een 4x20 besteld. Dan kun je toch wel een uitzondering maken? MOCHT het nodig zijn.. Kans van 1/3 :P

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 14:19 schreef Fewture het volgende:

[..]

Het is niet mogelijk om er maandag nog 1 bij te doen? Mocht het nodig zijn? Ik bedoel, straks heb ik geen 2x20 van Myst. En DAN heb ik dus 2x pech omdat deze actie dan gesloten is :( Ik heb al een 4x20 besteld. Dan kun je toch wel een uitzondering maken? MOCHT het nodig zijn.. Kans van 1/3 :P
Omdat je al besteld hebt mag je het nog veranderen. Als je niks besteld had, was je te laat :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:33
Op zaterdag 29 juni 2002 14:05 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Je moet er niet zo'n probleem van maken. En trouwens, het kan mij helemaal niks schelen dat je het cancelt, jij mist een koopje :P
]MaRc0[ TheManInBlack heeft gewoon een duidelijke reden waarom hij niet zomaar al zijn gegevens op een willekeurige site plaatst. Je moet hem dus gewoon respecteren. En tja, nu heb je dus wel weer 1 deelnemer minder voor de 20*2. Das zonde, want het is nog steeds niet gezegd dat er ook daar werkelijk 24 man de 20*2 bestellen. Elke deelnemer is meegenomen ;)

Conclusie:
]MaRc0[ bied zijn excuses even aan TheManInBlack en dan is alles weer vergeven :D

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 14:22 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Omdat je al besteld hebt mag je het nog veranderen. Als je niks besteld had, was je te laat :)
Kijk dit is beter! Laten we hopen dat ik er 1 krijg bij het loten. Ik neem aan dat je het gelezen hebt in de draad van Myst1k4l? Echt klote gewoon.. 1 lcd werkt dus niet goed.

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 14:22 schreef Rave17 het volgende:

[..]

]MaRc0[ TheManInBlack heeft gewoon een duidelijke reden waarom hij niet zomaar al zijn gegevens op een willekeurige site plaatst. Je moet hem dus gewoon respecteren. En tja, nu heb je dus wel weer 1 deelnemer minder voor de 20*2. Das zonde, want het is nog steeds niet gezegd dat er ook daar werkelijk 24 man de 20*2 bestellen. Elke deelnemer is meegenomen ;)

Conclusie:
]MaRc0[ bied zijn excuses even aan TheManInBlack en dan is alles weer vergeven :D
Ik bied nergens me excuses voor aan. Hij moet gewoon niet van een mug een olifant maken.

• Robino
Op zaterdag 29 juni 2002 14:33 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ik bied nergens me excuses voor aan. Hij moet gewoon niet van een mug een olifant maken.
Oke ik geef toe, hij had ergens wel kunnen raden dat als de afzender van die e-mail Lethal/Marco de Wit niet zou zijn dat jij het dan zou zijn ;)

Maar het blijft jammer 1 deelnemer minder ;(

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 14:35 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Maar het blijft jammer 1 deelnemer minder ;(
Jammer? Ja voor hem, de prijs blijft hetzelfde hoor :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 14:44 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Jammer? Ja voor hem, de prijs blijft hetzelfde hoor :)
Das dus afwachten he! Je weet niet wie er niet betalen..

Verwijderd

Ok, ik heb dus geluk gehad en m'n lcd komt alsnog. Ik had begrepen dat Myst1k4l iets met Lethal geregeld had voor de pechvogel van de vorige Blauwe lcd actie.. iig hoeft er voor mij geen lcd bij.

• Hahn
TheManinBlack, ik kan je dus van de lijst schrappen :?

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

offtopic:
-]MaRcO[- gooi die gek gelijk weg, als die gast een beetje het forum had doorgelezen, dan had hij ook wel kunnen lezen dat jij ook mee hielp met de organisatie, als die zeikerd zo'n kabaal gaat maken om nix .... :r

-]MaRcO[- verander die link eens in je signature, want die doet het niet.... :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
laten we een beetje de rust bewaren ;)
ik snap wel dat die jongen beetje para is bij zon internet aankoop

desalniettemin had die reactie ook wel wat minden gekunt

btw, nog geen mail gehad vna beiden, me geld zou er nu toch moeten zijn (had gister op de bus gedaan)

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 19:10 schreef VO-Zephyr het volgende:
laten we een beetje de rust bewaren ;)
ik snap wel dat die jongen beetje para is bij zon internet aankoop

desalniettemin had die reactie ook wel wat minden gekunt

btw, nog geen mail gehad vna beiden, me geld zou er nu toch moeten zijn (had gister op de bus gedaan)
Het is weekend dus het kan even duren en post doet er altijd 2 dagen over :)
En Lethal is er nu niet dus ik weet het ook niet :P

• VO-Zephyr
2 dagen joh?
damn :> ik loop echt achter met die analoge post :P

• Hahn
Op zaterdag 29 juni 2002 19:35 schreef VO-Zephyr het volgende:
2 dagen joh?
damn :> ik loop echt achter met die analoge post :P
Misschien gaat het nu sneller, maar volgens mij was het altijd 2 dagen :)
(Vind ik nog redelijk snel als het door heel het land moet :P)

• Robino
Op zaterdag 29 juni 2002 19:36 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Misschien gaat het nu sneller, maar volgens mij was het altijd 2 dagen :)
(Vind ik nog redelijk snel als het door heel het land moet :P)
Bijvoorbeeld op dinsdag voor 5 uur (of 7 uur bij een postkantoor) gepost is de volgende dag bezorgd :)

edit:

Heb de sign. vervangen. Er komen toch geen nieuwe deelnemers meer bij en voor een andere inkoopaktie zijn er nog wel veeel deelnemers nodig :7

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:48
Zijn de emailtjes al rondgestuurd? Ik heb nog steeds niets ontvangen? :Z

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• VO-Zephyr
ik heb em al binnen iig

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Heeft iedereen nou zijn mail ontvangen? of niet :?

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 07:48
Ik heb mijn mail nog steeds niet ontvangen Lethal: jaapjanvdveen@hotmail.com

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Ik heb me net geregistreerd en doe gelijk maar mee aan een inkoopactie. Ik hoop dat ik nog net op tijd ben voor een 4*20 lcd :)

• Hahn
Ik heb iedereen apart gemaild, dus iedereen die ik moest mailen heeft z'n mail :P
Maar als je iedereen in één keer mailt kan het nog wel eens fout gaan ;)

En dan nog iets: TheManinBlack zei dat ik er bij moest vermelden wat hij precies had besteld, omdat ik alleen de hoeveelheid had vermeld, maar als je een mailtje van Lethal had gekregen had je alleen z'n adres en bankrekeningnummer gehad...

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 10:18 schreef Venemans het volgende:
Ik heb me net geregistreerd en doe gelijk maar mee aan een inkoopactie. Ik hoop dat ik nog net op tijd ben voor een 4*20 lcd :)
vandaag kan ut nog jah :)

• Robino
Woehoe, nog steeds blijven er mensen bestellen :Y)

Zullen we toch maar door gaan voor de 200 20*4 ;) :D :+

• Hahn
Ja lekker moet ik weer dingen toevoegen :( :P
Welke mensen zijn er trouwens zo onaardig geweest om toch geen 2*20 te nemen?

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 10:50 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ja lekker moet ik weer dingen toevoegen :( :P
Welke mensen zijn er trouwens zo onaardig geweest om toch geen 2*20 te nemen?
Vind je gek, de 20*4 is maar 2 euro duurder dan de 20*2 *D

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11 16:52
De eerste keer dat ik via de site heb besteld, als het goed is heb ik een 4x20 lcd-tje besteld! :9 De 120-ste!

Ik neem aan dat ik wel een mailtje krijg met het rekeningnummer waar het geld naartoe mag?

Ennehhh, Marco, ben je niet een beetje bang?

ALS het mis gaat heb je zo'n 150 boze tweakers op je stoepje staan :P

edit//

Tot 1 juli toch?

Ik lees net dat je al e-mails aan het versturen bent!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 11:42 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
De eerste keer dat ik via de site heb besteld, als het goed is heb ik een 4x20 lcd-tje besteld! :9 De 120-ste!

Ik neem aan dat ik wel een mailtje krijg met het rekeningnummer waar het geld naartoe mag?

Ennehhh, Marco, ben je niet een beetje bang?

ALS het mis gaat heb je zo'n 150 boze tweakers op je stoepje staan :P

edit//

Tot 1 juli toch?

Ik lees net dat je al e-mails aan het versturen bent!
Ik zet je er bij en zal je ff een mailtje sturen :)

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Heb de e-mail ook, zal de centjes morgen overmaken :+

@iMartien

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 12:02 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Heb de e-mail ook, zal de centjes morgen overmaken :+
:o
Waarom hij lacht weet ik niet, maar ja :P

• Hahn
Ff een vraag aan de modjes hier :)
Als de actie morgen (1 juli dus) afgelopen is, mogen we dan een nieuw topic openen? Want morgen is de actie afgelopen en dit topic wordt een beetje te groot :P

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 12:10 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Als de actie morgen (1 juli dus) afgelopen is, mogen we dan een nieuw topic openen? Want morgen is de actie afgelopen en dit topic wordt een beetje te groot :P
Natuurlijk zou dat wel mogen (wacht toch maar even op antwoord :+). Moet je als topic titel nemen iets omtrend afhandeling of iets dergelijks :)

Verwijderd

tot hoe laat kan er morgen besteld worden, ivm een van de mensen uit mijn groep die wellicht hier nog wat wil bestellen,...

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 12:21 schreef Myst1k4l het volgende:
tot hoe laat kan er morgen besteld worden, ivm een van de mensen uit mijn groep die wellicht hier nog wat wil bestellen,...
Lethal heeft alleen als einddatum 1-7-2002 opgegeven. Waarschijnlijk gewoon tot het einde van de dag dus :)

edit:

Vandaag maar even een afschrifte in gaan vullen >:)

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 12:21 schreef Myst1k4l het volgende:
Uuuhm ja, als er nog mensen willen bestellen, doen we het tot 8 uur 's avond. Dus de hele dag kunnen ze nog bestellen :)

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 12:24 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Uuuhm ja, als er nog mensen willen bestellen, doen we het tot 8 uur 's avond. Dus de hele dag kunnen ze nog bestellen :)
ok waarschijnlijk bestel ik 1 LCD 20 * 2 blauw, voor iemand anders... wat zijn de kosten daarvan kan er misschien ook een mailtje naar mij ?

clader@chello.nl

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 12:34 schreef Myst1k4l het volgende:

[..]

ok waarschijnlijk bestel ik 1 LCD 20 * 2 blauw, voor iemand anders... wat zijn de kosten daarvan kan er misschien ook een mailtje naar mij ?

clader@chello.nl
Als je ff op de inkoopsite aanmeld krijg je de prijs te zien en stuur ik je wel een mailtje :)
Een 2*20 LCD is 25 euro.

Verwijderd

misschien beetje laat maar als je er nog wat hebt ligge ik wil wel van alle 2 5 of zo wil je prijze maile ?

thedon12345@hotmail.com

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 13:15 schreef TheDon het volgende:
misschien beetje laat maar als je er nog wat hebt ligge ik wil wel van alle 2 5 of zo wil je prijze maile ?

thedon12345@hotmail.com
Alles moet nog besteld worden. Bestellen kan je hier.

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 13:15 schreef TheDon het volgende:

thedon12345@hotmail.com
5x 2*20 en 5x 4*20? Dat zou heel mooi zijn! :P
Graag ff aanmelden op de inkoopsite en dat ff bestellen :)

• Hahn
Maar TheManinBlack doe je nou nog mee of niet :?

• Lethal
Op zondag 30 juni 2002 14:24 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Maar TheManinBlack doe je nou nog mee of niet :?
Nee hij heeft zich afgemeld bij mij, staat ie nog op de site?

Verwijderd

ok iz goed tnx

Verwijderd

hmz sorry wordt er minder

Verwijderd

lethal, heb je mijn mailtje ontvangen?

• Lethal
Op zondag 30 juni 2002 17:21 schreef __Ted__ het volgende:
lethal, heb je mijn mailtje ontvangen?
ja, kijk voor het antwoord even op de site van laupro, ik moet nu gaan :'(

• Hahn
Als je vragen hebt, ik ben bereikbaar ;)

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 18:16 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Als je vragen hebt, ik ben bereikbaar ;)
ok, ik heb een 4x20 lcd besteld, maar heb bij de vorige actie al 17 euro betaald. Wat moet ik nu betalen? Wat kosten de lcd's nu, heb wel de verzekering en wil hem in een envelop hebben.

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 18:19 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

ok, ik heb een 4x20 lcd besteld, maar heb bij de vorige actie al 17 euro betaald. Wat moet ik nu betalen? Wat kosten de lcd's nu, heb wel de verzekering en wil hem in een envelop hebben.
Ik zal ff kijken wat ik heb staan. Je hebt dus de verzekering en in envelop verzenden.
Ooh hier staat dat je doos verzenden hebt gekozen :?

• Hahn
Als je doos verzenden hebt moet je €16,- bij betalen, heb je envelop verzenden dan moet je €14,- bij betalen. Alleen nu wil ik nog wel weten of het doos of envelop is...

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 18:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ik zal ff kijken wat ik heb staan. Je hebt dus de verzekering en in envelop verzenden.
Ooh hier staat dat je doos verzenden hebt gekozen :?
ohja, das waar, doe maar doos, is wat veiliger. Dus 4x20, verzekering en verzenden is doos. Heb al 17 euro betaald.
edit:

dus 16 euro bijbetalen. weet ik dat.
thnx m8

• Hahn
Op zondag 30 juni 2002 18:29 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

ohja, das waar, doe maar doos, is wat veiliger. Dus 4x20, verzekering en verzenden is doos. Heb al 17 euro betaald.
edit:

dus 16 euro bijbetalen. weet ik dat.
thnx m8
Dus het blijft doos verzenden :)
Dan moet je inderdaad €16,- bij betalen :)

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 14:08

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Het eerste wat ik morgen ga doen is de giro op de bus doen. :)

Hopelijk werkt de postbank een beetje mee, zodat het geld snel overgemaakt is.

edit: typen is lastig :(

• Martien
Op zondag 30 juni 2002 21:32 schreef Otho het volgende:
Het eerste wat ik morgen ga doen is de giro op de bus doen. :)

Hopelijk wekr de postbank een beetje mee, zodat het geld snel overgemaakt is.
hehe dat duurt wel een week je... of 2

@iMartien

Verwijderd

Ik heb een mailtje ontvangen van Marco de Wit, waarin hij zijn banknr. bekendmaakt. Kan ik op een postbank overschrijvingskaart gewoon dat banknr invullen? Ik kan me nog wat moeilijk invul gedoe herinneren van een overboeking van de (postbank) giro naar een bank van vroeger.

• Martien
Op zondag 30 juni 2002 22:21 schreef axkman het volgende:
Ik heb een mailtje ontvangen van Marco de Wit, waarin hij zijn banknr. bekendmaakt. Kan ik op een postbank overschrijvingskaart gewoon dat banknr invullen? Ik kan me nog wat moeilijk invul gedoe herinneren van een overboeking van de (postbank) giro naar een bank van vroeger.
mjah als je het op die manier doet, duurt het langer
(dus van bank naar giro of andersom)
bij mij duurde het een keer wel 2 weken ofzo, je kunt
beter naar de bank gaan en dat geld storten dat duurt
maar 3 werk dagen ofzo

@iMartien

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 22:21 schreef axkman het volgende:
Kan gewoon hoor, is geen probleem. Ik heb laatst zelf nog via de Postbank naar een andere bank overgeschreven :)
Op zondag 30 juni 2002 22:24 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:

[..]

mjah als je het op die manier doet, duurt het langer
(dus van bank naar giro of andersom)
bij mij duurde het een keer wel 2 weken ofzo, je kunt
beter naar de bank gaan en dat geld storten dat duurt
maar 3 werk dagen ofzo
Bij mij was het binnen 1 week al overgeschreven. Gewoon via een overschrijvingskaart en die op de bus gedaan.

• Sabian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11-2023
Op zondag 30 juni 2002 12:10 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Graag zelfs...

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

• Criminelis
  • Laatst online: 25-11 09:26
Hoeveel pleuro's ben je ongeveer kwijt om alle onderdelen te maken om het LCDtje werkent te krijgen ???

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 22:38 schreef M3ga_Man het volgende:
Hoeveel pleuro's ben je ongeveer kwijt om alle onderdelen te maken om het LCDtje werkent te krijgen ???
Printerkabel
Potmeter 10K Ohm
Potmeter 100 Ohm
Weerstand 25 Ohm (optioneel)

Niet zoveel dus ;)

• Criminelis
Op zondag 30 juni 2002 22:40 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Printerkabel
Potmeter 10K Ohm
Potmeter 100 Ohm

Niet zoveel dus ;)
En voor de voeding ??

• Robino
Op zondag 30 juni 2002 22:41 schreef M3ga_Man het volgende:

[..]

En voor de voeding ??
2 draadjes met daaraan een molex stekkertje :+

• Martien
Op zondag 30 juni 2002 22:40 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Printerkabel
Potmeter 10K Ohm
Potmeter 100 Ohm

Niet zoveel dus ;)
ik gebruik nog ouwe null-modem kabel :)

@iMartien

• Criminelis
Dus dat is ALLES wat je nodig hebt (+ het lcdtje ;) ) om hem werkent te krijgen.

oeloe had het er over dat je ook een -24 volt moest hebben ofzo.

thx,

• Martien
Op zondag 30 juni 2002 22:45 schreef M3ga_Man het volgende:
Dus dat is ALLES wat je nodig hebt (+ het lcdtje ;) ) om hem werkent te krijgen.

oeloe had het er over dat je ook een -24 volt moest hebben ofzo.

thx,
Nee, alleen 5 volt die je zo uit een molux stekker ken trekke

@iMartien

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 10:29

pilsjesman

GEEN icon !

Resterende bedrag overgemaakt (van mislukte inkoopactie).

Nu nog snel de lcd :9

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 22:31
Op zondag 30 juni 2002 22:46 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:

[..]

Nee, alleen 5 volt die je zo uit een molux stekker ken trekke
Je ken toch die 5 volt uit je parallele poort halen, die heeft toch ook een 5v voeding??

Verwijderd

K dan, ook ff betaald. Ik ben benieuwd wanneer ik dat ding op de deurmat zie liggen :). Suc6

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Hmz.... heb nog geen mail gehad, en ik heb ook afgelopen weekend het draadje niet zo goed gevolgd, ik heb um net ff gelezen maar begrijp ik nu dat Lethal (Marco de Wit) op vakantie is??

Ik ga zelf vrijdag op vakantie, kan iemand mij een rekeningnummer van Lethal doen toekomen??? :7

(kadettgsi16vturbo@hotmail.com)

• Robino
Op maandag 01 juli 2002 10:26 schreef eightValve het volgende:
Hmz.... heb nog geen mail gehad, en ik heb ook afgelopen weekend het draadje niet zo goed gevolgd, ik heb um net ff gelezen maar begrijp ik nu dat Lethal (Marco de Wit) op vakantie is??

Ik ga zelf vrijdag op vakantie, kan iemand mij een rekeningnummer van Lethal doen toekomen??? :7

(kadettgsi16vturbo@hotmail.com)
Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van ]MaRc0[ met daarin de benodigde gegevens :)

• Hahn
Zal ik maar een nieuw topic openen? Want Lethal is er toch niet en we hebben nu wel genoeg mensen :)

• Robino
Op maandag 01 juli 2002 11:04 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Zal ik maar een nieuw topic openen? Want Lethal is er toch niet en we hebben nu wel genoeg mensen :)
Zet dan in het eerste bericht alles omtrend de betaling, etc. :)

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:05 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Zet dan in het eerste bericht alles omtrend de betaling, etc. :)
Ja dat was ik al van plan ;)

• mrEarthling
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 08:32 schreef tastingw het volgende:

[..]

Je ken toch die 5 volt uit je parallele poort halen, die heeft toch ook een 5v voeding??
Neej die kun je van gameport aftrekken.

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

• mrEarthling
  • Niet online
Maak ff een lijstje van wie je al een mailtje terug hebt gekregen en wie er dus zeker meedoen.

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Op maandag 01 juli 2002 10:41 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van ]MaRc0[ met daarin de benodigde gegevens :)
Nope!!! :P
Op maandag 01 juli 2002 11:06 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ja dat was ik al van plan ;)
Kijk, dan ben ik ook weer geholpen!!! :)

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:17 schreef mrEarthling het volgende:
Maak ff een lijstje van wie je al een mailtje terug hebt gekregen en wie er dus zeker meedoen.
Uuhm hallo ik hoef niet van iedereen een mailtje. Ik krijg nu al 15 mails per dag, wat niet zo prettig is. Ik hoef er geen 150 :{
Je kan ook kijken wie er mee doet door te kijken wie er betaald heeft ;)

• mrEarthling
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 11:21 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Uuhm hallo ik hoef niet van iedereen een mailtje. Ik krijg nu al 15 mails per dag, wat niet zo prettig is. Ik hoef er geen 150 :{
ga je dat hier dan ook neerzetten, of alleen op de inkoopsite :?

• hr15
  • Laatst online: 15:10
Op maandag 01 juli 2002 11:21 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Sorry!
Ik dacht dat dat wel makkelijk was :Y)

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:22 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

ga je dat hier dan ook neerzetten, of alleen op de inkoopsite :?
Waar zou ik het op de inkoopsite moeten neerzetten :?
Ik zet gewoon elke dag een lijstje neer van wie er betaald heeft (hier).

• mrEarthling
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 11:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Waar zou ik het op de inkoopsite moeten neerzetten :?
Ik zet gewoon elke dag een lijstje neer van wie er betaald heeft (hier).
Bij de inkoopsite hebben we toch een mooie kolom met status. Daar kun je de status dan op betaald zetten.

edit
Klik hier maar...

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:28 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

Bij de inkoopsite hebben we toch een mooie kolom met status. Daar kun je de status dan op betaald zetten.
Oooh dat, ja dat is waar :)
Zal ik dat ook elke dag veranderen :)

• Hahn
Iemand nog suggesties wat ik precies in de eerste post van het nieuwe topic moet zetten :?

• Robino
Op maandag 01 juli 2002 11:31 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Iemand nog suggesties wat ik precies in de eerste post van het nieuwe topic moet zetten :?
Hmm, ga je het topic gebruiken voor de betaling en de versturing van alles of alleen voor de afhandeling/versturing :?

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:44 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Hmm, ga je het topic gebruiken voor de betaling en de versturing van alles of alleen voor de afhandeling/versturing :?
Het nieuwe topic wordt gebruikt voor alles wat met de LCD's te maken heeft :)

• Robino
Op maandag 01 juli 2002 11:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Het nieuwe topic wordt gebruikt voor alles wat met de LCD's te maken heeft :)
Tja, iig niet in het eerste bericht neerzetten wie er betaald heeft :+

Uitleggen dat iedereen een e-mail heeft moeten ontvangen. Dat iedereen kan betalen tot (datum). Dat er op (datum) wordt besteld, etc. :)

• Hahn
Op maandag 01 juli 2002 11:48 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Tja, iig niet in het eerste bericht neerzetten wie er betaald heeft :+

Uitleggen dat iedereen een e-mail heeft moeten ontvangen. Dat iedereen kan betalen tot (datum). Dat er op (datum) wordt besteld, etc. :)
Ja daar ben ik al mee bezig :)

Verwijderd

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.541,00 dat zijn 341 producten
damn, dat is f*cking veel !!

• Robino
Op maandag 01 juli 2002 11:58 schreef PJanssen het volgende:
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.541,00 dat zijn 341 producten
damn, dat is f*cking veel !!
Tja, maar als je eens kijkt naar hoeveel deelnemers er zijn. Dan valt het bedrag nog wel mee >:)

• Hahn
We gaan hier door :)
Modjes, dit topic mag gesloten worden!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Op zondag 30 juni 2002 09:49 schreef Lethal het volgende:
Heeft iedereen nou zijn mail ontvangen? of niet :?
Nee! Ik nog niet: hellfire_ultd@hotmail.com

Nee. wacht. stuur maar naar j.j.e.v.montfort@student.tue.nl , op mijn hotmail zit zo'n dik filter waar wel eens mailtjes achter blijven steken

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

[topic=539186/1/100]
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.