[te laat mode]
[/te laat mode]
Lamborghini heeft in een keer zijn reputatie van gister verpest
Woei, ik ben nog nooit zo snel geweest. Sorry LethalOp woensdag 26 juni 2002 11:58 schreef Lethal het volgende:
1000
[te laat mode]
[/te laat mode]
Lamborghini heeft in een keer zijn reputatie van gister verpest
waarom moet je nog op -|MaRc0|- wachtenOp woensdag 26 juni 2002 11:57 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dat vind iedereen, maar ik moet eff wachten op -|MaRc0|-
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Kijk dat moeten we hebben...Op woensdag 26 juni 2002 11:59 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Woei, ik ben nog nooit zo snel geweest. Sorry Lethal, jij bent de starter dus krijgt de eer
.
nu weer ontopic please
Ik HEB al rekening gehouden dat de LCD's langs de douane gaan en er dus 19% BTW bij moet. De prijs die op de site staan zijn dus inclusief ALLES (behalve dan verzend in Nederland zelf).
Als alles langs de douane komt zonder dat we BTW hoeven te betalen wordt alles 19% goedkoper
The devil is in the details.
De 4*20 Blauw dus...Op woensdag 26 juni 2002 13:47 schreef Mannie het volgende:
Ik wil die grote wel met backlight
Ja je kan nog meedoen. Vul maar in wat je wilt op de inkoopsite
BTW Marco ik snap ook wel dat bij de prijzen alles inbegrepen zit maar volgens mij is de euro meer waard geworden t.o.v. de dollar en dat is waar mensen het over hebben. Kan je daar nog ff naar kijken.
Thx
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Ja, maar deze prijzen waren in het begin al bekend en als je het 1 keer veranderd moet je het daarlijk elke dag veranderen en daar beginnen we niet aan.Op woensdag 26 juni 2002 14:55 schreef xiri4ever het volgende:
BTW Marco ik snap ook wel dat bij de prijzen alles inbegrepen zit maar volgens mij is de euro meer waard geworden t.o.v. de dollar en dat is waar mensen het over hebben. Kan je daar nog ff naar kijken.
Thx
Ik zal ff een mailtje naar crystalfontz sturen zodat we ook de precieze tijd en kosten weten van verzending
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verzendkosten van Crystalfontz naar NL bedoelde ikOp woensdag 26 juni 2002 15:57 schreef Japie_17 het volgende:
Zitten de verzendkosten niet inbegrepen bij de doos/ envelop?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Doe het zelfOp woensdag 26 juni 2002 19:16 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ja dat is misschien wel handig
Lethal mail ze!
Ik heb vanavond schoolfeest, dus het zal morgen worden... en mijn trouwe kamaraat marco helpt me daar toch wel mee?
Ik weet je bankrekening niet, dus dat gaat moeilijk wordenOp woensdag 26 juni 2002 20:12 schreef Lethal het volgende:
[..]
Doe het zelflol
Ik heb vanavond schoolfeest, dus het zal morgen worden... en mijn trouwe kamaraat marco helpt me daar toch wel mee?
Verwijderd
Thanks!
Ik ben der ff uit geweest hiero,
maar heb je nog bericht terug gehad van die ROMmetjes???
Ik wil die van mij het liefst nogsteeds Europees...
NEE: dit is geen signature...
Verwijderd
Ik had al bijna zo`n ding besteld maar toen las ik dat je hem aan moet sluiten via de LPT poort. is het niet mogelijk om dit via de serieele poort (RS232) te doen. Daar gaat m`n voorkeur naar uit namelijk.
Als Lethal niet snel genoeg reageert kan je hem ook van mij krijgen. Meld het dan maar evenOp woensdag 26 juni 2002 23:02 schreef Njitram het volgende:
Zou een van jullie morgen mij Lethal z'n rekening nummer kunnen mailen? Dat is de laatste dag dat ik nog geld kan ovremaken. E-mail: martijn@wiering.com
Thanks!
He, ik dacht dat www.crystalfontzlcd.tk daar wel zou staanAansluiten:
http://www.angelfire.com/dc/japie_16/LCD/
Hier kan je vinden hoe je je LCD's moet aansluiten op de LPT-poort en kan je ook software vinden om de LCD aan te sturen.
Ja, als het mogelijk is europese te bestellen, allemaal europees, ja toch? Anders hebben we ineens maar de helft van de karakters... Zou zonde zijn.Op woensdag 26 juni 2002 23:57 schreef iambig het volgende:
Lethal,
Ik ben der ff uit geweest hiero,
maar heb je nog bericht terug gehad van die ROMmetjes???
Ik wil die van mij het liefst nogsteeds Europees...
Nu hebben we niet eens een é of een è volgens mij...
Klopt. In verhouding hebben wij maar heeeeel weinig karaktersOp donderdag 27 juni 2002 09:48 schreef Benadski het volgende:
[..]
Ja, als het mogelijk is europese te bestellen, allemaal europees, ja toch? Anders hebben we ineens maar de helft van de karakters... Zou zonde zijn.
edit:
Verwijderd
Wil lethal dat aub even vragen bij crystalfontz voor ons
Verwijderd
Hij had al eens een mailtje gestuurd met deze vraag..Op donderdag 27 juni 2002 10:46 schreef Ramonnekke het volgende:
Geen id of hij al antwoord heeft gehad.
Nou Leetal? Al wat gehoord?
Nee, alles zit onder 1 dikke beschermlaag ondergebracht.Op donderdag 27 juni 2002 10:12 schreef Benadski het volgende:
Zit er een los ROMmetje op? En issie te programmeren??? Zou ook wel leuk zijn, allemaal eigen karakters maken
Je kunt trouwens wel zelf een paar karakters bedenken en erin programmeren, daar is namelijk ruimte voor gereserveerd in het geheugen. Maar 1 of 2 hoor. Ik weet alleen niet in hoevrre Smartie dat ondersteunt maar het display kan het wel (spreek uit ervaring).
Het kan wel maar niet op een plug&play manier, zal ik maar zeggen. Je moet dan een serieel LCD hebben en dat is dit niet. Je kunt wel een interface maken zodat de serieele data wordt omgezet naar parallel voor je LCD, maar dat is niet zo 1, 2, 3 te doen.Op donderdag 27 juni 2002 08:48 schreef Mannie het volgende:
Ik had al bijna zo`n ding besteld maar toen las ik dat je hem aan moet sluiten via de LPT poort. is het niet mogelijk om dit via de serieele poort (RS232) te doen. Daar gaat m`n voorkeur naar uit namelijk.
Ik zal alsnog een mailtje sturen naar crystalfontz, want ik heb geen reply gehad.
Ook zal ik even een mailtje sturen naar jullie allemaal met mijn bankrekeningnummer en dergelijke.
2x 20*4 in doos en met verzekering. Gaat weer lekker zo
Nu maar hopen dat ze er snel zijn dan kunnen we met z'n allen het terras vaarwel zeggen, en kunnen we lekker thuis zitten solderen
Op naar de 500Marco de Wit:
Thank you for your e-mail.
I have attached the CGROM options we have available for the CFAH* series displays (which are HD44780 compatible). Please see if one of these options would work for
your project.
Minimum order for a font other than JP is 500 pieces. Additional lead time may apply.
Please let me know if you have any questions.
| Brent A. Crosby
35Op donderdag 27 juni 2002 17:49 schreef Pjotr223 het volgende:
Ik heb een vraag... die 35€ is toch voor 1 LCD scherm? En wanneer zijn die dan binnen?
Het is nu al 27 euro geworden hoor
Op 1 juli wordt alles besteld en dan binnen 1 tot 1,5 maand hopen we dat het binnen is
Verwijderd
hmmz bij mij is het allemaal goed gegaan, geen schrammetje nix, maarjah ik heb ze wel GOED ingepaktOp donderdag 27 juni 2002 17:35 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Wil je jezelf geen €25,- of meer door de neus boren? NEEM DAN DE VERZEKERING!! Als je um niet neemt heb je daarlijk spijt hoor...
Het zekere voor het onzekere nemen!Op donderdag 27 juni 2002 17:58 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
hmmz bij mij is het allemaal goed gegaan, geen schrammetje nix, maarjah ik heb ze wel GOED ingepaktals jullie dat nu ook doen, kan er nix misgaan
Hopelijk gebeurt er bij ons ook niks
Verwijderd
Ben een beetje overenthousiast
Maaruh, zat er nog wat interresants in die attachment?Op donderdag 27 juni 2002 16:52 schreef Lethal het volgende:
Zo heb je het erover, en krijg je opeens een email
[
I have attached the CGROM options we have available for the CFAH* series displays (which are HD44780 compatible). Please see if one of these options would work for
your project.
]
Op naar de 500
Kun je die info ff met ons sharen?
Dat waren die paar tabelletjes die je gepost had.Op donderdag 27 juni 2002 21:33 schreef iambig het volgende:
[..]
Maaruh, zat er nog wat interresants in die attachment?
Kun je die info ff met ons sharen?
Op donderdag 27 juni 2002 21:44 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dat waren die paar tabelletjes die je gepost had.
Verwijderd
Ast een kabeltje aan un print is, dan lukt ut wel, maar als ik smd moet gaan solderen, sja....
En welk schema moek d'r bij gebruiken? (sorry maar heb geen zin om 42 pagina's met posts door te gaan lezen...
Lees alles op http://www.angelfire.com/dc/japie_16/LCDOp donderdag 27 juni 2002 22:31 schreef Stefantv het volgende:
Ik gaat ook mee doen, maar euh, dat solderen, valt dat mee? En wat moet ik solderen? Toch niet de hele print ofwel?
Ast een kabeltje aan un print is, dan lukt ut wel, maar als ik smd moet gaan solderen, sja....
En welk schema moek d'r bij gebruiken? (sorry maar heb geen zin om 42 pagina's met posts door te gaan lezen...)
Het komt er in feite op neer dat je 16 draden moet solderen aan de print van de LCD en een paar potmeters en een weerstand ertussen moet solderen. Dit is niet op microformaat, maar ook niet het allersimpelste klusje.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
ah dat valt nog wel mee, ik denk dat m'n vader het nog wel kan (en hij is tuinmanOp donderdag 27 juni 2002 22:48 schreef Japie_17 het volgende:
[..]
Lees alles op http://www.angelfire.com/dc/japie_16/LCD
Het komt er in feite op neer dat je 16 draden moet solderen aan de print van de LCD en een paar potmeters en een weerstand ertussen moet solderen. Dit is niet op microformaat, maar ook niet het allersimpelste klusje.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Ted -> Je zou ook na levering van de LCD's een inkoopactie bij Conrad of zo kunnen starten voor die potmeters en weerstanden, als de verzendkosten je te hoog zijnOp donderdag 27 juni 2002 23:40 schreef __Ted__ het volgende:
lethal, kan jij ook die potmeters en weerstandjes erbij leveren? andere kabels heb ik wel.
Verwijderd
Joh, benadski, jij ook hier? Alles goed op de HHS? :-)Op donderdag 27 juni 2002 09:48 schreef Benadski het volgende:
[..]
Ja, als het mogelijk is europese te bestellen, allemaal europees, ja toch? Anders hebben we ineens maar de helft van de karakters... Zou zonde zijn.
edit:
Verwijderd
Dit is wel zo 1, 2, 3 te doen.Op donderdag 27 juni 2002 12:05 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Het kan wel maar niet op een plug&play manier, zal ik maar zeggen. Je moet dan een serieel LCD hebben en dat is dit niet. Je kunt wel een interface maken zodat de serieele data wordt omgezet naar parallel voor je LCD, maar dat is niet zo 1, 2, 3 te doen.
Verwijderd
Ondertussen is hij af. Er staat informatie over de LCD's op, schema's en verschillende LCD programma's.
Iemand nog aanmerkingen of ideeen
Verwijderd
das een goed idee, ik heb nu toch weer tijd, hoor vandaag of ik geslaagd ben voor HBO Milieutechnologie.Op vrijdag 28 juni 2002 00:14 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Ted -> Je zou ook na levering van de LCD's een inkoopactie bij Conrad of zo kunnen starten voor die potmeters en weerstanden, als de verzendkosten je te hoog zijn
Ik ga in het weekend ff aan de gang, zondag zal hij komen denk ik.
[topic=536834/1/25]Op vrijdag 28 juni 2002 12:24 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
das een goed idee, ik heb nu toch weer tijd, hoor vandaag of ik geslaagd ben voor HBO Milieutechnologie.
Ik ga in het weekend ff aan de gang, zondag zal hij komen denk ik.
Zal niet door de GoT raad heen komen denk ik. Zijn spullen die te makkelijk te verkrijgen zijn (voor de meeste mensen
Verwijderd
das waar ja. dan ga ik toch maar ff opzoek naar een zaak hier in deventer, moet er eentje zijn waar ze die spullen verkopen, maar weet niet waar precies.Op vrijdag 28 juni 2002 12:25 schreef Rave17 het volgende:
[..]
[topic=536834/1/25]
Zal niet door de GoT raad heen komen denk ik. Zijn spullen die te makkelijk te verkrijgen zijn (voor de meeste mensen)
Als er nog 5 mensen de 2*8 nemen wordt die 3 euro goedkoper!! (€11,- dus)
Erhm, hij is leraar WP!Op donderdag 27 juni 2002 23:27 schreef white_panther het volgende:
[..]
ah dat valt nog wel mee, ik denk dat m'n vader het nog wel kan (en hij is tuinman) niet dat ik het door hem laat doen, maar bij wijze van
111x de 20*4Op vrijdag 28 juni 2002 13:00 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Wow 22x de 2*20, 110x de 4*20 en 5x de 2*8!
Als er nog 5 mensen de 2*8 nemen wordt die 3 euro goedkoper!! (€11,- dus)
Verwijderd
dus 33 euro maar waar moet ik dat geld nou storten?
Dat kom allemaal nogOp vrijdag 28 juni 2002 13:34 schreef ScaboO het volgende:
Ik heb ook een 4x20 besteld met verzekerd verzenden in doos.
dus 33 euro maar waar moet ik dat geld nou storten?
Verwijderd
Oke danOp vrijdag 28 juni 2002 13:35 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Dat kom allemaal nog
Verwijderd
Op vrijdag 28 juni 2002 14:00 schreef Japie_17 het volgende:
Ik heb mijn pagina off-line gehaald. Die van Rave17 is beter geworden en ik hoef geen concurrentie of onduidelijkheden. Alle informatie is te vinden op www.crystalfontzlcd.tk.
Het was jouw idee
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.139,00 dat zijn 300 producten.Op vrijdag 28 juni 2002 14:18 schreef Ener-G het volgende:
trekt die creditcard zo'n bedrag wel
jezusOp vrijdag 28 juni 2002 15:08 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.139,00 dat zijn 300 producten.
lethal?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als hij wat zou proberen krijgt hij een heleboel mensen op zijn dakOp vrijdag 28 juni 2002 15:17 schreef Ener-G het volgende:
[..]
jezus
lethal?
* Robino vertrouwt Lethal wel hoor
114x 20*4
Heb even wat zitten nadenken. Ik gok dat je je LCD rond 9 aug. wel binnen hebtOp vrijdag 28 juni 2002 15:38 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Mwuhaha, kan niet wachten tot m'n 4*20 binne komt
114xOp vrijdag 28 juni 2002 13:29 schreef Rave17 het volgende:
[..]
111x de 20*4
EhmOp vrijdag 28 juni 2002 15:44 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
114x
Op vrijdag 28 juni 2002 15:18 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Als hij wat zou proberen krijgt hij een heleboel mensen op zijn dak
* Robino vertrouwt Lethal wel hoor
edit:
114x 20*4
Lief he?
Hoop dat ik vanavond wel kan slapenOp vrijdag 28 juni 2002 16:05 schreef Lethal het volgende:
de marco's zijn gul vandaag, want zaterdag krijgt iedereen een mailtje
Lief he?
Ben je zo zenuwachtig?Op vrijdag 28 juni 2002 16:06 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hoop dat ik vanavond wel kan slapen![]()
![]()
Misschien staat er een geheime code in !Op vrijdag 28 juni 2002 16:08 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ben je zo zenuwachtig?
neuh daar gaat het me niet om, maar meestal zit er een limiet op een creditcard, ik hoop dat hij (en de creditcard eigenaar) daar aan gedacht heeft...Op vrijdag 28 juni 2002 15:18 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Als hij wat zou proberen krijgt hij een heleboel mensen op zijn dak
* Chiron vertrouwt Lethal wel hoor
edit:
114x 20*4
Er staat op de site van crystal fontz dat als we boven de $100 bestellen, je alleen een wiretransfer kan doen. Dat houd in dat je gewoon moet overschrijven.Op vrijdag 28 juni 2002 16:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
neuh daar gaat het me niet om, maar meestal zit er een limiet op een creditcard, ik hoop dat hij (en de creditcard eigenaar) daar aan gedacht heeft...
Op vrijdag 28 juni 2002 16:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
neuh daar gaat het me niet om, maar meestal zit er een limiet op een creditcard, ik hoop dat hij (en de creditcard eigenaar) daar aan gedacht heeft...
Er is dus aan gedachtOp vrijdag 28 juni 2002 16:17 schreef Lethal het volgende:
[..]
Er staat op de site van crystal fontz dat als we boven de $100 bestellen, je alleen een wiretransfer kan doen. Dat houd in dat je gewoon moet overschrijven.
Een hoop poen.
Lethal, m'n geld is alvast onderweg
Heb ik nog mooi de tijd om m'n kast over te spuitenOp vrijdag 28 juni 2002 15:42 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Heb even wat zitten nadenken. Ik gok dat je je LCD rond 9 aug. wel binnen hebt
[oftopic]Op vrijdag 28 juni 2002 13:28 schreef iambig het volgende:
[..]
Erhm, hij is leraar WP!
niet zeuren, hij is tuinman van beroep, dat hij nu voor de klas staat is hoe het gelopen is
-]MaRcO[- pas die link in je signature eens aan, die doet het niet
[/offtopic]
he lethal het is zaterdag en nog steeds geen mail
Het is zaterdagochtendOp zaterdag 29 juni 2002 11:19 schreef white_panther het volgende:
[..]
[oftopic]
niet zeuren, hij is tuinman van beroep, dat hij nu voor de klas staat is hoe het gelopen is
[/offtopic]
he lethal het is zaterdag en nog steeds geen mail
Dus de mail kan ook over 8 uur verzonden worden
Als je hem nu alvast verstuurd ben je er al vanafOp zaterdag 29 juni 2002 11:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Het is zaterdagochtend
Dus de mail kan ook over 8 uur verzonden worden
preciesOp zaterdag 29 juni 2002 11:28 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Als je hem nu alvast verstuurd ben je er al vanaf
Verwijderd
Er moet waarschijnlijk geloot worden om een lcd. Als ik nou pech heb dan bestel ik hier nog een 2x20 bij. Ik heb al een 4x20 besteld. Misschien dat hier rekening mee kan worden gehouden? Straks heeft de persoon die geen lcd van Myst krijgt namelijk ook nog eens de pech dat _deze_ actie gesloten is en zo dus helemaal geen 2x20 heeft
Lijkt mij een goed idee. Als je een LCD besteld dan wil je er ook eentje en het is jammer als je je geld terug krijgt. Je hebt iig nog tot 1 juni, hopelijk doe je met onze inkoopaktie meeOp zaterdag 29 juni 2002 12:44 schreef Fewture het volgende:
Er komt hoogst waarschijnlijk nog een lcd bij. Lees de draad van Myst maar even. Probleem is alleen dat er gewacht wordt op een reactie van anderen.
Er moet waarschijnlijk geloot worden om een lcd. Als ik nou pech heb dan bestel ik hier nog een 2x20 bij. Ik heb al een 4x20 besteld. Misschien dat hier rekening mee kan worden gehouden? Straks heeft de persoon die geen lcd van Myst krijgt namelijk ook nog eens de pech dat _deze_ actie gesloten is en zo dus helemaal geen 2x20 heeftLethal? Marco? Wat vinden jullie hiervan?
Verwijderd
Ik doe dus al mee, want ik heb hier een 4x20 besteld. Misschien komt daar dus nog een 2x20 bij als ik pech heb.Op zaterdag 29 juni 2002 12:46 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Als je een LCD besteld dan wil je er ook eentje en het is jammer als je je geld terug krijgt. Je hebt iig nog tot 1 juni, hopelijk doe je met onze inkoopaktie mee
Da's dan jammer voor jullie als je lcd kapot blijkt te zijn
Ik zie dat er ook iemand is die 2x verzenden via doos heeft en ook 2 lcd's. Lijkt me niet helemaal nuttig toch? of misschien dat ie beide naar andere adressen wil verzenden.
Misschien nuttig voor iedereen om ff te checken of het klopt voordat je geld overmaakt.
En heel leuk dat die persoon al het bedrag heeft opgeteld, zonder aan te geven wat ik heb besteld, een kort overzichtje zou fijn zijn. Dit is namelijk niet de enige actie waar ik aan meedoe. Bovendien heb ik al geld overgemaakt naar Lethal, ivm de vorige inkoopactie. Lekkere communicatie dus.
Ehm, die Marco Hordijk is ]MaRc0[Op zaterdag 29 juni 2002 13:31 schreef TheManinBlack het volgende:
Krijg net een email binnen van ene "Marco Hordijk" (zonder subject natuurlijk)......wtf mag dat nou weer zijn? Ik communiceer met Lethal en/of Marco de Wit.
En heel leuk dat die persoon al het bedrag heeft opgeteld, zonder aan te geven wat ik heb besteld, een kort overzichtje zou fijn zijn. Dit is namelijk niet de enige actie waar ik aan meedoe. Bovendien heb ik al geld overgemaakt naar Lethal, ivm de vorige inkoopactie. Lekkere communicatie dus.
En Lethal heet in het echt Marco de Wit
Marco hordijk is de andere persoon die hieraan meewerkt (de financiele man) volgens mij. Bij mij had het mailtje wel een subject.Op zaterdag 29 juni 2002 13:31 schreef TheManinBlack het volgende:
Krijg net een email binnen van ene "Marco Hordijk" (zonder subject natuurlijk)......wtf mag dat nou weer zijn? Ik communiceer met Lethal en/of Marco de Wit.
Ze gaan gewoon alles bij langs. Is onbegonnen werk lijkt me om telkens alles te checken. Lethal heeft het lijstje met mensen die al betaald hebben. Heb je al betaald doe dan niets
Lijstje van wat je besteld hebt staat op de inkoopsite van laupro.
Unggghhhh....waarom moet het allemaal zo moeilijk? Een soort voorstelronde was ook leuk geweest voor ]MaRc0[, nu kreeg ik een mail van iemand die ik dus niet ken. Daar hou ik niet van. Lethal ken ik zo nu onderhand wel.Op zaterdag 29 juni 2002 13:32 schreef Rave17 het volgende:
Ehm, die Marco Hordijk is ]MaRc0[
En Lethal heet in het echt Marco de Wit
Dit topic is gesloten.
![]()