Hmm, maakt het uit als je dan zou zeggen een 2*16 scherm en dan zelf maar laat opvullen tot 8Op zondag 09 juni 2002 20:43 schreef mrEarthling het volgende:
de programma's die ik ken ondersteunen geen van allen zo'n klein LCD'tje
Verwijderd
iddOp zondag 09 juni 2002 20:43 schreef mrEarthling het volgende:
de programma's die ik ken ondersteunen geen van allen zo'n klein LCD'tje
zelf schrijven dus
dat durf ik niet te zeggen, maar vraag ff aan BassiePOp zondag 09 juni 2002 20:46 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hmm, maakt het uit als je dan zou zeggen een 2*16 scherm en dan zelf maar laat opvullen tot 8
daar kom't het hoogstwaarschijnlijk wel op neer jaah.Op zondag 09 juni 2002 20:47 schreef badpinguin het volgende:
[..]
idd
zelf schrijven dus
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Verwijderd
Hoezo geld terug ik wil een 20*4Op zondag 09 juni 2002 19:06 schreef Lethal het volgende:
Waarom wil iedereen zijn geld terug van de vorige actie... het word alleen maar beter hoor
Ik heb wel interesse in een 4*20 LCD denk ik
Maar eerst toetsweek en dan kan ik daarna ff beslissen
.
Maar eerst toetsweek en dan kan ik daarna ff beslissen
Verwijderd
Lethal zou je mijn geld terug kunnen storten heb namelijk al een 4*40 LCD
via een andere inkoopactie.
En om heel eerlijk te zijn gaat dit me te lang duren....
En om heel eerlijk te zijn gaat dit me te lang duren....
edit:
damn typo
damn typo
5 Mensen hebben nog niet ingevuld wat voor verzending ze willen gebruiken. Als dit zo blijft ga ik er van uit dat ze gewoon envelop willen.
The Man in Black
Sjmuup
Nitraat
Ener-G
]MaRcO[
The Man in Black
Sjmuup
Nitraat
Ener-G
]MaRcO[
ehm lethal ?
Hoe lang gaat je actie nu duren ?
Want ik volg je niet helemaal je praat alsof je ze morgen al wilt bestellen...
Proud member of Tacopsclan [CLS]
ASAP, niet dan?Op maandag 10 juni 2002 07:05 schreef Interstice het volgende:
ehm lethal ?
Beter geregeld als dat ik er over een week achteraan mot
psssssst ik probeer je alleen te waarschuwen dat je een beetje afschrikt zoOp maandag 10 juni 2002 07:09 schreef Lethal het volgende:
[..]
ASAP, niet dan?
Beter geregeld als dat ik er over een week achteraan mot
Tip:
Geef nog een week de tijd aan nieuwe deelnemers om zich in te schrijven. Sluit dan de actie op de site van laupro en vermeld het ook even hier.
Wacht vanaf het moment van sluiten nog 2 weekjes op alle betalingen. Wie dan nog niet betaald heeft heeft pech.
Bestel en verstuur voor diegene die wel betaald hebben.
Verwijderd
Eej, nou heb ik besteld enzo, maar waar moet het geld heen? Lijkt me handig als dat ergens te vinden is. Hoe eerder betaald hoe beter gelul met die banken altijd
mmmkay moest dit dan per se? en wat is het verschil met andere manieren? met zo'n envelop neem ik aan dat je een bubbeltjesenvelop bedoeltOp maandag 10 juni 2002 06:53 schreef Lethal het volgende:
5 Mensen hebben nog niet ingevuld wat voor verzending ze willen gebruiken. Als dit zo blijft ga ik er van uit dat ze gewoon envelop willen.
The Man in Black
Sjmuup
Nitraat
Ener-G
]MaRcO[
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou, ik vinnut wel
dat er nog maar zo weinig mensen een 2x20 willen... ik heb maar een lausy midi towertje met 3x 5.25" en een dvd een cdrom en een brander dus ik moet er al een opofferen, dus die 4x20 gaat bij mij echtnie lukken.
Ik ga binnenkort op die 2x20 inschrijven, maar ik ga hier in de buurt nog wat lui proberen te ronselen.
white_panther?
kommop joh, in een doosie passen er best 2 en dan splitten we de kosten!
Ik ga binnenkort op die 2x20 inschrijven, maar ik ga hier in de buurt nog wat lui proberen te ronselen.
white_panther?
NEE: dit is geen signature...
Mooi... de 20 moeten we namelijk wel halen !!!Op maandag 10 juni 2002 09:29 schreef iambig het volgende:
Nou, ik vinnut weldat er nog maar zo weinig mensen een 2x20 willen... ik heb maar een lausy midi towertje met 3x 5.25" en een dvd een cdrom en een brander dus ik moet er al een opofferen, dus die 4x20 gaat bij mij echtnie lukken.
white_panther?kommop joh, in een doosie passen er best 2 en dan splitten we de kosten!
Ja et moet ja...Op maandag 10 juni 2002 08:58 schreef Ener-G het volgende:
[..]
mmmkay moest dit dan per se? en wat is het verschil met andere manieren? met zo'n envelop neem ik aan dat je een bubbeltjesenvelop bedoeltwil wel graag dattie heel blijft natuurlijk
Doos is iets veiliger, maar ook duurder
Envelop met "bubbels" is uiteraard goedkoper, maar daar zit meer risico aan.
vergeet niet lethal: Verzekerd versturen Ik zou als ik jou was ook gewoon NIET versturen in envloppen. Als der iets stuk gaat zit jij met de problemen.Op maandag 10 juni 2002 10:08 schreef Lethal het volgende:
[..]
Ja et moet ja...
Doos is iets veiliger, maar ook duurder
Envelop met "bubbels" is uiteraard goedkoper, maar daar zit meer risico aan.
Als ik dat doe, dan gaan de mensen weer lopen zeuren over de prijs...Op maandag 10 juni 2002 10:19 schreef Interstice het volgende:
[..]
vergeet niet lethal: Verzekerd versturen Ik zou als ik jou was ook gewoon NIET versturen in envloppen. Als der iets stuk gaat zit jij met de problemen.
Meestal verpakt de crew van crystalfontz de lcd's erg goed, dus ik denk dat hij et wel overleeft in de envelop
Geef mensen dan de optie om verzekerd te verzenden tegen meerprijs. En maak ze duidelijk dat als ze dat niet doen het transport van jou naar hun voor eigen risico is.
Nog meer opties...Op maandag 10 juni 2002 10:23 schreef Interstice het volgende:
Geef mensen dan de optie om verzekerd te verzenden tegen meerprijs. En maak ze duidelijk dat als ze dat niet doen het transport van jou naar hun voor eigen risico is.
1 extra optie?
Verzekerd verzenden
Verzekerd verzenden
Wat kost dat dan?Op maandag 10 juni 2002 10:37 schreef Interstice het volgende:
1 extra optie?
Verzekerd verzenden
Verwijderd
Ik dacht zo snel 1-7-2002Op maandag 10 juni 2002 10:30 schreef Lethal het volgende:
[..]
Hoe snel?
Zo snel?
Of zo Snel
Ik ga zeker wel voor die blauwe 4x20
. Ga het alleen niet aan mijn computer hangen maar aan een µ-controller. Ik vindt het erg leuk dat Lethal dit organiseerd.
wat dacht je van de boven of zijkant van je case? en de voorkant gewoon in je frontje, of zit daar al een blowholeOp maandag 10 juni 2002 09:29 schreef iambig het volgende:
Nou, ik vinnut weldat er nog maar zo weinig mensen een 2x20 willen... ik heb maar een lausy midi towertje met 3x 5.25" en een dvd een cdrom en een brander dus ik moet er al een opofferen, dus die 4x20 gaat bij mij echtnie lukken.
white_panther?kommop joh, in een doosie passen er best 2 en dan splitten we de kosten!
lethal waar woon je precies? als het niet al te ver is wil ik em ook wel op komen halen, heb toch een ov kaart
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Eh, profile misschien?!?!Op maandag 10 juni 2002 11:44 schreef Ener-G het volgende:
lethal waar woon je precies? als het niet al te ver is wil ik em ook wel op komen halen, heb toch een ov kaart
Hey lethal, ik ga ook voor de blauwe 4x20, ik vroeg me alleen af hoe ver je van het station in Bodegraven woont, ik keek net bij de reisplanner en het is maar 21 minuten vanaf Utrecht met de trein, voor die 5 euro (+ x euro voor de verzekering) wil ik wel ff heen en weer 
Kan je dat ff laten weten? zou wel relax zijn om em gewoon op te halen.
(dan wacht ik nog ff met inschrijven)
Is het niet een idee om (als het niet een maand gaat duren tenminste) om te wachten tot we met die 4x20 aan de 50 stuks zitten.
Dat lijkt me een mooie tijd om te gaan bestellen (die is toch duidelijk het populairst enzo)
Ik gok dat we binnen 2 weken toch zeker wel de 50 kunnen halen.....
(dan wacht ik nog ff met inschrijven)
Is het niet een idee om (als het niet een maand gaat duren tenminste) om te wachten tot we met die 4x20 aan de 50 stuks zitten.
Dat lijkt me een mooie tijd om te gaan bestellen (die is toch duidelijk het populairst enzo)
ongeveer 5 minuten,Op maandag 10 juni 2002 12:27 schreef Prulleman het volgende:
Hey lethal, ik ga ook voor de blauwe 4x20, ik vroeg me alleen af hoe ver je van het station in Bodegraven woont, ik keek net bij de reisplanner en het is maar 21 minuten vanaf Utrecht met de trein, voor die 5 euro (+ x euro voor de verzekering) wil ik wel ff heen en weer
Ik zal wel eff een pic posten
Die heb ik ook besteld! En één van 4*20 natuurlijkOp zondag 09 juni 2002 15:35 schreef Rave17 het volgende:
BTW. nog 7 andere mensen gezocht die ook graag deze:
willen bestellen. Bij >10 worden ze namelijk 2.50 euro goedkoper
Nog ff wat meer mensen voor die 2*8!!! Hijs toch mooi!?!
das beter, dan bestel ik em zonder verzend zooi en kosten
(dus niet gaan mekkeren dat ik geen doosje of envelop erbij heb
)
(dus niet gaan mekkeren dat ik geen doosje of envelop erbij heb
LED backlight that isOp maandag 10 juni 2002 13:28 schreef nitraat het volgende:
Ik kan me vergissen, maa die 4x20 die heeft toch een backlite? IS wel kwel
(en bestellen graag, dan worden ze goedkoper
Verwijderd
Ik heb al besteld slimmerdOp maandag 10 juni 2002 13:30 schreef Prulleman het volgende:
[..]
LED backlight that is
(en bestellen graag, dan worden ze goedkoper)
MEEEER MEEEROp maandag 10 juni 2002 13:38 schreef Prulleman het volgende:
nog een dan
Lethal, haal ff die dikke "straks" weg uit je 1e post van dit topic. Anders denken mensen dat ze nog niet kunnen bestellen misschien als ze de rest niet lezen.
Kan niet meer wijzigen 24 uur naar post... ik zit nu op school. Ben rond 4 uur terugOp maandag 10 juni 2002 13:43 schreef Lamborghini het volgende:
Lethal, haal ff die dikke "straks" weg uit je 1e post van dit topic. Anders denken mensen dat ze nog niet kunnen bestellen misschien als ze de rest niet lezen.
Het leuke van smartie is dat je het al lekker kan instellen 
(jammer dat het nog ff zal duren, ik was bij de vorige actie al vrij ongeduldig, ik zal bij deze actie meer geduld proberen te tonen
)
Zoiets gaat het worden bij mij:

Maar dan met wat andere display tijden enzo, en nog wat internet headlines (ziet er niet uit op een gifje)
(jammer dat het nog ff zal duren, ik was bij de vorige actie al vrij ongeduldig, ik zal bij deze actie meer geduld proberen te tonen
Zoiets gaat het worden bij mij:

Maar dan met wat andere display tijden enzo, en nog wat internet headlines (ziet er niet uit op een gifje)
Zo, ik heb de 30e besteld, nu nog 20 ofzo.
als we op 50 zitten word er direct besteld right?
ik heb er net 2 besteld
ik heb er net 2 besteld
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Damn, niet stiekem opmaken he LethalTotale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 1.323,00 dat zijn 64 producten.
Ik probeer je dus niet op foute ideeen te brengen!!!
[Reclame]
Nog maar 18 mensen die even deze:

moeten bestellen en we zitten aan de 50 man. Dan kan de prijs met 3 euro naar beneden
Waarom bestellen er nog steeds zo weinig deze

[/Reclame]
Nog maar 18 mensen die even deze:

moeten bestellen en we zitten aan de 50 man. Dan kan de prijs met 3 euro naar beneden
Waarom bestellen er nog steeds zo weinig deze
[/Reclame]
Ik heb ook wel intresse om hem op te halen, het is maar 10 minuutjes rijden met de autoOp maandag 10 juni 2002 13:08 schreef Lethal het volgende:
[..]
ongeveer 5 minuten,
Ik zal wel eff een pic posten
wanneer word er nou eigelijk besteld? als we op de 50 zitten
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
Goed gedachtOp maandag 10 juni 2002 06:53 schreef Lethal het volgende:
The Man in Black
Sjmuup
Nitraat
Ener-G
]MaRcO[
Wanneer krijgen we de prijs nou pcies te horen, en wanneer kunnen we het geld overmaken?
Dat wordt nog bekeken, de huidige einddatum is 1 aug '02 maar dat is een datum die is gekozen omdat er nou eenmaal iets moest worden ingevult.Op maandag 10 juni 2002 15:59 schreef frapex het volgende:
wanneer word er nou eigelijk besteld? als we op de 50 zitten![]()
![]()
![]()
Omdat die niet in de topic titel staan. En hier komen dus alleen de mensen die wat meer geld hebben te besteden en grotere display's zoeken. Iemand die een 2x8 wil hebben kijkt niet gauw in een topic over 4*20 display's lijkt mij.[b]Op maandag 10 juni 2002 15:45 schreef Rave17 het Waarom bestellen er nog steeds zo weinig deze
Hmm, ik bestel zelf zowel de 4*20 als de 2*8Op maandag 10 juni 2002 16:07 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Omdat die niet in de topic titel staan. En hier komen dus alleen de mensen die wat meer geld hebben te besteden en grotere display's zoeken. Iemand die een 2x8 wil hebben kijkt niet gauw in een topic over 4*20 display's lijkt mij.
Ik heb dat niet ingevuld, omdat m'n oom ze bij jou zouden ophalen en dus niet verzend moeten wordenOp maandag 10 juni 2002 06:53 schreef Lethal het volgende:
The Man in Black
Sjmuup
Nitraat
Ener-G
]MaRcO[
(Ff onthouden aub!)
The devil is in the details.
Zijn altijd uitzonderingen. Ik heb al een 2x8 anders had ik het er wel bijgedaan ook. Is zeker een mooi dingentje. Alleen voor dat lcdproggie heb je er niet veel aan. Maar ik gebruik het toch voor een microcontroller dus dan maakt de afmeting niet veel uit qua aansturing.Op maandag 10 juni 2002 16:07 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hmm, ik bestel zelf zowel de 4*20 als de 2*8
Misschien is het een idee om mensen die meer zekerheid willen hebben (rond de) 2 euro te laten betalen. Als er dan 1 of 2 LCD's kapot gaan dan kunnen er van die euro's een nieuwe worden betaald. Ben je te gierig om dat niet te betalen en heb je een kapotte dan heb je pech
Ik had hier ook wel interesse in...
[image]http://www.crystalfontz.com/products/634bracket/DBB634_empty_PT.jpg[/image]
Is dit ook niet een artikel waar meer mensen wat aan hebben, die 4x20 moet toch in 2 5,25" slots, als je dan twee afdekplaatjes passend moet maken...?? Ik zie dat niet zo zitten, ik heb liever 1 geheel!
[image]http://www.crystalfontz.com/products/634bracket/DBB634_empty_PT.jpg[/image]
Is dit ook niet een artikel waar meer mensen wat aan hebben, die 4x20 moet toch in 2 5,25" slots, als je dan twee afdekplaatjes passend moet maken...?? Ik zie dat niet zo zitten, ik heb liever 1 geheel!
Zo'n afdekplaat van CrystalFontz zelf kost behooooorlijk duur.Op maandag 10 juni 2002 16:25 schreef eightValve het volgende:
Kan je een extra 4*20 LCD voor kopen
Hmm, ik vind die onderste wel mooiOp maandag 10 juni 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Kom op mensen! De 2*20 is toch ook een mooie! Er zijn pas 4 mensen (1 ben ik) die deze heeft gekozen
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik geef het toe. Kom op mensen nog even 6 andere die er zo een willen. Dat scheelt weer in de prijs
Liever 16 en het liefst 46Op maandag 10 juni 2002 16:29 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind die onderste wel mooi
Maar ik geef het toe. Kom op mensen nog even 6 andere die er zo een willen. Dat scheelt weer in de prijs
Verwijderd
en 2 van mijOp maandag 10 juni 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Kom op mensen! De 2*20 is toch ook een mooie! Er zijn pas 4 mensen (1 ben ik) die deze heeft gekozen
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja, wat wil je, er loopt nog een actie waar er net 25 besteld zijn!! (Myst1k4l).Op maandag 10 juni 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
(Daar heb ik al twee 2x20's besteld. Ik gebruik deze actie dus om een 4x20 te bestellen.)
Dat verklaart dus waarom er voor de 2x20 minder animo is...
Ik bestel iig. een 2x20 
Maar ik wacht nog ff op iemand die er ook eentje wil hebben.
Wie heeft er een paar mooie voorbeelden om een 4x20 in je 5.1/4" bays te verwerken?
Als dat ook een beetje mooi wil koop ik die er bij
Wie heeft er een paar mooie voorbeelden om een 4x20 in je 5.1/4" bays te verwerken?
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Verwijderd
bouw hem in een kastje en zet hem op je bureauOp maandag 10 juni 2002 17:12 schreef pilsjesman het volgende:
Ik bestel iig. een 2x20
KOPEN DAT DING
mijn idee!! Plexiglas voor de behuizing staat al een week te wachten...!!Op maandag 10 juni 2002 17:59 schreef badpinguin het volgende:
[..]
bouw hem in een kastje en zet hem op je bureau
KOPEN DAT DING
Een 4x20 past niet in een 1 (normale) bay. Of bedoel je dat niet?Op maandag 10 juni 2002 17:12 schreef pilsjesman het volgende:
Ik bestel iig. een 2x20
Op maandag 10 juni 2002 17:12 schreef pilsjesman het volgende:
Ik bestel iig. een 2x20
Hij heeft het over bays dat bedoelt hij dus niet denk ik. Hij zal wel een voorbeeld willen zien van iemand die zijn 4*20 netjes heeft weg gewerkt in zijn kastOp maandag 10 juni 2002 18:30 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Een 4x20 past niet in een 1 (normale) bay. Of bedoel je dat niet?
Op maandag 10 juni 2002 18:30 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Een 4x20 past niet in een 1 (normale) bay. Of bedoel je dat niet?

op deze manier dus.
Maar ga je die zaagrantjes enz niet zien, of kan je dat zwarte randje van de lcd er beetje overheen hangen etc...
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
wat je kunt doen is een zooitje schuursel wat je overhoud in met wat kit of lijm tussen de randjes smeren. Dit en een beetje goed zaag/schuur werk zou een netjes reultaat moeten leveren.
edit:
typo
typo
Ben er eff een middagje niet, gelijk hele topic in de problemen...

Datumpje met maand vervroegt...
Zelf ophalen optie toegevoegt, allemaal eff invullen graag...
Rekening nummers hoef je niet te vragen... Dat hoor je na de sluiting'stijd, omdat de prijs nog niet exact bekende is.
Rekening nummers hoef je niet te vragen... Dat hoor je na de sluiting'stijd, omdat de prijs nog niet exact bekende is.
Verwijderd
CF verkoopt geen afdekplaatjes voor de LCDs uit deze inkoopactie, enkel voor hun seriele versiesOp maandag 10 juni 2002 16:25 schreef eightValve het volgende:
Lethal, kan je mijn bestelling ff aanpassen, ik wil hem graag ophalen i.p.v. verzenden.Op maandag 10 juni 2002 18:47 schreef Lethal het volgende:
Ben er eff een middagje niet, gelijk hele topic in de problemen...
Kun je zelf ook dacht ik.Op maandag 10 juni 2002 19:42 schreef tastingw het volgende:
Lethal, kan je mijn bestelling ff aanpassen, ik wil hem graag ophalen i.p.v. verzenden.
Als er 50 of meer mensen zijn die de 4*20 Blauw nemen, dan wordt de prijs daarvoor dus €30,- 
Alleen wordt de prijs van de 2*20 Blauw 28 euro als er niet meer dan 10 mensen die nemen
En omdat de rode 4*20 minder populair zijn en dan niet meer dan 10 mensen halen zijn die 31 euro (1 euro duurder dus als de blauwe 4*20)
Alleen wordt de prijs van de 2*20 Blauw 28 euro als er niet meer dan 10 mensen die nemen
En omdat de rode 4*20 minder populair zijn en dan niet meer dan 10 mensen halen zijn die 31 euro (1 euro duurder dus als de blauwe 4*20)
ik had al gekeken, kon niets vindenOp maandag 10 juni 2002 19:54 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Kun je zelf ook dacht ik.
Kep optie verzekering toegepast:
Als je die neemt betaal je 2 euro extra. Als er dan een lcd kapot gaat, krijg je een nieuwe. Dus zo betalen we met zijn allen de slachtoffers...
Als je die neemt betaal je 2 euro extra. Als er dan een lcd kapot gaat, krijg je een nieuwe. Dus zo betalen we met zijn allen de slachtoffers...
En ik ben de eerste die er gebruik van maaktOp maandag 10 juni 2002 20:27 schreef Lethal het volgende:
Nee das mijn verzekeringmethodeOp maandag 10 juni 2002 20:27 schreef Lethal het volgende:
Het bewijsOp maandag 10 juni 2002 16:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Misschien is het een idee om mensen die meer zekerheid willen hebben (rond de) 2 euro te laten betalen. Als er dan 1 of 2 LCD's kapot gaan dan kunnen er van die euro's een nieuwe worden betaald. Ben je te gierig om dat niet te betalen en heb je een kapotte dan heb je pech
Verwijderd
Lethal wil je ff je rekening nummer meelen naar me, om ff dat geld over temaken, wat ik je schuldig ben.
ehm.... je kunt net zo goed even die bubbelplasticenvelopes of doosjes verzekeren via de (voormalige) PTT..
Verwijderd
jij heb duidelijk de policies van Crystal fontz nog niet doorgelezen... Maarjah, hiermee komen we weer terug op mn eerste punt (stuk terug)Op maandag 10 juni 2002 20:27 schreef Lethal het volgende:
wat betreft KPG (of iets dergelijks)
En wat nu als er geen LCDs stuk gaan? Ga je hun geld dan ook weer terug storten, kbedoel tis wel rond de 70 euro ofzow. Das toch al 150 piek...
Humz ik heb mezelf nu ook alvast maar aangemeld,
voor ik weer eens te laat ben voor een LCD
.
Maaaar ik mis een rekeningnr om mijn geld naartoe te storten?
Komt dit er nog bij te staan in de toekomst of krijg ik een meeltje ofzo
voor ik weer eens te laat ben voor een LCD
Maaaar ik mis een rekeningnr om mijn geld naartoe te storten?
Komt dit er nog bij te staan in de toekomst of krijg ik een meeltje ofzo
Verwijderd
AAAAAOoooooooooo
REKENING nummer pas beschikbaar als inkoopactie sluit!
juist, dan ff wachten he...
Oww sorryOp maandag 10 juni 2002 21:21 schreef Mr.Vanz het volgende:
AAAAAOoooooooooo
Dan wachten we gewoon even hey
<edit>
Humz nu kijk ik net nog eens op die site aan welke inkoopactie's ik meedoe.
Maar nu staat er dat ik er aan geen 1 meedoe
Kan je dit ff voor me controleren?
Ik had een 4*20 met blauwe backlight en verzending in een doosje.
Verwijderd
gezocht:
tweakers met smaak en geld die ook een rood lcd(tje willen
anders betaal ik 38 euro voor 1 stuk
dus wees ff sociaal
dankjewel lieve tweakertjes
dus wees ff sociaal
dankjewel lieve tweakertjes
Wel gezocht maar niet gevondenOp maandag 10 juni 2002 21:37 schreef badpinguin het volgende:
gezocht:
dus wees ff sociaal
dankjewel lieve tweakertjes![]()
Denk dat je de enigste bent. Die rode/donker rode zijn niet zo goed leesbaar en dan kiest iedereen sneller voor de blauwe
Sorry.
Je bedoelt dat de LCD's verzekerd zijn tot Lethal z'n huis? Ja dat weten weOp maandag 10 juni 2002 21:07 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
jij heb duidelijk de policies van Crystal fontz nog niet doorgelezen... Maarjah, hiermee komen we weer terug op mn eerste punt (stuk terug)
Daarvoor duswat betreft KPG (of iets dergelijks)stelletje onhandige apen!
Krijg jij van de verzekering na een jaar ook je geld terug als er niets mee is gebeurdwat betreft KPG (of iets dergelijks)stelletje onhandige apen!
En wat nu als er geen LCDs stuk gaan? Ga je hun geld dan ook weer terug storten, kbedoel tis wel rond de 70 euro ofzow. Das toch al 150 piek...
Lethal mag best wat verdienen. En als er 1tje kapot gaat moet er betaald worden en krijgt ook niemand z'n geld terug, want dan is het oneerlijk verdeeld. En dan krijgt Lethal nog de rest.
BTW. het is TPG en niet KPGOp maandag 10 juni 2002 21:49 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de LCD's verzekerd zijn tot Lethal z'n huis? Ja dat weten weDit is van Lethal naar de andere
[..]
Daarvoor dus
[..]
[Reclame]
De interesse in de
[/Reclame]
Verwijderd
Wat verdien jij eraanOp maandag 10 juni 2002 21:49 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Krijg jij van de verzekering na een jaar ook je geld terug als er niets mee is gebeurdNee dat dacht ik ook
Lethal mag best wat verdienen. En als er 1tje kapot gaat moet er betaald worden en krijgt ook niemand z'n geld terug, want dan is het oneerlijk verdeeld. En dan krijgt Lethal nog de rest.
Verwijderd
man zeik toch niet, je hoeft die verzekering ook helemaal niet te betalen heOp maandag 10 juni 2002 21:54 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Wat verdien jij eraan? Ik heb het id dat je niet snapt waar een inkoopactie voor bedoeld is...
als jem niet wilt, dan neem jem niet
en jij doet trouwens nietmee aan deze inkoop dacht ik
Verwijderd
zuchtOp maandag 10 juni 2002 22:00 schreef badpinguin het volgende:
[..]
man zeik toch niet, je hoeft die verzekering ook helemaal niet te betalen he
als jem niet wilt, dan neem jem niet
en jij doet trouwens nietmee aan deze inkoop dacht ik
Stop asjeblieft met gezeur over geld.
Mijn financiele rechterhand
]MaRcO[
heeft het net allemaal besproke met mij, en het lijkt me ook beter, want wie gaat er betalen als die dingen opeens stuk zijn?
Mijn financiele rechterhand
Dus wat is de conclusieOp maandag 10 juni 2002 22:07 schreef Lethal het volgende:
Stop asjeblieft met gezeur over geld. Mijn financiele rechterhand ]MaRcO[ heeft het net allemaal besproke met mij, en het lijkt me ook beter, want wie gaat er betalen als die dingen opeens stuk zijn?
Volgens mij kan je het het beste via de TPG oplaten sturen. Heb even in het boekje gekeken van TPG maar ik kan je geen informatie geven hoe je het het beste kan doen
Verwijderd
[quote]
Op maandag 10 juni 2002 22:02 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
Op maandag 10 juni 2002 22:02 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
jijzucht,...wie zeikt hier nou
eindelijkmaar ok, ik leg me erbij neer,
tjahkvind het jammer,
idd en jij ALLEENmaar thats meh,
idd en nogmaals jij ALLEENand onley meh
Eff layout Flink verneuken,
Hij komt er zo aan. De routebeschrijving in Bodegraven
http://www.geocities.com/marcodwit/kaart.jpg
Zwarte lijn is looproute van station
Blauwe lijn is rij route vanaf A12.
Rotterdam, neem afslag reeuwijk, volg dan richting bodegraven en je komt vanzelf op de Goudseweg.
Utrecht, neem afslag bodegraven en sla rechts af bodegraven in.
Hij komt er zo aan. De routebeschrijving in Bodegraven
http://www.geocities.com/marcodwit/kaart.jpg
Zwarte lijn is looproute van station
Blauwe lijn is rij route vanaf A12.
Rotterdam, neem afslag reeuwijk, volg dan richting bodegraven en je komt vanzelf op de Goudseweg.
Utrecht, neem afslag bodegraven en sla rechts af bodegraven in.
Verwijderd
WTF.....
(ben sprakeloos, niet typeloos)
Verder.
Lethal weet je misschien wanneer jij die lcd binnen hebt ivm dat je al een einddatum hebt geprikt.
(ben sprakeloos, niet typeloos)
Verder.
Lethal weet je misschien wanneer jij die lcd binnen hebt ivm dat je al een einddatum hebt geprikt.
Verwijderd
Ik heb me ook ingeschreven voor een 4*20. We zijn al lekker onderweg naar de 50. Kan niet wachten om m'n dremel op te starten......................
Maar de afmetingen van het het display zelf zijn toch gelijk?? (serieel of parallel) dus dan is het toch wel passend te maken....???? Kijk dat het printje verschilt is niet zo'n probleem.... toch??Op maandag 10 juni 2002 19:27 schreef iemeeltje het volgende:
[..]
CF verkoopt geen afdekplaatjes voor de LCDs uit deze inkoopactie, enkel voor hun seriele versies
Dit topic is gesloten.
![]()