Ah, ok thnx 
Ben trouwens net met me KLM geland op schiphol
Vanuit amerika op de GPS.
Ben trouwens net met me KLM geland op schiphol
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien nog 1 puntje ter verbetering... 't is nu zo dat je 1.jpg 2.jpg etc krijgt, dus uiteindelijk als je er meer dan 10 maakt, dan staat alles door elkaar (1 10 11 2 3 4 5 etc)Op zondag 09 juni 2002 23:32 schreef Delphi32 het volgende:
Ruim 25Mb aan pics vandaag
En er zaten heel mooie tussen, complimenten voor de makers.
Tip voor de gebruikers van ScreenShooter: na het starten en evt instellen ff op kruisje rechtsboven klikken, verdwijnt ie naar je systray, dat ziet er leuker uit[sub]vind ik dus[/s]
...
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Anoniem: 51137
Tnx...Op maandag 10 juni 2002 08:17 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Misschien nog 1 puntje ter verbetering... 't is nu zo dat je 1.jpg 2.jpg etc krijgt, dus uiteindelijk als je er meer dan 10 maakt, dan staat alles door elkaar (1 10 11 2 3 4 5 etc)
Als je daar wat nulletjes voor zet dan heb je daar geen last meer van...
Voor de rest is het een perfect progje
The forum is literally down, of je hebt het niet goed geupload.Op maandag 10 juni 2002 09:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hier de resultaten van mijn nieuwe UncSamcard 9999 Ti!
Geweldige graphics, heb stiekem even de 747 Singapore Airlines uit de kast gehaald om de graphics te showen, hier de vlucht van Melbourne naar Changi.
Parked
[afbeelding]
Aligned with runway
[afbeelding]
Take 0ff
[afbeelding]
Climb
[afbeelding]
Climb
[afbeelding]
Je ziet zelf de grijze haren van de first-officer! Geweldig, komt ook door de uitbreiding 'Singapore Rules' denk ik, on final
[afbeelding]
On Short Final
[afbeelding]
Touchdown
[afbeelding]
Taxiing to gate
[afbeelding]
Parked at gate
[afbeelding]
Sorry voor het ongelijke formaat moet ook nog even de nieuwste drivers downloaden, ivm die witte band onder
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Tja... ze werken niet, druk even op Bekijk bericht voor dat je post.Op maandag 10 juni 2002 09:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hier de resultaten van mijn nieuwe UncSamcard 9999 Ti!
Geweldige graphics, heb stiekem even de 747 Singapore Airlines uit de kast gehaald om de graphics te showen, hier de vlucht van Melbourne naar Changi.
Parked
[afbeelding]
Aligned with runway
[afbeelding]
Take 0ff
[afbeelding]
Climb
[afbeelding]
Climb
[afbeelding]
Je ziet zelf de grijze haren van de first-officer! Geweldig, komt ook door de uitbreiding 'Singapore Rules' denk ik, on final
[afbeelding]
On Short Final
[afbeelding]
Touchdown
[afbeelding]
Taxiing to gate
[afbeelding]
Parked at gate
[afbeelding]
Sorry voor het ongelijke formaat moet ook nog even de nieuwste drivers downloaden, ivm die witte band onder
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Anoniem: 37797
tjonge jonge zeg,Op maandag 10 juni 2002 08:46 schreef Uncle-Sam het volgende:
Waarom krijg ik geen antwoord op mijn (voor mij) belangrijke vraag :'(: Moet ik eerst met de Hercules, dan de Learjet en dan Boeing 737, of eerst de Learjet, dan de Hercules en dan de Boeing 737?
Dat is payware van lagoonline.com voor € 15 heb je hem fsassist.Op maandag 10 juni 2002 00:14 schreef Rempage0611 het volgende:
Dit is misschien een n00b vraag, maar ik kant het niet vinden:
Hoe krijg je het voor elkaar dat je wordt gesleept, en hoe krijg je mensen op een vliegveld??? iets zoals dit:
[afbeelding]
Das een verkeerd iets denk ik?Op maandag 10 juni 2002 14:13 schreef Rempage0611 het volgende:
Ik heb er weer een verslaving bij, jammer genoeg zit ik in een tentame week dus kan ik weinig leren.. Tis nu voornamelijk nog op de GPS vliegen en zelf landen..
Maar dat komt wel goed, als ik tijd heb.
Dat moet je voor jezelf uitmaken. Denk er echter wel aan dat het niet altijd betekend dat een groter vliegtuig ook moeilijker te vliegen is (mits de vluchtmodellen realistisch zijn dan).Op maandag 10 juni 2002 08:46 schreef Uncle-Sam het volgende:
Waarom krijg ik geen antwoord op mijn (voor mij) belangrijke vraag :'(: Moet ik eerst met de Hercules, dan de Learjet en dan Boeing 737, of eerst de Learjet, dan de Hercules en dan de Boeing 737?
Wat voor pakketje was dat dan?Op maandag 10 juni 2002 14:43 schreef dutchplanet het volgende:
Ik moest even een pakketje voor mijn pc halen
[afbeelding]
Nee was een beetje krom geschreven...Op maandag 10 juni 2002 14:15 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Das een verkeerd iets denk ik?
Maar als je hulp nodig hebt, je roept maar.
Probleem, er zit standaard een spatie in de link, veranders maar hij doet het nog niet...Op maandag 10 juni 2002 13:05 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Tja... ze werken niet, druk even op Bekijk bericht voor dat je post.
En hoe lang ben je bezig met Melbourne-Changi
dit is de juiste naam:Op maandag 10 juni 2002 15:36 schreef The_FrankO het volgende:
Mooie pic's iedereen
dutchplanet welke scenery is dat?
Hiermee haal je een 3de plek in de meest kromme redeneringen ooitOp zondag 09 juni 2002 20:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA dat vind ik ook:
Want elk vliegtuig is maar 60cm groot .
wat je ook vliegt.
De afstand van de Instrumenten en je zit positie is ongeveer 60cm
en daar moet je het mee doen wat "achter" je hang doet niet terspraken ..
Alleen maar wat JIJ ziet daar gaat het om ..
en niet om wat je nu vliegt .. als je de een kan vliegen,
dan kan je met wat kleine veranderingen dan kan je ook een ander toestel vliegen.
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Waar kan je dat leren?Op maandag 10 juni 2002 13:26 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
tjonge jonge zeg,
kan je zelf niet kiezen,
neem gewoon een 737 of 320 en gaat eindelijk eens echt vliegen.
Leer hoe je de ap instelt en hoe je ILS landing doet met een cat 2 of cat 3 landing erin.
GA VLIEGEN
zucht kijk dan op blad 1 met alle infoOp maandag 10 juni 2002 16:31 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Waar kan je dat leren?
Jullie zeggen dat de lessen van de ILS van FS2k2 zuigen.
Deze kende ik wel, maar ik wil er eentje met informatie over de automatische landing.Op maandag 10 juni 2002 16:36 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
zucht kijk dan op blad 1 met alle info
http://discovery.homelinux.com/forum/viewtopic.php?topic=338
Dan moet je de manual van de airbus van PSS of de 737 van Dreamfleet lezen.Op maandag 10 juni 2002 16:38 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Deze kende ik wel, maar ik wil er eentje met informatie over de automatische landing.
Ik heb geen Dreamfleet, dus werkt de autopilot landing op een standaard 737 uit FS2k2?Op maandag 10 juni 2002 16:41 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dan moet je de manual van de airbus van PSS of de 737 van Dreamfleet lezen.
Misschien krom gezegd, maar dan probeer je is een tutorial en dan kijk je of het werkt?Op maandag 10 juni 2002 16:43 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik heb geen Dreamfleet, dus werkt de autopilot landing op een standaard 737 uit FS2k2?
Nee volgens mij niet.Op maandag 10 juni 2002 16:43 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik heb geen Dreamfleet, dus werkt de autopilot landing op een standaard 737 uit FS2k2?
maar zo wordt er wel gedacht in de vliegwereldOp maandag 10 juni 2002 16:24 schreef Wilde het volgende:
[..]
Hiermee haal je een 3de plek in de meest kromme redeneringen ooit
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Bij lange vliegtuigen is het achteruit inparkeren wel moeilijkerOp maandag 10 juni 2002 17:22 schreef Blackhole het volgende:
[..]
maar zo wordt er wel gedacht in de vliegwereld![]()
Kan er ook niets aan doen
want of je nu alleen vliegt of met vracht/ mensen of wat dan ook .
Jij ziet allleen maar de voorkant van het vleigtuig ..
en meestal stel je gewoon je instrumenten in en dan gaat bijna alles van zelf ..
want op dat gebeid zijn bijna alle planes het zelfde en dat bedoel ik er ook mee tezeggen ..
1. je gaat eerst in de lucht vliegen.Op maandag 10 juni 2002 17:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik begin net dus aan dezelfde vlucht als Kimble in z'n FAQ, nou staat alles perfect ingesteld. A/P master switch zet ik nu aan, FD aan, A/T aan, HDG aan en de rest ingesteld maar nog niet aan, ik stijg op, zet de rest aan, dus ALT en SPD, wat gebeurt er, dat pokkeding vlieg recht de grond in en crasht![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan dit verholpen worden???
AirlineOp maandag 10 juni 2002 18:43 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
FsLogbook
Welke velden willen jullie als Virtual Piloot er nog bij hebben
[afbeelding]
Zal ik doen, ga gelijk nu eindelijk ff beginnen, helaas kan ik geen autlolanding maken omdat ik nog niet weet hoe dat werkt, maar ik maak hem wel met de hand, doen echte piloten trouwens ook als het goed weer en goed zicht is. Alleen doe ik RW6, want dat is makkelijker met flightplan, daar stijg je op, zeggen ze namelijk ook op ATC, dus take off wordt RW6 en landing RW6.Op maandag 10 juni 2002 19:00 schreef dutchplanet het volgende:
1. je gaat eerst in de lucht vliegen.
2. vlieg wat rond en ga terug naar 19R op eham.
3. ga naar de 2000 feet vliegen.
4. stel je ILS freq in de nav 1 in en zet die active "id" moet gaan branden.
5. Zet de apr knop aan.
6. Stel de course van de baan in.
7. zorg dat je met hdg in de groen pijl komt van 19R (ils)
8. zet autobrake op 2.
9. zet airbrake op standby door shift+'/'
10. zet je flaps goed max 30 voor een 737
11. speed op 140 - 150 kts.
12. zorg dat de knop op NAV staat en niet op GPS.
13. Zet de autopiloot uit op 100 feet. en hou hem recht.
14. Zet de a/t uit en de FD
15. vlak voordat je baan raakt neus licht optrekken. Zodat de achter wielen eerst de grond aanraken.
16. op de baan motoren in de reverse gooien en dan laten uitrollen.
Ga dit eens proberen bekijk die link van toen straks nog een keer.
Ga nu vliegen en maak cockpit plaatjes dan kan ik zien wat je doet.
suc6 en vanavond rond 2030 uur kijk ik weer even hier wat je ervan gemaakt hebt.
geen idee of je iets vergeten bent ik zie alleen de buitenkant.Op maandag 10 juni 2002 19:54 schreef Rempage0611 het volgende:
me eerste ILS landing
Alleen er zit denk ergens een schroefje los.. dit is compleet AP
[afbeelding]
Is dit gewoon omdat de AP niet nauwkeurig is of heb ik iets vergeten?
Aan het "tailnummer" te zien is het de standaard 777Op maandag 10 juni 2002 20:01 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
geen idee of je iets vergeten bent ik zie alleen de buitenkant.
ILS zorgt ervoor dat je vliegtuig netjes in het midden van de baan uit hoort te komen. had je last van wind?
is het een standaard triple 7 of die van pss?
neem volgende keer een cockpit shot als je wil dan kunnen we het zien en je helpen
En aan de wielen is te zien dat het een posky isOp maandag 10 juni 2002 20:03 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Aan het "tailnummer" te zien is het de standaard 777
Ja... ik denk niet dat posky zo'n mislukte livery maakt.Op maandag 10 juni 2002 20:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
En aan de wielen is te zien dat het een posky isdie heeft vaak dat die wielen vaag gaan staan
Stel je course inOp maandag 10 juni 2002 20:17 schreef Rempage0611 het volgende:
Ik had de replay er nog van.. dit is hoe het er uit zag (als een replay tenminste alles goed weergeeft)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet staat er een zijwind.. kan dat dan echt de oorzaak zijn? Kan de AP daar niet tegen?
stel je course inderdaad in.Op maandag 10 juni 2002 20:17 schreef Rempage0611 het volgende:
Ik had de replay er nog van.. dit is hoe het er uit zag (als een replay tenminste alles goed weergeeft)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet staat er een zijwind.. kan dat dan echt de oorzaak zijn? Kan de AP daar niet tegen?
had je nou wel de 'apr' knop aangezet? ik zie hem niet branden.Op maandag 10 juni 2002 20:44 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hier dan de pics van mijn ILS landing runway 6 EHAM.
[afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie helaas dat ik vergeten was de FD en A/T en A/P uit te zetten![]()
, maar volgens mij ging het wel lekker, behalve de roll... Oja, helaas was ik iets te laat met draaien, ik vloog heading 90 en moest dus naar 60 draaien om de ILS te intercepten, ging allemaal maar net.
Opmerking: Toen ik de ILS freq inschakelde en dus op active zette zag ik geen lampje "id" branden hoor, waar moet dit zitten, ik zag nergens iets.
Voor "ID" moet je even op het knopje drukkenOp maandag 10 juni 2002 20:44 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hier dan de pics van mijn ILS landing runway 6 EHAM.
[afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie helaas dat ik vergeten was de FD en A/T en A/P uit te zetten![]()
, maar volgens mij ging het wel lekker, behalve de roll... Oja, helaas was ik iets te laat met draaien, ik vloog heading 90 en moest dus naar 60 draaien om de ILS te intercepten, ging allemaal maar net.
Opmerking: Toen ik de ILS freq inschakelde en dus op active zette zag ik geen lampje "id" branden hoor, waar moet dit zitten, ik zag nergens iets.
Speed brakes dacht ik had ik op armed gezet, maar zag zelf daarna ook van niet, dus toen heb ik ze maar handmatig op 100 gezet.Op maandag 10 juni 2002 20:57 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
had je nou wel de 'apr' knop aangezet? ik zie hem niet branden.
en je speedbreak gebruik je niet? ctrl+ /
en autobreak op 2 is meer dan zat voor een kleine 737.
Waar zit die danOp maandag 10 juni 2002 20:58 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Voor "ID" moet je even op het knopje drukken
Als het geregent heeftOp maandag 10 juni 2002 20:57 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
had je nou wel de 'apr' knop aangezet? ik zie hem niet branden.
en je speedbreak gebruik je niet? ctrl+ /
en autobreak op 2 is meer dan zat voor een kleine 737.
tampert, kriminalpolizei
Over de helft van de baan ja... ja....Op maandag 10 juni 2002 20:59 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Speed brakes dacht ik had ik op armed gezet, maar zag zelf daarna ook van niet, dus toen heb ik ze maar handmatig op 100 gezet.
Approach, oh oh
Autobrake had ik op max gezet omdat ik met me touch down al over de helft van de baan was.
[..]
Waar zit die dan
Dat was in eerste instantie, ik kwam vlak voor de touchdown weer omhoog zodat ik later pas de touchdown maakte.Op maandag 10 juni 2002 21:07 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Over de helft van de baan ja... ja....
[afbeelding]
Knopje zit onder <-->
TCP: 6073Op maandag 10 juni 2002 21:23 schreef Rempage0611 het volgende:
Ik weet niet of dit al is langs geweest. maare welke poorten moet ik naar me comp forwarden zodat ik een server kan opzetten? (me internet server is een linux doos)
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Echt sfeer plaatjes!Op maandag 10 juni 2002 21:52 schreef achappey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
traffic op 100% zetten? (ATC-settings)Op maandag 10 juni 2002 22:07 schreef dutchplanet het volgende:
ik heb een klein probleempje met mijn ai traffic.
Ik zie niks.
Nou denk ik dat mijn atc traffic uit staat.
Hoe kan dit en hoe zet je het weer aan?
alles 100%Op maandag 10 juni 2002 22:34 schreef rellehenk het volgende:
[..]
traffic op 100% zetten? (ATC-settings)
Dynamic Scnery 100%
Of misschien heb je per ongeluk een bestandje gewist?
Welke bestanden (niet mappen) heb je staan in je aircraft-directory?Op maandag 10 juni 2002 22:40 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
alles 100%
Waarschijnlijk het laaste
Het ziet er mooi uitOp maandag 10 juni 2002 22:42 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[afbeelding]
Goed... nieuwe layout, missen jullie iets?
ze waren nog aan het uploadenOp maandag 10 juni 2002 22:45 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit
jos_zwa die van jouw zien er ook goed uit. Alleen een beetje traag
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Dat is toch echt een Boeing 777-panel. Van PSSOp maandag 10 juni 2002 22:58 schreef djblackbird het volgende:
jos_zwa, even een vraagje
ligt het aan mij of vlieg jij een 777 met een airbus panel?
misschien lees ik iets over het hoofd maar k vraag toch maar even
en even voor de rest die zo zit te klagen over dat het auto landen niet lekker loopt:
hebben jullie wel de feeling om alle landingen met de hand te doen? het is natuurlijk lekker makkelijk om alles op automatisch te zetten, maar zo leer je natuurlijk niet echt landen.
beste methode? circuits vliegen LFLX is er heeel geschikt voor
ik ben het met djblackbird eens het lijkt een airbus panel maar is het nietOp maandag 10 juni 2002 22:59 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Dat is toch echt een Boeing 777-panel. Van PSS
Mooie pics!Op maandag 10 juni 2002 22:44 schreef jos_zwa het volgende:
ja idd nu zie ik het ook!Op maandag 10 juni 2002 23:36 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Mooie pics!
Alleen: wanneer gaat je staart eraf wapperen? Volgens mij komt dat ding nooit door de technische keuring
het is idd een PSS panel.Op maandag 10 juni 2002 22:58 schreef djblackbird het volgende:
jos_zwa, even een vraagje
ligt het aan mij of vlieg jij een 777 met een airbus panel?
misschien lees ik iets over het hoofd maar k vraag toch maar even
en even voor de rest die zo zit te klagen over dat het auto landen niet lekker loopt:
hebben jullie wel de feeling om alle landingen met de hand te doen? het is natuurlijk lekker makkelijk om alles op automatisch te zetten, maar zo leer je natuurlijk niet echt landen.
beste methode? circuits vliegen LFLX is er heeel geschikt voor
Dat is dream #1. Maar velen hebben die droom en ik weet niet hoe streng die selectieprocedurs zijn, van de 100 blijven er dacht ik 4 over. Bovendien heb ik met de Havo het verkeerde profiel gekozen dus ik ben nog een jaartje langer bezig wil ik de luchtvaart in.Op dinsdag 11 juni 2002 09:36 schreef djblackbird het volgende:
Zijn er hier mensen die echt gaan vliegen? dwz, een opleiding gaan doen?
PhD i.o.
Als je je serieus in FS2002 wil storten kun je het zeker leren. Je moet er vooral gevoel voor zien te krijgen. Ken je iemand in je buurt die kan vliegen met FS2002 of een oudere FS? Het makkelijkste leer je het namelijk als iemand je het ter plekke uitlegt. Verder zijn er veel tutorials te vinden op het net. Verder kun je het jezelf zo realistisch maken als je wil, maar daarvoor moet je verder dan de standaard vliegtuigen die er bij komen.Op dinsdag 11 juni 2002 10:30 schreef Tha_HCT het volgende:
is het moeilijk voor een beginner om te leren vliegen? Ik bedoel dan in FS 2002. Want wat ik hier zie ziet er PRACHTIG uit. En de meeste system specs zitten onder die van mij. Maar ik heb wel oren naar het vliegen in een boeing. Hoe veel kost dat FS eigenlijks? Of hebben jullie hem via via eigen gemaakt
ik zal wel kijken of ik ga beginnenOp dinsdag 11 juni 2002 11:09 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Als je je serieus in FS2002 wil storten kun je het zeker leren. Je moet er vooral gevoel voor zien te krijgen. Ken je iemand in je buurt die kan vliegen met FS2002 of een oudere FS? Het makkelijkste leer je het namelijk als iemand je het ter plekke uitlegt. Verder zijn er veel tutorials te vinden op het net. Verder kun je het jezelf zo realistisch maken als je wil, maar daarvoor moet je verder dan de standaard vliegtuigen die er bij komen.
Er zijn in ieder geval vast genoeg mensen die je willen helpen, mits je zelf uiteraard ook een beetje inzet toont. Zelf heb ik FS2002 Pro, gekocht toen die net een dag in NL was en toen kostte die HFL 190.-- Dat zal nu niet erg veranderd zijn denk ik. De FS2002 Normaal is net zo realistisch, alleen is iets kaler.
Karlok:
Veel succes met de test, het lijkt haast wel een tentamen
PhD i.o.
LOL hehehe maar ik het echt lijkt me het echt wel vet om in zo'n "vliegende strandstoel" te vliegenOp dinsdag 11 juni 2002 10:09 schreef -Sander_ het volgende:
Lukt dat niet, dan ga ik vast nog wel is vliegles in een Cessna nemenOf zoals Jos dat eens beschreef; 'vliegende strandstoelen'.
Hmmzzz... ik heb 1 vliegles gehad en als ik wil kan ik elke maand een uur vliegles nemenOp dinsdag 11 juni 2002 09:36 schreef djblackbird het volgende:
hij is mooiGa ik ook een keertje probeen
toch ben ik nu helemaal in de ban van PIC tezamen met mijn 757, vliegt heerlijk.
offtopic:
Waarom staat er ROLLOUT op je FMA ?Op maandag 10 juni 2002 22:44 schreef jos_zwa het volgende:
yeah! de pss 777 patch werkt eindelijk goed![]()
ff wat bruute sfeer pics gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de 4de van ondere met die zon mag van mij wel als pic op de eerste pagina op het volgende deel
ow ik was gewoon ff sfeer pics aan het schieten dus geen fmc enz.. aan gezet.. die instellingen daar kloppen voor geen ruk...Op dinsdag 11 juni 2002 14:12 schreef bennierex het volgende:
Waarom staat er ROLLOUT op je FMA ?
Ik wil eerst commando worden.Op dinsdag 11 juni 2002 09:36 schreef djblackbird het volgende:
offtopic:
Civiel piloot van SIA of niet?Op dinsdag 11 juni 2002 15:37 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik wil eerst commando worden.
Mijn droom is om F-16 piloot te worden (als dat kan dus geen commando), maar anders gewoon civiel piloot, ja dus.
Ik zeg maar niks meer, ik weet het niet, op zich heeft BA superveel bestemmingen, en een ConcordeOp dinsdag 11 juni 2002 15:42 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Civiel piloot van SIA of niet?
Als jij piloot bent of wordt dan is die concorde al lang uit de lucht.Op dinsdag 11 juni 2002 15:50 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer, ik weet het niet, op zich heeft BA superveel bestemmingen, en een Concorde. Maar dat wil ik nu, over een week misschien weer wat anders, ik laat het wel lekker op me af komen, het is nog lang niet zo ver
stewardessen bedoel je?Op dinsdag 11 juni 2002 15:55 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
En ben ik de enige die Flight Attendant gaat doen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Een vriend van me wilt ook op Schiphol-Oost gaan werken, eerst wilde die ook vliegtuigonderhoudsmonteur worden, maar nu wilt hij instrumenten gaan maken voor (oa) vliegtuigen, en dan komt hij in zo een hangar op Schiphol-Oost te werken.Op dinsdag 11 juni 2002 16:12 schreef ND het volgende:
[..]
stewardessen bedoel je?![]()
![]()
ikke ga geen piloot worden, maar ik ga de opleiding vliegtuigonderhoudsmonteur volgen, dan zou ik het liefst op Schiphol Oost in de hangars van KLM (en op de gates) aan vliegtuigen willen sleutelen)
Op dinsdag 11 juni 2002 16:12 schreef ND het volgende:
[..]
stewardessen bedoel je?![]()
![]()
ikke ga geen piloot worden, maar ik ga de opleiding vliegtuigonderhoudsmonteur volgen, dan zou ik het liefst op Schiphol Oost in de hangars van KLM (en op de gates) aan vliegtuigen willen sleutelen)
Maar ik las laatst in de Elsevier dat de meeste FA's hoogstens 10 jaar aan het werk zijn. Daarna gaan ze weer een andere baan zoeken.Op dinsdag 11 juni 2002 16:23 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Je blijft het maar niet snappen he
Tuurlijk wel, ik klier alleen beetje met je, ik weet dat je het liefst Flight Attendents hoortOp dinsdag 11 juni 2002 16:23 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Je blijft het maar niet snappen he
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 38368
tampert, kriminalpolizei
Jah, ik programmeer weleens wat, maar ben niet echt "goed" en weet zeker niet allesOp dinsdag 11 juni 2002 17:01 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Zijn er hier tussen de Fs'ers ook VB programmeurs?
Heb hulp nodig met FsLogbook
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq