Toon posts:

Radeon of Hercules MX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het scheelt 300 piek...
De radeon 32 MB DDR is bij Comptech 699 en De Hercules Geforce 2 3D Prophet MX bij funprice 395...

Help, ik weet het niet meer.....ik vind beeldkwaleit belangrijk en natuurlijk snelheid.

Graag onderbouwt adviesje:)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De beeldkwaliteit en de snelheid van de Radeon is gewoon hoger dan die van de MX.

Is je budget het belangrijkst ga dan voor de MX want het is gewoon een goede kaart voor weinig. Werk je veel in 2D applicaties op hoge resoluties dan zou ik toch voor de Radeon gaan, hij is gewoon scherper en de kaart is sneller in games @ 32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, heb de radeon besteld bij CompTech.
Ben zeer benieuwd, heb nu een viper 770...

• hjs
  • Niet online

hjs

gefeliciteerd

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ook voor je antwoord. Altijd handig als je twijfeld;)

Verwijderd

uh mja, heb de Hercules voor 369 bij Funprice gehaald ipv me v770 en bevalt me erg goed :P
zit alleen nog een beetje te rommelen met oc-en :)

• hjs
  • Niet online

hjs

ik had een V550 voor deze Radeon, maar ja, de prijs die ik er voor betaald hebt is lager dan een Mx dus dan hoef je verder niet na te denken.

Mij bevalt de kaart erg goed, het enige wat tegenviel was de grote van de drivers, detonators zijn hoogstens 2mb om te tanken deze waren ietsje groter ;)

Verwijderd

De Hercules MX en dan over 3 tot 4 maanden de volgende chip van nVidia, of 3dfx, die specs be looking mighty fine arrrrr..

• hjs
  • Niet online

hjs

voor 1500,- ballen

nee, goede keus die Radeon<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>All I can say is, I am extremely pleased with my card, and can't wait to see what these companies will come out with next. Maybe competition will in fact better Nvidia's offering. I was an "Nvidiot" for the past year while I utilized a V770 Ultra card, I thought it the shiznit when it came out, and was pleased with the progression of drivers Nvidia offered. I don't think of Geforce owners as idiots either. I never had a serious problem with their card, I have just seen so much more from my new Radeon in terms of bang for the buck, that I can't help but sing their praises. Better framerates at decent resulutions and color depth in keeping with the times, better DVD performance, better quality ram, solid drivers, better image quality: the list goes on and on. [/quote] http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/000915.html

Verwijderd

Topicstarter
Tja geforce 3 komt eraan, en Athlon 1,5 Ghz ook en zo kan je wel doorgaan. Als je altijd op het nieuwste wacht heb je dus nooit iets.

Voorlopig kan ik vast wel vooruit met de radeon 32 MB DDR.

Heb je hem al?
Laat ff weten hoe hij loopt.

HJS, jij hebt vast leuke connecties als je hem zo goedkoop op de kop heb getikt!
Nice;)

Verwijderd

ik hep mijn geforce 2 mx ingeruild voor een radeon :)

maar voor de prijs was de mx een erg goede kaart, vind de radeon wel mooier :)

• hjs
  • Niet online

hjs

Gewoon mazzel, en gewoon via dit forum. Lees de Radeon topics maar door >:)

de radeon serie
nr 1 nr 2 nr 3

hier in staat het antwoord hoe ik aan mijn Radeon kom en hoe hij bevalt >:)

oudje van mij
Pagina: 1