Dit idee had ik ook alVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:35:
Lang leve de Consumentenbond. In het nummer van april/ me werd idd weer een test gedaan met diverse digicams. De winnaars spreken voor zich. De olympus C-5000 en de C-750. Beide zijn gekozen vanwege hun goede beeldkwaliteit (klopt), maar met name ook omdat zij de laatste tijd aanzienlijk in prijs zijn gedaald!
Duuuuuhhhhhhh deze camera's worden niet meer gemaakt en zijn vervangen door nieuwe type's hetgeen betekent dat de winkels en olympus hun bestaande voorraad hebben gedumpt! Let dus op, want deze camera's zijn bijna nergens meer te krijgen!

Automatische witbalans:Wat betreft de 945, dat vind ik een erg mooie camera! Een fantastische lens een vele mogelijkheden.... Die witbalans heb ik niks over gehoord (ben dan ook niet actief aan het zoeken geweest). Bovendien heeft ie vast een manual witbalans, dus het is op te lossen met een A4 velletje. Bij de dixonsis ie op dit moment voor 374 geloof ik! Lijkt me een koopje!

De onderste foto is van een witte tulp
Ik denk dat ik voor deze ga, tenzij iemand met een goede suggestie voor iets anders komt.