wat is dat julia.02.nl?Op maandag 01 juli 2002 23:53 schreef RRazoRR het volgende:
Ik kwam hier ook laatst achter via julia.o2.nl.
ik krijg alleen maar een leeg scherm met groot O2 op de achtergrond
Verwijderd
wat is dat julia.02.nl?Op maandag 01 juli 2002 23:53 schreef RRazoRR het volgende:
Ik kwam hier ook laatst achter via julia.o2.nl.
volgens mij ben je de enige tot nu toe die zijn telefoon heeft ontvangenOp dinsdag 02 juli 2002 18:59 schreef Duncan het volgende:
Ik heb mn Nokia 6510 via deze actie, en geen simlock
Verwijderd
elke tel apart betalenOp zaterdag 06 juli 2002 13:56 schreef aniel05 het volgende:
Moest je toen ook een kopie van het contract van dat BTW-nummer opsturen?
En weet iemand dit:
Stel je bestelt 10 telefoons.
Wat zijn dan de abonnementskosten?
12 x 5euro = 60euro.
Of moet je voor iedere telefoon abonnementskosten betalen?
Dus 10 x 60euro = 600 euro
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
1 contract kan, maar je moet wel voor elke gsm een simkaart 'kopen' en hieraan zit dus dat abonnement aan vastOp zaterdag 06 juli 2002 14:44 schreef aniel05 het volgende:
Maar je sluit maar één contract af. En bij dit contract kan je maximaal 10 telefoons kiezen. Dan hoef je toch maar één keer over 12 maanden verspreid €60,- te betalen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
De actie is trouwens nog de hele maand juli geldig, gsm.nl[b]Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds
Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Dit alles dus EXCL. 19 % BTW....:(Op maandag 08 juli 2002 16:37 schreef aniel05 het volgende:
Nee, die T68i kost gewoon €229,- plus 12 x €5,- = €60,- abonnementskosten en dan nog €10,50 verzendkosten.
Die T68 is trouwens €10,- goedkoper. En je kan daarna gewoon de software van de T68i erin flashen. Je hebt trouwens ook nog een bluetooth versie, die is €339,-
Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...Op maandag 01 juli 2002 23:36 schreef Nitai het volgende:[/b]
[..]
Het is meer klantenbinding. Ik heb gemaild met die gasten, en het blijkt dat de abo kosten gewoon 5 euro per maand zijn, wil je van die office zone gebruik maken (60 uur naar 02 nummers) dan moet je 5 euro extra betalen per maand. Heb je meer dan 2 abo's afgesloten, dan is dit GRATIS.
Verwijderd
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 24 juli 2002.
Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.Op maandag 08 juli 2002 19:33 schreef _Richie_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oké Dank je wel voor het citeren, want ik heb het nergens kunnen vinden namelijk. Dus je kan beter 2 abonnementen nemen, want dat kost namelijk hetzelfde als 1 abonnement met office space? (simkaart dumpen bij mam of pap of broer en zeggen dat ze alleen naar jou mogen bellenOp maandag 08 juli 2002 20:27 schreef aniel05 het volgende:
Ik citeer uit het contract:
[..]
Ik had anders wel verwacht dat het ergens op internet zou staan....Op maandag 08 juli 2002 23:25 schreef Nitai het volgende:
[..]
Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.
jaaaaaa! zo iemand zocht ik! (daarom had ik ook dit topic gestart eigenlijk)Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij)
Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.
Is er misschien nog iemand anders die dit ook voor mij wil doen?Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij)
KICKOp maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Op jouw risico? Count me in.Verwijderd schreef op 08 juli 2002 @ 00:51:
Verwijderd
Verwijderd
gezamelijk kopen.. doe mij de bovenste actie maarVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:26:
Kick e.d.
Die actie loopt nog steeds. Stel, ik doe dit (ik heb KvK nummer):
- Via http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 een Nokia 6510 voor 59 euro + O2 simkaart abo voor een jaar met 5 euro per maand, verder nix (dus 5 x 12 =) 60 + 59 euro voor vet telefoontje (simkaart evt. weggooien en cancelen na een jaar)
- Via www.gsmshop.nl een O2 abo van 15 euro per maand + 60 gratis belminuten + 4 euro per maand voor 30 sms'jes + GPRS 1 mb voor 5 euro per maand (voor de heb). Dan krijg je terug (O2 subsidie): € 173,99.
Telefoon kost dus 119 euro, abo per maand 24 euro, waarvan +/- 15 euro per maand subsidie, dus 9 euro per maand abo voor 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb GPRS. Is dit wat? Evt. kan je met die andere O2 simkaart dan ook nog gratis bellen naar deze en andersom. Meningen graag???
39
Verwijderd
Verwijderd
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Het maakt de KvK niets uit wat jij met die GSMs doet, de belastingdienst daarentegen wel.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:45:
Weet iemand of je problemen met de KvK krijgt, als je een eenmanszaak 'draait' en opgegeven hebt dat je geen producten in- en/of verkoopt? Wil namelijk 7 telefoons bestellen en doorverkopen... Of kan je dat gooien op "Ik dacht eerst dat ik 6 mensen in dienst had, maar later kwam ik erachter dat ik in m'n eentje dit bedrijf aan 't runnen was... Toen heb ik ze maar verkocht. Sorry meneer van de KvK. Het was niet mijn bedoeling om winst te maken met die mobieltjes."
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje"EXCalibur_EeK schreef op 22 augustus 2002 @ 23:17:
Is er iemand van plan om een actie op te zetten?
Als je ''bedrijfje" nog een keer een actie zou opzetten moet je het me effe laten wetenRalpy schreef op 23 augustus 2002 @ 15:52:
Ik heb nu ondertussen mijn eigen bedrijfje opgestart, lees [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]
En heb op www.gsm.nl ook meteen 4 telefoon besteld (8310, 6510, 5210 en motorola v50).
Ik kijk er vandaag op en zag dat ik zonder tegenbericht mijn toestellen over 8 dagen thuis heb. dus ben benieuwd.
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaamVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:48:
[...]
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje"![]()
Alleen kom ik er maandag achter dat ik maar 1 werknemer heb en dan zal ik toch echt van die toestellen af moeten
Verwijderd
Met mijn net gestarte bedrijfje investeren in de toekomst... Met O2 als mijn telecomaanbieder; wat wil O2 nog meer?Wisey schreef op 23 augustus 2002 @ 17:54:
[...]
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaam
persoon, dan geef ik je weinig kans. 10 stuks zijn er bij mij wel doorheen
gekomen
Verwijderd
Is echt zo hoor, inmiddels al een maand gebeld ermee.Liquid schreef op 25 augustus 2002 @ 10:27:
...ehm gewoon hopen dat het goed is en dat je echt 60 uur kan bellen naar o2 nummers
Verwijderd
Verwijderd
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen?[ ] Ja, ik maak graag gebruik van office zone voor alle ondernemersabonnement aansluitingen.
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 31 augustus 2002.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Neem je 1 abo, dan betaal je 5 euro extra voor officezone (60 uur).Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 10:04:
Ook staat er:
[...]
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen?
Verwijderd
idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:35:
Hehe, ben ik ff blij dat ik dat niet heb aangevinktLeuk voor die eerste 2 abo's, maar de 5 die daarna komen... ALS ze komen
Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden.tijsco schreef op 02 september 2002 @ 08:57:
[...]
idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?
ik wacht al vanaf begin juli en nogsteeds niets (heb ondertussen al 3 keer gebeld)Hingking schreef op 02 september 2002 @ 10:42:
[...]
Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden.Traaaaaaaaag......
Verwijderd
ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68ikrijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!!
![]()
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!!En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!!
Geen slechte deal dus....
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd
Ummm, was er in dat andere topicje (die van gratis Ipaq + 6310...) niet te lezen dat het of voor alle abo's officezone was, of voor geen? Dus dan zou je nog voor 4abo's 5eur extra moeten betalen, dan ben je wel flink genaaidVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68ikrijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!!
![]()
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!!En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!!
Geen slechte deal dus....
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd
Verwijderd
Weet niet of dit mag: Monditel in Rotterdam, stond een aanbieding in de Spits. Mijn vriend is ze net op gaan halen, winkel sloot eigenlijk om zes uur, maar om vijf voor zes stond ie nog in de file. Ze zijn gewoon opengebleven voor hem!! Echt service!!!! Dus als ik vanavond thuiskom, mag ik lekker gaan spelen met de Nokia 8910 en de SE t68iRalpy schreef op 02 september 2002 @ 16:36:
[...]
ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?
Verwijderd
Ik weet niet of deze actie nog wel geldig is, op www.gsm.nl staat ook niks meer. Maar goed, er zijn er nog zat mensen hierin geïnteresseerd, dus ik ga ook nog ff verder zoeken.PhoenX schreef op 12 september 2002 @ 20:43:
hehe , ik ruik een inkoop actie
Verwijderd
Flink balen dusAlmaar, 20 oktober 2002
Betreft: Uw aanvraag voor een O2 ondernemersabonnement
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u via ons een aanvraag ingediend voor een O2 ondernemersabonnement. Via deze brief berichten wij u over onze beslissing om uw aanvraag niet verder in behandeling te nemen en te annuleren bij O2.
In de mobiele telefonie markt ontvangt een dealer, als tussenpersoon, een vergoeding van de provider (zoals O2) voor het afsluiten van een abonnement. De klant sluit, met bemiddeling van de dealer, rechtstreeks een overeenkomst (abonnement) met de provider. Van de vergoeding die een dealer ontvangt wordt onder andere het toestel geheel of gedeeltelijk betaald.
O2 heeft besloten om bovenstaande vergoeding niet aan ons uit te keren. Als onderbouwing van deze beslissing voert O2 aan dat wij bemiddelen bij het tot stand komen van abonnementen met klanten die niet de intentie zouden hebben onm het abonnement te gaan gebruiken.
Wij zijn van mening dat het belgedrag van onze klanten niet onder onze verantwoordelijkhjeid valt. O2 houdt echter vast aan haar standpount en zal de vergoeding voor reeeds afgesloten en eventueel toekomstige contracten niet aan ons uitkeren.
Door dit standpunt van O2 en het enorme financiële risico dat daarmee samenhangt, hebben wij moeten besluiten om uw aanvraag niet verder af te handelen en te annuleren bij O2.
Wij betreuren het dat wij deze beslissing noodgedwongen hebben moeten nemen.
Toch hopen wij dat u begrip kunt opbrengen voor deze beslissing en dat wij u in de toekomst opnieuw van dienst mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
J. van den Nouwland
Dus *tijdelijk*.Wegens omstandigheden bieden wij tijdelijk geen O2 abonnementen meer aan.
Onze excuses voor het ongemak.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2002 13:38 . Reden: typo ]
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq