Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zeer goedkope GSM telefoons!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:53 schreef RRazoRR het volgende:
Ik kwam hier ook laatst achter via julia.o2.nl.
wat is dat julia.02.nl?
ik krijg alleen maar een leeg scherm met groot O2 op de achtergrond

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb mn Nokia 6510 via deze actie, en geen simlock :)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 18:59 schreef Duncan het volgende:
Ik heb mn Nokia 6510 via deze actie, en geen simlock :)
volgens mij ben je de enige tot nu toe die zijn telefoon heeft ontvangen :( , maar ja €5 per maand nu of een maand later maak me helemaal niets uit :z

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb nou ook een t65 besteld, zonder kvk nummer. mijn vader heeft dat niet omdat ie freelancer is. btw nummer was ook goed zeiden ze.
gisteravond gemaild en vandaag mailden ze al terug dat de handtekening niet goed leesbaar is. het wordt dus lekker snel afgehandeld. ik kan haast nie wachten tot ie er is, maar het zal wel nadat ik op vakantie ga zijn.
voor maandag een telefoon in huis kan toch lastig worden.

Verwijderd

Moest je toen ook een kopie van het contract van dat BTW-nummer opsturen?

En weet iemand dit:
Stel je bestelt 10 telefoons.
Wat zijn dan de abonnementskosten?
12 x 5euro = 60euro.
Of moet je voor iedere telefoon abonnementskosten betalen?
Dus 10 x 60euro = 600 euro

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Op zaterdag 06 juli 2002 13:56 schreef aniel05 het volgende:
Moest je toen ook een kopie van het contract van dat BTW-nummer opsturen?

En weet iemand dit:
Stel je bestelt 10 telefoons.
Wat zijn dan de abonnementskosten?
12 x 5euro = 60euro.
Of moet je voor iedere telefoon abonnementskosten betalen?
Dus 10 x 60euro = 600 euro
elke tel apart betalen
anders zou het wel erg aantrekkelijk zijn om 500 gratis telefoons in te slaan :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Maar je sluit maar één contract af. En bij dit contract kan je maximaal 10 telefoons kiezen. Dan hoef je toch maar één keer over 12 maanden verspreid €60,- te betalen?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zaterdag 06 juli 2002 14:44 schreef aniel05 het volgende:
Maar je sluit maar één contract af. En bij dit contract kan je maximaal 10 telefoons kiezen. Dan hoef je toch maar één keer over 12 maanden verspreid €60,- te betalen?
1 contract kan, maar je moet wel voor elke gsm een simkaart 'kopen' en hieraan zit dus dat abonnement aan vast

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij :) )

Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
[b]Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds
Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.
De actie is trouwens nog de hele maand juli geldig, gsm.nl
zal hem waarschijnlijk nog wel verlengen.

Verwijderd

jah? isda zo?
Ik lees op die site namelijk nog:
"Geldig t/m: 11 juli 2002, 23:59 uur"

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:36
Mac Ronalds,
you've got mail >:)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 19:36

HenkS

Da_king alias HenkS

die ericsson kost toch hier : http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=463 (waar jullie het dus hele tijd over hebben volgens mij) toch gewoon 229 euro??? is toch niet gratis??? of goedkoper dan dat je bv een 300 min abo bij o2 neemt en dan wel belminuten hebt en hier je gewoon per x besteld???

Verwijderd

Nee, die T68i kost gewoon €229,- plus 12 x €5,- = €60,- abonnementskosten en dan nog €10,50 verzendkosten.
Die T68 is trouwens €10,- goedkoper. En je kan daarna gewoon de software van de T68i erin flashen. Je hebt trouwens ook nog een bluetooth versie, die is €339,-

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 16:37 schreef aniel05 het volgende:
Nee, die T68i kost gewoon €229,- plus 12 x €5,- = €60,- abonnementskosten en dan nog €10,50 verzendkosten.
Die T68 is trouwens €10,- goedkoper. En je kan daarna gewoon de software van de T68i erin flashen. Je hebt trouwens ook nog een bluetooth versie, die is €339,-
Dit alles dus EXCL. 19 % BTW....:(

• _Richie_
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 23:36 schreef Nitai het volgende:[/b]

[..]

Het is meer klantenbinding. Ik heb gemaild met die gasten, en het blijkt dat de abo kosten gewoon 5 euro per maand zijn, wil je van die office zone gebruik maken (60 uur naar 02 nummers) dan moet je 5 euro extra betalen per maand. Heb je meer dan 2 abo's afgesloten, dan is dit GRATIS.
Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...

Verwijderd

Ik citeer uit het contract:
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 24 juli 2002.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:12

Nitai

Live the life you love.

Op maandag 08 juli 2002 19:33 schreef _Richie_ het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...
Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• _Richie_
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 20:27 schreef aniel05 het volgende:
Ik citeer uit het contract:
[..]
Oké Dank je wel voor het citeren, want ik heb het nergens kunnen vinden namelijk. Dus je kan beter 2 abonnementen nemen, want dat kost namelijk hetzelfde als 1 abonnement met office space? (simkaart dumpen bij mam of pap of broer en zeggen dat ze alleen naar jou mogen bellen :) hahah)

• _Richie_
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 23:25 schreef Nitai het volgende:

[..]

Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.
Ik had anders wel verwacht dat het ergens op internet zou staan....
Oh het staat hier:
http://www.online.o2.nl/zakelijk/voice/ondernemersabonnement/actie

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 16:37
ik weet niet of er ondertussen al meer mensen hun telefoon hebben gehad maar ik dus nog steeds niks maar volgens gsm.nl komt dit omdat O2 de aanvragen niet verwerkt krijgt :(

hondennamen.info Openscheermes.nl

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:58
gsm.nl is gewoon een beetje traag. Vriend van me heeft 2x een s45 besteld direct via o2.nl en die worden als alles goed gaat binnen een week geleverd.

• Ralpy
  • Laatst online: 16-11 13:53
Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij :) )

jaaaaaa! zo iemand zocht ik! (daarom had ik ook dit topic gestart eigenlijk)

• Ralpy

Is er misschien nog iemand anders die dit ook voor mij wil doen?

Want hier ben ik nu te laat voor. Ik wil 3 of 4 toestellen en het liefste in de buurt van eindhoven(ofja, met OV kan ik een heel eind komen) want dan kan ik het gewoon ophalen, is makkelijker.

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:11

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

KICK

Volgens mij is er nog veel vraag naar die GSM's.
Ronald ben je misschien bereid om nog zoiets te starten?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:36
Misschien dat Ronald dat wel wil, ik weet alleen dat ik de enige was op GoT die toen bij hem interese heeft getoond.

En ook besteld >:)

Ga voor drie nieuwe phones, voor zeer weinig :9

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Liquid
  • Niet online
ik heb al ruim 3 weken geleden besteld, een nokia 5510, krijg ik vandaag een mailje dat die op zijn :( (op de site staat ie er ook niet meer bij.... hellaas dus geen goedkope mp3 speler pour moi)

• Liquid
  • Niet online
Sorry voor deze kick weer, maar heeft iemand nog zijn telefoons onvangen, want ik heb nog steeds niet (had mijn bestelling veranderd in 8310 en t66) en op de tracking pagina wordt bij mij niet goed weer gegeven

• Hingking
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

Ik heb er ook een aantal in bestelling en ik moet nog 20 werkdagen wachten. Wat een trage boel daar zeg!

Verwijderd

Me too. 20 werkdagen ja, waarvan nog 13 te gaan. ;(

• helpme
  • Laatst online: 23:11
Ik heb m'n telefoon binnen gekregen, alleen de verkeerde :( , toen naar de helpdesk gebeld en daar zeiden ze dat dat veel vaker gebeurde, en dat ik deze telefoon mocht gebruiken totdat ik de juiste kreeg. Duurt ongeveer 4 weken zeiden ze.

Maar op de telefoon die ik nu heb zit wel een simlock terwijl dat nergens in vermeldt staat, kan ik hier nog wat aan doen of..........

btw. de telefoon die ik had besteld was de Siemens ME45 en ik heb de S45 gekregen

• kaiiestan
ik heb gisteren een mailtje gehad dat ik binnen 2 dagen mijn telefoon zou krijgen dus maar hopen dat ie morgen komt :)

Ik had dus al gemailt wrom het zo lang duurde maar dat was omdat O2 de aanvragen nie aankon ofzo iets

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Shit zeg! Dat is slecht nieuws. Ik hoop dat de toestellen die ik besteld heb wel simlockvrij zijn. Ik weet zelf namelijk niet hoe je zoiets moet unlocken.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Verwijderd schreef op 08 juli 2002 @ 00:51:

Op jouw risico? Count me in.
Maar let op: Als jij het simkaartje vernietigd verkom je dat ermee gebeld wordt, maar jij moet je dan wel herrineren na een jaar (zit meestal opzegtermijn van 1 tot 3 maanden op) om het abonoment te beëindigen, anders MOET je nóg een jaar abogeld betalen!

Maargoed ben je hier nog steeds tot toe bereid, dan ben ik zeer zeker geïntereseerd in een Samsung N620 -> http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 :)

• PatMan
  • Laatst online: 18-11 16:42
Ik heb die aanbieding van gsm.nl eens vergeleken met de O2 shop, maar als je voor de S45 gaat kun je beter rechtstreeks bij O2 bestellen. Bij gsm.nl kost de S45 namelijk 9 euro en er komt 10,50 euro verzendkosten bij, terwijl hetzelfde toestel bij O2 niets kost en over bijkomende verzendkosten heb ik ook niets gelezen.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Heb 4 telefoon's via gsm.nl binnen, allemaal simlockvrij. Netjes afgeleverd. :) ben erg tevreden....

• kaiiestan
mijn 8310 is ook binnen zonder simlock :P

• Ralpy
nog steeds niemand die voor mij voor een vergoeding een paar telefoons wil bestellen?(ik ben niet ingeschreven bij de kvk)

(want daarom had ik dit topic eigenlijk geopend)

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
dit draadje lijkt wel veel op deze Inschrijven bij de KvK

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Voor degene die nog meer willen voor nog minder geld .....

[rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

Daar krijg je een iPaq 3870 + 6310 voor helemaal noppes ! Geen abbo kosten, geen inschijf kosten, geen verzendkosten ..... helemaal niks. Het is te mooi om waar te zijn, maar toch is het zo... Je kunt ook kiezen voor een V50 of een setje ipaq 3850/6310/2x3310/3xcarkit ( echt waar!)

Verwijderd

Kick e.d.

Die actie loopt nog steeds. Stel, ik doe dit (ik heb KvK nummer):

- Via http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 een Nokia 6510 voor 59 euro + O2 simkaart abo voor een jaar met 5 euro per maand, verder nix (dus 5 x 12 =) 60 + 59 euro voor vet telefoontje (simkaart evt. weggooien en cancelen na een jaar)

- Via www.gsmshop.nl een O2 abo van 15 euro per maand + 60 gratis belminuten + 4 euro per maand voor 30 sms'jes + GPRS 1 mb voor 5 euro per maand (voor de heb :*) ). Dan krijg je terug (O2 subsidie): € 173,99.

Telefoon kost dus 119 euro, abo per maand 24 euro, waarvan +/- 15 euro per maand subsidie, dus 9 euro per maand abo voor 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb GPRS. Is dit wat? Evt. kan je met die andere O2 simkaart dan ook nog gratis bellen naar deze en andersom. Meningen graag???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:26:
Kick e.d.

Die actie loopt nog steeds. Stel, ik doe dit (ik heb KvK nummer):

- Via http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 een Nokia 6510 voor 59 euro + O2 simkaart abo voor een jaar met 5 euro per maand, verder nix (dus 5 x 12 =) 60 + 59 euro voor vet telefoontje (simkaart evt. weggooien en cancelen na een jaar)

- Via www.gsmshop.nl een O2 abo van 15 euro per maand + 60 gratis belminuten + 4 euro per maand voor 30 sms'jes + GPRS 1 mb voor 5 euro per maand (voor de heb :*) ). Dan krijg je terug (O2 subsidie): € 173,99.

Telefoon kost dus 119 euro, abo per maand 24 euro, waarvan +/- 15 euro per maand subsidie, dus 9 euro per maand abo voor 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb GPRS. Is dit wat? Evt. kan je met die andere O2 simkaart dan ook nog gratis bellen naar deze en andersom. Meningen graag???
gezamelijk kopen.. doe mij de bovenste actie maar :o

Verwijderd

dubellaar wh00ps

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

doe mij die bovenste maar :) ik doe dan wel mee!

39

Verwijderd

K, op zoek naar de addertjes:
- Bezorgkosten
- 19% BTW erbij... (Kan je weer terugkrijgen...voordeel van eigen onderneming)
- Mag je 2 abo's op dezelfde naam/adres?
- Wat gebeurt er met dat 5 euro abo als je er nix mee doet? Betaal je dan gewoon 5 euro per maand? Verder niets?
- Verder???

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hoe bedoel je addertjes? Dat zijn geen addertjes man, die dingen zijn er altijd.

lees gewoon die thread door of bezoek die site, dat scheelt.

- JA
- JA
- JA, neem zoveel je wilt, alleen komt het op de naam van de bedrijfsvoering
- Gewoon doorbetalen
- Neem je meer dan 2 abo's heb je officezone (60uur belle) gratis, ipv 5 euro extra te betalen)

die 5 euro is ook excl. BTW

Verwijderd

Weet iemand of je problemen met de KvK krijgt, als je een eenmanszaak 'draait' en opgegeven hebt dat je geen producten in- en/of verkoopt? Wil namelijk 7 telefoons bestellen en doorverkopen... Of kan je dat gooien op "Ik dacht eerst dat ik 6 mensen in dienst had, maar later kwam ik erachter dat ik in m'n eentje dit bedrijf aan 't runnen was... Toen heb ik ze maar verkocht. Sorry meneer van de KvK. Het was niet mijn bedoeling om winst te maken met die mobieltjes." :7

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Is het alleen bij mij zo dat de site nu vaag doet ??

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /usr/local/WWW/www.gsm.nl/phptest/euro.php3:3) in /usr/local/WWW/www.gsm.nl/phptest/inc_query_abo.php3 on line 18

en ik kan geen een toestel kiezen ...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik denk het...hier doet deze http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 't perfect... Kan elk moment op 'Maak contract' klikken :)

• Ook
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:45:
Weet iemand of je problemen met de KvK krijgt, als je een eenmanszaak 'draait' en opgegeven hebt dat je geen producten in- en/of verkoopt? Wil namelijk 7 telefoons bestellen en doorverkopen... Of kan je dat gooien op "Ik dacht eerst dat ik 6 mensen in dienst had, maar later kwam ik erachter dat ik in m'n eentje dit bedrijf aan 't runnen was... Toen heb ik ze maar verkocht. Sorry meneer van de KvK. Het was niet mijn bedoeling om winst te maken met die mobieltjes." :7
Het maakt de KvK niets uit wat jij met die GSMs doet, de belastingdienst daarentegen wel.
Als jij die dingen op kosten van je zaak koopt dan moet je die dus ook als zodanig weer gaan afschrijven. Over het geld dat je daar ev bij verdient moet je dus ook gewoon belasting betalen!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ja, ok, maar als ik netjes een factuurtje maak met BTW erop en ze zo doorverkoop, dan boeit het de belastingdienst ook niets. Als ik netjes BTW betaal (en later weer terugvraag) vindt de belastingdienst alles best, toch? Abo's staan gewoon op mijn naam, betaal ik netjes, inclusief belasting... Maar als de KvK ook niet moeilijk gaat doen. Wow... Vet legale business dus. Hoeveel keer kan je zo'n bestelling maken? ;)

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik denk niet dat je die BTW nog kunt terugvragen bij die GSM's die je verder verkoopt.
En ik denk dat zolang de GSM's op jouw naam staan en jij gewoon betaalt + BTW dan is er niks aan de hand en kun je er zoveel kopen als je wil.
En de KvK zal ook niet controleren wat jij met je GSM's doet, het zal hun niks uitmaken.
Ik zou wel niks doorverkopen dmv een factuurtje, want dan ben je wel illegaal bezig. Je moet dat gewoon onderhands doen zodat het lijkt dat jij de GSM's nog hebt. Rn dan is er niks aan de hand.

Verwijderd

Volgens mij is het juist legaler als je het netjes afhandelt... Ook prettiger voor de mensen die de telefoon kopen. Die hebben dan 'legaal' een telefoon in handen. Anders hebben ze geen poot om op te staan en ben ik altijd de tussenpersoon als 't gaat om problemen. Met factuurtje ben ik er vanaf...hoop ik :P

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:03

Wimo.

Shake and Bake!

Aargh.. al die goedkope foons en ik maar lekker 100 euro bijleggen bij een 20 euro abbo p/m van ben.. en dan heb je nog zo'n gare 3310.. wil je een 6310 ofso (niet eens de i) dan ben je bakken geld kwijt :(

Verwijderd

Jij lacht straks, als iedereen aan 't eind van 't eerste jaar nog een jaar moet dokken, omdat er te weinig gebeld is met de SIM-kaarten, die eigenlijk lagen weg te rotten ergens in een kastje... (De kleine, onzichtbare lettertjes :( ) :P
[/bangmaakmode]

Verwijderd

Heb de kleine lettertjes gelezen. Jah verklaar me maar voor gek maar als je zo iets besteld wil je niet achteraf je genaa*t voelen. Maar enigste wat er in staat is dat je elke x maanden (weet niet precies dacht 3) een keer moet inloggen op het netwerk.
Maar heb 2 foons binnen van ze en zie over een jaar wel hoe het af loopt :) Post wel mijn bevindingen ;)

Verwijderd

Wat gebeurt er als je niet om de x maanden inlogt op het netwerk? Of staat dat er niet bij?

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Is er iemand van plan om een actie op te zetten?

Count me in!! :)

Verwijderd

Na ruim een 1,5 maand krijg ik morgen dan ook mijn 6310i. :9~ De 14 werkdagen zijn trouwens nu 24 werkdagen geworden. Kan ik eindelijk mijn 6210 de deur uitdoen.

Verwijderd

EXCalibur_EeK schreef op 22 augustus 2002 @ 23:17:
Is er iemand van plan om een actie op te zetten?
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje" :7

Alleen kom ik er maandag achter dat ik maar 1 werknemer heb en dan zal ik toch echt van die toestellen af moeten 8)

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Kun je er ook 1 voor mij bestellen?

Verwijderd

voor mij ook graag!

• Ralpy
Ik heb nu ondertussen mijn eigen bedrijfje opgestart, lees [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

En heb op www.gsm.nl ook meteen 4 telefoon besteld (8310, 6510, 5210 en motorola v50).
Ik kijk er vandaag op en zag dat ik zonder tegenbericht mijn toestellen over 8 dagen thuis heb. dus ben benieuwd.

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ralpy schreef op 23 augustus 2002 @ 15:52:
Ik heb nu ondertussen mijn eigen bedrijfje opgestart, lees [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

En heb op www.gsm.nl ook meteen 4 telefoon besteld (8310, 6510, 5210 en motorola v50).
Ik kijk er vandaag op en zag dat ik zonder tegenbericht mijn toestellen over 8 dagen thuis heb. dus ben benieuwd.
Als je ''bedrijfje" nog een keer een actie zou opzetten moet je het me effe laten weten :)
Ik wil ook wel een iPaq hebben :P

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:48:
[...]
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje" :7

Alleen kom ik er maandag achter dat ik maar 1 werknemer heb en dan zal ik toch echt van die toestellen af moeten 8)
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaam
persoon, dan geef ik je weinig kans. 10 stuks zijn er bij mij wel doorheen
gekomen :)

Verwijderd

Waar kan ik die kleine lettertjes vinden ? :) Die heb ik ff niet gelezen :P

Verwijderd

Wisey schreef op 23 augustus 2002 @ 17:54:
[...]
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaam
persoon, dan geef ik je weinig kans. 10 stuks zijn er bij mij wel doorheen
gekomen :)
Met mijn net gestarte bedrijfje investeren in de toekomst... Met O2 als mijn telecomaanbieder; wat wil O2 nog meer? :P En een bedrijf met 1 werknemer... Waarom zou ik de telefoons niet mogen gebruiken als reclamestunt of "werknemerlokker". Overigens bestaat mijn bedrijfje nog geen half jaar nee :/ . Maar wel al langer dan dat de actie duurt (volgens mij), hoewel dat niets zegt, omdat je bij de KvK mag zeggen wanneer je bedrijfje is begonnen. Als je wilt, kan je dus alsnog je startersdatum veranderen. Dus raar dat het langer dan een half jaar moet zijn, want iedereen kan het langer dan een halfjaar doen lijken... We (ik en mijn werknemers/telefoonafnemers :P) wachten af...

Verwijderd

i wil um ook!

• Liquid
  • Niet online
hey vandaag mijn t66 (o wat is ie toch liev en klein) en mijn 8310 (o wat is ie toch lekker zoet), maw eindelijk :)

Verwijderd

Simlockvrij????

Verwijderd

ja mijn nokia 6310i wel

Verwijderd

Kijk 's aan. En verder? Heb je nog belangrijke dingen te melden? Nog bepaalde overeenkomsten die je moet ondertekenen? Bepaalde verplichtingen?

• Liquid
  • Niet online
allebei simlock vrij, en tja verplichtingen... je abonnement.... verder... ehm gewoon hopen dat het goed is en dat je echt 60 uur kan bellen naar o2 nummers

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Liquid schreef op 25 augustus 2002 @ 10:27:
...ehm gewoon hopen dat het goed is en dat je echt 60 uur kan bellen naar o2 nummers
Is echt zo hoor, inmiddels al een maand gebeld ermee.
Laat wel je voicemail uitschakelen (moet je bij klantenservice doen), want bellen naar je voicemail valt dus buiten je zestig uur. :(

Verwijderd

Bij het aanvragen van het zakelijke abonnement kan je bij Facturering kiezen voor 'Gespecificeerde factuur (12 euro p/mnd)' en 'Nota monitor'. Wat houden deze 2 opties in? Moet je 12 euro betalen voor een factuur? Zo komen ze dus aan hun geld :? En die nota monitor... Kan je dan online je factuur bekijken ofzo? Automatische incasso staat standaard aangevinkt. Werkt dat goed, of incasseren ze automatisch iets meer dan dat ze eigenlijk zouden moeten incasseren? :P (Je weet maar nooit...)
edit:
Lees net het volgende:

Nota Monitor is een standaard voorziening van Telfort Business Net. Het is een eenvoudig te installeren softwareprogramma waarmee u het belgedrag van individuele medewerkers of gebruikersgroepen kunt analyseren en inschatten Hiermee verkrijgt u inzicht en houdt u controle op de telecomuitgaven. Met als belangrijk voordeel dat de kosten beheersbaar worden.

Verwijderd

Ook staat er:
[ ] Ja, ik maak graag gebruik van office zone voor alle ondernemersabonnement aansluitingen.
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 31 augustus 2002.
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen? :?

• Aphelion
  • Laatst online: 22:36
Ik zou het niet weten, waarom belt iemand niet even dat bedrijf op ofzo?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 10:04:
Ook staat er:
[...]
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen? :?
Neem je 1 abo, dan betaal je 5 euro extra voor officezone (60 uur).
Neem je 2 abo's dan is officezone dus gratis....

Neem je meer dan 2 abo's, dan betaal je voor de eerste twee niets extra's en voor de derde en vierde, dus weer wel 5 euro extra.

Enne, 60 uur werkt perfect, een voor m'n vriendin, een voor mij, wat is dat relax praten zeg.....demn :)

Verwijderd

Hehe, ben ik ff blij dat ik dat niet heb aangevinkt :P Leuk voor die eerste 2 abo's, maar de 5 die daarna komen... ALS ze komen :'(

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:35:
Hehe, ben ik ff blij dat ik dat niet heb aangevinkt :P Leuk voor die eerste 2 abo's, maar de 5 die daarna komen... ALS ze komen :'(
idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

tijsco schreef op 02 september 2002 @ 08:57:
[...]

idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?
Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden. :( Traaaaaaaaag......

• Mooody

Mooody

elmoody

Hingking schreef op 02 september 2002 @ 10:42:
[...]

Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden. :( Traaaaaaaaag......
ik wacht al vanaf begin juli en nogsteeds niets (heb ondertussen al 3 keer gebeld)

Verwijderd

Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68i :9~ krijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!! :D
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!! >:) En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!! >:) Geen slechte deal dus.... :D
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd :)

• Ralpy
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68i :9~ krijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!! :D
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!! >:) En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!! >:) Geen slechte deal dus.... :D
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd :)
ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja dat zou ik ook wel willen weten..

• Rickbv
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Ummm, was er in dat andere topicje (die van gratis Ipaq + 6310...) niet te lezen dat het of voor alle abo's officezone was, of voor geen? Dus dan zou je nog voor 4abo's 5eur extra moeten betalen, dan ben je wel flink genaaid ;)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Deze actie lijkt helaas niet meer te lopen... Als je die website zo ziet...
Jammer, ik moet toch eens sneller reageren als ik een keer goedkoop een tel. wil.
Nog maar even wachten met mijn Siemens M35 (Postbank)

• helpme
  • Laatst online: 23:11
één vraagje: staat er ook wat in het contract over die simlock (ik heb het niet gelezen), en wanneer daar niks over staat, mogen ze er dan zomaar een simlock op je toestel zetten?

En als laatstje, wanneer er dus wel een simlock op staat kun je ze vragen om het simlock er vanaf te halen, omdat daar niks over vermeldt stond?

Verwijderd

Ralpy schreef op 02 september 2002 @ 16:36:
[...]

ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?
Weet niet of dit mag: Monditel in Rotterdam, stond een aanbieding in de Spits. Mijn vriend is ze net op gaan halen, winkel sloot eigenlijk om zes uur, maar om vijf voor zes stond ie nog in de file. Ze zijn gewoon opengebleven voor hem!! Echt service!!!! Dus als ik vanavond thuiskom, mag ik lekker gaan spelen met de Nokia 8910 en de SE t68i :9~ >:) Eerst nog maar drie en half uur werken :(

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 19:41

SvEn

a.k.a sv3nrg

hehe , ik ruik een inkoop actie

Verwijderd

PhoenX schreef op 12 september 2002 @ 20:43:
hehe , ik ruik een inkoop actie
Ik weet niet of deze actie nog wel geldig is, op www.gsm.nl staat ook niks meer. Maar goed, er zijn er nog zat mensen hierin geïnteresseerd, dus ik ga ook nog ff verder zoeken.

Verwijderd

Enige tijd (leeS: enkele maanden) geleden heb ik dus ook via het o2 ondernemersabbo via gsm.nl 3 telefoons met abbo besteld.
Het eerste contract ging iets niet goed mee, dus kon ik alles nog een keer invullen en opsturen.
Toen was de kopie van mijn ID niet goed. Nog een keer een kopie gefaxt (en deze keer het contrast aangepast). Weer niet goed.
Toen heb ik ze maar een kopie van mijn paspoort + een kopie van mijn ID gefaxt -> eindelijk in orde.

Paar maanden later krijg ik een e-mail dat het nog een week of twee, drie zou duren.
In ieder geval wat.
En juppie, gister ligt er een brief van de postbode dat ik op het postkantoor iets op kan gaan halen van 'Elders websales' (gsm.nl dus).
Dus ik vanochtend naar het postkantoor, 20 minuten in de rij, moet je tegenwoordig je ID meenemen terwijl het niet op naam hoeft te worden afgehaald :?:(
Goed, ik mijn ID dus opgehaald en weer 20 minuten gewacht, wat blijkt: is het slechts een aangetekende brief, met de volgende inhoud:
Almaar, 20 oktober 2002

Betreft: Uw aanvraag voor een O2 ondernemersabonnement

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via ons een aanvraag ingediend voor een O2 ondernemersabonnement. Via deze brief berichten wij u over onze beslissing om uw aanvraag niet verder in behandeling te nemen en te annuleren bij O2.

In de mobiele telefonie markt ontvangt een dealer, als tussenpersoon, een vergoeding van de provider (zoals O2) voor het afsluiten van een abonnement. De klant sluit, met bemiddeling van de dealer, rechtstreeks een overeenkomst (abonnement) met de provider. Van de vergoeding die een dealer ontvangt wordt onder andere het toestel geheel of gedeeltelijk betaald.

O2 heeft besloten om bovenstaande vergoeding niet aan ons uit te keren. Als onderbouwing van deze beslissing voert O2 aan dat wij bemiddelen bij het tot stand komen van abonnementen met klanten die niet de intentie zouden hebben onm het abonnement te gaan gebruiken.

Wij zijn van mening dat het belgedrag van onze klanten niet onder onze verantwoordelijkhjeid valt. O2 houdt echter vast aan haar standpount en zal de vergoeding voor reeeds afgesloten en eventueel toekomstige contracten niet aan ons uitkeren.

Door dit standpunt van O2 en het enorme financiële risico dat daarmee samenhangt, hebben wij moeten besluiten om uw aanvraag niet verder af te handelen en te annuleren bij O2.

Wij betreuren het dat wij deze beslissing noodgedwongen hebben moeten nemen.
Toch hopen wij dat u begrip kunt opbrengen voor deze beslissing en dat wij u in de toekomst opnieuw van dienst mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

J. van den Nouwland
Flink balen dus :(
Ik ga maandag maar eens contact met O2 & gsm.nl opnemen, en kijken of er nog verbetering mogelijk is, ook omdat er op de site van gsm.nl het volgende staat:
Wegens omstandigheden bieden wij tijdelijk geen O2 abonnementen meer aan.

Onze excuses voor het ongemak.
Dus *tijdelijk*.
Misschien dat het alsdan nog geregeld kan worden.

Verder neem ik contact op met mijn advocaat, omdat ik deze hele gang van zaken uitermate onprettig vind, en ik van mening ben dat
1) O2 deze 'praktijken' wel had kunnen voorzien. Als ze niet bereid blijken te zijn om de vergoeding voor het abbo niet uit te betalen, hadden ze dit ook wel eerder kunnen bedenken.
Toch komen ze met een onafsluitbaar ondernemersabonnement.
2) Elders natuurlijk ook wel had kunnen inzien dat -inderdaad- je een situatie krijgt waarbij -in ieder geval een deel van de klanten- het natuurlijk doet voor de telefoon en niet voor het abonnement.

En zo kan je natuurlijk nog wel 1000 dingen bedenken.

Behoorlijk vervelend als je voor je onderneming een abonnement afsluit (en dus dat je vertrouwen neemt in gsm.nl/O2) en dat niet blijkt te werken.
Als ik dit van te voren had geweten (en dan eigenlijk alleen maar dat er zo'n lange levertijd op zit, dat is al genoeg reden voor mij) was ik wel ergens anders naar toe geweest.
Ik voel me echt flink bedonderd en :r op het rare beleid van O2.
GVD flink wat kosten gemaakt met pre-paid bellen en vast bellen (vast-mobiel is duurder dan mobiel-mobiel voor ons) omdat ze veels te laat leveren en uiteindelijk maar helemaal niet.
Damn man... twee weken levertijd up my ass! :( #@*!#*! :X
Ach ja, ondernemersrisico zullen we maar zeggen :p

In ieder geval is dit voor mij (voorlopig) een reden om te zeggen:
"toedeledokie O2! en welkom KPN of vodafone :+ "

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2002 13:38 . Reden: typo ]

• _Richie_
  • Niet online
Flink genaaid zullen we maar zeggen. Maar ik vind dat gsm.nl hier niks aan kan doen, want zij zijn maar een tussenhandelaar. Het probleem ligt dus bij o2

• Rickbv
  • Laatst online: 23:03
Ik vind eigenlijk dat het probleem helemaal niet bij O2 hoeft te liggen. Die gasten bij O2 zijn ook niet dom, en hebben ook wel internet gevonden. Als ze dit hier op GoT, telecomvergelijker etc lezen dat er tig bedrijfjes op worden gericht om vervolgens zo'n mega aanbieding binnen te halen, en dan ook nog lezen dat ze "in de kast komen te liggen" en er vragen zijn: "kan ik m'n abo gelijk de eerste maand al opzeggen??" dan zullen zij zich ook wel 3x achter hun oor krabben.

Ik ga er vanuit dat het ondernemers abonnement gewoon voor bedrijven is die een flink aantal minuten bellen per maand, en daar is dan ook een bonus voor (lees: vergoeding toestel). Maar O2 zou gek zijn om 100'en abo's af te sluiten, subsidie uit te keren, en vervolgens binnen 1 maand de opzegging alweer op hun mat zien liggen.

Voor mensen die er wel normaal gebruik van willen maken is dit natuurlijk ERG lullig, je sluit een abo af en moet vervolgens 2 maanden wachten. Ja denk je dan, dan was ik liever naar KPN oid gegaan. Mijn aanvraag heeft van 19aug - 03oktober op een grote hoop bij O2 gelegen. Puur om de nep-aanvragen er tussenuit te halen en een oplossing te bedenken.

Tot zover mijn bescheiden mening :D

• _Richie_
  • Niet online
Tsja, hadden ze bij o2 maar beter na moeten denken. Dat krijg je gewoon als je gsm's gratis gaat weggeven. Het is gewoon één van die wanhopige acties van o2 om meer klanten te krijgen.
Maar ik geloof best dat er ook wel zat bedrijven een ondernemersabonnement hebben afgesloten die het ook daadwerkelijk echt gebruiken. Maar het zijn toch meestal de kleinere, de grotere bedrijven hechten namelijk meer waarde aan goed bereik en goede service etc. Dus Vodafone of KPN....
Wie is trouwens als 1ste begonnen met het afschaffen van subsidies op mobieltjes...?

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Mijn 6310i ligt nu klaar op het postkantoor. Ik was namelijk niet thuis toen het pakketje afgelopen vrijdag werd bezorgd. Ik heb hem besteld bij www.gsm.nl icm een O2 Ondernemers abo (12 mnd) van €5,- p/mnd. Toestel was €99,- excl. verzendkosten.

Al met al heb ik er erg lang op moeten wachten. Om precies te zijn heb ik de bestelling geplaatst op 15 augustus. De aanvraag is op 19 augustus door GSM.NL doorgestuurd naar O2. Vervolgens kreeg ik van GSM.nl te horen dat het 4 tot 6 weken zou gaan duren. Na 4 weken kreeg ik nog een mail dat er nog eens 2 tot 3 weken levertijd bij kwam. Het toestel is dus afgelopen vrijdag 11 oktober aangekomen.

Al met al duurde het dus krap twee maanden :O

Ik hoop niet dat me hetzelfde te wachten staat.. vrees het ergste.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Tinto
Nou hij is binnen, hoor - de brief dan. Er staat in dat GSM.NL de aanvraag bij O2 heeft geannuleerd. Identieke brief als dat Brambo9000 kreeg. Ook hier geen 6310i dus.

Verwijderd

Zooi... ook zo'n *mooie* brief gehad :'(

• Tinto
KtK, ga je (juridische) actie ondernemen?

Verwijderd

Uhm...nee, denk niet dat ik een poot heb om op te staan met m'n...0...werknemers :)

Ik heb ondertussen al via een normalere weg één nieuw foontje...dus ik ben al blij...
Pagina: 1 2 3 Laatste