Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Ik zou het niet weten, waarom belt iemand niet even dat bedrijf op ofzo?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:12

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 10:04:
Ook staat er:
[...]
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen? :?
Neem je 1 abo, dan betaal je 5 euro extra voor officezone (60 uur).
Neem je 2 abo's dan is officezone dus gratis....

Neem je meer dan 2 abo's, dan betaal je voor de eerste twee niets extra's en voor de derde en vierde, dus weer wel 5 euro extra.

Enne, 60 uur werkt perfect, een voor m'n vriendin, een voor mij, wat is dat relax praten zeg.....demn :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Hehe, ben ik ff blij dat ik dat niet heb aangevinkt :P Leuk voor die eerste 2 abo's, maar de 5 die daarna komen... ALS ze komen :'(

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:35:
Hehe, ben ik ff blij dat ik dat niet heb aangevinkt :P Leuk voor die eerste 2 abo's, maar de 5 die daarna komen... ALS ze komen :'(
idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

tijsco schreef op 02 september 2002 @ 08:57:
[...]

idd, als ze komen. voor mij is het nou al meer dan anderhalve maand geleden, het zou 20 werkdagen duren, maar nog nix gehoord. hoe veel mensen hebben eigenlijk al iets binnen?
Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden. :( Traaaaaaaaag......

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Hingking schreef op 02 september 2002 @ 10:42:
[...]

Bij mij is het net zo. Ik ben al van begin juli (!) aan het wachten. Er staat nu al zo'n 12 werkdagen op die site dat die spullen binnen 8 werkdagen geleverd worden. :( Traaaaaaaaag......
ik wacht al vanaf begin juli en nogsteeds niets (heb ondertussen al 3 keer gebeld)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68i :9~ krijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!! :D
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!! >:) En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!! >:) Geen slechte deal dus.... :D
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd :)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 13:53
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Mijn vriend heeft ook een KvK-nummer en via een winkel in R'dam geregeld, dat ik gratis de SonyEricsson T68i :9~ krijg en hij de Nokia 8910. De enige voorwaarde was, dat als we deze gratis wilden, dat we zes abonnementen af moesten nemen. Vier ervan gooien we straks gewoon in de prullenbak en twee ervan, daar gaan we zelf mee bellen, want daar zit dan gratis die 60 uur per maand bij inbegrepen. Dus hij 60 uur en ik 60 uur!!!! :D
We zijn dus nu €5x6x12= €360 kwijt voor die twee telefoons!!! >:) En dan ook nog in dat jaar 1440 uur gratis bellen naar O2 nummers!!! >:) Geen slechte deal dus.... :D
Oja, de telefoonnummers hebben we al binnen (fax) en binnen twee weken krijgen we de toetsellen thuisgestuurd :)
ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja dat zou ik ook wel willen weten..

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 16:10:
Ummm, was er in dat andere topicje (die van gratis Ipaq + 6310...) niet te lezen dat het of voor alle abo's officezone was, of voor geen? Dus dan zou je nog voor 4abo's 5eur extra moeten betalen, dan ben je wel flink genaaid ;)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Deze actie lijkt helaas niet meer te lopen... Als je die website zo ziet...
Jammer, ik moet toch eens sneller reageren als ik een keer goedkoop een tel. wil.
Nog maar even wachten met mijn Siemens M35 (Postbank)

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11
één vraagje: staat er ook wat in het contract over die simlock (ik heb het niet gelezen), en wanneer daar niks over staat, mogen ze er dan zomaar een simlock op je toestel zetten?

En als laatstje, wanneer er dus wel een simlock op staat kun je ze vragen om het simlock er vanaf te halen, omdat daar niks over vermeldt stond?

Verwijderd

Ralpy schreef op 02 september 2002 @ 16:36:
[...]

ohh, dat is wel mooi gedaan! Wat voor soort winkel is dat?
Weet niet of dit mag: Monditel in Rotterdam, stond een aanbieding in de Spits. Mijn vriend is ze net op gaan halen, winkel sloot eigenlijk om zes uur, maar om vijf voor zes stond ie nog in de file. Ze zijn gewoon opengebleven voor hem!! Echt service!!!! Dus als ik vanavond thuiskom, mag ik lekker gaan spelen met de Nokia 8910 en de SE t68i :9~ >:) Eerst nog maar drie en half uur werken :(

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 19:41

SvEn

a.k.a sv3nrg

hehe , ik ruik een inkoop actie

Verwijderd

PhoenX schreef op 12 september 2002 @ 20:43:
hehe , ik ruik een inkoop actie
Ik weet niet of deze actie nog wel geldig is, op www.gsm.nl staat ook niks meer. Maar goed, er zijn er nog zat mensen hierin geïnteresseerd, dus ik ga ook nog ff verder zoeken.

Verwijderd

Enige tijd (leeS: enkele maanden) geleden heb ik dus ook via het o2 ondernemersabbo via gsm.nl 3 telefoons met abbo besteld.
Het eerste contract ging iets niet goed mee, dus kon ik alles nog een keer invullen en opsturen.
Toen was de kopie van mijn ID niet goed. Nog een keer een kopie gefaxt (en deze keer het contrast aangepast). Weer niet goed.
Toen heb ik ze maar een kopie van mijn paspoort + een kopie van mijn ID gefaxt -> eindelijk in orde.

Paar maanden later krijg ik een e-mail dat het nog een week of twee, drie zou duren.
In ieder geval wat.
En juppie, gister ligt er een brief van de postbode dat ik op het postkantoor iets op kan gaan halen van 'Elders websales' (gsm.nl dus).
Dus ik vanochtend naar het postkantoor, 20 minuten in de rij, moet je tegenwoordig je ID meenemen terwijl het niet op naam hoeft te worden afgehaald :?:(
Goed, ik mijn ID dus opgehaald en weer 20 minuten gewacht, wat blijkt: is het slechts een aangetekende brief, met de volgende inhoud:
Almaar, 20 oktober 2002

Betreft: Uw aanvraag voor een O2 ondernemersabonnement

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via ons een aanvraag ingediend voor een O2 ondernemersabonnement. Via deze brief berichten wij u over onze beslissing om uw aanvraag niet verder in behandeling te nemen en te annuleren bij O2.

In de mobiele telefonie markt ontvangt een dealer, als tussenpersoon, een vergoeding van de provider (zoals O2) voor het afsluiten van een abonnement. De klant sluit, met bemiddeling van de dealer, rechtstreeks een overeenkomst (abonnement) met de provider. Van de vergoeding die een dealer ontvangt wordt onder andere het toestel geheel of gedeeltelijk betaald.

O2 heeft besloten om bovenstaande vergoeding niet aan ons uit te keren. Als onderbouwing van deze beslissing voert O2 aan dat wij bemiddelen bij het tot stand komen van abonnementen met klanten die niet de intentie zouden hebben onm het abonnement te gaan gebruiken.

Wij zijn van mening dat het belgedrag van onze klanten niet onder onze verantwoordelijkhjeid valt. O2 houdt echter vast aan haar standpount en zal de vergoeding voor reeeds afgesloten en eventueel toekomstige contracten niet aan ons uitkeren.

Door dit standpunt van O2 en het enorme financiële risico dat daarmee samenhangt, hebben wij moeten besluiten om uw aanvraag niet verder af te handelen en te annuleren bij O2.

Wij betreuren het dat wij deze beslissing noodgedwongen hebben moeten nemen.
Toch hopen wij dat u begrip kunt opbrengen voor deze beslissing en dat wij u in de toekomst opnieuw van dienst mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

J. van den Nouwland
Flink balen dus :(
Ik ga maandag maar eens contact met O2 & gsm.nl opnemen, en kijken of er nog verbetering mogelijk is, ook omdat er op de site van gsm.nl het volgende staat:
Wegens omstandigheden bieden wij tijdelijk geen O2 abonnementen meer aan.

Onze excuses voor het ongemak.
Dus *tijdelijk*.
Misschien dat het alsdan nog geregeld kan worden.

Verder neem ik contact op met mijn advocaat, omdat ik deze hele gang van zaken uitermate onprettig vind, en ik van mening ben dat
1) O2 deze 'praktijken' wel had kunnen voorzien. Als ze niet bereid blijken te zijn om de vergoeding voor het abbo niet uit te betalen, hadden ze dit ook wel eerder kunnen bedenken.
Toch komen ze met een onafsluitbaar ondernemersabonnement.
2) Elders natuurlijk ook wel had kunnen inzien dat -inderdaad- je een situatie krijgt waarbij -in ieder geval een deel van de klanten- het natuurlijk doet voor de telefoon en niet voor het abonnement.

En zo kan je natuurlijk nog wel 1000 dingen bedenken.

Behoorlijk vervelend als je voor je onderneming een abonnement afsluit (en dus dat je vertrouwen neemt in gsm.nl/O2) en dat niet blijkt te werken.
Als ik dit van te voren had geweten (en dan eigenlijk alleen maar dat er zo'n lange levertijd op zit, dat is al genoeg reden voor mij) was ik wel ergens anders naar toe geweest.
Ik voel me echt flink bedonderd en :r op het rare beleid van O2.
GVD flink wat kosten gemaakt met pre-paid bellen en vast bellen (vast-mobiel is duurder dan mobiel-mobiel voor ons) omdat ze veels te laat leveren en uiteindelijk maar helemaal niet.
Damn man... twee weken levertijd up my ass! :( #@*!#*! :X
Ach ja, ondernemersrisico zullen we maar zeggen :p

In ieder geval is dit voor mij (voorlopig) een reden om te zeggen:
"toedeledokie O2! en welkom KPN of vodafone :+ "

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2002 13:38 . Reden: typo ]

• _Richie_
  • Niet online
Flink genaaid zullen we maar zeggen. Maar ik vind dat gsm.nl hier niks aan kan doen, want zij zijn maar een tussenhandelaar. Het probleem ligt dus bij o2

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik vind eigenlijk dat het probleem helemaal niet bij O2 hoeft te liggen. Die gasten bij O2 zijn ook niet dom, en hebben ook wel internet gevonden. Als ze dit hier op GoT, telecomvergelijker etc lezen dat er tig bedrijfjes op worden gericht om vervolgens zo'n mega aanbieding binnen te halen, en dan ook nog lezen dat ze "in de kast komen te liggen" en er vragen zijn: "kan ik m'n abo gelijk de eerste maand al opzeggen??" dan zullen zij zich ook wel 3x achter hun oor krabben.

Ik ga er vanuit dat het ondernemers abonnement gewoon voor bedrijven is die een flink aantal minuten bellen per maand, en daar is dan ook een bonus voor (lees: vergoeding toestel). Maar O2 zou gek zijn om 100'en abo's af te sluiten, subsidie uit te keren, en vervolgens binnen 1 maand de opzegging alweer op hun mat zien liggen.

Voor mensen die er wel normaal gebruik van willen maken is dit natuurlijk ERG lullig, je sluit een abo af en moet vervolgens 2 maanden wachten. Ja denk je dan, dan was ik liever naar KPN oid gegaan. Mijn aanvraag heeft van 19aug - 03oktober op een grote hoop bij O2 gelegen. Puur om de nep-aanvragen er tussenuit te halen en een oplossing te bedenken.

Tot zover mijn bescheiden mening :D

• _Richie_
  • Niet online
Tsja, hadden ze bij o2 maar beter na moeten denken. Dat krijg je gewoon als je gsm's gratis gaat weggeven. Het is gewoon één van die wanhopige acties van o2 om meer klanten te krijgen.
Maar ik geloof best dat er ook wel zat bedrijven een ondernemersabonnement hebben afgesloten die het ook daadwerkelijk echt gebruiken. Maar het zijn toch meestal de kleinere, de grotere bedrijven hechten namelijk meer waarde aan goed bereik en goede service etc. Dus Vodafone of KPN....
Wie is trouwens als 1ste begonnen met het afschaffen van subsidies op mobieltjes...?

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Mijn 6310i ligt nu klaar op het postkantoor. Ik was namelijk niet thuis toen het pakketje afgelopen vrijdag werd bezorgd. Ik heb hem besteld bij www.gsm.nl icm een O2 Ondernemers abo (12 mnd) van €5,- p/mnd. Toestel was €99,- excl. verzendkosten.

Al met al heb ik er erg lang op moeten wachten. Om precies te zijn heb ik de bestelling geplaatst op 15 augustus. De aanvraag is op 19 augustus door GSM.NL doorgestuurd naar O2. Vervolgens kreeg ik van GSM.nl te horen dat het 4 tot 6 weken zou gaan duren. Na 4 weken kreeg ik nog een mail dat er nog eens 2 tot 3 weken levertijd bij kwam. Het toestel is dus afgelopen vrijdag 11 oktober aangekomen.

Al met al duurde het dus krap twee maanden :O

Ik hoop niet dat me hetzelfde te wachten staat.. vrees het ergste.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Tinto
Nou hij is binnen, hoor - de brief dan. Er staat in dat GSM.NL de aanvraag bij O2 heeft geannuleerd. Identieke brief als dat Brambo9000 kreeg. Ook hier geen 6310i dus.

Verwijderd

Zooi... ook zo'n *mooie* brief gehad :'(

• Tinto
KtK, ga je (juridische) actie ondernemen?

Verwijderd

Uhm...nee, denk niet dat ik een poot heb om op te staan met m'n...0...werknemers :)

Ik heb ondertussen al via een normalere weg één nieuw foontje...dus ik ben al blij...
Pagina: 1 2 3 Laatste