Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 13:53
Ik was eens aan kijken bij www.gsm.nl en toen zag ik dit:

http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=463

Die telefoons zijn echt heel goedkoop! Alleen je moet ingeschreven staan bij de kamer van koophander :(

Heeft iemand daar toevallig een oplossing voor? Want dat ben ik niet. Maar ik wil die wel een paar, altijd makkelijk te verkopen.

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:01
offtopic
Heb jij ondertussen niet genoeg telefoons verkocht??? :+

Verwijderd

Ik heb me eigen kvk nummer :) Maar als je effe rond vraagt is er echt wel iemand in je burt die dat heeft voor je, je kent toch wel iemand met een eigen bedrijf of bv het bedrijf waar je werkt

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:46

Mike78

Always

Er komt wel nog 19% BTW op. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

moved GT >> IT

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 19:18

Copyman

Dode muis

Zou je zo het KVK nummer van een ander bedrijf invullen waar je helemaal nix mee te maken hebt? Ik werk er bijvoorbeeld niet. Misschien bij het bedrijf van 1 van mijn ouders? Weet niet of dat is toegestaan. Iemand die dit wel weet?

BTW: idd mooie aanbieding! :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 15:26 schreef Copyman het volgende:
Zou je zo het KVK nummer van een ander bedrijf invullen waar je helemaal nix mee te maken hebt? Ik werk er bijvoorbeeld niet. Misschien bij het bedrijf van 1 van mijn ouders? Weet niet of dat is toegestaan. Iemand die dit wel weet?

BTW: idd mooie aanbieding! :)
Hmmz, denk dat dit op de een of andere manier wel te controleren valt, en dat vast ook wel gebeuren ;)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Op de O2shop zijn ze zelfs gratis.

http://julia.online.o2.nl/zakelijke_email/shop_prod.php

Klopt het nou dat je dus 5 euro per maand betaalt per abo, daar een gratis Siemens S45 bij krijgt, hem na 1 jaar weer opzegt en dus voor 60 euro die S45 hebt?

Dan regel ik wel even een KVK nummer.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 15:51 schreef LuCaS het volgende:

Klopt het nou dat je dus 5 euro per maand betaalt per abo, daar een gratis Siemens S45 bij krijgt, hem na 1 jaar weer opzegt en dus voor 60 euro die S45 hebt?

Ik denk dat je er dan minimaal 10 ofsow moet afnemen, dan pas worden ze goedkoper... anders zou ik niet weten hoe ze zo goedkoop kunnen zijn per stuk

• Ralpy
Zou ik daar gewoon de gegevens van een kennis met een bedrijf voor kunnen gebruiken en gewoon mijn bankrekeningnummer enzo. Want dan kan ik wel iemand vinden. Of weet iemand hoe dat precies gecontroleerd wordt?

• Ralpy
Op dinsdag 04 juni 2002 15:51 schreef LuCaS het volgende:

ja, volgens mij wel. Maar dan moet daar nog wel 19% bij hè.. voor de BTW.

Maarja.. zitten echt heel goedkope hele vette telefoons bij. :9~

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 15:51

M_V

Iemand die al wat meer weet? Je kan bellen naar o2 voor meer info namelijk.

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 16:37
ik neem ook aan dat er geen simlock op zit :?

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef appetoe het volgende:
Lijkt me niet als het toestellen met abbo's zijn. :)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Op woensdag 05 juni 2002 17:07 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Lijkt me niet als het toestellen met abbo's zijn. :)
Reken maar van wel, want ze zijn errug goedkoop. Ofcourse
van te voren navragen !

• Ralpy
Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef appetoe het volgende:
nee, daar zit geen simlock op, anders staat dat vermeld op die site. Meestal zijn de toestellen met een * gesimlocked, maar dat staat er niet bij.

Is dit geen idee voor een inkoop actie? Of heeft er niemand een bedrijf en dat wil doen? Dat de telefoons gewoon zonder simkaart verder verkocht/verdeelt worden onder ons tweakertjes. En dat wij dan ehmm 12 * 5 * 1.19 = ongeveer 72 euro en dan nog wat verzendkosten. Dus dan voor een 80 euro of iets meer weer verder verkocht worden?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op woensdag 05 juni 2002 17:36 schreef Ralpy het volgende:

[..]

Is dit geen idee voor een inkoop actie? Of heeft er niemand een bedrijf en dat wil doen? Dat de telefoons gewoon zonder simkaart verder verkocht/verdeelt worden onder ons tweakertjes. En dat wij dan ehmm 12 * 5 * 1.19 = ongeveer 72 euro en dan nog wat verzendkosten. Dus dan voor een 80 euro of iets meer weer verder verkocht worden?
Strak idee, ik doe mee :) Iemand met een eigen bedrijfje?

• .GoO
  • Laatst online: 21-11 22:10
Kan iemand me nou precies vertellen hoe dit werkt, want het klinkt te mooi om waar te zijn :) Je krijgt er zelfs gratis belminuten bij toch? En wat is dat o2?

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:11

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

O2 is volgens mij Telfort

• Ralpy
Op woensdag 05 juni 2002 17:50 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
O2 is volgens mij Telfort
ja, boeiend.. Ik gebruik die simkaart toch niet.

En die gratis belminuten zijn volgens mij alleen naar o2 nummers, dus dat abbo is niet boeiend, gewoon niet gebruiken.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:58
Is wel een interessantie aanbieding, zal mijn compagnion eens tippen want die heeft een nieuwe telefoon 'nodig', heeft nu een A300 en daar baalt hij verschikkelijk van. Heb zelf al een S45, dus die heb ik jammer genoeg niet meer nodig.

Het is wel verlijdelijk om een paar van die dingen te bestellen om ze vervolgens voor 160,- euro p/st door te verkopen (winkelwaarde: 267,- euro). Is toch wel erg makkelijk verdienen. Zit er eigenlijk een simlock op die telefoons van O2?

• Mooody
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

ik ben ook wel geinteresseerd in een T68i voor die prijs!!!

(komt op 343,91 incl. btw incl. 12 x abonnementskosten)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Uh.. ik heb ook wel intresse dan!!

Verwijderd

Vroeger was het wel zo, dat er een simlock opzat bij Telfort, ik weet niet hoe het nu is, ik zou dat moeten testen met een ander simkaartje. Ik heb namelijk net een paar dagen geleden een nieuwe telefoon aangeschaft met een O2 abo.

Verwijderd

ik gooi deze topic maar ff in mn 'hottopic', ben ook wel geinteresseerd op zich... *D

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:53
hmz :'(

'k heb net de 5210 icm Dutchtone €20,- besteld... leuke aanbieding iig!

edit:

Maakt ook niet uit, 'k hoor net dat O2 hier geen bereik heeft :)

XXXVI

• Mooody

Mooody

elmoody

onderaan de pagina kun je invullen hoeveel belbundel je wilt hebben (12 euro per 100 minuten)...

weet iemand of dit verplicht is?
of kun je ook gewoon 5 euro abonnementskosten betalen zonder belbundel?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 01:08
ik heb ook nog gsm op bestelling

heb nu nog wat nokiatjes liggen dus reageer maar als je dr moet

geen oplader dr bij

• .GoO
  • Laatst online: 21-11 22:10
Kan iemand me het nou nog uitleggen?

Verwijderd

Ik ga even 02 mailen. Want op het ouderlijk bedrijf, waar ik ook werk staan we ingeschreven bij KvK , maar me pa heeft net nieuwe tel dus kan ik mooi bestellen. Me t28 is toch net kaduuk :D

Verwijderd

Maar ik snap het nog niet precies, eigenlijk te mooi om waar te zijn :)

Verwijderd

Ik zal jullie op de hoogte houden heb net het contract ingevuld en op gefaxt.

Ik heb hem gekozen met een Nokia 6310i erbij

Je moet het onderstaande naar hun faxen:

- Het contract
- Kopie paspoort/id/rijbewijs
- Kopie uittreksel KvK (< 6mnd)
- Kopie bankafschrift (< 1mnd)

Verwijderd

het is inderdaad volop interessant,

alleen je moet wel behoorlijk wat naar ze opsturen/faxen :/

en err...
waarom staat het in de map phptest :P

• Mooody

Mooody

elmoody

ik heb ook net 3 contracten opgestuurd met Ericsson T65's

kost per telefoon zo'n 75 euro, dus geen geld :)

Verwijderd

Ja ik wil er eigenlijk 3 bestellen, maar 3 verschillende telefoons

Begin nu eerste met 1. En als de afwikkeling enzo me bevalt bestel ik nog 2, dat mag toch wel denk ik onder 1 naam ? Lijkt me wel

En dan verkoop ik er 2 van die me het minst bevallen :D

• P.B.
  • Niet online
Zijn er al mensen die hun telefoon binnen hebben ? Ik heb zojuist een contractje gefaxt :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ja wil ik ook weten >:)

• kaiiestan
ik heb ook vandaag contractje gefaxt maar tuurlijk ook nog niks gehoord. ik hou jullie op de hoogte

• Mooody

Mooody

elmoody

ik heb alles eergisteren op de bus gedaan...

3 x Ericsson T65
1 x Nokia 6510

ik laat weten wanneer het er is...

• P.B.
  • Niet online
Klein schopje :)

De aanbieding is verlengd naar 26 juni..

Al mensen die m al hebben ?

• Ralpy
Ik wil nog steeds heel snel bedrijf worden.. maar nog steeds niemand die weet of dat op een of andere rare manier mogelijk is??

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 16 juni 2002 18:40 schreef Ralpy het volgende:
Ik wil nog steeds heel snel bedrijf worden.. maar nog steeds niemand die weet of dat op een of andere rare manier mogelijk is??
je wil bedrijf worden? :)

inschrijven bij KvK...

• Xandrios
  • Laatst online: 00:19
Op zondag 16 juni 2002 18:47 schreef Mooooody het volgende:

[..]

je wil bedrijf worden? :)

inschrijven bij KvK...
Krijg je wel het gedoe van minimumleeftijd, verzekeringen etc etc...

(met een eigen bedrijf zal je huidige werk je ziektekostenverzekeringen etc nietmeer betalen...)

• jjbstolk
  • Laatst online: 23:17
Op woensdag 05 juni 2002 19:45 schreef ephymerous het volgende:
hmz :'(

'k heb net de 5210 icm Dutchtone €20,- besteld... leuke aanbieding iig!

edit:

Maakt ook niet uit, 'k hoor net dat O2 hier geen bereik heeft :)
O2 heeft in zwolle wel prima bereik hoor! Ik woon in Ridderkerk en m'n vriendin in Stadskanaal, als in onderweg naar/van haar door Zwolle kon heb ik prima bereik, ook als ik in Zwolle aan het winkelen ben heb ik prima bereik!

• Pc123
  • Laatst online: 20:15
Op zondag 16 juni 2002 18:40 schreef Ralpy het volgende:
Reken er maar op dat de administratie, de tijd die het kost, de verzekering, extra kosten, officiele regels etc. 10tallen telefoons kost :)

Verwijderd

Ik zou ookal had ik zelf een bedrijf toch oppassen om andere mensen via mijn bedrijf een abbonement te laten afsluiten. Het kvk bedrijf gaat dan namelijk het contract aan en is dus ook aansprakelijk voor de gemaakte (bel)kosten. Ik denk dus dat het moeilijk is om iemand met een kvk nummer zo'n abbo aan te laten gaan...

• Xandrios
Op zondag 16 juni 2002 20:33 schreef theFFF het volgende:
Ik zou ookal had ik zelf een bedrijf toch oppassen om andere mensen via mijn bedrijf een abbonement te laten afsluiten. Het kvk bedrijf gaat dan namelijk het contract aan en is dus ook aansprakelijk voor de gemaakte (bel)kosten. Ik denk dus dat het moeilijk is om iemand met een kvk nummer zo'n abbo aan te laten gaan...
Betaling kan via een andere persoon gaan als diegene die het bedrijf runt :)

• Pc123
  • Laatst online: 20:15
Maar het bedrijf is waarschijnlijk wel verantwoordelijk als de rekening niet betaald is.

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:07 schreef Pc123 het volgende:
Maar het bedrijf is waarschijnlijk wel verantwoordelijk als de rekening niet betaald is.
Weet ik bijna wel zeker, bedrijf gaat dan toch contract aan? Ze vragen tenslotte toch niet zomaar een kvk uittreksel. Zou ook een beetje vreemd worden anders, ga je een contract aan stuur je gewoon een willekeurig uittreksel mee.

• elTigro881
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:53
Voor 5 euro ex. BTW / maand krijg je dit bij O2:

60 uur / maand gratis bellen naar O2 mobiele nummers
Siemens S45 of ME45
geen starttarief bij het bellen
1 MB GPRS dataverkeer / maand

en je betaalt ook geen aansluitkosten....

Enige wat je nodig hebt is een KvK-nummer op je naam *D

* elTigro heeft al besteld bij O2 zelf, betaal je ook geen verzendkosten en is een stuk sneller. Mijn contract vrijdag geregeld, en foon komt woensdag al...

• Bart
  • Laatst online: 28-11 15:38
Dus als ik deze wil bestellen http://shop.o2.nl/cart.php3?abonid=313 zonder sms bundel, zonder GPRS bundel en zonder mr hands free wat betaal ik dan eigenlijk?

edit:
ik zie het al dat is dus 20 euro per maand

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Ralpy
Op zondag 16 juni 2002 20:33 schreef theFFF het volgende:
ja, maar die simkaart die houden ze zelf maar, die boeit me niets. maar die toestellen wel!

• Xandrios
Op zondag 16 juni 2002 22:52 schreef Ralpy het volgende:

[..]

ja, maar die simkaart die houden ze zelf maar, die boeit me niets. maar die toestellen wel!
't is anders wel handig, als je bijv. met meerdere mensen in het gezin gratis onderling kan bellen ofzow :)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
*kick*

is/was dit een hoax of niet?

Zo niet, nog nieuws?

• P.B.
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 21:15 schreef Liquid het volgende:
*kick*

is/was dit een hoax of niet?

Zo niet, nog nieuws?
Een Hoax is het niet :D
datum: 13.06.02

We hebben uw contract en de bescheiden ontvangen.
We willen u graag hartelijk bedanken voor
uw bestelling bij ons bedrijf.

Wanneer er geen problemen zijn, zal uw bestelling binnen 8 werkdagen worden verzonden.Wanner de verzending van uw bestelling vertraging oploopt zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

De acceptatie van uw order vindt plaats onder voorbehoud van de acceptatie door de provider.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl of info@diga4u.nl, afhankelijk van waar u uw bestelling heeft geplaatst.
Ik heb alleen nog geen telefoontje, maar deze verwacht ik morgen ofzow :)

• Xandrios
Op donderdag 20 juni 2002 22:04 schreef Duncan het volgende:

[..]

Een Hoax is het niet :D
[..]

Ik heb alleen nog geen telefoontje, maar deze verwacht ik morgen ofzow :)
Betor !

* Xandrios gaat met wat geluk ook een foontje bestellen van't weekend :9

Verwijderd

zal er niet ergens een addertje onder het gras verstopt zitten.. zijn de abo kosten 5 euro of komen er ook nog kosten bij voor de databundel...

wat gebeurt er als je bij de aanvraag geen databundel invult... zijn de abo kosten dan 5 euro per maand?

iemand al ervaring met het bestellen zonder een databundel???

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 21 juni 2002 16:34 schreef Tommy4u het volgende:
zal er niet ergens een addertje onder het gras verstopt zitten.. zijn de abo kosten 5 euro of komen er ook nog kosten bij voor de databundel...

wat gebeurt er als je bij de aanvraag geen databundel invult... zijn de abo kosten dan 5 euro per maand?

iemand al ervaring met het bestellen zonder een databundel???
databundel is niet verplicht..

ik krijg als het goed is begin volgende week 3 Ericsson T65's en een Nokia 6510 via deze actie...

totale kosten: zo'n 325 euro :)

Verwijderd

hmm iedereen kiest hier voor de t65 van ericsson terwijl de t66 ook gratis is waarom is dat?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 21 juni 2002 16:50 schreef laddy17 het volgende:
hmm iedereen kiest hier voor de t65 van ericsson terwijl de t66 ook gratis is waarom is dat?
de T66 heeft een zeer korte standby -en beltijd en is gewoon te klein voor grote mannenhanden :z

het scherm van de T66 is ook een stuk kleiner (3 regels tegenover 5 regels bij de T65) en is dus minder overzichtelijk...

daarnaast voelt de T66 ook minder stevig aan (kraakt van alle kanten) en is het bereik minder dan van de T65...

trouwens...ik neem zelf de 6510, de T65 is voor mijn vriendin en een voor mijn broertje :)

• Liquid
  • Niet online
hmmm.. misschien ben ik een beetje laat (maar het kan nog steeds :9~ ). Maar bestellen jullie gewoon via gsm.nl, want via o2.nl zie ik alleen maar een 3 of 4 modellen

Verwijderd

morgen maar ff kijken bij belcompany hoe ze aanvoelen

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 20:00 schreef laddy17 het volgende:
morgen maar ff kijken bij belcompany hoe ze aanvoelen
that`s the spirit, kijken in de winkel hoe die eruit ziet, en bestellen via internet.. zo hoort het

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Komt zo'n KvK-inschrijving wel van pas. :)
Moet alleen wel weer eerst naar Deventer voor een nieuw uittreksel, want heb er geen liggen van laatste halfjaar...

Maar wat zal ik dan nemen? Een Siemens S45 of een Nokia 6510?
De laatste is wel kleiner, maar... ?

• Liquid
  • Niet online
ik zit nu te twijfelen een t65 of een Sony CMDZ7 of een nokia 6510 of 5510, want met die laatste hoef ik geen mp3 speler meer te kopen. Die 6510 is wel mooi, maar wel 59 euro bijbetalen...

T65 daar krijg je toch een radio'tje bij hè, maar dies van ericsson (heb al 3 ericssons gehad die allemaal kapot zijn gegaan / uitvallen van het toestel T10 T18 T28)

Sony ziet er wel tof uit, maar geen ervaring met sony, behalve dat het een mooi groot schermpje heeft

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zaterdag 22 juni 2002 11:36 schreef Liquid het volgende:
ik zit nu te twijfelen een t65 of een Sony CMDZ7 of een nokia 6510 of 5510, want met die laatste hoef ik geen mp3 speler meer te kopen. Die 6510 is wel mooi, maar wel 59 euro bijbetalen...

T65 daar krijg je toch een radio'tje bij hè, maar dies van ericsson (heb al 3 ericssons gehad die allemaal kapot zijn gegaan / uitvallen van het toestel T10 T18 T28)

Sony ziet er wel tof uit, maar geen ervaring met sony, behalve dat het een mooi groot schermpje heeft
radio bij T65? volgens mij niet hoor...
ja kan er wel een radio of mp3-speler bijkopen die je er onderin kan pluggen...

Verwijderd

Zie er allemaal wel leuk uit ja,
zal zeker wel iets zijn... anders is het vies goedkoop!
Tuurlijk willen ze alleen bedrijven hebben om z'n tel aan tesmeren want ja aan de consumenten verdienen ze niet erg veel aan!

hebben er al wat lui hun tel binnen?

• kaiiestan
mijne is nog steeds niet binnen maar kan iemand mij vertellen of deze een simlock hebben? ik neem aan van nie :S

• Liquid
  • Niet online
Op zaterdag 22 juni 2002 15:08 schreef Mooooody het volgende:

[..]

radio bij T65? volgens mij niet hoor...
ja kan er wel een radio of mp3-speler bijkopen die je er onderin kan pluggen...
ach ja foutje van mij dan, maar ik heb toch maar voor die sony gekozen (ookal is het sony ericsson)

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 15:03 schreef appetoe het volgende:
mijne is nog steeds niet binnen maar kan iemand mij vertellen of deze een simlock hebben? ik neem aan van nie :S
Staat nergens op de site.
Elders op de site staat het er wel bij
Dus ik denk dat ze simlockvrij zijn

• Nss
  • Laatst online: 27-11 11:11

Nss

The Dude Abides

volgensmij zit er alleen een simlock op de toestellen waarachter een sterretje staat.... op de siemens telefoons die direct van O2 komen (via de shop op internet) zit volgens de helpdesk van O2 wel een simlock.....

• kaiiestan
Dat is heel mooi dan want met o2 heb je geen bereik in dat gat waar ik woon. Dus ik stop er gewoon mijn kpn kaart in en heb zo goedkoop een nokia 8310 :D

Verwijderd

vandaag heeft mijn pa (gelukkig met kvk nummer) contact met die gasten gehad, het is idd 5 euro per maand, voor de rest niks.... gelijk maar wat leuks besteld daar.. paar 8310 en 6510... en mijn ma gewoon zeggen dat het puur om te toestel ging, voor de rest niks... haha :p

Verwijderd

Hoe kunnen ze het zo goedkoop doen?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

HEEFT iemand een Telefoon ontvangen van deze gasten ???

Want als dat zo is bestel ik gelijk 10 * een t66 :)

Verwijderd

Heeft iemand een KvK nummer voor mij? Of kan ik die van 't bedrijf gebruiken waar m'n pa werkt? TnT nijmegen :9

Verwijderd

Waar zien jullie die T66 staan? Ik zie alleen Siemens S45
en Siemens ME45.... *D

• Mooody

Mooody

elmoody

Op maandag 24 juni 2002 20:13 schreef B0MBACI het volgende:
HEEFT iemand een Telefoon ontvangen van deze gasten ???

Want als dat zo is bestel ik gelijk 10 * een t66 :)
weet je dat zeker?

ik heb mijn T66 een week gehad en daarna snel ingeruild voor een T65...

de accu gaat (als je mazzel hebt) 1 dag en nacht mee (met 30 min. bellen)
het scherm is priegelig klein, het toestel zelf ook (je kan 'm niet goed vastpakken)

de T65 is goedkoper, zeer goede accu (3-4 dagen), groter scherm, stevigere body en een betere grootte, ik zou deze echt aanraden boven de T66!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 24 juni 2002 20:22 schreef Mooooody het volgende:

[..]

weet je dat zeker?

ik heb mijn T66 een week gehad en daarna snel ingeruild voor een T65...

de accu gaat (als je mazzel hebt) 1 dag en nacht mee (met 30 min. bellen)
het scherm is priegelig klein, het toestel zelf ook (je kan 'm niet goed vastpakken)

de T65 is goedkoper, zeer goede accu (3-4 dagen), groter scherm, stevigere body en een betere grootte, ik zou deze echt aanraden boven de T66!
Na 1 dag laad ik mijn tel toch op en trouwens deze tels zijn voor verkoop >:)

Verwijderd

Paas ff 't adresje waar je die T66 of T65 aan kan klikken. Thnx

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 24 juni 2002 20:31 schreef BliZZard_1337 het volgende:
check pagina 1 dan :/ of ben je zo lui...

• Mooody

Mooody

elmoody

Op maandag 24 juni 2002 20:31 schreef BliZZard_1337 het volgende:
http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=463

kon je niet vinden? :)

Verwijderd

Nee, bedankt

Verwijderd

Erm ik ben niet zo'n bellert (heb nog nooit mobieltje gehad) maar check ff of 'k 't goed heb:

Ik zoek ff zo'n KvK nummer op en dat vul ik in. Dan vul ik bij bedrijf adres me eigen adres in en klik zo'n gratis telefoon aan en dan heb ik die voor 5 eutjes p/m ???
:?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op maandag 24 juni 2002 20:41 schreef BliZZard_1337 het volgende:
Erm ik ben niet zo'n bellert (heb nog nooit mobieltje gehad) maar check ff of 'k 't goed heb:

Ik zoek ff zo'n KvK nummer op en dat vul ik in. Dan vul ik bij bedrijf adres me eigen adres in en klik zo'n gratis telefoon aan en dan heb ik die voor 5 eutjes p/m ???
:?
je zoekt ff een KvK nummer op?
neuh.. :)

je kan alleen meedoen als je je eigen bedrijf hebt, te zien aan het KvK formulier dat je dan hebt. hiervan moet je een kopie maken en samen met bewijs van inschrijving bij KvK (als gerechtigd bedrijf) opsturen...

kortom...als je geen eigen bedrijf hebt, kun je die gsm's niet op je eigen naam bestellen...

wel kun je iemand met een bedrijf vragen of hij er een extra voor jou besteld (deze moet hij wel met btw berekenen aan jou, omdat jij een derde partij bent -> niet aan bedrijf verbonden, dus niet profiterend van btw vrije zone)

snappie? :)

Verwijderd

uhhhh neuj......... maarja ik ben ook een beetje }:O in dat soort dingen.

Verwijderd

Het zou toch mooi zijn als we een inkoopactie zouden beginnen. Het enige wat we nodig hebben is iemand met een KvK-nummer. Aan de replies in dit topic te horen, zijn er genoeg belangstellenden.
Ik heb zelf wel zin in de Samsung T100 en de Nokia 8310.
De prijzen zijn wel excl. BTW maar als we iemand met een KvK-nummer vinden, is die BTW toch terug te vragen, ofnie.
Ook al is het niet terug te vragen, dan is het nog spotgoedkoop. Je krijgt er wel zo'n gare simkaart bij, maar die gooi je gewoon weg.
Totale prijs wordt dan: prijs telefoon + 19% BTW + 12x5,- abonnementskosten + verzendkosten (10,50).

Voorbeeldje Samsung T100: 209,- + 39,71 + 60,- + 10,50 = 319,21
In de winkel betaal je hier minstens 500,- voor.

Inkoopactietje?

Edit: Fuck, ik lees net dat die actie maar tot 26 juni geldig is.

Verwijderd

Het is te laat voor een inkoopactie, maar zou iemand met KvK-nummer alsjeblieft die foons voor mij kunnen bestellen.
Ik ben zeer geinteresseerd.

Verwijderd

***Kick!*** :P
De actie is verlengd tot 28 juni. Wie kan voor mij de telefoons bestellen?

Verwijderd

[topic=528018/1/999]

Hier zijn ze bezig met een inkoop actie, lees het topic maar.

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Beter!!!

Me vader is ingeschreven bij kamer van koophandel. W031, denk dat ik maar eens een telefoontje ga halen :D

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 23:21
Die acties bij de internetdealers worden 9 van de 10 keer toch gewoon verlengt. Let maar op, over een maand loopt die actie ook nog.

Toch nog een inkoopactie dan maar, kunnen alle tweakers gratis naar elkaar belle ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 23:21
Heb trouwens gewoon contractverlening gedaan bij BEN (daar gaat me Ben Intro van de eerste dag), daar krijg ik ook een 6310i voor 60 Euro bij een BEN met 300 belminuten voor 1 jaar.

Die contractverleningen zijn nog best lucratief...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

heeft iemand nou een gsm ontvangen ???

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 21:16 schreef B0MBACI het volgende:
heeft iemand nou een gsm ontvangen ???
nee niet 1 gsm, maar meerdere, actie is 100 % ok

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op dinsdag 25 juni 2002 21:32 schreef Tommy4u het volgende:

[..]

nee niet 1 gsm, maar meerdere, actie is 100 % ok
hoelang duurde het voordat je het ontvangt, en welke gsm heb je bestelt ?

En trouwens moet je ook btw betalen op die 5 euro ? dus is abo 5 euro of 5.95 ? Een kennis van mij gaat voor mij bestellen.

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 21:38 schreef B0MBACI het volgende:

[..]

hoelang duurde het voordat je het ontvangt, en welke gsm heb je bestelt ?

En trouwens moet je ook btw betalen op die 5 euro ? dus is abo 5 euro of 5.95 ? Een kennis van mij gaat voor mij bestellen.
ik heb 3 8310`s en 3 6510`s besteld, geen idee of die 5 euro ex btw is, ik denk het wel.. maar dat merk ik vanzelf...

• kaiiestan
ik denk wel dat je over die 5 euro ook gewoon btw moet betalen en ik wacht ook nog steeds op mijn 8310 maar in de bevestigings mail die ik kreeg stond dat het 2 weken zou duren :(

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:21
Ga er maar vanuit dat die 5 euro excl OB is

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

hmm oke, maar dus ook jij hebt nog steeds geen telefoon gezien, wel besteldt maar nog nix gehad :/
Pagina: 1 2 3 Laatste