Anoniem: 48341
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
Denk dat het nou wel duidelijk is.
ehmmm.... nee .... leg eens uitOp donderdag 27 juni 2002 16:48 schreef aniel05 het volgende:
INKOOPACTIE
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
inkoopactie
Denk dat het nou wel duidelijk is.
Op donderdag 27 juni 2002 17:20 schreef aniel05 het volgende:
[Ab Normaal-style]
Ach, lik toch m'n bolle reet!
[/Ab Normaal-style]
Dus er is nog kans
Heeft echt niemand een KamervanKoophandel-nummer voor mij?
Ik heb echt overal in de buurt rondgevraagd, maar niemand heeft er een voor mij. Help me please.
lijkt me niet dat iemand dat gaat geven...aangezien diegene dan verantwoordelijk is voor jou gebel / betalingen / wanbetalingen etcOp zaterdag 29 juni 2002 15:22 schreef aniel05 het volgende:
Ey ff een vraagje aan de mensen die bij gsm.nl telefoons hebben besteld. Hoe bestel je eigenlijk meerdere telefoons? Moet je dan meerdere abonnementen tegelijk afsluiten?
Heeft echt niemand een KamervanKoophandel-nummer voor mij?
Ik heb echt overal in de buurt rondgevraagd, maar niemand heeft er een voor mij. Help me please.
hoe weten zij zeker dat je telefoon niet gejat wordt, en dat er dan voor €5.000 gebeld wordt naar de andere kant van de wereld oid...Op zaterdag 29 juni 2002 15:31 schreef aniel05 het volgende:
Waarom niet? Als ik toch alles in een keer betaal, moet dat toch geen probleem zijn?
Er is altijd zo'n gevaar bij een abbo he...
heel simpel diegene die dat kvk nummer uitleent houdt gewoon de simkaart?Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
hoe weten zij zeker dat je telefoon niet gejat wordt, en dat er dan voor €5.000 gebeld wordt naar de andere kant van de wereld oid...
Er is altijd zo'n gevaar bij een abbo he...
of is dat nou te simpel gedacht.
zo wou ik 't wel gaan doen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb jij dan die 2 telefoons via deze actie binnen ? Zoja wanneer heb je het besteld en wanneer heb je het ontvangen..Op maandag 01 juli 2002 10:27 schreef Nitai het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar GSM.nl is echt wel betrouwbaar. Ik heb daar al 2 telefoons vandaan, en dit zal ook geen probleem worden aangezien ik de dame persoonlijk heb gesproken door de telefoon
Anoniem: 22545
het is al een aantal keer gevraagd maar het antwoord is nog niet echt gekomen (uit praktijk)
Anoniem: 41187
En er staat voor 5 € per maand 60 uur bellen
Is dat niet erg veel???
Maar ja als je alleen naar mensen met een 02 gsm kan bellen weet ik niet of dat handig is
Het is meer klantenbinding. Ik heb gemaild met die gasten, en het blijkt dat de abo kosten gewoon 5 euro per maand zijn, wil je van die office zone gebruik maken (60 uur naar 02 nummers) dan moet je 5 euro extra betalen per maand. Heb je meer dan 2 abo's afgesloten, dan is dit gratis.Op maandag 01 juli 2002 23:06 schreef bopitje het volgende:
Maar je kan alleen naar 02 mensen bellen he.
En er staat voor 5 € per maand 60 uur bellen
Is dat niet erg veel???
Maar ja als je alleen naar mensen met een 02 gsm kan bellen weet ik niet of dat handig is
Best slimme zet om meer aanhang te krijgen in de zakelijke markt. Het is overigens wel heel aantrekkelijk om bepaalde werknemers die ook een o2 nummer hebben langdurig te spreken. Erg goed...
Trouwens Bopitje, ooit van een edit knopje gehoord?

Anoniem: 59155
Ik ga zodra ik weer geld heb (2 weekjes) waarsch de Sony CMD-Z7 kopen, kost d8 ik dus 60 + 36 = 96 euro en is een errug mooi toestelletje.
Die simkaart knip ik gewoon direct door zodat ik zeker weet dat men pa geen gekke rekeningen krijgt, en ik gooi er gewoon men ouwe vertrouwde prepaid kaartje in.
Alleen vind ik het raar dat het zo lang duurt bij gsm.nl.
Wachten ze op een bepaald aantal abonnementen voor zoveel
provisie? "Normaal" kunnen ze ook niet met deze actie-
provisie zo'n mooie prijzen krijgen.
Ik denk van nie want dan zou er op gsm.nl een * achter moeten staan als het goed isOp maandag 01 juli 2002 19:34 schreef .tobbe het volgende:
simlock???
het is al een aantal keer gevraagd maar het antwoord is nog niet echt gekomen (uit praktijk)
Wie heeft er al gebeld ivm die SIMlock?
lijkt me overigens niet dat het gesimlocked is...
Anoniem: 46713
wat is dat julia.02.nl?Op maandag 01 juli 2002 23:53 schreef RRazoRR het volgende:
Ik kwam hier ook laatst achter via julia.o2.nl.
ik krijg alleen maar een leeg scherm met groot O2 op de achtergrond
volgens mij ben je de enige tot nu toe die zijn telefoon heeft ontvangenOp dinsdag 02 juli 2002 18:59 schreef Duncan het volgende:
Ik heb mn Nokia 6510 via deze actie, en geen simlock

gisteravond gemaild en vandaag mailden ze al terug dat de handtekening niet goed leesbaar is. het wordt dus lekker snel afgehandeld. ik kan haast nie wachten tot ie er is, maar het zal wel nadat ik op vakantie ga zijn.
voor maandag een telefoon in huis kan toch lastig worden.
En weet iemand dit:
Stel je bestelt 10 telefoons.
Wat zijn dan de abonnementskosten?
12 x 5euro = 60euro.
Of moet je voor iedere telefoon abonnementskosten betalen?
Dus 10 x 60euro = 600 euro
elke tel apart betalenOp zaterdag 06 juli 2002 13:56 schreef aniel05 het volgende:
Moest je toen ook een kopie van het contract van dat BTW-nummer opsturen?
En weet iemand dit:
Stel je bestelt 10 telefoons.
Wat zijn dan de abonnementskosten?
12 x 5euro = 60euro.
Of moet je voor iedere telefoon abonnementskosten betalen?
Dus 10 x 60euro = 600 euro
anders zou het wel erg aantrekkelijk zijn om 500 gratis telefoons in te slaan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
1 contract kan, maar je moet wel voor elke gsm een simkaart 'kopen' en hieraan zit dus dat abonnement aan vastOp zaterdag 06 juli 2002 14:44 schreef aniel05 het volgende:
Maar je sluit maar één contract af. En bij dit contract kan je maximaal 10 telefoons kiezen. Dan hoef je toch maar één keer over 12 maanden verspreid €60,- te betalen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Anoniem: 59740
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij
Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.
De actie is trouwens nog de hele maand juli geldig, gsm.nl[b]Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds
Als je dit wat lijkt mail me dan ff op ronald@digitpaint.nl, dan probeer ik nog snel (voor 12 juli) iets voor je te regelen.
zal hem waarschijnlijk nog wel verlengen.
Anoniem: 59740
Ik lees op die site namelijk nog:
"Geldig t/m: 11 juli 2002, 23:59 uur"
you've got mail
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Die T68 is trouwens €10,- goedkoper. En je kan daarna gewoon de software van de T68i erin flashen. Je hebt trouwens ook nog een bluetooth versie, die is €339,-
Dit alles dus EXCL. 19 % BTW....:(Op maandag 08 juli 2002 16:37 schreef aniel05 het volgende:
Nee, die T68i kost gewoon €229,- plus 12 x €5,- = €60,- abonnementskosten en dan nog €10,50 verzendkosten.
Die T68 is trouwens €10,- goedkoper. En je kan daarna gewoon de software van de T68i erin flashen. Je hebt trouwens ook nog een bluetooth versie, die is €339,-
Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...Op maandag 01 juli 2002 23:36 schreef Nitai het volgende:[/b]
[..]
Het is meer klantenbinding. Ik heb gemaild met die gasten, en het blijkt dat de abo kosten gewoon 5 euro per maand zijn, wil je van die office zone gebruik maken (60 uur naar 02 nummers) dan moet je 5 euro extra betalen per maand. Heb je meer dan 2 abo's afgesloten, dan is dit GRATIS.
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 24 juli 2002.
Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.Op maandag 08 juli 2002 19:33 schreef _Richie_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Van dat gratis officezone als je meer dan 2 abo's hebt afgesloten?, ik zie het namelijk nergens staan. Graag een linkje pleez...
Oké Dank je wel voor het citeren, want ik heb het nergens kunnen vinden namelijk. Dus je kan beter 2 abonnementen nemen, want dat kost namelijk hetzelfde als 1 abonnement met office space? (simkaart dumpen bij mam of pap of broer en zeggen dat ze alleen naar jou mogen bellenOp maandag 08 juli 2002 20:27 schreef aniel05 het volgende:
Ik citeer uit het contract:
[..]
Ik had anders wel verwacht dat het ergens op internet zou staan....Op maandag 08 juli 2002 23:25 schreef Nitai het volgende:
[..]
Lees dan ook.....ik schrijf toch dat ik GEMAILD heb met die gasten? En ja, het staat ook in het contract.
Oh het staat hier:
http://www.online.o2.nl/zakelijk/voice/ondernemersabonnement/actie
jaaaaaa! zo iemand zocht ik! (daarom had ik ook dit topic gestart eigenlijk)Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij)
Is er misschien nog iemand anders die dit ook voor mij wil doen?Op maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
is er interesse om voor zeg maar 10% boven de prijs van gsm.nl telefoontjes via mij te bestellen? (ik heb een KvK'tje namelijk).
Ik hou dan de SIM kaart en jij betaald 60 euro voor het abbo'tje plus de kosten van de gsm plus 10% extra (als onkosten vergoeding voor mij)
Want hier ben ik nu te laat voor. Ik wil 3 of 4 toestellen en het liefste in de buurt van eindhoven(ofja, met OV kan ik een heel eind komen) want dan kan ik het gewoon ophalen, is makkelijker.
KICKOp maandag 08 juli 2002 00:51 schreef macRonalds het volgende:
Volgens mij is er nog veel vraag naar die GSM's.
Ronald ben je misschien bereid om nog zoiets te starten?
En ook besteld
Ga voor drie nieuwe phones, voor zeer weinig
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Maar op de telefoon die ik nu heb zit wel een simlock terwijl dat nergens in vermeldt staat, kan ik hier nog wat aan doen of..........
btw. de telefoon die ik had besteld was de Siemens ME45 en ik heb de S45 gekregen
Ik had dus al gemailt wrom het zo lang duurde maar dat was omdat O2 de aanvragen nie aankon ofzo iets
Op jouw risico? Count me in.Anoniem: 59740 schreef op 08 juli 2002 @ 00:51:
Maar let op: Als jij het simkaartje vernietigd verkom je dat ermee gebeld wordt, maar jij moet je dan wel herrineren na een jaar (zit meestal opzegtermijn van 1 tot 3 maanden op) om het abonoment te beëindigen, anders MOET je nóg een jaar abogeld betalen!
Maargoed ben je hier nog steeds tot toe bereid, dan ben ik zeer zeker geïntereseerd in een Samsung N620 -> http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585
(want daarom had ik dit topic eigenlijk geopend)
[rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]
Daar krijg je een iPaq 3870 + 6310 voor helemaal noppes ! Geen abbo kosten, geen inschijf kosten, geen verzendkosten ..... helemaal niks. Het is te mooi om waar te zijn, maar toch is het zo... Je kunt ook kiezen voor een V50 of een setje ipaq 3850/6310/2x3310/3xcarkit ( echt waar!)
Anoniem: 39997
Die actie loopt nog steeds. Stel, ik doe dit (ik heb KvK nummer):
- Via http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 een Nokia 6510 voor 59 euro + O2 simkaart abo voor een jaar met 5 euro per maand, verder nix (dus 5 x 12 =) 60 + 59 euro voor vet telefoontje (simkaart evt. weggooien en cancelen na een jaar)
- Via www.gsmshop.nl een O2 abo van 15 euro per maand + 60 gratis belminuten + 4 euro per maand voor 30 sms'jes + GPRS 1 mb voor 5 euro per maand (voor de heb
Telefoon kost dus 119 euro, abo per maand 24 euro, waarvan +/- 15 euro per maand subsidie, dus 9 euro per maand abo voor 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb GPRS. Is dit wat? Evt. kan je met die andere O2 simkaart dan ook nog gratis bellen naar deze en andersom. Meningen graag???
Anoniem: 24301
gezamelijk kopen.. doe mij de bovenste actie maarAnoniem: 39997 schreef op 18 augustus 2002 @ 23:26:
Kick e.d.
Die actie loopt nog steeds. Stel, ik doe dit (ik heb KvK nummer):
- Via http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585 een Nokia 6510 voor 59 euro + O2 simkaart abo voor een jaar met 5 euro per maand, verder nix (dus 5 x 12 =) 60 + 59 euro voor vet telefoontje (simkaart evt. weggooien en cancelen na een jaar)
- Via www.gsmshop.nl een O2 abo van 15 euro per maand + 60 gratis belminuten + 4 euro per maand voor 30 sms'jes + GPRS 1 mb voor 5 euro per maand (voor de heb). Dan krijg je terug (O2 subsidie): € 173,99.
Telefoon kost dus 119 euro, abo per maand 24 euro, waarvan +/- 15 euro per maand subsidie, dus 9 euro per maand abo voor 60 belminuten, 30 sms'jes en 1 mb GPRS. Is dit wat? Evt. kan je met die andere O2 simkaart dan ook nog gratis bellen naar deze en andersom. Meningen graag???
39
- Bezorgkosten
- 19% BTW erbij... (Kan je weer terugkrijgen...voordeel van eigen onderneming)
- Mag je 2 abo's op dezelfde naam/adres?
- Wat gebeurt er met dat 5 euro abo als je er nix mee doet? Betaal je dan gewoon 5 euro per maand? Verder niets?
- Verder???
lees gewoon die thread door of bezoek die site, dat scheelt.
- JA
- JA
- JA, neem zoveel je wilt, alleen komt het op de naam van de bedrijfsvoering
- Gewoon doorbetalen
- Neem je meer dan 2 abo's heb je officezone (60uur belle) gratis, ipv 5 euro extra te betalen)
die 5 euro is ook excl. BTW
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /usr/local/WWW/www.gsm.nl/phptest/euro.php3:3) in /usr/local/WWW/www.gsm.nl/phptest/inc_query_abo.php3 on line 18
en ik kan geen een toestel kiezen ...
Mother, will they like this song?
Het maakt de KvK niets uit wat jij met die GSMs doet, de belastingdienst daarentegen wel.Anoniem: 39997 schreef op 21 augustus 2002 @ 18:45:
Weet iemand of je problemen met de KvK krijgt, als je een eenmanszaak 'draait' en opgegeven hebt dat je geen producten in- en/of verkoopt? Wil namelijk 7 telefoons bestellen en doorverkopen... Of kan je dat gooien op "Ik dacht eerst dat ik 6 mensen in dienst had, maar later kwam ik erachter dat ik in m'n eentje dit bedrijf aan 't runnen was... Toen heb ik ze maar verkocht. Sorry meneer van de KvK. Het was niet mijn bedoeling om winst te maken met die mobieltjes."
Als jij die dingen op kosten van je zaak koopt dan moet je die dus ook als zodanig weer gaan afschrijven. Over het geld dat je daar ev bij verdient moet je dus ook gewoon belasting betalen!
Wees consequent, maar niet altijd
En ik denk dat zolang de GSM's op jouw naam staan en jij gewoon betaalt + BTW dan is er niks aan de hand en kun je er zoveel kopen als je wil.
En de KvK zal ook niet controleren wat jij met je GSM's doet, het zal hun niks uitmaken.
Ik zou wel niks doorverkopen dmv een factuurtje, want dan ben je wel illegaal bezig. Je moet dat gewoon onderhands doen zodat het lijkt dat jij de GSM's nog hebt. Rn dan is er niks aan de hand.
[/bangmaakmode]
Anoniem: 11461
Maar heb 2 foons binnen van ze en zie over een jaar wel hoe het af loopt
Count me in!!
Anoniem: 48573
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje"EXCalibur_EeK schreef op 22 augustus 2002 @ 23:17:
Is er iemand van plan om een actie op te zetten?
Alleen kom ik er maandag achter dat ik maar 1 werknemer heb en dan zal ik toch echt van die toestellen af moeten
En heb op www.gsm.nl ook meteen 4 telefoon besteld (8310, 6510, 5210 en motorola v50).
Ik kijk er vandaag op en zag dat ik zonder tegenbericht mijn toestellen over 8 dagen thuis heb. dus ben benieuwd.
Als je ''bedrijfje" nog een keer een actie zou opzetten moet je het me effe laten wetenRalpy schreef op 23 augustus 2002 @ 15:52:
Ik heb nu ondertussen mijn eigen bedrijfje opgestart, lees [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]
En heb op www.gsm.nl ook meteen 4 telefoon besteld (8310, 6510, 5210 en motorola v50).
Ik kijk er vandaag op en zag dat ik zonder tegenbericht mijn toestellen over 8 dagen thuis heb. dus ben benieuwd.
Ik wil ook wel een iPaq hebben
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaamAnoniem: 39997 schreef op 23 augustus 2002 @ 00:48:
[...]
Ik ga er zondag 7 bestellen "om te gebruiken in mijn bedrijfje"![]()
Alleen kom ik er maandag achter dat ik maar 1 werknemer heb en dan zal ik toch echt van die toestellen af moeten
persoon, dan geef ik je weinig kans. 10 stuks zijn er bij mij wel doorheen
gekomen
Met mijn net gestarte bedrijfje investeren in de toekomst... Met O2 als mijn telecomaanbieder; wat wil O2 nog meer?Wisey schreef op 23 augustus 2002 @ 17:54:
[...]
Ben benieuwd, het schijnt dat ze er heel streng naar kijken, op je kvk 1 werkzaam
persoon, dan geef ik je weinig kans. 10 stuks zijn er bij mij wel doorheen
gekomen

Is echt zo hoor, inmiddels al een maand gebeld ermee.Liquid schreef op 25 augustus 2002 @ 10:27:
...ehm gewoon hopen dat het goed is en dat je echt 60 uur kan bellen naar o2 nummers
Laat wel je voicemail uitschakelen (moet je bij klantenservice doen), want bellen naar je voicemail valt dus buiten je zestig uur.
Lees net het volgende:
Nota Monitor is een standaard voorziening van Telfort Business Net. Het is een eenvoudig te installeren softwareprogramma waarmee u het belgedrag van individuele medewerkers of gebruikersgroepen kunt analyseren en inschatten Hiermee verkrijgt u inzicht en houdt u controle op de telecomuitgaven. Met als belangrijk voordeel dat de kosten beheersbaar worden.
Voor 2 bellers...wil dat dus zeggen dat je tussen de andere x abonnementen niet gratis kan bellen? Of moet je dan 5 euro per 2 abo's betalen?[ ] Ja, ik maak graag gebruik van office zone voor alle ondernemersabonnement aansluitingen.
Bij aanvraag van 2 of meer ondernemersabonnementen ontvangt u voor 2 bellers office zone gratis voor de aangevraagde looptijd van het contract. Deze actie loopt tot 31 augustus 2002.