Heb een creditcard dus dat is niet zo'n probleemOp dinsdag 25 juni 2002 21:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb een vaste shop in Hongkong...zonder creditcard kun je het shaken (en dat schijnt voor veel mensen toch een probleem te zijn, terwijl die krengen niks kosten zo ongeveer)
Verwijderd
Heb je ook Pluche CactuarOp dinsdag 25 juni 2002 21:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb een vaste shop in Hongkong...zonder creditcard kun je het shaken (en dat schijnt voor veel mensen toch een probleem te zijn, terwijl die krengen niks kosten zo ongeveer)
CHECK THIS OUT
http://www.gator.nl/ff10.html
ik was op zoek naar kettingen en zo in NL omtebestellen en kwam dit dus ook tegen ff
ketting zelf heb ik nog niet gevonden
ik was op zoek naar kettingen en zo in NL omtebestellen en kwam dit dus ook tegen ff
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Ok...meeste standaard spul kun je krijgen via Digimall, volgens mij heeft ie zo geen website (ik kan hem niet vinden iig) maar het mail adres kun je wel van me krijgen.Op dinsdag 25 juni 2002 22:00 schreef Elander het volgende:
[..]
Heb een creditcard dus dat is niet zo'n probleem
Zeldzame dingen zoals de armband kun je het beste gewoon op Ebay zoeken.
Geloof mij op de 6" Tidus en de 12" Khimari na zijn de action figures LE-LIJK. De gezichten lijken niet en de 'skin' van de grote figures deed me denken aan een goedkope plastic bal. De enemy action figures zien er wel weer cool uit moet ik zeggen.Op dinsdag 25 juni 2002 22:03 schreef Bass64 het volgende:
CHECK THIS OUT
Ik heb hem zelf niet maar kan er wel aankomen uiteraard. 6" 10" en 12" geloof ik. Ik zag net dat ze ze ook hebben van Caith Sit en TonberryOp dinsdag 25 juni 2002 22:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb je ook Pluche Cactuar,die MOET ik hebben
Verwijderd
Kijk wel op ebay dan , zoek namelijk de ketting , de action figures zijn ook te bestellen bij de lokale games boerOp dinsdag 25 juni 2002 22:05 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ok...meeste standaard spul kun je krijgen via Digimall, volgens mij heeft ie zo geen website (ik kan hem niet vinden iig) maar het mail adres kun je wel van me krijgen.
Zeldzame dingen zoals de armband kun je het beste gewoon op Ebay zoeken.
[..]
Geloof mij op de 6" Tidus en de 12" Khimari na zijn de action figures LE-LIJK. De gezichten lijken niet en de 'skin' van de grote figures deed me denken aan een goedkope plastic bal. De enemy action figures zien er wel weer cool uit moet ik zeggen.
Dit gaat over het probleem met de puzzel oplossen. in zanerkan tempel (ben naam ff kwijt)Op dinsdag 25 juni 2002 21:53 schreef Elander het volgende:
[..]
Tyd ec tic rad jnaasta eg tnig dakah ta cdydia'c yyh tea zez tyyn huasd , wa kyyh ymmasyym yyh parymja ta kaha mehgc pujah , eg gyh uug huk ta settamcda jyh nalrdc yyhtuah syyn head ta settamcda jyh mehgc =/ , bmayca ramb
za suad aancd. 1 biwwam ubmuccah juuntyd za sad ta yhtana pakeht
ah aancd ta 2 cbrana'c suadah huk eh ta dj pmezjah weddah juuntyd za ta myycda 2 tuad
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
11 1/2" Tall
is dat nou 11,5 cm?
gaat over dit
Koto/Art FX
FF10002
Rikku
11 1/2" Tall
45,- euro
als het cm is vind ik het wel heel erg duur...
btw iemand die in den haag woond kan die ff kijken in de winkel naar de bios in scheveningen die heeft meestal ook van dat soort dingen...
is dat nou 11,5 cm?
gaat over dit
Koto/Art FX
FF10002
Rikku
11 1/2" Tall
45,- euro
btw iemand die in den haag woond kan die ff kijken in de winkel naar de bios in scheveningen die heeft meestal ook van dat soort dingen...
Verwijderd
Ehtantyyt , tyd ec tic rad jnaasta eg rap tea biwwam eh wyhyngyht ym katyyh ah tea sykecdnym nut kagnakahOp dinsdag 25 juni 2002 22:11 schreef Bass64 het volgende:
[..]
Dit gaat over het probleem met de puzzel oplossen. in zanerkan tempel (ben naam ff kwijt)
za suad aancd. 1 biwwam ubmuccah juuntyd za sad ta yhtana pakeht
ah aancd ta 2 cbrana'c suadah huk eh ta dj pmezjah weddah juuntyd za ta myycda 2 tuad
wat voor game boer???Op dinsdag 25 juni 2002 22:09 schreef Elander het volgende:
[..]
...., de action figures zijn ook te bestellen bij de lokale games boer
intertoys enzo bedoel je?
ieder geval bij dixons niet
Verwijderd
11.5" = 11.5 inch...dus 11.5 * 2.54Op dinsdag 25 juni 2002 22:13 schreef Bass64 het volgende:
11 1/2" Tall
is dat nou 11,5 cm?
gaat over dit
Koto/Art FX
FF10002
Rikku
11 1/2" Tall
45,- euro
oeps heb de verkeerde tempel in me hooftOp dinsdag 25 juni 2002 22:14 schreef Elander het volgende:
[..]
Ehtantyyt , tyd ec tic rad jnaasta eg rap tea biwwam eh wyhyngyht ym katyyh ah tea sykecdnym nut kagnakah, ah ta yhtana dasbmac wezh hyndiinmezg katyyh yhtanc gyh za head sad rad yencreb hyyn pyyz dasbma
help me is op weg welke tempel het dan is
ya, maar ik mag nog geen creditcardOp dinsdag 25 juni 2002 21:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
en mn ouders zouden er niet echt veel begrip voor tonen, als ik al met een nieuw spel aan kom zetten zeggen ze 'got, alweer een nieuw spel?' (en ik zeg dan vrolijk 'jep!'
TMAXTINT
hij bedoelt een echte gamesboer, dus een winkel die alleen maar in console/computerspelletjes handeltOp dinsdag 25 juni 2002 22:16 schreef Bass64 het volgende:
[..]
wat voor game boer???
TMAXTINT
Verwijderd
spoilertje?Op dinsdag 25 juni 2002 22:18 schreef Bass64 het volgende:
[..]
oeps heb de verkeerde tempel in me hooft
help me is op weg welke tempel het dan is
Die onderwater tempel , waar je de Aeon Anima kan halen nadat je het airship hebt kan je er weer naartoe gaan.
Ik kan dus 4 statue's aandoen behalve de middelste en bovenste aan de linker kant , en ik zou dus geen flauw idee hebben hoe die dus aan te krijgen

Leute,
Die kerel waarvan die Griever ketting vandaan kwam kan wellicht ook aan die FFX kettingen komen. Ik heb 'm dat gevraagd en ik verwacht binnenkort antwoord.
Die kerel waarvan die Griever ketting vandaan kwam kan wellicht ook aan die FFX kettingen komen. Ik heb 'm dat gevraagd en ik verwacht binnenkort antwoord.
Verwijderd
nee Dixons in ieder geval niet neeOp dinsdag 25 juni 2002 22:16 schreef Bass64 het volgende:
[..]
wat voor game boer???
Dimensionplus , games enzo etc , dat soort winkels
Verwijderd
Ik zal jouw zwaar en rijkelijk belonen voor het leveren van de almachtige (Cactuar dus) aan mij.Ik had er ook een gezien op een site(ben ff naam vergeten) ,maar die was zo ontzettend lelijk en nog duur ook!Ik zoek dus de Cactuar die ik op page 26 heb gepost.Op dinsdag 25 juni 2002 22:05 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet maar kan er wel aankomen uiteraard. 6" 10" en 12" geloof ik. Ik zag net dat ze ze ook hebben van Caith Sit en Tonberry
ahhh met die kus VIS ervoorOp dinsdag 25 juni 2002 22:22 schreef Elander het volgende:
[..]
spoilertje?
Die onderwater tempel , waar je de Aeon Anima kan halen nadat je het airship hebt kan je er weer naartoe gaan.
Ik kan dus 4 statue's aandoen behalve de middelste en bovenste aan de linker kant , en ik zou dus geen flauw idee hebben hoe die dus aan te krijgen, zou graag de aeon Anime willen hebben
, en zoals eerder vermeld , ja ik heb zanarkand trials nog een x gedaan
iedere statue staat voor elke tempel waar je dus een secret heb gehaald
je moet dus alle tempels langs om de secrets tezoeken
ik durf alleen niet uit me hooft tezeggen welke tempel voor welke tatue staat
ieder geval links onder is voor waar je die vogel haal (de eerste aeon... maar kijk uit staat nu waarschijnlijk een black aeon voor (heb ik teminste nu)
hmmm heb geen game boer hier in alphen aan den rijnOp dinsdag 25 juni 2002 22:21 schreef Marruk het volgende:
[..]
hij bedoelt een echte gamesboer, dus een winkel die alleen maar in console/computerspelletjes handelt
Verwijderd
Sjah wat is duur...$25 kosten de 10" Cactuars. ($15 voor een 6")Op dinsdag 25 juni 2002 22:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zal jouw zwaar en rijkelijk belonen voor het leveren van de almachtige (Cactuar dus) aan mij.Ik had er ook een gezien op een site(ben ff naam vergeten) ,maar die was zo ontzettend lelijk en nog duur ook!Ik zoek dus de Cactuar die ik op page 26 heb gepost.
Verwijderd
Ik ook niet in Almere maar dimension plus levert graag onder rembours en Games enzo zit oa in amsterdam en in utrechtOp dinsdag 25 juni 2002 22:31 schreef Bass64 het volgende:
[..]
ahhh met die kus VIS ervoor
iedere statue staat voor elke tempel waar je dus een secret heb gehaald
je moet dus alle tempels langs om de secrets tezoeken
ik durf alleen niet uit me hooft tezeggen welke tempel voor welke tatue staat
ieder geval links onder is voor waar je die vogel haal (de eerste aeon... maar kijk uit staat nu waarschijnlijk een black aeon voor (heb ik teminste nu)
[..]
hmmm heb geen game boer hier in alphen aan den rijn
Hmm wel minder van die tempels , omdat er bij bijna alle dark aeons voorstaan en me characters zijn nog niet sterk genoeg om er 1 te verslaan , en heb nog nooit een zanmoto aanval door yojimbo laten doen
Verwijderd
Alleen bij 2 tempels hoorOp dinsdag 25 juni 2002 22:36 schreef Elander het volgende:
[..]
Ik ook niet in Almere maar dimension plus levert graag onder rembours en Games enzo zit oa in amsterdam en in utrecht
Hmm wel minder van die tempels , omdat er bij bijna alle dark aeons voorstaan en me characters zijn nog niet sterk genoeg om er 1 te verslaan , en heb nog nooit een zanmoto aanval door yojimbo laten doen
En probeer Zanmoto gewoon een paar keer. Gewoon ff resetten tot ie het doet. Zorg er wel voor dat zijn overdrive meter vol is of grand summon.
Verwijderd
Hmm dan toch nog maar een x alle temples afgaan en dan proberen eventueel zanmoto voor de dark aeons , wel jammerOp dinsdag 25 juni 2002 22:40 schreef lun het volgende:
[..]
Alleen bij 2 tempels hoor
En probeer Zanmoto gewoon een paar keer. Gewoon ff resetten tot ie het doet. Zorg er wel voor dat zijn overdrive meter vol is of grand summon.
Verwijderd
Hij was $29,- ,en dat voor een lichtgroen lappie stof!Al was ie goed had ik hem wel besteld...zal wel ff kijken die nep-cactuar.Op dinsdag 25 juni 2002 22:35 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Sjah wat is duur...$25 kosten de 10" Cactuars. ($15 voor een 6")
edit:
De nep-Cactuar:Dit is hem :(
De nep-Cactuar:Dit is hem :(
hmm, je kunt zijn overdrive toch niet vol hebben want dat doet ie toch al zanmoto? (ik heb yojimbo nog niet echt gebruikt namelijk)Op dinsdag 25 juni 2002 22:40 schreef lun het volgende:
[..]
Alleen bij 2 tempels hoor
owh, en voor hoeveel gil doet die kerel zanmoto eigenlijk?
TMAXTINT
Spoilertje:
Wuf.. had ta Wuspea Caosuin jancmykah.. rez jeam hukym saa. Suuea ujangemm sad aah knyht-cissuh
Tyynjuun suad za dakah tea Yauh Wuspea eh rad fydan (pah ta hyys vv gfezd). Sad aah byyn QBudeuhc (2 ) fyc ea sadaah tuut.. tyh gus za aah suue fybah dakah juun Fygy (ajyta + luihdan). Ted ymmaah ymc za ras sadaah yvsyygd, ah head pez tyd myydcda cdig fyyn tyd rag an diccah eh cdyyd, fyhd tyh gyh za head saan danik
En we gaan verder hehe! Eens kijken of ik tijd genoeg heb om hem van de week uit te spelen
Wuf.. had ta Wuspea Caosuin jancmykah.. rez jeam hukym saa. Suuea ujangemm sad aah knyht-cissuh
Tyynjuun suad za dakah tea Yauh Wuspea eh rad fydan (pah ta hyys vv gfezd). Sad aah byyn QBudeuhc (2 ) fyc ea sadaah tuut.. tyh gus za aah suue fybah dakah juun Fygy (ajyta + luihdan). Ted ymmaah ymc za ras sadaah yvsyygd, ah head pez tyd myydcda cdig fyyn tyd rag an diccah eh cdyyd, fyhd tyh gyh za head saan danik
En we gaan verder hehe! Eens kijken of ik tijd genoeg heb om hem van de week uit te spelen
edit:
Ff aangepast naar NL Al Bhed
Ff aangepast naar NL Al Bhed
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
vertaal het voortaan naar het albheds en niet naar engelsOp dinsdag 25 juni 2002 23:04 schreef Creepy het volgende:
Spoilertje:
Jyz.. rid ti Jylpui Mialyoh fihmcekir.. nuv fuic rykec lii. Lyyui yfihgucc lid iir khert-mollyr
Teehfyyh lyid vi dikir tui Eiyr Jylpui ur nid zedih (pir ti reel ww gzuvd). Lid iir beeh QByduyrm (2) zem ui lidiir tyyt.. ter gyl vi iir lyyu zebir dikir fyyh Zege (ifeti + syordih). Tud ecciir ecm vi nil lidiir ewleegd, ir ruid puv ted ceedmdi mdog zeeh ted nig ih dommir ur mdeed, zerd ter ger vi
btw hier nog een tip voor die 1ne baas in het water
za gyh uug bruaheqtufh kapniegah fangd padan jeht eg
Verwijderd
Heb net dus Dark valefor gedood met zanmoto , ziet er wel leuk uit die zanmoto aanval
. dacht dat je alleen veel meer exp zou krijgen van het doden van een dark aeon , die zanmoto aanval koste me trouwens 100000 gil
Verwijderd
Had ook nog een genji shield gekregen van dark valefor , met break hp limit , geen idee wat het verder doet maargoedOp dinsdag 25 juni 2002 23:19 schreef Elander het volgende:
Heb net dus Dark valefor gedood met zanmoto , ziet er wel leuk uit die zanmoto aanval. dacht dat je alleen veel meer exp zou krijgen van het doden van een dark aeon , die zanmoto aanval koste me trouwens 100000 gil
lol ben jij mijn broertje?Op dinsdag 25 juni 2002 23:19 schreef Elander het volgende:
Heb net dus Dark valefor gedood met zanmoto , ziet er wel leuk uit die zanmoto aanval. dacht dat je alleen veel meer exp zou krijgen van het doden van een dark aeon , die zanmoto aanval koste me trouwens 100000 gil
me broertje kwam net binnen stormen
ik heb dark valefor verslagen
hij had buhamet gelijk met limit break op hem gedaan
toen sloeg de dark one en die was mis waardoor gelijk de limit break weer vol zat... nog een keer de limit break op de dark... en toen een paar hits en hij was dood.
edit typo (dobu)
Verwijderd
Hehe wel heel toevalligOp dinsdag 25 juni 2002 23:24 schreef Bass64 het volgende:
[..]
lol ben jij mijn broertje?
me broertje kwam net de binnen stormen
ik heb dark valefor verslagen
hij had buhamet gelijk met limit break op hem gedaan
toen sloeg de dark one en die was mis waardoor gelijk de limit break weer vol zat... nog een keer de limit break op de dark... en toen een paar hits en hij was dood.
Verwijderd
spoilertje
Ben er nu dus achter welke items ik misde voor de aeon anima , moest nog die wisdom rod uit besaid temple halen (Gedaan nu) en mis een item uit macalania temple , 1 probleem alleen is , hoe krijg ik alleen al de kans om dark shiva aan te vallen ? , ze dood al me karakters voordat ik ook maar 1 turn krijg , iemand een idee ?
Ben er nu dus achter welke items ik misde voor de aeon anima , moest nog die wisdom rod uit besaid temple halen (Gedaan nu) en mis een item uit macalania temple , 1 probleem alleen is , hoe krijg ik alleen al de kans om dark shiva aan te vallen ? , ze dood al me karakters voordat ik ook maar 1 turn krijg , iemand een idee ?
ik denk dat het toeval was die 1 attack alles doodOp dinsdag 25 juni 2002 23:50 schreef Elander het volgende:
spoilertje
probeer gewoon opnieuw want meestal is het random attack je moet gewoon geluk hebben (zo als mijn broertje heeft grrr)
Verwijderd
Hehe denk dat ik die dark shiva nog niet kan doden , heb het nu iets van 5x geprobeert , ze dood al me karakters gewoon iedere x voordat ik een beurt krijg om aan te vallen , nog maar weer ff expen dusOp dinsdag 25 juni 2002 23:55 schreef Bass64 het volgende:
[..]
ik denk dat het toeval was die 1 attack alles dood
probeer gewoon opnieuw want meestal is het random attack je moet gewoon geluk hebben (zo als mijn broertje heeft grrr)
lijkt wel een sok
moet je er 2 nemen
maar deze heb je al zeker (heb ik van je site)

[off-topic]
is dit jouw kat?

[/off-topic]
Verwijderd
Op woensdag 26 juni 2002 00:19 schreef Bass64 het volgende:
[..]
lijkt wel een sok
moet je er 2 nemen
Nee die zoek ik juist en die kat is niet van mij,alle 2 pics van net...
Verwijderd
Als je grand summon gebruikt, (overdrive van yuna), begint ie met een volle meter. Dat betekent niet dat hij dan automatisch zanmoto doet! Het is een random move, dus als hij het niet doet, gewoon resetten en hopen dat ie het dan wel doet.Op dinsdag 25 juni 2002 22:53 schreef Marruk het volgende:
[..]
hmm, je kunt zijn overdrive toch niet vol hebben want dat doet ie toch al zanmoto? (ik heb yojimbo nog niet echt gebruikt namelijk)
owh, en voor hoeveel gil doet die kerel zanmoto eigenlijk?
Als shiva/valefor je al dood maakt voordat je yuna kan gebruiken, moet je gewoon first strike in yuna wapen hebben. Dan mag zij beginnen
Ik raad je trouwens aan om dit alleen te doen bij valefor en shiva. De andere dark aeons moet je eigenlijk normaal zonder zanmoto killen. Dat is nog altijd het leukst
Idd, ik vind het jammer dat voor Besaid en Macalania temple die Dark Aeon staat, want dat was in de normale FFX niet zo. Alleen in FFX:International en de PAL versie. Misschien niet goed nagedacht over mensen die niet in een keer alles doorhebben? Ze hadden ze ergens anders neer moeten zetten vind ik. Anders moet je dus in het begin meteen al weten dat je in Besaid die destruction sphere moet halen anders kan je later niet meer terug. Nou het kan wel, maar je moet dan wel sterke character hebben, in tegenstelling tot de normale versie waar je geen Dark Aeon's had en dus gewoon later nog naar binnen kon stappen.Op woensdag 26 juni 2002 08:15 schreef lun het volgende:
[..]
Ik raad je trouwens aan om dit alleen te doen bij valefor en shiva. De andere dark aeons moet je eigenlijk normaal zonder zanmoto killen. Dat is nog altijd het leukst
Verwijderd
Maar anima is nog niet eens zo belangrijk. Ik vond het erger dat ze d'r eentje bij de sun crest hebben gedaan.Op woensdag 26 juni 2002 08:28 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Idd, ik vind het jammer dat voor Besaid en Macalania temple die Dark Aeon staat, want dat was in de normale FFX niet zo. Alleen in FFX:International en de PAL versie. Misschien niet goed nagedacht over mensen die niet in een keer alles doorhebben? Ze hadden ze ergens anders neer moeten zetten vind ik. Anders moet je dus in het begin meteen al weten dat je in Besaid die destruction sphere moet halen anders kan je later niet meer terug. Nou het kan wel, maar je moet dan wel sterke character hebben, in tegenstelling tot de normale versie waar je geen Dark Aeon's had en dus gewoon later nog naar binnen kon stappen.
Verder vind ik de dark aeons wel leuk. Bij de amerikaanse versie had je alleen nemesis waar je iets aan hebt als je poppetjes vrij sterk waren. En nemesis is niet eens zo moeilijk.
Ik vind Anima wel stoer, en interessant. Bij Anima worden een aantal dingen uitgelegd zoals "tyd ta suatan jyh Caosuin ta vyeodr ec jyh Yhesy, ah tyd wa Caosuin tea Yauh kakajah ryt, syyn tyd rez saan sylrd femta ah saan bufan". En dat vond ik toch wel interessant om te weten.Op woensdag 26 juni 2002 08:33 schreef lun het volgende:
[..]
Maar anima is nog niet eens zo belangrijk. Ik vond het erger dat ze d'r eentje bij de sun crest hebben gedaan.
Verder vind ik de dark aeons wel leuk. Bij de amerikaanse versie had je alleen nemesis waar je iets aan hebt als je poppetjes vrij sterk waren. En nemesis is niet eens zo moeilijk.
Dat ze Bahamut hebben neergezet bij die Sun Crest is inderdaad ook een beetje vreemd. Misschien hadden ze beter moeten nadenken waar ze ze neer moesten zetten. Dark Aeons vind ik helemaal niet erg, maar wel als je gewoon naar iets op zoek bent met je zwakke ventjes, en Bam, daar staat er een voor je neus en ben je met 2 klappen dood. ( Dat had ik dus met Ifrit en Valefor ).
Damnz dit gaat veel te hard voor mij 
Speel effe geen FFX meer omdat me flat-fee internet stopt over een paar dagen, kan dus nog goedkoop online gamen.
Daarna zuinig met de tikken dus veel FFX (PS2).
Maargoed even een kleine tip, je kan de Jecht Shot alsnog halen door naar Luca te gaan en met een boot naar Kilika te gaan
Die had ik namelijk "gemist"...ik snapte er geen zak van.
Speel effe geen FFX meer omdat me flat-fee internet stopt over een paar dagen, kan dus nog goedkoop online gamen.
Daarna zuinig met de tikken dus veel FFX (PS2).
Maargoed even een kleine tip, je kan de Jecht Shot alsnog halen door naar Luca te gaan en met een boot naar Kilika te gaan
Verwijderd
Yup, het verhaal met anima was wel het interessantst.Op woensdag 26 juni 2002 08:39 schreef SilverMaster het volgende:
Ik vind Anima wel stoer, en interessant.
Dat ze Bahamut hebben neergezet bij die Sun Crest is inderdaad ook een beetje vreemd. Misschien hadden ze beter moeten nadenken waar ze ze neer moesten zetten. Dark Aeons vind ik helemaal niet erg, maar wel als je gewoon naar iets op zoek bent met je zwakke ventjes, en Bam, daar staat er een voor je neus en ben je met 2 klappen dood. ( Dat had ik dus met Ifrit en Valefor ).
Het ergste was dat ik wat fiends aan het vangen was en er opeens een dark aeon kwam (ixion). Iedereen was toen nog slap, dus meteen dood, want de DA doet meestal 3 aanvallen achter elkaar. En je kan niet wegrennen en ik had daarvoor natuurlijk niet gesaved
Ik snapte er ook niks van, eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb het daarna ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het wel als ik aan blitzball ga beginnenOp woensdag 26 juni 2002 09:22 schreef Gman het volgende:
Nou het is heel simpel.Op woensdag 26 juni 2002 09:24 schreef lun het volgende:
Ik snapte er ook niks van, eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb het daarna ook niet meer geprobeerd. Ik probeer het wel als ik aan blitzball ga beginnen
Elke keer als jecht wat zegt staat het op een bepaalde plek in het beeld, en dat bericht moet je wegdrukken.
links in beeld is dan < + X
midden in beeld is dan alleen X
etc.
en dat moet je heel snel doen.
Kvind het een beetje onlogisch maargoed er is zoveel niet logisch in het spel
OK nu ga ik het toch echt maar eens even vragen:
Waarom gebruikt die Auron z'n jas als een mitella????
Verwijderd
Oh moet het zo, ik deed het pas toen bijvoorbeeld <+x op het beeld verscheenOp woensdag 26 juni 2002 09:31 schreef Gman het volgende:
[..]
Nou het is heel simpel.
Elke keer als jecht wat zegt staat het op een bepaalde plek in het beeld, en dat bericht moet je wegdrukken.
links in beeld is dan < + X
midden in beeld is dan alleen X
etc.
en dat moet je heel snel doen.
Kvind het een beetje onlogisch maargoed er is zoveel niet logisch in het spel
Bij Ixion kan je wel wegrennen. En er staat nog een save sphere naast ook.Op woensdag 26 juni 2002 09:24 schreef lun het volgende:
[..]
Yup, het verhaal met anima was wel het interessantst.
Het ergste was dat ik wat fiends aan het vangen was en er opeens een dark aeon kwam (ixion). Iedereen was toen nog slap, dus meteen dood, want de DA doet meestal 3 aanvallen achter elkaar. En je kan niet wegrennen en ik had daarvoor natuurlijk niet gesavedmaar ik heb inmiddels al wraak genomen op dat paard.
Verwijderd
Wist ik niet eens, maar ja ik kreeg toch niet de kans om weg te rennen.Op woensdag 26 juni 2002 09:50 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Bij Ixion kan je wel wegrennen. En er staat nog een save sphere naast ook.
ik denk omdat het gewoon stoer staat...tsja, het moest denk ik een beetje een held worden en een raar figuur zijn. Die arm is dus een raar iets. Maar wat nog vreemder is, hij heeft geen een haartje bij zijn okselsOp woensdag 26 juni 2002 09:36 schreef SONiCB00M het volgende:

TMAXTINT
Verwijderd
Zie sigOp woensdag 26 juni 2002 10:52 schreef Marruk het volgende:
[..]
ik denk omdat het gewoon stoer staat...tsja, het moest denk ik een beetje een held worden en een raar figuur zijn. Die arm is dus een raar iets. Maar wat nog vreemder is, hij heeft geen een haartje bij zijn oksels
(en zover bekend is er geen reden voor Auron om z'n jas als mitella te gebruiken...het staat wel stoer moet ik zeggen)
jep, auron sure is mr. coolOp woensdag 26 juni 2002 11:09 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Zie sig
(en zover bekend is er geen reden voor Auron om z'n jas als mitella te gebruiken...het staat wel stoer moet ik zeggen)
mr. rudi's held voor zover ik begrepen heb
TMAXTINT
Oops.. verkeerde knopOp dinsdag 25 juni 2002 23:08 schreef Bass64 het volgende:
[..]
vertaal het voortaan naar het albheds en niet naar engels
btw hier nog een tip voor die 1ne baas in het water
za gyh uug bruaheqtufh kapniegah fangd padan jeht eg
Hmm.. dat had ook nog gekunt. en daar had ik er inderdaad wat meer van ja.. ach ja... dood = dood he
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hmm.. ik ben iemand die dat soort dingen toch wel meteen doet (heb Bevelle temple 3 keer gedaan voordat ik de secret hadOp woensdag 26 juni 2002 08:28 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Idd, ik vind het jammer dat voor Besaid en Macalania temple die Dark Aeon staat, want dat was in de normale FFX niet zo. Alleen in FFX:International en de PAL versie. Misschien niet goed nagedacht over mensen die niet in een keer alles doorhebben? Ze hadden ze ergens anders neer moeten zetten vind ik. Anders moet je dus in het begin meteen al weten dat je in Besaid die destruction sphere moet halen anders kan je later niet meer terug. Nou het kan wel, maar je moet dan wel sterke character hebben, in tegenstelling tot de normale versie waar je geen Dark Aeon's had en dus gewoon later nog naar binnen kon stappen.
Wordt bij de eerste temple meteen uitgelegd dat de Destruction Sphere voor een secret zorgt. Dus die secret probeer ik dan ook in elke tempel te halen, en dat is me tot nu toe ook altijd gelukt.
Verwijderd
Ik ben iemand die zich juist helemaal inleeft in het verhaal (een beetje teveel volgens vrienden) en dus de eerste keer voornamelijk het verhaal volgt. Vandaar dat ik bij de eindbaas ook in de pan werd gehakt denk ik, want ik was maar minimaal geupgradeOp woensdag 26 juni 2002 11:41 schreef Creepy het volgende:
[..]
Hmm.. ik ben iemand die dat soort dingen toch wel meteen doet (heb Bevelle temple 3 keer gedaan voordat ik de secret had).
Wordt bij de eerste temple meteen uitgelegd dat de Destruction Sphere voor een secret zorgt. Dus die secret probeer ik dan ook in elke tempel te halen, en dat is me tot nu toe ook altijd gelukt.
iemand al andere slots gekregen voor Wakka bij zijn overdrive? Heb gister die officiele strategy guide gekregen met blaze kabel van dimplus en daar staat bij die overdrive dat je die kunt krijgen als je blitzball wedstrijden wint (dus tenminste ergens goed voor
)
Iemand een idee waar de overige kabeltjes voor zijn bij die blaze ps2 kabel? Heb hem gewoon in me ps2 gedaan (zit nog een extra ingang bij, denk video) en nog een rode en blauwe kabel.. Iemand een idee?
Btw, ook eidelijk die brak Seymour Flux verslagen: Had maar al me aeons in overdrive gezet en ze er allemaal op losgelaten. Bahamut deed op het laatst zo'n 13000 schade en toen viel ie neer
Iemand een idee waar de overige kabeltjes voor zijn bij die blaze ps2 kabel? Heb hem gewoon in me ps2 gedaan (zit nog een extra ingang bij, denk video) en nog een rode en blauwe kabel.. Iemand een idee?
Btw, ook eidelijk die brak Seymour Flux verslagen: Had maar al me aeons in overdrive gezet en ze er allemaal op losgelaten. Bahamut deed op het laatst zo'n 13000 schade en toen viel ie neer
Whehe.. als ik jou af en toe hier zie posten leef je je in elk geval goed in. Als je al gaat proberen vloeiend Al Bhed te spreken hehe.. (ik begin het een klein beetje te kunnen lezen nu (English AL Bhed dan)).Op woensdag 26 juni 2002 12:07 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich juist helemaal inleeft in het verhaal (een beetje teveel volgens vrienden) en dus de eerste keer voornamelijk het verhaal volgt. Vandaar dat ik bij de eindbaas ook in de pan werd gehakt denk ik, want ik was maar minimaal geupgradeDus een beetje afwijken heb ik toch wel moeten doen (Yojimbo gehaald) maar verder niet. Ik begin mooi opnieuw vandaag of morgen
Hm.. echte side quests doe ik zo weinig mogelijk.. Maar deze werd wel erg duidelijk aangegeven, en je krijgt er af en toe best handige items voor. Ik speel games ala Final Fantasy ook voor het verhaal, maar vind het ook erg tof als ik een stel uber karakters heb die iedereen ff in de pan hakken.
Eh tyd puc fyyn za za aancda Zalrd Cbrana jeht, wed aah xiacd juun rad janwysamah jyh 7 jmehtanc, tawa rap eg pezj. head katyyh.
ik ook niet, krijg je dan nog wat speciaals of niet?Op woensdag 26 juni 2002 12:36 schreef Creepy het volgende:
[..]
Eh tyd puc fyyn za za aancda Zalrd Cbrana jeht, wed aah xiacd juun rad janwysamah jyh 7 jmehtanc, tawa rap eg pezj. head katyyh.
TMAXTINT
Verwijderd
Ik heb zelf Element Reels en Attack reels...toernooitje gewonnen met Wakka. Op de eerste en tweede wedstrijd na heb ik nooit meer verloren trouwens...zelfs een keer 5-4 in de laatste seconden door een Jecht goal van TidusOp woensdag 26 juni 2002 12:27 schreef Madje het volgende:
iemand al andere slots gekregen voor Wakka bij zijn overdrive? Heb gister die officiele strategy guide gekregen met blaze kabel van dimplus en daar staat bij die overdrive dat je die kunt krijgen als je blitzball wedstrijden wint (dus tenminste ergens goed voor)
Je kan het twee keer doen, in noord en in zuid. Als je ze alle twee doet krijg je een Sigil geloof ik voor de celastial weapons.Op woensdag 26 juni 2002 12:39 schreef Marruk het volgende:
[..]
ik ook niet, krijg je dan nog wat speciaals of niet?
Welke? Van BradyGames?Op woensdag 26 juni 2002 12:27 schreef Madje het volgende:
Heb gister die officiele strategy guide gekregen 4
Verwijderd
Ben ik trouwens de enige die vind dat Tidus op Junichi Inamoto lijkt? (die voetballer) zeker in het filmpje dat ze over de touwen van het airship Bevelle binnenvallen en de einddemo waarin goed te zien is dat ie Aziatische trekjes heeft.
Aziatische trekjes wel.. maar die voetballer kan ik niet (ben niet zo'n voetbal fan, en heb vrij weinig WK gezien)
edit:
Wordt dat niet ergens verteld op die extra DVD ofzo??
Wordt dat niet ergens verteld op die extra DVD ofzo??
Hele grote spoiler dus alleen voor degenen die hem hebben uitgespeeld
ook als je het Japanse einde nog wilt gaat zien; niet lezen!
Ied ta aqdny ahtehk jyh ta Zybyhca VVQ Ehdanhydeuhym tea eg wuziecd rap kaweah pmezgd tyd Detic huk maavd. Rad 'alrda' aehta aehtekd ansaa tyd Oihy ub wuag kyyd hyyn Detic, rad ec hi 'ran cduno'. Ted fezcd anub tyd fa juun rad aancd eh ta Vehym Vyhdyco naagc aah janjumk sukah janfylrdah... eg pah waan paheaift
Rad alrda aehta cbaamd welr 2 zyyn hy rad Ainubaca aehta yv, za wead Oihy ah Fyggy.. Oihy tea pmezgpyyn yyh rad dnyehah ec juun Pmedwpymm
ah Fyggy tea fyd gemu'c ec yyhkagusah. An funtd fyd jandamt ujan rua rad an hi yyh dua kyyd eh Cbeny.. ehvunsydea tea head wujaam danwyga wui tuah ymc an kaah janjumk wui gusah.
ook als je het Japanse einde nog wilt gaat zien; niet lezen!
Ied ta aqdny ahtehk jyh ta Zybyhca VVQ Ehdanhydeuhym tea eg wuziecd rap kaweah pmezgd tyd Detic huk maavd. Rad 'alrda' aehta aehtekd ansaa tyd Oihy ub wuag kyyd hyyn Detic, rad ec hi 'ran cduno'. Ted fezcd anub tyd fa juun rad aancd eh ta Vehym Vyhdyco naagc aah janjumk sukah janfylrdah... eg pah waan paheaift
Rad alrda aehta cbaamd welr 2 zyyn hy rad Ainubaca aehta yv, za wead Oihy ah Fyggy.. Oihy tea pmezgpyyn yyh rad dnyehah ec juun Pmedwpymm
Verwijderd
Die vlinder quest bezorgt je Kimahri's sigil geloof ik. Die is niet zo moeilijk. Het "donder-dodgen" is een stuk moeilijker! Iemand tips?
Enne: faad an easyht ruajaam za Ouzespu suad padymah us ras Wyhsudu da mydah tuah?
Enne: faad an easyht ruajaam za Ouzespu suad padymah us ras Wyhsudu da mydah tuah?
Clrezhd hukym femmagainek da wezh... w'h ujantneja sadan suad eek fam jum wezh rap eg karuunt. Tahg tyd rad patnyk tyd za suad padymah uug yvryhgamezg ec jyh ta RB jyh aah jezyht. Tic juun tea tyng Yauhc wed za fam nuht rad semzuah uvwu?Op woensdag 26 juni 2002 15:47 schreef skintightzombie het volgende:
Die vlinder quest bezorgt je Kimahri's sigil geloof ik. Die is niet zo moeilijk. Het "donder-dodgen" is een stuk moeilijker! Iemand tips?
Verwijderd
Tenks, maar er wordt weer door anderen geroepen dat ie hem altijd kan doen en dat het soms maar enkele duizenden gil kost. Beetje vreemd...
Cgehdekrdwuspea pmezvd fam kafuuh Yhesy
uv ta 3 wiczac kapniegah.
Cgehdekrdwuspea pmezvd fam kafuuh Yhesy
Hoe komt het toch dat die Rikku me zo ontzettend doet denken aan YUFFIE????
Verwijderd
de eerste keer dat ik speelde had ik in een half uur bij die chocobo wedstrijd 0.00 gehaald
2de keer dat ik speelde in 3 pogingen
dat vlinders vangen is ook niet zo moeilijk en dat lightning dodgen lukte in 1 keer
deze keer niet tidus zn sigil vergeten nadat je yunalesca gekilled hebt (3 heen en weer en er verschijnt een kist links van de noorder trap)
ben nu weer beestjes aan het vangen
2de keer dat ik speelde in 3 pogingen
dat vlinders vangen is ook niet zo moeilijk en dat lightning dodgen lukte in 1 keer
deze keer niet tidus zn sigil vergeten nadat je yunalesca gekilled hebt (3 heen en weer en er verschijnt een kist links van de noorder trap)
ben nu weer beestjes aan het vangen
Misschien scheert ie zichOp woensdag 26 juni 2002 10:52 schreef Marruk het volgende:
[..]
ik denk omdat het gewoon stoer staat...tsja, het moest denk ik een beetje een held worden en een raar figuur zijn. Die arm is dus een raar iets. Maar wat nog vreemder is, hij heeft geen een haartje bij zijn oksels
Signature?
Verwijderd
Beetje kinderlijk,de manier waarop ze beweegt...lijkt ook een heel klein beetje op Selphie.Op woensdag 26 juni 2002 17:30 schreef SONiCB00M het volgende:
Hoe komt het toch dat die Rikku me zo ontzettend doet denken aan YUFFIE????
Rikku is ook pas 15 he 
Ik ben een beetje de verkeerde kant op gegaan met lulu
Ben nu echt een heel eind van de ga magics vandaan.
Ik ben een beetje de verkeerde kant op gegaan met lulu
Verwijderd
Rikku is het schattige kleine meisje he...die horen er bij. You big meanie!Op woensdag 26 juni 2002 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Beetje kinderlijk,de manier waarop ze beweegt...lijkt ook een heel klein beetje op Selphie.
Exact! /me trekt ff het FF7 boek uit de kast.Op woensdag 26 juni 2002 18:11 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Rikku is het schattige kleine meisje he...die horen er bij. You big meanie!
Ik citeer: "You spikey-headed jerk!"
Verwijderd
Lol ,goesoOp woensdag 26 juni 2002 18:40 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Exact! /me trekt ff het FF7 boek uit de kast.
Ik citeer: "You spikey-headed jerk!"
Tidus:where are we going?
Lulu:Macalania
Tidus:Macarena? (je weet wel dat zomer liedje)
Lulu:No ,Macalania
Tidus:Aye!
Verwijderd
Hij is toch gewond geraakt tijdens het gevecht met Yunalesca? Als je de Jecht Spere's bekijkt toen hij nog jonger was zie je ook dat zijn arm daar niet in een mitella zit.Op woensdag 26 juni 2002 09:36 schreef SONiCB00M het volgende:
Ok ik ben eindelijk vrij!! Ik ben nu in het bezit van het Airship en ga eens werken aan mijn sidequests.
Weet iemand waar je het beste kan beginnen?
Ik ben al bij de Besaid Temple geweest maar daar staat dus een Dark Aeon op me te wachten.
Ook ben ik al op zoek naar de andere Aeons. Yojimbo heb ik al gevonden ik heb alleen nog niet genoeg GIL om hem te betalen.
Een bezoekje aan de onderwater tempel kwam me ook al duur te staan. Ik had die vis verslagen toen hij met een laatste move in 1x iedereen doodsloeg. Gebeurt dit elke keer als je hem verslaat of is er een truukje om je ertegen te bewapenen?
Verwijderd
Ik zou beginnen met de 9 verschillende monsters van de Calm lands te vangen, de Chocobo race (normaal en bij de tempel) en daarna Yojimbo te gaan zoeken. Daarna alle monsters gaan vangen, dat tech'ed ook meteen lekker door.Op woensdag 26 juni 2002 19:34 schreef Stingray1970 het volgende:
[..]
Hij is toch gewond geraakt tijdens het gevecht met Yunalesca? Als je de Jecht Spere's bekijkt toen hij nog jonger was zie je ook dat zijn arm daar niet in een mitella zit.
Ok ik ben eindelijk vrij!! Ik ben nu in het bezit van het Airship en ga eens werken aan mijn sidequests.
Weet iemand waar je het beste kan beginnen?
Ik ben al bij de Besaid Temple geweest maar daar staat dus een Dark Aeon op me te wachten.
Ook ben ik al op zoek naar de andere Aeons. Yojimbo heb ik al gevonden ik heb alleen nog niet genoeg GIL om hem te betalen.
Een bezoekje aan de onderwater tempel kwam me ook al duur te staan. Ik had die vis verslagen toen hij met een laatste move in 1x iedereen doodsloeg. Gebeurt dit elke keer als je hem verslaat of is er een truukje om je ertegen te bewapenen?
dat was wel lol jah...Op woensdag 26 juni 2002 18:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Lol ,goeso. of van FFX:
Tidus:where are we going?
Lulu:Macalania
Tidus:Macarena? (je weet wel dat zomer liedje)
Lulu:No ,Macalania
Tidus:Aye!
if die texten soms bij overkills: Cya
Verwijderd
Ik vind de 'Farewell' en 'Enough!' van Auron toch leukerOp woensdag 26 juni 2002 19:40 schreef Bass64 het volgende:
[..]
dat was wel lol jah...
if die texten soms bij overkills: Cya
Of als je Flee gebruikt 'I'll be right back!'
Verwijderd
Probeer ook gelijk drie kistjes te openen bij de tempelchocobo race, zonder die paaltjes te raken. Krijg je iets nuttigs voor.Op woensdag 26 juni 2002 19:40 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de 9 verschillende monsters van de Calm lands te vangen, de Chocobo race (normaal en bij de tempel) en daarna Yojimbo te gaan zoeken. Daarna alle monsters gaan vangen, dat tech'ed ook meteen lekker door.
edit
of was het nou 4?!
Auron is zeer duidelijk de man. "Enough!"

"Farewell!"
ik vind het echt een van de allercoolste characters, hij is ook zo wijs enzo
"Farewell!"
ik vind het echt een van de allercoolste characters, hij is ook zo wijs enzo
Ach ja, alle beetjes helpen om het 'echte' einde wat beter te verspreiden
20 KB/s max, 2 users max @ ftp://ffx:ending@wognum.xs4all.nl
have fun... en niet kijken als je FFX niet hebt uitgespeeld he!
Neuh, je bent niet de enigste, viel me gisteren best wel op (ken de namen van de voetballers niet maar ik neem maar aan dat we het over dezelfde hebbenOp woensdag 26 juni 2002 13:52 schreef MrRudi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Tidus op Junichi Inamoto lijkt? (die voetballer) zeker in het filmpje dat ze over de touwen van het airship Bevelle binnenvallen en de einddemo waarin goed te zien is dat ie Aziatische trekjes heeft.
Mijn dank is grootOp woensdag 26 juni 2002 20:47 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ach ja, alle beetjes helpen om het 'echte' einde wat beter te verspreiden20 KB/s max, 1 connection max @ ftp://ffx:ending@wognum.xs4all.nl
Verwijderd
Bij voorbaat mijn excuses voor de luizige sound<>video sync...maar aangezien je het toch niet verstaatOp woensdag 26 juni 2002 20:59 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Mijn gedaan is graag.Op woensdag 26 juni 2002 20:59 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Ik ben nu aan het expen voordat ik tegen die gatekeeper moet vechten in gagazet. Echt een gemakkelijke plaats, ik sta recht naast een save sphere. Wel jammer dat ik een paar verkeerde keuzes heb gemaakt bij het sphere grid, ik moet echt nog een pokke eind voor waterga etc.
Verwijderd
jullie moeten me toch een dingetje vertellen ,wat hebben die Aeons in hemelsnaam aan sommige abilty's?Zoals full-life(iemand uit zijn ko halen en volle hp) heb ik van Shiva...Maar op wie moet ze dat doen?Vaag...
Inderdaad een beetje nutteloos, ok je kan het op Anima gebruiken als je Zombie attack doet of iets in die richting, maar daar roep je toch geen Aeon voor op? Vind het zowiezo verwarrend, want overal las ik dat de Aeon's met je mee zouden vechten terwijl jij er ook nog was, dus als 4e persoon zeg maar of als 3e en dat Yuna dan even pleite is. Dan had het misschien wel nut gehad maar nu vind ik het idd nutteloos. Ik gebruik wel bij Ifrit vuurspreuken, bij Ixion thunderspreuken en bij Shiva ijsspreuken ivm healen van jezelf maar full life heb je weinig aan ja.Op woensdag 26 juni 2002 22:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
jullie moeten me toch een dingetje vertellen ,wat hebben die Aeons in hemelsnaam aan sommige abilty's?Zoals full-life(iemand uit zijn ko halen en volle hp) heb ik van Shiva...Maar op wie moet ze dat doen?Vaag...
Verwijderd
Een handige ability voor aeons is ook lancet, kan je je hp/mp weer vullen. Vooral voor non-elemental aeons is het handig, vind ik.Op woensdag 26 juni 2002 22:03 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje nutteloos, ok je kan het op Anima gebruiken als je Zombie attack doet of iets in die richting, maar daar roep je toch geen Aeon voor op? Vind het zowiezo verwarrend, want overal las ik dat de Aeon's met je mee zouden vechten terwijl jij er ook nog was, dus als 4e persoon zeg maar of als 3e en dat Yuna dan even pleite is. Dan had het misschien wel nut gehad maar nu vind ik het idd nutteloos. Ik gebruik wel bij Ifrit vuurspreuken, bij Ixion thunderspreuken en bij Shiva ijsspreuken ivm healen van jezelf maar full life heb je weinig aan ja.
Bij elemental aeons kun je gewoon hun element op hunzelf casten... Ifrit en Fire bijvoorbeeld.Op woensdag 26 juni 2002 22:17 schreef lun het volgende:
[..]
Een handige ability voor aeons is ook lancet, kan je je hp/mp weer vullen. Vooral voor non-elemental aeons is het handig, vind ik.
Verwijderd
Daarom zei ik ook dat het vooral handig is voor non-elemental aeonsOp woensdag 26 juni 2002 22:50 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Bij elemental aeons kun je gewoon hun element op hunzelf casten... Ifrit en Fire bijvoorbeeld.
Verwijderd
Whoohoo , heb nu eindelijk de aeon anima gehaald
bedankt voor de tips mensen 
nu de laatste aeon nog , wel jammer dat je de dark aeons niet kan krijgen nadat je ze verslagen hebt
nu de laatste aeon nog , wel jammer dat je de dark aeons niet kan krijgen nadat je ze verslagen hebt
Ik heb anima net verslágen!
Dat had me Shiva gekost! Tegen zijn summoner maakte ik geen kans
FF opnieuw proberen
/edit: weer mislukt... Seymore heeft maar 6000HP, maar hij is zo fucking snel daar kan je niet tegenop
FF opnieuw proberen
/edit: weer mislukt... Seymore heeft maar 6000HP, maar hij is zo fucking snel daar kan je niet tegenop
Verwijderd
spoilertjeOp woensdag 26 juni 2002 23:48 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik heb anima net verslágen!
FF opnieuw proberen
tip: gebruik de nulshock spells om je te beschermen tegen seymours aanvallen
Daar moet ik wel mazzel mee hebben, hij casts verschillende spells...
maar wel een goed ideetje!
/edit: ZWAAR bedankt voor de tip! Tijdens een aeon kun je zien dat hij in een volgorde cast... ut is me eindelijk gelukt na 4x
maar wel een goed ideetje!
/edit: ZWAAR bedankt voor de tip! Tijdens een aeon kun je zien dat hij in een volgorde cast... ut is me eindelijk gelukt na 4x
Ik heb die van Piggyback, ziet er echt heel mooi uit. Kan alleen soms die auto-abilities (items) niet vinden in het boek. Gelukkig is het zo op te zoeken in de help in FFX zelf.
Btw die guardian na de zanarkand trials is ook best pittig, beestje doet bezerertail popje gaat meteen meppen. Heel irritant, en laat Auron nou net niet provoke hebben waardoor hij ook steeds op andere gaat meppen (yuna was ook niet vaak aan de beurt waardoor ik hem niet goed kon healen).
Demi werkt niet.. heel barrage van demi fury op het losgelaten om tijdens de aanval erachter te komen dat hij daarvoor immune is.
Btw die guardian na de zanarkand trials is ook best pittig, beestje doet bezerertail popje gaat meteen meppen. Heel irritant, en laat Auron nou net niet provoke hebben waardoor hij ook steeds op andere gaat meppen (yuna was ook niet vaak aan de beurt waardoor ik hem niet goed kon healen).
Demi werkt niet.. heel barrage van demi fury op het losgelaten om tijdens de aanval erachter te komen dat hij daarvoor immune is.
Wil IP x.x.76.52 stoppen met hammeren?Op woensdag 26 juni 2002 20:47 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ach ja, alle beetjes helpen om het 'echte' einde wat beter te verspreiden20 KB/s max, 2 users max @ ftp://ffx:ending@wognum.xs4all.nl
Zolang je niet vaker dan 7 keer binnen 1 minuut probeert te verbinden is er niets aan de hand.
En ja, je bent nu gebanned ... en dat blijft zo tenzij je ff een kwartiertje kapt met hammeren.
Dit topic is gesloten.