[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:45 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Je moet alle key techniques gaan leren van iedereen, want dan kan je ook andere skills leren. Dus als je bijvoorbeeld key technique drain tackle voor wakka haalt kan hij bijvoorbeeld sphere shot leren (ik doe maar een gooi, het gaat om het idee)
Ja ik zag die key techs al onderin :)
Weet iemand misschien wat die volley shots 1/2 etc? zijn? Het klinkt wel gaaf, maar ik em volgens mij nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Op vrijdag 28 juni 2002 15:04 schreef lun het volgende:

[..]

Wie is Penance? Heb je de andere DA wel normaal kunnen verslaan zonder dat je 99.999 per keer van ze af haalt?

10.000 - 50.000 is wel erg weinig vind ik, om een DA te kunnen verslaan. :)
Penance is je cadeau als je alle DA's heb naar de Farplane heb gestuurd :) Probleem is dat hij met Judgement Day heel mn party uitschakeld. En ik heb gelezen als je beide armen uitschakeld hij de Judgement Day niet uitvoerd, probleem is ik krijg beide armen niet binnen mijn beurt uitgeschakeld.
Mede omdat ik de armen ook niet voor de volle 99999 kan raken, eerder iets van 20000. Dus met Blitz Ace en Attack Reels gaat ie arm niet dood van en dat is toch al goed voor zo'n 20 a 21 hits en toen werd het zijn beurt.

Maar slaan jouw characters wel de volle 99999 (met en zonder overdrives) op DA's? Want ik sla alles voor 99999 behalve de DA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hmm weet iemand welke cloister of trials is die ik mis? Als ik anima ga halen wil de links onderste maar niet oplichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 20:57 schreef MM- het volgende:
Hmm weet iemand welke cloister of trials is die ik mis? Als ik anima ga halen wil de links onderste maar niet oplichten...
Succes ermee , heb dat probleem ook gehad met andere statue's daar , irritant werk om al die tempels weer af te gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Erm volgens mij moet ik dan elke dark aeon verslaan, dat wordt sparen.

[edit]

heb net dit gevonden in een faq.
"I just found out that you CAN get the sixth statue to light up in Baaj Temple
by returning to Zanarkand after you get the airship, and re-doing the puzzle
(which is a new one) where the team fights the second guardian, after doing all
the sphere puzzles. So if someone misses the Bevelle temple treasure, they can
get Anima anyway just by returning to Zanarkand later. "
dus moeten er wel 6 oplichten? Want ik weet zeker dat ik die in bevelle heb, zal straks maar ff in zanarkand kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 20:35 schreef shingo het volgende:

[..]

Penance is je cadeau als je alle DA's heb naar de Farplane heb gestuurd :) Probleem is dat hij met Judgement Day heel mn party uitschakeld. En ik heb gelezen als je beide armen uitschakeld hij de Judgement Day niet uitvoerd, probleem is ik krijg beide armen niet binnen mijn beurt uitgeschakeld.
Mede omdat ik de armen ook niet voor de volle 99999 kan raken, eerder iets van 20000. Dus met Blitz Ace en Attack Reels gaat ie arm niet dood van en dat is toch al goed voor zo'n 20 a 21 hits en toen werd het zijn beurt.

Maar slaan jouw characters wel de volle 99999 (met en zonder overdrives) op DA's? Want ik sla alles voor 99999 behalve de DA.
Aha, dus dan moet ik er nog een paar killen. Iedereen met 255 STR in mijn team slaan altijd 99.999. Overdrives niet altijd, want sommige hebben armor breaks of iets dergelijks. Maar sterker kunnen ze in ieder geval niet worden, 255 is max. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op vrijdag 28 juni 2002 16:21 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

JIJ!...jij..vui...jij.... ;( ....
* Marruk R.I.P. 1845 - 2002

[afbeelding]

* Marruk in vrede vriend.
mehehe, lol :)
ik d8 je vindt het vast wel leuk als iedereen een cactuar gaat doden >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 21:54 schreef Marruk het volgende:

[..]

mehehe, lol :)
ik d8 je vindt het vast wel leuk als iedereen een cactuar gaat doden >:)
Jullie tijd komt nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zaterdag 29 juni 2002 01:17 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Jullie tijd komt nog wel...
O-)

* Creepy heeft pas 3 cactuars naar de farplane geholpen... en dan hou ik me nog in...;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 04:35 schreef Creepy het volgende:

[..]

O-)

* Creepy heeft pas 3 cactuars naar de farplane geholpen... en dan hou ik me nog in...;)
/me Plunk schrijft adres op van Creepy ,retalisatie volgt binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic bestaat precies een maand en ter viering heb ik een mooie pic van FFX gemaakt. :o Ik post hem later ,nu eerst :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Ik heb zoiets vervelends :(
Aan heb begin heb ik zo'n computertje m'n memorycard laten lezen naar al-bhed boekjes en toen las hij die van de vorige save-game.
OK tot nu toe maakte dat niet zoveel uit, want nu kan ik ook verstaan wat ze in het begin zeggen, maar nu zijn de boekjes ook verdwenen die ik al gepakt had :(
Nu moet ik helemaal uitvinden welke ik wel had en welke niet :(
En de volgende keer dat ik scan zijn ze hopelijk nog steeds in mijn bezit, want anders moet ik ze weer overnieuw pakken of zo.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op zaterdag 29 juni 2002 11:50 schreef __00__ het volgende:
Ik heb zoiets vervelends :(
Aan heb begin heb ik zo'n computertje m'n memorycard laten lezen naar al-bhed boekjes en toen las hij die van de vorige save-game.
OK tot nu toe maakte dat niet zoveel uit, want nu kan ik ook verstaan wat ze in het begin zeggen, maar nu zijn de boekjes ook verdwenen die ik al gepakt had :(
Nu moet ik helemaal uitvinden welke ik wel had en welke niet :(
En de volgende keer dat ik scan zijn ze hopelijk nog steeds in mijn bezit, want anders moet ik ze weer overnieuw pakken of zo.
Ah.. dus daarom ligt dioe al bhed sphere helemaal in het begin.. Ik vond het al zo vreemd dat ik er niks mee kon doen! Als je FFX vor de tweede keer speelt wel dus..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Laatst online: 11-09 22:59
Op zaterdag 29 juni 2002 14:25 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ah.. dus daarom ligt dioe al bhed sphere helemaal in het begin.. Ik vond het al zo vreemd dat ik er niks mee kon doen! Als je FFX vor de tweede keer speelt wel dus..
Waar in het begin is er een dan? Ik speel hem opnieuw maar ik wil wel die oude database inladen, want ik spreek/versta nog geen Al Bhed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 29 juni 2002 15:06 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Waar in het begin is er een dan? Ik speel hem opnieuw maar ik wil wel die oude database inladen, want ik spreek/versta nog geen Al Bhed :)
in de zanarkand baaj tempel ruines ligt er eentje. Als je ik d8 in het begin ergens naar links zwemt heb je zo'n al bhed compiler. Er zijn er nog meer in het spel maar waar weet ik niet meer precies.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 15:21 schreef Marruk het volgende:

[..]

in de zanarkand baaj tempel ruines ligt er eentje. Als je ik d8 in het begin ergens naar links zwemt heb je zo'n al bhed compiler. Er zijn er nog meer in het spel maar waar weet ik niet meer precies.
Ja in die Inn's liggen zo ook weleens, maar het duurt even voordat je de eerste tegen komt. Maar nu ben ik daar al weer lang en breed voorbij, zit nu op SS Winna maar die klote Jecht Shot |:( ik moet en zal die hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 15:23 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ja in die Inn's liggen zo ook weleens, maar het duurt even voordat je de eerste tegen komt. Maar nu ben ik daar al weer lang en breed voorbij, zit nu op SS Winna maar die klote Jecht Shot |:( ik moet en zal die hebben :P
gewoon 100.000 rondjes draaien met je linker stick en op x rammen. Zo heb ik em gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 15:37 schreef lun het volgende:

[..]

gewoon 100.000 rondjes draaien met je linker stick en op x rammen. Zo heb ik em gehaald :)
Ja ik ook, maar nu wil ie niet meer lukken, en dan krijg je weer zo'n gaar verhaal :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 15:39 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar nu wil ie niet meer lukken, en dan krijg je weer zo'n gaar verhaal :r
hehe dan weet ik het ook niet, want zonder dat gedraai lukte het me echt niet :(

Weet iemand het nut van team levels bij BB, behalve dan dat je af en toe wat strategien leert? En welke vinden jullie het beste? Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar normal en soms center attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 16:01 schreef lun het volgende:

[..]

hehe dan weet ik het ook niet, want zonder dat gedraai lukte het me echt niet :(

Weet iemand het nut van team levels bij BB, behalve dan dat je af en toe wat strategien leert? En welke vinden jullie het beste? Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar normal en soms center attack.
Als je team level omhoog gaat krijg je op een scout level erbij of een formation erbij. Ik gebruik alleen normal formation want ik win toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier is ie dan(gethumbnailed ,1280*1024):
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/final_fantasyx.jpg
/me klikken)
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden O-)

(Als je goed kijkt zie je Cloud Strife onder Auron's rechterarm...Tja moet natuurlijk wel iets van Final Fantasy VII in zitten :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:03 schreef SilverMaster het volgende:

Als je team level omhoog gaat krijg je op een scout level erbij of een formation erbij. Ik gebruik alleen normal formation want ik win toch wel :)
idd. Het wordt steeds makkelijker. Nadat ik van MrRudi hoorde dat je met de jecht shot 2 mensen kan uitschakelen win ik altijd heel makkelijk. Daarvoor was het nog weleens lastig :)
Iedereen is bij mij al bijna de level 30 gepasseerd. Alleen de keeper blijft een beetje achter, omdat die bijna nooit wat te doen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 16:11 schreef lun het volgende:

[..]

idd. Het wordt steeds makkelijker. Nadat ik van MrRudi hoorde dat je met de jecht shot 2 mensen kan uitschakelen win ik altijd heel makkelijk. Daarvoor was het nog weleens lastig :)
Iedereen is bij mij al bijna de level 30 gepasseerd. Alleen de keeper blijft een beetje achter, omdat die bijna nooit wat te doen heeft.
Over keepers gesproken, waarom zie je bij de keepers hun PA niet als ze de (gevangen) bal gooien naar een medespeler? Kan best wel zijn dat de keeper misschien 5 PA heeft maar toch de pass aankomt. Vind ik wel een beetje raar, en je kan niet zeggen naar wie ie hem moet gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:13 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Over keepers gesproken, waarom zie je bij de keepers hun PA niet als ze de (gevangen) bal gooien naar een medespeler? Kan best wel zijn dat de keeper misschien 5 PA heeft maar toch de pass aankomt. Vind ik wel een beetje raar, en je kan niet zeggen naar wie ie hem moet gooien.
Dat gaan gewoon automatisch, heel irritant. Soms past ie em waar ook heel veel rode pijltjes staan, dan ben ik de bal meteen kwijt |:( Voor de keeper hoef je alleen naar zijn Catch te kijken, de rest heeft geen invloed.
Op zaterdag 29 juni 2002 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou hier is ie dan(gethumbnailed ,1280*1024):
[plaatje]

(Als je goed kijkt zie je Cloud Strife onder Auron's rechterarm...Tja moet natuurlijk wel iets van Final Fantasy VII in zitten :o )
Heb je leuk in elkaar gezet, had zelf verwacht dat je een grotere cactuar erin zou doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:17 schreef lun het volgende:

[..]

Dat gaan gewoon automatisch, heel irritant. Soms past ie em waar ook heel veel rode pijltjes staan, dan ben ik de bal meteen kwijt |:( Voor de keeper hoef je alleen naar zijn Catch te kijken, de rest heeft geen invloed.
[..]

Heb je leuk in elkaar gezet, had zelf verwacht dat je een grotere cactuar erin zou doen :)
Is het iemand wel eens gelukt het eerste potje tegen de Goers te winnen? Je kan dan nog niet beslissen dat je zelf wilt bewegen enzo lekker irritant. Ik kwam vrij snel met 2-0 voor door Wakka en Tidus en het was 2-1 bij rust. En dan net als ik in de tweede helft Tidus in stelling heb gebracht voor een jecht shot zwemt ie weg om Wakka te halen :( :( resultaat: 2-2 en 2-3 in de verlenging...nog verloren godverdegodver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nou hier is ie dan

Die Cactuar is lief :+ Zijn er al gamesharkcodes dat je een teamlid in een Cactuar kan omtoveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:23 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Is het iemand wel eens gelukt het eerste potje tegen de Goers te winnen? Je kan dan nog niet beslissen dat je zelf wilt bewegen enzo lekker irritant. Ik kwam vrij snel met 2-0 voor door Wakka en Tidus en het was 2-1 bij rust. En dan net als ik in de tweede helft Tidus in stelling heb gebracht voor een jecht shot zwemt ie weg om Wakka te halen :( :( resultaat: 2-2 en 2-3 in de verlenging...nog verloren godverdegodver.
Op welke level zitten je spelers. Ik heb nu namelijk (lvl 30) geen moeite met alle andere teams. Heb je trouwens wel eens manual A of B gebruikt. Volgens mij kan je dan iets meer zelf beslissen aangezien het woord manual erin staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 29 juni 2002 16:28 schreef lun het volgende:

[..]

Op welke level zitten je spelers. Ik heb nu namelijk (lvl 30) geen moeite met alle andere teams. Heb je trouwens wel eens manual A of B gebruikt. Volgens mij kan je dan iets meer zelf beslissen aangezien het woord manual erin staat :)
Hij heeft het over het eerste potje, dat iedereen nog level 1 is en Tidus level 2 dacht ik. Volgens mij kan je dat gewoon niet winnen omdat sommige van de Goers al level 3 of 4 is. Graav is echt zo #$%& irritant, en ik krijg in het begin ook haast nooit de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:28 schreef lun het volgende:

[..]

Het EERSTE potje zeg ik toch. Je KAN geen manual A of B kiezen, je KAN je opstelling niet bepalen...maar ik had WEL graag willen winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:31 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Het EERSTE potje zeg ik toch. Je KAN geen manual A of B kiezen, je KAN je opstelling niet bepalen...maar ik had WEL graag willen winnen :)
Oops sorry niet gelezen :)
Toen ik daar was snapte ik niks van dit potje dus verloren :'(

Je kan het wel winnen. Je moet in ieder geval de Jecht Shot hebben en wat geluk. Wat je ook zou kunnen proberen is om de bal rond te spelen (als je de bal hebt) in het achterveld om zo wat exp te halen voor de 2de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 29 juni 2002 16:31 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Hij heeft het over het eerste potje, dat iedereen nog level 1 is en Tidus level 2 dacht ik. Volgens mij kan je dat gewoon niet winnen omdat sommige van de Goers al level 3 of 4 is. Graav is echt zo #$%& irritant, en ik krijg in het begin ook haast nooit de bal.
jep, die goers zijn in het eerste potje echt superdeluxe vet irritant. Iemand al gelukt om hem te winnen btw.? Ik kan gewoon niet winnen omdat movement op auto staat, superirritant! ik :r op graav

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik vind ook dat je een keer zou moeten kunnen trainen, want in het begin als je bij wakka komt zegt keepa dat ie tidus wel een keer met trainen mee mag doen.
Op zaterdag 29 juni 2002 16:33 schreef Marruk het volgende:

[..]

jep, die goers zijn in het eerste potje echt superdeluxe vet irritant. Iemand al gelukt om hem te winnen btw.? Ik kan gewoon niet winnen omdat movement op auto staat, superirritant! ik :r op graav
Omdat je (haast) niet kan winnen vond ik aan heel blitzball dus geen scheur aan. Totdat ik ontdekte dat je ook zelf kon bewegen, dat ruled, en leerde ik Jecht Shot. Nu ben ik blitzball verslaafde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:34 schreef SilverMaster het volgende:
Omdat je (haast) niet kan winnen vond ik aan heel blitzball dus geen scheur aan. Totdat ik ontdekte dat je ook zelf kon bewegen, dat ruled, en leerde ik Jecht Shot. Nu ben ik blitzball verslaafde :)
Ben ik nu ook. Vond het na de 1ste keer idd een beetje nep. Ik vond Tidus trouwens wel tegen vallen. Zegt ie dat ie starplayer is van de Zanarkan Abes, maar hij kon helemaal niks in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:34 schreef SilverMaster het volgende:
Ik vind ook dat je een keer zou moeten kunnen trainen, want in het begin als je bij wakka komt zegt keepa dat ie tidus wel een keer met trainen mee mag doen.
[..]

Sjah ik vond dus 2-3 na verlenging (golden goal) nog niet zo slecht. Ik heb alleen in de eerste helft te weinig overgespeeld zodat alleen Tidus, Datto en Jassu levels stegen...en in de tweede helft krijg je dus na 2 minuten ofzo verplicht wakka terug...dat heerst niet

edit:

Ik krijg nu ik het voor de 2de keer speel ook tijdens de battles een zooi conversaties die ik nog nooit eerder heb gehad...echt wel lachen. Bijvoorbeeld als Wakka in de kilika woods op een gegeven moment zegt van 'he might be a blitzball wizzkid but in fighting fiends he's a newbie' dan moet je het eerstvolgende gevecht daarna NIET starten met Tidus maar met iig Wakka en Lulu en zo gauw het gevecht begint de derde persoon wisselen voor Tidus:
Tidus: "Newbie reporting!"
Wakka: "Sorry!"
en als je dan wint:
Lulu: "Hey, you ain't that bad at all!"
Tidus "You ain't seen nothing yet!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op veler verzoek nu met grote Cactuar :o :) :
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/final_fantasyplo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik had toen ook tegen de luca goers gewonnen :) Ga maar eens wat monsters vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 29 juni 2002 16:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
aah, nu kan ik yuna's mooie geziggie niet meer zien ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 17:50 schreef Marruk het volgende:

[..]

aah, nu kan ik yuna's mooie geziggie niet meer zien ;(
Cactuar heerst over iedereen.Op page 41 staat nog de originele dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 29 juni 2002 17:55 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Cactuar heerst over iedereen.Op page 41 staat nog de originele dus...
uhhh ik heb mijn pagina's op 100 post per pgaine staan welke pagina moet ik hebben dan :p

btw deze heb ik voor me broertje gemaakt :)

http://home.wanadoo.nl/dreamland3/myki/

en ik had hier nog ff 2 foto's in elkaar gezet en wat blauwe licht er bijgedaan http://home.wanadoo.nl/dreamland3/ffx_rikku2.jpg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 18:16 schreef Bass64 het volgende:

[..]

uhhh ik heb mijn pagina's op 100 post per pgaine staan welke pagina moet ik hebben dan :p

en ik had hier nog ff 2 foto's in elkaar gezet en wat blauwe licht er bijgedaan http://home.wanadoo.nl/dreamland3/ffx_rikku2.jpg
Ik denk waar je nu op zit.Anders die ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 18:16 schreef Bass64 het volgende:

[..]

Ik heb een keer deze gemaakt; kon niet kiezen uit 3 wallpapers ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wognum/ff10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
is iedereen nu ook nog steeds bezig met het opnieuw spelen van ffx? of ben ik de enige samen met ruud?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 21:20 schreef Marruk het volgende:
is iedereen nu ook nog steeds bezig met het opnieuw spelen van ffx? of ben ik de enige samen met ruud?
Ben nog bezig , pas als ik echt alle secrets gedaan / gehaald heb dan ga ik mischien (als ik dan nog zin heb) de expert grid proberen :) , maar voorlopig ben ik nog bezig met lvlen en de dark aeons etc te verslaan , zit dicht tegen de 10000 hp nu maar heb nog veel meer nodig dus hoef me niet te vervelen als ik de tijd heb om FFX te spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 29 juni 2002 21:26 schreef Elander het volgende:

[..]

Ben nog bezig , pas als ik echt alle secrets gedaan / gehaald heb dan ga ik mischien (als ik dan nog zin heb) de expert grid proberen :) , maar voorlopig ben ik nog bezig met lvlen en de dark aeons etc te verslaan , zit dicht tegen de 10000 hp nu maar heb nog veel meer nodig dus hoef me niet te vervelen als ik de tijd heb om FFX te spelen :Y)
joh! die expert grid is veel beter dan standard! je bent gewoon veel eerder bij iedere spells etc. zoals de 'aga' klasse van lulu etc.

maar i.i.g. ik ben nu voor de 2e keer het spel aan het spelen. ik heb hem nog niet uitgespeeld want daarmee w8 ik nog ff op een nieuwe tv

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
Ik heb hem wel uitgespeeld. Maar ik ben gewoon een savegame terugggegaan en daarvanuit alle secrets doen. Ik heb niet zo'n behoefte om van scratch mn poppetjes weer op te bouwen :)

Alle Dark Aeons heb ik naar het hiernamaals gestuurd, nu ben ik bezig met monsters vangen om zo tegen Nemesis te kunnen knokken.

Jammer dat je die Dark Aeons niet in monster arena kan bevechten. Zou leuk zijn om diverse tactieken te proberen

Is het iemand nog gelukt om met overdrives Blitz Ace en Attack Reels DA: Anima/Magus Sisters/Yojimbo voor de volle 99999 per slag te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op zaterdag 29 juni 2002 16:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar heb je die extreem coole cactuar vandaan? Die heerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er iemand een mooi deel 2 maken svp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op zaterdag 29 juni 2002 21:20 schreef Marruk het volgende:
Opnieuw??? Man.. ben nog steeds bezig met de eerste keer :)

Het schiet bij mij niet echt op.. en ik zou ook meer willen spelen dat dan ik doe.. maar ja.. we komen er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 29 juni 2002 21:57 schreef ItSnows het volgende:
Wil er iemand een mooi deel 2 maken svp? :)
[topic=538163/1/25]

zo dan :?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht :)
zie deel 2 :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.