[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op woensdag 26 juni 2002 23:48 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik heb anima net verslágen!
Dat had me Shiva gekost! Tegen zijn summoner maakte ik geen kans :'(

FF opnieuw proberen

/edit: weer mislukt... Seymore heeft maar 6000HP, maar hij is zo fucking snel daar kan je niet tegenop
shiva gekost? das toch niet zo erg?
Maar in ieder geval, die seymour is best simpe, haste yuna als eerste, dan doe je al die nulspells etc. daarna haste je tidus en auron (als je die dan hebt natuurlijk) ff rikku in battle voor haar steal en dan is het kikke met die seymour.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 10:25 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Wil IP x.x.76.52 stoppen met hammeren?

Zolang je niet vaker dan 7 keer binnen 1 minuut probeert te verbinden is er niets aan de hand.

En ja, je bent nu gebanned ... en dat blijft zo tenzij je ff een kwartiertje kapt met hammeren.
whehe, lol.

gelukkig ben ik het niet :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 10:25 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Wil IP x.x.76.52 stoppen met hammeren?

Zolang je niet vaker dan 7 keer binnen 1 minuut probeert te verbinden is er niets aan de hand.

En ja, je bent nu gebanned ... en dat blijft zo tenzij je ff een kwartiertje kapt met hammeren.
GVD, lekker laten hammeren en er verder niet meer naar omkijken zeker... dacht het niet.

Jouw IP staat nu in de ignore list van mijn firewall en zie daar nog maar eens uit te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 10:36 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

GVD, lekker laten hammeren en er verder niet meer naar omkijken zeker... dacht het niet.

Jouw IP staat nu in de ignore list van mijn firewall en zie daar nog maar eens uit te komen :(
Geen tijd om in dit topic te kijken waarom je er steeds maar niet opkomt maar wel om opnieuw te verbinden?

Deze keer zal je een andere provider moeten zoeken want je hebt er zojuist voor gezorgd dat de complete IP reeks van provider Rendo de Kooi is geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 11:30 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Geen tijd om in dit topic te kijken waarom je er steeds maar niet opkomt maar wel om opnieuw te verbinden?

Deze keer zal je een andere provider moeten zoeken want je hebt er zojuist voor gezorgd dat de complete IP reeks van provider Rendo de Kooi is geblocked.
huh? ik ben het niet beste kerel!

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Op donderdag 27 juni 2002 11:30 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik getright op 30 seconden heb staan. x.x.219.23 en ik heb hem binnen. Nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 11:33 schreef Marruk het volgende:

[..]

huh? ik ben het niet beste kerel!
Heb jij die provider dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 11:34 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Heb jij die provider dan?
eh, ja. maar mijn ip eindigt op 87.201
maar ik down hem iig. niet want het gaat hier met megasnelheid (4 kb/s max) dus ik ga dat filmpje op een andere goeie dag downloaden ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 11:36 schreef Marruk het volgende:

[..]

eh, ja. maar mijn ip eindigt op 87.201
Oh, hmmz, ja too bad... zodra ik de block ophef gaat die eikel toch weer door met hammeren dus ik laat het wel even zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 11:38 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Oh, hmmz, ja too bad... zodra ik de block ophef gaat die eikel toch weer door met hammeren dus ik laat het wel even zo.
no problem. zie post hierboven :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren opnieuw begonnen, nu alle sidequests eens doen. Viel me nu op dat hetgene je in het begin vind met Rikku, als je onderwater gaat...dat is het Airship :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 11:44 schreef MrRudi het volgende:
Gisteren opnieuw begonnen, nu alle sidequests eens doen. Viel me nu op dat hetgene je in het begin vind met Rikku, als je onderwater gaat...dat is het Airship :)
Als je het voor de 2e keer speelt krijg je een andere kijk op dingen. Zo dacht ik bijvoorbeeld bij die blitzball wedstrijd in het begin toen ik het de 2e keer speelde: "tyd Ceh kehk clreadah ustyd ea puuc fant tyd Detic tea Zalrd Crud kehk tuah" Maar dat zal natuurlijk wel weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 11:48 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Als je het voor de 2e keer speelt krijg je een andere kijk op dingen. Zo dacht ik bijvoorbeeld bij die blitzball wedstrijd in het begin toen ik het de 2e keer speelde: "tyd Ceh kehk clreadah ustyd ea puuc fant tyd Detic tea Zalrd Crud kehk tuah" Maar dat zal natuurlijk wel weer niet.
Rar haa tyd ec head mukeclr...Tidus paraancda ta Jecht crud ramasyym head. Tyynpez rehk ea uhtancdapujah fyd pez aah Jecht crud head kapaint, syyn fam pez aah?...ziecd, wezh aekah Cbrana crud! Tea fyc ea yyh rad iedjuanah tic :)

edit:

ook leuk dat ik het eerste Al Bhed raadseltje nu wel in 1 keer kon lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 12:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Rar haa tyd ec head mukeclr...Tidus paraancda ta Jecht crud ramasyym head. Tyynpez rehk ea uhtancdapujah fyd pez aah Jecht crud head kapaint, syyn fam pez aah?...ziecd, wezh aekah Cbrana crud! Tea fyc ea yyh rad iedjuanah tic :)
Urzy, tyd ec fyd saan mukeclr tyh, secclreah tyd ea puuc fyc ustyd ea an jumkahc Zalrd kaah aha #$%& jyh gyh? Tyd ec uug head mukeclr fyhd Zalrd ec dulr ramasyym Ceh huk head? Fyhd ub rad aeht suad za ras jancmyyh juuntyd rez Ceh funt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 12:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

edit:

ook leuk dat ik het eerste Al Bhed raadseltje nu wel in 1 keer kon lezen :)
Wat zeggen ze in het begin dan? Die ene gast met dat zwembrilletje in zijn hand (lijkt op Brother?) die zo vaag doet met dat zwemmen, ik lig steeds in een deuk als ik dat zie en dat Tidus dan zegt "Whatever" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 12:59 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Urzy, tyd ec fyd saan mukeclr tyh, secclreah tyd ea puuc fyc ustyd ea an jumkahc Zalrd kaah aha #$%& jyh gyh? Tyd ec uug head mukeclr fyhd Zalrd ec dulr ramasyym Ceh huk head? Fyhd ub rad aeht suad za ras jancmyyh juuntyd rez Ceh funt? :?
Eg suad fam yyntek fyd iedmakkah. Eg faad head uv fyd eg hi wak 100% gmubd, syyn rad ec eh amg kajym mukeclran tyh fyd zez wakd: ta Sin tea za Zanarkand wead janheadekah ec fam takamezg Jecht. Rad Zanarkand fyyn za pakehd pacdyyd dahcmudda ramasyym head, rad ec aah tnuusfanamt. Sin tnehkd tea fanamt pehhah us wezh wuuh da rymah...Jecht fem dahcmudda tuut, ah fem tyd wezh wuuh tyd tuad. Rad ec dahcmudda uug sin tea Tidus tyynhy jyh rad Ym Prat clreb bmigd ah ub Besaid tisbd wutyd ea eh luhdyld gusd sad Yuna. Jecht ec dry syh fedr dry bmyh.
Op donderdag 27 juni 2002 13:03 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Wat zeggen ze in het begin dan? Die ene gast met dat zwembrilletje in zijn hand (lijkt op Brother?) die zo vaag doet met dat zwemmen, ik lig steeds in een deuk als ik dat zie en dat Tidus dan zegt "Whatever" :D
Het raadseltje dat ik bedoelde is nog daarvoor. In de ruines waar je Rikku ontmoet staat een raadsel op een pilaar.

"In the land where bolts of light"
"illuminate the darkest night"
"With Macalania behind"
"at the fourth pillar in sight"
"Do not look left but right"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 13:05 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Eg suad fam yyntek fyd iedmakkah. Eg faad head uv fyd eg hi wak 100% gmubd, syyn rad ec eh amg kajym mukeclran tyh fyd zez wakd: ta Sin tea za Zanarkand wead janheadekah ec fam takamezg Jecht. Rad Zanarkand fyyn za pakehd pacdyyd dahcmudda ramasyym head, rad ec aah tnuusfanamt. Sin tnehkd tea fanamt pehhah us wezh wuuh da rymah...Jecht fem dahcmudda tuut, ah fem tyd wezh wuuh tyd tuad. Rad ec dahcmudda uug sin tea Tidus tyynhy jyh rad Ym Prat clreb bmigd ah ub Besaid tisbd wutyd ea eh luhdyld gusd sad Yuna. Jecht ec dry syh fedr dry bmyh.
Dat is een stuk logischer dan wat ik dacht ja ;). Je moet best creatief zijn wil je zo'n verhaal verzinnen :P
Op donderdag 27 juni 2002 13:05 schreef MrRudi het volgende:

[...]

Het raadseltje dat ik bedoelde is nog daarvoor. In de ruines waar je Rikku ontmoet staat een raadsel op een pilaar.

"In the land where bolts of light"
"illuminate the darkest night"
"With Macalania behind"
"at the fourth pillar in sight"
"Do not look left but right"
Hmmm... thunder plains, is dat waar je Khimari's Celestrial Weapon krijgt of stond daar die (glimmende) Quacar stone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel mensen al verslaafd aan blitzball? In het begin dacht ik dat het een gaar spel was, maar ik ben gisteren echt begonnen met spelen en het is zeer verslaven :) Ik kan bijna niet meer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:08 schreef lun het volgende:
Zijn er veel mensen al verslaafd aan blitzball? In het begin dacht ik dat het een gaar spel was, maar ik ben gisteren echt begonnen met spelen en het is zeer verslaven :) Ik kan bijna niet meer stoppen.
Jep, Jecht Shot rules :) Heb meteen zoveel mogelijk spelers gedumpt en betere gehaald, en wakka terug natuurlijk. Alleen is wakka een beetje laag level omdat ik zovaak met Tidus die Jecht Shot doe want daar scoor je veel makkelijker mee. Ik heb al iets van 35~40 wins en heb wakka's overdrives al, maar jecht shot 2 en besaid ..... heb ik ook gewonnen maar niemand kon het nog leren. Moet ik ze dan later opnieuw winnen als ik alle key techs weet, krijg ik ze alsnog of kan ik er gewoon naar fluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:12 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Jep, Jecht Shot rules :) Heb meteen zoveel mogelijk spelers gedumpt en betere gehaald, en wakka terug natuurlijk. Alleen is wakka een beetje laag level omdat ik zovaak met Tidus die Jecht Shot doe want daar scoor je veel makkelijker mee. Ik heb al iets van 35~40 wins en heb wakka's overdrives al, maar jecht shot 2 en besaid ..... heb ik ook gewonnen maar niemand kon het nog leren. Moet ik ze dan later opnieuw winnen als ik alle key techs weet, krijg ik ze alsnog of kan ik er gewoon naar fluiten?
Hehe, ik weet er eigenlijk maar weinig van. Ben pas net begonnen. Ik heb dus geen idee.

Ik weet wel dat ik nu 9x gewonnen heb. Wakka heb ik niet eens in m'n team. Moet dat wel als ik zijn dingen wil leren?
Ik heb nu:
Tidus
Vilucha
Vuroja
Ropp
Zev Ronso
Nimrook
In m'n team. Ze zweven allemaal rond de level 10-15 dus ze zijn nog niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik heb nu het airship, waar kan ik nu het beste naartoe gaan voor level ups enzo? Ik ga straks wel ff kijken voor die celestial weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:31 schreef lun het volgende:

[..]

Hehe, ik weet er eigenlijk maar weinig van. Ben pas net begonnen. Ik heb dus geen idee.

Ik weet wel dat ik nu 9x gewonnen heb. Wakka heb ik niet eens in m'n team. Moet dat wel als ik zijn dingen wil leren?
Ik heb nu:
Tidus
Vilucha
Vuroja
Ropp
Zev Ronso
Nimrook
In m'n team. Ze zweven allemaal rond de level 10-15 dus ze zijn nog niet zo goed.
Nee het hoeft voor Wakka niet, maar ik weet dan niet zeker of je wel zijn dingen kan winnen dan. Ik wil ook Nimrook in mijn team, maar toen zijn contract afliep de laatste keer signede hij voor 34 games met de al bhed psyches :'( Nu heb ik die stomma Keepa. Ik heb Tidus, Wakka, Vujora, Brother (hij is zo f***ing snel), Kululan en Keepa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:34 schreef MM- het volgende:
Ik heb nu het airship, waar kan ik nu het beste naartoe gaan voor level ups enzo? Ik ga straks wel ff kijken voor die celestial weapons.
Omega dungeon ;). Of gewoon veel monsters capturen en dan naar de monster trainer gaan bij de calm lands. Als je daar alle Origional Creatures hebt en verslagen dan heb je wel aardig wat strenght :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:35 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Nee het hoeft voor Wakka niet, maar ik weet dan niet zeker of je wel zijn dingen kan winnen dan. Ik wil ook Nimrook in mijn team, maar toen zijn contract afliep de laatste keer signede hij voor 34 games met de al bhed psyches :'( Nu heb ik die stomma Keepa. Ik heb Tidus, Wakka, Vujora, Brother (hij is zo f***ing snel), Kululan en Keepa.
Ik had eerst Jumal als keeper. Maar ik kon nooit scoren tegen de al bhed dus ik had em meteen gekocht toen ie gedumpt werd :) Ik heb Brother ook, die is ook wel goed, maar gebruik em weinig.

Ik hoop dat wakka nog steeds zijn dingen krijgt, wanneer kan ik iets voor wakka verwachten? Na 1 of meer tournooien of na een league?! Want anders moet ik hem snel upgraden als ik moet gebruiken voor die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:43 schreef lun het volgende:

[..]

Ik had eerst Jumal als keeper. Maar ik kon nooit scoren tegen de al bhed dus ik had em meteen gekocht toen ie gedumpt werd :) Ik heb Brother ook, die is ook wel goed, maar gebruik em weinig.

Ik hoop dat wakka nog steeds zijn dingen krijgt, wanneer kan ik iets voor wakka verwachten? Na 1 of meer tournooien of na een league?! Want anders moet ik hem snel upgraden als ik moet gebruiken voor die dingen.
Brother is goed voor in de verdediging. Hoge BL en ook aardige AT. Je zou hem ook voorin kunnen zetten want ook SH is wel redelijk en hij is snel. Dingen voor wakka kreeg ik best wel redelijk snel. Meestal in Tournamenten. Maar het staat los van de ingame wakka. Dus in mijn geval is wakka niet goed in battles maar heb ik wel al zijn overdrives. Wakka is ook niet verplicht, maar zijn Salaris van 1 Gil is bijna niets dus waarom zou je hem niet een contract van 99 games geven he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 19:35 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

je hebt net na dat shoopuf gebeuren, dus north wharf dacht ik, een crusader staan. een vrouwelijke crusader op een bankje. Die heet miyu..nogwat. Die is ook best een goeie keep, met lvl 1 heeft zij 11 catch. Nimrook wil ik ook, want tegen de al bhed scoor ik nooit ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:50 schreef Marruk het volgende:

[..]

je hebt net na dat shoopuf gebeuren, dus north wharf dacht ik, een crusader staan. een vrouwelijke crusader op een bankje. Die heet miyu..nogwat. Die is ook best een goeie keep, met lvl 1 heeft zij 11 catch. Nimrook wil ik ook, want tegen de al bhed scoor ik nooit ;(
Met Jecht Shot hou ik altijd net 3 of 2 SH over, best wel goede goalie. Die van de Guado's is juist weer niet goed, met Linna scoor ik makkelijk vanaf de middellijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:48 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Dingen voor wakka kreeg ik best wel redelijk snel. Meestal in Tournamenten. Maar het staat los van de ingame wakka. Dus in mijn geval is wakka niet goed in battles maar heb ik wel al zijn overdrives. Wakka is ook niet verplicht, maar zijn Salaris van 1 Gil is bijna niets dus waarom zou je hem niet een contract van 99 games geven he? :P
Ik heb pas 1 tournooi gewonnen/gespeeld, ik kan dus nog ff wachten :)
Je kan maar uit 8 spelers kiezen dus daarom heb ik wakka niet in m'n team. Elke speler die ik wil bied ik gelijk een contract voor 99 games aan :) Geld zat (in het spel). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
De Ronso Fangs zijn zo ontzettend langzaam :Z Het is ook leuk om te zien dat die Ronso's altijd door iedereen heen willen breaken. En dat lukt weleens niet (Wither tackle) en dan heb je de volgende keer na een tackle de bal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:56 schreef SilverMaster het volgende:
De Ronso Fangs zijn zo ontzettend langzaam :Z Het is ook leuk om te zien dat die Ronso's altijd door iedereen heen willen breaken. En dat lukt weleens niet (Wither tackle) en dan heb je de volgende keer na een tackle de bal :P.
In het begin is dat wel irritant. Dan heeft die middelste 20 punten. Die breekt dan altijd door je verdediging, maar schieten kan die gelukkig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 19:59 schreef lun het volgende:

[..]

In het begin is dat wel irritant. Dan heeft die middelste 20 punten. Die breekt dan altijd door je verdediging, maar schieten kan die gelukkig niet :)
Ja hij heeft 4 SH ofzo. Wat is trouwens de duurste speler die je bent tegen gekomen? Volgens mij was Basik Ronso (Luca haven) een van de duurste met 3500 Gil. Hoger heb ik ze niet gezien iig. Ook leuk om te zien hoe Brother met 76 speed alle Ronso's eruit zwemt die standaard 40 hebben, vervolgens pass ik naar wakka en doet wakka venom shot... goal :) Sneaky tacktiek maar wakka moet toch op een manier aan exp komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Topic in topic* :P
Welk gevecht uit de hele FF serie vinden jullie het mooist?
Ik zelf het gevecht met Jenova In Final Fantasy VII na Aeris is gedood ,heel triest muziekje heel erg stil ook...echt mooi vond ik dat..zit nu naar Aeris Death.mp3 te luisteren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:02 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ja hij heeft 4 SH ofzo. Wat is trouwens de duurste speler die je bent tegen gekomen? Volgens mij was Basik Ronso (Luca haven) een van de duurste met 3500 Gil. Hoger heb ik ze niet gezien iig.
Ik heb eigenlijk nooit op de prijs gelet. Als ik er eentje wil dan zet ik em gewoon op 99 en let niet op de prijs. Dit is 1 van de voordelen van multi-miljonair zijn in het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 20:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zelf het gevecht met Jenova In Final Fantasy VII na Aeris is gedood ,heel triest muziekje heel erg stil ook...echt mooi vond ik dat..zit nu naar Aeris Death.mp3 te luisteren :'(
Hmm dat zou ik zo niet weten. Maar ik moet elke keer wel een ;( laten als ik "Cusa tyo dra tnays femm aht" beluister van deel 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
****50 uur****
Kheb net Sin verslagen.
Wat is dat een wuss zeg en ik heb niet eens gelevel'ed in het spel zelf.
Maar dat stuk erna is wel vrij lastig zeg, allemaal best wel sterke fiends :(
Moet ik me ook nog ergens anders op voorbereiden? zoals Yu Yevon? is die sterk of helemaal niet?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op donderdag 27 juni 2002 20:22 schreef __00__ het volgende:
****50 uur****
Kheb net Sin verslagen.
Wat is dat een wuss zeg en ik heb niet eens gelevel'ed in het spel zelf.
Maar dat stuk erna is wel vrij lastig zeg, allemaal best wel sterke fiends :(
Moet ik me ook nog ergens anders op voorbereiden? zoals Yu Yevon? is die sterk of helemaal niet?
****SPOILER****

Tegen Yu Yevon kan je niet dood want je hebt Auto Life. Maar daarvoor heb je wel een eindbaas waartegen je wel dood kan. Eerst met 60.000hp en daarna met 120.000. Maar dat is een kwestie van Aeon's overdrives :) Ik zal niet teveel verklappen want anders is het niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:17 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Hmm dat zou ik zo niet weten. Maar ik moet elke keer wel een ;( laten als ik "Cusa tyo dra tnays femm aht" beluister van deel 10.
Eg jeht rad aehta huk cdaatc ank asudeuhaam...syyn cehtc yhudran cduno dulr aah cdig sehtan. Eg rap eek aahc jyh ta clruuhraet gihhah kaheadah WUHTAN jad da pymah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
spoilertje
Het allerlaatste gevecht in FF7 dat je met cloud solo tegen sephiroth gaat vechten ;) , jammer dat hij in 1 omnislash dood ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:26 schreef Elander het volgende:

[..]

spoilertje
Het allerlaatste gevecht in FF7 dat je met cloud solo tegen sephiroth gaat vechten ;) , jammer dat hij in 1 omnislash dood ging
Die is ook cool ,de cilmax,maar dat is de bedoeling van Square dat ie in 1 keer dood ging....heb omnislash nog op video staan :D :o

PS.
Ik denk dat na 5 jaar het geen spoiler meer is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:28 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Die is ook cool ,de cilmax,maar dat is de bedoeling van Square dat ie in 1 keer dood ging....heb omnislash nog op video staan :D :o

PS.
Ik denk dat na 5 jaar het geen spoiler meer is :o
Inderdaad denk het ook niet maar kreeg laatst ook reacties toen ik een "spoiler" van FF7 geplaatst had 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu trouwens de aeon anima en de magus sisters , en yuna haar celestial wapen , wow dat wapen is echt handig :) , en de overdrive van anima is ook heel erg super , doet volgens mij echt heel veel meer schade dan bahamut :) , heb magus sisters overdrive nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:49 schreef Elander het volgende:
Heb nu trouwens de aeon anima en de magus sisters , en yuna haar celestial wapen , wow dat wapen is echt handig :) , en de overdrive van anima is ook heel erg super , doet volgens mij echt heel veel meer schade dan bahamut :) , heb magus sisters overdrive nog niet gezien
Als je in het spel zelf zo tegen het einde over Mushroom rock road wil kom je ze tegen en kun je tegen ze vechten. Toen heb ik ze een keer een overdrive zien doen...duurde 5 minuten die animatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hmmm, ik zal het nog maar een keer spelen, en dan op de uitgebreide manier :D
Nu deed ik het alleen maar om het einde te zien en uit te spelen. Daarna ga ik net zoals bij FF7,8,9 het met alle opties en side-quests spelen, zodat ik nog meer plezier heb :D

Ik vond die Seymour Flux en die Yunalesca trouwens maar een makkie, die stelden net als Sin niet zoveel voor. Als je maar nadenkt bij wat je doet :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 21:00 schreef __00__ het volgende:
Nu deed ik het alleen maar om het einde te zien en uit te spelen. Daarna ga ik net zoals bij FF7,8,9 het met alle opties en side-quests spelen, zodat ik nog meer plezier heb :D

Ik vond die Seymour Flux en die Yunalesca trouwens maar een makkie, die stelden net als Sin niet zoveel voor. Als je maar nadenkt bij wat je doet :)
Doe ik ook altijd,eerst voor het verhaal en daarna ALLES,sidequest etc. Dat wordt meestal een savegame van 100 uur.
Btw weten jullie wat de officele FFX strategy guide is?De officele dus...

*zit nu allemaal mp3's van FFVI t/m X te luisteren , :D
*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 21:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd,eerst voor het verhaal en daarna ALLES,sidequest etc. Dat wordt meestal een savegame van 100 uur.
Btw weten jullie wat de officele FFX strategy guide is?De officele dus...

*zit nu allemaal mp3's van FFVI t/m X te luisteren , :D
*
Officiele is die van Bradygames.

En ik luister heel de week al naar mp3'tjes van FF6t/m11 :)
(om in de mood te blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu te luisteren naar One Winged Angel ,de eind theme van Final Fantasy VII met Sephiroth ,de orkest versie:
M-E-E-S-T-E-R-L-I-J-K!

Kan ik die guide online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 21:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit nu te luisteren naar One Winged Angel ,de eind theme van Final Fantasy VII met Sephiroth ,de orkest versie:
M-E-E-S-T-E-R-L-I-J-K!

Kan ik die guide online bestellen?
Heb die guide van piggyack , ziet er super uit (heb hem gekocht als collecter item) netjes alles op een rijtje en erg overzichtelijk met alle secrets (heb ze nog niet allemaal gelezen want heb nog niet alle secrets gedaan ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 21:39 schreef Elander het volgende:

[..]

Heb die guide van piggyack , ziet er super uit (heb hem gekocht als collecter item) netjes alles op een rijtje en erg overzichtelijk met alle secrets (heb ze nog niet allemaal gelezen want heb nog niet alle secrets gedaan ;p)
Die officele is van Piggyback(net zoals FFIX) ,niet van brady...zie hem hier staan bij Dimension Plus ,heb hem meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 21:45 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Die officele is van Piggyback(net zoals FFIX) ,niet van brady...zie hem hier staan bij Dimension Plus ,heb hem meteen besteld :)
Goede keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 20:17 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

ug verg li ro ti bciohum ted ug mylitea dni thiel zucc irt theeu ;(

en we zijn al bijna toe aan een deel 2 *D

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:21 schreef Marruk het volgende:

[..]

ug verg li ro ti bciohum ted ug mylitea dni thiel zucc irt theeu ;(

en we zijn al bijna toe aan een deel 2 *D
Verkeerd om vertaald vriend ;)

[edit]
Ik zet zo ook even mijn 'tribute to FFX' muziekie online...in navolging van de fanmovie...dus iedereen wakker blijven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 27 juni 2002 22:36 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Verkeerd om vertaald vriend ;)

[edit]
Ik zet zo ook even mijn 'tribute to FFX' muziekie online...in navolging van de fanmovie...dus iedereen wakker blijven! :P
en jij heb jecht de hele tijd verkeerd zitten te vertalen :P

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 30 mp3's met FF muziek geleeched 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op donderdag 27 juni 2002 21:00 schreef __00__ het volgende:
Als je het heel erg volledig wilt spelen moet je de strategy guides van David Cassady hebben. Deze zijn echt perfect en slaan geen detail over in het spel.

ISBNnetjes:
FF7: 1566867827
FF8: 1566869625

Zijn wel bij iedere boekenzaak of Proxis te koop. Echt een aanradertje, ik heb ze allebei!

Spijtig genoeg is hij ermee gestopt na FF8 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:00 schreef Bass64 het volgende:

[..]

en jij heb jecht de hele tijd verkeerd zitten te vertalen :P
Integendeel...ik vertaal niks verkeerd, want ik snap de taal. Een simpel letter-omzet-programmaatje snapt de taal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op donderdag 27 juni 2002 23:31 schreef MrRudi het volgende:
Integendeel...ik vertaal niks verkeerd, want ik snap de taal. Een simpel letter-omzet-programmaatje snapt de taal niet.
Dude, het is een spel-le-tje! De taal be-staat niet! Sim-pel! Get a life! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit iedereen nu in FFX , zit nu hier

kleine spoiler kans mischien
ben nu op een speeltijd van 64 uur en 31 minuten
Ik zit nu als een gek in omega dungeon te expen (veel key sphere's droppen er btw) en gebruik eigenlijk alleen maar Tidus , Yuna , Auron , Yuna heeft op het moment de meeste hp in me party :? en black magic , heb alle aeons nu gehaald (wel jammer dat je de dark aeons niet zelf krijgt)
Heb nu de volgende stats
Tidus : 3720hp 212mp (heeft celestial wapen)
Yuna : 5575hp 604mp (heeft celestial wapen)
Auron : 5430hp 213mp (geen celestial wapen)

Iemand een beetje een idee van quests die ik nu kan doen of goede plekken om betere equipment te krijgen , ben nu bezig op tidus met auto phoenix , break hp limit maar zit nog te zoeken hoe auto haste en ribbon te krijgen (nee wil het "nog" niet in me strategy guide op zoeken >:) )

En nee dit is niet een show off reply van o kijk eens wat een stats etc ik heb (ze sucken trouwens :+ ) ben wel benieuwd hoe het met iedereen ze characters zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:32 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Dude, het is een spel-le-tje! De taal be-staat niet! Sim-pel! Get a life! :D
hehe...dat snap ik ook wel, maar je moet ook begrijpen dat het voor een linguist als ik zelf best een uitdaging is om een slechts gedeeltelijk uitgewerkte taal (dialect) volledig uit te werken, en te leren :D That's the fun of it. Ik wil de kop van Hironobu op de E3 2003 wel eens zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ik wil ook FFX
damn
maar ik heb momenteel geen geld voor een PS2 :(
ff sparen dan maar
FFX is trouwens het enige spel waarvoor ik een PS2 zou kopen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:53 schreef Phusebox het volgende:
ik wil ook FFX
damn
maar ik heb momenteel geen geld voor een PS2 :(
ff sparen dan maar
FFX is trouwens het enige spel waarvoor ik een PS2 zou kopen
MGS2 niet ? :)

edit:

Okay FFX lovers:

My tribute to FFX: HIER te downloaden (mp3)

Laat maar weten wat je ervan vindt, ik heb me aardig uitgeleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:59 schreef MrRudi het volgende:

[..]

MGS2 niet ? :)

edit:

Okay FFX lovers:

Me IE loopt de hele tijd vast erdoor...en waar is de mp3?Het is een QT bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:17 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Me IE loopt de hele tijd vast erdoor...en waar is de mp3?Het is een QT bestand.
Dan moet je in je browser eens niet instellen dat QT alle audio bestanden opent :( het is gewoon een mp3. Doe anders rechtermuisknop -> save target as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dan moet je in je browser eens niet instellen dat QT alle audio bestanden opent :( het is gewoon een mp3. Doe anders rechtermuisknop -> save target as
Sorry..wou je niet kwaad maken hoor.. :o :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:31 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Sorry..wou je niet kwaad maken hoor.. :o :7
het boze gezichtje was meer tegen meneer Apple bedoeld met z'n Quicktime...ik heb het ook gehad dat die zich 'zomaar' alle bestanden toeeigende...meuk programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dus wel dingen voor wakka winnen zonder hem in je team te hebben. Zojuist een overdrive voor wakka gewonnen. In de finale, 2de keer overtime en in de laatste 2 seconden ging de bal erin >:) die al bhed zijn echt goed, zelfs zonder nimrook. Ze hebben nu ene durren ofzo en die heeft 20 als normale catch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was ook alweer de snelste manier om Seymour Flux te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
emz, alle aeons in overdrive wilde bij mij wel lukken :) Eerst ff mental break doen op hem als dat werkt (weet niet meer zeker).
Je zult geen spijt hebben van piggyback ffx guide, ziet er heel gelikt uit en echt alles staat erin.
Zit nu bij die yunalesca, eerste transformatie ging nog, maar na een tijd nadat ze op dat onwijs grote hoofd zit ging het minder. Had ik blijkbaar iedereen uit zombie mode gehaald en deed zij leuk instant death. Spreuk spreekt voor zich :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 27 juni 2002 23:31 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Oftewel: namen worden niet vertaald (omgezet) voor diegene die dat nog niet doorhadden :)

Maaruh MrRudi: Jij vertaalt je eigen messages zelf?? Al zo hard op de taal zitten studeren?? Pff.. ben al blij dat ik de helft kan lezen ingame.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 27 juni 2002 23:59 schreef MrRudi het volgende:

[..]

edit:

Okay FFX lovers:

starting to download :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in fanfics, kom dan over een tijdje es kijken op http:\\www.ffxrpg.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
woei!! muhaha, over geluk gesproken. Net een blitzbalwedstrijd gespeeld en gewonnen met 4-3. Echt precies! (precies!) in de 5e minuut van de tweede helft klonk er het geluid van een doelpunt wat tidus met zijn jecht shot had gemaakt.

* Marruk was toen erg happy :7

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 28 juni 2002 11:36 schreef Marruk het volgende:
woei!! muhaha, over geluk gesproken. Net een blitzbalwedstrijd gespeeld en gewonnen met 4-3. Echt precies! (precies!) in de 5e minuut van de tweede helft klonk er het geluid van een doelpunt wat tidus met zijn jecht shot had gemaakt.

* Marruk was toen erg happy :7
Ik heb ook weleens de toeter gehoord toen ie er net nog niet in zat. Stopte de animatie net voor de goalie. Die bal was er echt ingegaan maar ik stond toch al met 4-0 voor ofzo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 08:55 schreef Creepy het volgende:

[..]

Oftewel: namen worden niet vertaald (omgezet) voor diegene die dat nog niet doorhadden :)

Maaruh MrRudi: Jij vertaalt je eigen messages zelf?? Al zo hard op de taal zitten studeren?? Pff.. ben al blij dat ik de helft kan lezen ingame.
Jah...alleen de uitspraak is nog redelijk lastig, met de paar zinnen in FFX die in Al Bhed worden uitgesproken moet je zo redelijk mogelijk vaststellen hoe letters los EN letters achter elkaar worden uitgesproken...best lastig, maar ik ben een end. Nu met werkwoordsvervoegingen bezig. Er is zeker niet toevallig iemand die een Engelse woordenlijst van 10.000+ woorden heeft liggen he? :)

Ennuh..iemand nog een mening over m;n muziek of interesseert het geen hond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
Op vrijdag 28 juni 2002 12:44 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Jah...alleen de uitspraak is nog redelijk lastig, met de paar zinnen in FFX die in Al Bhed worden uitgesproken moet je zo redelijk mogelijk vaststellen hoe letters los EN letters achter elkaar worden uitgesproken...best lastig, maar ik ben een end. Nu met werkwoordsvervoegingen bezig. Er is zeker niet toevallig iemand die een Engelse woordenlijst van 10.000+ woorden heeft liggen he? :)

Kan geen mp3 beluisteren op mn werk. Dat doe ik wel als ik thuis ben :)
Ben benieuwd, gamemusic(met name japans)blijft toch mn favoriet (van SNK tot aan Konami ;p )

Iemand toevallig Penance al verslagen zonder Yojimbo.
Ik heb toch vaak problemen om bij Dark Aeons de volle 99999 te slaan. Strenght en piercing helpen niet. Met Tidus sla ik bij die bazen tussen 10000 tot 25000 en Wakka gaat van 25000 - 50000. Vreemd wat qua strekte zijn ze ongeveer hetzelfde. Alle andere bazen zijn (duidelijk) zwakker want die raak ik wel bijna altijd voor 99999.

Ik heb helaas voor Dark Anima en Penance, Yojimbo's Zanmato moeten gebruiken. Ik had het liever zonder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[..]

Nu met werkwoordsvervoegingen bezig. Er is zeker niet toevallig iemand die een Engelse woordenlijst van 10.000+ woorden heeft liggen he? :)
Helaas :P
Nog niet beluisterd.. zit op m'n werk.. zal vanavond of morgen ff luisteren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eens eerder zei zijn de huidige action figures niet erg mooi. Meestal komen ze ook in series uit, en ik zag net toevallig een pupke van de volgende serie: Seymour Evolution!

Afbeeldingslocatie: http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_a072723195ef92d59056c01329142357/i-2.JPG

Ziet er een stuk beter uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAA

NA 161 fucking lightning bolts te hebben gemist werd ik geraaaaaaakt .... &@$**($@^(**(&&*!&*%!$&*!&*!%&*!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op donderdag 27 juni 2002 20:58 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Als je in het spel zelf zo tegen het einde over Mushroom rock road wil kom je ze tegen en kun je tegen ze vechten. Toen heb ik ze een keer een overdrive zien doen...duurde 5 minuten die animatie :(
damn zijn dat de magus sisters? Ik wist niet wat me overkwam toen ik die opeens tegenkwam, zoŽn delta attack, damn lol dat was de eerste keer dat ik ooit 99999 damage zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 28 juni 2002 13:49 schreef MM- het volgende:

[..]

damn zijn dat de magus sisters? Ik wist niet wat me overkwam toen ik die opeens tegenkwam, zoŽn delta attack, damn lol dat was de eerste keer dat ik ooit 99999 damage zag :D
en dat 6 keer achter mekaar :7

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

ja eerst kom ik dark valefor tegen zonder te saven, en nu dark ifrit :D damn! mag ik weer alle beesten op bikanel gaan capturen.

MrRudi, die mp3 was aardig geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 14:01 schreef MM- het volgende:
ja eerst kom ik dark valefor tegen zonder te saven, en nu dark ifrit :D damn! mag ik weer alle beesten op bikanel gaan capturen.

MrRudi, die mp3 was aardig geslaagd :)
Thanx :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Klinkt chill dat muziekje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 14:30 schreef Vuerro het volgende:

[..]

Klinkt chill dat muziekje :7
hehe thanx :) ik ben meestal nooit tevreden maar hoe vaker ik deze hoor hoe leuker ik hem zelf vind :) das een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:03 schreef shingo het volgende:

Iemand toevallig Penance al verslagen zonder Yojimbo.
Ik heb toch vaak problemen om bij Dark Aeons de volle 99999 te slaan. Strenght en piercing helpen niet. Met Tidus sla ik bij die bazen tussen 10000 tot 25000 en Wakka gaat van 25000 - 50000. Vreemd wat qua strekte zijn ze ongeveer hetzelfde. Alle andere bazen zijn (duidelijk) zwakker want die raak ik wel bijna altijd voor 99999.

Ik heb helaas voor Dark Anima en Penance, Yojimbo's Zanmato moeten gebruiken. Ik had het liever zonder gedaan.
Wie is Penance? Heb je de andere DA wel normaal kunnen verslaan zonder dat je 99.999 per keer van ze af haalt?

10.000 - 50.000 is wel erg weinig vind ik, om een DA te kunnen verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
blitzball wordt wel steeds leuker naarmate je het meer speelt :) Ik blitz nu alleen wel meer dan ik het gewone verhaal lees. Bij vrijwel iedere save sphere wel 1 of 2 potjes. Iemand trouwens enig idee waar ik nimrook kan vinden als ik hem wil hebben voor op het doel? in 'rusa' misschien? owh, en wie gaat deel 2 openen?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:15 schreef Marruk het volgende:
blitzball wordt wel steeds leuker naarmate je het meer speelt :) Ik blitz nu alleen wel meer dan ik het gewone verhaal lees. Bij vrijwel iedere save sphere wel 1 of 2 potjes. Iemand trouwens enig idee waar ik nimrook kan vinden als ik hem wil hebben voor op het doel? in 'rusa' misschien? owh, en wie gaat deel 2 openen?
In je airship. Ik heb ook een hele tijd naar hem gezocht, blijkt ie gewoon in je schip te zitten. :) Ik speel het nu ook steeds vaker. Ik dacht dat ik het spel al wel uit m'n ps2 kon halen nadat ik nemesis verslagen had, maar door BB blijft ie d'r nog wel een tijdje in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ,ik ga denk ook maar eens aan me BB carriëre denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
mmm ,ik ga denk ook maar eens aan me BB carriëre denken...
ik heb net nog lekker een cactuar vermoord >:) >:)

de eerste keer onstnapte de kleine maar de 2e keer had ik valefor's overdrive maar gebruikt om er zeker van te zijn dat ie dood was >:) >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:36 schreef Marruk het volgende:

[..]

ik heb net nog lekker een cactuar vermoord >:) >:)

de eerste keer onstnapte de kleine maar de 2e keer had ik valefor's overdrive maar gebruikt om er zeker van te zijn dat ie dood was >:) >:)
JIJ!...jij..vui...jij.... ;( ....
/me R.I.P. 1845 - 2002

Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/cactstuffed-white.jpg

/me in vrede vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Woeeehoeee...Anima rulezzz; heb ff een filmpje gemaakt waar je hem een beetje schade ziet doen tegen een van de bosses van de Battle Arena;

let maar niet op de kwaliteit van het filpmje... allemaal rare kleuren doordat ik me tv film enzo;
http://www.xs4all.nl/~wognum/anima.avi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:37 schreef . w o u t e r . het volgende:
Woeeehoeee...Anima rulezzz; heb ff een filmpje gemaakt waar je hem een beetje schade ziet doen tegen een van de bosses van de Battle Arena;

let maar niet op de kwaliteit van het filpmje... allemaal rare kleuren doordat ik me tv film enzo;
http://www.xs4all.nl/~wognum/anima.avi :P
Mozes knetter!Dik 1.5 miljoen pffff.Waar kan ik btw Anima halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 17:49 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Mozes knetter!Dik 1.5 miljoen pffff.Waar kan ik btw Anima halen?
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/27609.html

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand dit misschien? Als ik iemand moet "marken" op de tegenstander, moet ik dan letter op de blauwe techs of de witte? Ik denk zelf de blauwe, maar ik merk weinig verschil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:37 schreef lun het volgende:
Weet iemand dit misschien? Als ik iemand moet "marken" op de tegenstander, moet ik dan letter op de blauwe techs of de witte? Ik denk zelf de blauwe, maar ik merk weinig verschil :?
Op de blauwe...dat zijn de techs die je kan leren. Op het moment dat de tegenstander zo'n techniek dan uit gaat voeren komt er linksboven 'techcopy!' te staan, dan moet je op X drukken om hem te leren. Als de level van de tegenstander hoger is dan je eigen level lukt het niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:39 schreef MrRudi het volgende:
Op de blauwe...dat zijn de techs die je kan leren. Op het moment dat de tegenstander zo'n techniek dan uit gaat voeren komt er linksboven 'techcopy!' te staan, dan moet je op X drukken om hem te leren. Als de level van de tegenstander hoger is dan je eigen level lukt het niet trouwens.
Oh dat wist ik dus niet |:( Zo kan ik dus nieuwe dingen leren :) ff proberen. Ik altijd maar denken van "wat knippert daar nou steeds" :z

Edit
ik ben ook pas achter gekomen dat de jecht shot een verdediger kan uitschakelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:57 schreef lun het volgende:

[..]

Oh dat wist ik dus niet |:( Zo kan ik dus nieuwe dingen leren :) ff proberen. Ik altijd maar denken van "wat knippert daar nou steeds" :z

Edit
ik ben ook pas achter gekomen dat de jecht shot een verdediger kan uitschakelen :z
Twee zelfs :) daarom is ie zo makkelijk...met 1 break kun je toch 3 mensen uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
En met Jecht Shot 2 kan je 3 mensen neerhalen, krijg je nog meer SH en word de bal ook onzichtbaar ofzo. Kost alleen wel 999HP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 19:17 schreef SilverMaster het volgende:
En met Jecht Shot 2 kan je 3 mensen neerhalen, krijg je nog meer SH en word de bal ook onzichtbaar ofzo. Kost alleen wel 999HP :P
Wanneer krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:09 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Twee zelfs :) daarom is ie zo makkelijk...met 1 break kun je toch 3 mensen uitschakelen
Hehe thx, tis idd veel makkeljker. Heb net ook mijn eerste tech geleerd 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 28 juni 2002 19:41 schreef lun het volgende:

[..]

Hehe thx, tis idd veel makkeljker. Heb net ook mijn eerste tech geleerd 8-)
Je moet alle key techniques gaan leren van iedereen, want dan kan je ook andere skills leren. Dus als je bijvoorbeeld key technique drain tackle voor wakka haalt kan hij bijvoorbeeld sphere shot leren (ik doe maar een gooi, het gaat om het idee)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.