Jij schiet gewoon niet opOp maandag 24 juni 2002 19:00 schreef Creepy het volgende:
Pff.. is iedereen nou zo ver, of schiet ik gewoon niet op?
Zit net in de dessert na de eerste Seymour. Kreeg ff m'n kont geschopt door een cactaur.. de 10.000 needles counter is niet fijn
Verwijderd
<---------Op maandag 24 juni 2002 19:00 schreef Creepy het volgende:
Pff.. is iedereen nou zo ver, of schiet ik gewoon niet op?
Zit net in de dessert na de eerste Seymour. Kreeg ff m'n kont geschopt door een cactaur.. de 10.000 needles counter is niet fijn
Verwijderd
Life kon je eigenlijk vervangen met Phoenix down, kost maar 100 per stuk. Pray, tja, gebruik je die vaak? Bij mij healt pray bijna niks.Op maandag 24 juni 2002 18:53 schreef Madje het volgende:
had life en pray niet voor yuna, vind het ook kut dat ik nu voor de 3de keer tegen seymour moet.. word saai als je steeds dezelfde gast tegen komt
Er mist een 0 in je sigOp maandag 24 juni 2002 19:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
<---------
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Ik gebruik Pray absoluut nooit...Al Bhed potions, werken veel beter (zijn ook een stuk duurder trouwens).Op maandag 24 juni 2002 19:22 schreef lun het volgende:
[..]
Life kon je eigenlijk vervangen met Phoenix down, kost maar 100 per stuk. Pray, tja, gebruik je die vaak? Bij mij healt pray bijna niks.
edit:
En nu ik m'n fanmovie af heb denk ik dat ik maar een Enigma style arrangement ga maken met het Hymne of the Fayth
En nu ik m'n fanmovie af heb denk ik dat ik maar een Enigma style arrangement ga maken met het Hymne of the Fayth
Verwijderd
Nee ,ik baseer dit op Final Fantasy VII (beste spel ooit)waar de Cactuars nog niet geëvolueerd waren om de beruchte 10000 needles uit te voeren.Jumbo Cactuar (Final Fantasy VIII) had wel de mogelijkheid om de Ker Plunk (Op maandag 24 juni 2002 19:33 schreef __00__ het volgende:
[..]
Er mist een 0 in je sig
Cactuar had ook de 1000 needles attack in FFIX... dat was uit mijn hoofd gezegd ook een blue magic ability voor Quina, kupo.
Kupo! (dat herinnert me er aan dat ik FF IX nog steeds moet uitspelen.....)
Maar in FF X doen ze echt 10.000 damage.. gromz.. iedereen in 1 keer dood dus.. volgende keer maar weg rennen
Tenzij iemand een hint heeft om een cactaur neer te slaan. Threaten was ie imune voor in elk geval.. straks nog eens sleep proberen....
Maar in FF X doen ze echt 10.000 damage.. gromz.. iedereen in 1 keer dood dus.. volgende keer maar weg rennen
Tenzij iemand een hint heeft om een cactaur neer te slaan. Threaten was ie imune voor in elk geval.. straks nog eens sleep proberen....
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Jouw contact persoon ook nietOp maandag 24 juni 2002 19:17 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Jij schiet gewoon niet op
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Je zal een hoge luck moeten hebben en dat soort dingen,slow helpt meestal wel en je moet hem in meestal in 1 keer dood maken anders rent ie waarschijnlijk weg...MAAR LAAT IK HET NIET MERKEN DAT JIJ EEN VAN MIJ BROEDERS IN DE PAN HAK!Op maandag 24 juni 2002 20:43 schreef Creepy het volgende:
Kupo! (dat herinnert me er aan dat ik FF IX nog steeds moet uitspelen.....)
Die cactussen zijn easy man... heb er al 8 gecapturedOp maandag 24 juni 2002 20:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je zal een hoge luck moeten hebben en dat soort dingen,slow helpt meestal wel en je moet hem in meestal in 1 keer dood maken anders rent ie waarschijnlijk weg...MAAR LAAT IK HET NIET MERKEN DAT JIJ EEN VAN MIJ BROEDERS IN DE PAN HAK!
Verwijderd
In ffx is er ook een Cactaur King. Die heeft een soort overdrive, dan doet ie 99.999 needles. 3 x raden hoeveel je daarvan afgaat
Op maandag 24 juni 2002 20:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je zal een hoge luck moeten hebben en dat soort dingen,slow helpt meestal wel en je moet hem in meestal in 1 keer dood maken anders rent ie waarschijnlijk weg...MAAR LAAT IK HET NIET MERKEN DAT JIJ EEN VAN MIJ BROEDERS IN DE PAN HAK!

Hmm.. ik doe onder de 100 damage bij die cactaur.. taaie beestjes... dus ik zal ze nog ff met rust laten
edit:
Want capturen ben ik nog niet aan toe
Want capturen ben ik nog niet aan toe
Verwijderd
FFX is meteen een van me favoriete spellen nu,kga meteen nu spelen.(waar is ie btw?).Op maandag 24 juni 2002 20:48 schreef lun het volgende:
In ffx is er ook een Cactaur King. Die heeft een soort overdrive, dan doet ie 99.999 needles. 3 x raden hoeveel je daarvan afgaat
Verwijderd
Hehe, je moet em unlocken in de monster arenaOp maandag 24 juni 2002 20:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
FFX is meteen een van me favoriete spellen nu,kga meteen nu spelen.(waar is ie btw?).
Ben alleen vergeten wanneer ik em kreeg. Volgens mij toen ik de fiends van de thunder plains had gevangen. Maar dat weet ik niet 100% zeker
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!Op maandag 24 juni 2002 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit soort taferelen wil ik dus niet zien hè:
[afbeelding]
Weet je wat ik ook nog steeds überbruut vind?

heftig! heb je die zelf of heppie hem op een site gevonden? Dan wil ik er ook meteen een ring bijOp maandag 24 juni 2002 21:21 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!
[afbeelding]
Kupo!
TMAXTINT
Verwijderd
Dan wil ik hem ookOp maandag 24 juni 2002 21:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
heftig! heb je die zelf of heppie hem op een site gevonden? Dan wil ik er ook meteen een ring bij
Staat eigenlijk wel cool,Cactuar zonder stekels
Ik sloeg die catcuar gewoon in 1x dood met auron? misschien luck weet niet ben hem pas 1x tegengekomen.
Overdrive van Tidus....Op maandag 24 juni 2002 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit soort taferelen wil ik dus niet zien hè:
[afbeelding]
Je krijgt er wel flink wat AP voor.. als ik dat geweten had, had ik de rest eerst laten defenden hehe..
Verwijderd
U zult rijkelijk beboet worden voor deze heidense daden...Op maandag 24 juni 2002 21:57 schreef Creepy het volgende:
[..]
Overdrive van Tidus....
Je krijgt er wel flink wat AP voor.. als ik dat geweten had, had ik de rest eerst laten defenden hehe..
grr fok fok
kut stuk voor de ulimate creater
je kom onder weg geen save points tegen
alleen maar sterke vijanden (zit op 50 uur)
en dan kom je bij de final baas... doet hij een limit break allemaal dood.. je kan er dus echt niks tegen doen
en dan kom je bij de final baas... doet hij een limit break allemaal dood.. je kan er dus echt niks tegen doen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Met een aeon blokken?!Op maandag 24 juni 2002 22:02 schreef Bass64 het volgende:
grr fok fok
kweet alleen niet welke final baas je bedoelt?!
Rijkelijk ja.. veel AP, een extra wapen, en nog wat spheres, wat wil j enog meerOp maandag 24 juni 2002 22:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
U zult rijkelijk beboet worden voor deze heidense daden...
Knaadehkc
Cu, e fyc cinvehk dra ehdanhad duhekrd frah e cdispmat ibuh y sanlryhteca ceda fedr zafamno. Ed ec dra uvveleym ceda uv cxiyna (bmyouhmeha) cu ev oui yna ehdanacdat eh sanlryhteca zicd ku du cxiynacuvd. Drao ryja kud cusa ehdanacdehk cdivv.
Yht fryd cruimt e tu fedr dra lrulupunyla e lyh'd feh. ed ec kuehk du lucd sa y luhdnumman cruimt drec luhdehia.
yht gan bmihg, oui tuh'd ryja du keja res 250.000 kem pid oui kuddy pynkyeh fedr res. ku rekran aylr desa
Kuutpoa
Cu, e fyc cinvehk dra ehdanhad duhekrd frah e cdispmat ibuh y sanlryhteca ceda fedr zafamno. Ed ec dra uvveleym ceda uv cxiyna (bmyouhmeha) cu ev oui yna ehdanacdat eh sanlryhteca zicd ku du cxiynacuvd. Drao ryja kud cusa ehdanacdehk cdivv.
Yht fryd cruimt e tu fedr dra lrulupunyla e lyh'd feh. ed ec kuehk du lucd sa y luhdnumman cruimt drec luhdehia.
yht gan bmihg, oui tuh'd ryja du keja res 250.000 kem pid oui kuddy pynkyeh fedr res. ku rekran aylr desa
Kuutpoa
TMAXTINT
Verwijderd
Hoelang heb je het geprobeerd en wat is je beste tijd tot nu toe? Je moet soms een beetje geluk hebben met de plaatsing van de balonnen. Knal in ieder geval niet tegen een vogel op om 1 ballon te vangen.Op maandag 24 juni 2002 22:41 schreef Marruk het volgende:
yoa, pid ed ec rynt oui ghuf. Ajano desa e drehg OAC drec ec ed...pid drah ed'c zicd duu myda po sanamo caluhtcOp maandag 24 juni 2002 22:44 schreef lun het volgende:
[..]
Hoelang heb je het geprobeerd en wat is je beste tijd tot nu toe? Je moet soms een beetje geluk hebben met de plaatsing van de balonnen. Knal in ieder geval niet tegen een vogel op om 1 ballon te vangen.
TMAXTINT
Verwijderd
hehehe...en zoals ik net al zei over ICQ...ik ben net begonnen met m'n 'Guide to Al Bhed' met het eerste woordje dat ik ken:Op maandag 24 juni 2002 22:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
yoa, pid ed ec rynt oui ghuf. Ajano desa e drehg OAC drec ec ed...pid drah ed'c zicd duu myda po sanamo caluhtc
"Fam'lusa", prn: Vam-loe-saa, klemtoon op de middelste lettergreep, AlBhed voor 'Welcome'
WTF is dat voor taaltje, Al Bhad???
E ys naymmo ryjehk y rynt desa ihtancdyhtehk drec pewynna myhkiyka
E ys naymmo ryjehk y rynt desa ihtancdyhtehk drec pewynna myhkiyka
Verwijderd
Je kan AL Bhad ook in NL zetten hoor,iig ik heb 3010 gil.Is dat genoeg voor Yojimbo?Hoe lang moet ik überhaupt onderhandelen en op welke manier?
Hui sahcah tyh ruub eg tyd eg sunkah sezh BC2 sad VVQ aehtamezg gyh gubah, fyhd jnyyk sez head fyyn ted dyymdza ub cmyyd
. PDF, ujan tea Kneajan ryhkan, eg rap sad aah ganam kacbnugah uv eg aah ehguubyldea gyh pakehhah. Wutny tea pakuhhah ec myyd eg rad zimmea fadah, gibu.
Verwijderd
spoiler vraag ?
Ik probeer nu de aeon anima te halen maar hoor dat je onder andere een wisdom rod en een red armband moet hebben om de deur naar zijn kamer te openen , is dat zo en zo ja waar zou ik die kunnen kopen ? , heb namelijk al me overtollige items lopen verkopen die ik nooit gebruikte =/
Ik probeer nu de aeon anima te halen maar hoor dat je onder andere een wisdom rod en een red armband moet hebben om de deur naar zijn kamer te openen , is dat zo en zo ja waar zou ik die kunnen kopen ? , heb namelijk al me overtollige items lopen verkopen die ik nooit gebruikte =/
fff.bmyouhmeha.lusOp maandag 24 juni 2002 23:49 schreef Elander het volgende:
spoiler vraag ?

Verwijderd
Waar is die te koop ?Op maandag 24 juni 2002 21:21 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!
[afbeelding]
Kupo!
Zie hem in iedergeval niet meer op de site waar het plaatje vandaan komt staan
Wordt voor gezorgd. Als hij nog leverbaar is begin ik een inkoopactie.Op maandag 24 juni 2002 23:52 schreef Elander het volgende:
[..]
Waar is die te koop ?
Zie hem in iedergeval niet meer op de site waar het plaatje vandaan komt staan
is een secret placeOp maandag 24 juni 2002 22:06 schreef lun het volgende:
[..]
kweet alleen niet welke final baas je bedoelt?!
ageon heet het ofzo
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Houd me Aub op de hoogte als er een inkoop actie startOp maandag 24 juni 2002 23:53 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Wordt voor gezorgd. Als hij nog leverbaar is begin ik een inkoopactie.
Zie me profile voor contact info etc
Meer! 
Was me 1x gelukt om die cactuar dood te krijgen, was dom geluk d8 ik, of ik had silence gebruikt.. Nja hij was in ieder geval neer
Was me 1x gelukt om die cactuar dood te krijgen, was dom geluk d8 ik, of ik had silence gebruikt.. Nja hij was in ieder geval neer
volgens mij als je net in de woestijn komt zijn ze moeilijkOp dinsdag 25 juni 2002 00:21 schreef Madje het volgende:
Meer!
want ik ging een keer later terug in de woestijn en toen hadden ze nog maar iets van 800 levens.. ok als ik raak sloeg ging er nog 100 van af... maar 1 limit break en ze waren dood
Verwijderd
spoiler ?Op maandag 24 juni 2002 23:51 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
fff.bmyouhmeha.lus
Ben nu dus weer gaan kijken maar nog steeds hetzelfde probleem
Verwijderd
Ik geef het op...kom niet bij mij klagen als de Cactuar's zijn uitgestorven...Op dinsdag 25 juni 2002 00:21 schreef Madje het volgende:
Meer!
KILL!! KILL!!Op dinsdag 25 juni 2002 08:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik geef het op...kom niet bij mij klagen als de Cactuar's zijn uitgestorven...
Maar ff serieus, als er meer mensen geïnteresseerd zijn in de Griever ketting dan mogen ze me mailen. Ik heb van de webmaster begrepen dat ze tijdelijk uitverkocht zijn, en hij houdt me op de hoogte als er nieuwe aankomen. Degene die me ff een mailtje sturen worden op de hoogte gehouden als er een inkoopactie begint.
Plaatje
Ik had gister die Cactuar sidequest gedaan. Maar wist ik veel dat ik dat schattige beestjeOp dinsdag 25 juni 2002 08:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik geef het op...kom niet bij mij klagen als de Cactuar's zijn uitgestorven...

Nee, je moet met hem onderhandelen. Je moet hem eerst 125001 bieden, dan verlaagd hij zijn bod, en dan moet je 112501 bieden. Dan doet hij nog een bod dichtbij de 200000 en die moet je dan maar aanvaarden. Beetje prijzig idd.Op dinsdag 25 juni 2002 00:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Same here.maarre valt er met Yojimbo te onderhandelen met 3010 Gil?
Verwijderd
Dan is het misschien handig om je mail adres te laten zien,ik wil hem wel die ketting en ik zoek ook die Cactuar pluche die ik had neergezet.Khad er wel een op het net gevonden maar die was $29,- en zwaar lelijk gemaakt.Op dinsdag 25 juni 2002 09:59 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
KILL!! KILL!!
Maar ff serieus, als er meer mensen geïnteresseerd zijn in de Griever ketting dan mogen ze me mailen. Ik heb van de webmaster begrepen dat ze tijdelijk uitverkocht zijn, en hij houdt me op de hoogte als er nieuwe aankomen. Degene die me ff een mailtje sturen worden op de hoogte gehouden als er een inkoopactie begint.
Plaatje
Daar heb je profiles voorOp dinsdag 25 juni 2002 12:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dan is het misschien handig om je mail adres te laten zien,ik wil hem wel die ketting en ik zoek ook die Cactuar pluche die ik had neergezet.Khad er wel een op het net gevonden maar die was $29,- en zwaar lelijk gemaakt.
Maar alsnog: ted_ermers@tweakers.net
Verwijderd
Moet je wel je email adres aanzettenOp dinsdag 25 juni 2002 12:21 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Daar heb je profiles voor
Maar alsnog: ted_ermers@tweakers.net
hoe duur wordt die ketting dan? Ik ga denk ik ook ff bij de plaatselijke spelletjesboer hier vragen of ie aan zo'n ketting en ring kan komen van tidus. meer info http://www.squaresoft.com/playonline/merchandise/merchandise.htmlOp dinsdag 25 juni 2002 09:59 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
KILL!! KILL!!
Plaatje
klik daaro dan op jewelry
TMAXTINT
Verwijderd
Ik heb Yojimbo voor 195000 gil aangenomen. Dat geld is het probleem ook niet echt hoorOp dinsdag 25 juni 2002 11:42 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Ik had gister die Cactuar sidequest gedaan. Maar wist ik veel dat ik dat schattige beestjemoet neerhakken als ik hem te pakken had
Maar ik moest gewoon die Sigil hebben voor Rikku's Godhand. Heb er nu al 3 op 100%, Masamune, Nirvana en Godhand
maar nog niet de belangrijkste, de Calaldbord. Chocobo racen is zwaar frustrerend
[..]
Nee, je moet met hem onderhandelen. Je moet hem eerst 125001 bieden, dan verlaagd hij zijn bod, en dan moet je 112501 bieden. Dan doet hij nog een bod dichtbij de 200000 en die moet je dan maar aanvaarden. Beetje prijzig idd.
Maar goed, wel uitgespeeld nu dus
slik...toch uitgespeeld?Op dinsdag 25 juni 2002 13:45 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb Yojimbo voor 195000 gil aangenomen. Dat geld is het probleem ook niet echt hoorgewoon een rondje Mt. Gagazet of Omega Ruins en je hebt het bij elkaar zo ongeveer. Let er wel op dat je Yojimbo ook tijdens het vechten altijd moet betalen. Ik ben wel erg blij dat ik hem heb gehaald...want ik heb nu mda Yojimbo het spel uitgespeeld. Tweede incarnatie van de eindbaas vs Yojimbo -> BOEM -> weg eindbaas
Maar goed, wel uitgespeeld nu dusik zal verder niks over het einde zeggen hoewel ik er een hoop verschillende gedachten over heb...
maar zoals ik al zei, als je ff10 gezien hebt (ik denk niet snel) gauw aan nummer 8 gaan
TMAXTINT
Verwijderd
Je hoefde ze niet allemaal te vangen hoor (cactuars)Op dinsdag 25 juni 2002 11:42 schreef SilverMaster het volgende:
Ik had gister die Cactuar sidequest gedaan. Maar wist ik veel dat ik dat schattige beestjemoet neerhakken als ik hem te pakken had
Maar ik moest gewoon die Sigil hebben voor Rikku's Godhand. Heb er nu al 3 op 100%, Masamune, Nirvana en Godhand
maar nog niet de belangrijkste, de Calaldbord. Chocobo racen is zwaar frustrerend
Verwijderd
Hmmm ik kreeg net een motivatie boost toen ik iets las over FFX: International...wow dacht ik, een sequel! Maar het lijkt er meer op dat de PAL versie van FFX gewoon FFX: International *IS*...of ben ik nou gek?
Europese FFX = FFX InternationalOp dinsdag 25 juni 2002 15:10 schreef MrRudi het volgende:
Hmmm ik kreeg net een motivatie boost toen ik iets las over FFX: International...wow dacht ik, een sequel! Maar het lijkt er meer op dat de PAL versie van FFX gewoon FFX: International *IS*...of ben ik nou gek?
Verwijderd
Zonder extra eindeOp dinsdag 25 juni 2002 15:33 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Europese FFX = FFX International
Ik ben nu tegen Nemesis aan het vechten, zal wel lekker lang duren als ik niet dood ga

Verwijderd
Of het extra einde staat als hidden movie op de DVD...hoewel ze hem misschien hebben weggelaten, in alle berichten staat dat dat filmpje alleen in het japans is.Op dinsdag 25 juni 2002 15:34 schreef lun het volgende:
[..]
Zonder extra einde
Ik ben nu tegen Nemesis aan het vechten, zal wel lekker lang duren als ik niet dood ga
Nou ik heb vandaag dus een Playstation2 en Final Fantasy X hier liggen... ik begrijp er weinig van tot nu toe. Het begint met Titus, die heeft een Blitz-wedstrijd, dan komt er dat watergeval op 'm af wat Sin heet, en nu zit ik in één of andere kapel oid gevangen?
Straks maar es ff verderspelen.
Verwijderd
Ze hebben em weggelaten, omdat ze de engelse voiceactors niet meer wilde inhuren denk ik. Maar ja, ik heb em wel gezien met ondertitelingOp dinsdag 25 juni 2002 15:39 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Of het extra einde staat als hidden movie op de DVD...hoewel ze hem misschien hebben weggelaten, in alle berichten staat dat dat filmpje alleen in het japans is.
GVDOp dinsdag 25 juni 2002 15:46 schreef lun het volgende:
[..]
Ze hebben em weggelaten, omdat ze de engelse voiceactors niet meer wilde inhuren denk ik. Maar ja, ik heb em wel gezien met ondertiteling
Europa wordt gewoon ontzettend genaaid door ze, blijkt maar weer.
anyway, waar kan je dat filmpje downloaden?
schaam je, je hebt het nog maar net en zit nu alweer op GoT? speel het spelOp dinsdag 25 juni 2002 15:43 schreef SONiCB00M het volgende:
Nou ik heb vandaag dus een Playstation2 en Final Fantasy X hier liggen... ik begrijp er weinig van tot nu toe. Het begint met Titus, die heeft een Blitz-wedstrijd, dan komt er dat watergeval op 'm af wat Sin heet, en nu zit ik in één of andere kapel oid gevangen?
owh jah, in het begin snap je er misschien niet zoveel van maar daar komt wel verandering in.
offtopic:
wat voor tv hebben jullie eigenlijk allemaal? ik wil nu een 100 hz breedbeeld kopen van 700 euro of eentje van 850. Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een nieuwe tv?
wat voor tv hebben jullie eigenlijk allemaal? ik wil nu een 100 hz breedbeeld kopen van 700 euro of eentje van 850. Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een nieuwe tv?
TMAXTINT
Verwijderd
Ok..nu is het definitief. Ik koop een retourtje Japan en ga Square uitmoorden. Hoe durven ze! Japans versta ik verdomme ook wel! Hierrrrrrrrr met dat filmpje.Op dinsdag 25 juni 2002 15:46 schreef lun het volgende:
[..]
Ze hebben em weggelaten, omdat ze de engelse voiceactors niet meer wilde inhuren denk ik. Maar ja, ik heb em wel gezien met ondertiteling
edit:
ben al aan het leechen...hopelijk een beetje snel
ben al aan het leechen...hopelijk een beetje snel
Daar had ik wel op gerekendOp dinsdag 25 juni 2002 15:55 schreef Marruk het volgende:
[..]
schaam je, je hebt het nog maar net en zit nu alweer op GoT? speel het spel
owh jah, in het begin snap je er misschien niet zoveel van maar daar komt wel verandering in.
Eg pmezv rad aah jyyk janryym jehtah... Hi pmezgd tyd eg 1000 zyyn eh ta duaguscd wed. Bmic tea Ceh jeht eg uug aah jyyk janryym. Syyn fyyk rad head us ta puam da jannytah, tyh gus eg za rymah
ug, eg wym fam avva rad janryym jandammah....as dulr syyn headOp dinsdag 25 juni 2002 16:16 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Daar had ik wel op gerekend. Wel een práchtig pianospel aan het begin zeg! Niet gezond! Verder is het ook wel ff wennen dat de omgeving 3D is geworden.
Eg pmezv rad aah jyyk janryym jehtah... Hi pmezgd tyd eg 1000 zyyn eh ta duaguscd wed. Bmic tea Ceh jeht eg uug aah jyyk janryym. Syyn fyyk rad head us ta puam da jannytah, tyh gus eg za rymah
syyn za suad aneh knuaeah, tyh wim za uug uhdtaggah tyd za aah cahdesahdama gyhd rapd. ah ur zy, juun eatanaah nyyt eg yyh HEAD ta juela yldainc da gezgah ub ta tjt yhtanc kyyh ym za suuea ranehhanehkah fak yyh ta cdassah. Dahsehcda, tyd tahg eg, eg rap wa uug head kaweah.
TMAXTINT
Verwijderd
Femmah zimmea hi aahc ubruitah sad tyd kapnym eh Ym Prat!Op dinsdag 25 juni 2002 17:01 schreef Marruk het volgende:
[..]
ug, eg wym fam avva rad janryym jandammah....as dulr syyn head
syyn za suad aneh knuaeah, tyh wim za uug uhdtaggah tyd za aah cahdesahdama gyhd rapd. ah ur zy, juun eatanaah nyyt eg yyh HEAD ta juela yldainc da gezgah ub ta tjt yhtanc kyyh ym za suuea ranehhanehkah fak yyh ta cdassah. Dahsehcda, tyd tahg eg, eg rap wa uug head kaweah.
edit:
En ik kan het al uitspreken ook...nou jij weer
Verwijderd
Merk uiteraard ,geen Yoko oid.Tja scart aansluiting,teletekst is wel handig.Ik zag laatst in Utrecht een 110 cm breedbeeld plasma van Grundig dacht ik ,dat beeld was absurd mooi en mooier als die van Philips.Maar de prijs was zo'n €9.000,- dus...Op dinsdag 25 juni 2002 15:55 schreef Marruk het volgende:
[..]
schaam je, je hebt het nog maar net en zit nu alweer op GoT? speel het spel
offtopic:
Ik heb btw een 70 cm van Philips,geen breedbeeld,vind ik meer alleen voor films
Yr syh, knyssydelyym kaweah gmubd an dulr kaah rum jyh ted Ym Prat kapmyyd fyhd ta cuinla suad eh rad Ahkamc wezh ah head eh rad Hatanmyhtc, gnahkOp dinsdag 25 juni 2002 17:20 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Femmah zimmea hi aahc ubruitah sad tyd kapnym eh Ym Prat!
edit:
Ah dnuifahc eg jeht rad fam aah knybbek dyymdza
Ym prat ec dnuifahc fam ryhtek us cbuemanc eh da janpankah
Za wakd jyh da junah tyd an aah cbuemdan gusd ah za kyyd tyynhy jantan eh ym prat
Verwijderd
Daar heb je gelijk in...maar de uitspraak is zowiezo wat lastiger door te krijgen. Door de zinnen die Cid en Rikku af en toe in Al Bhed zeggen begin ik het wel door te krijgen trouwens.Op dinsdag 25 juni 2002 17:44 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Yr syh, knyssydelyym kaweah gmubd an dulr kaah rum jyh ted Ym Prat kapmyyd fyhd ta cuinla suad eh rad Ahkamc wezh ah head eh rad Hatanmyhtc, gnahk
Ah dnuifahc eg jeht rad fam aah knybbek dyymdza
Goed ideeOp dinsdag 25 juni 2002 17:49 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ym prat ec dnuifahc fam ryhtek us cbuemanc eh da janpankahZa wakd jyh da junah tyd an aah cbuemdan gusd ah za kyyd tyynhy jantan eh ym prat
(voor degene die het niet kunnen lezen: Wouter stelt voor om spoilers voortaan in Al Bhed te schrijven...je kan dan aangeven dat er een spoiler komt en dan in Al Bhed doorgaan! drec ec y cbueman!)
edit:
En ik zie nu pas wat de pendant van de ketting van Tidus voorstelt
En ik zie nu pas wat de pendant van de ketting van Tidus voorstelt
Whaha cool, ik kom er net achter dat er een aanval in het spel zit dat Sonic Boom heet 
Dit spel roels
Dit spel roels
Verwijderd
Van ValeforOp dinsdag 25 juni 2002 18:51 schreef SONiCB00M het volgende:
Whaha cool, ik kom er net achter dat er een aanval in het spel zit dat Sonic Boom heet
Dit spel roels
Verwijderd
Ik speel het spel op een Sony 72cm 100hz widescreen en natuurlijk met Dolby surroundOp dinsdag 25 juni 2002 15:55 schreef Marruk het volgende:
offtopic:
[ontopic}
Weet iemand een manier om Junalesca te verslaan, ik heb wel een walkthrough maar ik wil graag een andere manier proberen om haar te verslaan. Ook begrijp ik niet goed hoe de overdrive werkt van Lulu, moet ik iets indrukken??
Ik kan bijna niet wachten totdat ik bij het Airship kom om verder te gaan met de sidequests en mijn Grid eens hevig te upgraden.
Rechter stickje zo vaak mogelijk rond draaien.Op dinsdag 25 juni 2002 19:06 schreef Stingray1970 het volgende:
[..]
Ik speel het spel op een Sony 72cm 100hz widescreen en natuurlijk met Dolby surround
[ontopic}
Weet iemand een manier om Junalesca te verslaan, ik heb wel een walkthrough maar ik wil graag een andere manier proberen om haar te verslaan. Ook begrijp ik niet goed hoe de overdrive werkt van Lulu, moet ik iets indrukken??
Ik kan bijna niet wachten totdat ik bij het Airship kom om verder te gaan met de sidequests en mijn Grid eens hevig te upgraden.
Verwijderd
ik erger me er nog steeds aan dat ik niet weet welke 2 items ik mis om de aeon anima te halen , heb het item van zanarkand ook al gehaald dus dat is het niet =/ , iemand enig idee om welke 6 items het nou dus exact gaat ?
Sorry., zover ben ik nog niet..Op dinsdag 25 juni 2002 19:06 schreef Stingray1970 het volgende:
[..]
Ik speel het spel op een Sony 72cm 100hz widescreen en natuurlijk met Dolby surround
[ontopic}
Weet iemand een manier om Junalesca te verslaan, ik heb wel een walkthrough maar ik wil graag een andere manier proberen om haar te verslaan.
Als je hem uitvoert staat er op het scherm staat iets van "rotate the rigth stick round and round". Enig idee wat dat betekent??Ook begrijp ik niet goed hoe de overdrive werkt van Lulu, moet ik iets indrukken??
Troost je.. ik moet weg zien te komen uit een 1 of ander vaag iets.. net na bevelle temple.. ga dat zo maar eens doen..Ik kan bijna niet wachten totdat ik bij het Airship kom om verder te gaan met de sidequests en mijn Grid eens hevig te upgraden.
edit:
Nee ik vraag niet hoe ik eruit moet komen.. dat los ik zelf wel op
Nee ik vraag niet hoe ik eruit moet komen.. dat los ik zelf wel op
Laten wij dan een keer van gedachten wisselenOp dinsdag 25 juni 2002 13:45 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Maar goed, wel uitgespeeld nu dusik zal verder niks over het einde zeggen hoewel ik er een hoop verschillende gedachten over heb...
Lezen is ook een kunstOp dinsdag 25 juni 2002 19:25 schreef Creepy het volgende:
[..]
Als je hem uitvoert staat er op het scherm staat iets van "rotate the rigth stick round and round". Enig idee wat dat betekent??
Op dinsdag 25 juni 2002 19:08 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Rechter stickje zo vaak mogelijk rond draaien.
Verwijderd
Best...ik ga eerst ff de tweede ending bekijken. Ik MOET het gewoon weten.Op dinsdag 25 juni 2002 19:27 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Laten wij dan een keer van gedachten wisselen
Verwijderd
Verwacht niet te veelOp dinsdag 25 juni 2002 19:55 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Best...ik ga eerst ff de tweede ending bekijken. Ik MOET het gewoon weten.
Ik heb net trouwens nemesis verslagen, duurde een half uur of zo, dus viel nog wel mee.
Nu de dark aeons nog.
Verwijderd
Ik verwachtte niksOp dinsdag 25 juni 2002 20:02 schreef lun het volgende:
[..]
Verwacht niet te veel
Ik heb net trouwens nemesis verslagen, duurde een half uur of zo, dus viel nog wel mee.
Nu de dark aeons nog.
Rad nuabd ymmaah syyn saan jnykah ub aekahmezg...dec kaah ahtehk, syyn aah pakeh. Dulr aah janjumk?
Waar kan ik hem halen dan? Ik wil hem ook wel zien.Op dinsdag 25 juni 2002 20:11 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik verwachtte niksnet gekeken dus...ik zal er verder niks meer over zeggen. Voor degenen die hem ook al gezien hebben:
Rad nuabd ymmaah syyn saan jnykah ub aekahmezg...dec kaah ahtehk, syyn aah pakeh. Dulr aah janjumk?
Verwijderd
Ik heb hem van een vriend uit Korea...zowel als AVI als WMV, hij is wel 100 MB ofzo...Op dinsdag 25 juni 2002 20:12 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Waar kan ik hem halen dan? Ik wil hem ook wel zien.
Das wel een beetje veel, ik zoek dan nog wel even verder.Op dinsdag 25 juni 2002 20:14 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb hem van een vriend uit Korea...zowel als AVI als WMV, hij is wel 100 MB ofzo...
Verwijderd
Ik ben aan het kijken of ik hem wat beter kan compressen...maar dan nog...40-50 MB moet je wel op rekenen, het is 15 minuten film.Op dinsdag 25 juni 2002 20:15 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Das wel een beetje veel, ik zoek dan nog wel even verder.
Verwijderd
Off-topic vraag aan Mr.Rudi:Hoe zet jij die films op het net?Op me HomePage van 50 megs kan ik alleen maar .txt & .jpg etc. zetten...Op dinsdag 25 juni 2002 20:50 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik hem wat beter kan compressen...maar dan nog...40-50 MB moet je wel op rekenen, het is 15 minuten film.
Verwijderd
Jij hebt geen eigen server. Ik wel.Op dinsdag 25 juni 2002 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Off-topic vraag aan Mr.Rudi:Hoe zet jij die films op het net?Op me HomePage van 50 megs kan ik alleen maar .txt & .jpg etc. zetten...
Verwijderd
Ik heb wel een web-page van Planet Internet....kan ik die gebruiken?Op dinsdag 25 juni 2002 20:59 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Jij hebt geen eigen server. Ik wel.
Verwijderd
Ik hoop dat dit werktOp dinsdag 25 juni 2002 20:11 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik verwachtte niksnet gekeken dus...ik zal er verder niks meer over zeggen. Voor degenen die hem ook al gezien hebben:
Eg ruunta eadc ujan aah cbeh-uvv, aahdza ujan Oihy ah aahdza ujan Neggi. Syyn eg faad head uv rad
Verwijderd
Even flink offtopic maar leuk voor de FF fan

Leuke brief opener
$57 dollar ruim , even weer sparen dus

Leuke brief opener
Verwijderd
[spoilers]Op dinsdag 25 juni 2002 21:07 schreef lun het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit werkt
Eg ruunta eadc ujan aah cbeh-uvv, aahdza ujan Oihy ah aahdza ujan Neggi. Syyn eg faad head uv rad
Czyr...ymc za Yhudran Cduno pagezgd tyh GIH za dulr kafuuh head yhtanc luhlmitanah tyh tyd an aah janjumk ub gusd? Ted suadah wa dulr jangmynah? Za gyh rad head sygah aah 15 sehidah tinaht vemsbza aqdny ied da pnahkah fyyneh za Detic ubkamcmudah wead weddah, Oihy pacmied ub byt da kyyh...ah tyh hegc saan? Uv pah eg hui kag?
Die heb ik dus, maar dan model 'brotherhood' van FF10...deze lijkt me niet van FF10.Op dinsdag 25 juni 2002 21:37 schreef Elander het volgende:
Even flink offtopic maar leuk voor de FF fan
[afbeelding]
Leuke brief opener
Verwijderd
Inderdaad , die is van FF8 vandaar de offtopicOp dinsdag 25 juni 2002 21:38 schreef MrRudi het volgende:
Die heb ik dus, maar dan model 'brotherhood' van FF10...deze lijkt me niet van FF10.
Heb je een foto van de gene die jij hebt ?
antwoord in albhed ( vertaal prog )Op dinsdag 25 juni 2002 00:28 schreef Elander het volgende:
[..]
spoiler ?
Ben nu dus weer gaan kijken maar nog steeds hetzelfde probleem2 statue's lichten niet op in die baaj temple aan de linker kant , en ja heb het item uit zanarkand ruins gehaald nadat ik er voor de 1ste x was geweest
ta 2 settamcda yyh eatana gyhd... suad za aah cbrana ehcdubbah tea eh ta jumkahta gysan wed...
ta 2 pujahcda ah ta 2 uhtancda suad za yyh tifah
+ +
- -
+ +
+ = yyh tifah
- = cbrana eh
ja die kan je gebruikenOp dinsdag 25 juni 2002 21:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb wel een web-page van Planet Internet....kan ik die gebruiken?
ik gebruiken ook wanadoo voor dit soort dingen
Verwijderd
Ja:Op dinsdag 25 juni 2002 21:42 schreef Elander het volgende:
[..]
Inderdaad , die is van FF8 vandaar de offtopic
Heb je een foto van de gene die jij hebt ?

en ook:

en ook:

Wordt m'n derde verzameling...na Metal Gear en Ys.
Heb nog twee wallscrolls in bestelling, eentje van Auron (mijn held!) en eentje van Yuna & Tidus in het water...en natuurlijk een pluche chocobo
Verwijderd
Tyd ec tic rad jnaasta eg tnig dakah ta cdydia'c yyh tea zez tyyn huasd , wa kyyh ymmasyym yyh parymja ta kaha mehgc pujah , eg gyh uug huk ta settamcda jyh nalrdc yyhtuah syyn head ta settamcda jyh mehgc =/ , bmayca rambOp dinsdag 25 juni 2002 21:45 schreef Bass64 het volgende:
[..]
antwoord in albhed ( vertaal prog )
ta 2 settamcda yyh eatana gyhd... suad za aah cbrana ehcdubbah tea eh ta jumkahta gysan wed...
ta 2 pujahcda ah ta 2 uhtancda suad za yyh tifah
+ +
- -
+ +
+ = yyh tifah
- = cbrana eh
Verwijderd
wow !Op dinsdag 25 juni 2002 21:53 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ja:
[afbeelding]
en ook:
[afbeelding]
en ook:
[afbeelding]
Wordt m'n derde verzameling...na Metal Gear en Ys.
Heb nog twee wallscrolls in bestelling, eentje van Auron (mijn held!) en eentje van Yuna & Tidus in het water...en natuurlijk een pluche chocobo
Waar heb je dat besteld ?
Verwijderd
Ik heb een vaste shop in Hongkong...zonder creditcard kun je het shaken (en dat schijnt voor veel mensen toch een probleem te zijn, terwijl die krengen niks kosten zo ongeveer)Op dinsdag 25 juni 2002 21:55 schreef Elander het volgende:
[..]
wow !![]()
Waar heb je dat besteld ?, had wat winkels gevonden waar het eventueel besteld kon worden maar was heel vaag , mischien dat jij een betere winkel hebt gevonden
Dit topic is gesloten.