Ik heb hem uitgespeeld.
wat een triest einde zeg. Ik zal geen spoilers geven maar ik moest er wel eentje laten, heel bedroevend einde
Nu ik heb dan toch heb uitgespeeld ga ik me wat meer in blitzball verdiepen en in celestrial weapons, er valt nog zat te zien
hoe lang heb je erover gedaan?Op vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef SilverMaster het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld.wat een triest einde zeg. Ik zal geen spoilers geven maar ik moest er wel eentje laten, heel bedroevend einde
Nu ik heb dan toch heb uitgespeeld ga ik me wat meer in blitzball verdiepen en in celestrial weapons, er valt nog zat te zien
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik kon tegen de 40 uur al met het airship naar Sin. Dat toen nog niet gedaan, maar celestrial weapons ophalen etc. Nu ik bij de 55 uur was ben ik op aanraden van lun ( thx manOp vrijdag 21 juni 2002 19:25 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
hoe lang heb je erover gedaan?
Edit: Toen bij de 55 uur maar gegaan omdat het anders veel te makkelijk zou worden. Het was idd ook een eitje ondanks dat ik zeer smerig speel
Doodzonde, niet halverwege afhaken he want het is echt een tof spel. Elke euro waard (vind ik)Op vrijdag 21 juni 2002 20:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
ik speel echt te weinig maar waarom weet ik niet
Verwijderd
Ja dat weet ik,ik ben ook een groot Final Fantasy fan.Ik zit altijd op het puntje van me bureau stoel omdat ik dan zo FFX wil gaan spelen maar tegen de tijd dat dat gebeurt is het alweer 00.30Op vrijdag 21 juni 2002 20:41 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Doodzonde, niet halverwege afhaken he want het is echt een tof spel. Elke euro waard (vind ik)
HerkenbaarOp vrijdag 21 juni 2002 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik,ik ben ook een groot Final Fantasy fan.Ik zit altijd op het puntje van me bureau stoel omdat ik dan zo FFX wil gaan spelen maar tegen de tijd dat dat gebeurt is het alweer 00.30
Ik zit nu op 82 uur, en ik stel het einde gewoon uit tot ik die stomme wuzz van een y*y**** in 1 klap kapot maak
Verwijderd
InderdaadOp vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef SilverMaster het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld.wat een triest einde zeg. Ik zal geen spoilers geven maar ik moest er wel eentje laten, heel bedroevend einde
Hehe, als je op 82 uur zit moet dat volgens mij al lukken?!Op vrijdag 21 juni 2002 23:24 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ik zit nu op 82 uur, en ik stel het einde gewoon uit tot ik die stomme wuzz van een y*y**** in 1 klap kapot maak
wat ik niet snap trouwens ik heb ergens gelezen dat je min 50 uur over het spel doet
en de meeste en zo als mij kunnen het al uit spelen in 35 uur ?!?!?
ik zit nu ook een beetje rond tedwalen
en beetje secrets tezoeken
btw heeft iemand nog tips voor LVL sphere's?
ik heb lvl 3 en 4 nodig (veel nr's 4)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ik kreeg na Seymour op de Mountain Pass 2 level 4 spheres dacht ik.Op vrijdag 21 juni 2002 23:39 schreef Bass64 het volgende:
wat ik niet snap trouwens ik heb ergens gelezen dat je min 50 uur over het spel doet
Sneaky bonus
In de lockerroom bij de Blitzball Arena kan je een key item krijgen, moet moet dan alle locks effe afgaan.
Wat je met die key items moet weet ik eigenlijk niet
ik ben al voorbij seymour ben vlak voor SIN nu...Op zaterdag 22 juni 2002 00:05 schreef Gman het volgende:
[..]
Ik kreeg na Seymour op de Mountain Pass 2 level 4 spheres dacht ik.
Sneaky bonus
In de lockerroom bij de Blitzball Arena kan je een key item krijgen, moet moet dan alle locks effe afgaan.
Wat je met die key items moet weet ik eigenlijk niet
em doe keys zijn voor... je sphere board daar staan locks waar je dus niet voor bij kan.. met zo'n key sphere lukt dat dus wel alleen moet je dan wel de goeie hebben
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
nee hoor.... in al die faqs die ik lees kom ik tijden van 125 uur tegen, waarna je characters helemaal gemaxed zijn...Op vrijdag 21 juni 2002 23:34 schreef lun het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Hehe, als je op 82 uur zit moet dat volgens mij al lukken?!
dus dan heb ik nog wel ff te gaan
Verwijderd
Ja maar je hoeft niet elk poppetje te maxen, 1'tje is genoeg als je ze met 1 hit wilt verslaanOp zaterdag 22 juni 2002 01:54 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
nee hoor.... in al die faqs die ik lees kom ik tijden van 125 uur tegen, waarna je characters helemaal gemaxed zijn...
dus dan heb ik nog wel ff te gaan
Ja... de eindbaas misschien... maar de dark aeons nietOp zaterdag 22 juni 2002 02:02 schreef lun het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet elk poppetje te maxen, 1'tje is genoeg als je ze met 1 hit wilt verslaan
Ik snap ff iets niet. Tidus heeft de ability haste geleerd geld die nu alleen voor hem of kan ik hem ook op een andere personage casten. Ik zie hem niet in de opties staan bij een gevecht (correct me alsjeblieft if i'm fout).
Wat doe ik fout?
Wat doe ik fout?
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Hij zit tussen white magic en je kan em ook op andere poppen casten.Op zaterdag 22 juni 2002 12:01 schreef GeJe het volgende:
Ik snap ff iets niet. Tidus heeft de ability haste geleerd geld die nu alleen voor hem of kan ik hem ook op een andere personage casten. Ik zie hem niet in de opties staan bij een gevecht (correct me alsjeblieft if i'm fout).
Wat doe ik fout?
Verwijderd
Wanneer kun je het beste sitequest gaan doen?
Ik heb net Lady Yuyuyama (ofzo) verslagen en probeer nu alle monsters in de bergen te vangen, echter ik krijg steeds dezelfde 7 fiends (ik mis er dus 3).
En weet iemand waar je overal Level 4 Keys kunt vinden?
Ik heb net Lady Yuyuyama (ofzo) verslagen en probeer nu alle monsters in de bergen te vangen, echter ik krijg steeds dezelfde 7 fiends (ik mis er dus 3).
Verwijderd
Sidequest als je de airship hebt.Op zaterdag 22 juni 2002 12:09 schreef Captain_Quigley het volgende:
Wanneer kun je het beste sitequest gaan doen?
Uh welke berg was dat ook al weer? Gagazet? Vergeet niet dat je ook wat gezwommen hebt, die vissen moet je dus ook vangen.
Level 4 keys weet ik niet meer.
edit
Speelt er iemand blitzball? Ik vroeg me namelijk af of je onoverwinnelijk kon worden, of worden je tegenstanders gewoon oneindig sterker naarmate je zelf sterker wordt.
Heb je de extra einde ook al gezien???Op vrijdag 21 juni 2002 19:22 schreef SilverMaster het volgende:
Of zat deze bij de pal versie er niet bij??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
* GeJe heeft het moeilijk met scrollenOp zaterdag 22 juni 2002 12:01 schreef lun het volgende:
[..]
Hij zit tussen white magic en je kan em ook op andere poppen casten.

Vandaag is het feest en morgen ook.
Heb nu iets van 18 wedstrijden gewonnen waarvan 14 op een rij waarbij uitslagen als 6-0 geen uitzondering zijn.... Jecht Shot rulezOp zaterdag 22 juni 2002 12:10 schreef lun het volgende:
edit
Speelt er iemand blitzball? Ik vroeg me namelijk af of je onoverwinnelijk kon worden, of worden je tegenstanders gewoon oneindig sterker naarmate je zelf sterker wordt.
Verwijderd
Hehe, ok dan ga ik er ook eens aan beginnenOp zaterdag 22 juni 2002 12:45 schreef . w o u t e r . het volgende:
Heb nu iets van 18 wedstrijden gewonnen waarvan 14 op een rij waarbij uitslagen als 6-0 geen uitzondering zijn.... Jecht Shot rulez
Hij zit er niet bijHeb je de extra einde ook al gezien???
Of zat deze bij de pal versie er niet bij??
Ik dacht dat die er wel bij zatOp zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef lun het volgende:
Hij zit er niet bijSquare had waarschijnlijk geen zin om de engelse voice actors weer in te huren, want in de amerikaanse versie zat ie er niet bij. Maar ja, er zijn andere manieren om het filmpje te kunnen zien
jammer was wel leuk om te zien
De eindbaas van FFX sucks
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik heb echt het gevoel dat de tegenpartij een beetje voordeel heeft met blitz, als hij tegenover 2 van mij staat doorstaat hij de eerste tackle en kan gelijk schieten, als ik tegenover 2 sta krijg ik ze allebei over me heen.
Verwijderd
Bedoel je ook in een later stadium of bij de eerste wedstijden?Op zaterdag 22 juni 2002 15:20 schreef MM- het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de tegenpartij een beetje voordeel heeft met blitz, als hij tegenover 2 van mij staat doorstaat hij de eerste tackle en kan gelijk schieten, als ik tegenover 2 sta krijg ik ze allebei over me heen.
Ik heb echt het gevoel dat jij de tutorial nog eens moet doornemenOp zaterdag 22 juni 2002 15:20 schreef MM- het volgende:
Verwijderd
Ik heb echt het gevoel dat niet zo heel veel mensen Blitzball spelen.Op zaterdag 22 juni 2002 15:20 schreef MM- het volgende:
naja ik had wel van de luca goers gewonnen
maar dit wil nog niet echt lukken, ik zal het nog eens overkijken.
je kan wel hastage leren die doet dan op alle poppetjes tegelijkOp zaterdag 22 juni 2002 12:01 schreef GeJe het volgende:
Wat doe ik fout?
en staat dus onder white magic zo als eerder vermeld werd
Verwijderd
Hmm ik moest nog steeds voor iemand een icoontje maken he...zal ik zo es doen. Ik zit nu 'in' Sin maar kom niet voorbij m'n pappie
meukzooi...
Ben ook ff aan het knutselen met videobewerking om een leuke compilatie te maken van de FMV's...een fanmovie zeg maar. Met muziek eronder van het Tribute to Yuna & Tidus album
(je moet toch iets he)
Ben ook ff aan het knutselen met videobewerking om een leuke compilatie te maken van de FMV's...een fanmovie zeg maar. Met muziek eronder van het Tribute to Yuna & Tidus album
Verwijderd
Jij doet goed werkOp zaterdag 22 juni 2002 18:08 schreef MrRudi het volgende:
Hmm ik moest nog steeds voor iemand een icoontje maken he...zal ik zo es doen. Ik zit nu 'in' Sin maar kom niet voorbij m'n pappiemeukzooi...
Ben ook ff aan het knutselen met videobewerking om een leuke compilatie te maken van de FMV's...een fanmovie zeg maar. Met muziek eronder van het Tribute to Yuna & Tidus album(je moet toch iets he)
Met welke proggie's maak je dat allemaal?Wat is trouwens het beste video bewerkings programma?
Verwijderd
Geen idee wat het beste is...ik gebruik premiere omdat dat het enige programma is dat ik ken. Het converteren en knippen van de MPEG filmpjes doe ik met VirtualDub trouwens...roelant programmaatje en het kost niksOp zaterdag 22 juni 2002 18:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Jij doet goed werk
Met welke proggie's maak je dat allemaal?Wat is trouwens het beste video bewerkings programma?
Verwijderd
MrRudi
Had je al een filmpje gemaakt van auron ? , wil die wel eens zien als je die al gemaakt hebt
Had je al een filmpje gemaakt van auron ? , wil die wel eens zien als je die al gemaakt hebt
Verwijderd
DuhOp zaterdag 22 juni 2002 18:28 schreef Elander het volgende:
MrRudi
zie icoon
Voor welke reso is dat?Op zaterdag 22 juni 2002 18:28 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Geen idee wat het beste is...ik gebruik premiere omdat dat het enige programma is dat ik ken. Het converteren en knippen van de MPEG filmpjes doe ik met VirtualDub trouwens...roelant programmaatje en het kost niksTis wel tering veel werk trouwens
En ik moet nog kijken hoe ik een DIVX Avi zo klein mogelijk krijg... 17 MB voor 1.5 minuut film is vrij veel volgens mij, en dat is het nu
sow. ik ga er nu voor de 2e keer doorheen. Ik heb hem nu op expert grid gezet en nu wil ik ubercharacters maken 
Tis alleen wel jammer dat er zoveel locks zijn overal.
TMAXTINT
Verwijderd
Geef eens een suggestie voor een goeie kwaliteit vs filesize bitrate dan? (filmpje is 2 minuten trouwens)...Op zaterdag 22 juni 2002 19:29 schreef MM- het volgende:
17 mb voor 1.5 minuut is wel erruuug veel hoorVolgens mij ligt dat aan de bitrate ofzo.
Ik heb het vermoeden dat als ik hem, hopelijk vandaag, uitspeel mijn motivatie om hem nog een keer te spelen erg laag zal zijn. Ik heb gelukkig nog geen spoilers gelezen maar weet wel dat het een droevig einde wordt, eigenlijk werken ze daar het hele spel ook naartoe en is het Square eigen...maar ik hou er niet van. Dus ik denk dat ik eerst een week depri benOp zaterdag 22 juni 2002 19:37 schreef Marruk het volgende:
sow. ik ga er nu voor de 2e keer doorheen. Ik heb hem nu op expert grid gezet en nu wil ik ubercharacters maken
Verwijderd
Kheb net die 2de seymour verslagen,was echt super simpel...gewoon al me aeons in overdrive gezet...ben nu btw 40 uur bezig.
Verwijderd
[heeeeeeeel erg offtopic]Op zaterdag 22 juni 2002 20:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kheb net die 2de seymour verslagen,was echt super simpel...gewoon al me aeons in overdrive gezet...ben nu btw 40 uur bezig.
check je guestbook van je site ff
[/heeeeeel erg offtopic]
MrRudi ik heb er zelf geen verstand van, ik weet alleen van de filmpjes die ik zelf heb dat die niet 17 mb zijn voor 1.5 minuut
Ik zal even rondzoeken als ik wat vind laat ik het je wel weten.
Verwijderd
De 1ste en 2de Seymour zijn niet supermoeilijk. Probleem met die gast is dat ie niet dood wilOp zaterdag 22 juni 2002 20:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja dat is het probleem...IK heb er ook geen verstand van hehehe...de resolutie is trouwens de helft van de PS2 filmpjes, 204*232 zo uit mijn hoofd. Ik wil hem ook wel een keer in hi-res doen, maar eerst maar eens even zo proberen!Op zaterdag 22 juni 2002 20:51 schreef MM- het volgende:
MrRudi ik heb er zelf geen verstand van, ik weet alleen van de filmpjes die ik zelf heb dat die niet 17 mb zijn voor 1.5 minuutIk zal even rondzoeken als ik wat vind laat ik het je wel weten.
edit:
Ik denk dat het er aan ligt dat ik het geluid niet kan comprimeren? Als ik MP3 codec selecteer, wat volgens mij normaal is met Div-X dan krijg ik een error. Met uncompressed audio doet ie het wel, maar het uiteindelijke filmpje van 1 minuut 50 is wel 24 MB (jaja, hij is al af!).
Ik denk dat het er aan ligt dat ik het geluid niet kan comprimeren? Als ik MP3 codec selecteer, wat volgens mij normaal is met Div-X dan krijg ik een error. Met uncompressed audio doet ie het wel, maar het uiteindelijke filmpje van 1 minuut 50 is wel 24 MB (jaja, hij is al af!).
Ik heb hem zojuist uitgespeeld,
2 klappen tegen de eindbaas en het was gedaan, hij heeft niets terug kunnen doen... en zo erg geleveld was ik niet eens.
De aftiteling komt nu voorbij op de tv naast me
/me w o u t e r . confused ...
2 klappen tegen de eindbaas en het was gedaan, hij heeft niets terug kunnen doen... en zo erg geleveld was ik niet eens.
De aftiteling komt nu voorbij op de tv naast me

/me w o u t e r . confused ...
Even wat over blitzball. Je hoeft niet per sé te winnen van de Luca Goers om Wakka's celestrial weapon te krijgen zoals eerder in dit topic stond. Ik verloor ook met 4-0 ofzo en heb hem nu toch. Het probleem tegen de Luca Goers is gewoon dat ze veel te sterk zijn voor de eerste keer dat je het speelt. Ze zijn ook al een hoger level dacht ik. Om nog een beetje kans te maken moet je echt die Jecht Shot in een keer op dat schip leren, als het mislukt komt Yuna er namelijk aan en dan doet ie het niet meer. Ik heb als een bezetene dat analoge stickje rond zitten draaien en op X geramt en toen lukte het wel
.
Blitzball spelen is leuk, en het is niet zo moeilijk later. De Luca Goers blijven in de Leagues en Tournamenten een van de betere. Wat leuk is om te zien is de Ronso Fangs of hoe ze ook heten. Die gasten zijn zo ontiegelijk sloom
Daar heb ik mijn eerste echte overwinning op gemaakt van 7-0. Wie gebruiken jullie eigenlijk in je team? Ik heb:
LF : Tidus
RF : Linna
MD : Wakka
LD : Brother
RD : Kulukan
GL : Keepa
Ik wil wel graag Nimrook van de Al Bhed psyches erbij hebben als goalie want die schijnt onwijs goed te zijn
Blitzball spelen is leuk, en het is niet zo moeilijk later. De Luca Goers blijven in de Leagues en Tournamenten een van de betere. Wat leuk is om te zien is de Ronso Fangs of hoe ze ook heten. Die gasten zijn zo ontiegelijk sloom
LF : Tidus
RF : Linna
MD : Wakka
LD : Brother
RD : Kulukan
GL : Keepa
Ik wil wel graag Nimrook van de Al Bhed psyches erbij hebben als goalie want die schijnt onwijs goed te zijn
Verwijderd
:final fantasy 7 suxOp zaterdag 22 juni 2002 20:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
[heeeeeeeel erg offtopic]
check je guestbook van je site ff
[/heeeeeel erg offtopic]
Gij zult boeten voor deze heidense daad!Brand jij Duivel!
Op zaterdag 22 juni 2002 22:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html
Ym Prat Dnyhcmydun=Al Bhed Translator
lolPlease Note:
It should go without saying, but do not copy this page to your site. JavaScript is a horrible, awful thing to code, and Robert really did nearly lose his mind fixing the mundane errors for our first Silly Project.
So if we find someone who copied it, well, we'll just eat you.
Verwijderd
Dat wordt na mijn fanmovie de volgende uitdaging...'learn to speak Al Bhed' cursusOp zaterdag 22 juni 2002 22:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html
Ym Prat Dnyhcmydun=Al Bhed Translator
(ben de movie nu aan het finalizen trouwens)
En over het einde, ik vermoed dat het minder erg is dan waar ik bang voor was...nog wel triest maar minder. Hier kom ik later wel op terug, ik wil ook geen spoilers weggeven. (en als die lul van een producer net in een interview niet een spoiler had gegeven had ik dit niet geweten want ik heb hem nog niet uit)
Het was ook ietsje minder erg dan dat ik gedacht had, maar dit was wel best wel triest.Op zaterdag 22 juni 2002 22:59 schreef MrRudi het volgende:
[..]
En over het einde, ik vermoed dat het minder erg is dan waar ik bang voor was...nog wel triest maar minder. Hier kom ik later wel op terug, ik wil ook geen spoilers weggeven. (en als die lul van een producer net in een interview niet een spoiler had gegeven had ik dit niet geweten want ik heb hem nog niet uit)

Verwijderd
Ik was ook niet blij neeOp zaterdag 22 juni 2002 23:03 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Het was ook ietsje minder erg dan dat ik gedacht had, maar dit was wel best wel triest.Ik kan wel zeggen wat ik had gedacht maar dan verpest ik het weer voor de rest dus doe ik dat maar niet. Best wel
dat in een interview met de producer zo'n spoiler staat. Ik heb het interview wel niet gelezen maar ik zou me behoorlijk genaait voelen.
Maar goed, laat ik het zo zeggen dat het waarschijnlijk precies zo gaat als ik dacht, en dat ik dat minder erg zal vinden dat het oorspronkelijke gruwelscenario dat het hele spel door geschetst werd. Maar daar moeten we dan maar eens ergens over discussieren als ik hem uit heb. Irc/ICQ ofzo
Ik zal ook zo meteen een low-res preview van m'n fanmovie online zetten. Als ik nu de filesize problemen opgelost heb tenminste
En daarom heb ik de extra DVD nog niet gezien...Op zaterdag 22 juni 2002 23:03 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Het was ook ietsje minder erg dan dat ik gedacht had, maar dit was wel best wel triest.Ik kan wel zeggen wat ik had gedacht maar dan verpest ik het weer voor de rest dus doe ik dat maar niet. Best wel
dat in een interview met de producer zo'n spoiler staat. Ik heb het interview wel niet gelezen maar ik zou me behoorlijk genaait voelen.
Heb ik nog een extra-tje voor als ik het spel heb uitgespeeld.
Ik zou dat nu kunnen doen, maar ben van plan nog wat side-quests te gaan spelen. Ik begreep uit vele posts dat ik de personages niet tè sterk moet maken. Zal dat dus ook maar niet doen.
Maar ik ben wel benieuwd naar hun celestial weapons.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Nou ik kwam niet verder bij een boss, dus ik dacht toch maar even te gaan techen...geen slecht idee, om nou net Omega te kiezen om dat te doen was wel een slecht idee, tering wat is die gozer sterkOp zaterdag 22 juni 2002 23:51 schreef AIKANE het volgende:
[..]
En daarom heb ik de extra DVD nog niet gezien...
Heb ik nog een extra-tje voor als ik het spel heb uitgespeeld.
Ik zou dat nu kunnen doen, maar ben van plan nog wat side-quests te gaan spelen. Ik begreep uit vele posts dat ik de personages niet tè sterk moet maken. Zal dat dus ook maar niet doen.
Maar ik ben wel benieuwd naar hun celestial weapons.
Verwijderd
Ik ben nu bij een rots-boss(Calm Lands) ,heeft iemand tips om hem te verslaan?Ik vond dat filmpje met Tidus & Yuna in het water overigens erg mooi
.Bij mij is Tidus nog steeds aan het vertellen over hoe alles gegaan is ,houd dat nog op of niet?
Verwijderd
No kidding...dat filmpje is fantastisch! Elke keer als ik vastzit of geen motivatie heb om het nog een keer te gaan proberen kijk ik dat filmpje effe.Op zondag 23 juni 2002 00:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben nu bij een rots-boss(Calm Lands) ,heeft iemand tips om hem te verslaan?Ik vond dat filmpje met Tidus & Yuna in het water overigens erg mooi.Bij mij is Tidus nog steeds aan het vertellen over hoe alles gegaan is ,houd dat nog op of niet?
/me oude sentimentele romantische dwaas

M'n fanmovie is af trouwens...je kan hem hier downloaden. Hij is nog 12 MB trouwens, hij kan vast nog een stuk kleiner maar ik vond een besparing van de helft al aardig. Ik vind hem zelf ERG tof trouwens
edit:
het is dus een compilatie van FMV's uit het spel t/m de showdown tegen Sin, ben je daar nog niet, kijk dan ook niet!
het is dus een compilatie van FMV's uit het spel t/m de showdown tegen Sin, ben je daar nog niet, kijk dan ook niet!
**Beetje Spoiler (Calm Lands)**
Dat ene monster dat gemaakt wordt van je gevangen fiends (Calm Lands) is het mogelijk om die te verslaan. En wat is ongeveer de HP van hem, want die kan ik niet zien.
Iemand die het nog ongeveer weet?
Dat ene monster dat gemaakt wordt van je gevangen fiends (Calm Lands) is het mogelijk om die te verslaan. En wat is ongeveer de HP van hem, want die kan ik niet zien.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Hoe heet ie? De monsters die onder de laatste 3 tabjes staan zijn in het begin vrijwel onmogelijkOp zondag 23 juni 2002 12:09 schreef __00__ het volgende:
**Beetje Spoiler (Calm Lands)**
Dus de originals, species en special?!
D'r is er ook eentje die onder de naam Nemesis gaat. Die schijnt echt helemaalOp zondag 23 juni 2002 12:12 schreef lun het volgende:
[..]
Hoe heet ie? De monsters die onder de laatste 3 tabjes staan zijn in het begin vrijwel onmogelijk
Dus de originals, species en special?!Kweet niet zeker of deze namen kloppen

edit:
[code]Boss : Nemesis
HP : 10 000 000
AP : 50000
Gil Cost : 25 000
Steal : Lv.4 Key Sphere, Warp Sphere
Win : Warp Sphere (x2)
Capture : Capture ten of each monsters
Prize : Master Sphere (x10)[/code]
[code]Boss : Nemesis
HP : 10 000 000
AP : 50000
Gil Cost : 25 000
Steal : Lv.4 Key Sphere, Warp Sphere
Win : Warp Sphere (x2)
Capture : Capture ten of each monsters
Prize : Master Sphere (x10)[/code]
[Edit2] Die boss die je krijgt bij calm lands is Chimerageist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Boss : Chimerageist HP : 120 000 AP : 8000 Gil Cost : 6000 Steal : Magic Spring (x2), Stamina Spring (x2) Win : Return Sphere (x2) Prize : Farplane Wind (x60) |
Als je verliest is het niet game over, gelukkig maar want ik vond deze te moeilijk voor mijn mager slechte ventjes
[/Edit2]
Ok doen weOp zaterdag 22 juni 2002 23:13 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik was ook niet blij nee
Maar goed, laat ik het zo zeggen dat het waarschijnlijk precies zo gaat als ik dacht, en dat ik dat minder erg zal vinden dat het oorspronkelijke gruwelscenario dat het hele spel door geschetst werd. Maar daar moeten we dan maar eens ergens over discussieren als ik hem uit heb. Irc/ICQ ofzo
Op zondag 23 juni 2002 01:04 schreef MrRudi het volgende:
[..]
M'n fanmovie is af trouwens...je kan hem hier downloaden. Hij is nog 12 MB trouwens, hij kan vast nog een stuk kleiner maar ik vond een besparing van de helft al aardig. Ik vind hem zelf ERG tof trouwens
[/edit]
edit:
laat maar, ik moet beter kijken dan had ik gezien waar de muziek vandaan kwam
laat maar, ik moet beter kijken dan had ik gezien waar de muziek vandaan kwam
Verwijderd
Ik heb alle fiends en "bazen" al behalve dezeOp zondag 23 juni 2002 13:22 schreef SilverMaster het volgende:
D'r is er ook eentje die onder de naam Nemesis gaat. Die schijnt echt helemaalte zijn
Ik kan de bazen die ik wel heb allemaal al verslaan
Moet dus zo te zien alle monsters 10 keer vangen. Gelukkig heb ik de meeste al bijna 10x.
Heb jij ze lopen statmaxen ofzo? Ik krijg dat echt niet voor elkaar, ik sla geen deuk in een pakje boter. Wie gebruik jij dan? Ik heb Yuna & Tidus, en ik wissel Lulu en Auron.Op zondag 23 juni 2002 13:45 schreef lun het volgende:
[..]
Ik heb alle fiends en "bazen" al behalve deze
Ik kan de bazen die ik wel heb allemaal al verslaan
Verwijderd
Ik zit al een tijdjes the statmaxenOp zondag 23 juni 2002 13:47 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Heb jij ze lopen statmaxen ofzo? Ik krijg dat echt niet voor elkaar, ik sla geen deuk in een pakje boter. Wie gebruik jij dan? Ik heb Yuna & Tidus, en ik wissel Lulu en Auron.
Ik gebruik ook Yuna & Tidus. Die doen alles zeg maar, de derde is Rikku om dingen te jatten
Ik denk dat ik de rest ook maar een rondleiding door de spheregrid moet geven, want die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt. En door het deleten van de 1,2,3+ spheres zijn die nu nog slapper dan in het begin
Ik heb alleen niet van iedereen de ultimate weapon, dus geen break dmg limit.
edit
De armors van y&t zijn bij mij zo,
Break hp limit
auto phoenix
auto haste
ribbon
Iemand nog een beter idee? Vooral die ribbon is namelijk moeilijk te krijgen
Hoe hebben jullie kimahri eigenlijk allemaal gebruikt of niet gebruikt? Ik ben nu bezig met mijn 2e spel en kimahri kent nu steal (is handig) en daarna ga ik naar tidus zijn kant uit en als laatste naar auron. Zo zou ie denk ik wel een goeie allrounder moeten worden.
TMAXTINT
Ik had zelf gedacht aan eerst een wapen te vinden met double AP of iets in die richting, en dan naar de monster trainer en daar dan tegen een beest vechten die wel redelijk moeilijk zou zijn voor bijvoorbeeld Wakka, maar niet helemaal onmogelijk. Dan laat ik Tidus en Yuna escapen en krijgt wakka alle AP. Of ik neem een armor met erop auto potion zet bij Wakka de Comrade overdrive aan, en zorg dat ik voor wakka een Overdrive > AP wapen/armor krijg, en dan met Tidus en Auron Guard doen nadat Yuna protect over ze heen heeft gegooidOp zondag 23 juni 2002 14:00 schreef lun het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdjes the statmaxen![]()
Ik gebruik ook Yuna & Tidus. Die doen alles zeg maar, de derde is Rikku om dingen te jatten
Ik denk dat ik de rest ook maar een rondleiding door de spheregrid moet geven, want die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt. En door het deleten van de 1,2,3+ spheres zijn die nu nog slapper dan in het begin
Ik heb alleen niet van iedereen de ultimate weapon, dus geen break dmg limit.
Hmmm... nee eigenlijk niet, vind zowieso dat je ineens teveel characters krijgt. Ineens krijg je iedereen erbij, later Auron en Rikku dan maar in een keer Yuna, Lulu, Wakka en Khimari erbij is een beetje teveel. Heb je meteen 5 ventjes, en dan moet je in het begin al rekening ermee gaan houden dat je steeds moet wisselen. Nou ik heb wakka en khimari reserve gezet en eigenlijk weinig mee gedaan.Op zondag 23 juni 2002 14:04 schreef Marruk het volgende:
Hoe hebben jullie kimahri eigenlijk allemaal gebruikt of niet gebruikt? Ik ben nu bezig met mijn 2e spel en kimahri kent nu steal (is handig) en daarna ga ik naar tidus zijn kant uit en als laatste naar auron. Zo zou ie denk ik wel een goeie allrounder moeten worden.
Verwijderd
Hmm het maakt niks uit of je met z'n 3en of in je eentje vecht. Vroeger was het wel zo dat je meer exp kreeg als je in je eentje vocht maar dat is hierniet meer zo.Op zondag 23 juni 2002 14:05 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Ik had zelf gedacht aan eerst een wapen te vinden met double AP of iets in die richting, en dan naar de monster trainer en daar dan tegen een beest vechten die wel redelijk moeilijk zou zijn voor bijvoorbeeld Wakka, maar niet helemaal onmogelijk. Dan laat ik Tidus en Yuna escapen en krijgt wakka alle AP. Of ik neem een armor met erop auto potion zet bij Wakka de Comrade overdrive aan, en zorg dat ik voor wakka een Overdrive > AP wapen/armor krijg, en dan met Tidus en Auron Guard doen nadat Yuna protect over ze heen heeft gegooid
Als je rond de 200.000 dmg kan doen met bv animá's overdrive of die van tidus kan je One Eye proberen te verlaan. Die laat wel eens wat 3xAP dingen vallen met 2 open slots. Daarop kan je Overdrive=AP en 3xOverdrive opzetten.
Ik ging richting lulu's black magic, maar na een tijdje had ik em niet meer gebruikt.Op zondag 23 juni 2002 14:04 schreef Marruk het volgende:
Wakka vond ik in het begin wel handig door zijn hoge accuracy. Khimari daarentegen kon weinig extra's. Behalve een nutteloze lancetOp zondag 23 juni 2002 14:07 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Hmmm... nee eigenlijk niet, vind zowieso dat je ineens teveel characters krijgt. Ineens krijg je iedereen erbij, later Auron en Rikku dan maar in een keer Yuna, Lulu, Wakka en Khimari erbij is een beetje teveel. Heb je meteen 5 ventjes, en dan moet je in het begin al rekening ermee gaan houden dat je steeds moet wisselen. Nou ik heb wakka en khimari reserve gezet en eigenlijk weinig mee gedaan.
lancet is makkelijk man, heb ik yuna laten leren als ze te weinig mana heeft ofzo. Scheelt drankjes 
Kimahri is bij mij ook slap, doet maar 300-350 dmg af en toe en dat is nix vergeleken met auron
Kimahri is bij mij ook slap, doet maar 300-350 dmg af en toe en dat is nix vergeleken met auron
Verwijderd
Hehe, niet nodig meer. Yuna heeft 1 mp cost en 999mpOp zondag 23 juni 2002 16:18 schreef Madje het volgende:
lancet is makkelijk man, heb ik yuna laten leren als ze te weinig mana heeft ofzo. Scheelt drankjes
maar lancet is inderdaad wel handig, maar niet voor K. Je kan trouwens ook Osmose doen als je mp wilt.
Ik heb trouwens nog nooit een drankje gebruikt om m'n mp weer te vullen
ik heb het 1x gebruikt tegen een baas toen... toen was net bij yuna de mp opOp zondag 23 juni 2002 16:27 schreef lun het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog nooit een drankje gebruikt om m'n mp weer te vullen
ik ben dr achter dat je kimahri kunt vervangen door rikku. Leer kimahri eerst steal en use, daarna door naar tidus zijn veld en dan auron voor kracht.
sim-pel
sim-pel
TMAXTINT
maar kan kimari ook de robots in 1 keer uit elkaar halen?Op zondag 23 juni 2002 17:01 schreef Marruk het volgende:
ik ben dr achter dat je kimahri kunt vervangen door rikku. Leer kimahri eerst steal en use, daarna door naar tidus zijn veld en dan auron voor kracht.
sim-pel
hmm, dat moet ik maar es proberen maar het lijkt me wel. Ik moet nog eerst naar de woestijn toe eer ik een robot zie however.Op zondag 23 juni 2002 17:19 schreef Bass64 het volgende:
[..]
maar kan kimari ook de robots in 1 keer uit elkaar halen?
TMAXTINT
Verwijderd
Iedereen die steal heeft kan dit.Op zondag 23 juni 2002 17:35 schreef Marruk het volgende:
[..]
hmm, dat moet ik maar es proberen maar het lijkt me wel. Ik moet nog eerst naar de woestijn toe eer ik een robot zie however.
Yep kimari kan dan ook die robots vernielen met steal, en met use ook die items gebruiken.
Zelf heb ik kimari na de steal op de healing toer gezet en had sneller holy dan Yuna
, kimari is bij mij best wel goed nu ook omdat ik bij hem ook black magic spheres heb gebruikt
Zelf heb ik kimari na de steal op de healing toer gezet en had sneller holy dan Yuna
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Err ja..dat stond er toch bij?Op zondag 23 juni 2002 13:34 schreef SilverMaster het volgende:
[..]
Ok doen we
[..]
Erg kewl.
edit:
laat maar, ik moet beter kijken dan had ik gezien waar de muziek vandaan kwam![]()
Oh ja, gisteren nog even Chocobo racen gedaan...eindig ik op 00:01:07 AAAAAARGH! 1 balonnetje meer was goed geweest.
Cool filmpjeOp zondag 23 juni 2002 01:04 schreef MrRudi het volgende:
[..]
No kidding...dat filmpje is fantastisch! Elke keer als ik vastzit of geen motivatie heb om het nog een keer te gaan proberen kijk ik dat filmpje effe.
/me oude sentimentele romantische dwaas
edit:
En die muziek komt me erg bekend voor
Verwijderd
Nee maar het is een gearrangeerde versie van 'Go Dream' en deze versie staat op het FF10 Tribute to Yuna & Tidus album. (het oorspronkelijke nummer is 4.5 minuut trouwens)Op zondag 23 juni 2002 18:22 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Cool filmpje
En die muziek komt me erg bekend voor.. stond die op de OST ofzo?
Maar ik maar eens wat sidequests doen...kom absoluut niet voorbij Jecht dus ik moet wat meer power hebben *zucht*
Ik had iets teveel sidequest en levelling gedaan blijkbaar.Op zondag 23 juni 2002 18:24 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nee maar het is een gearrangeerde versie van 'Go Dream' en deze versie staat op het FF10 Tribute to Yuna & Tidus album. (het oorspronkelijke nummer is 4.5 minuut trouwens)
Maar ik maar eens wat sidequests doen...kom absoluut niet voorbij Jecht dus ik moet wat meer power hebben *zucht*
Tidus had bij mij 16000 HP en Break Damage Limit met 30.000 tot 99.999 per klap.
Eindbaas was in 2 klappen dood.
Verwijderd
LOL! Ik heb nog helemaal geen sidequests gedaan maar ga nu dus wapens verzamelen. En ik snapte nooit waarom mijn Aeons zo zwak bleven, bleek dat ik de Aeons soul nog niet had. Nu dus wel, dus ik kan ze upgraden. De eerste keer dat ik een spel als FF10 speel wil ik eigenlijk alleen het verhaal volgen, maar dan zijn de laatste eindbazen echt niet te doen, op Seymour Omnis na, die was te simpel voor woorden.Op zondag 23 juni 2002 19:32 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Ik had iets teveel sidequest en levelling gedaan blijkbaar.
Tidus had bij mij 16000 HP en Break Damage Limit met 30.000 tot 99.999 per klap.
Eindbaas was in 2 klappen dood.
De sterkte van je Aeons hangt af van de sterkte van Yuna, zelf upgraden qua stats zou ik maar niet doen, het is veel effectiever om Yuna te levellen.Op zondag 23 juni 2002 19:48 schreef MrRudi het volgende:
[..]
LOL! Ik heb nog helemaal geen sidequests gedaan maar ga nu dus wapens verzamelen. En ik snapte nooit waarom mijn Aeons zo zwak bleven, bleek dat ik de Aeons soul nog niet had. Nu dus wel, dus ik kan ze upgraden. De eerste keer dat ik een spel als FF10 speel wil ik eigenlijk alleen het verhaal volgen, maar dan zijn de laatste eindbazen echt niet te doen, op Seymour Omnis na, die was te simpel voor woorden.
De Don Tonberry trick uit de AP gaining FAQ van www.gamefaqs.com werkt ERG goed.
Binnen een paar minuten heb je 99 sphere levels...
Verwijderd
Ik probeer het eerst ff zonder faqsOp zondag 23 juni 2002 19:51 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
De sterkte van je Aeons hangt af van de sterkte van Yuna, zelf upgraden qua stats zou ik maar niet doen, het is veel effectiever om Yuna te levellen.
De Don Tonberry trick uit de AP gaining FAQ van www.gamefaqs.com werkt ERG goed.
Binnen een paar minuten heb je 99 sphere levels...
heeft iemand ook een goeie download site met alle muziek van het spel? mp3 is het beste natuurlijk maar midi mag ook.
TMAXTINT
Verwijderd
Zie ICQ...linkjes zijn niet legaal namelijkOp zondag 23 juni 2002 21:51 schreef Marruk het volgende:
heeft iemand ook een goeie download site met alle muziek van het spel? mp3 is het beste natuurlijk maar midi mag ook.
Verwijderd
Ik heb net een Rusty Sword opgepakt in Calm Lands,waar dient die voor?
Ik heb nu een Cactuar Scope voor Lulu,Cactuar roeleert het zwaarst!!
Lyldiyn Nimac!
hier kan je wat dingen vindenOp zondag 23 juni 2002 21:51 schreef Marruk het volgende:
http://www.ffinsider.net
http://www.ffonline.com
Verwijderd
*zucht* kwam er net achter dat ik toen ik Yunalesca versloeg de Sun Crest vergeten ben (eigenlijk gewoon niet wist dat ie bestond)...en achteraf ophalen is er niet echt bij...Dark Bahamut *slik* 

edit:
Zeg bass64...zou je icoon niet es wat willen optimizen vriend? ruim 800kB is een beetje aso, en merkbaar in browser snelheid.
Zeg bass64...zou je icoon niet es wat willen optimizen vriend? ruim 800kB is een beetje aso, en merkbaar in browser snelheid.
Idd... afgezien van het feit dat het aso is en dat het niet eens mag... WAAROM zie ik Zidane achter een colafles-dopje aanrennenOp maandag 24 juni 2002 01:40 schreef MrRudi het volgende:
*zucht* kwam er net achter dat ik toen ik Yunalesca versloeg de Sun Crest vergeten ben (eigenlijk gewoon niet wist dat ie bestond)...en achteraf ophalen is er niet echt bij...Dark Bahamut *slik*
edit:
kk zal kijken of ik het nog kleiner krijg...Op maandag 24 juni 2002 08:06 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Idd... afgezien van het feit dat het aso is en dat het niet eens mag... WAAROM zie ik Zidane achter een colafles-dopje aanrennen
en waarom zidane er achter aan ren is... omdat dit een japanse reclame spotje is
Als je hem niet onder de 100 kB krijgt dan doet een modje dat wel voor jeOp maandag 24 juni 2002 09:25 schreef Bass64 het volgende:
[..]
kk zal kijken of ik het nog kleiner krijg...
en waarom zidane er achter aan ren is... omdat dit een japanse reclame spotje is
Mijn icon was 102 kB, daar deden ze al moeilijk over

heb hem naar 209k gekregen met frames skippenOp maandag 24 juni 2002 09:27 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Als je hem niet onder de 100 kB krijgt dan doet een modje dat wel voor je
Mijn icon was 102 kB, daar deden ze al moeilijk over
alleen als ik meer frames ga skippen dan klopt het filmpje je niet echt meer
en de kleuren heb ik wat omlaag gebracht
Verwijderd
Heeft er iemand weleens tegen de dark magus sisters gevochten? Echt stom, eerste keer zat ik wat fiends te vangen, dacht ik ff van: laat ik ze eens proberen te verslaan. Dus ik wil ze gaan slaan ben ik vergeten om van zwaardje te verwisselen (geen break dmg limit)
. Verder wilde ik met valefor hun overdrive blocken. Gaan ze em eerst doden voordat ze hun overdrive doen 
Ik dus nog een keer proberen. AMBUSHED!!!
meteen overdrive van hun, weer dood 
Derde keer, vergeet ik mezelf te healen
ging trouwens opzich wel goed volgens mij. Nah ja, vanavond weer een kans

Ik dus nog een keer proberen. AMBUSHED!!!
Derde keer, vergeet ik mezelf te healen

Verwijderd
Wapens kan je tijdens gevechten verwisselenOp maandag 24 juni 2002 10:12 schreef lun het volgende:
Heeft er iemand weleens tegen de dark magus sisters gevochten? Echt stom, eerste keer zat ik wat fiends te vangen, dacht ik ff van: laat ik ze eens proberen te verslaan. Dus ik wil ze gaan slaan ben ik vergeten om van zwaardje te verwisselen (geen break dmg limit). Verder wilde ik met valefor hun overdrive blocken. Gaan ze em eerst doden voordat ze hun overdrive doen
Ik dus nog een keer proberen. AMBUSHED!!!meteen overdrive van hun, weer dood
Derde keer, vergeet ik mezelf te healenging trouwens opzich wel goed volgens mij. Nah ja, vanavond weer een kans
Verwijderd
Ja wist ik, maar toch was het stom van meOp maandag 24 juni 2002 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wapens kan je tijdens gevechten verwisselen
umz, iemand een idee waar moon crest voor is? Ben het spel overnieuw aan het spelen omdat ik me chars niet goed vond halfverwege
Verwijderd
Alle crests en sigils zijn voor het verbeteren van de ultimate weapons. In het begin heb je er dus niks aanOp maandag 24 juni 2002 17:59 schreef Madje het volgende:
umz, iemand een idee waar moon crest voor is? Ben het spel overnieuw aan het spelen omdat ik me chars niet goed vond halfverwege
Wat was er trouwens niet goed aan je poppen? Als ze niet goed zijn kan je toch weer teruggaan op de spheregrid?
had life en pray niet voor yuna, vind het ook kut dat ik nu voor de 3de keer tegen seymour moet.. word saai als je steeds dezelfde gast tegen komt
Pff.. is iedereen nou zo ver, of schiet ik gewoon niet op? 
Zit net in de dessert na de eerste Seymour. Kreeg ff m'n kont geschopt door een cactaur.. de 10.000 needles counter is niet fijn
Zit net in de dessert na de eerste Seymour. Kreeg ff m'n kont geschopt door een cactaur.. de 10.000 needles counter is niet fijn
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.