[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.835 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 23:36 schreef Gman het volgende:
Ik heb al een Dark Valefor en een Dark Bahamut verslagen volgens mij!

Ik heb trouwens de Aeons op short gezet, duurt zo lang telkens :z

Ik zit nu op 49 uur en ben bij Mountain Trial, ik doe er wat langer over als de meeste hier zie ik wel.

[afbeelding] vind ik trouwens de leukste :)
Als jij binnen 49 uur 2 dark Aeons hebt verslagen heb je volgens mij een nieuw wereldrecord gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Op zaterdag 15 juni 2002 23:59 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Als jij binnen 49 uur 2 dark Aeons hebt verslagen heb je volgens mij een nieuw wereldrecord gevestigd.
Ok dan niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eergisteren Dark Valefor verslagen (zonder Zanmoto). :)
De anderen komen later wel, want die zijn een stukkie moeilijker :P

Dark Valefor was trouwens vrij makkelijk. 8-)

Oh ja, had em net nog ff uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit bijna op 80 uur nu en kom net bij zanarkin aan.... ja ik lvl lang up, plus ik vang van elk beestje 10 exemplaren :)

schrok me de $@*^($@ toen ik ineens gekilled werd door een dark eaon, dacht nog ha dat baasje gaan we wel ff verslaan :o (zonder te weten dat het een dark eaon was natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:36 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Fout , Ruby is gek genoeg een van de makkelijkste(je moet natuurlijk wel eerst Emerald verslaan).Al zet je je materia op een manier(Final - Revive etc. Geen Phoenix!)hoef je alleen er voor te zorgen dat Cloud overblijft en je kan rustig een half uurtje tv kijken omdat ie alles vanzelf doet(Counter Attack - Knights Of Rounds ,Mimic).

Emarald was zo moeilijk vanwege ze hoge hp(500.000)en je hebt dan niet de Master Materia's.Ruby had zon' 1.000.000 Hp....Damn het blijft een fantastisch spel :D :7
Nou ik had dus die combo van materia staan maar et lukte niet .
Emerald ging eigenlijk ook niet :P
Enkel het Ultima Weapon heb ek neergelegd . En dan dat weapon op het strand natuurlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

What the hell is een Dark Aeon? En waar kan ik die vinden? Ik ben net dat schaars geklede meisie in Zanarkan aan het bevechten. Jullie weten dan wel wie ik bedoel... :)

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 08:33 schreef AIKANE het volgende:
What the hell is een Dark Aeon? En waar kan ik die vinden? Ik ben net dat schaars geklede meisie in Zanarkan aan het bevechten. Jullie weten dan wel wie ik bedoel... :)
Die kan je pas later in het spel tegenkomen. Als je de airship hebt. Maar je wilt ze volgens mij nu nog niet eens tegenkomen :)

"Tip" voor de eindbaas spoiler.
*
*
*
*
*
Level niet te lang op, want anders is het gevecht echt niks aan! Dus als je een spanneder einde wilt moet je er meteen heen gaan als je de mogelijkheid krijgt anders wordt de baas kinderlijk eenvoudig.
*
*
*
*
*
Einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
beef, sidder en schrik.
Dark Anima heeft iets van 1 miljoen 800.000 hitpoints >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 13:15 schreef Marruk het volgende:
beef, sidder en schrik.
Dark Anima heeft iets van 1 miljoen 800.000 hitpoints >:)
Volgens mij ben je een NUL vergeten >:)
Kijk nog eens.
Want 800.000 is wel errug weinig. En dit is geen grap :)

edit
sorry, ik zag die 1 miljoen niet. Maar nog steeds vind ik het weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
woeee... weet iemand nog waar ik veel mega-elixers kan halen?

Ik heb Tidus nu met double AP & overdrive > AP op z'n wapen...

Overdrive > AP houd in dat ipv dat je overdrive meter volloopt je AP krijgt :) ... Overdrive mode op slayer levert al gauw 25.000 AP per battle tegen de makkelijkste fiends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

HELP!
ik heb ergens in dit topic een link gevonden naar fmv's uit FFX, alleen ik kan nu die link nergens meer vinden, ik heb er ooit 1 gedownload, en met flashget ben ik naar het referentie url gegaan, alleen dat is dus japans oid...
ik kan nu dus die link niet meer vinden, wil iemand em nog ff voor me posten?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 15:51 schreef Scorperito het volgende:
HELP!
ik heb ergens in dit topic een link gevonden naar fmv's uit FFX, alleen ik kan nu die link nergens meer vinden, ik heb er ooit 1 gedownload, en met flashget ben ik naar het referentie url gegaan, alleen dat is dus japans oid...
ik kan nu dus die link niet meer vinden, wil iemand em nog ff voor me posten?
Ruliweb bedoel je?

Hier:
[topic=214585]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

YES! dank je, vandaar dat ik ze hier niet kon vinden :)

downloader-de-download en daarna genieter-de-geniet :0

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik heb ff wat hulp nodig :)

Ik zit in zo'n tempel, moet overal van die spheres plaatsen.
In een bepaalde kamer heb je een soort icoon op de vloer, met daarachter een deur. de deur heb ik al open gepuzzeld, maar daarachter zit weer een electrische barrierre oid :P ik ben nou een uur bezig geweest... nog niet dat rotding uit. HELP!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Die baas na de Mountain Trial is echt MOEILIJK!!!!

Ben nu al 3x kapot gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 16 juni 2002 18:13 schreef Un4GiveN het volgende:
ik heb ff wat hulp nodig :)

Ik zit in zo'n tempel, moet overal van die spheres plaatsen.
In een bepaalde kamer heb je een soort icoon op de vloer, met daarachter een deur. de deur heb ik al open gepuzzeld, maar daarachter zit weer een electrische barrierre oid :P ik ben nou een uur bezig geweest... nog niet dat rotding uit. HELP!!! :)
je heb als het goed is 2 sphere's over
stop die in de paal.. en duuw die in het gat... dan blijft hij in de lucht zweven en dan kan je er over springen via de paal

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Snel, snel! Vertel me welk element Valefor is! Dan weet ik met welke ik 'm cure kan geven...

Zit nu in een aeon battle...en ik wil 'm eigenlijk wel winnen...vandaar! :P Ifrit is al dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zondag 16 juni 2002 19:18 schreef steve_jacks het volgende:
Snel, snel! Vertel me welk element Valefor is! Dan weet ik met welke ik 'm cure kan geven...

Zit nu in een aeon battle...en ik wil 'm eigenlijk wel winnen...vandaar! :P Ifrit is al dood :(
Die weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Hmf...ben nu toch al dood :(

Misschien load ik 'm nog wel een keer van het savegame daarvoor...maar misschien ook niet :|

Hij heeft trouwens geen element zie ik:
http://junemermaid.net/summoners/aeonsp.html

Oh well...thanks anyway! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Op zondag 16 juni 2002 19:25 schreef Gman het volgende:

[..]

Die weet ik ook niet.
Valefor en Bahamut hebben volgens mij geen element :(
Misschien is Valefor wind en Bahamut flair, maar die kunnen ze (nog) niet casten

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij die tempel in Bevelle waar je irritant zit te reizen met die 'achtbaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zondag 16 juni 2002 19:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zit nu bij die tempel in Bevelle waar je irritant zit te reizen met die 'achtbaan'.
Dat stuk vind ik echt zuur.
Als je het gehaald heb moet je bovenaan wel naar links om de schat te pakken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Ik vin die dark aeon's zwaar zuigend. Ik vond mijn characters nog niet zo goed, dus dacht ik nog even wat te levelen, paar al bhed prime volumes op te halen enzo. Kom ik in Sanura desert ineens iemand tegen (een al bhed). Ik die vent aanspreken, zegt ie iets in het al bhed waaruit ik ongeveer op kan maken dat ie hulp wil. Dus ik aardig als ik ben zeg ja en vervolgens zie ik een donkere ifrit. Ik denk zo van "O dat is aardig van mijn ifrit, is ie ook aan het zoeken" Gaat die vent zeggen dat ik over de rand moet kijken, en toen ging die vent bukken en werd het een of andere vage vent. En toen viel ifrit mij aan |:(. 3 keer meteor strike (van rond de 28000) en ik was dood |:( Dat is gewoon niet leuk meer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zondag 16 juni 2002 18:51 schreef Gman het volgende:
Die baas na de Mountain Trial is echt MOEILIJK!!!!

Ben nu al 3x kapot gegaan :(
Met protect en bio heb ik het gehaald nu...damnz echt een taaie rakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Op zondag 16 juni 2002 19:08 schreef Bass64 het volgende:

[..]

je heb als het goed is 2 sphere's over
stop die in de paal.. en duuw die in het gat... dan blijft hij in de lucht zweven en dan kan je er over springen via de paal
Tof! bedankt kerel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

tering wat is die yunakalaska toch iri.
heb je haar verlagen moet je haar nog een keer verslaan en daarna nog een keer :'(

op het laaste stuk ervan
had ik alleen nog maar areon over met limit break ( overdrive :) )

de rest was dood en ik had geen phoenixdown meer, had nog iets van 200 levens en ik had zombie
de baas had nog 3000 levens en ik kon dus nog alleen nog maar een limit break doen.. op hoop zegenen ik die limit break doen... gaat er 4000+ venaf pfff saved by de overdrive.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 20:00 schreef Gman het volgende:

[..]

euh,ik had zo'n sphere nodig maar geen zin meer om helemaal terug te gaan...heb ik nu iets belangrijks gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 17 juni 2002 01:09 schreef Bass64 het volgende:
heb je haar verlagen moet je haar nog een keer verslaan en daarna nog een keer :'(

op het laaste stuk ervan
had ik alleen nog maar areon over met limit break ( overdrive :) )

de rest was dood en ik had geen phoenixdown meer, had nog iets van 200 levens en ik had zombie
de baas had nog 3000 levens en ik kon dus nog alleen nog maar een limit break doen.. op hoop zegenen ik die limit break doen... gaat er 4000+ venaf pfff saved by de overdrive.
you are one lucky man (ikke niet :'( )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 17 juni 2002 08:10 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

euh,ik had zo'n sphere nodig maar geen zin meer om helemaal terug te gaan...heb ik nu iets belangrijks gemist?
Je krijgt een dik zwaard!
Ik had het overnieuw gedaan, als je het eenmaal weet is het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 17 juni 2002 10:33 schreef Gman het volgende:

[..]

Je krijgt een dik zwaard!
Ik had het overnieuw gedaan, als je het eenmaal weet is het te doen.
Op maandag 17 juni 2002 01:09 schreef Bass64 het volgende:
Kvind het wel een aardige spoiler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Och wat maakt dat nou uit.
Tis niet dat hier de hele verhaallijn vanaf hangt. Tis gewoon handig om te weten, maar om nou een spoiler te noemen, neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op maandag 17 juni 2002 10:43 schreef __00__ het volgende:
Och wat maakt dat nou uit.
Tis niet dat hier de hele verhaallijn vanaf hangt. Tis gewoon handig om te weten, maar om nou een spoiler te noemen, neuh.
hmm in vind mijn stuk ook geen spoiler

het is meer een tip
anders is heel deze topic een spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weee heb net dark ixion verslagen. Mijn wraak was zoet >:)
De eerste keer kwam ik em per ongeluk tegen en werd helemaal ingemaakt. Maar na wat upgraden was ie toch vrij eenvoudig, zelfs zonder lighting eaters etc. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik ging net even tempeltjes langs om de schatkisten te openen. Anders kan je Anima niet krijgen. Dus ik loop daarzo bij Macelania temple naar de voorkant. Staat daar een gezellig welkoms comite. (****Spoiler begint hier****) Gaan ze me ineens voor traitor uitmaken en schopte dark shiva mijn kont. Ze had meteen 3 beurten en deed 99999 dmg per schop. Nou ik hoef je niet te vertellen dat ik een beetje dood ging natuurlijk. Klote dark aeons :( Nu kan ik dus ook daar al niet heen. Dus niet naar besaid temple, niet naar macelania temple, niet vriendlijk zijn om iemand in sanubia desert te helpen. Whats next?
****Eind kleine spoiler****

Welke temples kan ik allemaal nog in voor die schatkisten zodat ik Anima kan verkrijgen? Ik moet die anima hebben namelijk zodat ik dan in remiem temple tegen dat mens haar aeons kan vechten. Ik heb ze allemaal al behalve anima en sisters. Maar als ik niet anima kan halen laat dan maar zitten want dan kan ik ook yuna's moon's sigil niet vergaren. Zucht... moet ik weer helemaal opnieuw beginnen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Krijg je niet een shitload aan AP van die DA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 14:24 schreef Gman het volgende:
Krijg je niet een shitload aan AP van die DA's?
Viel wel mee volgens mij. Niet echt op gelet. Volgens mij ging ik er 1 a 2 levels op vooruit, dus ongeveer 20.000-40.000 AP denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 17 juni 2002 14:30 schreef lun het volgende:

[..]

Viel wel mee volgens mij. Niet echt op gelet. Volgens mij ging ik er 1 a 2 levels op vooruit, dus ongeveer 20.000-40.000 AP denk ik.
Voor mij is dat nu een shitload jah :) (voorbij Mountain Pass nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 14:32 schreef Gman het volgende:
Voor mij is dat nu een shitload jah :) (voorbij Mountain Pass nu)
Hehe, als je die beesten eenmaal kan verslaan heb je niet zoveel AP meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik wel, mijn ventjes zijn echt superbrak. Alles wat ik doe rust voor 99% op geluk. Yunalesca verslaan op een lamere manier dan de mijne kan niet. Gewoon aanvallen, dan valt ze terug aan, doe ik met shiva blizzara op mezelf, ben ik weer 100%, en dan weer aanvallen, etc, net zolang tot de overdrive en dat zo volhouden. 1e versie ging er makkelijk aan, halverwege de 2e was haar mp op en toen nam ik ifrit een paar keer, die is wat langzamer maar daar maakte ik de 2e mee af. Bij de 3e gewoon een beetje voor yuna's overdrive sparen en met tidus hakken en met auron lekker alle breaks uitproberen. Dan grand summon bahamut en nog een paar tikken erbij en dat was het.

Auron heeft de maximale hp van 3600 en dat is niet echt veel. Wakka en Khimari gebruik ik nooit eigenlijk alleen Yuna Tidus en Lulu en soms Auron of Rikku.

**** Spoiler vraagje (als je airship hebt) ****

Ik ben nu bij Baaj temple, daar staat dat ik in 6 temple's die chests moet openen he. Nou heb ik dat natuurlijk niet maar over welke tempels gaat het? Want dan ga ik hem overnieuw doen en dan ga ik die niet missen. Want ik wil Anima wel graag hebben :P en dan ook bij remiem temple anima verslaan zodat ik yuna's ultimate weapon krijgen kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op zondag 16 juni 2002 20:00 schreef Gman het volgende:

[..]

Wat zat er in die schat?
Want ik ben er voorbij gelopen en had geen zin om weer dat achtbaan stuk te doen van voor m'n savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een wellicht wat lame vraag tussendoor maar hier komt ie dan toch:

Loopt er al ergens een actie ofzo? Zoiets als playstation kopen en ffx er als spel bij krijgen.

Het zit nl. zo er is maar 1 spel wat ik op de play leuk vind en dat is final fantasy en aangezien die consoles nu aardig in prijs aan het dalen zijn en ffx net uit is. (zag toevallig die tv reclame) zit ik er aan te denken om dan toch zelf maar een playstation aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 15:11 schreef SilverMaster het volgende:

**** Spoiler vraagje (als je airship hebt) ****

Ik ben nu bij Baaj temple, daar staat dat ik in 6 temple's die chests moet openen he. Nou heb ik dat natuurlijk niet maar over welke tempels gaat het? Want dan ga ik hem overnieuw doen en dan ga ik die niet missen. Want ik wil Anima wel graag hebben :P en dan ook bij remiem temple anima verslaan zodat ik yuna's ultimate weapon krijgen kan :D
Antwoord hierop:
*
*
*
Dat zijn:
Bisaido
Killika
Djose
Malacania
en waar je volgens mij die tetrisblokken zag.

Ik doe dit uit m'n hoofd, ik kan er dus naast zitten :)
Als je er al een paar gedaan hebt, gaan die balletjes bij baaj licht geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt :)
*
*
*
einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 15:40 schreef sossa het volgende:

Loopt er al ergens een actie ofzo? Zoiets als playstation kopen en ffx er als spel bij krijgen.

Het zit nl. zo er is maar 1 spel wat ik op de play leuk vind en dat is final fantasy en aangezien die consoles nu aardig in prijs aan het dalen zijn en ffx net uit is. (zag toevallig die tv reclame) zit ik er aan te denken om dan toch zelf maar een playstation aan te schaffen.
Ik heb bij de dixons (ja ik weet het maar ergens anders hadden ze het niet :) ) een set gekocht van een PS2 + FFX voor 350 euro, alleen klote dat je nog zo'n memeroy card er bij moet kopen zijn ook flink prijzig :) Maar FFX is het waard (+ had toch net mijn vakantie geld binnen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 15:40 schreef sossa het volgende:

Bij E-Plaza zag ik hem laatst..en OJA bij Frs(Free Record Shop)hadden ze hem ook.Kijk daar anders even ,hebben ze hem vast en zeker je hebt meteen een mooie FFX Ps2 doos :) ...off-topic:had vandaag zware inkijk bij een collega ,zag gewoon haar beha en de rest :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef lun het volgende:

[..]

Antwoord hierop:
*
*
*
Dat zijn:
Bisaido
Killika
Djose
Malacania
en waar je volgens mij die tetrisblokken zag.

Ik doe dit uit m'n hoofd, ik kan er dus naast zitten :)
Als je er al een paar gedaan hebt, gaan die balletjes bij baaj licht geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt :)
*
*
*
einde
Bij Macalania temple mocht ik er niet in want dark shiva schopte mijn kont daar. Er zit dus niets anders op om helemaal opnieuw te beginnen en deze keer beter op te letten :Z

Edit:
Volgens mij gaat er een standaard al branden. Ik zag namelijk de rechtsboven meteen aangaan. Toen ik die temple van ifrit nog een keer had gedaan ging de rechtsonderin branden. Ik heb er dus al 2 w00t. Nu Macalania nog dat is 3, dan bij de tetrisblokken (express de naam niet vermelden ivm spoiler) dat is 4, bij bahamut is 5, en dan uhhh waar je ixion krijgt is 6 ofzo? Kan iemand dit even bevestigen of met een andere oplossing komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 18:06 schreef SilverMaster het volgende:

Bij Macalania temple mocht ik er niet in want dark shiva schopte mijn kont daar. Er zit dus niets anders op om helemaal opnieuw te beginnen en deze keer beter op te letten :Z
Of je wacht totdat je shiva kan verslaan of je doet de lameste aanval ooit, ZANMOTO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 17 juni 2002 18:09 schreef lun het volgende:

[..]

Of je wacht totdat je shiva kan verslaan of je doet de lameste aanval ooit, ZANMOTO :P
>:) Hoeveel geld moet ik Ya..dinges daarvoor geven *D En hoeveel dmg doet dat :)

Edit: en als ik grand summon doe, doet ie het dan automatisch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 18:11 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

>:) Hoeveel geld moet ik Ya..dinges daarvoor geven *D En hoeveel dmg doet dat :)

Edit: en als ik grand summon doe, doet ie het dan automatisch? :D
Het is een random iets. Dus eerst saven en dan erheen lopen. Als ie het niet doet, gewoon opnieuw proberen. Ik geef em altijd 1-50 gil icm een grand summon.

Zanmoto is de lameste attack, omdat het een INSTANT KILL betekent voor elke tegenstander, hoeveel miljoen hp die tegenstander ook maar heeft >:)
Maar hij doet Zanmoto dus niet altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ok dan ga ik het maar eens met Zanmoto proberen :P Ik lees dat de break dmg limit kan worden behaald als auron zijn masamune heeft. Ik weet waar ik die krijg ja, maar als ik bij dat beeld sta van Lord MiŽHem zegt ie alleen dat het lord mihem is van de crusaders. En ik heb de rusty sword key item ja. Heb ik het verkeerde beeld ofzo of doe ik iets verkeerd? En dan, moet ik die masamune nog opwaarderen met de crest? En eventueel de sigil? Of is het hebben van dat ding genoeg :?

Edit: Instant kill? Dus ongeacht of je break dmg limit hebt of niet? w00t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op maandag 17 juni 2002 16:05 schreef Maverick-X het volgende:

[..]

Ik heb bij de dixons (ja ik weet het maar ergens anders hadden ze het niet :) ) een set gekocht van een PS2 + FFX voor 350 euro, alleen klote dat je nog zo'n memeroy card er bij moet kopen zijn ook flink prijzig :) Maar FFX is het waard (+ had toch net mijn vakantie geld binnen :D )
dankje :) ik werk er ook :P

je ben niet verplicht een mem kaart tekopen alleen het is erg aanbevolen met FFX
totaal zal je dus op 394,95 komen
de kaart kost 44,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 19:44 schreef Bass64 het volgende:

[..]

ik werk er ook :P
offtopic
Welke Dixons werk jij dan ?
Ik werk namelijk ook bij Dixons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon 5 minuten van Dixons vandaan ,telt dat ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 19:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik woon 5 minuten van Dixons vandaan ,telt dat ook? :P
Klein beetje dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op maandag 17 juni 2002 19:51 schreef Elander het volgende:

[..]

offtopic
Welke Dixons werk jij dan ?
Ik werk namelijk ook bij Dixons :P
1062 alphen aan den rijn

[on-topic]
ik ben nu bezig met SIN :'( ik ben nu op dat punt dat je voor hem ben en dat je maar een paar beurten heb voordat hij de mega overdrive doet waardoor je game over ben
hoe moet ik voor bij dit stuk?

p.s. zet geen spoiler voor je antwoord tezetten :)
[/on-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 17 juni 2002 23:03 schreef Bass64 het volgende:

[..]
:)
Kwas wat overdreven vorige pagina... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Wakka is nu vet sterk bij mij. Hij was eerst ook heel zwak bij mij, gebruikte hem alleen voor dark attack/silence etc. maar na zoveel tijd krijgt ie al die extra str enzo en dan word ie zelf sterk. Rikku heb ik ook maar dark attack laten leren + fira, thundara en blizara geloof ik. Dan is ze tenminste nog een beetje nuttig.
Maester Seymour vond ik zelf niet zo moeilijk, deed gewoon reflect op mezelf en op de tegenstander. Dus als hij zichzelf ging healen dan healde ie mij en als ie magic stuff op me deed dan deed ie zich zelf pijn :). Toen steeds hard meppen met Auron, Wakka en Tidus (af en toe Yuna erbij halen voor een spreukje) en tadaa dooie seymour :)
Needles was ook niet zo'n probleem. Moest wel eerst Auron aan de beurt zijn anders deed ie steeds 10000 needles. Gebruik dan threaten zodat ie nix meer kan en sla hem dan tot cactusmoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 23:03 schreef Bass64 het volgende:

1062 alphen aan den rijn

[on-topic]
ik ben nu bezig met SIN :'( ik ben nu op dat punt dat je voor hem ben en dat je maar een paar beurten heb voordat hij de mega overdrive doet waardoor je game over ben

[/on-topic]
Hé ik woon in alphen aan den rijn...welke buurt woon je?Ridderveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik heb het gevonden voor Baaj temple.

Top left: Besaid
Middle left: Macalania
Bottom left: Zanarkand
Top right: Bevelle
Middle right: Djose
Bottom right: Kilika

Als je in bevelle de destruction sphere ding niet hebt gedaan maakt dat niet uit want je krijgt hem alsnog :) Komt door de loop van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 07:46 schreef SilverMaster het volgende:
Als je in bevelle de destruction sphere ding niet hebt gedaan maakt dat niet uit want je krijgt hem alsnog :) Komt door de loop van het verhaal.
Is die van Macalania nog gelukt? Of nog niet geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 08:28 schreef lun het volgende:

[..]

Is die van Macalania nog gelukt? Of nog niet geprobeerd? :)
Ja, het is gelukt :D Bedankt voor die tip van Zanmoto :) Moest wel eerst Yuna first strike geven anders kreeg ik geen beurt. Na een keer of 5 was het raak met Zanmoto. Die attack rult echt zwaar. Daarna meteen terug gegaan naar Besaid en daar Dark Valefor neergeslagen 8-).

En nu is het gelukt, ik heb Anima :9~ Nu nog alle monsters op Mount Gagazet capturen, dan krijg je een item van die Monster Trainer zodat je bij Remiem Temple samen met de flower sceptre die seal kan breken. Daar dan krijg je dan de Sisters Aeon *D.

Als je dan nog even tegen (hoe heet ze ook alweer?)'s Sisters gaat is ****SPOILERTJE (pas lezen als je al in Remiem Temple bent geweest)**** haar taak volbracht en mag je haar zenden omdat ze dood is en haar laatste taak was natuurlijk Yuna testen of ze goed genoeg was om tegen Sin te kunnen vechten. En dan moet je de sigil voor Yuna's wapen op een of andere manier kunnen krijgen.

Edit: Opmaak even veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
heehee. eindelijk!!!!!!!!! ik ben langs die irritante yunalesca. net ff een fles champagne opengetrokken. Het gevecht duurde 1 uur, 11 minuten en 34 seconden.

Duzzz, nu ga ik maar weer is verder :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 12:50 schreef Marruk het volgende:
heehee. eindelijk!!!!!!!!! ik ben langs die irritante yunalesca. net ff een fles champagne opengetrokken. Het gevecht duurde 1 uur, 11 minuten en 34 seconden.

Spoiler/tip voor na het gevecht
*
*
*
Ik hoop maar dat je het kistje hebt opengemaakt na de battle, anders kom je later een grote verrassing tegen als je em wilt halen. :+
*
*
*
Op dinsdag 18 juni 2002 10:13 schreef SilverMaster het volgende:

Daarna meteen terug gegaan naar Besaid en daar Dark Valefor neergeslagen 8-).
Die heb ik zelf op eigen krachten kunnen verslaan. 8-)
De rest ga ik ook proberen te verslaan als ik weer wat tijd heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
die sun crest bedoel je?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:52 schreef Marruk het volgende:
die sun crest bedoel je?
Ja, zo te zien heb je em dus wel gepakt. Dat was ik dus vergeten. Toen ik em erna op wilde halen, tja......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 12:50 schreef Marruk het volgende:

1 uur, 11 minuten en 34 seconden? Dat is lang.... heel lang. Frustrerend zelfs als je op het laatste nippertje door mindblast omver word geblazen :+
Op dinsdag 18 juni 2002 14:01 schreef lun het volgende:

[..]

Ja, zo te zien heb je em dus wel gepakt. Dat was ik dus vergeten. Toen ik em erna op wilde halen, tja......
Ik was nieuwsgierig en ben even wezen kijken. Gelukkig had ik net gesaved :Y) maar ik vrees het ergste voor de mensen die hem niet meteen gepakt hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
maaruh, ik heb net een kistje gekregen van dat gastje wat op de calm plains zit waarvan je wat fiends moet verzamelen.. Hij kan alleen niet open!! Iemand dat gelukt of niet?
Btw, voor die aeon waar je geld moet voor geven.. 200000 gil (of nog een nul) wilde ie niet.. moest nog meer geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
[quote]Op dinsdag 18 juni 2002 14:59 schreef Madje het volgende:
maaruh, ik heb net een kistje gekregen van dat gastje wat op de calm plains zit waarvan je wat fiends moet verzamelen.. Hij kan alleen niet open!! Iemand dat gelukt of niet?
Btw, voor die aeon waar je geld moet voor geven.. 200000 gil (of nog een nul) wilde ie niet.. moest nog meer geven
[/quote

je moet met die kerel onderhandelen, telkens een hoger bod doen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op dinsdag 18 juni 2002 01:12 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Hé ik woon in alphen aan den rijn...welke buurt woon je?Ridderveld?
hehe we gaan niet tepersoonlijk worden he :)
maar ja woon er aardig in de buurd voorbij de thermen nog

maar kan iemand helpen met mijn prob?

ik ben nu bezig met SIN ik ben nu op dat punt dat je voor hem ben en dat je maar een paar beurten heb voordat hij de mega overdrive doet waardoor je game over ben

die gast heeft iets van 1400000 levens met achter elkaar limit breaks kom je er nog niet voor bij volgens mij en in het begin kan je al geen limit break doen omdat hij tever weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 14:59 schreef Madje het volgende:
Yojimbo of iets in die geest. Eerst stelt ie een vraag, dan moet je antwoorden "To defeat the strongest enemeys". Dan vraagt ie 250000 (bij mij althans). Bied dan de helft +1 dus 125001. Daarna doet hij er wat vanaf, dan moet je daar weer de helft van nemen +1. Dan doet ie nog een bod dichtbij de 200000 en die heb ik maar genomen. 202xxx (de xxx'jes weet ik niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 18:32 schreef Bass64 het volgende:

[..]
die gast heeft iets van 1400000 levens met achter elkaar limit breaks kom je er nog niet voor bij volgens mij en in het begin kan je al geen limit break doen omdat hij tever weg is
Ik ben daar nu ook maar heb het nog niet geprobeerd. Ik denk zelf dat je dat schip dichterbij moet kunnen doen en dan een paar flinke rammen uitdelen met zwaard+magic of Aeon's, en als ie die overdrive bijna gaat doen moet je gewoon even een zwakke Aeon summonen, als ie die dan sloopt is zijn overdrive weer leeg :9. Weet niet of het werkt want misschien sloopt die overdrive wel alles = game over. In dat laatste geval zou ik het zo niet 1 2 3 weten. Anders zou ik nog even gaan oefenen in die Omega ruins :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:32 schreef Bass64 het volgende:

Aantal HP van Sin spoiler?
*
*
*
Over wie hebben jullie het? Sin heeft volgens mij echt geen 1.400.000 HP :? Eerder rond de 100.000 of minder :)
*
*
*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 18:44 schreef lun het volgende:

[..]

Aantal HP van Sin spoiler?
*
*
*
Over wie hebben jullie het? Sin heeft volgens mij echt geen 1.400.000 HP :? Eerder rond de 100.000 of minder :)
*
*
*
Misschien 140.000 HP :P Denk ik hoor. En anders.... Zanmoto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 14:59 schreef Madje het volgende:
spoilertje
Om die kist te openen heb je een cloudy mirror nodig en die dan naar een *** mirror maken en dan kan je de kist openen (ben ff de naam kwijt vandaar de ***)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:52 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Misschien 140.000 HP :P Denk ik hoor. En anders.... Zanmoto >:)
Nee joh, de eindbaas moet je eigenlijk gewoon zonder Zanmoto doen. Die is tenminste te verslaan met low stats. Sin is ook gemaakt voor mensen met low stats.

Als je daar met te hoge stats komt is er geen rxxt meer aan, wat ik dus deed, omdat ik dit dus nog niet wist. Gevolg was dat ik bijna alles na 1 hit dood had |:(

Zanmoto zijn voor diegene die te lui zijn om alles op 255 te krijgen en toch die DA willen verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die yunalesca houd niet van holy magic probeer dat eens op de 1rste en 2de gedaante en bij de 3de 3 tot 4 keer holy en daarna een overdrive van bahamut voor een overkill >:)

heb nu iedereen zn ultimate weapon behalve die van tidus, ben vergeten die ..... te pakken na dat gevecht tegen yunalesca en nu staat dark bahamut ervoor ;(

dat word dus zanmato de rest van de dark aeons versla ik wel op de normale manier ik wil tidus zn ultimate weapon ook :P

trouwens die mix overdrive van rikku die ruled echt wel als je weet wat te combineren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
hmz, ben nu weer seymour tegen gekomen.. Doet ie lance of nog iets en dan full life.. meteen ventje dood :(
Doe ik reflect, hij dispipel, doe ik weer reflect.. dan zwaard aanval en dus game over :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja seymour met die lance aanval vond ik ook irritant, zorg gewoon dat yuna in je team zit zodat zij de gevallen members weer kan reviven met life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Doe met Wakka Silence attack. Daar is ie niet immune voor, vervolgens doe je op iedereen protect en reflect, eerst protect anders reflect ie het en krijgt Seymour die protect en da wil je natuurlijk niet he. Als ie dan silenced is kan ie niet dispellen en ook al ben je zombie word het gereflect als die gast full life doet. Cross cleave moet je wel voor uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op dinsdag 18 juni 2002 18:36 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ik ben daar nu ook maar heb het nog niet geprobeerd. Ik denk zelf dat je dat schip dichterbij moet kunnen doen en dan een paar flinke rammen uitdelen met zwaard+magic of Aeon's, en als ie die overdrive bijna gaat doen moet je gewoon even een zwakke Aeon summonen, als ie die dan sloopt is zijn overdrive weer leeg :9.
lol dat werkt niet
want als hij mijn aeon dood ben ik dus game over

ik weet dat dit ook niet de final SIN is...
hiervoor heb je dan 2 zijkanten van hem verslagen en boven op.
dan kom je terug op het schip wat gepraat heb je dan... dan zie je een filmpje dat er wat uit ze rug komt... dan ga je hem weer attacken en op dat stuk ben ik...
en zijn overdrive heet iets van mega-gravity.
en zijn levens zijn inderdaar 140.000 HP dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op dinsdag 18 juni 2002 19:56 schreef Bass64 het volgende:

[..]

lol dat werkt niet
want als hij mijn aeon dood ben ik dus game over

ik weet dat dit ook niet de final SIN is...
hiervoor heb je dan 2 zijkanten van hem verslagen en boven op.
dan kom je terug op het schip wat gepraat heb je dan... dan zie je een filmpje dat er wat uit ze rug komt... dan ga je hem weer attacken en op dat stuk ben ik...
en zijn overdrive heet iets van mega-gravity.
en zijn levens zijn inderdaar 140.000 HP dus :)
ik heb het zelf algevonden flink rammen dus

Boss - Shin : HP 140000

Release all your strongest attacks as fast as possible. Haste everyone is
not a bad idea. You have to deplete Shin's large amount of HP before his
mouth completely opens, or else it's a guaranteed all death attack resulting
in a game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 20:12 schreef Bass64 het volgende:

[..]

ik heb het zelf algevonden flink rammen dus

Boss - Shin : HP 140000

Release all your strongest attacks as fast as possible. Haste everyone is
not a bad idea. You have to deplete Shin's large amount of HP before his
mouth completely opens, or else it's a guaranteed all death attack resulting
in a game over.
Is hij immuun tegen Auron's befaamde Break attacks? Iig ga ik nog even sparen tot doublecast en dan kan ik met lulu doublecast flare doen en laat ik meteen yuna even doublecast kapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
kijk, het prob is dat yuna geen life bij mij heeft.. Was toen helemaal in het begin en ik had toen geen ability spheres :'( ik ga maar terug en exepn zodat ik de rest van me gebeuren heb.. Ga dan terug met return sphere en activeer hem dan.. Kan natuurlijk ook phoenix down gebruiken, heb ik er zo'n 30 van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Paar tips:

Iedereen moet zorgen dat Yuna ook Black Magic spells leert, zij is daarin véél sterker dan Lulu.

Bij die mega "blob" (dat slijm ding) moet je met Auron Armour break doen.

Als je Seymour tegen komt voor de zoveelste keer dan moet je met Yuna protect doen op iedereen en constant healen.
Belangrijk is ook dat ding waar ie in zit om zeep te helpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Afbeeldingslocatie: http://www.ffinsider.net/ff10/ss/143.jpg

hoe krijgen ze dit zo mooi?
het lijkt wel dat ze dit bijna moeten doen met een emu...

ziet er echt vreet uit zo kon het maar op de pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
anti aliasing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 23:41 schreef Gman het volgende:
Paar tips:

Iedereen moet zorgen dat Yuna ook Black Magic spells leert, zij is daarin véél sterker dan Lulu.

Bij die mega "blob" (dat slijm ding) moet je met Auron Armour break doen.

Als je Seymour tegen komt voor de zoveelste keer dan moet je met Yuna protect doen op iedereen en constant healen.
Belangrijk is ook dat ding waar ie in zit om zeep te helpen!!!
Armor break , dan shiva summonen en die 2de skill kiezen (niet attack maar die andere) doet rond de 2 a 4 duizend schade iedere x , zo gaan die "blobs" wel snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Op dinsdag 18 juni 2002 19:00 schreef Elander het volgende:

[..]

spoilertje
Om die kist te openen heb je een cloudy mirror nodig en die dan naar een *** mirror maken en dan kan je de kist openen (ben ff de naam kwijt vandaar de ***)
Celestial Mirror ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu monstertjes aan het vangen in de omega ruins.... weer gratis spullen van die battle arena gast :P

kan eindelijk armour en weapons met 4 lege sloten kopen dat word customizen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 00:09 schreef Bass64 het volgende:
[afbeelding]

hoe krijgen ze dit zo mooi?
het lijkt wel dat ze dit bijna moeten doen met een emu...

ziet er echt vreet uit zo kon het maar op de pc :(
Niks geen anti-aliasing...ik zie de karteltjes van 5 meter afstand ;)

Waarschijnlijk via een tv-kaart in de pc gecaptured :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 18 juni 2002 23:41 schreef Gman het volgende:
Paar tips:

Ik loop nu met haar richting Holy en als ik black magic spheres vind leer ik haar thundaga, firaga, waterga en blizzaga. Rikku is dichtbij Ultima, laat ik haar er even heen lopen en gebruik ik een special sphere. Of zijn Holy en Ultima niet de moeite waard? Doublecast flare is ook wel leuk :) kan niet wachten tot Yuna's celestial weapon ( 1mp cost *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Ik ben nu bij dat zee monster voordat ik Anema wil gaan halen, maar ik overleef het steeds niet, ik heb iedereen een schild gegeven tegen stone, zodat ik daar geen last meer mee heb, maar de laatste klap kan ik steeds niet uitdelen, elke keer als ik nog één laatste aanval moet doen dan komt ie met een (soms meerdere) alles vernietigende aanval(len). Steeds maar weer |:( :(
Ik had laatst zelfs een limitbreak van Wakka, maar die kon ik (voor die laatste) aanval niet eens inzetten :?
Kan ik hem nu gewoon nog niet verslaan, of is er iets anders mee... :?

P.s. Thnx voor die tip over die crest na Yunalesca! Godzijdank had ik nog een savegame... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Dat monster onder water is niet beschermd tegen magische aanvallen. Ik heb gewoon een apart wapen voor Tidus genomen en daar Waterstrike en Firestrike op gezet en strength +10% en 5% (was Brotherhood). En dan eerst een paar klappen gaan vangen en alle 3 de overdrives vullen.(Edit: Natuurlijk niet bij dat monster maar ergens anders zodat je naar een save punt kan om je hp te restoren) Als je begint als eerste hastega. Daarna de overdrives doen en dan blijven rammen. Het is mij ook gelukt terwijl mijn rikku en wakka helemaal niet zo goed zijn. Anima is het echt waard, ze is zo ontzettend sterk en ziet er wel creepy uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 02:26 schreef TheInfiltrator het volgende:
Die kan je als het goed is al kopen?! :)
Het ligt in ieder geval niet aan het vangen van monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 02:26 schreef TheInfiltrator het volgende:
Waar koop je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Wat ik ook vreemd vind van Mount Gagazet als je monsters gaat vangen, je komt ook Imp tegen en Nidhal ofzo, maar als je die vangt komen die bij Sunken cave te staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 19 juni 2002 09:21 schreef SilverMaster het volgende:
Dat monster onder water is niet beschermd tegen magische aanvallen. Ik heb gewoon een apart wapen voor Tidus genomen en daar Waterstrike en Firestrike op gezet en strength +10% en 5% (was Brotherhood). En dan eerst een paar klappen gaan vangen en alle 3 de overdrives vullen.(Edit: Natuurlijk niet bij dat monster maar ergens anders zodat je naar een save punt kan om je hp te restoren) Als je begint als eerste hastega. Daarna de overdrives doen en dan blijven rammen. Het is mij ook gelukt terwijl mijn rikku en wakka helemaal niet zo goed zijn. Anima is het echt waard, ze is zo ontzettend sterk en ziet er wel creepy uit :)
Dat is ook niet zo'n probleem, ik krijg hem wel klein, maar steeds als ik nog een aanval moet uitvoeren om hem te doden dan komt hij met een alles vernietigende aanval. Ik had zelfs een keer dat hij vernietigd was maar ik lag ook ook dood in het water. GAME OVER dus... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 19 juni 2002 09:58 schreef SilverMaster het volgende:
Wat ik ook vreemd vind van Mount Gagazet als je monsters gaat vangen, je komt ook Imp tegen en Nidhal ofzo, maar als je die vangt komen die bij Sunken cave te staan :?
Ze zullen daar wel oorspronkelijk vandaan komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op woensdag 19 juni 2002 10:06 schreef AIKANE het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo'n probleem, ik krijg hem wel klein, maar steeds als ik nog een aanval moet uitvoeren om hem te doden dan komt hij met een alles vernietigende aanval. Ik had zelfs een keer dat hij vernietigd was maar ik lag ook ook dood in het water. GAME OVER dus... |:(
Ja dat heb ik ook 1 keer gehad. Zwaar frustrerend is dat. Dan is ie dood maar rochelt ie je nog even uit waarbij iedereen nog even dood gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
kun je niet doom doen van kimahri? Gaat ie vanzelf dood na 20 beurten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 19 juni 2002 10:50 schreef Madje het volgende:
kun je niet doom doen van kimahri? Gaat ie vanzelf dood na 20 beurten
neuh, tis een eindbaas en die dingen zijn bestand tegen vrijwel alles, wat ik eigenlijk heel erg irritant en dom vind. Want juist die koele spreuken die je krijgt kun je dan NIET uitvoeren. wel een beetje nadeel, maar hey, neverwinternights komt ook heeeeeel binnenkort, ik geloof de 21ste of 28ste. dus dan weer een nieuwe rpg :9~ :9~

TMAXTINT

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.