[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op dinsdag 11 juni 2002 03:31 schreef steve_jacks het volgende:
[..]
------------------------------------
Ohja, dat ze Chinees zou zijn:
Sony komt uit Japan...
Squaresoft komt uit Japan...
Final Fantasy komt uit Japan...
En waar laten ze dan hun soundtrack maken... :?

In CHINA natuurlijk! |:(

...ze is dus Japans :)
Dat zal waarschijnlijk Utada Hikaru zijn. Ja, ze is Japans. heb de DVD nog niet bekeken.
Alleen je regel kent 1 uitzondering: Final Fantasy VIII had ook een soundtrack, die was van Faye Wong. Die is dus lekker wél Chinees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op dinsdag 11 juni 2002 03:57 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Dat zal waarschijnlijk Utada Hikaru zijn. Ja, ze is Japans.
rikki heet ze lijkt een beetje op rikku :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Weet iemand nog die Japanse site waar al die filmpjes opstaan van FFX?
Die grote filmpjes van 30-40 mb per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op dinsdag 11 juni 2002 00:36 schreef Bass64 het volgende:
HEEELLLPPPPP

Spoiler gedeelte

Als ik door de grotten ben gegaan richting zanerkan (hoe zeg je dat ook alweer.
dan kom ik bij een baas... die na elke flinke attack zijn levens weer bij vult... nu doe ik wel reflect op hem maar dan doet hij het ook weer bij mij waar door hij weer levens kan bij vullen.... heeft iemand hier een goeie tip voor??? (dispel weet ik al dat het de reflect weer weg haalt). mij aeons zijn al volledig in de limit breaks (overdrives).

Spoiler gedeelte afgelopen
de gatekeeper/guardiankeeper/ofdeweetikveelkeeper dacht ik waar je het over hebt. Ik had hem verslagen door met iedere aeon gewoon een limit break uit te voeren, zoals je bij iedere moeilijke baas doet. Dus gewoon beginnen met grand summon bahamut 2 keer zijn overdrive proberen te halen (als het kan lukt het 3 keer) en dan de rest van je aeons. Daarna komt een nog moeilijkere baas waarmee ik nu nog zit te worstelen :'(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 03:57 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Dat zal waarschijnlijk Utada Hikaru zijn. Ja, ze is Japans. heb de DVD nog niet bekeken.
Alleen je regel kent 1 uitzondering: Final Fantasy VIII had ook een soundtrack, die was van Faye Wong. Die is dus lekker wél Chinees. :)
Het is Rikki Nakano...

He...zie nu ook dat ze veel met Joe Hisaishi heeft gewerkt...die heeft veel soundtracks voor Ghibli films gemaakt :) (Ghibli films: Grave of the Fireflies, My Neighbour Totoro, Spirited Away...etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Kunnen we het aantal uren weer achter de spoiler alert zetten? dan hoef ik het niet eerst te lezen voordat ik weet waar het ongeveer over gaat |:(

Ik heb nog een vraag...hoe zit het met die spheres waarmee je filmpjes kan terugzien?
Die kan je voor&na de eerste blitzball wedstrijd kopen maar dan heb je lang niet genoeg geld.

Wat ik precies wil weten is of je die filmpjes later weer terug kunt krijgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Op woensdag 12 juni 2002 01:18 schreef Gman het volgende:
Kunnen we het aantal uren weer achter de spoiler alert zetten? dan hoef ik het niet eerst te lezen voordat ik weet waar het ongeveer over gaat |:(

Ik heb nog een vraag...hoe zit het met die spheres waarmee je filmpjes kan terugzien?
Die kan je voor&na de eerste blitzball wedstrijd kopen maar dan heb je lang niet genoeg geld.

Wat ik precies wil weten is of je die filmpjes later weer terug kunt krijgen ofzo.
Ik denk dat als je de airship eenmaal hebt dat het geld ook wel binnenstromen. En dat je met het airship terug naar dinges :P kan vliegen en als nodig je scenes kopen.

NB vind dat wel eeen geweldige optie! zelfde met de muziek!.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik schaam me diep, IK als topic-starter heb al een week geen ffx gespeelt. Ja scheld me maar uit. Maar nog 2 dagen dan ben ik er weer full time dus ik ga nu ook niet verder lezen want overal staat wel **SPOILER** is ook wel logisch want dat hele spel is 1 grote spoiler
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Spoiler, 47 uur

Whoeehaaa... .. ik ben daarnet gruwelijk afgemaakt door Dark Ixion.. hij begint met 3 hits van 99.999 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Laatst online: 11-09 22:59
**SPOILER** 15uur

Heb net Seymour verslagen, maar die Aeon die hij heeft die Anima, kan ik die ook krijgen? *D Btw. die Seymour verslaan was een eitje. Gewoon met Yuna de Nul* spells uitvoeren. Er staat als je sensor hebt zelfs wat ie gaat doen. Eerst ice, dan lightning dan water en dan fire ofzo. Was ik eerst vergeten om te doen |:( Maar het moet haast wel als je Anima verslagen hebt want anders doet ie Multi Blizzara bijvoorbeeld en dat doet heel veel schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:13
Ja, ik moest de hele tijd healen :( , maar heb hem toch verslagen :)
Kben nu op 28 uur, het schiet de laatste tijd namelijk niet echt op

Hoe zit het trouwens met die spheres waarmee je filmpjes kan kopen :? kheb er namelijk nog nooit een gezien. Hoe heten die dan? en waar kan ik ze krijgen?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
KLEIN SPOILER GEDEELTE*******************
ZANARKAND GEDEELTE

okeej dan, heeft iemand enig idee hoe ik die lady yuna(fekkin)lesca kan verslaan? Ik heb nog geen holy magic. Ik heb het al 5 keer geporbeerd maar het lukt me nog niet echt. Ik cast eerst hastega en daarna reflect op mijn party luitjes. Dit voorkomt dus blind in de eerste vorm en wat anders in de 2e vorm (weet niet meer wat) Maar dan komt ze aan met al dat cura gedoe en regen zodat mijn ventjes dood gaan in zombie status, maar die hebben reflect dus doet yunalesca zich zelf weer tegoed aan haar spells. Ik weet dat er nog een 3e fase is en ik wil dus eigenlijk mijn aeons en overdrives bewaren voor de laatste. Iemand hier al voorbij? Die stamina tabletten had ik btw ook al gejat

ZANARKAND GEDEELTE

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op woensdag 12 juni 2002 09:02 schreef Mikez het volgende:
ik schaam me diep, IK als topic-starter heb al een week geen ffx gespeelt. Ja scheld me maar uit. Maar nog 2 dagen dan ben ik er weer full time dus ik ga nu ook niet verder lezen want overal staat wel **SPOILER** is ook wel logisch want dat hele spel is 1 grote spoiler
hehe
Ach als ik druk ben tot 12 uur 's avonds en ik dan nog geen FFX heb kunnen doen dan begin ik er maar niet meer aan, dan wordt het zeker een latertje.

Als ik hele avond speel heb ik soms het gevoel dat ik niks nuttigs gedaan heb verder, zuigt ook wel.

Owjah achter de PC zitten -> af en toe msn/icq schiet niet op! ik let dan te weinig op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Op woensdag 12 juni 2002 12:15 schreef Marruk het volgende:
ZANARKAND GEDEELTE

okeej dan, heeft iemand enig idee hoe ik die lady yuna(fekkin)lesca kan verslaan? Ik heb nog geen holy magic. Ik heb het al 5 keer geporbeerd maar het lukt me nog niet echt. Ik cast eerst hastega en daarna reflect op mijn party luitjes. Dit voorkomt dus blind in de eerste vorm en wat anders in de 2e vorm (weet niet meer wat) Maar dan komt ze aan met al dat cura gedoe en regen zodat mijn ventjes dood gaan in zombie status, maar die hebben reflect dus doet yunalesca zich zelf weer tegoed aan haar spells. Ik weet dat er nog een 3e fase is en ik wil dus eigenlijk mijn aeons en overdrives bewaren voor de laatste. Iemand hier al voorbij? Die stamina tabletten had ik btw ook al gejat

ZANARKAND GEDEELTE

Ik zelf ben daar dus ook maar heb 1 domme fout gemaakt en daarom ging ik dood (ik had bij iedereen zombiegecured nooit doen, spel death erachter aan en alle 3 poppetjes waren dood) en ze had bijna geen health meer (3de vorm).
Ik zelf heb weinig problem toen ondervonden. Telkesns deed ze bij mij die zombie aanval en dan deed ze life op 1 poppetje wat betekend dat die dood is , en de zombie attack doet geen ruk schade. Dus ik telkens met wakka (die heeft alchemy equipped) een phoenix down op die dooie gooien en verder slaan. Alchemy betekend dat een item 2 keer zo sterk werkt , dusbij phoenix down inplaats van 50% health terug naar full health als ik hem revivede.
Ze is echt vrij simpel duurt alleen zo fucking lang

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Aha, dan weet ik dat maar weer :) ga ik daar iig niet dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ok, dan zal ik morgenochtend als ik terugkom (nacht bestaat niet) het nog maar es proberen. i.i.g. thx voor de tips

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op dinsdag 11 juni 2002 00:36 schreef Bass64 het volgende:
btw ik heb een soort back up vraag :)
op de bonis cd staat een clip van FFX waar een chinees (gok ik) een nummer zingt uit FFX en dan zie je ook stukken ui FFX en die chinees... wie weet hoe ik die van de DVD moet afrippen... ik wil die namelijk wel in mijn collectie clips hebben
ik heb het nu geripped
is alleen nog tegroot om het op een FTP tezetten 103 MB
wel op de resolutoe van 720...

als iemand het zelf ook wil rippen moet de VOB file nr 10 hebben.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je hoort wanneer je Yuna die sending ziet doen?! Dat super mooie filmpje waar ze over het water heen loopt...ik wil de muziek daarvan :)

En op welke cd het staat? Op de Amerikaanse compilatie cd staat alleen de versie zonder die zware drums op de achtegrond. Song of Prayer, heet het dan...precies dezelfde als uit het filmpje, maar dan zonder die drums...en die maken het nou juist cool vind ik :)

Dus weet iemand hoe het heet? Please :*
Of weet iemand een ander Final Fantasy forum waar ze dit kunnen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 21:45 schreef steve_jacks het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je hoort wanneer je Yuna die sending ziet doen?! Dat super mooie filmpje waar ze over het water heen loopt...ik wil de muziek daarvan :)

En op welke cd het staat? Op de Amerikaanse compilatie cd staat alleen de versie zonder die zware drums op de achtegrond. Song of Prayer, heet het dan...precies dezelfde als uit het filmpje, maar dan zonder die drums...en die maken het nou juist cool vind ik :)

Dus weet iemand hoe het heet? Please :*
Of weet iemand een ander Final Fantasy forum waar ze dit kunnen weten?
Inderdaad zit er ook al een tijd naar te zoeken maar helaas nog niet kunnen vinden , zou de fmv van dat gedeelte in het spel ook wel willen hebben op me pc maar nog nergens gezien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op woensdag 12 juni 2002 22:58 schreef Elander het volgende:

[..]

Inderdaad zit er ook al een tijd naar te zoeken maar helaas nog niet kunnen vinden , zou de fmv van dat gedeelte in het spel ook wel willen hebben op me pc maar nog nergens gezien :'(
Alle FMV's staan op de disc hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 23:28 schreef Gman het volgende:

[..]

Alle FMV's staan op de disc hoor.
Inderdaad maar om een vage reden (die nog niet opgelost is) pakt me pc het geluid van de filmpjes niet (wel van het menu)
en wil ze in me pc bekijken en dan van een paar fmvtjes een backupje maken voor mezelf zodat ik die fmv op me pc kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
hu? Je kan die dingen op je PC bekijken?? Als ik de PS2 disc erin gooi...dan geeft ie alleen maar een paar files van een paar mb (zoals dat met bijna alle PSX & PS2 cd/dvd schijfjes is...)

Dus hoe krijg je die filmpjes spelende op je PC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 01:01 schreef steve_jacks het volgende:
hu? Je kan die dingen op je PC bekijken?? Als ik de PS2 disc erin gooi...dan geeft ie alleen maar een paar files van een paar mb (zoals dat met bijna alle PSX & PS2 cd/dvd schijfjes is...)

Dus hoe krijg je die filmpjes spelende op je PC??
Wel dvd-rom nodig hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op donderdag 13 juni 2002 08:18 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Wel dvd-rom nodig hè
En PowerDVD of een ander dvd progsel :)

*OnTopic*

Ik heb nu echt hele zwakke Aeons...kan je ze echt niet trainen ofzo?
Ik weet dat je eenmalig de HP en speed enzo kan opkrikken met die spheres.
Of moeten ze ook levelen door ze vaker te gebruiken in gevechten enzo?
Ik gebruik ze nu alleen maar bij bazen maar dat schiet echt niet op, 2x slaan of een vette actie en ze zijn plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoe sterk je Aeons zijn is ook afhankelijk van de sterkte van de summoner (in dit geval dus Yuna).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ze zijn idd niet zo heel sterk, dat was me ook al opgevallen, maar volgens mij gaat hun kracht/hp/etc. omhoog, naarmate Yuna meer magic kracht krijgt (dus veel magic +4 en zo :) )

Hoe zit het trouwens met die luck spheres? ik heb dus van zo'n lege node een luck sphere gemaakt, maar ik kan hem niet gebruiken :'( Dit heb ik al eens vaker meegemaakt met een ander soort sphere, maar ik weet niet meer welke dat was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op donderdag 13 juni 2002 08:30 schreef Gman het volgende:

*OnTopic*

Ik heb nu echt hele zwakke Aeons...kan je ze echt niet trainen ofzo?
Ik weet dat je eenmalig de HP en speed enzo kan opkrikken met die spheres.
Of moeten ze ook levelen door ze vaker te gebruiken in gevechten enzo?
Ik gebruik ze nu alleen maar bij bazen maar dat schiet echt niet op, 2x slaan of een vette actie en ze zijn plat.
Later in de game krijg je een optie er bij om je aeons teupgraden... dan kan je meer health mana.. en skills adden... en dat kost je weer sphere's, lvl keys, en andere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 08:55 schreef __00__ het volgende:
Hoe zit het trouwens met die luck spheres? ik heb dus van zo'n lege node een luck sphere gemaakt, maar ik kan hem niet gebruiken :'( Dit heb ik al eens vaker meegemaakt met een ander soort sphere, maar ik weet niet meer welke dat was
Als dat ding een luck sphere heet dan heb je een fortune sphere nodig om deze te activeren. Alleen luck is een beetje zonde van je node, je kan beter je andere punten verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Heeft iemand yojimbo al? Hij bood zichzelf aan voor maar 250.000 gil. Je begrijpt dat ik niet zo veel heb, dus ik zou wel willen weten of het een goeie aeon is.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:29 schreef Marruk het volgende:
Heeft iemand yojimbo al? Hij bood zichzelf aan voor maar 250.000 gil. Je begrijpt dat ik niet zo veel heb, dus ik zou wel willen weten of het een goeie aeon is.
Yojimbo spoiler!
*
*
*
*
*
Hij kan goed en slecht zijn. Hij doet maar wat hij wilt. Je roept hem op en geeft hem geld voor 1 aanval. Je hoeft hem niet veel geld te bieden, ik geeft em meestal 1 gil of zo >:)
Het beste van hem is dat hij de STERKSTE aanval van het hele spel heeft. Dat is Zanmoto. Hij doet dit random (en niet vaak). Meestal doet ie gewoon een zwaardaanval, hondaanval of mesjesaanval (weet niet precies de namen daarvan). :)
Maar ALS hij dus een keer zanmoto doet is je tegenstander in 1 keer dood! En hij werkt op alles en iedereen dus ook op de moeilijkste bazen enzo.
*
*
*
*
*
Einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 08:30 schreef Gman het volgende:

[..]

En PowerDVD of een ander dvd progsel :)
-dvd speler CHECK!
-PowerDVD CHECK!
-FFX dvd CHECK!

* Miletos pleurt DVD in speler...start PowerDVD..."Unknown file format."

Of hebben jullie het over die BONUS dvd?? Want daar staan dus niet de FMV's op...

Ik wil die FMV's spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op donderdag 13 juni 2002 09:16 schreef Bass64 het volgende:

[..]

Later in de game krijg je een optie er bij om je aeons teupgraden... dan kan je meer health mana.. en skills adden... en dat kost je weer sphere's, lvl keys, en andere dingen
Volgens mij heb je niet eens heel mijn post gelezen...
Op donderdag 13 juni 2002 12:29 schreef Marruk het volgende:
Waar krijg je die?
Ik heb dat geld wel bijna.
Op donderdag 13 juni 2002 14:04 schreef lun het volgende:

[..]

Yojimbo spoiler!
*
*
*
*
*
Hij kan goed en slecht zijn. Hij doet maar wat hij wilt. Je roept hem op en geeft hem geld voor 1 aanval. Je hoeft hem niet veel geld te bieden, ik geeft em meestal 1 gil of zo >:)
Het beste van hem is dat hij de STERKSTE aanval van het hele spel heeft. Dat is Zanmoto. Hij doet dit random (en niet vaak). Meestal doet ie gewoon een zwaardaanval, hondaanval of mesjesaanval (weet niet precies de namen daarvan). :)
Maar ALS hij dus een keer zanmoto doet is je tegenstander in 1 keer dood! En hij werkt op alles en iedereen dus ook op de moeilijkste bazen enzo.
*
*
*
*
*
Einde
Wat is hier spoiler aan? Dit is gewoon een tip.
Een spoiler is het verklappen van de verhaal lijn :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 20:41 schreef Gman het volgende:

[..]
Waar krijg je die?
Ik heb dat geld wel bijna.
[..]

Wat is hier spoiler aan? Dit is gewoon een tip.
Een spoiler is het verklappen van de verhaal lijn :Z
Uh het verklapt wat je aan yojimbo hebt, misschien wilt iemand daar zelf achterkomen?! :P

Ok nu een echte spoiler? Waar je hem kan halen....
*
*
*
*
Na de calm lands en na die baas kan je ipv over die brug ook nog via een weg naar beneden. Als je op je kaart rechtsboven kijkt zie je die weg. Als je daar beneden bent naar links. En dan ff doorlopen en uiteindelijk kom je d'r. En volgens mij had ik 220.000 aangeboden, weet het niet helemaal zeker. Misschien handiger om eerst te saven en dan wat bedragen uitproberen?! Misschien bespaar je 0-50000 gil?
*
*
*
*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op donderdag 13 juni 2002 20:47 schreef lun het volgende:

[..]

Uh het verklapt wat je aan yojimbo hebt, misschien wilt iemand daar zelf achterkomen?! :P

Ok nu een echte spoiler? Waar je hem kan halen....
*
*
*
*
Na de calm lands en na die baas kan je ipv over die brug ook nog via een weg naar beneden. Als je op je kaart rechtsboven kijkt zie je die weg. Als je daar beneden bent naar links. En dan ff doorlopen en uiteindelijk kom je d'r. En volgens mij had ik 220.000 aangeboden, weet het niet helemaal zeker. Misschien handiger om eerst te saven en dan wat bedragen uitproberen?! Misschien bespaar je 0-50000 gil?
*
*
*
*
Je vergeet het aantal uren.
Ik heb net die baas verslagen dus ben op dezelfde plek :P
Voor 200.001 deed ie het toch ook ofzo?
Paar pagina's terug staat het.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:30 schreef AIKANE het volgende:

[..]

Ik geloof dat als je 250.001 bied je hem ook hebt.

Klinkt Total Annihilation iemand bekend in de oren. Zoja? Iemand tips? :'(
Hmmmz...
Ik ga het zo effe proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb een tip! (geen spoiler :Z )
Als je na de calm lands die grot in gaat (staat hierboven meer over) kom je zo'n pot tegen waarmee je spheres kan winnen, sla je verkeerd dan is het KAB000M.

Ok volgorde:
-Linksboven
-midden
-Rechtsonder
-Rechtsboven

Verder ben ik nog niet.

*update*
DaMNZ :(
Denk ik net de volgorde bijna te weten...werkt ie ineens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:14 schreef Gman het volgende:
Ik heb een tip! (geen spoiler :Z )
Als je na de calm lands die grot in gaat (staat hierboven meer over) kom je zo'n pot tegen waarmee je spheres kan winnen, sla je verkeerd dan is het KAB000M.

Ok volgorde:
-Linksboven
-midden
-Rechtsonder
-Rechtsboven

Verder ben ik nog niet.

*update*
DaMNZ :(
Denk ik net de volgorde bijna te weten...werkt ie ineens niet.
Die magicpot is gewoon elke keer anders volgens mij, je kan em niet killen (ook nooit echt geprobeerd) dus je kan beter gewoon wegrennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Je kan Aeons healen door spreuken op zichzelf te doen.
Bijvoorbeeld Ixion is het paard van de donder ofzo, dus doe je thundara op hemzelf.

Ifrit weer met vuur, shiva denk ik water of ijs.
Bahamut weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 15:43 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

-dvd speler CHECK!
-PowerDVD CHECK!
-FFX dvd CHECK!

* Miletos pleurt DVD in speler...start PowerDVD..."Unknown file format."

Of hebben jullie het over die BONUS dvd?? Want daar staan dus niet de FMV's op...

Ik wil die FMV's spelen :'(
Maar...niemand wil me hiermee helpen? Het is nogal off-topic, I know...maar ik kan er toch moeilijk een hele nieuwe topic voor openen :?

Pleasseeee :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:44
Op donderdag 13 juni 2002 22:29 schreef lun het volgende:

[..]

Die magicpot is gewoon elke keer anders volgens mij, je kan em niet killen (ook nooit echt geprobeerd) dus je kan beter gewoon wegrennen :)
Probeer in elk geval GEEN 'Steal' te gebruiken :(

BOOM ( andere aanval , iedereen dood -> dag 1 uur lvlen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:55 schreef II_BurN_II het volgende:

Probeer in elk geval GEEN 'Steal' te gebruiken :(

BOOM ( andere aanval , iedereen dood -> dag 1 uur lvlen )
Moet je eens kijken hoeveel hp hij heeft. Schijnt heel hoog te zijn :)

edit
laat maar, het werkt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:44
Met mn Scan zie ik alleen maar heel veel negens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup en op 7 plaatsen zelfs :(

edit
hehe tegen tidus doet ie maar ongeveer 60hp schade als ie ontploft >:)

maar ja, hij is dus onverslaanbaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
zonder mijn scan ook :o

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik elixer op hem ,en je krijgt meteen een shit load an items.Niet tegen hem vechten want dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op vrijdag 14 juni 2002 03:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gebruik elixer op hem ,en je krijgt meteen een shit load an items.Niet tegen hem vechten want dat lukt niet.
Net zoals in FF9 dus bij sommige vijanden waar je toen veel AP kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb gister tegen een ghost gevochten (grotten na de calm lands) en met Kimari lancet gedaan, nu kan hij doom casten!!
In 7 turns (v.d. vijand zelf) is de vijand kapot!

Erg vet, alleen 7 turns is soms best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op vrijdag 14 juni 2002 11:17 schreef Gman het volgende:
Ik heb gister tegen een ghost gevochten (grotten na de calm lands) en met Kimari lancet gedaan, nu kan hij doom casten!!
In 7 turns (v.d. vijand zelf) is de vijand kapot!

Erg vet, alleen 7 turns is soms best lang.
En het werkt vast niet bij bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op vrijdag 14 juni 2002 11:52 schreef __00__ het volgende:

[..]

En het werkt vast niet bij bosses
Er werkt zoveel niet bij bosses :(
Ik kan bijna nergens meer Slow en Bio doen, ook niet bij gewone vijanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 08:55 schreef __00__ het volgende:

Net zoals in FF9 dus bij sommige vijanden waar je toen veel AP kreeg
En FF7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 22:58 schreef Elander het volgende:

[..]

Gevonden, gevonden!!

Het nummer heet:
Warping to a different dimension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
****SPOILER 30 uur****

Ik ben langs de Ronso's heen en door de bergen heen. Kom ik daar weer die irritante |:( :( Seymour tegen. Hij is echt irritant. Ik blijf niet zo lang leven. Dit gebeurt er: Seymour slaat met die lans op Yuna en doet full cure... dood. Ik heal d'r weer met phoenix down. Deel een paar klappen uit. En dan na 2 beurten gebeurt het ... hij pakt zijn 2 zwaarden en chop chop Yuna en Tidus dood. Auron heeft nog 700 over. Meteen die lans en full cure... dood Game over. :r Iemand tips of hints? Ik dacht omdat ie dood was dat ie zombie zou zijn maar gooien van potions helpt niet. (Bij die ene baas in de Via Pural bij dat water werkte het wel, 2 x-potions en hij was dood *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 15:37 schreef SilverMaster het volgende:
****SPOILER 30 uur****

Ik ben langs de Ronso's heen en door de bergen heen. Kom ik daar weer die irritante |:( :( Seymour tegen. Hij is echt irritant. Ik blijf niet zo lang leven. Dit gebeurt er: Seymour slaat met die lans op Yuna en doet full cure... dood. Ik heal d'r weer met phoenix down. Deel een paar klappen uit. En dan na 2 beurten gebeurt het ... hij pakt zijn 2 zwaarden en chop chop Yuna en Tidus dood. Auron heeft nog 700 over. Meteen die lans en full cure... dood Game over. :r Iemand tips of hints? Ik dacht omdat ie dood was dat ie zombie zou zijn maar gooien van potions helpt niet. (Bij die ene baas in de Via Pural bij dat water werkte het wel, 2 x-potions en hij was dood *D)
Tja, als je beetje makkelijk wilt winnen zit er niets anders op dan terug te lopen naar dat ventje wat wapens verkoopt en veel holy waters te kopen om je wapens Zombie-ward te geven... (of je moet al veel holy water hebben)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
hoeveel hp hebben je ventjes dan? Ik heb bij moeilijke eindbazen altijd ff al mijn aeons op overdrive staan en die nemen dan de meeste schade op. Ik haste yuna dan ook altijd.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Auron +/- 3000
Tidus +/- 2500
Yuna +/- 2200

Heb net even rondgesnuffeld, het schijnt dat je die Seymour kan silencen en je kan hem poisonen (bio). Ik ga dus nog even terug lopen en even spheres verdienen *D En ook nog even terug naar O'aka's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een domme vraag misschien maar kan je niet meer zoals in voorgaande delen meerdere vijanden met bv Blizzard tegelijk aanvallen??

Dach eerst van dat zal wel niet met Blizzard zelf kunnen maar dan wel met Blizzara maar dat kan ook al niet (tenminste niet op dezelfde toetsen als bij FFIX). Is het uberhaupt wel mogelijk om meerdere vijanden met een gewone (dus geen overdrive) spreuk te raken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 14 juni 2002 16:28 schreef Maverick-X het volgende:
FF een domme vraag misschien maar kan je niet meer zoals in voorgaande delen meerdere vijanden met bv Blizzard tegelijk aanvallen??

Dach eerst van dat zal wel niet met Blizzard zelf kunnen maar dan wel met Blizzara maar dat kan ook al niet (tenminste niet op dezelfde toetsen als bij FFIX). Is het uberhaupt wel mogelijk om meerdere vijanden met een gewone (dus geen overdrive) spreuk te raken???
ik geloof het niet, i.i.g. nog geen spreuk die ik ben tegengekomen (of ik ben het vergeten)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel iets minder maar niet zo erg :) Krijgt toch maar 3 vijanden max + tag team werkt best lekker, alleen ik wil telkens alle 6 mijn poppetjes iets laten doen zodat ze ook exp krijgen en dan let je af en toe iets minder goed op met health of zo ;) maar toch nog maar 1 keer dood geweest in 11 uur tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 14 juni 2002 16:28 schreef Maverick-X het volgende:

Ja dat kan wel denk ik. Ik zie helemaal rechtsonderin Magic combo staan. Enne Seymour gebruikt ook zoiets van 2 keer casten. Doublecast ofzo?

Trouwens, hier heb je een mooi overzichtje van de spheres. Kan je alvast een route uitstippelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
zijn er hier ook nog anderen die een hekel aan seymour hebben? ik vind hem net de kuja en seifer van ffx. altijd komen ze op het verkeerde moment :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 14 juni 2002 17:34 schreef Marruk het volgende:
zijn er hier ook nog anderen die een hekel aan seymour hebben? ik vind hem net de kuja en seifer van ffx. altijd komen ze op het verkeerde moment :(
Ik heb geen hekel aan die gast... ik haat hem gewoon :Y) Hoevaak moet je hem wel niet verslaan? Hij schijnt ook een van de moeilijkste bazen te zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Hij is iig wel vervelend.
En opdringerig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 16:56 schreef Marruk het volgende:

[..]

ik geloof het niet, i.i.g. nog geen spreuk die ik ben tegengekomen (of ik ben het vergeten)
Alleen ultima kan dat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 14:56 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

Gevonden, gevonden!!

Het nummer heet:
Warping to a different dimension
Hartelijk dank ! :)
Als je nog wat andere nummers vind , vertel het dan Aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 15:37 schreef SilverMaster het volgende:
****SPOILER 30 uur****

Ik had dat probleem ook , wat ik toen gewoon deed is al me aeons hun overdrive's gebruiken en me characters hun overdrives en dan vooral eerst grand summon bahamut doen en dan nog een x ze normale overdrive (doet tegen de 19000 dmg tegen seymour)
Hoop dat dit enigzins helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er nog collecters items zijn van FFX , De soundtrack of van die action figure's dat soort dingen , heb nog niet echt een gameswinkel gezien die 1 van die dingen echt in huis had , kon wel besteld worden maar wil het eerst wel eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Ergens opweg naar Macalania moet je 7 blauwe vlinders vangen voor een kadootje :x Weet iemand wat voor kado je krijgt ? Want ik ga steeds dood daar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
****SPOILER 30uur****

Yes, eindelijk heb ik die #$%& Seymour dood. Het helpt enorm die overdrives van je Aeon's :) Wat ook handig is is bio. Elke keer 1400 dmg als ie wat wil doen. En je kan hem ook silencen. Dus mijn tacktiek: Tidus: Hastega, Yuna 3x protect, Wakka silence attack, Tidus: cheer, ff lulu erbij halen voor bio en wakka weer terug halen voor silence :) En toen kwam de grote klapper van Seymour, dat met die 2 zwaardjes. Protect en cheer helpt enorm. Daarna heb je aardig wat turns dus kan je intussen wat potions gooien. Toen deed ik de overdrive van shiva. 9999 tegen seymour en z'n maatje. Dat kostte seymour dus nog een keer 4000 van mortiabsorbtion. (Damn ik haat het als hij zegt "Death awaits you") Toen nog Ifrit. En toen stond er dat die vriend van seymour klaar voor iets was :? iig stond er later iets van "Counter attack failed". Nou boeiend Bahamut maaktte het nog even af met een attack van boven de 9999 >:) Ik besef dat ik onwijs veel geluk gehad heb met dat die counter attack failed van seymour want ik hoorde iets over Total Annihalation en dat dat een zeer zware attack zou zijn. Nou iig ben ik er voorbij en misschien heeft iemand hier nog iets aan *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoeling van Square denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had jij last met Seifer :P

Man die gast was easy.....

Persoonlijk vond ik Sorceress Edea toch iets irritanter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emerald Weapon spant zeker de kroon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Emerald Weapon spant zeker de kroon ;)
Ruby Weapon was anders ook niet mis hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij de winkel dimension plus de collecters items gevonden oa: 12" statue's , de soundtrack van het spel etc
alleen staat bij het meeste nog geen prijs , iemand een idee wat bv die beeldjes kosten ? denk niet dat er nu nog iemand bij dimension plus aanwezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:59 schreef Elander het volgende:

[..]

Ruby Weapon was anders ook niet mis hoor ;)
Die 2 heb ik dus nooit dood gekregen ...
Iemand wel ? Leg et dan is ff uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 14 juni 2002 21:58 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Had jij last met Seifer :P

Man die gast was easy.....

Persoonlijk vond ik Sorceress Edea toch iets irritanter ...
nee, niet last! ik haat die gast. gewoon hoe die doet

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:08 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Die 2 heb ik dus nooit dood gekregen ...
Iemand wel ? Leg et dan is ff uit >:)
Ruby weapon heb ik uitendelijk (tijdje terrug alweer) dood gekregen , begon met het eerst dood laten gaan van me 2 andere chars in battles voor ruby weapon zodat alleen cloud nog over was , en dan met knights of the round zoveel mogelijk mimen , dan healen en weer overnieuw doen :)
emerald weapon zelfde idee maar dan met 3 characters en final revive / phoenix summon geloof ik zover ik het me nog kan herineren

ohnee ! :P
was natuurlijk final cast of iets in die geest met phoenix summon of full life , alleen was phoenix beter omdat die alle members rezzed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:10 schreef Elander het volgende:

[..]Die 2 heb ik dus nooit dood gekregen ...
Iemand wel ? Leg et dan is ff uit

Ruby weapon heb ik uitendelijk (tijdje terrug alweer) dood gekregen , begon met het eerst dood laten gaan van me 2 andere chars in battles voor ruby weapon zodat alleen cloud nog over was , en dan met knights of the round zoveel mogelijk mimen , dan healen en weer overnieuw doen :)
emerald weapon zelfde idee maar dan met 3 characters en final revive / phoenix summon geloof ik zover ik het me nog kan herineren

ohnee ! :P
was natuurlijk final cast of iets in die geest met phoenix summon of full life , alleen was phoenix beter omdat die alle members rezzed
Fout , Ruby is gek genoeg een van de makkelijkste(je moet natuurlijk wel eerst Emerald verslaan).Al zet je je materia op een manier(Final - Revive etc. Geen Phoenix!)hoef je alleen er voor te zorgen dat Cloud overblijft en je kan rustig een half uurtje tv kijken omdat ie alles vanzelf doet(Counter Attack - Knights Of Rounds ,Mimic).

Emarald was zo moeilijk vanwege ze hoge hp(500.000)en je hebt dan niet de Master Materia's.Ruby had zon' 1.000.000 Hp....Damn het blijft een fantastisch spel :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:36 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Fout , Ruby is gek genoeg een van de makkelijkste(je moet natuurlijk wel eerst Emerald verslaan).Al zet je je materia op een manier(Final - Revive etc. Geen Phoenix!)hoef je alleen er voor te zorgen dat Cloud overblijft en je kan rustig een half uurtje tv kijken omdat ie alles vanzelf doet(Counter Attack - Knights Of Rounds ,Mimic).

Emarald was zo moeilijk vanwege ze hoge hp(500.000)en je hebt dan niet de Master Materia's.Ruby had zon' 1.000.000 Hp....Damn het blijft een fantastisch spel :D :7
Inderdaad Final Fantasy 7 (nee geen afkorting voor dat spel) is en blijft nog steeds voor mij het beste deel uit de serie
De sfeer in het spel was super , vond het gewoon erg toen .... doodging , en .... was echt cool in het begin en je begon hem steeds meer te haten hoe verder je in het spel kwam echt gewoon super :)

update
namen veranderd in me post omdat het spoilers waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:46 schreef Elander het volgende:

[..]

Inderdaad Final Fantasy 7 (nee geen afkorting voor dat spel) is en blijft nog steeds voor mij het beste deel uit de serie
De sfeer in het spel was super , vond het gewoon erg toen Aeris doodging , en Sephiroth was echt cool in het begin en je begon hem steeds meer te haten hoe verder je in het spel kwam echt gewoon super :)
Hij's Goddelijk!Ik weet nog wel toen ik samen vocht met Sephiroth tegen die draak die je in de truck tegenkomt,en je zag hoe sterk die Sephiroth was.Ik vreesde hem gewoon :D :o

O mij God en die muziek ,die treurige muziek is gewoon zo goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ik vind FF7 ook de beste die ik heb gespeeld... zelfs nu ik bij deel 10 bijna bij het einde ben (ik had er allang kunnen zijn... maar ik wil alle extra's hebben en alle bazen verslaan :P) .. ik hoop dat er ooit nog een deel komt dat ik beter vind dan 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vervolg op Final Fantasy VII?Iets wat niet voorkomt bij Final Fantasy maar zou wel apart zijn. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 01:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Een vervolg op Final Fantasy VII?Iets wat niet voorkomt bij Final Fantasy maar zou wel apart zijn. *D
Er zou misschien nog wel een remake komen van ff7 (misschien a la resident evil?). :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 14 juni 2002 23:46 schreef Elander het volgende:

[..]

De sfeer in het spel was super , vond het gewoon erg toen ....... doodging , en ....... was echt cool in het begin en je begon hem steeds meer te haten hoe verder je in het spel kwam echt gewoon super :)
misschien kun je die 2 namen beter ff wegzetten want heel misschien (misschien) zijn er mensen die het spel nog niet gespeeld hebben en er nog bezig mee zijn. Dan zou het heel frustrerend zijn als je wist wat er ging gebeuren.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:16 schreef Marruk het volgende:

[..]

misschien kun je die 2 namen beter ff wegzetten want heel misschien (misschien) zijn er mensen die het spel nog niet gespeeld hebben en er nog bezig mee zijn. Dan zou het heel frustrerend zijn als je wist wat er ging gebeuren.
Inderdaad , bij deze even veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zaterdag 15 juni 2002 12:32 schreef Elander het volgende:

[..]

Inderdaad , bij deze even veranderd :)
Gelukkig maar, dit is wel een hele ernstige spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:16 schreef Marruk het volgende:

[..]

Mensen die ff7 nog niet gespeeld hebben zijn het niet waard om te leven(nou ok, ietsiepietsie overdreven, maar als je in een ffx topic rondneust MOET je cht wel ff7 gespeeld hebben). Hoe dan ook, ik ben het gezellig voor de 7de keer aan het spelen, en het verveeld niet. Na een paar uur ffx gespeeld te hebben, weet ik niet of ik dat spel ooit 7 keer zal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:09 schreef Uberdog het volgende:

Mensen die ff7 nog niet gespeeld hebben zijn het niet waard om te leven(nou ok, ietsiepietsie overdreven, maar als je in een ffx topic rondneust MOET je cht wel ff7 gespeeld hebben). Hoe dan ook, ik ben het gezellig voor de 7de keer aan het spelen, en het verveeld niet. Na een paar uur ffx gespeeld te hebben, weet ik niet of ik dat spel ooit 7 keer zal spelen...
Precies >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond ff7 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:16 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vond ff7 :Z
Zwijg jij Grote Satan!En buig onder de toorn van Final Fantasy VII en bid nederig naar de eeuwige hel waar het beter vertoefen is dan hier waar jij mijn zoete wraak proeft!Kniel neer gij infidele!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:32 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Zwijg jij Grote Satan!En buig onder de toorn van Final Fantasy VII en bid nederig naar de eeuwige hel waar het beter vertoefen is dan hier waar jij mijn zoete wraak proeft!Kniel neer gij infidele!
wat jij atheist! hoe durft gij mij, de dominee des volks openbaar voor schut te zetten door middel van deze satanistische leuzen?!?!?! gij bent gedoemd tot eeuwig in de hel te vertoefen waar lucifer u in uitvoerige mate zal martelen totdat gij niet meer om genade smeekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:39 schreef ReV3rEnD het volgende:

wat jij atheist! hoe durft gij mij, de dominee des volks openbaar voor schut te zetten door middel van deze satanistische leuzen?!?!?! gij bent gedoemd tot eeuwig in de hel te vertoefen waar lucifer u in uitvoerige mate zal martelen totdat gij niet meer om genade smeekt!
Leg uzelf de stilte op u mond verdervelijke!Buig voor mij en baadt nederig in mijn glorie en eer!Buk onderhoudend voor de kracht en digitale God's werken waart u niet hebt geleerd om van te proefen!Ik spreek heil en verdoem over U uit gij lasteraar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Leg uzelf de stilte op u mond verdervelijke!Buig voor mij en baadt nederig in mijn glorie en eer!Buk onderhoudend voor de kracht en digitale God's werken waart u niet hebt geleerd om van te proefen!Ik spreek heil en verdoem over U uit gij lasteraar!!
mijn vader werkt bij mcdonalds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen gingen we weer ontopic ;)

Iemand nog wat nieuws te melden ? heb zelf niet echt veel gespeeld om verder te komen , meer exp enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 15 juni 2002 17:58 schreef Elander het volgende:

Iemand nog wat nieuws te melden ? heb zelf niet echt veel gespeeld om verder te komen , meer exp enz
ach, andere final fantasy's kunnen hier toch ook wel. Maar niet echt wat nieuws, ik ben nu aan het lvlven in de calm lands want ik zit nog steeds met die yunalesca te etteren :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:58 schreef Elander het volgende:

Ik ongeveer hetzelfde, ik denk dat ik vandaag Sin maar eens ga pesten (uitspelen) :)
Ik ben alleen bang dat ik nu veel te sterk ben. Had het eigenlijk niet moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 18:22 schreef Marruk het volgende:

[..]

ach, andere final fantasy's kunnen hier toch ook wel. Maar niet echt wat nieuws, ik ben nu aan het lvlven in de calm lands want ik zit nog steeds met die yunalesca te etteren :(
Zekers kunnen andere Final Fantasy's hier :)
maar vroeg mijzelf gewoon af van hoe en wat de rest deed in FFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Wha-yaaaaaaaa
Afbeeldingslocatie: http://www.ffinsider.net/ff10/animation/14.gifAfbeeldingslocatie: http://www.ffinsider.net/ff10/animation/13.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 15 juni 2002 21:18 schreef Gman het volgende:
Wha-yaaaaaaaa
[afbeelding][afbeelding]
lol

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een dark Aeon verslagen? Tot nu toe ben ik ze nog niet allemaal tegengekomen (dark Shiva, dark Valefor, dark Ixion, dark Three Magus Sisters en dark Yojimbo) maar heb er nog geen 1 goed kunnen beschadigen, laat staan afmaken :r
Dark Shiva schopte bijvoorbeeld iedereen in 1 keer dood (geen damage, meteen dood) toen ik haar voor het eerst tegenkwam. Ik heb later wel deathproof en first-striuke stuff gekregen, maar dat is niet genoeg.. |:(
Iemand met ideeën/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb al een Dark Valefor en een Dark Bahamut verslagen volgens mij!

Ik heb trouwens de Aeons op short gezet, duurt zo lang telkens :z

Ik zit nu op 49 uur en ben bij Mountain Trial, ik doe er wat langer over als de meeste hier zie ik wel.

Afbeeldingslocatie: http://www.ffinsider.net/ff10/animation/12.gif vind ik trouwens de leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was dat niet dark Bahamut die je bent tegengekomen dan, want die kom je pas in de buurt van de temple van Zanarkand tegen volgens deze dark aeon FAQ (HP: 4000000 :r ): http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_dark_aeons.txt

Verder ben ik dark Valefor zelf tegengekomen bij Besaid, maar dat was na de mountain trail (het is optioneel om terug te gaan naar Besaid).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.