****SPOILER 30uur****
Yes, eindelijk heb ik die #$%& Seymour dood. Het helpt enorm die overdrives van je Aeon's

Wat ook handig is is bio. Elke keer 1400 dmg als ie wat wil doen. En je kan hem ook silencen. Dus mijn tacktiek: Tidus: Hastega, Yuna 3x protect, Wakka silence attack, Tidus: cheer, ff lulu erbij halen voor bio en wakka weer terug halen voor silence

En toen kwam de grote klapper van Seymour, dat met die 2 zwaardjes. Protect en cheer helpt enorm. Daarna heb je aardig wat turns dus kan je intussen wat potions gooien. Toen deed ik de overdrive van shiva. 9999 tegen seymour en z'n maatje. Dat kostte seymour dus nog een keer 4000 van mortiabsorbtion. (Damn ik haat het als hij zegt "Death awaits you") Toen nog Ifrit. En toen stond er dat die vriend van seymour klaar voor iets was

iig stond er later iets van "Counter attack failed". Nou boeiend Bahamut maaktte het nog even af met een attack van boven de 9999

Ik besef dat ik onwijs veel geluk gehad heb met dat die counter attack failed van seymour want ik hoorde iets over Total Annihalation en dat dat een zeer zware attack zou zijn. Nou iig ben ik er voorbij en misschien heeft iemand hier nog iets aan