[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final Fantasy 8 is ook helemaal geen slecht spel, het is zelfs een goed spel als je hem vergelijkt met de meeste andere spellen die toen uit waren voor de PSX. Ik was alleen erg teleurgesteld dat Squaresoft allerlei FF elementen eruit had gegooid, en dat vond ik jammer. Maarja, dit is een beetje off-topic, dus nu verder over FFX.

Heeft niemand wat te melden over FFX? Er worden hier bijna geen reacties geplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 12:14 schreef Vertex het volgende:
En weet iemand hoe een clear sphere precies werkt? Kun je die dingen ook gebruiken om bestaande HP, MP, enz nodes te wissen, of werken die dingen alleen op nodes die vroeger empty waren?
Ja daarmee kan je 1 node wissen behalve ability spheres. Waar haal je die trouwens, want ik kan ze nergens vinden??
Voordeel van zoiets is dat je zeg maar een defence +1 kan omtoveren naar een defence +4. Maar waar je die dingen haalt weet ik niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Op vrijdag 07 juni 2002 12:49 schreef Vertex het volgende:
Final Fantasy 8 is ook helemaal geen slecht spel, het is zelfs een goed spel als je hem vergelijkt met de meeste andere spellen die toen uit waren voor de PSX. Ik was alleen erg teleurgesteld dat Squaresoft allerlei FF elementen eruit had gegooid, en dat vond ik jammer. Maarja, dit is een beetje off-topic, dus nu verder over FFX.

Heeft niemand wat te melden over FFX? Er worden hier bijna geen reacties geplaats.
Ik wilde niet iedereen z'n mening over het hele FF8 te weten, want dat kan ik ook wel lezen in het FF topic, maar ik had graag gezien dat dat level-systeem zo was gebleven, want dan waren de fiends van het begin op het einde nog steeds 'uitdagend' zeg maar

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op vrijdag 07 juni 2002 13:07 schreef lun het volgende:

[..]

Ja daarmee kan je 1 node wissen behalve ability spheres. Waar haal je die trouwens, want ik kan ze nergens vinden??
Voordeel van zoiets is dat je zeg maar een defence +1 kan omtoveren naar een defence +4. Maar waar je die dingen haalt weet ik niet?!
Krijg je dan zoveel van die dingen waarmee je empty nodes kan omtoveren in goeie nodes?
Kben er nog maar 2 tegengekomen en dat is niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:13 schreef __00__ het volgende:

Krijg je dan zoveel van die dingen waarmee je empty nodes kan omtoveren in goeie nodes?
Kben er nog maar 2 tegengekomen en dat is niet echt veel.
Ik ben d'r nog geen 1 tegen gekomen? Maar je hebt vast van die gekke japanners die de hele board legen en dan alleen maar van die +4 dingen erop zetten zodat hun poppen nooit meer dood gaan :)
Weet je nog waar je die clear nodes hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nog niet, maar ik ben ook nog niet zolang bezig. Hoe lang spelen jullie nu al? Ik zit nu op 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Ik heb hem vanochtend besteld bij dimensionplus.nl icm die blaze scartkabel. Ben echt benieuwd naar dit toppertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 08:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Enige nadelen aan het spel vind ik eigenlijk dat er soms van die stilte's vallen, en dat het beeld net iets te groot is voor de zoom mode van de televisie (mist 2 mm aan de onderkant...).
[..]
Ik heb zelf een Philips, maar ik zet de TV niet op zoom, maar op 16/9, en dan kan ik alles perfect zien.

Twee vraagjes;

Weet iemand hoe ik de treasure kan openen die ik gekregen heb bij de monster arena?

En vanaf wanneer is het mogelijk om overal heen te reizen (met vervoermiddel). :)

(Ik zit nu op 41 uur)

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Is het daarnaast ook mogelijk om een vliegend voertuig te krijgen zoals de Ragnarok in FF8 of dat ene schip (naam is me ontschoten) in FF7? Lijkt me wel koel *D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:53 schreef SilverMaster het volgende:
Is het daarnaast ook mogelijk om een vliegend voertuig te krijgen zoals de Ragnarok in FF8 of dat ene schip (naam is me ontschoten) in FF7? Lijkt me wel koel *D.
Highwind....schip van Cid,die ook weer aanwezig is in FFX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook benieuwd naar. Je krijgt een airship als je verder in het spel zit, maar kun je die ook zelf besturen, net zoals dat kon in FF6, FF7, FF8 & FF9? Of kun je alleen een bestemming invoeren, zodat het airship daar automatisch naartoe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Hoeveel uur kan je ongeveer mee zoet zijn met FFX? Ik had 7 in iets van 28 uur uitgespeeld van 8 weet ik het niet meer. En aangezien sommige spellen nogal kort zijn (lees MGS2) dacht ik in eerste instantie dat FFX ook betreurend kort zou zijn. Maar nu ik de tijden hier zie denk ik maar aan 1 ding:

>:) Dat spel moet ik ook hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 16:05 schreef SilverMaster het volgende:
Hoeveel uur kan je ongeveer mee zoet zijn met FFX? Ik had 7 in iets van 28 uur uitgespeeld van 8 weet ik het niet meer. En aangezien sommige spellen nogal kort zijn (lees MGS2) dacht ik in eerste instantie dat FFX ook betreurend kort zou zijn. Maar nu ik de tijden hier zie denk ik maar aan 1 ding:

Ik zat met ff8 aan 80 uur, en ik denk als je al de side quests ook doet dat je er wel weer op komt... Ik zit nu op 41 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:58 schreef Vertex het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar. Je krijgt een airship als je verder in het spel zit, maar kun je die ook zelf besturen, net zoals dat kon in FF6, FF7, FF8 & FF9? Of kun je alleen een bestemming invoeren, zodat het airship daar automatisch naartoe gaat?
Antwoord (spoiler)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Het laatste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
:r Dat is nou echt zonde. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad zwaaaaaaaaarrrrr minder. Dit gaat echt de verkeerde kant op, ze hebben de worldmap nu ook al afgeschaft :( What's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Wanneer zijn jullie begonnnen met ability uppen?
Of doen jullie dat altijd of alleen bij een goede plek.

Ik zit nu in de Kilikia woods te uppen maar vraag me af of dit slim is.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
En je moet jezelf wel voorbewegen via de world view maar geen map? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:11 schreef Vertex het volgende:
Dat is inderdaad zwaaaaaaaaarrrrr minder. Dit gaat echt de verkeerde kant op, ze hebben de worldmap nu ook afgeschaft :(
De worldmap is nu gewoon het stuk dat je loopt van stad naar stad/grot/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ability uppen? Ik volg gewoon een pad op de sphere grid, en alles wat ik tegen kom gooi ik vol. Het enige wat ik weleens oversla zijn empty nodes, maar dat komt alleen maar omdat ik niet genoeg spheres heb om ze op te vullen. Hoe doe jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Op vrijdag 07 juni 2002 17:16 schreef Vertex het volgende:
Ability uppen? Ik volg gewoon een pad op de sphere grid, en alles wat ik tegen kom gooi ik vol. Het enige wat ik weleens oversla zijn empty nodes, maar dat komt alleen maar omdat ik niet genoeg spheres heb om ze op te vullen. Hoe doe jij het dan?
Klopt, doe ik ook. Alleen ik ben altijd zo bang :'( heheh dat ik te weinig aan uppen doe en dat ik dus op een gegeven moment tegen monster speel die te zwaar zijn en ik niet meer terug kan.
Ik vroeg me af of mensen al goede plekken handen gevonden in het begin van het spel (6:30 uur) en of ze veel aan uppen doen.
Later in het spel kies je de weg van een personage. Of je moet zo gek zijn om alle nodes voor iedereen vol te maken.
Dat duurrt llaaaaaaaaaaaaaaaang, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:20 schreef GeJe het volgende:

Klopt, doe ik ook. Alleen ik ben altijd zo bang :'( heheh dat ik te weinig aan uppen doe en dat ik dus op een gegeven moment tegen monster speel die te zwaar zijn en ik niet meer terug kan.
Ik vroeg me af of mensen al goede plekken handen gevonden in het begin van het spel (6:30 uur) en of ze veel aan uppen doen.
Later in het spel kies je de weg van een personage. Of je moet zo gek zijn om alle nodes voor iedereen vol te maken.
Dat duurrt llaaaaaaaaaaaaaaaang, denk ik.
Ik begon veel later (dan 6:30) met rondjes lopen om vijanden tegen te komen. :) In het begin is het niet zo nodig. Meestal is het genoeg om je Aeons voor een moeilijk gevecht op te laden (overdrive).
Verder kan het heel lang duren als je alles wil vullen. Maar er zijn genoeg mensen die het bord ook nog helemaal legen en dan weer een voor een gaan vullen met betere upgrades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Op vrijdag 07 juni 2002 17:25 schreef lun het volgende:

[..]

Ik begon veel later (dan 6:30) met rondjes lopen om vijanden tegen te komen. :) In het begin is het niet zo nodig. Meestal is het genoeg om je Aeons voor een moeilijk gevecht op te laden (overdrive).
Verder kan het heel lang duren als je alles wil vullen. Maar er zijn genoeg mensen die het bord ook nog helemaal legen en dan weer een voor een gaan vullen met betere upgrades :)
Waar begon je precies met rondjes lopen. Ik ben ondertussen al duizelig... :P wordt ook een beetje saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Ik ben pas gaan rondlopen op de Calm lands (ik geloof dat ik toen ca. 35 uur had) en toen ben ik wat rond gaan lopen, je ziet dan ook wel waarom. Tot die tijd is het niet echt nodig geweest om extra Ap te verzamelen. Als je maar gewoon alle gevechten aangaat en niet vlucht moet het geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Op vrijdag 07 juni 2002 18:32 schreef AIKANE het volgende:
Ik ben pas gaan rondlopen op de Calm lands (ik geloof dat ik toen ca. 35 uur had) en toen ben ik wat rond gaan lopen, je ziet dan ook wel waarom. Tot die tijd is het niet echt nodig geweest om extra Ap te verzamelen. Als je maar gewoon alle gevechten aangaat en niet vlucht moet het geen probleem zijn.
.

thanx!! kan ik nu tenminste lekker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:26 schreef GeJe het volgende:

Waar begon je precies met rondjes lopen. Ik ben ondertussen al duizelig... :P wordt ook een beetje saai
Na 20?+ uur. Weet het niet meer precies. In ieder geval toen ik bij een heel groot veld kwam. Je merkt het vanzelf wel welk veld ik bedoel, denk ik. :)

Ben tot daar en een heel groot stuk erna ook nooit game over geweest. Dus het zou moeten lukken zonder te uppen voor dat gedeelte.

Edit
iemand was mij voor, ik bedoelde ook calm lands, wou de naam alleen niet weggeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 16:05 schreef SilverMaster het volgende:

offtopic
Ik stopte met me FF7 savegame toen ik op de 71 uur zat , had toen wel echt zowat alles wat er te halen was gehaald kwa skills / monsters doden / materia masteren

Edit
tijd van me save game geidit volgende x moet ik beter me post lezen stomme }:O die ik ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:45 schreef AIKANE het volgende:
Weet iemand hoe ik de treasure kan openen die ik gekregen heb bij de monster arena?
Spoiler
Je hebt die cloudy mirror nodig die je kan winnen in de chocobo race die je kan doen in Remiem tempel (verborgen tempel bij de calm lands) als je die dan hebt dan moet je naar macalania woods gaan om de cloudy mirror te veranderen in de celestial mirror , als je dat dan gedaan hebt kan je de kisten met daarin delen van characters hun celestial wapens openen , die bij de arena is voor yuna.
Hoop dat dit een beetje helpt en dat er niet teveel verklapt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stopte met me FF7 savegame toen ik op de 171 uur zat...
De FF7 klok stopt met tellen na 99 uur, heb je die 72 uur handmatig lopen tellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
iemand nog behoefte aan meer informatie op de begin post van moi ? Zoals filmpjes ingame and fmv en dat soort crap of boeit jullie dat niet want anders heb ik wel wat beterz te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Weet iemand hoe je die cactus snel kapot krijgt in de desert?

Damn "10.000 needles" is echt dodelijk!
en waar gebruik je die "Threaten" nou voor van Auron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 07 juni 2002 19:02 schreef Mikez het volgende:
iemand nog behoefte aan meer informatie op de begin post van moi ? Zoals filmpjes ingame and fmv en dat soort crap of boeit jullie dat niet want anders heb ik wel wat beterz te doen
Nou een paar leuke filmpjes zou wel netjes zijn. Krijg ik tenminste een beetje een idee wat me te wachten staat. En wie is dit? http://sony.gamerweb.com/media/ffx/01.jpg ? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 18:59 schreef Vertex het volgende:

[..]

De FF7 klok stopt met tellen na 99 uur, heb je die 72 uur handmatig lopen tellen ofzo?
zie me vorige post opnieuw , volgende x moet ik beter lezen (8> eten en een post maken is niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikez :
Ik denk inderdaad dat je iets beters kan gaan doen :)
geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 19:02 schreef Mikez het volgende:
Zoek de reclame filmpjes die op de extra cd staan want het geluid werkt niet op me pc van de dvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op vrijdag 07 juni 2002 19:15 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Nou een paar leuke filmpjes zou wel netjes zijn. Krijg ik tenminste een beetje een idee wat me te wachten staat. En wie is dit? http://sony.gamerweb.com/media/ffx/01.jpg ? O+
Dat is Rikku :*
Leuk wijffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 07 juni 2002 19:18 schreef Gman het volgende:

[..]

Dat is Rikku :*
Leuk wijffie :)
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op gamefaqs.com staan taktieken waarmee je 99 S levels uit 1 gevecht kan halen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
VET!
Ik zit nu in de desert en er zijn wat lui kwijt...zijn er plekken vrijgekomen op de sphere grid :D
Laat ik nou net met Kimari de steal en use geleerd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 07 juni 2002 19:26 schreef Gman het volgende:
VET!
Ik zit nu in de desert en er zijn wat lui kwijt...zijn er plekken vrijgekomen op de sphere grid :D
Kan je bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 19:29 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Kan je bla?
*spoiler* tje

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 07 juni 2002 19:35 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

*spoiler*
Oeps. Nm ik wil het al niet meer weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik vind dit geen spoiler hoor maar zal het er effe bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 19:44 schreef Gman het volgende:
Ik vind dit geen spoiler hoor maar zal het er effe bij zetten.
Mja valt ook wel mee, maar omdat hij er naar vroeg; om het dan uit te gaan leggen is wel een spoiler lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik dacht dat je mensen uit je party kon kieperen. In dat geval had ik een heel bescheiden party gemaakt met Tidus, Rikku en Yuna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 18:46 schreef Elander het volgende:

[..]

Spoiler
Je hebt die cloudy mirror nodig die je kan winnen in de chocobo race die je kan doen in Remiem tempel (verborgen tempel bij de calm lands) als je die dan hebt dan moet je naar macalania woods gaan om de cloudy mirror te veranderen in de celestial mirror , als je dat dan gedaan hebt kan je de kisten met daarin delen van characters hun celestial wapens openen , die bij de arena is voor yuna.
Hoop dat dit een beetje helpt en dat er niet teveel verklapt is :)
Thnx voor de info. Alleen heb ik een probleem!! Een groot probleem zelfs. |:(

*Iets van een spoiler*

Toen ik op de Calm lands was Fiends te verzamelen, heb ik even staan praten met die Chocobo trainer, maar halverwege (nog voor het daadwerkelijke trainen) heb ik het verhaal afgekapt. Ik dacht, dat doe ik later wel... eerst die Fiends. Maar toen ik terug wilde gaan, was die hele gozer zoek, alleen nog een paar van die KUT piepers. |:( |:( :( (pardon my language). Waar is die trainer gebleven, ik kan dus nog steeds geen Piepers rijden (Chocobo's). |:(

Ben nu voor de zoveelste keer met Seymore aan het vechten (die gozer wil ook maar niet dood |:( ;)), maat téring, was da moeilijk, al die andere gevechten waren maar simpel met dit gevecht. Iemand tips???

'k zit nu op 47 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 19:26 schreef Gman het volgende:
*Spoiler* +30uur
VET!
Daar hoef je ze niet voor 'kwijt te raken' hoor. Je kan op elkaars grid terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Jah maar je kan ze toch niet activaten omdat ie al activated is?
Daar heb je die Black Magic Spheres voor.

*update*
Damn...het kan idd!!! Je hebt gelijk.

Met die Black Magic Sphere kan je iemand een ability van Lulu waar dan ook op de kaart leren!
Op dit moment de 1e 4, (water, fire, blizzard en thunder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef AIKANE het volgende:

[..]

Thnx voor de info. Alleen heb ik een probleem!! Een groot probleem zelfs. |:(

*Iets van een spoiler*

Toen ik op de Calm lands was Fiends te verzamelen, heb ik even staan praten met die Chocobo trainer, maar halverwege (nog voor het daadwerkelijke trainen) heb ik het verhaal afgekapt. Ik dacht, dat doe ik later wel... eerst die Fiends. Maar toen ik terug wilde gaan, was die hele gozer zoek, alleen nog een paar van die KUT piepers. |:( |:( :( (pardon my language). Waar is die trainer gebleven, ik kan dus nog steeds geen Piepers rijden (Chocobo's). |:(

Ben nu voor de zoveelste keer met Seymore aan het vechten (die gozer wil ook maar niet dood |:( ;)), maat téring, was da moeilijk, al die andere gevechten waren maar simpel met dit gevecht. Iemand tips???

'k zit nu op 47 uur.
Als het goed is rijd er ergens in die calm lands een npc op een chocobo rond , spreek hem/haar eens aan mischien dat die de quest opnieuw start :)

spoilertje?
Heeft iemand die Aeon yojimbo gekocht in die cavern of stolen fayth , hij vraagt bij mij 300.000 , jammer dat ik "maar" 198.000 heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hebben jullie vibration wel aangezet?
Dit staat standaard uit, terwijl dat net zo vet is!!!

Wat ik stom vind is dat Auron belachelijk veel HP heeft bij mij.

Ik kan die Al Bhed boeken niet vinden in de woestijn :(
Er zijn er 2 maar ik kom niet uit de aanwijzingen.
Iemand?

*update*
1 heb ik er al, rechtsboven het centraal savepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 21:15 schreef Elander het volgende:

[..]

Als het goed is rijd er ergens in die calm lands een npc op een chocobo rond , spreek hem/haar eens aan mischien dat die de quest opnieuw start :)

spoilertje?
Heeft iemand die Aeon yojimbo gekocht in die cavern of stolen fayth , hij vraagt bij mij 300.000 , jammer dat ik "maar" 198.000 heb :o
Ik geloof dat als je 250.001 bied je hem ook hebt.

Klinkt Total Annihilation iemand bekend in de oren. Zoja? Iemand tips? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 21:15 schreef Elander het volgende:

spoilertje?
Spoiler over yojimbo
*
*
*
Yojimbo heeft een hele lame attack. Zanmoto, die killed alles en iedereen in een keer, ook bazen. Je moet wel geluk hebben, want hij voert zijn moves random uit. Maar als die Zanmoto doet, haalt het gelijk de fun van een baasbattle weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik begin dat attack muziekje nu wel beu te worden :o

Weet iemand wat SOS betekend bij equipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 22:00 schreef Gman het volgende:
Ik begin dat attack muziekje nu wel beu te worden :o

Weet iemand wat SOS betekend bij equipment?
SOS Haste is bv zo dat als een character die een stuk armor draagt met die skill erop dan cast hij/zij automatisch haste als zijn/haar hp onder de 50% is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op vrijdag 07 juni 2002 19:15 schreef Gman het volgende:
Weet iemand hoe je die cactus snel kapot krijgt in de desert?

Damn "10.000 needles" is echt dodelijk!
en waar gebruik je die "Threaten" nou voor van Auron?
die cactuar, ik had er eentje gevochten ik d8 met een overdrive van een aeon en daarna maakte auron hem af.
Threaten is ervoor om iemand 'to paralyze with fear'

dus dan kan ie niks doen >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yojimbo is echt de coolste Aeon die ertussen zit. Echt elke Gil waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEZUS!! heb net die eerste blitzball wedstrijd gewonnen (de allereerste blitzball wat je speelt) en ik heb er wel 5x over gedaan om het te winnnen. Ik wou winnen voor Kappa :P Maar dat was echt moeilijk, zijn alle blitzball spellen zo moeilijk wat er nog komt, of ben ik gewoon slecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zaterdag 08 juni 2002 10:37 schreef thekillerbean het volgende:
JEZUS!! heb net die eerste blitzball wedstrijd gewonnen (de allereerste blitzball wat je speelt) en ik heb er wel 5x over gedaan om het te winnnen. Ik wou winnen voor Kappa :P Maar dat was echt moeilijk, zijn alle blitzball spellen zo moeilijk wat er nog komt, of ben ik gewoon slecht :D
Nee, je mannetjes zijn gewoon zwaar slapper dan de tegenstanders :(

Misschien deed ik iets fout, maar ik kon helemaal niet zelf schieten enzo!
Als ik op 4kant drukte gebeurde er niks, daarom heb ik het niet eens geprobeerd.

Als je verliest moet je het nog een paar keer aanhoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Op zaterdag 08 juni 2002 11:27 schreef Gman het volgende:

[..]

Nee, je mannetjes zijn gewoon zwaar slapper dan de tegenstanders :(

Misschien deed ik iets fout, maar ik kon helemaal niet zelf schieten enzo!
Als ik op 4kant drukte gebeurde er niks, daarom heb ik het niet eens geprobeerd.

Als je verliest moet je het nog een paar keer aanhoren :(
Ik had ergens gelezen dat als je de eerste bb westrijd won dat je dan de ultimate weapon voor wakka krijgt. Is dit bs of geld dat alleen als wakka in het spel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 12:32 schreef GeJe het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat als je de eerste bb westrijd won dat je dan de ultimate weapon voor wakka krijgt. Is dit bs of geld dat alleen als wakka in het spel komt?
Ik heb dus de eerste wedstrijd gewonnen maar niets voor hem gekregen, alleen een power sphere. Misschien komt dat nog want je wordt meteen daarna aangevallen door vissen... Je ziet wel Wakka naar die aanval met een hele grote beker staan :) maar die geeft ie aan zijn spelers... verder ben ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Sheize nog even bron gechecked. Je moet world champion worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de League gewonnen met mijn Blitzball team en daar heb ik een Megalixir & Return Sphere voor gehad. Is dit iemand anders al een keer gelukt, of is dit niet zo'n bijzondere prestatie? En weet iemand hoe je tech's moet kopieeren? In de tutorial wordt het wel uitgelegd, maar het lukt me niet in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 08 juni 2002 14:09 schreef Vertex het volgende:
Ik heb net de League gewonnen met mijn Blitzball team en daar heb ik een Megalixir & Return Sphere voor gehad. Is dit iemand anders al een keer gelukt, of is dit niet zo'n bijzondere prestatie? En weet iemand hoe je tech's moet kopieeren? In de tutorial wordt het wel uitgelegd, maar het lukt me niet in de praktijk.
neuh, ik ben nog niet echt zo heel bezig geweest met blitzball daar ik nog niet echt goeie ventjes heb.

Tip : Laat je luitjes veel passen om meer exp te krijgen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik vind het vet irritant dat je maar 1 sphere tegelijk kan vasthouden :r

Ik zit nu in Bevelle en dit stukje is allemaal erg gaar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er meerdere tegelijk gebruiken hoor. Ga gewoon op een node staan waar nog geen sphere in zit, en als deze node ook aangrenzende nodes heeft die leeg zijn kun je ze gewoon allemaal vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik bedoelde vasthouden...zo debiel, moet je vet moeilijk doen om ze om te wisselen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een flop die game dat is mijn mening.

Skies of arcadia forever!
Sega is tha bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 17:58 schreef x-boxer het volgende:

Sega is tha bomb.
Bedankt voor je veel zeggende post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 17:58 schreef x-boxer het volgende:

Sega is tha bomb.
Vind um tot nu toe best cool :P

Ik ben eigenlijk al bijna bij het einde geloof ik, maar ik ga gewoon alle sidequests doen :P

ik ben nu net bij die kampvuur-scene die je ziet als je het spel opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Shit man...

Vlak nadat je die Chocobo Eater hebt verslagen, dan loop je met je Chocobo naar die blokkade. Die vijanden daarna zijn echt KUT! (dus dat stuk dat je naar Maester Seymour in dat command center toemoet)

-die ontploffende oranje gasten zijn shit...ik ben niet sterk genoeg om ze te verslaan...en als ik me bescherm met NullBlaze, neemt een 2e die vaak al weg door me aan te vallen met Fire (waardoor die ander vrolijk Self Destruct op mij kan gaan doen :( )
-die gigantische gespierde hagedissen zijn shit...gewoon veel te sterk...ookal viel me wel op dat ze je niet kunnen raken met de Valefor aeon
-en nog 2 andere beesten die zo snel zijn...dat je super vaak "Miss" slaat :(

Is er een truukje/tip om het makkelijker te maken ze te verslaan? Of is dit toch het eerste punt waar ik maar rondjes moet gaan lopen om te trainen? (of eigenlijk vlak daarvoor...omdat je niet meer terug kan, nadat je door die blokkade heen bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 19:04 schreef steve_jacks het volgende:
Is er een truukje/tip om het makkelijker te maken ze te verslaan? Of is dit toch het eerste punt waar ik maar rondjes moet gaan lopen om te trainen? (of eigenlijk vlak daarvoor...omdat je niet meer terug kan, nadat je door die blokkade heen bent)
Veel expen door monsters te verslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 18:22 schreef Elander het volgende:

[..]

Bedankt voor je veel zeggende post...
Bedankt.
Ben ik die enige die de nieuwe FF niks vind? Ik had er ook veel van verwacht maar vind het vies tegenvallen. Square heeft voor mij al een tijdje geen goede game bezorgt. Zijn jullie allemaal zo gevoelig voor de hype erom heen of zijn jullie sneller tevreden dan ik?

Ik let op de spelervaring en de gameplay. Als voor mij de spelervaring niet overtuigend is dan is een spel voor mij al snel saai. Ik vind dat dat het probleem is met FFX, Ik kan echt geen enkele sympathie opbrengen voor de hoofdrolspeler. Het boeide mij dus ook niet als hij doodging , wat de spelervaring voor mij erg bederfte. Ik vind het ook jammer dat er niks nieuws in het spel zit. Er zit niks in het spel wat door andere rpgs zal worden overgenomen. Ik zelf vind Skies of Arcadia stukken beter. Daar zitten veel originele dingen in, veel leuke characters waar je om geeft en originele graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef x-boxer het volgende:

[..]

Bedankt.
Ben ik die enige die de nieuwe FF niks vind? Ik had er ook veel van verwacht maar vind het vies tegenvallen. Square heeft voor mij al een tijdje geen goede game bezorgt. Zijn jullie allemaal zo gevoelig voor de hype erom heen of zijn jullie sneller tevreden dan ik?

Ik let op de spelervaring en de gameplay. Als voor mij de spelervaring niet overtuigend is dan is een spel voor mij al snel saai. Ik vind dat dat het probleem is met FFX, Ik kan echt geen enkele sympathie opbrengen voor de hoofdrolspeler. Het boeide mij dus ook niet als hij doodging , wat de spelervaring voor mij erg bederfte. Ik vind het ook jammer dat er niks nieuws in het spel zit. Er zit niks in het spel wat door andere rpgs zal worden overgenomen. Ik zelf vind Skies of Arcadia stukken beter. Daar zitten veel originele dingen in, veel leuke characters waar je om geeft en originele graphics.
ieder zo zn mening en zn likes en dis-likes maar het hele sfeertje en alles rondom FF maakt het een Topreeks waar ik net als bij Star Wars een warm gevoel van binnen krijg. Gewoon een rush en een thrill en daarbij is gameplay niet het belangrijkste maar het verhaal erachter enz. Maar de gameplay is niet slecht hoor bij FFx , verre van dat . maar ja dat is MIJN mening en andere kunnen daar anders over denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef x-boxer het volgende:

[..]

Bedankt.

Offtopic
Kijk dit is dus een waardige reply waarom je FF niks aan vind , Ziet er toch stukken beter uit dan die 1ste reply waar niemand wat aan had ?
Zo en dan nu weer ontopic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 19:27 schreef Elander het volgende:

[..]

Veel expen door monsters te verslaan ;)
Een uurtje rondjes lopen en m'n Sphere Grid uitbreiden...woepie! :z

Nou ja...ik ben het gelukkig gewend van RPG's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Shit man...

-die ontploffende oranje gasten zijn shit...ik ben niet sterk genoeg om ze te verslaan...en als ik me bescherm met NullBlaze, neemt een 2e die vaak al weg door me aan te vallen met Fire (waardoor die ander vrolijk Self Destruct op mij kan gaan doen :( )
-die gigantische gespierde hagedissen zijn shit...gewoon veel te sterk...ookal viel me wel op dat ze je niet kunnen raken met de Valefor aeon

voor die luitjes die je niet kunt raken komt lulu nog vaak van pas, wakka ook wel maar ik vind zijn damage een beetje aan de lage kant.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Probeer eens met blizzard/blizzara/ga
-wapens met piercing gebruiken > auron heeft dat meestal in het begin
-magic/lulu of met de bal van wakka gooien helpt vaak.

Ik hoop dat het hiermee lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Wakka rulez

die gast heeft nog nooit gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 08 juni 2002 20:58 schreef . w o u t e r . het volgende:
Wakka rulez

die gast heeft nog nooit gemist :P
bij mij soms, dan word ik soms :( als het niet meteen lukt :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
WOEI! Die Blizzards werken goed tegen die oranje gast! "OVERKILL" >:)
Ging er eigenlijk de hele tijd vanuit dat Water het beste werkte...maar Blizzard is dus beter...weten we dat ook weer :)

Wapens met piercing gebruikte ik al...maar dan nog, die gasten hebben iets van 1500hp...terwijl ik er met Auron en Kimhari (spel ik het goed?) ieder 250hp per hit eraf haal. Dat schiet ook niet echt op, want die gasten slaan KEIHARD terug! Soms 500hp per keer...en dat 2x op een character...dan is 't wel met 'm gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 08 juni 2002 21:05 schreef steve_jacks het volgende:
WOEI! Die Blizzards werken goed tegen die oranje gast! "OVERKILL" >:)
Ging er eigenlijk de hele tijd vanuit dat Water het beste werkte...maar Blizzard is dus beter...weten we dat ook weer :)
werd toch uitgelegd? Opposing elementals, ergens.

vuur en ijs gaan niet samen
en water en bliksem niet.
Als je dus een fire flan ziet gebruik je blizzard/ara/aga
lightning gebruik je water en omgekeerd

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Ja...dat werd inderdaad ergens uitgelegd...maar daar had ik niet zo goed opgelet :P

Overigens zou ik eerder dit verwachten:
Water <-> Fire
Blizzard <-> Thunder
...omdat ijs en bliksem extremere vormen zijn van water en vuur. (namelijk nog kouder/warmer)

Maargoed...valt me trouwens op dat als je een sensor erbij hebt, dat het dan toch linksboven in de hoek verschijnt waarvoor ze zwak zijn, in de vorm van een kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zaterdag 08 juni 2002 21:38 schreef Marruk het volgende:

[..]

werd toch uitgelegd? Opposing elementals, ergens.
Idd, alleen blus je vuur met water en niet met kou dus ik trapte er ook in.
Wat je niet moet doen bij die rooie rakkers is een slappe fysieke aanval.
Met 2x blizzard krijg je ze dus kapot.

Je moet altijd slim vechten!
Gebruik Darkness en Silent bijvoorbeeld.
Ik heb nu Bio met LULU, dat is poison, dat werkt op die grote vogels in de woestijn beter dan zelf aanvallen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op zaterdag 08 juni 2002 22:46 schreef steve_jacks het volgende:
Ja...dat werd inderdaad ergens uitgelegd...maar daar had ik niet zo goed opgelet :P

Overigens zou ik eerder dit verwachten:
Water <-> Fire
Blizzard <-> Thunder
...omdat ijs en bliksem extremere vormen zijn van water en vuur. (namelijk nog kouder/warmer)

Maargoed...valt me trouwens op dat als je een sensor erbij hebt, dat het dan toch linksboven in de hoek verschijnt waarvoor ze zwak zijn, in de vorm van een kleurtje.
Das niet helemaal waar, vloeibaar water geleid, dus is slecht voor thunder.

Daarbij ken je waarschijnlijk wel de brand driehoek:

Afbeeldingslocatie: http://welpen.pietermaritz.nl/plaatjes/driehoek.gif

Dus bij blizzard (fijne sneeuw, dus erg koud water) pak je de warmte aan, en dat gaat beter bij erg koud water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Trouwens, heeft er iemand die ultimate scart kabel bij dimensionplus.nl besteld? En na hoeveel dagen kreeg je hem dan? Ik heb hem namelijk ook besteld en FFX ook vrijdagmorgen in veronderstelling dat ik hem zaterdag wel zou hebben :9. Zou ik hem dan maandag misschien krijgen? Ik kan echt niet meer wachten, ik slaap ook slecht nu :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zondag 09 juni 2002 14:36 schreef SilverMaster het volgende:
Trouwens, heeft er iemand die ultimate scart kabel bij dimensionplus.nl besteld? En na hoeveel dagen kreeg je hem dan? Ik heb hem namelijk ook besteld en FFX ook vrijdagmorgen in veronderstelling dat ik hem zaterdag wel zou hebben :9. Zou ik hem dan maandag misschien krijgen? Ik kan echt niet meer wachten, ik slaap ook slecht nu :7
niet bij dimensionplus maar in een winkel ergens. beeld wordt er inderdaad scherper van :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik heb net even gekeken naar de vermeende zware balken. En ik stuitte op deze site met dit plaatje. Daar kan je oa zien dat de balken minder erg zijn dan met de demo. Ik ben echter gaan kijken of hoe het zat met Final Fantasy VII (VIII heb ik niet meer want die vond ik minder goed). Daar zag ik.... ook balken. Nou als je me niets had gezegt van die balken had ik het nooit opgemerkt bij Final Fantasy VII, dus verwacht ik ook weinig problemen met Final Fantasy X *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Het is eigenlijk ook zeuren om niets.
Maar ik begrijp wel dat sommige luitjes het stom vinden dat dit alleen in Europa is, en dus niet in de VS en Japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik merk trouwens wel dat met DOA2 als je voor 60hz kiest je beeldvullend krijgt maar met 50hz balken. Zou toch eigenlijk andersom moeten zijn? Want zij hebben met NTSC 60hz maar minder lijnen dan ons. Dan zou je zeggen dat ze met PAL juist lijnen over hebben en dus dat NTSC kleiner word of zie ik het nu helemaal verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We moeten juist zeuren, want dan doen ze er misschien eens een keertje iets aan. Als iedereen het goed zou vinden, dan vinden ze het zelf natuurlijk ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 20:31 schreef SilverMaster het volgende:
Ik merk trouwens wel dat met DOA2 als je voor 60hz kiest je beeldvullend krijgt maar met 50hz balken. Zou toch eigenlijk andersom moeten zijn? Want zij hebben met NTSC 60hz maar minder lijnen dan ons. Dan zou je zeggen dat ze met PAL juist lijnen over hebben en dus dat NTSC kleiner word of zie ik het nu helemaal verkeerd :?
uhh...

Die lijnen die ze 'over' hebben zijn nu net die zwarte balken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 20:07 schreef __00__ het volgende:
Maar ik begrijp wel dat sommige luitjes het stom vinden dat dit alleen in Europa is, en dus niet in de VS en Japan
Het is niet zeuren om niks.

Stel dat ze bij films hetzelfde zouden doen ..
Dus: ingedrukt beeld; beeld 17.5% trager maar geluid even snel .. onder het motto "Het is Europa maar" :X

Maar er spelen jammergenoeg minder mensen FF dan er mensen films kijken... dus de weerstand is iets kleiner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoilertje en vraag

Ik zit nu in the ruins of zanarkand bij die baas yunalesga maar die krijg ik echt niet dood (kom niet verder dan haar 2de form) iemand enig idee van hoe / wat of wat tips :) , en nee ik wil niet naar walktrough's grijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 23:37 schreef Elander het volgende:
spoilertje en vraag

Ik zit nu in the ruins of zanarkand bij die baas yunalesga maar die krijg ik echt niet dood (kom niet verder dan haar 2de form) iemand enig idee van hoe / wat of wat tips :) , en nee ik wil niet naar walktrough's grijpen
vond die best simpel

ze heeft trouwens nog een 3e form :X

anyway; ze cast dus de hele tijd zombie op je, en zo nu en dan megadeath die iedereen die niet zombie is killed..
dus wat doe je dan? JUIST; je blijft lekker zombie

je gaat langzaam aan steeds verder dood met je 3 ventjes, dus zo nu en dan wissel je ff, af en toe holy water + curaga op een character om z'n HP weer vol te krijgen kan ook geen kwaad, maar doe dat dan niet voordat ze megadeath cast ;)

Ik heb haar gewoon op deze manier verslagen met bijna alleen maar physical attacks van Auron... een keer of 15 slaan met 3800 schade per keer en ze is dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Als je zombie bent en dan cure of zo gebruikt dan loop je toch schade op?
Dat was iig wel zo in FF6 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Shit man...

Vlak nadat je die Chocobo Eater hebt verslagen, dan loop je met je Chocobo naar die blokkade. Die vijanden daarna zijn echt KUT! (dus dat stuk dat je naar Maester Seymour in dat command center toemoet)

Ik had hiervoor nog wat "rondjes gelopen".. en dan is het goed te doen..

Die "vuurballen" ontploffen dus als je ze na 3 klappen niet dood hebt. Ze zijn gevoelig voor ijs aanvallen (blizzard met lulu en iemand erbij met een wapen met een ijs aanval ofzo).

Die gespierde hagedissen zijn met Auron ook vrij snel dood (piercing!). En die snelle die je vaak "misst", daarvoor kan je het beste Tidus gebruiken (tenzij je die vliegende bedoelt, dan Wakka)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op maandag 10 juni 2002 10:58 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ik had hiervoor nog wat "rondjes gelopen".. en dan is het goed te doen..

Die "vuurballen" ontploffen dus als je ze na 3 klappen niet dood hebt. Ze zijn gevoelig voor ijs aanvallen (blizzard met lulu en iemand erbij met een wapen met een ijs aanval ofzo).

Die gespierde hagedissen zijn met Auron ook vrij snel dood (piercing!). En die snelle die je vaak "misst", daarvoor kan je het beste Tidus gebruiken (tenzij je die vliegende bedoelt, dan Wakka)
Ja, ik had hier ook geen problemen mee. Je moet gewoon weten wat je characters kunnen.
En je kunt natuurlijk de sensors gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 08:54 schreef __00__ het volgende:
Als je zombie bent en dan cure of zo gebruikt dan loop je toch schade op?
Dat was iig wel zo in FF6 geloof ik.
Yep klopt gewoon x-potion erop en basta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

HEEELLLPPPPP

Spoiler gedeelte

Als ik door de grotten ben gegaan richting zanerkan (hoe zeg je dat ook alweer.
dan kom ik bij een baas... die na elke flinke attack zijn levens weer bij vult... nu doe ik wel reflect op hem maar dan doet hij het ook weer bij mij waar door hij weer levens kan bij vullen.... heeft iemand hier een goeie tip voor??? (dispel weet ik al dat het de reflect weer weg haalt). mij aeons zijn al volledig in de limit breaks (overdrives).

Spoiler gedeelte afgelopen

btw ik heb een soort back up vraag :)
op de bonis cd staat een clip van FFX waar een chinees (gok ik) een nummer zingt uit FFX en dan zie je ook stukken ui FFX en die chinees... wie weet hoe ik die van de DVD moet afrippen... ik wil die namelijk wel in mijn collectie clips hebben

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Bass64, Ik heb ff voor je die Bonus DVD in m'n PC gedaan...en er staan gewoon VOB files op. Dus het werkt hetzelfde als iedere andere DVD om te rippen denk ik. Kijk 's op:
http://www.doom9.net
Dit is DE site voor tutorials over DVD > Divx rippen...

WELKE van al die VOB files nou het clipje is, dat is de grote vraag! :D (ik geloof dat je spelers hebt die losse VOB bestanden kunnen spelen...dus misschien dat je het daarmee kan uitvinden...)
------------------------------------
Ohja, dat ze Chinees zou zijn:
Sony komt uit Japan...
Squaresoft komt uit Japan...
Final Fantasy komt uit Japan...
En waar laten ze dan hun soundtrack maken... :?

In CHINA natuurlijk! |:(

...ze is dus Japans :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.