Op vrijdag 07 juni 2002 18:46 schreef Elander het volgende:
[..]
Spoiler
Je hebt die cloudy mirror nodig die je kan winnen in de chocobo race die je kan doen in Remiem tempel (verborgen tempel bij de calm lands) als je die dan hebt dan moet je naar macalania woods gaan om de cloudy mirror te veranderen in de celestial mirror , als je dat dan gedaan hebt kan je de kisten met daarin delen van characters hun celestial wapens openen , die bij de arena is voor yuna.
Hoop dat dit een beetje helpt en dat er niet teveel verklapt is

Thnx voor de info. Alleen heb ik een probleem!! Een groot probleem zelfs.
*Iets van een spoiler*
Toen ik op de Calm lands was Fiends te verzamelen, heb ik even staan praten met die Chocobo trainer, maar halverwege (nog voor het daadwerkelijke trainen) heb ik het verhaal afgekapt. Ik dacht, dat doe ik later wel... eerst die Fiends. Maar toen ik terug wilde gaan, was die hele gozer zoek, alleen nog een paar van die KUT piepers.

(pardon my language). Waar is die trainer gebleven, ik kan dus nog steeds geen Piepers rijden (Chocobo's).
Ben nu voor de zoveelste keer met Seymore aan het vechten (die gozer wil ook maar niet dood

), maat téring, was da moeilijk, al die andere gevechten waren maar simpel met dit gevecht. Iemand tips???
'k zit nu op 47 uur.