Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
lees ook wat berichten over het OC'en naar 1000 mhz van dit ding, denk dat je dan nog minder probs moet hebben qua divx....Op donderdag 13 juni 2002 15:24 schreef sh4d0wman het volgende:
[..]
tja, van de Via hoor ik dat ze niet altijd vlekkeloos een divx afspelen. maar aan de andere kant lijkt me de athlon een beetje overkill. daarom wilde ik nog wat andere reacties horen.
bericht voor Bart
Bart, hoe draait jouw proc zonder prockoeler? (of had ik dat al eens gevraagd?) Blijft ie een beetje fris met "alleen" een casefan erboven?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
heb nog een Duron 750Mhz liggen, voor leuk prijsje mag je hem ophalen
Eden SFF motherboard, zo te zien gebriukt deze laptop geheugen of is dit gewoon een proto type?
En hun nieuwe case:

Werd gepresenteerd op computex
die van mij welOp donderdag 13 juni 2002 15:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
bericht voor Bart
Bart, hoe draait jouw proc zonder prockoeler? (of had ik dat al eens gevraagd?) Blijft ie een beetje fris met "alleen" een casefan erboven?
ontwerp voor mijn case is ook eindelijk af, 't wordt 'n kubus van 18*18*13
zit alleen nog een beetje te twijfelen over 't materiaal
alu of plexiglas ziet er wel mooi uit, maar dat is erg lastig te bereken, niet?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ja hoor, ook bij mij werkt 't prima, proccie blijft lekker z'n werk doen.Op donderdag 13 juni 2002 15:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
bericht voor Bart
Heb de circulatievent (die erboven dus) voor de 'gein' al uitgezet, maar dan liep de computer toch vast na een uurtje of twee. Met die 8cm fan (ongeveer 7 cm) erboven loopt ie prima.
Maar ja, MBM5 geeft aan: 6 graden
En oja, heeft iemand dat zijn bordje gewoon aangeeft hoeveel geheugen 'ie er in heeft? Ik heb 1024mB memory op het bordje geplugt, en hij geeft slechts de helft aan in het POST (512mB).
Weet iemand een oplossing? En weet iemand of wel al het geheugen aangesproken wordt, of ook slechts de helft?
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
sorry klopt niet maximum system memroy supported 1 gb staat in het boekje.
--Roy Goodman
Verwijderd
Vraag: hij geeft dan wel 512 ipv 1Gig aan, maar draait dat geheugen wel goed? Ben er namelijk nog niet mee aan de slag geweest en heb hier een reepje van 512 voor gereserveerd en ben benieuwd of het dan wel gewoon goed draait.
kijk hier:
http://www.kruijtcomputers.nl/
voor een kast met 150w voeding( 22)
en hier:
www.exile.nl
voor een HD
dan ben je voor
+/- 300,- ook helemaal klaar !
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Verwijderd
das veel te veel bortje kost 140 euro en geheugen 128MB PC-133 Oem 29 euro hd Western Digital Protege 40 GB / 5400 Euro 86,00 voor een kast met 150w voeding( 22) euro Lite-on Oem 52 Speed Euro 35,00 = 312 euro
da's ex btw googhem !Op vrijdag 14 juni 2002 10:25 schreef rene43 het volgende:
voor de mensen die bij www.alternate.nl het mobo willen bestellen met een 128 sdram module (totaal 192)
das veel te veel bortje kost 140 euro en geheugen 128MB PC-133 Oem 29 euro hd Western Digital Protege 40 GB / 5400 Euro 86,00 voor een kast met 150w voeding( 22) euro Lite-on Oem 52 Speed Euro 35,00 = 312 euro
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Via Eden 140
Plexiglas 30
Gamma van alles 30
Conrad 30+30 (Ledjes, ledhouders, schakelaars
druktoets, ATX verlengsnoer)
Epsilon minivoeding 35
HDD Maxt 80@5400 145
128MB PC133 26
-------
wil ik niet weten >:) |
[edit]
maar gelukkig PC prive Ole ole.... dus betaal ik maar de helft ole ole
is goed! PICS ! Waarin zit ie ingebouwd? Of is het nog een "open-air" computer?Op vrijdag 14 juni 2002 12:16 schreef SeVeN het volgende:
beterz ik heb hem dan eindelijkmijn itx mobo'tje
(ik post dit op de via)
Verwijderd
hd,cdrom,mobo en voeding
was net ff wat met de tv out aan het kloten..
nog steeds bezig
die van mij draait nu als een zonnetje:
mem:256 sdram
hd :20 gb 5400 rpm
cdr:40speed
[edit] draaide net een divx film (legaal), de cpu liep op 100% en de film schokte om de 2 a 3 minuten
weet iemand hoe ik hem zo lekker mogelijk kan laten lopen?
Verwijderd
De kwaliteit van de tv-out icm met mijn TV (Samsung ondersteunt officeel geen S-Video) vind ik niet geweldig. Nou jah, ik ben dan ook wel een Matrox G450 icm met een B&O TV gewend...
Ik krijg morgen waarschijnlijk een DXR2 Mpeg kaart en dan hopen dat ik Divx+ via dat ding aan de praat kan krijgen.
DVD's heb ik nog niet geprobeerd (heb geen DVD speler), maar die haal ik misschien ook nog wel omdat ik nu toch al zo'n Mpeg kaartje krijg...
Mijn config:
- VIA Eden 800 Mhz
- 256 MB PC133 Infineon RAM
- 80 GB 5400 rpm Samsung HDD
Wat ik nog moet kopen/maken:
- BTC 5090 RF keyboard/mouse (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/523400/1?limit=25)
- M'n ProCase 2677
- M'n 2x16 LCD inbouwen
- IR module (voor de afstandbediening
- Creative DXR2 Mpeg2 kaart
- een slimeline cd/dvd
Oh jah, ik wil ook een Hauppauge TV Win/TV PVR (realtime mpeg encoding!) zodat ik 'm als videorecorder kan gebruiken...
Edit: De postbode belt net aan met m'n DXR2
single sided ram zal er wel inmoetenOp vrijdag 14 juni 2002 10:03 schreef Rampheerde het volgende:
Ja, deze versie van de BIOS kan maar 256MB aan per slot, terwijl het mobo 512 per slot aan kan (als we VIA mogen geloven). Zal waarschijnlijk na een BIOS-flash wel opgelost zijn.
Vraag: hij geeft dan wel 512 ipv 1Gig aan, maar draait dat geheugen wel goed? Ben er namelijk nog niet mee aan de slag geweest en heb hier een reepje van 512 voor gereserveerd en ben benieuwd of het dan wel gewoon goed draait.
vrij logisch
is het dan ook zo simpel dat single sided ram maar aan een kant van het reepje de chips heeft?Op vrijdag 14 juni 2002 14:20 schreef epsilon het volgende:
[..]
single sided ram zal er wel inmoeten
vrij logisch
Epsilon, heb vanmiddag eindelijk me voeding als het goed is... postkantoor was m ff kwijt
mjah, anders heet het geen single sided. Ik weet niet of het er in moet btw, want ik heb er 128 in zitten, en herkent ie mooi als 128. En is NIET signle sided.Op vrijdag 14 juni 2002 14:22 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
is het dan ook zo simpel dat single sided ram maar aan een kant van het reepje de chips heeft?
edit:
Epsilon, heb vanmiddag eindelijk me voeding als het goed is... postkantoor was m ff kwijt![]()
jammer dat bij jou de verzending van de voeding wat minder voorspoedig is gegaan
wel leuk bedacht! MAar dan zou ik het aan de bovenkant van me bureau doen met een plaat plexi eroverheen... kun je kijken hoe ie aan het werk is
mijn bakkie draait nu nog steeds niet
staat er tochOp vrijdag 14 juni 2002 16:09 schreef rene43 het volgende:
Waarom niet 98, had ik hier ook probs mee xp geen.
install bestanden ff op HDD zetten zodat je geen CD-ROM nodig hebt. Verder ff geheugen checken met memtest?
Haha! Je wil niet weten wat mijn bureau gekost heeft... Kan je een aardige kassie van kopen
Maar met een plexi plaat erboven ist wel een goed idee.
mijn dual sided VIA Only RAM had hij toch wel problemen mee.Op vrijdag 14 juni 2002 14:29 schreef epsilon het volgende:
[..]
mjah, anders heet het geen single sided. Ik weet niet of het er in moet btw, want ik heb er 128 in zitten, en herkent ie mooi als 128. En is NIET signle sided.
jammer dat bij jou de verzending van de voeding wat minder voorspoedig is gegaan. Had graag gezien dat iedereen de voeding al had.
misschien is het bij meer dan 128MB pas een probleem?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op tv worden alle grote vlakken zo raar ingekleurd, net als bij een slechte qualy divx. Op monitor zit er links in beeld een storende streep die hetzelfde weergeeft als midden op het scherm
Me voeding is binnen (netjes verpakt Epsilon, klasse!)
en ik ben nu me 80GB aan het partitioneren... daarna XP erop en later vanavond de eerste posts???? Wat duurt dat klote lang zeg, 80 GB formatteren......
Verwijderd
daarvoor heb ik nou een ghost van een lege schijf op diskette staanOp vrijdag 14 juni 2002 19:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Yippie!!!!
Me voeding is binnen (netjes verpakt Epsilon, klasse!)
en ik ben nu me 80GB aan het partitioneren... daarna XP erop en later vanavond de eerste posts???? Wat duurt dat klote lang zeg, 80 GB formatteren......
(ik weet 't, je kan wel die HD in 'n andere computer hangen, of ghost starten van CD)
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
iemand een oplossing?Op vrijdag 14 juni 2002 18:28 schreef Hermanator het volgende:
gadverdamme wat een klote dvd weergave. Loopt hier met een pioneer 106S, Enemy of the state DVD
Op tv worden alle grote vlakken zo raar ingekleurd, net als bij een slechte qualy divx. Op monitor zit er links in beeld een storende streep die hetzelfde weergeeft als midden op het scherm![]()
![]()
draai gewoon op 800mhz
dus gewoon een image van 5 gig (in mijn geval) die leeg is??? Da's we slim.... maargoed.. heb i part van 5 gig gemaakt, nog 7 minuten dan is XP klaar met installen en dan ga ik ff lekker drivers installen.... yippie....Op vrijdag 14 juni 2002 20:08 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
daarvoor heb ik nou een ghost van een lege schijf op diskette staan
Verwijderd
't is een img van een 2 gig schijf, maar als je 'm op een 80 Gig schijf zet vraagt ghost gwoon of je 'm wil aanpassen naar de volledige 80 gigOp vrijdag 14 juni 2002 21:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
dus gewoon een image van 5 gig (in mijn geval) die leeg is??? Da's we slim.... maargoed.. heb i part van 5 gig gemaakt, nog 7 minuten dan is XP klaar met installen en dan ga ik ff lekker drivers installen.... yippie....
werkt zwaar relaxed
Verwijderd
Het is een plaatstalen kastje.
Gelast op de punten; rest gesoldeerd; alle hoeken zijn afgerond.
Er komt nog een mooi kleurtje op en hij krijgt een mooie RVS bovenkant.
Koelgaten moet ik ook nog boren.
de eerste pics:
wat zit daar aan de rechterkant allemaal trouwens? ziet er interessant uit
--Roy Goodman
Verwijderd
wat bedoel je?Op vrijdag 14 juni 2002 22:22 schreef Flat© het volgende:
leuk
wat zit daar aan de rechterkant allemaal trouwens? ziet er interessant uit
--Roy Goodman
Verwijderd
dat is de voedingsprintplaat.Op vrijdag 14 juni 2002 22:25 schreef Flat© het volgende:
rechts op de onderste foto, zie ik 'n printplaatje, een spoeltje (ofzo), weerstandje, wat draad, enz...
ik had gehoopt op allerlei ingenieuze IR en LCD-dingen, maarja
ziet er erg netjes uit trouwens hoor!
wat zijn de afmetingen van je case?
--Roy Goodman
Verwijderd
18 x 18 x 18 cm; buitenmaat[b]Op vrijdag 14 juni 2002 22:27 schreef Flat© het
ziet er erg netjes uit trouwens hoor!
wat zijn de afmetingen van je case?
Woei, die is klein!! Leuk!! Nu nog ff een leuk kleurtje en helemaal GOED!Op vrijdag 14 juni 2002 22:31 schreef vernieuwdedreft het volgende:
[..]
18 x 18 x 18 cm; buitenmaat
18X18X13
(en da's vooral vanwege de SBlive die erin zit, anders was 'ie nog kleiner geweest)
--Roy Goodman
Wat komt er dan in?Op vrijdag 14 juni 2002 22:41 schreef Flat© het volgende:
die van mij wordt kleiner
18X18X13
(en da's vooral vanwege de SBlive die erin zit, anders was 'ie nog kleiner geweest)
DVD/CD, HDD, voeding & SBlive kabels, ventilator, dat vind ik knap!!
Ik denk dat de kabels het probleem worden, of niet?
Heb je een uitgewerkt ontwerp?
ik heb wel 'n uitgewerkt ontwerp, maar da's gewoon op papier en ik heb hier geen scanner
--Roy Goodman
ik meet net de SpaceCase na: Hoog 25,5cm, lang 24,6cm en breed 20,5cm, dus bijna 2x zo groot.
En mijn andere mini-plexiglas computer is hoog 13cm, lang 21,8cm en 15,8cm breed en dat nog zonder de externe voeding. Ben echt heel benieuwd hoe je alles in dat ultra kleine kastje krijgt
Verwijderd
ik heb de handel nu in 'n test-kastje gestopt, van karton gemaakt (om te kijken of alles past en de airflow een beetje goed is)Op vrijdag 14 juni 2002 23:47 schreef Bart_Banaan het volgende:
He Flat, van zo'n miniatuur-computer moet je pics plaatsen hoor! Lijkt me echt super de super.
[...]
Ben echt heel benieuwd hoe je alles in dat ultra kleine kastje krijgt
die is (voor de zekerheid) 17.5*19.0*13.5, maar 17.5*13*18 moet makkelijk kunnen
ik zal even 'n stukkie ascii-art maken:
H=HD
V=voeding
E=via eden
L=SB live
[code]links:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvv hhhh
voor:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
rechts:
alleen maar "l"
achter:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
boven:
alleen maar "e"
onder:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv ll[/code]
de voeding is trouwens niet aangepast/omgebouwd, misschien dat ik dat nog doe als m'n houten case klaar is
--Roy Goodman
ik had ergens gelezen dat een of ander system-tooltje van via 't wel goed uit kon lezen, maar dat krijg ik nergens gevonden...
--Roy Goodman
waar staat die dan ? en hoe heet het
Verwijderd
Het zit zo
- Via Eden 800 mhz (@800mhz)
- enlight micro-atx unit
- IBM GN20 laptop hdd
- Pioneer 106S slot-in DVD
- 192mb samsung pc133
- win2000 pro
Phillips blackline PAL tv zit via rca aangesloten op pc. Schermresolutie is 800*600 op 16 bits kleuren.
DVD weergave geeft een storende lijn links in beeld, met intervideo windvd en powerdvd zelfde verhaal.
Nieuwste Divx schokt, heb net op een pIII 600 met gf2mx vanilla sky gezien, perfecte beeldkwaliteit, haarscherp, soepel, perfect. Op via eden schokt ie (proc load 100%) en is het beeld gevlekt, wat trouwens ook het geval is met dvd weergave. Op de monitor is het trouwens hetzelfde verhaal.
MAW, tv-out van via suckt bigtime?
want de rest lijkt er niet veel problemen mee te hebben. (heb zelf geen via maar wil er binnenkort maybe ook een)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
en dat het opeen P3600 beter gaat is niet zo vreemd, want die heeft iig veel meer proc power....
Staat vast in dit PDF'jeOp maandag 17 juni 2002 10:40 schreef atmoz het volgende:
Mensen, weet iemand wat de maximale grote van de HD mag zijn in dit VIA EDEN mobo? Ik ben namelijk van plan een 80GB te gaan halen.
dus niet...
Verwijderd
Ik heb er nu een 80 GB Maxtor liquid op hangen dat gaat prima zonder problemen.Op maandag 17 juni 2002 10:40 schreef atmoz het volgende:
Mensen, weet iemand wat de maximale grote van de HD mag zijn in dit VIA EDEN mobo? Ik ben namelijk van plan een 80GB te gaan halen.
Gaat Super_vegeta nog een keer die € 17 terug storten trouwens?
ATA100 kan geen 160GB aan volgnes mij
mee wachten tot ie af is..,
ff een preview van m'n VIA casemod:

(Apple Performa LC450)
INFO
Ut is allemaal heeeeel krap.
De metalen shield uit case verwijderd.
Voor voeding, dvd en mobo het nodige aan plastic ribbetjes aan het weg dremelen... Stinken, zweten en zwoegen maar heb toch het idee dat ie gaat passen...
Ben benieuwd.... wel een leuk idee! ik post pas als ie af is.... en dat wordt ie als het slecht weer wordtOp maandag 17 juni 2002 14:12 schreef Extremiel het volgende:
Ik kan het toch niet laten en wou er eigenlijk
mee wachten tot ie af is..,
ff een preview van m'n VIA casemod:
[afbeelding]
(Apple Performa LC450)
INFO
Ut is allemaal heeeeel krap.
De metalen shield uit case verwijderd.
Voor voeding, dvd en mobo het nodige aan plastic ribbetjes aan het weg dremelen... Stinken, zweten en zwoegen maar heb toch het idee dat ie gaat passen...
MAar ik hoop wel voor het weekend.....
probeer divx 5.02. bij deze versie kan je wat hardware accelatie opties aanzetten (moet je ff op divx.com kijken)
hopelijk werkt het dan wel
(had ik ook gepost in het andere topic)
Verwijderd
Inkoopactie wordt dus erg vertraagt !!!
Verwijderd
als je even goed leest staat er dat die problemen er gewoon @800 mhz zijnOp maandag 17 juni 2002 06:27 schreef shure-fan het volgende:
te horen aan de reacties van de andere via epia gebruikers hier, denk ik dat het komt omdat je je via hebt overgeclockt
want de rest lijkt er niet veel problemen mee te hebben. (heb zelf geen via maar wil er binnenkort maybe ook een)
Het valt mij ook behoorlijk tegen, maar moet alles nog afschermen en aarden.Op maandag 17 juni 2002 21:37 schreef Hermanator het volgende:
Maar heeft er hier dan helemaal niemand klachten over de tv-out? de beeldkwaliteit is gewoon om te huilen man
Snelheid moet toch maar iets opgekrikt worden, misschien word het dan nog een net aan dvd en divx box....
Verwijderd
ja overklokken gaat niet goed, je kan bij 1ghz wel winamp visuals draaien maar winamp AVS trekt ie zowiezo nietOp maandag 17 juni 2002 21:41 schreef Extremiel het volgende:
[..]
Het valt mij ook behoorlijk tegen, maar moet alles nog afschermen en aarden.
Snelheid moet toch maar iets opgekrikt worden, misschien word het dan nog een net aan dvd en divx box....
800 mhz c3 is gewoon te traag voor divx
Ik had, voor ik m'n kabel had afgewerkt (Kabels eerst aan elkaar vast gespuugd) ook een rare streep, sinds m'n kabel is afgeschermd enzo zijn m'n strepen ook weg.MAW, tv-out van via suckt bigtime?![]()
![]()
of anders: Probeer eens met een s-vhs -> scart kabel, is iig beter dan de rca
Verwijderd
nou morgen dan maar ff naar de electro boer, via svideo en scart dan maar proberen (wel duur geintje die verloopjes)Op maandag 17 juni 2002 22:33 schreef FirmPete het volgende:
[..]
Ik had, voor ik m'n kabel had afgewerkt (Kabels eerst aan elkaar vast gespuugd) ook een rare streep, sinds m'n kabel is afgeschermd enzo zijn m'n strepen ook weg.
of anders: Probeer eens met een s-vhs -> scart kabel, is iig beter dan de rca
Anders maar gaan sparen voor de FS50
Die (CP2677CIE) is leuk, maar ik kan geen winkel vinden, alleen de distributeur zelf... Nou ja, ik heb ze in ieder geval ff een mailtje gestuurd.Op woensdag 19 juni 2002 01:33 schreef ICECOLD het volgende:
ff zoeken op procase. Heb ik ook besteld.
't Is wel jammer trouwens dat er geen interne voeding in zit.
Verwijderd
Druk eens via epia divx door Google en neem een kijkje op "non-VIA" supported sites.
er loopt een inkooptopic (wel gesloten) met alle gegevens over importeur, prijs etc etc:Op woensdag 19 juni 2002 01:57 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
Die (CP2677CIE) is leuk, maar ik kan geen winkel vinden, alleen de distributeur zelf... Nou ja, ik heb ze in ieder geval ff een mailtje gestuurd.
't Is wel jammer trouwens dat er geen interne voeding in zit.
[topic=483981]
Ik hoor hier ook genoeg mensen die goede DIVX ervaringen met dit bordje hebben. Heb m zelf net geinstalleerd en nog DIVX eropstaan.......Op woensdag 19 juni 2002 07:52 schreef iemeeltje het volgende:
Hmmm... Ik had me voorgenomen eveneens een VIA Epia plankje aan te schaffen. Enig speurwerk op Google bracht echter aan het licht dat dit bordje never ever divx behoorlijk zal afspelen. Mischien brengt een dedicated divx-kaartje enig soelaas, doch dat defeats the purpose me dunkt
Druk eens via epia divx door Google en neem een kijkje op "non-VIA" supported sites.
Verwijderd
Hoedanook blijkt het afspelen van divx'jes de Epia tegen het rood aan te trekken... Wat zijn de kenmerken van je huidige systeem Spyro ? Wat is de codec van de door jou afgespeelde divX, welke player gebruik je, OS, settings...Op woensdag 19 juni 2002 08:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook genoeg mensen die goede DIVX ervaringen met dit bordje hebben. Heb m zelf net geinstalleerd en nog DIVX eropstaan.......
./me dient af te wegen of ie voor een nForce dan wel een Epia bordje gaat. Als ie bij 5.02 niet perfect draait dan voorspelt dat niet veel goeds bij zwaardere algoritmes die nog zullen komen. De fixed CPU maakt dat je vastzit aan het plankje als ie niet voldoet, mischien is de versie met 'losse' CPU dan wel intressanter (?)
Wat ik wilde zeggen dat ik in dit topic her en der zie staan dat andere mensen het wel lukt.
Maar ik zal deze week eens proberen een DIVXje te draaien. Ik heb echter nog geen DIVX met de 5.x codec.....
Maar ik denk wel dat je dit mobo beter niet kan kopen als je perfect DIVX wilt kijken.... dan kun je beter een wat snellere proc op een mATX plankje kopen, of zo'n Shuttle FV24/25/50 kopen met losse proc erop....
Verwijderd
Is die er dan?Op woensdag 19 juni 2002 08:47 schreef iemeeltje het volgende:
...., mischien is de versie met 'losse' CPU dan wel intressanter (?)
Maar ik weet niet of die
- miniITX zijn
- In NL makkelijk te krijgen zijn
Verwijderd
Zou wel mooi zijn. Dit is gewoon een perfect bordje, alleen is de processor gewoon de zwakste schakel. Heb nog geen DivX uigeprobeerd. Wacht op mun procase.Op woensdag 19 juni 2002 09:02 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Er zijn VIA EPIA/EDEN bords met een socket erop. (zie.... www.via.com ?)
Maar ik weet niet of die
- miniITX zijn
- In NL makkelijk te krijgen zijn
Dit topic is gesloten.
![]()