Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VIA Epia Inkoopactie: Napraten

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.378 views sinds 30-01-2008

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
aangezien die andere draad wat te lang werd, is het tijd voor een nieuwe.
voor de duidelijkheid; dit is het oude topic: [topic=471056/1/25]

Verwijderd

nice new topic ff verder lullen dan :)
Super_vegeta heb je mijn board (willem) op de post gedaan??

Verwijderd

Begrijp ik nue uit een vorig topic dat er weer een inkoopactie komt of snap ik dit nu verkeerd?

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

connected

tja daarnet deed ie nog :P

zo ik heb er ook 1 bestelt bij alternate voor : € 149 :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 09:43 schreef Mr_Hiney het volgende:
Begrijp ik nue uit een vorig topic dat er weer een inkoopactie komt of snap ik dit nu verkeerd?
Nee maar ik zou het laatste board krijgen omdat paar mensen niet hadden betaald >:)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:11 schreef gotties het volgende:

[..]

Nee maar ik zou het laatste board krijgen omdat paar mensen niet hadden betaald >:)
er zou misschen iemand eeen 2e inkoopactie starten jah, diegene was al1 nog niet zeker van de prijs die hij kon krijgen
/me nog ff in het vorige draadje, da's Viper3.5 trouwens

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 11:12 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

er zou misschen iemand eeen 2e inkoopactie starten jah, diegene was al1 nog niet zeker van de prijs die hij kon krijgen
/me nog ff in het vorige draadje, da's Viper3.5 trouwens
idd, Viper maar moeten even kijken wat voor prijs viper krijgt en ik bij CTw kan krijgen

• Sine
  • Laatst online: 30-11 21:22
Dat zou heel mooi zijn

je hebt behoorlijke kans dat ik weer mee doe

en dan met een bordje of 3 ofzo :)

Repareren doe je zo.

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

weet iemand of de via epia ook redelijk als game server is te gebruiken? en hoe draait het met laten we zeggen UT en of HLCS met een mannetje ob 8 tot 16?

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Sine
  • Laatst online: 30-11 21:22
Geen id of zoiets hard aan de cpu gaat

je kunt hem vergelijken met een celly 300

Repareren doe je zo.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Op zondag 02 juni 2002 12:13 schreef Petergr het volgende:
weet iemand of de via epia ook redelijk als game server is te gebruiken? en hoe draait het met laten we zeggen UT en of HLCS met een mannetje ob 8 tot 16?
Van UT weet ik dat het zwaar proc belastend is, en dat je met een p II 233 6 players tegelijk op cable verbinding nogal laggy serveert. Maar dit kan ook aan de verbinding liggen natuurlijk. Volgens mij was CS (HL) veel meer belastend voor je videokaart, en kan je dat dus beter hosten neem ik aan...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik heb iets van een website gemaakt met veel foto's van de SpaceCase en mijn PlexiMOD, maar omdat de voeding voor de SpaceCase er nog niet is, is die site natuurlijk nog niet helemaal af.

het adres is : Bart_Banaan

Ik ben geen website-bouwer, dit was voor het eerst dat ik Frontpage heb gebruikt, dus verwacht niet veel van de layout, maar er staan wel veel mooie plaatjes. Dus 56k'ers pas op!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

het gaat trowens wel om een dedicated server trouwens.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
In het andere topic was iemand met dezelfde vraag.
Hij had deze ook doorgestuurd aan VIA en die hadden dat even getest. Het bleek dus te kunnen, alleen weet ik niet meer voor hoeveel spelers.

Verwijderd

Mijn mdf kastje vordert al enigzins.

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/551.jpg

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/553.jpg

Ja, dat is de tweakers site op de achtergrond!!!

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/552.jpg

Voor het eerst met een beitel gewerkt en het past allemaal precies.

• SEFje
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op zondag 02 juni 2002 14:05 schreef Jantjevlaam het volgende:
Mijn mdf kastje vordert al enigzins.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ja, dat is de tweakers site op de achtergrond!!!

[afbeelding]
:X je gaat die video kaart er toch niet in houden he?

Verder denk ik dat je prima een CS server op deze bak zou moeten kunnen draaien als-ie dedicated is.

Verwijderd

Jongens, Ik ga ergens in de volgende week ff langs de arcus, Dan gaat ik ff vragen of ze het kunnen krijgen< Aangezien ze niet reageren op de mail...

Ik zit wel met mijn toetsweek binnekort, Dus er komt wat vertraging... :( Maar ondertusse kan ik wel wat regelen...

Verders is er ook een andere duurdere versie van dit moederbord, Iemand enig idee wat het verschil hiertussen is???

Je hebt namelijk deze :
code:
1
2
EPIA (incl. 800 MHz CPU) 
 (onboard VGA, LAN, Sound und TV-Out)   149€ bij alternate

En deze :
code:
1
2
EPIA PLE133 (incl. 800 MHz CPU) 
 (Bulk, onboard VGA, LAN,Sound en TV-Out)   155€ bij alternate

( Meer info : http://www.alternate.nl/html/nodes/016021999.html#VIA )

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:16

Epsilon

ff reageren over de voedingen : (andere topic staat dit ook, is copy/paste)

Ik heb van iedereen geld binnen, dus iedereen krijgt een voeding :). Ik bel maandag of dinsdag (ligt eraan of ze open zijn) hoe het zit met de bestelling enzo.

Ik post het wel als ik meer weet.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Zo vandaag zittende in de tuin de laatste draden gemonteerd en aangesloten, front en achterzijde gemonteerd, en alles is nu klaar voor de voeding.

een piccie :
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/572.jpg

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 15:25 schreef Viper3.5 het volgende:
Jongens, Ik ga ergens in de volgende week ff langs de arcus, Dan gaat ik ff vragen of ze het kunnen krijgen< Aangezien ze niet reageren op de mail...

Ik zit wel met mijn toetsweek binnekort, Dus er komt wat vertraging... :( Maar ondertusse kan ik wel wat regelen...

Verders is er ook een andere duurdere versie van dit moederbord, Iemand enig idee wat het verschil hiertussen is???

Je hebt namelijk deze :
code:
1
2
EPIA (incl. 800 MHz CPU) 
 (onboard VGA, LAN, Sound und TV-Out)   149€ bij alternate

En deze :
code:
1
2
EPIA PLE133 (incl. 800 MHz CPU) 
 (Bulk, onboard VGA, LAN,Sound en TV-Out)   155€ bij alternate

( Meer info : http://www.alternate.nl/html/nodes/016021999.html#VIA )
verschil in verpakking, ene is bulk andere gewoon verpakt. Maakt voor de rest niks uit.

En bart_banaan, hij wordt echt super mooi :9~

• SEFje
Bart, check je mail, ik heb de plaatjes op je website ff geresized zodat ze wat gebruikersvriendelijker zijn...
1600x1200 plaatjes direct uit de cam gehaald is niet zo heel fijn als je ze toch maar op 400x300 op je website neerzet :z

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 15:00 schreef SEFje het volgende:

[..]

:X je gaat die video kaart er toch niet in houden he?

Verder denk ik dat je prima een CS server op deze bak zou moeten kunnen draaien als-ie dedicated is.
De onboard videokaart blijft, de andere is een Creative DXR3, kan ik lekker hardwarematig mijn dvd's decoden! Verder zal dit dit op de zolder komen te staan om mp3's, divx-en en dvd's af te spelen (over het lan uiteraard).

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06

IvoB

Prutst er rustig op los

Op zondag 02 juni 2002 15:25 schreef Viper3.5 het volgende:
Dat kun je echt wel vergeten, en de prijs zal nooit lager zijn dan bij Alternate of CTW.
Arcus is trouwens echt een bagger zaak zeg... Zou er nooit meer heen gaan. Ik kan t weten, aangezien ik er 2 dagen gewerkt heb, en toe al opgestapt ben.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 16:20 schreef IvoB het volgende:

[..]

Dat kun je echt wel vergeten, en de prijs zal nooit lager zijn dan bij Alternate of CTW.
Arcus is trouwens echt een bagger zaak zeg... Zou er nooit meer heen gaan. Ik kan t weten, aangezien ik er 2 dagen gewerkt heb, en toe al opgestapt ben.
Ehhh, Wij hebben hele goede contachten met de baas, en met arcus zelf, Wij krijgen alles voor bijna inkoopsprijs...

Dit komt omdat we er heel veel weg hebben gehaald.

Zegt de naam BOOT jouw wat?

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 15:37 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zo vandaag zittende in de tuin de laatste draden gemonteerd en aangesloten, front en achterzijde gemonteerd, en alles is nu klaar voor de voeding.

een piccie :
[afbeelding]
ziet er lekker uit!
Ik heb ondertussen maar m'n borjde op mp 6,5 lopen, dikke snelheidswinst :P

Verwijderd

En toen liep ie op 933 mhz. En dat via de tweaks van wcpuid. Is er trouwens nog een manier dat ie altijd mp 7 aanneemt als je opstart? Nu moet je eerst wcpuid runnen elke keer

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21
Hallo luitjes,

Na ongeveer 60 pagina's te hebben doorgenomen heb nog steeds drie vragen over de epia. Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

- Ik las ergens dat je in het BIOS de instellingen van de tv-out, zoals overscan en pal/ntsc kunt instellen. Wat ik niet kon vinden is of dit ook in windows kan, ondersteunt de driver dit ??

- Ook las ik dat de overscan sommigen net iets teveel overscande. Kun je dit het best vergelijken met de fullscreen of de desktop stand in tvtool ?

- Dan nog graag de mening van jullie of hij het volgende aan zou kunnen.
W2k of xp, op de achtergrond draaiende : Marmitek remote mouse, wintv prv 350 software(de nieuwe met hardware encoder en decoder), en pc anywhere, en daarboven op nog een een divx afspelen (800*600*16).

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Alvast bedankt,
Ger Bos

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op zondag 02 juni 2002 15:37 schreef Bart_Banaan het volgende:

een piccie :
[afbeelding]
Mooie bak.......Mooie bak...... nu die voeding nog ;)

wat zie ik nu op je homepage: heb je de fan erafgehaald... boefje >:) ... maargoed werkt dat een beetje onder belasting? (of moet je daarvoor nog ff wachten op de.... :) )

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ik ben ook al redelijk ver met m'n case :) moet nog de cdrom plaatsen (daar ben ik nog een bracket voor aan het maken). Daarna nog het frontpanel aansluiten op com poort (5 draadjes solderen :P ) en een backplate aanpassen. Hier zijn vast wat voorlopige foto's

http://members.home.nl/noto/divx-player-01.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-02.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-03.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-04.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-05.JPG

ik kon ze helaas niet resizen anders had ik ze hier wel gepost :)

dude... wait... what...

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:54 schreef amontillado het volgende:
Hallo luitjes,

Na ongeveer 60 pagina's te hebben doorgenomen heb nog steeds drie vragen over de epia. Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

- Ik las ergens dat je in het BIOS de instellingen van de tv-out, zoals overscan en pal/ntsc kunt instellen. Wat ik niet kon vinden is of dit ook in windows kan, ondersteunt de driver dit ??

- Ook las ik dat de overscan sommigen net iets teveel overscande. Kun je dit het best vergelijken met de fullscreen of de desktop stand in tvtool ?

- Dan nog graag de mening van jullie of hij het volgende aan zou kunnen.
W2k of xp, op de achtergrond draaiende : Marmitek remote mouse, wintv prv 350 software(de nieuwe met hardware encoder en decoder), en pc anywhere, en daarboven op nog een een divx afspelen (800*600*16).

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Alvast bedankt,
Ger Bos
1) De instellingen die je in de bios doet kan je via de drivers nog in windows veranderen.

2)heb ik geen last van, maar je kon die tool die je noemde volgens mij het probleem oplossen

3) De dingen die je op noemt wil je allemaal te gelijk draaien? Weet niet of zo'n tv-kaart veel processor belasting heeft zo wel kan je niet tegelijk divx aan hebben. Apart van elkaar moet het wel gewoon werken.
Ik zou voor XP gaan, ziet er alleen al mooier uit :9~

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:44 schreef Hermanator het volgende:
En toen liep ie op 933 mhz. En dat via de tweaks van wcpuid. Is er trouwens nog een manier dat ie altijd mp 7 aanneemt als je opstart? Nu moet je eerst wcpuid runnen elke keer
kan je wcpuid niet automatisch laten starten dan dat ie automatisch aan gaat?

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zondag 02 juni 2002 23:53 schreef NoTo het volgende:
ik ben ook al redelijk ver met m'n case :) moet nog de cdrom plaatsen (daar ben ik nog een bracket voor aan het maken). Daarna nog het frontpanel aansluiten op com poort (5 draadjes solderen :P ) en een backplate aanpassen. Hier zijn vast wat voorlopige foto's

http://members.home.nl/noto/divx-player-01.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-02.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-03.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-04.JPG
http://members.home.nl/noto/divx-player-05.JPG

ik kon ze helaas niet resizen anders had ik ze hier wel gepost :)
Ook dat begint er heel :9~ uit te zien.
Nu nog wat foto's van onze mede Via bouwers, en dan kunnen we echt beginnen met het plannen van een VIA Epia LAN-party met case-show.

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
hehe is goed, kom maar langs :P
[topic=512956/1/25]

dude... wait... what...

Verwijderd

Zoooooo, kijk maar eens goed
Afbeeldingslocatie: http://www.sameday.nl/jonny/temp/bench_1ghz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sameday.nl/jonny/temp/bench75.jpg
en nee, ik had ff geen zin om te resizen :9

Superbrute plank, die epia. Gewoon lekker die ghz meepakken >:)

edit:

ohja, bij multiplier 8 krijgen we spontane reboot

Verwijderd

He gast, loopt 'ie stabiel op MP=7,5 dan?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 03:09 schreef Hermanator het volgende:
Zoooooo, kijk maar eens goed
[afbeelding]
[afbeelding]
en nee, ik had ff geen zin om te resizen :9

Superbrute plank, die epia. Gewoon lekker die ghz meepakken >:)

edit:

ohja, bij multiplier 8 krijgen we spontane reboot
Ongeveer de performance van een P3 450 (lees ik uit Sandra). :)
Op maandag 03 juni 2002 09:17 schreef Rampheerde het volgende:
He gast, loopt 'ie stabiel op MP=7,5 dan?
Jah, dat willen we weten! En hoe draait de divx @ 1000Mhz?
Zelfde voltage neem ik aan?
Standaardcoolertje?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:34 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

Ongeveer de performance van een P3 450 (lees ik uit Sandra). :)
[..]

Jah, dat willen we weten! En hoe draait de divx @ 1000Mhz?
Zelfde voltage neem ik aan?
Standaardcoolertje?
Moet nog verder tests uitvoeren. zit nu ff tijdelijk 64mb ram in, komt 256 bij. Maar eerst moet ik ff op vakantie naar spanje, dus over 10 dagen laat ik het jullie weten :P
Denk trouwens wel dat er een voltmod nodig gaat zijn om em echt stabiel te krijgen :(

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 11:59 schreef Hermanator het volgende:

[..]

Moet nog verder tests uitvoeren. zit nu ff tijdelijk 64mb ram in, komt 256 bij. Maar eerst moet ik ff op vakantie naar spanje, dus over 10 dagen laat ik het jullie weten :P
Denk trouwens wel dat er een voltmod nodig gaat zijn om em echt stabiel te krijgen :(
Dat lijkt me idd, wie kan er uitzoeken waar we welke weerstandjes moeten plaatsen? ('k ben niet zo electrotechnisch)
Veel plezier op je vakantie! /me moet nog ruim een maand w88en... :(

edit: typo

Verwijderd

Echt heel gaaf dat VIA EPIA bord!!!

Maare heeft iemand al gebruik gemaakt van de tv-out?
Zoja, hoe is de kwaliteit? En dan bedoel ik niet alleen van de DivX maar ook van je bureaublad. d.w.z. als je Wimamp op je bureaublad hebt geopend, kan ik dan de playlist ook lezen?

Ben benieuwd want ik wil er ook 1 gaan kopen dan...

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 14:42 schreef Kep het volgende:
Echt heel gaaf dat VIA EPIA bord!!!

Maare heeft iemand al gebruik gemaakt van de tv-out?
Zoja, hoe is de kwaliteit? En dan bedoel ik niet alleen van de DivX maar ook van je bureaublad. d.w.z. als je Wimamp op je bureaublad hebt geopend, kan ik dan de playlist ook lezen?

Ben benieuwd want ik wil er ook 1 gaan kopen dan...
tv-out van PC naar TV is nooit zo goed als je zou willen, en wordt veroorzaakt door de lage resolutie van de TV. Playlist van winamp is bij mij niet echt te lezen, hooguit van dichtbij, maar zeker niet vanaf 5 meter (tv is Philips 72 cm breedbeeld)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 13:11
Op zondag 02 juni 2002 12:28 schreef Paitor het volgende:

[..]

Van UT weet ik dat het zwaar proc belastend is, en dat je met een p II 233 6 players tegelijk op cable verbinding nogal laggy serveert. Maar dit kan ook aan de verbinding liggen natuurlijk. Volgens mij was CS (HL) veel meer belastend voor je videokaart, en kan je dat dus beter hosten neem ik aan...
Dat valt ook wel weer mee met cs hoor ik heb dus een linux bak waar ik dus een cs server mee draai (op lanz)
en hier zit totaal geen videokaart in en gaat perfect.
Het enigste waar je met cs rekeing moet houden is dat je minimaal een P2 300 moet gebruiken en geen amd uit de k6 servie want dat draait echt beroerd. Verder een beetje ram is ook heel erg aan te raden, in iedergeval meer dan 365mb.

Verwijderd

Thanks spyro,

maar kun je hem ook niet lezen als de resolutie op 640x480 staat en ik dacht ook dat je winamp op dubble size kon zetten?

Verder heb ik wel een LCD waar ik het op kan zien maar als je het ter ondersteuning ook nog op je tv kan zien voor bijvoorbeeld het maken van een nieuwe playlist...

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 14:52 schreef Kep het volgende:
Thanks spyro,

maar kun je hem ook niet lezen als de resolutie op 640x480 staat en ik dacht ook dat je winamp op dubble size kon zetten?

Verder heb ik wel een LCD waar ik het op kan zien maar als je het ter ondersteuning ook nog op je tv kan zien voor bijvoorbeeld het maken van een nieuwe playlist...
ik denk dat het dan wel gaat want ik heb meer meerdere kaarten 800*600 gedraaid en normale winamp size. Als je die idd double kan doen is er niets aan de hand.... maargoed verwacht geen wonderen van de scherpte....

Verwijderd

En als ik nou een 6,4 inch LCD-schermpje op de tv-out aansluit, is dan alles wel een beetje te lezen? Die wil ik namelijk gebruiken als monitor.

Verwijderd

Jammer dat i kde inkoop aktie gemist heb...of komt er alweer een nieuwe :-)

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 15:42 schreef Kep het volgende:
Jammer dat i kde inkoop aktie gemist heb...of komt er alweer een nieuwe :-)
gewoon ff halen bij alternate of CTW... of hier ff in de gaten houden wat super_v zegt......

• SEFje
Op maandag 03 juni 2002 14:52 schreef Kep het volgende:
Thanks spyro,

Ik draai nu in 640x480 en ik heb nogal moeite de playlist goed te lezen... Maar ik zit nu direct van S-Video op de S-Video ingang van me TV... Ik ga eens proberen hoe het eruit ziet met een scart kabel derop want dit is niet echt fraai... vertekende kleuren etc.

Ik ga denk ik ook Win98SE erop zetten want bij mij draait hij niet naar behoeven onder WinXP en hij doet op win98se waarschijnlijk toch alles hetzelfde als in XP maar dan met minder gebruikte system resources.

Overigens als je Winamp in double size draait gaat de playlist niet in double size. Ik ga denk ik eens zoeken naar een simpele MP3 speler die geoptimaliseerd is voor TV gebruik.

(* SEFje schrijft dit overigens op de tv-out)

Verwijderd

het voordeel van xp is dat je geluid heb terwijl je er geen audio kabelje aan je cd rom hebt.

Verwijderd

Voor mensen die de inkoopactie gemist hebben (waaronder ik), bij Alternate is er een upgrade kit verkrijgbaar voor 159 euro. Moederbord VIA EPIA PLE133 incl. 800MHz proc, koeler en 256MB geheugen.

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 16:17 schreef KWANie het volgende:
Voor mensen die de inkoopactie gemist hebben (waaronder ik), bij Alternate is er een upgrade kit verkrijgbaar voor 159 euro. Moederbord VIA EPIA PLE133 incl. 800MHz proc, koeler en 256MB geheugen.
ai ai ai, niet kopen, want dat is niet het mini-itx mobo waar we het in deze thread over hebben..... jij bedoelt deze:
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/eo-s01.html
(op zich geen slechte deal incl geheugen maar hij is nogal....... groot, jah, groot)

wij hebben het over deze:
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/goih03.html
(elke avond voor het slapen gaan moet ik er ff naar kijken: ow zow klein. NU DE VOEDING NOG!)

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Tja, wat kan je zo'n rot voeding toch missen he......

Ik wil 'm ook, ik heb 'm nodig.... ;)
Spyro, wanneer komen jouw preview pics? Of wil je ons verrassen met en kompleet afgebouwde en klare 'Bomb'

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 16:27 schreef Bart_Banaan het volgende:
Tja, wat kan je zo'n rot voeding toch missen he......

Ik wil 'm ook, ik heb 'm nodig.... ;)
Spyro, wanneer komen jouw preview pics? Of wil je ons verrassen met en kompleet afgebouwde en klare 'Bomb'
ik bouw m inderdaad eerst af.... dan is ie strakker denk ik.... maar als ik deze week nog mijn voeding niet heb dan ga ik mijn soyo barebone slopen... daar zit ook een hele kleine voeding in.... heb gewoon ff geen andere voeding die ik kan gebruiken.....

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Ik had zo'n Micro-ATX van CTW besteld van mijn cadeaubonnen, is dat ding gewoon GROOT!! Veel groter dan die kleine van Epsilon. Ik had geen idee dat daar zoveel formaat verschil inzat. Zelf uitelkaar halen heeft geen zin,van binnen heeft dat ding ook grote onderdelen. Ik moet dus ook echt wachten op Epsilon.

En Spyro: sloop die Barebone, pak de voeding, en show us your new case!!! ;)

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 16:35 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik had zo'n Micro-ATX van CTW besteld van mijn cadeaubonnen, is dat ding gewoon GROOT!! Veel groter dan die kleine van Epsilon. Ik had geen idee dat daar zoveel formaat verschil inzat. Zelf uitelkaar halen heeft geen zin,van binnen heeft dat ding ook grote onderdelen. Ik moet dus ook echt wachten op Epsilon.

En Spyro: sloop die Barebone, pak de voeding, en show us your new case!!! ;)
tja, heb de foto's van die "MAXI" micro-ATX van je gezien... da's mooi bagger.... nog groter dande VIA eden.... maargoed heb je iig een voeding.....

heb nog wel een microatx voeding liggen (net zo klein als die van SEFje/Epsilon, maar dan langwerpig) die heeft alleen geen 3.3 volt...... heb jij daar ervaring mee? Of die VIA Eden het zonder 3.3 ook trekt?

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 03 juni 2002 16:46 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

tja, heb de foto's van die "MAXI" micro-ATX van je gezien... da's mooi bagger.... nog groter dande VIA eden.... maargoed heb je iig een voeding.....

heb nog wel een microatx voeding liggen (net zo klein als die van SEFje/Epsilon, maar dan langwerpig) die heeft alleen geen 3.3 volt...... heb jij daar ervaring mee? Of die VIA Eden het zonder 3.3 ook trekt?
Ik denk dat die 3,3V echt nodig is, anders had 'ie ook AT competible geweest :P

• Epsilon

Epsilon

Op maandag 03 juni 2002 16:56 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Ik denk dat die 3,3V echt nodig is, anders had 'ie ook AT competible geweest :P
yup

hij heeft alle voedingen nodig behalve de -5 en -12

je zou een dc/dc omzetter kunnen maken van 12 naar 3.3v ofzo
de 12v is meestal het minst gebruikt nl

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 16:58 schreef epsilon het volgende:

[..]

yup

hij heeft alle voedingen nodig behalve de -5 en -12

je zou een dc/dc omzetter kunnen maken van 12 naar 3.3v ofzo
de 12v is meestal het minst gebruikt nl
Heeeee Epsilon.... Heb je die gasten van Equa al ge-irriteerd????? Wanneer zijn die voedingen in Tilburg??????

edit:
en dat van die 3.3: daar was ik al bang voor... dan toch nog maar ff wachten... en die Soyo: die gebruik ik nu als mp3 server, dus liever ff weekje wachten maar....

Verwijderd

voor hoeveel kon je dit micro itx bordje kopen @ de inkoop actie dan?

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 17:07 schreef SeVeN het volgende:
voor hoeveel kon je dit micro itx bordje kopen @ de inkoop actie dan?
134 EURO en een kortingsbon van 15 euro toe..... (dus 119 euro)

• connected
  • Laatst online: 26-11-2021

connected

tja daarnet deed ie nog :P

woei ik hoop dat ik morgen mijn eden bordje binnen krijg van alternate :)

Verwijderd

tis hier nog redelijk rustig, aangezien er nu 50 tweakers zijn met z'n mobo... Waar blijven al die mods?

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Op dinsdag 04 juni 2002 00:37 schreef Hermanator het volgende:
tis hier nog redelijk rustig, aangezien er nu 50 tweakers zijn met z'n mobo... Waar blijven al die mods?
Ik wacht eerst op voeding van Epsilon (Waar BLIIIJJJJJVEN ze? :+).

Dan kan ik een beetje gaan passen en meten omdat ik er een netwerk/hub - kaart combo in wil doen (interne hub zeg maar) en dan moet het achteraf wel allemaal passen! :7

Maar wat nog niet is kan nog komen!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• almightyarjen
  • Laatst online: 11:15

almightyarjen

When does the hurting stop?

Die mod van mij duurt wel een tijdje: ben nu bezig met het passief koelen van een ATX voeding en dan moet ik nog plexi halen... Zucht... En nog ff wachten op een riser... Damn, het duurt allemaal weer veel te lang. Ik schat dat die mod van mij pas eind augustus klaar is ofzow... :(

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Spyro_the_Dragon
Volgende week... dan heb ik mijn voeding ( :'( )en HDD en dan.... dan is ie klaar......

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 04 juni 2002 08:04 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Volgende week... dan heb ik mijn voeding ( :'( )en HDD en dan.... dan is ie klaar......
Same story here, wachten op de voeding....
BTW spyro, mail me ff ik heb straks een CCCfan over. (heb er 6 besteld, en hooguit 5 nodig...)

• Spyro_the_Dragon
Mail onderweg... als je m voor me over hebt.... kom ik m gelijk halen...... Als bedankje neem ik me halfaffe case wel mee :) (of we moeten tegen die tijd de voeding hebben)

THANKS!

Verwijderd

Ok, wie heeft er GOED een DivX of DVD hebben kunnen afspelen op deze pc? Ik krijg die Divx wel aan de gang, maar hij stottert (om de zoveel frames)...

Ik denk dat ik dit niet had moeten doen :( Gewoon een goedkoop mobo met onboard Lan en een duron 1200, maar ja: die TV-out en 5.1 audio was de doorslag ;)

Zou t helpen als ik dan overklok naar bv. 1ghz? Die review op T.net (http://www.tweakers.net/nieuws/22036) zegt dat de 1ghz wel DVD's zonder problemen kunnen afspelen...

BTW. Ik draai Gentoo linux met kernel 2.4.19-gentoo-r5 en als vo-driver voor mplayer directfb...

BTW2. Zou t helpen als ik de DivX5 drivers installeer ? Volgens mij zitten er nog steeds DivX3.11 drivers in dat pakket van mij :(

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met voeten:

Afbeeldingslocatie: http://www.mrit.nl/feet.jpg

Zonder voeten:

Afbeeldingslocatie: http://www.mrit.nl/totaal.jpg

De PC:

Afbeeldingslocatie: http://www.mrit.nl/la.jpg

Meer prachtige plaatjes volgen

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

gewoon er overzetten er zijn divx's die ook 3.1 gebruiken.

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 04 juni 2002 10:49 schreef FirmPete het volgende:
Met voeten:

[afbeelding]

Zonder voeten:

[afbeelding]

De PC:

[afbeelding]

Meer prachtige plaatjes volgen
he he he ziet er leuk uit..... verborgen-mod! Hoe doe je dat met de ontvanger van je keyboard?

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 10:56 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

he he he ziet er leuk uit..... verborgen-mod! Hoe doe je dat met de ontvanger van je keyboard?
Das RF signaal, Gaat door het kassie heen !

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 10:58 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Das RF signaal, Gaat door het kassie heen !
In een keer goed :)

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 11:06 schreef FirmPete het volgende:

[..]

In een keer goed :)
Goed he !

een echte tweaker kan niet zonder Logitech :P ( Ben bij de weg Trust user... :P )

Verwijderd

mwah ik denk dat ik ook maar eens voor dit mooie bordje ga sparen :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 03 juni 2002 16:06 schreef rene43 het volgende:
het voordeel van xp is dat je geluid heb terwijl je er geen audio kabelje aan je cd rom hebt.
Hij krijgt het digitaal van de CD-romspeler. Onder W98SE kan dat ook :P is een WinAmp-plugin voor, gebruik ik al jaren omdat ik die kabel niet heb aangesloten

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 04 juni 2002 11:21 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Hij krijgt het digitaal van de CD-romspeler. Onder W98SE kan dat ook :P is een WinAmp-plugin voor, gebruik ik al jaren omdat ik die kabel niet heb aangesloten
ik heb gewoon de kabel aangesloten :)

Verwijderd

Heb vandaag ook eindelijk met bordje binnen. Hij is echt klein!
Heb alleen nog geen kast...aangezien de procase nog op zich laat wachten!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:19 schreef Coppermine het volgende:
Heb vandaag ook eindelijk met bordje binnen. Hij is echt klein!
Heb alleen nog geen kast...aangezien de procase nog op zich laat wachten!
Ik heb de Enlight kast: 140 W, lekker klein ;) Kost maar 25 euro ;)

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:56 schreef CowMike het volgende:

[..]

Ik heb de Enlight kast: 140 W, lekker klein ;) Kost maar 25 euro ;)
waar gekocht?

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:58 schreef SeVeN het volgende:

[..]

waar gekocht?
http://www.kruijtcomputers.nl

Je moet de Enlight 7131 hebben :)

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 04 juni 2002 15:37 schreef CowMike het volgende:

[..]

http://www.kruijtcomputers.nl

Je moet de Enlight 7131 hebben :)
die kast is zoals ik nu kan zien een micro atx kast met 1 cd-rom bay.

Die kast is echt veel groter dan de kastjes die wij hier makne. Ik schat hem een 30x40x20 cm.

[edit]
ff plaatje opgezocht
Afbeeldingslocatie: http://www.enlightcorp.com/DB/product/blkpic/7130-01.jpg

Verwijderd

geinig klein kastje :)

• Spyro_the_Dragon
klein ;) ;) kan nog veel kleiner.....

[topic=514200]

Verwijderd

jah ik denk dat ik toch maar ook mijn eigen kastje ga bouwen :)

Verwijderd

Hoe komen jullie eraan dat dit ding eigenlijk 5.1 sound heeft? Ik kan het nergens vinden :?

Verwijderd

SP/DIF uitgang (kun je switchen) icm. audio-out? :P

Verwijderd

Ik was ff door het boekje aan het bladeren toen ik iets zag over een Video-IN connector.
Weet iemand hier iets van, tis wel relax als het klopt want dan hoef ik er geen capture kaart in te hangen!

Verwijderd

vanavond krijg ik hem wordt dan modding time >:)
Ga morgen met paar collega's ff testen met dat ding >:)

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 18:07 schreef Coppermine het volgende:
Ik was ff door het boekje aan het bladeren toen ik iets zag over een Video-IN connector.
Weet iemand hier iets van, tis wel relax als het klopt want dan hoef ik er geen capture kaart in te hangen!
Klopt, maar das alleen een uitbreiding van Via :)

• SEFje
Op dinsdag 04 juni 2002 18:07 schreef Coppermine het volgende:
ja, maar die dingen moeten nog ontwikkeld worden ofzo.

VIA moedigt iig bedrijven aan om dit te gaan maken (het wordt dan een PCI Riser met ingebouwde TV-In :9~ :9~ )

Maar goed, geld dus hetzelfde voor als voor die FIR en CIR porten.

Verwijderd

Dus het is wachten op Via?

Ik hoop dat ze hem snel uitbrengen want anders heb ik al een tv-kaart besteld!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Dat zie je verkeerd >:)..
Via heeft licenties aan bedrijven verkocht die voor hun bordje de 'speciale' add-on hardware maken.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 04 juni 2002 18:13 schreef Coppermine het volgende:
Dus het is wachten op Via?

Ik hoop dat ze hem snel uitbrengen want anders heb ik al een tv-kaart besteld!
Had jij niet een tv/videokaart gevonden van iets van 45 euro?
Zo ja, heb je daar verdere specs van, en wat doet dat beter dan het onboard TV gedeelte?

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

maarem ikke ben dus totally noob als het gaat over die via dingetjes.
maar ik ziet d'r zit een socket 370 op.
Nou d8 ik d'r zijn ook p3 met dit socket type
gaan die ook erop of zit ik er nou helemaal naast??

Meneer 1000 has spoken......

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 18:20 schreef dude123 het volgende:
De proc zit VAST op het moederbord !

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 04 juni 2002 18:20 schreef dude123 het volgende:
Er ver naast >:) >:)
De proc is op het MoBo VASTGESOLDEERD, er zit helemaal geen socket op.....

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

Op dinsdag 04 juni 2002 18:28 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Er ver naast >:) >:)
De proc is op het MoBo VASTGESOLDEERD, er zit helemaal geen socket op.....
ik zei toch ben totally noob. maja neem toch aan dat vragen vrij staat

Meneer 1000 has spoken......

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 04 juni 2002 18:36 schreef dude123 het volgende:

[..]

ik zei toch ben totally noob. maja neem toch aan dat vragen vrij staat
dat is dan 5 euro aub >:)

nee tuurlijk staat dat vrij :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 18:40 schreef epsilon het volgende:

[..]

dat is dan 5 euro aub >:)

nee tuurlijk staat dat vrij :)
He, zou ik dat niet moeten bepalen??? Ik gaf het eerste antwoord ! Maar vooruit, Ben in een goede bui... Stort maar 50€ op girorekening 1234567, dan praten we nergens meer over ! :P

Verwijderd

Vraagje

Heeft iemand ervaring met Showshifter
www.showshifter.com

Ik heb verschillende malen getest
En ik heb nu de nieuwe testversie link via de mail gekregen:

http://www.inventv.com/download/ShowShifter-Setup-1.70.1607.exe

Nu vroeg ik me af. Is het ook mogelijk om een capture/tvkaart in te bouwen zodat ook de functie van videorecorder bij showshifter gebruikt kunnen worden. Dan is het namelijk een ideale pc
Als zo capture/tvkaart bestaat wat is het merk en de prijs

Maar ik hoop dat jullie allemaal even gaan bekijken
Ik ben namelijk benieuwd wat jullie er van vinden. En misschien hebben jullie betere alternatieven in gedachte voor mijn divx/dvd/mp3 pc. Ook zou dit programma moeten werken met afstandsbedieningen enz. maar dit weet ik niet zeker.
Ik hoop voor de mouse remote want die heb ik vandaag gekocht
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.