Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VIA Epia Inkoopactie: Napraten

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.378 views sinds 30-01-2008

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(jarig!)
Op zaterdag 20 juli 2002 18:55 schreef Siris het volgende:

[..]

dat vroeg ik mij ook al af... :)
maar ik dacht dattie ± 4cm hoog was (printplaat tot printerpoort)
Hmm.. dan gebruik ik dat voorlopig in m'n tekening.

wordt 't een bakkie van 230x180x100mm (BxDxH)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Hij is lager dan dat hoor ik dacht 3 cm mits je Ram een beeje normale hoogte heeft...

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Staat ergens in het inkoop topic, maar is 4,5cm met een 'lage' geheugen bank en 5,5cm met een 'hoge'geheugen bank. (laag = normaal)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Die nieuwe Eden ziet er erg leuk uit maar als je kijkt wanneer hij uikomt vnd ik toch niet dat ik de mijne te vroeg gekocht hb hoor.

vlgens mij wordt hij wel duurder dan deze als je ziet wat ze er in proppen, ik denk dat de prijs van het moederbordje wel een stuk hoger zal liggen dan die van ons bordje.

Verder hoopik dat er tentijde van de nieuwe eden ook die speciale Eden only dinen kopen die we nu nog niet hebben (dus IR support, en die riser met TV-in :9

In ieder geval mooi dat ze door willen gaan met het eden platform... I like :9

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 19:19 schreef SEFje het volgende:
Die nieuwe Eden ziet er erg leuk uit maar als je kijkt wanneer hij uikomt vnd ik toch niet dat ik de mijne te vroeg gekocht hb hoor.

vlgens mij wordt hij wel duurder dan deze als je ziet wat ze er in proppen, ik denk dat de prijs van het moederbordje wel een stuk hoger zal liggen dan die van ons bordje.

Verder hoopik dat er tentijde van de nieuwe eden ook die speciale Eden only dinen kopen die we nu nog niet hebben (dus IR support, en die riser met TV-in :9

In ieder geval mooi dat ze door willen gaan met het eden platform... I like :9
zolang ze niets aan de proc veranderen zal het niet drastisch beter worden. Heb nu toch een Xcard voor mpeg gedoe

Verwijderd

jaaaaah!!! me Via Epia mod is af!!!

kheb NU alleen nog geen pics...

maar me pa heeft gisteren wel een nieuwe digi-cam gekocht dus die mag ik vast wel lenen >:)

maare kga dus morgen richting Campzone II dus voor de belangstellenden kun je hem altijd even op Campzone II komen bekijken ofzo *D

icq of mail me dan maar (profiel)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nu dit topic toch weer omhoog is geschopt: ik ben bezig met 'n via eden koffermod (niet origineel nee, 'k weet 't)
gisteren koffertje gehaald bij de praxis, indeling bedacht, begonnen met boren
neem ik tussen de middag even pauze, denk "eej, laat ik eens op [url="http://www.mini-itx.com/"]http://www.mini-itx.com/[/url] kijken", en wat zie ik daar: iemand met precies dezelfde koffer en indeling :D (okee, niet helemaal hetzelfde: mijn koffer is zwart)
echt zo'n toeval :P

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

deze bedoel je:

Afbeeldingslocatie: http://www.mini-itx.com/projects/bluebox/images/bluebox0002L.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mini-itx.com/projects/bluebox/images/bluebox0003L.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mini-itx.com/projects/bluebox/images/bluebox0023.jpg

• flat
  • Niet online
jups :)
edit: m'n fans zitten trouwens wel op andere plekken...

--Roy Goodman

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik kwam trouwens in een Hewlett Packard computer (pentium 3, desktop uitvoering) een heel lief klein voedingkje tegen, ongeveer de helft van een standaard ATX voeding. De maker was (vreemd genoeg) Lite-On (die van de branders, ja).

Nu kan ik niet meer bij die pc (is van een collega van me, die hem meehad zodat ik er Windows op kon zetten). Maar heeft iemand een idee wat ik bedoel? Het zou iig een fijn voedingkje zijn voor zo'n Epia bordje.

Verwijderd

looooooooool, ik heb precies hetzelfde koffertje, maar dan in het zwart, gelukkig is mijn mod net af en is ie zupergeil :P kan die paarse koffer wel verslaan

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 26 juli 2002 00:41 schreef Hermanator het volgende:
looooooooool, ik heb precies hetzelfde koffertje, maar dan in het zwart, gelukkig is mijn mod net af en is ie zupergeil :P kan die paarse koffer wel verslaan
jij ook al dus :D wat 'n timing hebben we allemaal
die van mij is morgenavond ook wel af denk ik :)
Op donderdag 25 juli 2002 22:24 schreef sebastius het volgende:
Ik kwam trouwens in een Hewlett Packard computer (pentium 3, desktop uitvoering) een heel lief klein voedingkje tegen, ongeveer de helft van een standaard ATX voeding. De maker was (vreemd genoeg) Lite-On (die van de branders, ja).
15x8.5x10? da's PS3 :)

--Roy Goodman

• sebastius
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op vrijdag 26 juli 2002 19:43 schreef Flat© het volgende:

[..]

Wat de F*ck is PS3? :?

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 12:32
Op vrijdag 26 juli 2002 19:43 schreef Flat© het volgende:

[..]

jij ook al dus :D wat 'n timing hebben we allemaal
die van mij is morgenavond ook wel af denk ik :)
[..]

we kunnen onze eigen epia koffermod wedstrijd doen. Ik win toch wel, ben 2 weken bezig geweest met mn koffertje, en dan ook 2 weken van de vakantie he :P

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 26 juli 2002 23:42 schreef sebastius het volgende:

[..]

Wat de F*ck is PS3? :?
'n bepaalde standaard-maat: [url="http://www.power-on.com/ps3formfactor.html"]http://www.power-on.com/ps3formfactor.html[/url]
Op zaterdag 27 juli 2002 00:01 schreef Penetrator het volgende:

[..]

we kunnen onze eigen epia koffermod wedstrijd doen. Ik win toch wel, ben 2 weken bezig geweest met mn koffertje, en dan ook 2 weken van de vakantie he :P
jeetje, da's wel erg veel :D
ik (als ik klaar ben), zo'n 15 uur denk ik, maximaal :P

--Roy Goodman

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:54
Nog even reagerend op de hoogte van het plankje (ik ben ook aan het tekenen) die 4.5 cm waar bart banaan het over heeft klinkt behoorlijk aannemelijk, maar zit hier de hoogte van de koeler ook bij inbegrepen? Zo niet hoe hoog valt ie dan uit?

at your service

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zaterdag 27 juli 2002 21:09 schreef The_Butler het volgende:
Nog even reagerend op de hoogte van het plankje (ik ben ook aan het tekenen) die 4.5 cm waar bart banaan het over heeft klinkt behoorlijk aannemelijk, maar zit hier de hoogte van de koeler ook bij inbegrepen? Zo niet hoe hoog valt ie dan uit?
Die 4,5 cm is dan het hoogste punt op je MoBo, alles is lager dan het geheugenbankje.

• FiRePaTH
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Flat© schreef op 25 juli 2002 @ 19:58:
nu dit topic toch weer omhoog is geschopt: ik ben bezig met 'n via eden koffermod (niet origineel nee, 'k weet 't)
gisteren koffertje gehaald bij de praxis, indeling bedacht, begonnen met boren
neem ik tussen de middag even pauze, denk "eej, laat ik eens op [url="http://www.mini-itx.com/"]http://www.mini-itx.com/[/url] kijken", en wat zie ik daar: iemand met precies dezelfde koffer en indeling :D (okee, niet helemaal hetzelfde: mijn koffer is zwart)
echt zo'n toeval :P
En? Is ie al klaar? :)

WE WANT PICS!!!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• flat
  • Niet online
ja, hij's klaar

heb hier alleen geen digicam...

--Roy Goodman

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Heb je geen webcam? Of ken je niet iemand die zoiets heeft? :)

Hebben andere mensen nog iets gemaakt? Van de 50 bordjes zijn er maar een stuk of 10 mensen die hun ontwerp hebben laten zien... :'(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Jah, dat is erg jammer, ik ben heel benieuwd naar de cases van SEFje, Hermanator, Super_Vegeta en Flat.
En natuurlijk wil ik ook graag horen wat de anderen, die het bordje hebben gekocht bij Super_Vegeta's inkoopactie, er mee gedaan hebben

• flat
  • Niet online
ik zal wel eens kijken of ik geen cam kan lenen van iemand binnenkort :)

--Roy Goodman

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Btw ik ben nu bezig met mijn mdf case zwart te spuiten, dus er komen nog pics! :)

Verwijderd

nice :) afwachten dus..

mijn mod is ook klaar en binnenkort verschijnen in dit topic of een ander topic nog wel wat Foto's. Alleen me ouders hebben de digi cam mee genomen op vakantie :( en die komen vrijdag a.s. trug dus daarna kan ik foto's schieten :D

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 16:54:
[...]
Alleen me ouders hebben de digi cam mee genomen op vakantie :( en die komen vrijdag a.s. trug dus daarna kan ik foto's schieten :D
Het is vrijdag, dussu... ;)

Ikzelf moet alleen nog een mdf afdekkapje van de dvd-rom speler zwartspuiten en een aan/aan knop monteren. En, al zeg ik het zelf, het zwartspuiten is best goed gelukt!Het geeft het doosje een veel mooiere look :).

edit:
Hmz nu zie ik dat je een apart topic hebt geopend :P

Verwijderd

Jup :)

hier nog paar links voor de andere mensen die mijn topic hebben gemist

[rml][ CM] SeVeN's Via Epia mod [ pics][/rml]
http://members.lycos.nl/hegie7/Casemods/

Verwijderd

Zijn jullie niet een klein beetje ontevreden over de performance van de EPIA? Ik heb het niet niet over het wel of niet afspelen van DivX, maar over de stabiliteit van het systeem.

Met Windows 98SE draait 'ie de meeste films wel af, dus dat is het probleem niet. De geluids en beeld kwaliteit is niet super, maar hoor je me ook echt niet over klagen. Ik heb het nu echt over vastlopers, blauwe schermen en andere vage foutmeldingen.

Hebben jullie hier geen last van? Ik hoor de helft klagen over het afspelen van films en de andere helft klaagt niet. Niemand stabiliteitsproblemen?

Ik ben nu van plan om een nieuw pctje in elkaar te draaien voor MP3/DVD en DivX en deze VIA Epia ga ik als server gebruiken, maar ook dat schiet niet echt op als het systeem zo instabiel is.

• flat
  • Niet online
die van mij is 100% stabiel hoor, haal gewoon uptimes van 5 dagen (maar in 't weekend ben ik meestal weg, dus dan gaat 'ie uit)

ligt 't niet aan win98/je geheugen/de temperatuur?

--Roy Goodman

Verwijderd

Flat© schreef op 11 augustus 2002 @ 15:27:
die van mij is 100% stabiel hoor, haal gewoon uptimes van 5 dagen (maar in 't weekend ben ik meestal weg, dus dan gaat 'ie uit)

ligt 't niet aan win98/je geheugen/de temperatuur?
Lijkt me sterk dat het aan Win98 ligt, mischien aan de drivers voor 98? Geheugen heb ik op andere pc's geen problemen mee en de temperatuur heb ik nog niet gechecked, dus dat weet ik niet, maar ik draai gewoon met proc fan dus dat zou wel vaag zijn als dat niet voldoende zou zijn. Heb trouwens geen systemfan draaien in die procase kast. Verder niemand dus stabiliteitsproblemen?

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Nee, helemaal geen last van! Langste uptime 24/7 was 18 dagen, en geen problemo....

Verwijderd

Bart_Banaan schreef op 11 augustus 2002 @ 17:48:
Nee, helemaal geen last van! Langste uptime 24/7 was 18 dagen, en geen problemo....
Denk je dat het kan liggen aan mijn moederbordje? Dat er iets aan mankeert? Of denk je dat het inderdaad aan geheugen, warmte of OS ligt.

Verwijderd

denk dat je drivers + OS wel het belangrijkste zijn om je epia stabiel te laten draaien..

zelf draai ik Windows Xp met 256 mb sdram verder nog wat andere dingen die er niks mee te maken hebben..

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 12:32
blauwe schermen komen bij mij alleen met multiplier 6,5 en hoger :P

Verwijderd

is dat zo? nog niet geprobeerd :D

Verwijderd

verlopen

Verwijderd

Ik heb eens een vraagje, ik zie net dit topic en ben al zo wat er doorheen aan't spittuh, maar het is beetje errug veel voor te gaan lezen :P

Ik ben zelf aan't denken om zo'n klein bordje te kopen, dus de via epia c800mhz

Maar wil hem gebruiken voor de volgende doeleinden:

DivX spelertje ( + dvd natuurlijk ook ) , mp3 en internet server.

Nou las ik ergens, maar ken het niet terug vinden, dat 800 mhz net genoeg zou zijn, anders zou divx niet lekker lopen ofzow, las ik ergens.

Maar mijn vraag dus: loopt dat gewoon lekker?
En is de tv-out ook goed?

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
De discussie of DIVX lekker loopt of niet is een "never ending story". Bij de een wel (bij mij oa) en bij de ander niet........

TV-OUT werkt goed (niet super, maar goed). Ik draai er zelf een webserver op, MP3tjes en af en toe een DIVXje.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• flat
  • Niet online
TV-out is op zich goed, alleen soms zie je heel erg "vlakken" van 'n bepaalde kleur
't afspelen gaat bij mij ook goed, CPU hangt meestal rond de 75%

--Roy Goodman

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mijne speelt DivX goed af, alleen inderdaad af en toe een klein beetje die vlakken die Flat(c) ook heeft (alleen niet zo erg, tis vooral met donker beeld), en bij sommige films loopt het geluid een beetje voor (of achter) op 't beeld. Heeft iemand daar btw een oplossing voor, of ligt dat gewoon aan de codering ovzo?

Oh, enneh, ik ga GEEN pix posten van mijn zelfgetimmerde DivX-bak, want aangezien ik niet bepaald gezegend ben met een hoog Nico-gehalte, ziet het kreng er feitelijk niet uit...
En trots dat ik er op ben!! :*)

Nomen nescio

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Ik krijg die tv-out nog steeds niet erg goed, (m.a.w. ziet er niet uit) wat is nu het beste ntsc of pal? Ik gebruik nu de s-video uit, want de samengestelde was helemaal nix.
Krijg in ntsc het mooiste beeld, alleen dat is z/w.

• PASware
  • Laatst online: 21:48
in NL is het PAL en in amerika is het ntsc.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ligt er ook aan wat je TV aankan.... PAL is een andere resolutie en freq als NTSC. Weet niet welke beter is. Als NTSC in zw/w weergegeven wordt is het waarschijnlijk dat je TV het niet aankan?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al een idee wat dat "dot"/"dedot" is?

• flat
  • Niet online
nee, en ik zie ook geen verschil...

--Roy Goodman

• themaxter

themaxter

Bugged..

In Pal ziet mijn beeld er erg bagger uit, het is net of ie met een bril van +6 ofzo zit te kijken... :(

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 16:44

Nessuno

io sono nessuno

na heel wat zoeken ben ik er achter gekomen
dat er flink wat verschill in de diverse div-x proggy's zit
dit maakt mede ook uit of het correct word afgespeeld / wel of niet loopt

b.v bsplayer + win2k was bij mij ongeveer 55% cpu gebruik
win mediaplayer 7.0 +win2k was 100% pcu gebruik wat dus inhield dat het een slide show was

gebruik nu win98 + bs player / win media player 6.4 en dit gaat allemaal als een trein
(hmmz waarom geen win2k meer ? had er een beetje een handje van om software die niet echt over weg kon met / niet gemaakt is/was voor win2k te installeren en om nou 3x per week win2k te installen nahh ) vandaar

Na rose e cient spin

Verwijderd

In Pal ziet mijn beeld er erg bagger uit, het is net of ie met een bril van +6 ofzo zit te kijken... :(
Oplossing: bril van -6 opzetten :)

Verwijderd

Jij zit gewoon een grapje te maken in een topic van een maand geleden man |:( ;)

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
idd dan heb je echt geen inspiratie. misschien dat we strax na de huidige ia ook weer zoiets krijgen

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat zou mooi zijn, misschien dat sommige mij dan wel kunnen helpen met mijn probleem :)

Verwijderd

Is er al een oplossing voor de volgende probleempjes: 256mb wordt herkend als 128 en als ik afsluit met windows xp gaat ie niet uit maar start opnieuw op?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 15:22

Ankh

|true

even een kleine subtiele schop,
ikheb net de via met een bios update de nieuwste bios er op gezet.. maar nu gaat hij wanneer hij boot iets zoeken bij de LAN? waardoor ik elke keer een andere ip krijg (hoofd pc eeft na elke boot gewoon 192.168.2.100 maar de via is begonnen bij 192.168.2.101 maar zit ondertussen bij 192.168.2.108 imo niet erg handig.. ) weet iemand hier een oplossing voor.. in de bios staat niets..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 29 November 2002 @ 15:22:
even een kleine subtiele schop,
ikheb net de via met een bios update de nieuwste bios er op gezet.. maar nu gaat hij wanneer hij boot iets zoeken bij de LAN? waardoor ik elke keer een andere ip krijg (hoofd pc eeft na elke boot gewoon 192.168.2.100 maar de via is begonnen bij 192.168.2.101 maar zit ondertussen bij 192.168.2.108 imo niet erg handig.. ) weet iemand hier een oplossing voor.. in de bios staat niets..
Druk eens op ESC als ie bezig is de dhcp server te zoeken bij het opstarten. Dan kom je in het bootstrap menu. Kies optie 4 (boot according to BIOS settings). Het booten gaat dan ook sneller. Helpt het trouwens ook niet als je in Windows een vast ip adres toewijst?

Verwijderd

Een nieuwe Epia met MPEG decoder erop!! Dat zou moeten helpen bij DVDtjes

De Epia-M komt eraan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 18:16:
Een nieuwe Epia met MPEG decoder erop!! Dat zou moeten helpen bij DVDtjes

De Epia-M komt eraan.
Deze dus... :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.viavpsd.com/product/4/7/epia-m.jpg
Klik op plaatje voor link naar specs.

/me Oeloe gaat hem kopen als hij leverbaar is in Nederland... :9

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-11 17:23
* Muyz heeft hem allang besteld :)
...tesamen met een Cubid 2688 doos. Zodra ik 'm heb nog ff 512MB erin, een harddisk, een IR receiver en een slimline DVD spelertje.

[ Voor 65% gewijzigd door Muyz op 03-12-2002 09:15 ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 14:43
Die dvd slimeline spelers zijn behoorlijk aan de prijs.

• Muyz
Ja, dat klopt, de goedkoopste die ik heb kunnen vinden is €160 :'(

[ Voor 2% gewijzigd door Muyz op 03-12-2002 14:03 . Reden: typo ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Menskes, hellup! Ik ben aan 't proberen om de ir-frommel van BaRF z'n IA (nog bedankt, BaRF) op m'n Epia aan 't rennen te krijgen, maar hij wil nog niet... :(

Ik heb een idee dat 't misschien met de pin-layout te maken heeft, en ik wil dus een beetje stoeien daarmee. Nou meen ik me te herinneren dat iemand een tijdje terug de layout van de FIR- en CIR-poorten van de Epia had ontdekt, maar nou kank m nie meer vinden... ;(
Anyone?

PeeS: Ja natuurlijk heb ik de search gebruikt...

Edit: toch lastig, dat typen... |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 03-12-2002 16:07 ]

Nomen nescio

• DarkChylde
  • Laatst online: 30-11 12:50
Muyz schreef op 03 December 2002 @ 08:50:
* DarkChylde heeft hem allang besteld :)
...tesamen met een Cubid 2688 doos. Zodra ik 'm heb nog ff 512MB erin, een harddisk, een IR receiver en een slimline DVD spelertje.
waar heb jij 'm besteld. ik zat eigenlijk ook op het nieuwe mini-itx boardje van via te wachten..

• Muyz
Ik heb 'm bij CompTechWorld besteld, maar hij is dus nog niet leverbaar :( Op http://www.mini-itx.com is ie al wel leverbaar. Dit heb ik net nl. via e-mail te horen gekregen. Hij is te pre-orderen door mensen die al een tijdje op een wachtlijst hebben gestaan (zoals ik)....

• DarkChylde
  • Laatst online: 30-11 12:50
ok, suc6 hoop dat je 'm deze maand nog krijgt ;)
ik wilde 'm volgende gaan kopen... kan ij vast test draaien :9

Verwijderd

Ik heb Comptechworld gemaild....

Ze kunnen de Via Epia M9000 over 2 weken leveren... :*)
Nog ff geduld dus.. :)

• Muyz
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 00:21:
Ik heb Comptechworld gemaild....

Ze kunnen de Via Epia M9000 over 2 weken leveren... :*)
Nog ff geduld dus.. :)
Goed nieuws, thanks voor het mailen en hier posten van het resultaat _/-\o_
Ik had ze intussen ook al gemaild, maar nog niets gehoord... :?

[ Voor 6% gewijzigd door Muyz op 06-12-2002 11:21 . Reden: vergissing 8)7 ]

• Muyz
Blijkbaar is de berichtgeving anders als je het bord nog niet besteld hebt. Ik kreeg namelijk dit als antwoord toen ik vroeg of de levertijd bekend is:
We hebben nog steeds geen levering mogen ontvangen.
Ook hebben we geen levertijd, als u hem besteld heeft, krijgt u vanzelf een belletje dat deze binnen is.

Verwijderd

Muyz schreef op 03 december 2002 @ 14:02:
Ja, dat klopt, de goedkoopste die ik heb kunnen vinden is €160 :'(
muyz, bij mini-itx.com liggen die slimline dvd-spelers voor ik geloof 130 euro...
Is wel exclusief shipping costs, en ze zitten in de UK dus dat zal wel wat zijn...

Edit: en daar zit dan ook geen adapter bij....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 11:54 ]

• Scarp
  • Niet online
Wat gaat die nieuwe epia kosten? Ruim 200 euro waarschijnlijk?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Scarp schreef op 07 December 2002 @ 12:37:
Wat gaat die nieuwe epia kosten? Ruim 200 euro waarschijnlijk?
Op mini-itx.com staat hij voor €202.09. Idd zo'n 200 euro's dus :)

• Muyz
De slimline DVD spelers bij mini-itx kosten incl. VAT en verzending ruim €180. De VIA EPIA M9000 kost er incl. VAT en verzending ong. €265. Met name de Epia is er dus erg duur. Ze gebruiken de marktwerking: veel vraag en weinig aanbod -> hoge prijs. In NL zijn de EPIA's voor zover mij bekend is nog niet leverbaar. De prijzen liggen er (dus) veel lager, zo rond de €185.

• Scarp
  • Niet online
Hij staat bij alternate.de voor 199 euro (nog niet leverbaar), maar Nog niet bij alternate in nederland.

Verwijderd

Muyz schreef op 07 December 2002 @ 11:43:
Blijkbaar is de berichtgeving anders als je het bord nog niet besteld hebt. Ik kreeg namelijk dit als antwoord toen ik vroeg of de levertijd bekend is:

[...]
Ik heb m ook nog niet besteld, kreeg eerst het zelfde anwoord als jij. :/
Heb toen nog een keer gemaild... >:)
/me Wou ook nog weten of ze al de Seagate serial ata schijf leveren, meteen nog een keer gevraagd wanneer de Epia M er was... :P

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
'k heb vandaag een 'oude' EPIA besteld bij CTW met een 800Mhz C3, ben benieuwd :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 12:53

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Gisteren eindelijk Win98SE geïnstalleerd op m'n EPIA-cube :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cdmania/sbox2.jpg
XViD loopt lekker (60% cpu usage gemiddeld) met FFDShow, AC3+OGG codecs :) Ik heb alle drivers geïnstalleerd (LAN, VGA, SOUND, 4-in-1), echter nu blijft ie een onbekend apparaat weergeven in apparaatbeheer :? Iemand enig idee wat dit voor een apparaat is? Ik denk dat het de MPU-401 zou kunnen zijn voor geluid, maar wanneer ik de driver wil updaten zegt ie dat die niet specifiek voor deze hardware is bedoeld :?

webOS all the way!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 12:53

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Vandaag ff een S-Video+jack->Scart kabel gehaald :) Echter 1 probleempje: M'n beeld is nu zwart/wit :'( Met RCA was ie wel gewoon in kleur :? Iemand een oplossing?

webOS all the way!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 17 December 2002 @ 18:44:
Vandaag ff een S-Video+jack->Scart kabel gehaald :) Echter 1 probleempje: M'n beeld is nu zwart/wit :'( Met RCA was ie wel gewoon in kleur :? Iemand een oplossing?
Je TV ondersteund geen svideo, andere tv kopen of rca blijven gebruiken.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
'k heb de mijne helaas nog steeds niet binnen :'( dus kan nog steeds niet 'spelen'. Valt me een beetje tegen van CTW.

[ Voor 12% gewijzigd door Dualdude op 19-12-2002 22:50 ]

• Muyz
Huh, is dat een M9000 in die doos? Waar heb je die vandaan? Ik heb 'm nl. ook nog niet binnen :'(
O, wacht, in een ander topic zeg je dat je de 800 MHz versie hebt...dan is het goed ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Muyz op 20-12-2002 09:00 ]

• Muyz
Heeft iemand hier zijn VIA EPIA M9000 al binnen?

* Muyz wacht nog steeds ;(

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

:( Ik wacht ook nog ....:(

• Muyz
Waar heb jij 'm besteld?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.