Klote, we MOETEN gewoon die models zien te editen, dan zouden we echt vette skins kunnen maken

Verwijderd
Verwijderd
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
zo beter ga je m ff in je history ofzo opzoeken ofzo, lijkt me ongelofelijk cool namelijk.Op maandag 03 juni 2002 22:22 schreef Chaser2600 het volgende:
was er al niet ergens een Ali G skin ?
ken de link alleen nergens vinden
Verwijderd
Zo die is errug gaaf, ik moet maar eens aan mijn osamen bin laden skin gaan beginnenOp maandag 03 juni 2002 22:47 schreef eGo2K het volgende:
Ok dan: Hier is mijn Diablo Niggah skin:
[afbeelding]
BMPtje:
http://members.ams.chello.nl/sabdel/diablonigga.bmp
ingame:
front back
[afbeelding][afbeelding]
Of zo:Op dinsdag 04 juni 2002 09:28 schreef Scarecrow het volgende:
code:
1 [url=http://grootplaatje/bla.jpeg][img]http://kleinplaatje/bla.jpeg[/img][/url]
1
| [url=http://grootplaatje/bla.jpeg][img=320,240]http://kleinplaatje/bla.jpeg[/img][/url] |
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Verwijderd
nee dat kan niet want je kan de models (nog) niet editen.Op dinsdag 04 juni 2002 11:02 schreef valentinorossi het volgende:
Hey lui, kan je niet de VORM van het haar en het lijf veranderen?
Heb je zeker 3D progjes voor nodig.
Want mijn Valerossi skin lijkt niet op rossi, doordat zijn haar in een kuifje zit, net zoals normaal....
Er zijn mensen die dit gelukt is ik zal ff link zoeken.Op dinsdag 04 juni 2002 11:39 schreef dahaaz het volgende:
is er een manier om de autos te veranderen kwa paint ?
en de velgen ?
wat voor progie heb ik nodig ?
welke files moet ik hebben ?
post het of mail het naar da_haaz@hotmail.com
Verwijderd
anders check je deze url ffYou can edit the car's colors by opening carcols.dat with notepad ... find the color you want in the list then use that # to replace the color #'s of your car.
To edit the skins you would use the resource hacker and find them I suppose.
Verwijderd
Verwijderd
layout van de auto, je bedoelt je stuur op de motor kap 16 wielen, 19 deuren etc etc......Op dinsdag 04 juni 2002 13:38 schreef Dasolo het volgende:
Kun je ook de layout van een auto veranderen net als een skin
Verwijderd
ow ow ow..Op dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Dit zijn de meest zielige pogingen tot skinnen die ik van mijn leven heb gezien; lelijk, lelijk, en nog eens lelijk.
Verwijderd
Laat jij dan een betere van jou had zien.[quote]Op dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Dit zijn de meest zielige pogingen tot skinnen die ik van mijn leven heb gezien; lelijk, lelijk, en nog eens lelijk.
Hier niet hoor. hier maar 4.woohooo 14 pagina
Verwijderd
hou je f*ck*ng kop eensOp dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Verwijderd
Doe het dan zelf beter johOp dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Verwijderd
zeeer zeer netjes, als jij hem hebt gemaaktOp dinsdag 04 juni 2002 15:24 schreef Vleespet het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Mee eensOp dinsdag 04 juni 2002 17:30 schreef -Munkie- het volgende:
Vleespet, wel mooi gemaakt.
Heb je er nog gemaakt zoja kan je ze hier zetten
Verwijderd
Vleespet, good skinning Very nice face.Op dinsdag 04 juni 2002 15:24 schreef Vleespet het volgende:
verrekte junks!
Verwijderd
Hej eindelijk ook auto's skinnen, hoe precies?Op dinsdag 04 juni 2002 18:55 schreef dahaaz het volgende:
[afbeelding]
mijn tot zo ver geskinde mafia sentinel
ik ga nog meer doen
request : wie kan mij de orginele plaatje van de velgen geven van een sentinel ?
kk zou graag de orginele weer hebben
op mijn skin tot nu toe : reacties en ideen graag
Verwijderd
Verwijderd
Als je het zelf beter kunt, dan mag je blaten, maar ik heb van jou nog geen skin gezienOp dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Verwijderd
Trek et je niet aan.Op dinsdag 04 juni 2002 19:00 schreef SlaX het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kunt, dan mag je blaten, maar ik heb van jou nog geen skin gezienEn we doen GVD wel ons best hier hoor
WOOOOOOOOOOOOOOOOW! vet!!!!Op dinsdag 04 juni 2002 18:55 schreef dahaaz het volgende:
[afbeelding]
ik ga nog meer doen
request : wie kan mij de orginele plaatje van de velgen geven van een sentinel ?
Verwijderd
Zoooooooooooo die is lekker aan de dope! mooi gedaanOp dinsdag 04 juni 2002 16:13 schreef dahaaz het volgende:
[..]
zeeer zeer netjes, als jij hem hebt gemaakt
pluimpje
nog tips >
maak handen witter en broek vuiler
kk zou het zelf wille doen maar k wil m nie verneuken en daar door te niet-respecteren
Verwijderd
Strak!! Lekkere pimp-auto's maken!Op dinsdag 04 juni 2002 18:55 schreef dahaaz het volgende:
[afbeelding]
ik ga nog meer doen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Met de editor 'GTA-3 Resource Hacker' alleen ik moet DRINGEND weten welke file ik meot openen om skins voor auto's te maken!Op dinsdag 04 juni 2002 19:08 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOW! vet!!!!
Hoe skin je in GODESNAAM auto's???
Poppetjes vind ik wel leuk, maar auto's 30000000 keer zo wreed! laat het me plz ff weten hoe je dat doet!
Plz! tell me, hoe skin je auto's????Op dinsdag 04 juni 2002 19:14 schreef dahaaz het volgende:
positief dus
mmm
ik hbe nu nie veel tijd meer
ik schrijf morgen op nm werk wel n stukje faq
agree ?
Verwijderd
kan je me ff een link geven naar die editor?Op dinsdag 04 juni 2002 19:16 schreef ICBM het volgende:
[..]
Met de editor 'GTA-3 Resource Hacker' alleen ik moet DRINGEND weten welke file ik meot openen om skins voor auto's te maken!
Ik wil ff de skin van 'mijn' Hummer verbouwen...zwart met orignele velgen en meer chroom!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
We zitten met z'n allen op jouw goddelijk gemaakte skin te wachten.Op dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Hte valt nog maar te bezien of dit mogelijk is, als de kleur/uiterlijk bepaald word doorr een klein texturetje, en je alleen die kan bewerken kan dit dus nietOp dinsdag 04 juni 2002 19:15 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Strak!! Lekkere pimp-auto's maken!
/me ziet meteen weer 'Viper'-strepen op de auto's
Verwijderd
helaasOp dinsdag 04 juni 2002 19:42 schreef Albinoraptor het volgende:
Oh je kan alleen kleuren veranderen van vlakken maar dus niet echt skinnen?
Heb ik dat goed?
Dus geen vette zwarte Hummer met GoT logo ?
Verwijderd
Heb wel mensen gezien die de kleuren van die flammen op die car (bij1 van die gangs) hebben verandert van rood naar blauw maar ik heb nog niemand gezien die hele tekeningentjes er op heeft gemaakt.Op dinsdag 04 juni 2002 19:42 schreef Albinoraptor het volgende:
Oh je kan alleen kleuren veranderen van vlakken maar dus niet echt skinnen?
Heb ik dat goed?
Dus geen vette zwarte Hummer met GoT logo ?
Where are we here forOp dinsdag 04 juni 2002 19:48 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
Tanx!![]()
![]()
![]()
open gta3.dir of txd.dir en zoek yardie.txd op, export die, edit em, import em. in allebei de .dir files zit de yardie texture, maar maar 1 werkt echt. weet niet welkeOp dinsdag 04 juni 2002 20:02 schreef valentinorossi het volgende:
Sorry, maar ik snap nog niet echt alles van die RShacker.
Hoe pas ik nou b.v. de yardie lobo aan?
als je even zegt waar die staat..Op dinsdag 04 juni 2002 20:12 schreef dahaaz het volgende:
kan iemand mij de orginele velgen geven die bv bij een sentinel zitte ?
tnx
OK tanx, maar hoe export ik?Op dinsdag 04 juni 2002 20:11 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
open gta3.dir of txd.dir en zoek yardie.txd op, export die, edit em, import em. in allebei de .dir files zit de yardie texture, maar maar 1 werkt echt. weet niet welke
de kleur edit je zo:
open notepad, open carcols.cfg, die staat in de data dir.
dan kun je de kleuren editten, ff goed lezen wat er in die file staat dan snap je het wel.
er staat dus GEEN texture in reshack met de buitenkant van de auto. bijv de ambulance for in carcols.cfg aangeven als wit en rood, en dan worden er een paar textures uit gta3.dir 'opgeplakt'
sorteer op naam, YARDIE.TXD, aan het einde.Op dinsdag 04 juni 2002 20:15 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
OK tanx, maar hoe export ik?
En hoe zoek ik eigenlijk de lobo op?
Verwijderd
Jah, ok, nu heb ik wat geëdit, en nou?Op dinsdag 04 juni 2002 20:18 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
sorteer op naam, YARDIE.TXD, aan het einde.
exporteren = save as TGA, maar je kunt screenshot nemen en die in een edit proggie plakken.
Verwijderd
gta3 spele en je auto vindeOp dinsdag 04 juni 2002 20:24 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
Jah, ok, nu heb ik wat geëdit, en nou?
Jah, ok, maar waar moet ik het plaatje laten als ik hem heb geëxporteerd en geëdit?Op dinsdag 04 juni 2002 20:24 schreef dahaaz het volgende:
[..]
gta3 spele en je auto vinde
http://wave.gamepoint.net/wheel_alloy64.tgaOp dinsdag 04 juni 2002 20:19 schreef dahaaz het volgende:
o ja
je velgen editen:
gta3/models/models.txd
en k zoek weelaloy64 ofzoiets dergelijks
tnx already
Verwijderd
tnxOp dinsdag 04 juni 2002 20:29 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
http://wave.gamepoint.net/wheel_alloy64.tga
Verwijderd
Verwijderd
http://members.home.nl/lighteye/gta3reshack1b.zipOp dinsdag 04 juni 2002 20:35 schreef Alain het volgende:
kan iemand die editor ergens uppen ??
ik kreeg hier de hele tijd de melding dat de zip corrupt is
Verwijderd
thank youOp dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef Lighteye het volgende:
[..]
http://members.home.nl/lighteye/gta3reshack1b.zip
Verwijderd
En hoe werkt et en wat doet et nou precies?Op dinsdag 04 juni 2002 20:43 schreef DJSmiley het volgende:
http://www.svenimania.com/sveni/download/gta3-texturetools.zip -> kun je je eigen textures van alle personen editten enz...
Verwijderd
nie als je er een backup van maaktOp dinsdag 04 juni 2002 21:14 schreef SlaX het volgende:
Is het zo dat als je een Car Texture edit, dat de oude texture weg is ¿?¿
Verwijderd
Verwijderd
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
had iemand om jou fucking reactie gevraagd?Op dinsdag 04 juni 2002 14:21 schreef Vipertje het volgende:
Op dinsdag 04 juni 2002 21:45 schreef Shock3r het volgende:
GoT is een hoop newbie-helpende support groep die dingen voor elkaar fixed.
super toffe skin, heel mooi gedaan met de kleuren van 't gezicht.
okay misschien was 't iets 'te fel'Op dinsdag 04 juni 2002 21:57 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Daar is GoT juist niet voor eigenlijk.
Vraag maar aan de goeroe's hier.
(Zelf ben ik natuurlijk hier ook begonnen voor newbie vragen)
(Scare m8 relax, zet effe je clipje op van Kiss, kiss, ben je weer rustig)
Zo moeilijk is het niet, heb een kleine FAQ al getyped hier ergens in topic.Op dinsdag 04 juni 2002 22:03 schreef MaXiMizE het volgende:
misschien kan iemand ff een GTA 3 skin FAQ maken?
ik heb geen zin![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq