Verwijderd
k dan eindelijk.........
Icey roxx
/me is voor een paar dagen gestopt met skinnen want ik moet leren
zie mijn vorige postOp zondag 02 juni 2002 15:18 schreef Scarecrow het volgende:
ik wil best skins op verzoek maken, maar een britney skin op een mannen model ..
Verwijderd

Hij is nog niet klaar maar dat kan je in een van mij vorige posten zien
ben bezigOp zondag 02 juni 2002 15:04 schreef CybErvee het volgende:
Yep, waar blijven de Britney skinz.

Verwijderd
Hoe bedoel je precies?Op zondag 02 juni 2002 15:53 schreef Scarecrow het volgende:
leuk munkie, tip(je) een blauwe lijn van de post tot aan de nek over het witte pak heen doen
en niet vergeten, neukenOp zondag 02 juni 2002 16:19 schreef Device het volgende:
w00t! Eindelijk britney neerknuppelen, neerknallen en overrijden!

hm oh wacht dat is natuurlijk niet goed
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

dl skin hier:
http://wave.gamepoint.net/gta3britney.zip
1. start GTA3 reshack (http://wave.gamepoint.net/gta3reshack1b.zip)
2. open txd.dir (in de models dir)
3. zoek prostitute2.txd op
4. import britney.bmp
5. klaar
heb het origineel er ook bij gedaan voor het geval iemand die terug wil (britney fan ofzo
Ik heb ook nog skin gemaakt. Niet echt om van huis te schrijven

En hier de .bmp:

't Is m'n eerste skin gemaakt met MS Paint. Maar ik vindt 'm wel goed gelukt
Tell me what you think! =)
Verwijderd
bloodyOp zondag 02 juni 2002 16:51 schreef Shock3r het volgende:
Mooi Scarecrow! Vet stoer
[afbeelding]
En hier de .bmp:
[afbeelding]
daar ben je vast heel erg lang mee bezig geweestOp zondag 02 juni 2002 16:51 schreef Shock3r het volgende:
Mooi Scarecrow! Vet stoer
[afbeelding]
En hier de .bmp:
[afbeelding]
Mwah, 30min. ofzo? Kwam omdat ik steeds overnieuw moest beginnen omdat je met Paint maar 3x kan Ctrl-Z'enOp zondag 02 juni 2002 17:13 schreef XoiN het volgende:
[..]
daar ben je vast heel erg lang mee bezig geweest
Maak ik wel effe =)Op zondag 02 juni 2002 17:22 schreef Scarecrow het volgende:
[afbeelding]
nieuwe versie (v1.2),
nog geen screenies van ingame als iemand die zou willen maken graag
- fixed:
zwarte tshirt is nu 'borstkas'
Verwijderd
WOW die is echt ruig ga zo door moet ik zegguh maar 1 ding is nog fout... je moet in dat dinges staat 1.1 t moet nu veranderd worden naar 1.2Op zondag 02 juni 2002 17:22 schreef Scarecrow het volgende:
[afbeelding]
nieuwe versie (v1.2),
nog geen screenies van ingame als iemand die zou willen maken graag
- fixed:
Vraagje ben je heel de middag bezig geweest vooor dat stukje?
weet ik zag ik net ook pas van dat 1.1 moet 1.2 zijnOp zondag 02 juni 2002 17:24 schreef -Munkie- het volgende:
[..]
WOW die is echt ruig ga zo door moet ik zegguh maar 1 ding is nog fout... je moet in dat dinges staat 1.1 t moet nu veranderd worden naar 1.2
Vraagje ben je heel de middag bezig geweest vooor dat stukje?
neuh ben net pas weer thuis.
wat heb ik vandaag dan wel gedaan;
buiten in de zon chillen,
ali g in da house gekeken,
bietje gta spelen,
totaal misschien uurtje of zo mee bezig geweest
Verwijderd
Ik kan zegmaar als je gezicht heb als ik daar over ga zie je de vorm niet meer van dat gezicht het moet zegmaar de vorm blijven weet je dat mischien hoe dat moet?

#edit
Effe ge-resized
Beswel goed gelukt. als je nu ook nog borsthaar kan maken
Verwijderd
Hey cool programma, ksnap wel hoe je moet importen maar kun je ook bijvoorbeeld, om a skins exporten en die skin dan voor je eigen poppetje gaan gebruiken? dat zou wel kicken zijn namelijk.Op zondag 02 juni 2002 14:40 schreef MaXiMizE het volgende:
http://wave.gamepoint.net/gta3reshack1b.zip
gebruik dat programma, open txd.dir in de models directory, daarin staan alle skins van de auto's en pedestrians, en je kunt deze exporten en importen.
heb de url van de gta3.com forums, file ff zelf gehost.
ben nu bezig aan een britney spears hoer
de pedestrians hebben natuurlijk wel allemaal een ander model, dus ik denk niet dat het altijd even goed op het player model zal passen.Op zondag 02 juni 2002 17:34 schreef Trigunmasta het volgende:
Hey cool programma, ksnap wel hoe je moet importen maar kun je ook bijvoorbeeld, om a skins exporten en die skin dan voor je eigen poppetje gaan gebruiken? dat zou wel kicken zijn namelijk.
de hoeren hebben ook een hele andere 'skin indeling' als de player skin. waar op de player skin de jas zit, zitten bij de hoeren de benen.
dus je moet gewoon ff kijken hoe het zit, exporten en ff converteren naar een bmptje.
sommige zal je wel makkelijk kunnen editen zodat ze precies op de player model passen
Verwijderd
is er nog een ander menu waar is dingen kan instellen behalve dan in dat spel zelf?
systeem spec zie hieronder
oh oops verkeerde topic
save as tga?Op zondag 02 juni 2002 17:55 schreef Trigunmasta het volgende:
Ja oke dat begreep ik wel.
[noob]Alleen hoe je moet exporteren lukt me niet[/noob]
of print screen en ff pic van skin uitknippe
Verwijderd
hahahahah, pak een plaatje dat je leuk vindt en knip hem evengroot als die bmptje waar je veranderingen in maakt. Niet letten op wat er waar komt en ga m dan in 3d testen. Kan lollig zijn.Op zondag 02 juni 2002 18:27 schreef -Munkie- het volgende:
Ik weet geen skin meer om te maken
ga je die van mij maar raten:Op zondag 02 juni 2002 18:27 schreef -Munkie- het volgende:
Ik weet geen skin meer om te maken
http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=34
Verwijderd
Verbouw jou skin nog eens dat is altijd mooi als hij weer een nieuwe versie uitkomt ik wil graag 1.3 zienOp zondag 02 juni 2002 18:29 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
ga je die van mij maar raten:
http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=34
Naja. Scarecrow, keep up the go0d work! =)
Verwijderd
Hehe, dat was een per ongelukke creatieOp zondag 02 juni 2002 12:22 schreef happyman112 het volgende:
Wat moet dat op die rug voorstellen???
ps. als iemand nog een idee heeft wat ik op een gast zijn rug kan zetten post het maar
Btw, wat een explosie had moeten voorstellen: is gewoon een stukje van een screenshot van sof2
Verwijderd
Is er nou eigenlijk al iets waarmee je models kan editen ???
Verwijderd
Omdat je dat puntje rechts ook een huidskleur hebt gegeven ben ik bang dat de binnen kant van zijn kraag ook borstkast zal geworden.Op zondag 02 juni 2002 17:22 schreef Scarecrow het volgende:
[afbeelding]
nieuwe versie (v1.2),
- fixed:
Anyway, geen extreem commerciele shit bedoel ik dus.
Do not underestimate the power of the Dark Side!Op zondag 02 juni 2002 20:36 schreef Shock3r het volgende:
Nu ik er over denk is een Luke Skywalker skin zo gek nog niet. beetje light-saber mod erbij
Verwijderd
gewoon van die knuppel een light saber makenOp zondag 02 juni 2002 20:36 schreef Shock3r het volgende:
Nu ik er over denk is een Luke Skywalker skin zo gek nog niet. beetje light-saber mod erbij
Anyway, geen extreem commerciele shit bedoel ik dus.
Verwijderd
Als jullie geen problemen ermee hebben link ik dan gewoon even door naar de skins van jullie, kzal uiteraard niks gebruiken zonder te vragen, iedereens hulp is welkom, nisk bijzonders gewoon een handig overzicht.
Verwijderd
1
| <?<html><head> <meta http-equiv="Content-Language" content="nl"> <title>Uploaden van gif en jpeg</title></head><body bgcolor="#000000" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF" text="#FFFFFF"><div align="center"> <center> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse; border: 1px solid #FFFFFF" width="500"> <tr> </tr> <tr> <td> <p><b><font size="2" color="#FFFFFF" face="Verdana">Images Upload Page</b></p><?php if($submit && $userfile != "none") { $thefilesize = filesize("inc.php"); $filenum = fopen("inc.php","r"); //INC.PHP MOET JE EVEN AANMAKEN $nr = fread($filenum, $thefilesize+1); fclose($filenum); $nr++; $filenum = fopen("inc.php","w"); fwrite($filenum,$nr); fclose($filenum); move_uploaded_file($userfile, "images/$nr.$file_type");echo"You will find your image on:<br><input style='background: #dddddd; border-color: 003366; font-family: Verdana; color: 000000; border-width: 1; font-size: 12px; border-height: 1; border-style: solid' size=\"70\" value="; echo "http://localhost/dirdump/images/$nr.$file_type"; // << IP INVULLEN ALS JE DA WIL EN WILT WERKEN :)echo" name=\"wert\">"; } ?> <FORM ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="index.php" METHOD=POST> File to upload: <INPUT style='background: #dddddd; border-color: 003366; font-family: Verdana; color: 000000; border-width: 1; font-size: 12px; border-height: 1; border-style: solid' NAME="userfile" TYPE="file"><br> Type of file: <br> JPG<input type="radio" value="jpg" checked name="file_type"><br> GIF<input type="radio" value="gif" name="file_type"><br><br> <INPUT TYPE="submit" style='background: #dddddd; border-color: 003366; font-family: Verdana; color: 000000; border-width: 1; font-size: 12px; border-height: 1; border-style: solid' VALUE="Versturen" name="submit"> </FORM></font><br><br><center>© - 2002 - Derk Klomp </center></font></td> </tr> </table> </center></div></body></html>?> |
Verwijderd
Ik ben geen ster met php dus we praten morgen wel ff verder,
/me gaat nu ff slapen
Verwijderd
Woei ! dit is je 1337`ste postOp zondag 02 juni 2002 22:25 schreef Scarecrow het volgende:
feli @ ScarecrowOp zondag 02 juni 2002 22:37 schreef DazZta het volgende:
Woei ! dit is je 1337`ste post
ohja en rate mijn skins
http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=36
http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=37
Verwijderd
Als iemand zin heeft kan hij me dan 2 skins bouwen: Aaliyah en Eminem. Of kan iemand het me uitleggen via msn hoe ik dit allemaal doe
2e vraag : als ik het spel open en dan de intro enz zie dan zegt ie opeens insert cd2 waar kan ik de goeie crack vinden ??
GA NIET BMP PLAATSEN! DAT HEEFT GEEN ZIN. Met jpeg en GIF bereik je net zoveel resultaat!
Door BMP krijg ik alleen maar suffe php errors. Bovendien is BMP niet gemaakt om plaatjes te tonen op Internet. De browsers tonen ook geen BMP plaatjes.
Dat weten jullie toch wel? De BMP plaatje moet je gewoon als aparte link in je comment zetten.
Oh ja, maakt de comment niet erg lang. Dan breekt het weer elders af. (denk 255 tekens maximaal of zo)
Dank je voor de aandacht.
je kunt toch helemaal geen bmptjes uploadenOp zondag 02 juni 2002 22:49 schreef MrDummy het volgende:
Skins uppen op mijn Rate a Pic webpage is oke, maar hier nogmaals verzoek aan iedereen:
GA NIET BMP PLAATSEN! DAT HEEFT GEEN ZIN. Met jpeg en GIF bereik je net zoveel resultaat!
Door BMP krijg ik alleen maar suffe php errors. Bovendien is BMP niet gemaakt om plaatjes te tonen op Internet. De browsers tonen ook geen BMP plaatjes.
Dat weten jullie toch wel? De BMP plaatje moet je gewoon als aparte link in je comment zetten.
Oh ja, maakt de comment niet erg lang. Dan breekt het weer elders af. (denk 255 tekens maximaal of zo)
Dank je voor de aandacht.
Verwijderd

Verwijderd
Vet!! alstie af is mogen mijn skins er dan ook op? ik ben liefOp zondag 02 juni 2002 22:13 schreef Trigunmasta het volgende:
Je kan t haar als snavel gebruiken :7;)Is er trouwens vraag naar een site waar we alles op kunnen gooien? Ik heb www.gta3-skins.tk aangevraagd, (staat nu nog niks op,linkt door naar een andere site)
Als jullie geen problemen ermee hebben link ik dan gewoon even door naar de skins van jullie, kzal uiteraard niks gebruiken zonder te vragen, iedereens hulp is welkom, nisk bijzonders gewoon een handig overzicht.
aangezien ik nu ga beginnen met het grote werk
waar kun je dat 'rate a pic' downloaden? scheelt een hoop werk als ik d'r ook nog een poll bij moet maken (alleen werkt die rate a pic poll niet 100%: kunt vaker voten op zelfde pic)Op zondag 02 juni 2002 22:49 schreef MrDummy het volgende:
flinke lap text
// edit

nieuwe skin ... persoonlijk ben ik d'r nog niet echt kapot van, en kijk wel of ik 'm af maak of nog iets mee doe
Verwijderd

Verwijderd
Of post ff zo'n origineel van een poppetje en zet een rondje om wat het eind van de mouw is.
Verwijderd
Je moet bij die Chakotay het pak strakker maken, die pakken bij Star Trek zitten altijd veel te strakOp maandag 03 juni 2002 00:17 schreef Deneb het volgende:
[afbeelding]
Bekkie open staat ruiger.
1-Chakotay
2-Driven
3-PS-Patternman
Verwijderd
Uiteraard als ie af is dan is alles wat met hets kinnen van gta3 te maken heeft welkomOp zondag 02 juni 2002 23:02 schreef Sonto het volgende:
[..]
Vet!! alstie af is mogen mijn skins er dan ook op? ik ben lief
aangezien ik nu ga beginnen met het grote werk
[e] ik heb nou een site gevonden waar gratis *.com etc. domeinnamen te krijgen zijn(voor n jaar) dus heb ik www.gta3skins.net aangevraagd, kijken of het lukt, zou wel beter zijn. Ik heb mijn gratis adres hier aangevraagd.
Verwijderd
Wow doe broek is echt bizar mooi gedaan. En over rate a pic is een goed idee, behalve dat die site er gaar uitzietOp zondag 02 juni 2002 23:15 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
waar kun je dat 'rate a pic' downloaden? scheelt een hoop werk als ik d'r ook nog een poll bij moet maken (alleen werkt die rate a pic poll niet 100%: kunt vaker voten op zelfde pic)
// edit
[afbeelding]
nieuwe skin ... persoonlijk ben ik d'r nog niet echt kapot van, en kijk wel of ik 'm af maak of nog iets mee doe
Misschien idee dat je de Skin up kan loaden en ook een screenie, want als je alleen de skin ziet zegtd at zow einig.
Verwijderd
Of kun je skins rippen van jedi knight 2.
Zo ja hoe
Ik vind 'm anders niet echt geweldigOp maandag 03 juni 2002 11:40 schreef Trigunmasta het volgende:
[..]
Wow doe broek is echt bizar mooi gedaan. En over rate a pic is een goed idee, behalve dat die site er gaar uitziet
Misschien idee dat je de Skin up kan loaden en ook een screenie, want als je alleen de skin ziet zegtd at zow einig.
Verwijderd
Of natuurlijk de hele A-Team crew!
Ik zeg maar gewoon wat...
Voor pix enzo ff hier kijken.
Verwijderd

Verwijderd
daar was ik ook al aan begonnen.......Op maandag 03 juni 2002 14:49 schreef SlaX het volgende:
Hier is het begin van mijn Robin Skin, het eind van de mouwen is een beetje verneukt, omdat ik nie weet hoe ik die verander
[afbeelding]
wow ik vind deze echt wel relax !!Op zondag 02 juni 2002 23:15 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
waar kun je dat 'rate a pic' downloaden? scheelt een hoop werk als ik d'r ook nog een poll bij moet maken (alleen werkt die rate a pic poll niet 100%: kunt vaker voten op zelfde pic)
// edit
[afbeelding]
Verwijderd
Lijkt wel een beetje op eninem in die nieuwe clip :without meOp maandag 03 juni 2002 14:49 schreef SlaX het volgende:
Hier is het begin van mijn Robin Skin, het eind van de mouwen is een beetje verneukt, omdat ik nie weet hoe ik die verander
[afbeelding]
Helemaal in het geel natuurlijk, en het zonnetje erop en the doctor.
Ook z'n hoofd heb ik erop geplakt.
Alleen het haar kan ik niet anders krijgen...
http://pics.shellz.nl/rossi.bmp
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Jah, ik wil hem wel!Op maandag 03 juni 2002 18:30 schreef Scarecrow het volgende:
[url=http://members.lycos.nl/scaredcow/got/scarecrow_v20.jpg
][afbeelding][/url]
iemand die deze skin wil? if zo, zeg 't ff dan maak ik 'm verder af anders nie
Afmaken, dus
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Is dat niet het vierkante stuke naast de links naast de handen, of is dat weer wat anders?Op maandag 03 juni 2002 17:34 schreef SlaX het volgende:
Maar weet echt NIEMAND hoe je het eind van die mouw edit, anders moet ik die handschoenen IPV Groen, Zwart maken, en da is nie echt
Deze is beetje, raar.
Verwijderd
Mooi zoOp maandag 03 juni 2002 16:55 schreef Shock3r het volgende:
Hmmm. I kan die upload pagina wel hosten.
Verwijderd
Nee, dat zijn de schoenen, maar die moesten zwart zijn.Op maandag 03 juni 2002 18:36 schreef DMIX het volgende:
[..]
Is dat niet het vierkante stuke naast de links naast de handen, of is dat weer wat anders?
Verwijderd
Ohja dom vergetenOp maandag 03 juni 2002 19:18 schreef SlaX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de schoenen, maar die moesten zwart zijn.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verder op MSN?Op maandag 03 juni 2002 19:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mooi zo
bond@phreaker.net
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ali G heeft geen kuifjeOp maandag 03 juni 2002 20:04 schreef RedHat het volgende:
waar blijven de Ali.G skins?
Dit topic is gesloten.