wacht altijd tot het oude is afgesloten door een modOp woensdag 19 juni 2002 14:11 schreef dehaas het volgende:
mm een nieuwe topic openen ?
waarom doet iemand anders het nie ?
deze topic was ook mijn idee
en imand was zo glibberig om het eerder te doen zonder overleg met modjes..
terwijl ik aan het overleggen was
so
wie is me voor ?
wie weet er trouwens hoe je de velgen van de banshee, cheetah en de infernus kunt veranderen? je kunt wel een andere plaatsen maar je blijft zown zwarte banden rand erom heen zien
nee ho geen nieuwe openen want dan kunnen we later wanneer er een goede FAQ is 2 openen een SKIN en CAR topicOp woensdag 19 juni 2002 14:12 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
wacht altijd tot het oude is afgesloten door een mod
deze NIET dicht doen omdat als je weer een nieuwe opent alles weer door elkaar gaat en das niet altijd effe "makkelijk" "leuk"
Verwijderd
doen ze nieOp woensdag 19 juni 2002 14:26 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
nee ho geen nieuwe openen want dan kunnen we later wanneer er een goede FAQ is 2 openen een SKIN en CAR topic
deze NIET dicht doen omdat als je weer een nieuwe opent alles weer door elkaar gaat en das niet altijd effe "makkelijk" "leuk"
er zijn al 3 gta3 topics
en er is al een deel 2 dus post daar!
[topic=528926/1/25]
ja ik weet het maar nu krijg je skins en cars door elkaar net zo als dit draadje en das niet echt overzichterlijk (ook al gezegd in deel 2)Op woensdag 19 juni 2002 14:28 schreef dehaas het volgende:
[..]
doen ze nie
er zijn al 3 gta3 topics
en er is al een deel 2 dus post daar!
[topic=528926/1/25]
Verwijderd
volgens mij 's nachts, dus na 24:00Op woensdag 19 juni 2002 14:27 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
ik heb gekeken maar ik kan hem niet vinden ook niet tussen 20:00 en 24:00
ik zal eens kijken als ik thuis ben
Deze kan dan wel dicht...verder in deel 2
Dit topic is gesloten.