Mijn lieve ratjes, helaas al geruime tijd overleden.

Onze nieuwe poes

Onze nieuwe poes

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 21:58 ]
Verwijderd
op de een of andere manier laat hij ze niet zien, dus moet je ff naar de url zelf gaanVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 22:51:
zien er toch wel wat bleek uit.... ze doen het niet
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
You are free to do as we tell you to
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 14-10-2003 17:22 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik heb al zo'n vermoeden waaraan die ratten overleden zijn?sjuk schreef op 13 September 2003 @ 18:57:
Mijn lieve ratjes, helaas al geruime tijd overleden.
[rattenpics]
Onze nieuwe poes
[poezenpics]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
'T was niet de bedoeling om te flitsenDark Blue schreef op 14 oktober 2003 @ 19:17:
Ja, nou, hij is tenminste scherp... flitsen jullie gewoon midden in de ogen van dat beestje? Dat is toch zielig?
Verwijderd
OOK WIJ MOESTEN WENNEN AAN DE FLITS!!!!!! HOE WAS DE REACTIE VAN HET BEESJE?benchMarc schreef op 14 oktober 2003 @ 19:18:
[...]
'T was niet de bedoeling om te flitsenAlleen ik had dat ding op auto staan en dacht dat er wel genoeg licht was. Maar voor de rest.. ze flitsen ook in mijn gezicht
[ Voor 15% gewijzigd door jvvv op 14-10-2003 21:05 ]
MeesterlijkFoxke schreef op 14 September 2003 @ 23:09:
Mijn hond boven aan de trap, en ik onderaan
[afbeelding]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
mooie foto'sVerwijderd schreef op 07 september 2003 @ 22:50:
[afbeelding]
Deze foto is gemaakt met een Minolta dimage 5.
Het beessie is een groene wateragaam
[afbeelding]
En dit is één van de spinnen van m'n vriend (hij heeft er een stuk of 15).
Het is vrij lastig vogelspinnen te fotograferen met het raam van het terrarium open omdat het niet allemaal van die rustige lievertjes zijn
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 18:37 ]
Verwijderd
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Akita
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
[ Voor 18% gewijzigd door aReaRe op 22-11-2003 01:32 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Verwijderd
Pelle | ||
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Bramster op 30-11-2003 13:40 ]
"Just can't reach that jumper,.. must succeed, need to overclock to great! GOT IT!"
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
hmmm, ik hoop dat mijn kat dat nooit doetTwhomp schreef op 30 november 2003 @ 14:29:
[...]
"Just can't reach that jumper,.. must succeed, need to overclock to great! GOT IT!"
Geniaal zo'n kat
(ik neem aan dat je er nu wel een plaatje op hebt zitten?)
Verwijderd
Nog steeds niet dusdreeke schreef op 16 oktober 2003 @ 00:06:
[afbeelding]
Deze foto heb ik ongeveer een maand geleden zomaar uit de hand genomen toen poes d'r intrede deed in ons huis (en ze heeft nog steeds geen naam)
[ Voor 59% gewijzigd door dreeke op 30-11-2003 21:03 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Prachtig!!!Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 13:23:
Ik schop deze weer ff omhoog met een foto van een van mn katten:
lag extreem geweldig te slapen op de bankleuning gisteravond
[afbeelding]
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
[ Voor 77% gewijzigd door DarkX op 08-12-2003 15:41 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 10% gewijzigd door Switch op 08-12-2003 17:06 ]
Blog (Linux-related)
Verwijderd
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 00:24 ]
[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 09-12-2003 11:45 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
Haha lijkt net of die tegen de muur aan zijn gelopenVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 10:08:
Dit is 1 van onze 3 pers-beesten.
Geweldige beesten!
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 00:05 ]
Slache!
.......
Mooie foto en echt een prachtige hond!-ChRiZz- schreef op 24 december 2003 @ 22:11:
[afbeelding]
Husky op het strand, beetje voor de gek gehouden zodat ze een gat ging graven en eindelijk eens stil ging staan , koekje roepen en *klik*
http://flickr.com/photos/itommy/
[ Voor 7% gewijzigd door tijn.online op 26-12-2003 00:19 ]
301SQN
[ Voor 60% gewijzigd door Caeruleus op 23-01-2004 21:16 ]
no animals were harmed during the production of this message
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Die lijkt heel erg op Sjakie, een jeweetwelkater die ik had toen ik klein was. Was een gigantisch lief beest. Als hij in de wei een duif of een konijn aan het besluipen was, en je riep hem, dan kwam hij gewoon naar je toe rennen, zijn prooi vergetend. We hadden ook zijn moeder, Poekie. Die was ook best vreemd. Als we aardappels gingen poten, liep ze er altijd achterna om alle aardappeltjes weer uit de gaten te halen
Default blanke hetero
Verwijderd
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 19:51 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Onze kat doet dat ook. Gaat hij op de gang boven het raam uit, het dak van het uitstekende deel van de woonkamer op, en dan naar het dak van de garage van de buren... Hij heeft een keer een hele nacht in de dakgoot van de buren gezeten. Dak te stijl om eruit te komen, goot te hoog om eraf te springenResistor schreef op 24 februari 2004 @ 19:58:
Niet onze eigen kat, maar de kat van de buren een paar minuten voor hij naar beneden viel
Wow, echt een mooie foto die eersteDysan schreef op 25 februari 2004 @ 22:54:
Onze Kat Morris, genoemd naar de auto's
is gelukkig niet cameraschuw
[afbeelding]
(Full-size)
[afbeelding]
(Full-size)
[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 29-02-2004 10:59 . Reden: URL klopte niet :X ]
Die foto is echt super qua uitstraling.. lekkere droge uitsteraling heeft dat beestPilatuS schreef op 12 maart 2004 @ 17:42:
hier een aantal pics van mijn huisdieren
...
[afbeelding]
...
voor wie het wil weten de hond is een (hier komt ie) Nova Scotia Duck Tolling Retriever m.a.w een toller
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq