Het grote Geforce4 problemen topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar goed hier ga ik:

Ik heb een PoV ti 4200SE en 2 monitoren, 1 zit op de dvi via een inverter en de ander op me vga. Ik heb de laatste det. drivers geinstalled (win xp), waarom kan ik geen gebruik maken van de dualhead die op me kaart zit ?

Moet kunnen lijkt me :?

Quote van doos:
"Integrated dual 350mhz DAC's"
"Drives two independent CRT displays with the crisp and clear image quality at 2048x1536 @ 75 Hz."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

hang 2 beeldschermen eraan, boot winxp, ga naar je nview configuratie, en kies voor horizontale uitbreiding. Als dat grijs is, kies dan eerst voor Beeldschermen Detecteren... Dat zou moeten werken, en anders kun je nog kijken bij de apparaatinstellingen...

suc6

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Whieee schreef op 29 oktober 2002 @ 21:51:
hang 2 beeldschermen eraan, boot winxp, ga naar je nview configuratie, en kies voor horizontale uitbreiding. Als dat grijs is, kies dan eerst voor Beeldschermen Detecteren... Dat zou moeten werken, en anders kun je nog kijken bij de apparaatinstellingen...

suc6
Dat is idd grijs, beeldschermen detecteren werkt niet, en ik kijk nu bij apparaatinstellingen maar wat moet ik daar ???

-edit beetje flauw als ik perse een dvi apparaat moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al de hele avond mijn toffe moederbord in AGP 4X te krijgen. Ik heb een MSI AD73pro met xp 2100+ en een MSI G4 Ti 4600. In de BIos setting krijg ik duidelijk de keuze uit agp 1X 2X en 4X en ik selecteer die optie en slaag ze op. Toch blijft in de Nvidia instelling in windows steeds 1X aangevinkt en ik an dit niet veranderen HELP MIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_N_Burn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04-2020

Crash_N_Burn

let's turn and burn

Na lang lezen van dit draadje ben ik eigenlijk nog niet mijn probleem tegen gekomen. Ik heb al een tijdje een PINE XFX Nvidia Geforce 4 Ti 4200 128MB DDR TV-OUT DVI. Helemaal geen problemen mee gehad tot gisteravond. Ik probeerde een Divx filmpje te bekijken op mijn tv. Ikke N-view instellingen opzoeken en mijn beeld klonen. Alles ging goed totdat ik de divx film begon af te spelen. Op mijn monitor was alles goed te zien maar niet op mijn tv daar kreeg ik zwart beeld.
Toen heb ik ipv Clone, extended gemaakt en daar draait de film wel op maar niet fullscreen. Weet iemand een oplossing?

Uiteraard heb ik de nieuwste driver. Volgens mij heeft het in het verleden ook gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Crash_N_Burn schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:
Na lang lezen van dit draadje ben ik eigenlijk nog niet mijn probleem tegen gekomen. Ik heb al een tijdje een PINE XFX Nvidia Geforce 4 Ti 4200 128MB DDR TV-OUT DVI. Helemaal geen problemen mee gehad tot gisteravond. Ik probeerde een Divx filmpje te bekijken op mijn tv. Ikke N-view instellingen opzoeken en mijn beeld klonen. Alles ging goed totdat ik de divx film begon af te spelen. Op mijn monitor was alles goed te zien maar niet op mijn tv daar kreeg ik zwart beeld.
Toen heb ik ipv Clone, extended gemaakt en daar draait de film wel op maar niet fullscreen. Weet iemand een oplossing?

Uiteraard heb ik de nieuwste driver. Volgens mij heeft het in het verleden ook gewerkt.
Dit is met mediaplayer zeker ? Daar kreeg ik het ook niet mee voor elkaar, powerdvd deed het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als toekomstig GF4 bezitter heb ik alvast een vraagje..
Heeft de Geforce 4 ook last van incidentele NV4_DISP.DLL blauwe schermen? Of is dit hardnekkige NVIDIA-probleem inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Deze blauwe schermen krijg je alleen als je echt hardwareproblemen hebt (waarbij het vaker lijkt te liggen aan het moederbord dan aan de videokaart, compatibiliteit) of slechte drivers gebruikt. Random blauwe schermen krijg je in ieder geval niet.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een sparkle ti 4200 128mb, en heb dus ook het probleem dat na een tijdje spelen (welk 3d spel dan ook) het scherm op zwart gaat en zelfs normaal resetten niet meer werkt.
Ik heb uit deze thread niet echt kunnen halen wat hiervan de oorzaak is (misschien gewoon wel het feit dat het een sparkle is). Maar ik kan deze doorverkopen en wil dus een nieuw aanschaffen van een ander merk, welke is nu echt aan te raden als ik zeker wil zijn dat ik geen problemen als deze krijg. Gewoon asus en aopen?

Of weet iemand inmiddels al wel wat het probleem is met deze kaart?
mijn systeem:

AMD athlon 1ghz
mobo: MSI k7t pro2-a
256 mb sdram
250 W voeding

mijn 3dmark score is overigens wel ok> 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Het zou je voeding kunnen zijn.
Je zegt dat je beeldscherm namelijk op zwart gaat en dat gebeurt volgens mij alleen als je videokaart compleet uitvalt. Ik zou eens een andere voeding proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
Ik heb sinds 2 maanden een Msi GeForce4 ti4400 vtd. Tevens heb ik een Samsung 181t tft. Ik heb ut2003 maar die wil niet lekker draaien in 1280x1024, en dat is een vereiste voor mijn tft. Ik heb alles op normal draaien en op 16bit kleuren. Zolang er niet veel actie is gaat het allemaal wel vloeiend, maar als het een onwijze slachtveld wordt dropt de fps naar 10. Daar heb ik mijn Geforce4 niet voor gekocht!

Ik gebruik de Detonator 40.72, en heb verder geen aa en fsaa aangezet. Tevens heb ik vrij recente via-4-in-1 drivers geinstalled. Ook heb ik het nieuwst bios van abit tegen problemen met geforce4 kaarten in gebruik (mocht dat wat uitmaken).

Ik heb nu zelfs mijn Geforce4 4400 op 300/650 lopen, maar dat mag ook niet baten. Wie heeft er tips of evt oplossingen. Ik heb al met google gezocht, maar niets kunnen vinden. Verder heb ik gehoord dat je het gras uit kan zetten in ut2003, maar daarvoor ben ik in het verkeerde deelforum vrees ik.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fraggel schreef op 30 oktober 2002 @ 13:27:
Het zou je voeding kunnen zijn.
Je zegt dat je beeldscherm namelijk op zwart gaat en dat gebeurt volgens mij alleen als je videokaart compleet uitvalt. Ik zou eens een andere voeding proberen.
ja, daar had ik ook al aan gedacht maar ik heb van anderen begrepen dat ze dezelfde problemen hebben met veel zwaardere voedingen.

Maar mijn essentie in de vraag is welk merk ik zou moeten nemen voor een andere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Tobias schreef op 30 oktober 2002 @ 13:36:
Ik heb sinds 2 maanden een Msi GeForce4 ti4400 vtd. Tevens heb ik een Samsung 181t tft. Ik heb ut2003 maar die wil niet lekker draaien in 1280x1024, en dat is een vereiste voor mijn tft. Ik heb alles op normal draaien en op 16bit kleuren. Zolang er niet veel actie is gaat het allemaal wel vloeiend, maar als het een onwijze slachtveld wordt dropt de fps naar 10. Daar heb ik mijn Geforce4 niet voor gekocht!
Wat voor systeem heb je verder? 1280x1024 trekken zelfs de beste systemen nog maar nauwelijks. Kijk maar eens naar reviews van Anandtech. Als het echt op 1280x1024 moet gaan draaien zal je waarschijnlijk flink moeten gaan overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:14:
[...]

ja, daar had ik ook al aan gedacht maar ik heb van anderen begrepen dat ze dezelfde problemen hebben met veel zwaardere voedingen.

Maar mijn essentie in de vraag is welk merk ik zou moeten nemen voor een andere kaart.
Maakt op zich niet veel uit. Met alle merken zijn denk ik wel enkele problemen bekend. Verder zijn ze ongeveer even snel en wordt vaak aangeraden om voor een merk te gaan welke je goedkoop kunt krijgen :)
Ik zelf ben best tevreden over Leadtek en ASUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Laatst online: 07-09 21:12
Eindelijk m'n systeempje binnen. Zie spec's. Nu zat er een kort kabeltje bij m'n videokaart, schijnbaar voor tv-out... Deze kabel spitst in twee-en met text IN & OUT. Goed, OUT aangesloten op een verloopstukje voor m'n TV die weer op een skart kabel. Maar helemaal NIETS :( . Draai WinXP, heb hem opniew geinstaleerd en ook nieuwe drivers geprobeerd van Chaintech. Doen we wat fout of wat? Ben niet echt blij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Is zeker Svideo-uit?, probeer eens TV Tool te gebruiken. Composiet out gaat vrijwel altijd goed, maar svideo wil wel eens problemen geven dmv al die converters... (www.tvtool.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, ook 's ff een vraagje van mij.

Ik probeer mijn GF4 ti4200 van Leadtek te oc-en. Ik heb op inet gezien dat deze kaartjes makkelijk op 275/600 moeten kunnen draaien, maar dat kaartje van mij dus niet ! Zodra ik 'm boven de 265/575 probeer te clocken dan krijg ik artifacts en andere weirde troep in 3dmark 2001 SE.

Ligt dit soms aan de crappy heatsink van Leadtek? Ik heb gezien dat dat ding er aan de onderkant een beetje los op zit. Kan ik dat ding op de een of andere manier goed vastzetten ?

Helpt het om een beetje Arctic Silver er onder te pleuren ? Ik denk namelijk dat die core of het geheugen te warm wordt.

Ik weet niet of het nodig is, maar ik pleur hier mijn specs maar ff onder:

XP 1700+
256mb Sdram (jah, ik weet het :P)
Abit KT7a mamaplank
Geforce4 Ti4200 (Leadtek)
SB Audigy

Bedankt alvast !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
fraggel schreef op 30 oktober 2002 @ 16:01:
[...]

Wat voor systeem heb je verder? 1280x1024 trekken zelfs de beste systemen nog maar nauwelijks. Kijk maar eens naar reviews van Anandtech. Als het echt op 1280x1024 moet gaan draaien zal je waarschijnlijk flink moeten gaan overklokken.
Check mijn sig (mijn speeltje) voor mijn systeem. Maar voor het gemak:

TB1200@1400 (10x140)
2x Infineon 256MB cas-2
WD 80GB 800JB, IBM deskstar 60GXP 40GB
MSI GeForce4 4400 vivo
Samsung 18,1T tft

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Zag pas nadat ik gereageerd had die link, sorry. Maar ik zou het heel knap van je vinden als je met deze specs UT2003 op 1280x1024 kan draaien. Ik heb ongeveer hetzelfde en bij hoef ik hem ook niet hoger dan 1024x768 te proberen als ik hem nog soepel wil draaien. Als je nog verder wilt proberen te overklokken moet je in het overklok forum kijken welke tweaks er nog mogelijk zijn voor jouw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Ik dacht dat mijn systeem het wel zou trekken, maar als ik zo lees is het niet zo gek dat het niet lukt. (Pff, vroeger kon je alles makkelijk in 1280x1024 draaien op een relatief nieuwe videokaart :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_N_Burn

Crash_N_Burn

let's turn and burn

Stealth2000 schreef op 30 oktober 2002 @ 09:48:
[...]

Dit is met mediaplayer zeker ? Daar kreeg ik het ook niet mee voor elkaar, powerdvd deed het wel. :?
Met Powerdvd werkt het ook niet. ik heb net mijn bios van mijn Geforce geflashed naar een hogere maar nog steeds geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Laatst online: 07-09 21:12
rival24 schreef op 30 oktober 2002 @ 16:35:
Is zeker Svideo-uit?, probeer eens TV Tool te gebruiken. Composiet out gaat vrijwel altijd goed, maar svideo wil wel eens problemen geven dmv al die converters... (www.tvtool.de)
Helaas, helemaal niets. Volgens TV Tool zit er geen TV chip op m'n kaartje... Mooi xxx [viga]. Anderen hier met het zelfde probleem of een oplossing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
WarMaster schreef op 29 oktober 2002 @ 15:49:
Ook een leuk probleem.. NOT!

Als ik mijn PoV 4200 XP in mijn Abit KT7A heb is het bye bye floppydrive...

D.w.z. dat alle data verminkt wordt en dat booten via flop onmogelijk is.
Vervang je de kaart, dan is er ineens geen probleem.

Uiteraard heb ik het laatste BIOS van het mobo.
Kan dit niet gewoon een IRQ probleem zijn? (weet niet, heb niet veel verstand van irq's etc.)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wou gewoon ff wat weten... Ik heb net een PINE XFX GF4 Ti4400 binnegekregen, besteld via een of andere gozer.. Maar is dit een goed merk?
Geen flauw B-merkje? Want dan gaat m'n hele baggersys gelijk terug :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Michali schreef op 31 oktober 2002 @ 14:39:
[...]

Kan dit niet gewoon een IRQ probleem zijn? (weet niet, heb niet veel verstand van irq's etc.)
Nope... IRQ 8 van de floppy is beschermd.
Bovendien ben ik niet zo'n newb hoor... :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van het geluid van de twee fans op de Leadtek Ti4400 Vivo?

Ik vindt het nogal luid en en soms onregelmatig. Het bedrijf waar ik hem gekocht hebt heeft mij verteld dat dat normaals is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:40:
Als toekomstig GF4 bezitter heb ik alvast een vraagje..
Heeft de Geforce 4 ook last van incidentele NV4_DISP.DLL blauwe schermen? Of is dit hardnekkige NVIDIA-probleem inmiddels opgelost?
Ja, wanneer ik de Rage Dawning technologie demo start (educational mode voor insiders) loopt het zaakje muurvast. Ik moet hierwel bij vermelden dat dit een demo is die oorspronkelijk is ontworpen voor de ATI Rage 128, maar dit mag natuurlijk noot een blauw scherm geven, en zeker niet onder Windows 2000. (Waar applicaties geen blauwe schermen rechten hebben, alleen drivers kunnen nog een BSOD veroorzaken)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoF Geforce Ti 4200 SE

Ik had de kaart in mijn pc gezet, en de driver geinstalleerd. Deed het goed. Na een uur begonnen de problemen. De computer starte steeds opnieuw op en liep bij de memory check al gelijk vast.

Hierna heb ik me oude videokaart in me pc teruggezet en die werkt gewoon zonder problemen.

Het gaat om het volgende systeem: Athlon 500, MSI 6167 MoBo, 192mb ram

Nu de vraag: hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:50:
PoF Geforce Ti 4200 SE

Ik had de kaart in mijn pc gezet, en de driver geinstalleerd. Deed het goed. Na een uur begonnen de problemen. De computer starte steeds opnieuw op en liep bij de memory check al gelijk vast.

Hierna heb ik me oude videokaart in me pc teruggezet en die werkt gewoon zonder problemen.

"Probeer eerst zelf dingen uit om het op te lossen voordat je een topic opent"

Pollewob zegt dat niet voor niets hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor is dit forum dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:57:
[...]

"Probeer eerst zelf dingen uit om het op te lossen voordat je een topic opent"

Pollewob zegt dat niet voor niets hoor :/
voorzover me gezichtsveld qua Pc's rijkt heb ik alles geprobeerd, dat had ik ook aangegeven in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:50:
PoF Geforce Ti 4200 SE

Afijn, aangenomen dat je wel wat gezocht hebt ( ;) ) probeer ik te helpen. Ik denk nu aan 3 MOGELIJKE problemen die goed zouden kunnen -->

a. je voeding is te zwak
b. de combi van jouw mobo plus videokaart = no go
c. je videokaart is brak

Als laatste en zeer onwaarschijnlijke oplossing kan je systeem geheugen (je normale RAM) beetje gaar zijn ... :P

Afijn, wat voor mobo en voeding hebbie ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
Ik heb een probleem met TV-tool.
Als ik naar tv-mode schakel blijft het beeld op de tv zwart, terwijl hij het met de gewone nview methode wel doet.

Volgens de site zou dat liggen aan een refreshrate-lock programma oid, maar het probleem bleef na het uninstallen hiervan.

Ik heb een GF4ti4600 van Leadtek, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier heb ik wat aan, bedankt dude :)

Punt 3 valt zoiezo af, ik heb net ff in een systeem getest met hetzelfde mobo (MSI 6167) en CPU (athlon 500 slot a).

Ik heb een JNC 300watt voeding, de pc waarin ik het net getest hebt heeft een 300watt Aopen en daarbij werkte alles perfect.

Dus het enigste wat volgens mij de oplossing kan zijn is dat ik een andere voeding ga halen, 350watt ofzo.

Greetz, jeroen
marzzman schreef op 03 november 2002 @ 20:22:
[...]

Afijn, aangenomen dat je wel wat gezocht hebt ( ;) ) probeer ik te helpen. Ik denk nu aan 3 MOGELIJKE problemen die goed zouden kunnen -->

a. je voeding is te zwak
b. de combi van jouw mobo plus videokaart = no go
c. je videokaart is brak

Als laatste en zeer onwaarschijnlijke oplossing kan je systeem geheugen (je normale RAM) beetje gaar zijn ... :P

Afijn, wat voor mobo en voeding hebbie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik heb pas de nieuwe detonator 40 drivers geinstalleerd voor mijn geforce 4 4200 en heb nu het volgende probleem.

Met nvieuw heb ik gewoon beeld maar wanneer ik een film afspeel is het beeld zwart op mijn tv. op de pc is t wel ok. Wanneer ik de tv als primair instel dan heb ik op de pc zwart scherm en op de tv gewoon beeld. dit probleem is er alleen bij films, de desktop wordt wel gewoon weergegeven. Met de oude nvidia drivers werkte het gewoon.

Dit probleem lijkt erg op het probleem wat crash_n_burn hiervoor omschreef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_N_Burn

Crash_N_Burn

let's turn and burn

Dit is exact wat ik bedoel. ik heb nog steeds niet uitgevonden wat dat is.
PLEASE HELP... 8)7
franktv schreef op 04 november 2002 @ 11:42:
Ik heb pas de nieuwe detonator 40 drivers geinstalleerd voor mijn geforce 4 4200 en heb nu het volgende probleem.

Met nvieuw heb ik gewoon beeld maar wanneer ik een film afspeel is het beeld zwart op mijn tv. op de pc is t wel ok. Wanneer ik de tv als primair instel dan heb ik op de pc zwart scherm en op de tv gewoon beeld. dit probleem is er alleen bij films, de desktop wordt wel gewoon weergegeven. Met de oude nvidia drivers werkte het gewoon.

Dit probleem lijkt erg op het probleem wat crash_n_burn hiervoor omschreef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Laatst online: 01-09 23:08
huh, ik heb hetzelfde probleemmet mn gf4-440... echt niemand met de oplossing ? :X

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:44:
Wat vinden jullie eigenlijk van het geluid van de twee fans op de Leadtek Ti4400 Vivo?

Ik vindt het nogal luid en en soms onregelmatig. Het bedrijf waar ik hem gekocht hebt heeft mij verteld dat dat normaals is?
Iemand? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Ik vind de koelers van de Leadtek ook veel geluid maken. Ik heb de Ti4400 zonder ViVo. De videokaart komt met z'n geluid boven alles uit in mijn PC. Wel jammer.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Hier ook een Leadtek 4400 Vivo. De fans hoor iik wel maar zijn niet irri... Op onregelmatigheid in geluid of lopen heb ik helemaal niets kunnen ontdekken. Wel een hoop gezeik gehad met de kaart>> bijna teruggebracht maar toch hoe onwaarschijnlijk het bij mijn prob ook leek (spontane reboots in games) bleek het een brakke dimm... Ik heb het ding in 2 weken tijd al hel en hemel in geprezen maar nu alles lekker draait ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kHeb een MSI Geforce 4 Ti4200 128 MB RAM TV-Out DVI-I gekocht, tijdje terug al. Nu ik een vrije woensdagmiddag heb d8 ik, goh er zit een tv out op ik zallet - 't - eens - ff - aansluiten. Niet dus. Achter op mn tv zit een SCART aansluiting maar niet van die gekleurde rondjes :) (kan niet op de naam komen :+) Isset dan de bedoeling dat ik een verloop stekkertje koop die aan de ene kant scart is en aan de andere kan van die gekleurde stekkertjes heeft? Het klinkt misschien heel erg dom maar anders krijggik het niet uitgelegd...

Dit draadje zat erbij, zoals je ziet zonder 1 mannetje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/stek1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Foto%201.jpg

Kern van de vraag is dus ; Isset dan de bedoeling dat ik een verloop stekkertje koop die aan de ene kant scart is en aan de andere kan van die gekleurde stekkertjes heeft?

k'hoop dattik duidelijk ben geweest :?

//edit

kHeb de FAQ nogmaals doorgelezen en het valt me nu opeens op dat alles waar dat staat vrouwtjes zijn, ik heb ook alleen maar vrouwtjes aan die splitstekker zeg maar dus geen menneke :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2002 14:59 . Reden: fotos :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb een MSI gf4ti4600 vtd, alles leuk en aardig, maar ik kan unreal tournament maar op 1024 * 768 alles op max spelen en dan heeft ie maar 40 fps soms zakt ie onder de 30 fps,

moet je dan fsaa aanzetten ofzo, ik heb de 40.71b ofzo iets drivers van nvidea of 40.72b ik weet het ff niet precies, terwijl het toch wel hoger zou moeten kunnen (denk ik)

ik haal ook maar een score van 3d marks 2001 se van 10050, alles staat dan wel op standaard hoor verder. (ik draai onder XP)

ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me wat instellingen kan geven ofzoiets

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:29:
kHeb een MSI Geforce 4 Ti4200 128 MB RAM TV-Out DVI-I gekocht, tijdje terug al. Nu ik een vrije woensdagmiddag heb d8 ik, goh er zit een tv out op ik zallet - 't - eens - ff - aansluiten. Niet dus. Achter op mn tv zit een SCART aansluiting maar niet van die gekleurde rondjes :) (kan niet op de naam komen :+) Isset dan de bedoeling dat ik een verloop stekkertje koop die aan de ene kant scart is en aan de andere kan van die gekleurde stekkertjes heeft? Het klinkt misschien heel erg dom maar anders krijggik het niet uitgelegd...

Dit draadje zat erbij, zoals je ziet zonder 1 mannetje :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Kern van de vraag is dus ; Isset dan de bedoeling dat ik een verloop stekkertje koop die aan de ene kant scart is en aan de andere kan van die gekleurde stekkertjes heeft?

k'hoop dattik duidelijk ben geweest :?

//edit

kHeb de FAQ nogmaals doorgelezen en het valt me nu opeens op dat alles waar dat staat vrouwtjes zijn, ik heb ook alleen maar vrouwtjes aan die splitstekker zeg maar dus geen menneke :?
Volgens mij weet je het antwoord zelf al, als ik het allemaal zo eens doorlees.... :?
Ga eens kijken in het kabelrek bij je elektroboen, dan wordt alles vanzelf duidelijk! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op 06 november 2002 @ 14:42:
Ik heb een MSI gf4ti4600 vtd, alles leuk en aardig, maar ik kan unreal tournament maar op 1024 * 768 alles op max spelen en dan heeft ie maar 40 fps soms zakt ie onder de 30 fps,

moet je dan fsaa aanzetten ofzo, ik heb de 40.71b ofzo iets drivers van nvidea of 40.72b ik weet het ff niet precies, terwijl het toch wel hoger zou moeten kunnen (denk ik)

ik haal ook maar een score van 3d marks 2001 se van 10050, alles staat dan wel op standaard hoor verder. (ik draai onder XP)

ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me wat instellingen kan geven ofzoiets
Bij mij valt het inderdaad ook een beetje tegen. Ik heb ook een MSI GF4 ti4600, en als ik need for speed HP2 speel dan hapert ie ook af en toe.
Lijkt mij dat dit niet hoort. Maakt niet uit op welke resolutie ik speel, hij blijft af en toe even haperen. Loopt gewoon niet super soepel..
Colin mcrea rally 2, hetzelfde verhaal.
Mijn specs:
AMD 2200XP
ECS K7VTA3 RAID
MSI GF4 TI4600
HD's op RAID 0
512MB PC2600 DDR (Dane-Elec)

Het zou toch soepel moeten draaien lijkt mij.
3Dmark SE - 10883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:06:
[...]

Bij mij valt het inderdaad ook een beetje tegen. Ik heb ook een MSI GF4 ti4600, en als ik need for speed HP2 speel dan hapert ie ook af en toe.
Lijkt mij dat dit niet hoort. Maakt niet uit op welke resolutie ik speel, hij blijft af en toe even haperen. Loopt gewoon niet super soepel..
Colin mcrea rally 2, hetzelfde verhaal.
Mijn specs:
AMD 2200XP
ECS K7VTA3 RAID
MSI GF4 TI4600
HD's op RAID 0

3Dmark SE - 10883
dat is echt een niet al te hoge score voor zon specs. Ik heb een xp 1800 en een ti 4200 en haal 10129 punten.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 17:51

AleXtc

Wannabe Pirat

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:06:
[...]
bla bla

Mijn specs:
AMD 2200XP
ECS K7VTA3 RAID
MSI GF4 TI4600
HD's op RAID 0

3Dmark SE - 10883
El cheapo mobo...... misschien het euvel?

Misschien AGP 2X,4X ??

Via drivers er goed ingeprakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weetr niet of ik hier bij het goede topic zit maar ik wist niet beter. (en moet toch ff men ei kwijt :) )

Het probleem is dat ik op men tv geen films kan kijken als ik hem instel als primair beeldscherm dan doet hij het wel maar niet op men pc beeldscherm. ik heb verschillen de codecs en player geprobeerd maar het maakte helemaal nix uit krijg gewoon een zwart beeld. alles wat niet met video te maken heeft doet het wel gewoon perfect. ik heb ook alle mogelijke nview opties geprobeert en uit wanhoop ook nog eens een virusscanner gebruikt. Het probleem is pas ontstaan nadat ik de nieuwste nvidea drivers heb gedownload maar als ik die uninstall en de oude eropgooi geeft hij nog steeds het zelfde probleem.

specs:

amd 2000+
512 ddr
sb audigy
win xp
gf4 v8170 64 ddr

Plz help want ik weet me gheen raad meer ik heb het hele internet al afgespeurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Ik heb precies hetzelfde probleem junky. Ik heb hier al een topic over gestart maar die werd in no time weer op slot gezet, omdat het antwoord in de FAQ zou staan. Heb het nog niet kunnen vinden.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

Over de TV-OUT vragen ( van oa Crash_n_burn) ik had hetzelfde proleem , maar dat is op te lossen door zodra je kabeltje erin zet naar overlay (in geavanceerde eigenschappen --> geforce 4 xxx ) te gaan en daar secondary device op te geven als fullscreen device

Dan krijg je de beelden vd mediaplayer in fullscreenm op je tv terwijl je op je pc kan kiezen of je em fullscreen of neit wil.

Let op hij springt pas fullscreen als je daadwerkelijk media-player aanzet...

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
_/-\o_ _/-\o_ jaaahhhaaahaha !!! hij doet het. dankie kortfragje !

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yupz bij mij ook bedankt Kortfragje *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Sinds een tijdje heb ik iets raars.
Als ik mijn pc opstart krijg ik eerst dat Leadtek schermpje.
DAt ziet er nog normaal uit...maar in de POST gaat het mis.
Dan rekt het beeld helemaal uit. :?
En daarna is het weer over en start hij gewoon door.

Met Quake doet hij precies hetzelfde, dan rekt en knippert het beeld als een gek.
Unreal geeft eigenlijk alleen problemen als ik een kleinere resolutie dan 800x600 gebruik.

Zouden de 40.72 drivers dit veroorzaken of zou het zo kunnen zijn dat het ram op me beeldplankje naar de haaien gaat?

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Laatst online: 10-05 20:56
Kortfragje schreef op 10 November 2002 @ 20:09:
Over de TV-OUT vragen ( van oa Crash_n_burn) ik had hetzelfde proleem , maar dat is op te lossen door zodra je kabeltje erin zet naar overlay (in geavanceerde eigenschappen --> geforce 4 xxx ) te gaan en daar secondary device op te geven als fullscreen device

Dan krijg je de beelden vd mediaplayer in fullscreenm op je tv terwijl je op je pc kan kiezen of je em fullscreen of neit wil.

Let op hij springt pas fullscreen als je daadwerkelijk media-player aanzet...
Bedankt, dit heeft mijn probleem opgelost, maar is het ook nog mogelijk om de ondertiteling dan te zien? die wordt bij mij alleen weergegeven op de pc en niet op het tv scherm.

P.S. ik gebruik micro dvd player voor het afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Probleem opgelost....het geheugen was verrot en ik heb nu een nieuwe kaart. :)
De derde in een half jaar tijd. ;(

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Hmmmz..

Ik heb sinds een paar weken een Chaintech GeForce4 Ti4200 128MB DDR ViVo AGP. Nu wilde ik eens de Vide-In proberen.
Nu zit daar dit op:

code:
1
2
3
                            ___ [ Video/TVOut]
                          /
[Plug op Videokaart]------------[ VideoIn] ( SVideo )

Maar als ik nu via: [VCR]---[Scart]----SVideokabeltje----[VideoIn] doe dan krijg ik (natuurlijk Z/W beeld.
Nu heb ik inmiddels ook veel zitten kloten met de driver van de VideoIn, en daarin stonden 3 opties:

- Composiet
- TV Tuner
- SVideo

Maarrem, ik heb helemaal geen TV Tuner of Composiet op de ingang :? Maar als ik het toch doe dan krijg ik bij Composiet gewoon beeld, maar dan een beetje 'vreemd'.. z/w maar dan toch kleur een beetje ofzo :? iig heel vreemd.
Bij TV Tuner krijg een heleboel zwarte en witte horizontale 'strepen' over het beeld.

Iemand een idee :? 'Een' oplossing is een VCR kopen met S-Video, maar dat wel een erg dure oplossing imho :+

update:
Vraag me niet hoe, maar heb eindelijk kleur en beeld @ composiet instelling :D ( maybe driver conflict eerst ofzo, had eerst 40.72 beta, nu 41.nogwat beta )

Ik krijg alleen de res. nog nie goed :o
Zal denk ik wel komen door de res. verschil van PAL en NTSC ( ff flink kloten met de instellingen ben ik bang :X )

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Laatst online: 09-09 16:14
Verwijderd schreef op 29 June 2002 @ 01:05:
ok ik weet nu al dat niemand dit probleem kent/kan oplossen maar ik waag het toch.

Paar weken geleden de club3d gf4ti4200 gekocht met 64 mb aan ram. Ik kom thuis stop hem er in werkt prima. Alleen ik wist dat mijn win2k install gaar was( dit is immers de derde vidkaart die ik in dezelfde install erin plug). Nou goed hij deed het wel. Alleen ik merkte dat ik echt preformance verlies had bijv bij 3dmark en Q3A. Hij zat bij beiden op het nivo van een geforce 3.

Dus ik dacht vandaag, hell laat ik eens een clean install doen. Nou ik begin dus moooi in dos met ren winnt win-old en ren progra~1 prog-old en start winxp setup op. Nou gaat ie dus files kopieren, prima, daarna vraagt ie om reboot, prima. Na die reboot start ie op en laadt ie paar dingen en dan komt er linksonder in het scherm "setup is starting windows (LIES, want dit is halverwege setup ;) ). Nou goed daarna knipperen alle 3 lampjes op me keybord en het scherm gaat ZWART!. Ik zo van hmmm, harde reset dan maar, en ja hoor setup begint weer, maar nee precies op dezelfde punt ZWART.

Ik dacht toen weet je wat dan maar terug naar 2k. Dus ik bootflop erin en win2k install gestart. EN ja hoor precies ophetzelfde punt van de win2k install gebeuert HETZELFDE!. Ik zo van phew dat ik deltree winnt niet gedaan heb dus ik ren ze weer en laat win2k weer opstarten.

Maar mijn frustrende/brandende vraag dus. W H Y! gebeurt dit? Ik denk zelf dat ik nu twee mogelijkheden heb.
1. Bios flash mobo
2. Andere vidkaart

Wat vinden jullie ervan?>

Mijn specs:

Abit kt7a
Amd 1 ghz 100fsb
256mb sdram
CLub3d geforce ti 4200
2x maxtor d740x

Ik verwacht niet dat ik een oplossing krijg hier magoed kan ik iig zeggen i tried.
Ik heb EXACT hetzelfde probleem. Ongeveer 2 maanden geleden mijn trouwe Voodoo 3 vervangen door een Point of View GF4 Ti4200 64MB. Windows XP herkende de kaart moeiteloos en alles liep als een zonnetje. Nu ik problemen heb met ADSL en hdd wilde ik een verse win XP install doen op een frisse nieuwe hdd (WD800JB). Verder krijg ik dus ook een zwart scherm bij "Setup is starting windows". De toestenbordlichtjes lichten even op en gaan dan uit. Er zijn verder geen vreemde geluiden ofzo, het beeld valt weg en de computer reageert nergens meer op.

Hieronder mijn specs:
MSI K7T Turbo (met onboard sound)
AMD Thunderbird 1200MHz + Silverado koeler
2 x 128 MB Mushkin PC133 REV2
Poitn of View GF4 Ti4200 64MB (not overclocked)
Antec SX830 kast met 300 Watt Antec voeding
Plextor PlexWriter 16/10/40A
Western Digital 800JB hdd
IBM 75GXP 30 GB (deze geeft problemen)
IBM 20 GB (werkt nog als een zonnetje alleen beetje langzaam)
3Com 10Mbit ethernetkaart
Diamond Supraexpress 56K6 modem

Ik heb alle overbodige onderdelen al verwijderd, mar het helpt allemaal niets. Ook elke willekeurige combinatie van hdd's biedt geen soelaas.

Heb ook al 3 verschillende versies van win XP geprobeerd (geleend van vrieden en kennissen).

Het is naar mijn mening echt een hardwareprobleem. Ik verdenk de GF4 ervan de oorzaak te zijn, dat ga ik nog testen door met een simpel PCI videokaartje van een vriend win XP te installeren.

Weet iemand wat ik kan doen?
En pakradja007, is jouw probleem inmiddels opgelost? Zoja, hoe? Zonee, wat heb je allemaal geprobeerd?

Alvast bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie windows misschien wel met een andere videokaart installeren? En dan zet je na de installatie de 4200 weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 10:08:
Kunnen jullie windows misschien wel met een andere videokaart installeren? En dan zet je na de installatie de 4200 weer terug.
Dat ga ik zeker proberen, maar heb daarvoor eerst een andere videokaart nodig. Die ga ik vandaag wel regelen.

Maar weet je, het kan zijn dat dit probleem door iets wordt veroorzaakt dat ook problemen geeft in als ik die GF4 na de install van win xp erin gooi. Als ik ergens niet goed tegen kan dan is het wel een probleem waar ik de oorzaak niet van begrijp. Dus ik ben bereid om veel onderzoek te doen. In het verleden kwam ik uiteindelijk wel de daadwerkelijke oorzaak te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Moondust- schreef op 17 November 2002 @ 10:15:
[...]

Dat ga ik zeker proberen, maar heb daarvoor eerst een andere videokaart nodig. Die ga ik vandaag wel regelen.

Maar weet je, het kan zijn dat dit probleem door iets wordt veroorzaakt dat ook problemen geeft in als ik die GF4 na de install van win xp erin gooi. Als ik ergens niet goed tegen kan dan is het wel een probleem waar ik de oorzaak niet van begrijp. Dus ik ben bereid om veel onderzoek te doen. In het verleden kwam ik uiteindelijk wel de daadwerkelijke oorzaak te weten.
Daar heb je gelijk in. Als de kaart nu niet goed werkt heb je een kans dat hij in Windows ook niet goed gaat werken door bijvoorbeeld zomaar te rebooten, blauwe schermen, lage score's, slechte kwaliteit enzovoort.

En misschien is de kaart ook wel gewoon half stuk, dan is het voor jouw heel moeilijk om de oorzaak te vinden. Misschien kun je de kaart in een andere pc proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Geforce 4 MX440. Eerst liep elk spel vast met mijn videokaart en nu heb ik de nieuwste driver (detonator) geïnstalleerd en doet hij het al een stuk beter. Het lijkt dus dat het een software probleem is. Wat hij nu doet is bijvoorbeeld bij 3d games af en toe geflikkerd beeld geven voor een hele korte tijd of hij loopt ineens heel snel vooruit, maar wat ook vaak voorkomt is dat de handelingen die ik in de laatste 2 seconden ofzo heb uitgevoerd dan herhaald worden en dan gaat het spel gewoon weer verder. Ik ben al twee dagen bezig om het probleem te zoeken, maar ik kom er echt niet meer uit. Kan iemand mij helpen?

Ik heb trouwens een AMD processor 900 Mhz, 320 MB, windows XP pro

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net een AOpen Aeolus kaart met Ti4200 AGP 8x en 128 Mb. Op zich werkt alles prima. Maar als ik een game speel (momenteel alleen 3DMark 2001 SE en NOLF 2 getest) kapt ie naar een willekeurige tijd mee. Dan slaat alles vast en springt mijn monitor op stand-by.
Ik dacht eerst dattet aan de drivers lag. Maar ik heb nu de nieuwste WHQL drivers van nVidia en die hebben wel wat verbetering gegeven maar verhelpen? Ho maar.

Zijn er wellicht instellingen die anders moeten oid? Ik heb AGP 8x en 4x geprobeert maar niets hielp.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 10:20:
[...]

Daar heb je gelijk in. Als de kaart nu niet goed werkt heb je een kans dat hij in Windows ook niet goed gaat werken door bijvoorbeeld zomaar te rebooten, blauwe schermen, lage score's, slechte kwaliteit enzovoort.

En misschien is de kaart ook wel gewoon half stuk, dan is het voor jouw heel moeilijk om de oorzaak te vinden. Misschien kun je de kaart in een andere pc proberen?
Het probleem heb ik vorige week al opgelost door de bios van mijn MSI K7T Turbo Limited te upgraden van 2.5 naar 3.6. Bij een van de bios releases stond deze bug vermeld als " being fixed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 05:08
Een nieuw systeem in elkaar gezet met het mobo en koeler wat ik op een lan had gewonnen (ambience2002) en daar een geforce 4 mx440 in gezet. Gewoon voor af en toe te gamen op die bak (wordt als alles goed gaat een servertje voor netwerk) Ik dacht dan ook meteen het tv out probleem op te lossen omdat dat op mijn geforce 4 ti4400 niet werkt. Blijkt het hier ook niet te werken nu ga ik sterk twijfelen of de kabel die ik destijds bij een electroboer gehaald heb wel goed is.. (die is veel dikker als de kabel die je op de videokaart plugt)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Waar ik momenteel ook verschrikkelijk last van heb is dat in Direct3D mode sommige games/apps verschrikkelijk lopen te irriteren wat betreft flikkerende textures.
Het is niet overheersend, maar wel lastig...

Het gebeurt voornamelijk bij WarCraft 3 (+ vooral de Editor), en HalfLife/CS (in Direct3D mode dus :) )
Zet ik echter een app die irriteert op opengl, dan loopt alles wel goed.

Overigens lopen andere games die met direct3d werken (zoals UT2k3) als een tiet! Zonder fratsen of zo...

Ik had eerst nog de angst dat de kaart kapot zou zijn, maar als zo'n huge spel als UT2k3 werkt, dan moet het toch wel goed zijn lijkt me.

Iemand hier ook problemen mee?

edit:
Ik las trouwens ergens in dit topic dat AGP 4x totaal niet zou werken op een KT7A of überhaupt op een KT133(A).
Ik heb er in ieder geval TOTAAL geen problemen mee. KT7A bios A9, AGP 4x, SBA & FW... kortom, alle toeters en bellen (op dat niveau gezien)

[ Voor 18% gewijzigd door WarMaster op 24-11-2002 16:36 ]

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister een club3d ti4200 128 mb ddr gekocht

meestal als ik de computer opstart dan geeft hij allerlei verticale streepen.

spec :
amd ahtlon xp 1600+
msi k7t 266 pro 2
club3d ti 4200 128 md ddr
256 mb ddr
voeding : 300w

ik heb alles al geprobeert
2x, 4x mode
videokaart overnieuw geinstalleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook al eens ergens anders gepost maar boeie.

Ik heb sinds een paar dagen een geforce 4 TI4200P (Point of view)
Nu heb ik het volgende probleem:

ik had nog een dualboot XP/98se staan dus ik XP opstarten zie ik aantal rare strepen bij de muis ze volgen zegmaar de muis en ze vormen een vierkantje.
Als ik de resolutie lager zet(640x480 oid) dan zitten ze over het hele beeld en bij de hoge resoluties zie je ze ook bij bepaalde dekstops op de achtergrond zitten, maar dan weer niet op de taakbalk.

In spellen zie je ze bij bepaalde kleuren ook. Win 98 deed een beetje vaag, maar die kan dan ook minder goed met hardware overweg.
Anyway:
ik ben er achter dat als ik de agp in de bios op 2x zet dat ie dan gewoon normaal werkt. dan ziet alles er goed uit. Win 98 beetje zitten kutten en die deed wel normaal met agp4x alleen haalde ik maar 3200 3dmark punten maargoed die install was wel erg f*ck*d-up.
ik heb op 1 dag geloof ik wel 5x winXP zitten installeren met de nieuwste detonators en de standaard bijgeleverde. Maar wat ik ook doe als ik hem op agp4x zet krijg ik die rare strepen.
dus vandaag ff win98 opnieuw geinstalleerd en nu geeft ie ook al rare strepen.
dan maar op agp2x. en dan haal ik wel 6500 3dmark punten wat gezien mijn sys best OK is. Maar ik wil gewoon dat ie op agp4x draait want dat hoort ie te kunnen.
iemand enig id?? ik las in dit topic iets over een XPpatch oid??

nog ff de specs:

amd tbird 1000@100fsb
ecs k7s6a sis 745 sjipset
1x256 mb ddr
20,4 7200 toeren quantum
win98se/winXPpro
Point Of View Geforce 4 TI4200P

Concrete vraag:

Hoe krijg ik die strepen weg, heeft is daar een patch voor nodig ofzow en zo ja waar moet ik die downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Laatst online: 18-08 18:12
Deddiekoel schreef op 24 november 2002 @ 00:23:
Ik heb net een AOpen Aeolus kaart met Ti4200 AGP 8x en 128 Mb. Op zich werkt alles prima. Maar als ik een game speel (momenteel alleen 3DMark 2001 SE en NOLF 2 getest) kapt ie naar een willekeurige tijd mee. Dan slaat alles vast en springt mijn monitor op stand-by.
Ik dacht eerst dattet aan de drivers lag. Maar ik heb nu de nieuwste WHQL drivers van nVidia en die hebben wel wat verbetering gegeven maar verhelpen? Ho maar.

Zijn er wellicht instellingen die anders moeten oid? Ik heb AGP 8x en 4x geprobeert maar niets hielp.
Ik denk dat je het zelfde probleem als mij had, maar ik weet het niet zeker. Kijk hier maar: Ergens fout in het Systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 05:08
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 17:18:
Ik heb dit ook al eens ergens anders gepost maar boeie.

Ik heb sinds een paar dagen een geforce 4 TI4200P (Point of view)
Nu heb ik het volgende probleem:

ik had nog een dualboot XP/98se staan dus ik XP opstarten zie ik aantal rare strepen bij de muis ze volgen zegmaar de muis en ze vormen een vierkantje.
Als ik de resolutie lager zet(640x480 oid) dan zitten ze over het hele beeld en bij de hoge resoluties zie je ze ook bij bepaalde dekstops op de achtergrond zitten, maar dan weer niet op de taakbalk.

In spellen zie je ze bij bepaalde kleuren ook. Win 98 deed een beetje vaag, maar die kan dan ook minder goed met hardware overweg.
Anyway:
ik ben er achter dat als ik de agp in de bios op 2x zet dat ie dan gewoon normaal werkt. dan ziet alles er goed uit. Win 98 beetje zitten kutten en die deed wel normaal met agp4x alleen haalde ik maar 3200 3dmark punten maargoed die install was wel erg f*ck*d-up.
ik heb op 1 dag geloof ik wel 5x winXP zitten installeren met de nieuwste detonators en de standaard bijgeleverde. Maar wat ik ook doe als ik hem op agp4x zet krijg ik die rare strepen.
dus vandaag ff win98 opnieuw geinstalleerd en nu geeft ie ook al rare strepen.
dan maar op agp2x. en dan haal ik wel 6500 3dmark punten wat gezien mijn sys best OK is. Maar ik wil gewoon dat ie op agp4x draait want dat hoort ie te kunnen.
iemand enig id?? ik las in dit topic iets over een XPpatch oid??

nog ff de specs:

amd tbird 1000@100fsb
ecs k7s6a sis 745 sjipset
1x256 mb ddr
20,4 7200 toeren quantum
win98se/winXPpro
Point Of View Geforce 4 TI4200P

Concrete vraag:

Hoe krijg ik die strepen weg, heeft is daar een patch voor nodig ofzow en zo ja waar moet ik die downloaden dan?
garantiegevalletje?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

verytallman schreef op 24 november 2002 @ 17:28:
[...]

Ik denk dat je het zelfde probleem als mij had, maar ik weet het niet zeker. Kijk hier maar: Ergens fout in het Systeem
Hmmm, klinkt interessant. Ik heb nl. een InWin 500Q kast met 300W. Ik had al liever een zwaardere voeding gehad maar had geen ruimte in budget! Maar wat trekt er dan zoveel stroom? De GF4? Want als ik mijn oude GF2 erin prik dan doet alles het wel prima (al zijn de framerates wat minder ;) ).

Op welk voltage moet de GF 4 lopen? Want ik heb nu de auto-optie aan staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik zie hier zoveel een probleem voorbij komen die direct gerelateerd kan worden aan een gebrekkige voeding...

Laat ik even duidelijk zijn... Het totale wattage van de voeding zegt vrij weinig.
Men moet kijken naar het maximale aantal ampère dat de 3,3 volt kan leveren...
Er staat vaak een specificatietabel op de voeding.

Voor mijn systeem was 16 ampère te weinig... Ik heb nu ik meen 20 ampère, en het loopt als een tiet...

Let ook op de BIOS updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb overal de laatste BIOS'en en drivers van. Ik wilde sowieso al een nieuwe voeding maar wil niet teveel betalen. Ik moet dus letten op het aantal ampere's...Enige betaalbare opties. Ikzelf wlde een Enermax 350 nemen maar die zal wel te duur zijn, maar daar hebbik goede dingen over gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ikzelf ben gegaan voor de 400 Watt Codegen van Computerland, omdat ze op dat moment geen topower's meer hadden.

Hij werkt gewoon goed.... maar ja... voor hoelang is altijd de vraag bij ietwat goedkopere voedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb alleen dat meest de bovenste en de meest linkse rij pixels eerder op beeld staan dan de rest( Vooral overgang van zwart naar kleur) , maar dit moet ik denk ik nog ff instellen, het is iig niet storend..

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Een ander probleem:
Een Asus V7700 Deluxe (32 Mb) videokaart (met TV out) wil ik op dual hebben. (cloning.) En nu kan dat middels het Nview tabblad.... alleen heb ik dat niet. Ook niet na het installeren van de nieuwste Detonator drivers. (gewoon op de exe geklikt)

Zou ik de drivers opnieuw moeten installeren maar dan door ze eerst op de HDD uit te pakken en vervolgens vanuit die dir te werken?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien niet echt een probleem, ik had meer een vraag, ik heb een Prolink Pixelview Geforce4 Ti 4200 128 MB, en ik vroeg me af of daar dus een TV-In op zit, want als ik hem ga installeren dan herkent windows wel een capture mogelijkhijd met de kaart en dan gaat hij de drivers installen, maar dan wil ik het proberen en dan geeft ie dus aan dat er geen hardware is gevonden :S beetje vreemd.
Specs:
AMD XP 1800+
MSI K7T266 Pro2
256 DDR PC2100
Die gf4ti 4200
40+80 gb harddisks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Vandaag de hele dag met Eynstein aan de telefoon gehangen (hele aardige mensen) maar er niet uitgekomen. Toen hebbik de GF4 in een andere PC geknalt en daar viel het scherm ook uit...Dus issie retour. Nu krijg ik een Point of View Ti4200XP en een 420 Watt Voeding aangezien de fan van mijn huidige is overleden. Dan moeten alle problemen toch wel zijn opgelost!

[ Voor 1% gewijzigd door Deddiekoel op 25-11-2002 22:39 . Reden: Tiepvoutjens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een klein probleempje (denk ik)
ik heb een nieuwe GF4 MX 440 van Asus gekocht (v9180) was GF2MX en nu zijn mijn 3dmark2001 scores verbeterd van 2500 naar 3700.

volgens mij kan dit veel beter...

Heeft iemand ideen/opties?
Waar zit het probleem in? -zonder overclocken-

mijn systeem...
AMD T-bird 1000
Asus GF4 MX 440 64 MB DDR (AGP4x)
Asus A7V MoBo
384 MB mem
IBM 30GB 7200 Ata 100 schijf

voor mijn mobo fastwrite is enabled
en driver versie 40.72 WHQL Nvidia
-vergeten- OS XP pro

en heeft iemand misschien ook een idee idee hoe ik sideband adressing aanzet op mijn MoBo? volgens 3dmark heeft mijn MoBo wel support maar staat het --disabled--. Ik heb mijn Bios 5x doorgenomen en kan het niet vinden

Alvast bedankt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:05:
Ik heb ook een klein probleempje (denk ik)
ik heb een nieuwe GF4 MX 440 van Asus gekocht (v9180) was GF2MX en nu zijn mijn 3dmark2001 scores verbeterd van 2500 naar 3700.

volgens mij kan dit veel beter...

Heeft iemand ideen/opties?
Waar zit het probleem in? -zonder overclocken-

mijn systeem...
AMD T-bird 1000
Asus GF4 MX 440 64 MB DDR (AGP4x)
Asus A7V MoBo
384 MB mem
IBM 30GB 7200 Ata 100 schijf

voor mijn mobo fastwrite is enabled
en driver versie 40.72 WHQL Nvidia
-vergeten- OS XP pro

en heeft iemand misschien ook een idee idee hoe ik sideband adressing aanzet op mijn MoBo? volgens 3dmark heeft mijn MoBo wel support maar staat het --disabled--. Ik heb mijn Bios 5x doorgenomen en kan het niet vinden

Alvast bedankt
Score kan beter (ca. 4000-5000).
SBA kun je volgens mij in de nVidia-driver activeren.
Heb je de nieuwste VIA-chipsetdrivers geinstalleerd?
Heb je de USB filterpatch geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie...
4000-5000 dacht ik ook. Via heb ik een vrij recente (zal thuis even kijken)
Zou zo snel even niet weten waar SBA in de Nvidia driver zit --ga zeker ff zoeken--
en de USB filterpatch zegt me niets. Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenGolf3 schreef op 25 November 2002 @ 10:30:
Een ander probleem:
Een Asus V7700 Deluxe (32 Mb) videokaart (met TV out) wil ik op dual hebben. (cloning.) En nu kan dat middels het Nview tabblad.... alleen heb ik dat niet. Ook niet na het installeren van de nieuwste Detonator drivers. (gewoon op de exe geklikt)

Zou ik de drivers opnieuw moeten installeren maar dan door ze eerst op de HDD uit te pakken en vervolgens vanuit die dir te werken?
Mogelijk heb je nog resten van oudere drivers op je systeem.
Kijk eens rond op http://www.guru3d.com en dan naar de Detonator Destroyer in de nVidia-drivers sectie in het bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 14:58:
Bedankt voor de reactie...
4000-5000 dacht ik ook. Via heb ik een vrij recente (zal thuis even kijken)
Zou zo snel even niet weten waar SBA in de Nvidia driver zit --ga zeker ff zoeken--
en de USB filterpatch zegt me niets. Wat is dat?
Lees dit maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MSI geforce 4 TI4400 happert als de kolere! Zou die kaart op een of andere manier het te warm ofzo krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de info tisnixtwordtnix !!
Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 15:19:
Mijn MSI geforce 4 TI4400 happert als de kolere! Zou die kaart op een of andere manier het te warm ofzo krijgen?
Heb je alles in de juiste volgorde geinstalleerd?

Eerst de VIA 4-in-1 drivers, dan de USB-filterdriver, dan de nVidia VGA-driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

usb filterdriver? was dat? Trouwens MSI heeft een andere drivers denk ik want ben nu versie 31.00 aan het d/l. Zou dit misschien helpen of is dit gewoon een veranderd 40.72 driver (andere readme ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord over de USB filter staat hier 4 mailtjes boven, als reactie op mijn bericht
(was ook voor mij een ???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende systeem:
Abit KT7A v1.3 (KT133A) met laatste 4in1 dirvers
Duron 1 Ghz met 256 MB SDRAM
Asus V9180 Magic GForce4 MX440-8X, 64Mb (op 4x met Detonator 40.72)
Windows XP pro + SP1

Alle spellen draaien normaal.
Alleen FIFA 2003 wil niet zo lukken alles gaat goed todat de spelers het veld oplopen, dan loopt ie vast of gaat terug naar windows.

Ik heb verschillende drivers geprobeerd (Asus en Nvidia) en DirectX opnieuw geinstalleerd. En natuurlijk verschillende resoluties. Soms een blauw scherm, soms naar windows en soms stilstaand beeld.

Wat kan ik doen om toch FIFA 2003 te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 17:53:
Ik heb het volgende systeem:
Abit KT7A v1.3 (KT133A) met laatste 4in1 dirvers
Duron 1 Ghz met 256 MB SDRAM
Asus V9180 Magic GForce4 MX440-8X, 64Mb (op 4x met Detonator 40.72)
Windows XP pro + SP1

Alle spellen draaien normaal.
Alleen FIFA 2003 wil niet zo lukken alles gaat goed todat de spelers het veld oplopen, dan loopt ie vast of gaat terug naar windows.

Ik heb verschillende drivers geprobeerd (Asus en Nvidia) en DirectX opnieuw geinstalleerd. En natuurlijk verschillende resoluties. Soms een blauw scherm, soms naar windows en soms stilstaand beeld.

Wat kan ik doen om toch FIFA 2003 te kunnen spelen?
Dit kun je beter in de SPV vragen. Is er trouwens geen patch ofzo? En al je opstart progs staan ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He cool draait nu wat beter, helpt wel eerst die VIA 4 in 1 te installeren en daarna pas die NVIDIA drivers. Maarja bij UT2003 daalt de frames nog steeds makkelijk onder de 40. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende Post staat in het NFSHP2-topic. Misschien heb je er wat aan:

Er gloort hoop.... :)

Na het lezen van vele posts en FAQ's, ben ik eens gaan rondvragen.
Mijn voorlopige conclusie is dat de oorzaak van het probleem zit in de VIA AGP-driver.
Met name de ondersteuning van 8X AGP in combinatie met niet 8X AGP compatibele kaarten lijkt mij een bottleneck. Dit laatste concludeer ik uit de melding van mijn (40.72) nVidia-driver, die doodleuk meldt dat mijn kaart (GF4 MX440) 8X AGP ondersteunt! :?

De proef op de som:

Na verwijdering van ALLE drivers die met de VGA-kaart te maken hebben (VIA 4-in-1 en VGA-drivers) heb ik ALLEEN de met mijn kaart meegeleverde VGA-driver geinstalleerd.
En ziedaar: NFSHP2 draaide ZONDER crashes. :7

Voorlopige conclusie:

De nieuwste AGP-driver van VIA gooit roet in het eten. :r

Advies: (8>

Begin met het verwijderen van de VGA-driver, daarna de VIA 4-in-1 driver.
Installeer vanaf de meegeleverde CD de VIA 4-in1 driver en daarna de AGP-driver.
Test of dit stabiel draait.

Zo nee, de-installeer dan de AGP-driver en test opnieuw. Helpt dit, dan kun je oudere AGP-drivers proberen, waarbij je steeds 1 release hoger probeert, net zolang tot de zaak weer crasht. ga dan 1 release terug. Vervolgens kun je steeds nieuwere VGA-drivers proberen.

Zo ja, probeer dan stap voor stap nieuwere 4-in-1 en nieuwere VGA-drivers. (niet tegelijk uiteraard, want dan weet je niet door welke de boel eventueel crasht!).
Mocht 1 van beide typen drivers de boel laten crashen, ga dan 1 release terug.
Van het andere type kun je dan nog nieuwere versies blijven proberen. (uiteraard weer tot de boel crasht, en dan 1 release terug.)

Ik ga zelf bovenstaande procedure volgen en zal berichten wat mijn bevindingen zijn. B)

Noot: Onlangs heb ik een systeem gebouwd met ASUS A7V8X BSR BIOS v.1008 VIA 4-in1 4.43/Hercules Radeon 9700 PRO met ATI Catalyst 2.4/512 MB Corsair PC3200 CL2/Athlon XP 2200. :9~ Alles stabiel..... 8)

Yours truly _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de suggestie van "tisnixtwordtnix" hielp niet. Iemand nog suggesties voor bios-instellingen?

Verwijderd

(had het al eerder gepost in een topic maar ik d8 post hem hier ook nog een keer)

Ik heb +-2 weken terug een "Point Of View Ti 4200 XP BGA Stage 1 mod" gekocht bij eystein waarbij op de site stond dat ze de 2d weergave van de kaart hadden verbeterd (maar dat dat eigenlijk niet nodig was omdat ze een nieuwe versie van de kaart verkochten waar de 2d weergave zelf al verbeterd was).

Nou ik de kaart aan het gebruiken ben, met mijn desktop op een resolutie van "1280x1024" op 85 Hertz, valt mij duidelijk op met teksten op het schermen dat er een soort "slechte wazige" lijnen over het scherm heen lopen. Met als gevolg dat sommige letters in teksten erg wazig overkomen (leest zwaar irritant als ik een grote lap tekst moet lezen). Ik gebruik trouwens een 19" beeldscherm van Philips (Philips Brilliance 109p4) dus daar ligt het zeker niet aan.

Wat ik me nou afvraag is of ik nou gewoon de slechte 1e versie van de kaart heb gekocht (waar ik al verhalen over heb gelezen over de slechte 2d weergave), en of mensen mijn verhaal herkennen. Want het lijkt me niet dat ik de enigste ben met dit probleem.

Update :: Na testen is het me opgevallen dat de problemen pas zichtbaar zijn met een resolutie van 1152x864 met 60 Hz, verhoog ik de resolutie en/of de hertz vanaf daar dan vallen de strepen meer op :(, iemand die me kan helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 15:14 ]

Verwijderd

Ik heb geprobeerd eerst de via drivers te installeren, daarna de USB filter patch en dan de nieuwste Nvidia (40.72)

Dit leverde geen suc6 op, misschien iemand anders nog ideen??

Verwijderd

Ok,

Hier snap ik geen ruk van...
Alle topics doorgezocht, maar niet echt wat concreets kunnen vinden.
Heb laatst een Gigabyte GA-7VAXP aangeschaft en een Leadtek Winfast A250LE (geforce 4 ti 4200)
En constant knalt mijn windows eruit...
Alles is up to date.
Heb idd gehoord dat da plankie problemen geeft met een geforce 4ti..
Kan iemand dat bevestigen, ik zit helemaal vast. :(

BVD, ijsman :P

Verwijderd

Oplossing gevonden:

De boosdoener is de VIA VGA driver v. 4.30. :(

Wanneer je de VIA 4in1 4.38 installeert en daarna de 4in1 4.43 ZONDER de VGA-driver moet het probleem over zijn. :+

Aanvulling: na het installeren van de 4in1 drivers moet je nog even naar je IDE-controller en een driver-upddate doen. XP vindt de VIA-driver vanzelf.
Vervolgens installleer je de VIA USB-fillterdriver en tenslotte de VGA-driver (40.72 of wat je wil).

Aanvullende tips: gebruik de volgende instellingen in je BIOS:
DRAM Interleaving ON
DRAM-speed: NORMAL
AGP Aperture: 2x je VGA-memory

Mijn systeempje kon (locked) ineens naar een FSB van 155 (hoger liet het BIOS niet toe).
3D werd echter niet stabiel.
Niet OCed haal ik nu ca 5240 3D marks. Dat is een stijging van ca. 300.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik zeker proberen van het weekend.
AGP aperture size had ik al op 128 MB staan.
De rest moet ik nakijken,

wederom bedankt....
M!ke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Laatst online: 12-09 12:34

EXX

EXtended eXchange

Afgelopen zaterdag een AOpen Geforce 4 Ti4200 met 64 MB, TV out en DVI ingebouwd. Op zich doet de kaart het goed, maar als ik Win98 in safe mode draai dan is het beeld niet strak. Er loopt een soort moire patroon doorgeen dat komt en gaat. Net een beetje als bij een TV waar de ontvangst niet optimaal is. Hetzelfde als je in DOS een programma hebt wat loopt in VGA grafix mode. Het treedt dus m.i. altijd op als je een refresh van 60 Hz hebt. Bij 85 Hz is het beeld gewoon strak.
Bij mijn oude Matrox Millennium G200 has ik dit probleem niet (overigens vind ik dat de kleurenweergave en scherpte van de Matrox beter was als van de Geforce).

Is hier iets aan te doen? Ligt het aan de analoge uitgang maw als ik een TFT aansluit, is het dan weg en is ook bij 60 Hz het beeld strak?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Heeft hier iemand een Albatron Ti4200P Turbo? Zo ja, wat zijn je bevindingen daarover?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een probleem met de 40.72 driver icm Opera (bij mij Opera 6.05).
Tijdens het browsen in Opera kan het zijn dat de pc vastloopt.
Het probleem is gekend en reproduceerbaar.

--- Disclaimer --- De voorbeeldpagina hieronder zou als 'ongepast' kunnen ervaren worden, maar het is tot dusver het enige voorbeeld dat ik ken en noodzakelijk om duidelijk te maken wat ik bedoel. ---

Bvb. bij het naar beneden scrollen op [URL=]deze pagina[/URL] in Opera krijg ik altijd de foutmelding "Opera heeft een fout veroorzaakt in NVDISP.DRV. Opera wordt nu gesloten" waarna de pc staalhard vastloopt. Altijd weer opnieuw.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 06:06 . Reden: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lieve mensen!

Haal met m'n systeempje (zie signiture) i.c.m. de nieuwste Leadtek (!) dirvers, nieuwste via drivers en usbfilter 1.10 een trieste 5858 met 3dMark2001se... :(

Hierbij met ik wel zeggen dat me GF4 oc'ed is (340/730) alsmede m'n processor.

Op een dergelijk systeem zou ik toch zo'n 7000~8000 puntjes verwachten.
Dit moet dus zo snel mogelijk omhoog, liefst vorige week!

Ideeen?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste