Ik heb vandaag mijn sparkle gf4 ti 4200 128MB binnen gehad. Ik helemaal blij, eindelijk vervanging voor m'n gf2 GTS. Alle drivers geunstalled enz. Dus tijd om de kaart erin te stoppen. Ik start m'n computer op, gelijk na het xp inlogscherm staat m'n computer helemaal vast. Nou.. reboot, precies hetzelfde. Veilige modus dan maar, jee ik krijg mijn desktop ervoor. Dus ik wil de driver cd pakken en die in m'n cdrom stoppen. Nog voordat ik dat heb gedaan staat mijn computer alweer helemaal vast

Weer reboot.. zet mijn bus op 100 MHz ipv 133, geheugen wel op 133. Ik probeer eerst maar weer in 'gewone modus'. Het inloggen lukt nu wel gewoon. Na 20x rebooten heb ik de drivers eindelijk geinstalleerd (de drivers van de sparkle site, zijn gewoon nvidia 28.32 rev. drivers)
3D mark 2001se gedraaid, 6000 3d marks.. beetje teleurstellend. Maarja m'n cpu draait maar op 1000 ipv 1333MHz. Dus maar weer eens op 1333MHz proberen, misschien dattie het nu wel goed doet. Windows boot, ik krijg mijn desktop er gewoon voor. Dat ziet er goed uit.. ik run 3d mark, hijs net 5sec bezig en m'n hele computer staat alweer vast

Toen weer terug gezet op 1GHz en ff gta3 en sof2 gespeeld. Alles draait als een zonnetje op die snelheid. Daarna Codecreatures benchmark ff gedownload en gerunt...tot het loading scherm. Me computer reboot spontaan... als ik weer in windows zit krijg ik het volgende schermpje ervoor:
Dit kwam me bekend voor, want met m'n geforce2 GTS kreeg ik ook om de zoveel tijd een spontane reboot en dezelfde foutmelding. Dit was alleen met detonator > 21.83
Maarja, voor mn gf4 wil ik toch wel graag de nieuwste drivers gebruiken.. zonder dat ik steeds van die spontane reboots krijg.
Maargoed, zoals jullie begrijpen jongens en meisjes. Veel problemen dus met mijn nieuwe gf4

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en weet een oplossing voor mijn crashes @ 1333MHz en/of het vage driver probleem?
Mijn verdere systeem specs zijn:
AMD Athlon 1333
ECS K7S5A
384MB sdram
Sparkle gf4 ti4200 128MB