Final Fantasy X is uit !!!!!!!!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 717 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
YEEEESSSSSSSSSS Final Fantasy 10 is net binnengekomen !
Het beloofd weer een gigantische hit te worden !
Heb hem net even gespeelt en hij is om je vingers vanaf te likken. Ik ga niet veel meer vertellen ... ik ga SPELEN !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/finalfantasyx_ps2/boxshot_uk_small.jpg

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Kan iemand mij vertellen wat er zo vet is aan dat spel? En is het ook vet als je geen voorgaande delen gespeeld hebt?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
Op dinsdag 28 mei 2002 13:08 schreef Skeleton het volgende:
YEEEESSSSSSSSSS Final Fantasy 10 is net binnengekomen !
Het beloofd weer een gigantische hit te worden !
Heb hem net even gespeelt en hij is om je vingers vanaf te likken. Ik ga niet veel meer vertellen ... ik ga SPELEN !!!

[afbeelding]
Waar heb je hem vandaan ??

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 13:12 schreef Daap het volgende:

[..]

Waar heb je hem vandaan ??
Van mijn games-leverancier :)
Ik verkoop games (belgie) , dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Sjoan
Op dinsdag 28 mei 2002 13:13 schreef Skeleton het volgende:

[..]

Ik verkoop games, dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !
Welke winkel dan ?

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:13 schreef Skeleton het volgende:

[..]

Ik verkoop games (belgie) , dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !
Whaaa... waren het eerst de Amerikanen, die al een jaar kunnen zeggen dat ze aan het GAMEN ZIJN! gaan de NL'ers ook nog es beginnen!

IK wil ook.. en lees net dat jij ze verkoopt dus stuur maar op!!! :P

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

volgens mij kun je hem Hier ook al bestellen (ik neem aan dat ze hem al hebben want er staat nergen een release date of pre-oder)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Voor mij ligt ie ook apart, vanavond of anders morgen halen :)

• Sjoan
Op dinsdag 28 mei 2002 13:29 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Voor mij ligt ie ook apart, vanavond of anders morgen halen :)
waar ligt ie apart ?

• Marv
Op dinsdag 28 mei 2002 13:29 schreef Daap het volgende:

[..]

waar ligt ie apart ?
Ik weet niet waar je woont Daap maar als je in de buurt van Sittard woont kun je eens bij GameCity gaan kijken, die hebben meestal de nieuwste spellen vrij snel. En ze zijn ook niet vies van spullen bestellen of wegleggen. Ik heb daar Tony Hawk 3 gehaald, ze hadden 'm precies op de dag van de release binnen en hadden mooi een exemplaartje opzij gelegd. :)

Edit: kreeg zelfs een telefoontje de dag voordat ie gereleased zou worden dat ik 'm 's avonds kon komen halen maar toen kon ik niet :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

en is het wat??? het spel kan grafisch wel mooi zijn maar is de gameplay wat en hoe lang doe je erover??

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Marv
Op dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef schnumi het volgende:
en hoe lang doe je erover??
Hij heeft 'm net :D

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik ben net de Dixons en een speciale gamestore langsgeweest en bij Dixons zag ik 'm niet en verder ook niet gevraagd.

Bij die Gamesstore zeiden ze 31e maar toen ik zei dat ie misschien vandaag al geleverd werd zouden ze het nog even nalopen.

• Gman
Op dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef schnumi het volgende:
en is het wat??? het spel kan grafisch wel mooi zijn maar is de gameplay wat en hoe lang doe je erover??
Ja
Ja
goed voor minimaal 40~50 speluren.
Sommigen halen de 75 als je alles gaat checken :P

(had ook in 1 post gekunt |:( ...)

• Sjoan
Op dinsdag 28 mei 2002 13:39 schreef Marv het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont Daap maar als je in de buurt van Sittard woont kun je eens bij GameCity gaan kijken, die hebben meestal de nieuwste spellen vrij snel. En ze zijn ook niet vies van spullen bestellen of wegleggen. Ik heb daar Tony Hawk 3 gehaald, ze hadden 'm precies op de dag van de release binnen en hadden mooi een exemplaartje opzij gelegd. :)

Edit: kreeg zelfs een telefoontje de dag voordat ie gereleased zou worden dat ik 'm 's avonds kon komen halen maar toen kon ik niet :)
Dat is iets van 200 kilometer hier vandaan...

Ik ga straks maar ff op jacht denk.

Verwijderd

Final Fantasy Zuigt!!!!!!!

• Sjoan
Op dinsdag 28 mei 2002 13:56 schreef modifier het volgende:
Blijf dan gerust uit dit topic |:(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op dinsdag 28 mei 2002 13:10 schreef Marv het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo vet is aan dat spel? En is het ook vet als je geen voorgaande delen gespeeld hebt?
Ik heb em in December al in Canada mogen spelen... Grafisch ziet het er goed uit. De gevechten gaan na een tijd vervelen (altijd dezelfde klappen, weinig skill nodig :z), en ook de overgang van looprond mode naar combat mode is brak na een tijdje.

Muziek is goed, en de films zijn echt om je vingers bij af te likken...
De verhaallijn heb ik niet kunnen volgen, kon maar kort spelen :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niks. |:(

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

potverdikkeme als ze hem nou eens voor de pc uitbrengen kan ik ook eindelijk die prachtige filmpjes etc zien :P

• Gman
Op dinsdag 28 mei 2002 14:01 schreef Aetje het volgende:

[..]

Ik heb em in December al in Canada mogen spelen... Grafisch ziet het er goed uit. De gevechten gaan na een tijd vervelen (altijd dezelfde klappen, weinig skill nodig :z), en ook de overgang van looprond mode naar combat mode is brak na een tijdje.

Muziek is goed, en de films zijn echt om je vingers bij af te likken...
De verhaallijn heb ik niet kunnen volgen, kon maar kort spelen :)
Dat is niet helemaal eerlijk, deze is aangepast.
Ik heb de DVD hoes al gezien op Ebay...ZEER FRAAI *D
Op dinsdag 28 mei 2002 14:24 schreef Plantje het volgende:
potverdikkeme als ze hem nou eens voor de pc uitbrengen kan ik ook eindelijk die prachtige filmpjes etc zien :P
Als jij nou ff een PS2 haalt voor +-350 euro ipv een Ti4400 ofzo dan kan je 'm ook spelen :P
Samen met GT3.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
ik heb em ge pre-ordered bij de lokale games boer in Den Bosch (replay). Ik hoop em aan het eind van de week te hebben :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
OMG speciaal geregged om deze geweldige reply te kunnen geven |:(

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

WOEI :). Ik zal morgen of overmorgen wel eens gaan kijken. Ben echt benieuwd.

• Xtuv
  • Laatst online: 15:01
Op dinsdag 28 mei 2002 14:43 schreef Bamibal het volgende:

[..]

OMG speciaal geregged om deze geweldige reply te kunnen geven |:(
rofl :P
of hij wil snel 150 techposts.... ;)

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op dinsdag 28 mei 2002 14:45 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Dus... Strax in dit topic terug te vinden: 150 x "FFX zuigt" :?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Hier in Maastricht hebben ze hem nog niet :'(

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:45 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Gelukkig valt Spielerij niet onder een techpost..!

• Neelon
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Op dinsdag 28 mei 2002 14:24 schreef Plantje het volgende:
Gewoon een PS2 kopen is ook voldoende hoor. Is goedkoper dan een GeForce4 Ti4600, en het beeld is zeker net zo goed, en de games vaak beter.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• KaMiKaZe
Op dinsdag 28 mei 2002 15:24 schreef Neelon het volgende:

[..]

Gewoon een PS2 kopen is ook voldoende hoor. Is goedkoper dan een GeForce4 Ti4600, en het beeld is zeker net zo goed, en de games vaak beter.
beeld is echt niet net zo goed (bijv fifa2002 ziet er 10x beter uit op een pc)

* KaMiKaZe heeft een ps2 en een GF4 ti4400

sommige games spelen idd beter op de ps2 (grandia II, FFX)

maar voor fps hou ik het toch liever bij een pc

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op dinsdag 28 mei 2002 15:02 schreef _Swieep het volgende:

[..]

Gelukkig valt Spielerij niet onder een techpost..!
Wel :D hoor

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06

There is no art to find the minds construction in the face

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Zijn er ook balkjes in??? Ben superdesuperbenieuwd!!!!!!!!!!! Die vent hier bij de gamesjop zei dat ie hem morgen kreeg! damn, kan niet wachten tot morgen! ik zit nu al mn temperatuur aan het opnemen :7

TMAXTINT

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Muppet het volgende:

[..]

Wel :D hoor

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06
Oeps.. thanks.. (jippie ikke ook weer 1 dichterbij :p)

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Vroeger zou ik het meteen gekocht hebben, maar ik ben 1 van die personen die Final Fantasy na deel VII berg afwaarts vind gaan.

VI vind ik nog altijd het beste

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:09 schreef stormblade32 het volgende:
Vroeger zou ik het meteen gekocht hebben, maar ik ben 1 van die personen die Final Fantasy na deel VII berg afwaarts vind gaan.

VI vind ik nog altijd het beste
Nah, vin 7 en 9 toch wel beter geworden dan 6???

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nah, vin 7 en 9 toch wel beter geworden dan 6???
alleen de graphics zijn beter geworden de gameplay nauwelijks of zelfs achteruit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:16 schreef schnumi het volgende:

[..]

alleen de graphics zijn beter geworden de gameplay nauwelijks of zelfs achteruit.
Smaken verschillen, 7 vind ik wel de beste, 8 vind ik nix en 9 ben ik nu nog mee bezig.. En die komt dicht in de buurt van 7!
Volgende probleem, ga ik 9 eerst uitspelen en dan pas beginnen aan 10... keuzes.. keuzes..

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
damn nu nog ff een ps2 bij elkaar sparen :(

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:23 schreef robertos het volgende:
damn nu nog ff een ps2 bij elkaar sparen :(
Zou er nog even mee wachten of is die prijsdaling van $100! ook al doorgevoerd in Europa?

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
In het dixons krantje staat verkrijgbaar vanaf 28 mei :9~

• scorpie
  • Laatst online: 18:35

scorpie

Supra Addict

Op dinsdag 28 mei 2002 16:23 schreef _Swieep het volgende:

[..]

Smaken verschillen, 7 vind ik wel de beste, 8 vind ik nix en 9 ben ik nu nog mee bezig.. En die komt dicht in de buurt van 7!
Volgende probleem, ga ik 9 eerst uitspelen en dan pas beginnen aan 10... keuzes.. keuzes..
ik heb final fantasy ontdekt vanaf deel 7 en die was echt super! dus ik dacht, koop 8 ook gelijk als die uit is...
en op de dag van vandaag speel ik hem niet, omdat hij de sfeer van 7 mist ofzo...
en aan 9 ben ik al helemaal niet aan toegekomen, hoop dat ik ergens nog een goedkope ps2 op de kop kan tikken zodat ook ik mezelf kan vermaken met gt3 en ffx :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

ik heb em ge pre-ordered bij de lokale games boer in Den Bosch (replay). Ik hoop em aan het eind van de week te hebben
Daar heb ik em dus ook gereserveerd, en na de post van de topicstarter (nog bedankt ;)), heb ik maar ff gebeld en die gast zei dus dat ie ze binnen had. Had natuurlijk nog geen tijd om ALLE reserveringen af te bellen hehe >:)

Vanavond halen en gamen maar :D

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hij is nog niet uit want ik heb hem nog niet!

duh! :(

;)

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Inderdaad, dit is gemeen :'(

• MaDLiVe
  • Laatst online: 02-11 22:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Bart Smit heeft em vrijdag !

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

FFVIII was vrij lelijk en de rest ken ik eigenlijk niet (deel III dan maar da's op een SNES emulator...) dusss... ik weet niet of 9 mooi is, zal n's ff pics van X gaan sjekken, misschien ga ik 'em wel halen (als 'tie maar niet zo ingewikkeld is als VIII :r )

BTW: mijn 132e post: op naar de 150 (oeps, dan hep ik nog geen HK toegang want ik heb ook nog wat gepost in SG en LB&wetenschap enz. maar afijn: nu weer ontopic!)

• BruceLee
  • Laatst online: 02-11 13:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

komt ie ook voor de pc >?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Is het spel leuk als:

Je nooit een FF game hebt gespeelt hebt, dus is het verhaal nog begrijpbaar voor mij?

Hoe vorder je door het spel? Met sidequest ofzow?

Je alleen maar een RPG game hebt gespeelt zoals Dungeon Siege, dus geen Torment, Baldurs Gate. Kan je bijvoorbeeld veel items vinden/kopen zoals armor, weapons net zoals DS dus?

Het speelt dus turn based? dus geen hak avonturen zoals DS en Diablo?

Speelt het lekker vlot door, dus niet iedere stap die je neemt een monster tegen komt? Zoals Skies of Arcadia van de Dreamcast.

Duurt zo'n battle lang en is het gemakkelijk voor een beginner? Hebbie een tutorial in het spel?

Ik heb ook gehoord dat het spel geen 60hz ondersteund zodat het beeld van het spel erg lelijk is en dat de monden niet synchronisch is, merk je hier veel van?

Owja kan je ook instellen dat de characters Japans spreken en dan met engelse ondertiteling en krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?

Dat waren de vragen dus :)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
IK HEB 'M OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Net bij discovery in Den Haag gehaald. Ik liep er lang en ik zag van buiten een aantal hoesjes in de stellingen staan dus ik ging kijken en ja hoor daar lagen ze. Ik had al besteld dus ik kon gelijk een menemen. Misschien is het alleen voor mensen die hebben gereserveerd.... Ik zou het niet weten

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/look.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 28 mei 2002 17:49 schreef LaptopDude het volgende:
Is het spel leuk als:

Je nooit een FF game hebt gespeelt hebt, dus is het verhaal nog begrijpbaar voor mij?
Ja.. elke FF is een verhaal op zich.
Hoe vorder je door het spel? Met sidequest ofzow?
Sidequest kan je doen.. hoeft niet. laat je gewoon meeslepen door het verhaal :)
Je alleen maar een RPG game hebt gespeelt zoals Dungeon Siege, dus geen Torment, Baldurs Gate. Kan je bijvoorbeeld veel items vinden/kopen zoals armor, weapons net zoals DS dus?
In de voorgaande FF series kan je veel verschillende items/armors/weapons e.d. vinden/kopen/jatten, dus dat zal nu ook weer niet anders wezen. En dan hebben we het nog niet over magic, monsters oproepen e.d. Ik neem aan dat het in FFX niet anders zal wezen.
Het speelt dus turn based? dus geen hak avonturen zoals DS en Diablo?
Alleen het vechten is TurnBased. Dus wat dat betreft geen Diablo praktijken
Speelt het lekker vlot door, dus niet iedere stap die je neemt een monster tegen komt? Zoals Skies of Arcadia van de Dreamcast.
Naar mijn idee zijn e FF series redelijk gebalanceerd.. niet te veel random encounters.. ook niet te weinig...
Duurt zo'n battle lang en is het gemakkelijk voor een beginner? Hebbie een tutorial in het spel?
Het zal wel ff wennen zijn, maar moeilijk is het niet. Normale gevechten zullen niet lang duren. Bosses e.d. zouden wel weer eens lang kunnen duren (tenzij je flink aan het levellen bent geweest)
Ik heb ook gehoord dat het spel geen 60hz ondersteund zodat het beeld van het spel erg lelijk is en dat de monden niet synchronisch is, merk je hier veel van?

Owja kan je ook instellen dat de characters Japans spreken en dan met engelse ondertiteling en krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?
Beats me.. heb FFX nog niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Alpha-sphere
krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?
Ja je krijgt er een xtra disc bij!!!!!!! :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/inside.JPG

Verwijderd

Thnx voor de reacties, ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar het spel, mischien ga ik hem van de week wel halen :9 :P

Enne die extra disc, zit er ook een -Making Off- erbij? Of zijn het alleen maar trailers enzo?

Verwijderd

ze blijven deze game ook maar uitmelken zeg.. net als tomb raider en the sims..

maarja zolang het geld opbrengt zou ik dat als game-developer ook doen :)

• Alpha-sphere
op de extra disc staat het volgende:
-trailers
----|_Final fantasy history
----|_Final fantasy X trailer 1
----|_Final fantasy X trailer 2
----|_Final fantasy - the spirits within (original theatrical trailer)
-Previews
----|_Kindom hearts tokyo game show 2001 preview
----|_Kindom hearts E3 2002 preview
-Interviews
----|_The creators
----|_The voices
-Gallery
----|_Illustrations by yoshitaka amano
----|_Story-boards
----|_Image boards
-Final fantasy X theme song
----|_Rikki - profile
----|_"suteki da ne" - rikki

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

de final fantasy op de Snes was de beste. :)

Verwijderd

die vent op de binnekant van het doosje is dat een man of een vrouw? :?

• Alpha-sphere
Op dinsdag 28 mei 2002 18:38 schreef sKiNbrEEze het volgende:
ze blijven deze game ook maar uitmelken zeg.. net als tomb raider en the sims..

maarja zolang het geld opbrengt zou ik dat als game-developer ook doen :)
De game wordt niet uitgemolken zoals bij tomb raider!!!!!!!!!!
Elke FF heeft een andere verhaal.
Elke FF heeft andere personages

Dus jij wil zeggen dat ze de hele RPG genre uitmelken??? Want elke RPG is eigenlijk hetzelfde. alleen andere verhaal en andere personages.

• Alpha-sphere
Op dinsdag 28 mei 2002 18:45 schreef sKiNbrEEze het volgende:
die vent op de binnekant van het doosje is dat een man of een vrouw? :?
Das een vent. En een VET gave ook

• Zegato
  • Niet online
Dat is een vent... ;(

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:46 schreef Yilkee het volgende:

[..]

De game wordt niet uitgemolken zoals bij tomb raider!!!!!!!!!!
Elke FF heeft een andere verhaal.
Elke FF heeft andere personages

Dus jij wil zeggen dat ze de hele RPG genre uitmelken??? Want elke RPG is eigenlijk hetzelfde. alleen andere verhaal en andere personages.
nee dat zeg ik niet.. tomb raider heeft ook elke keer een nieuw verhaal.. en die kraakt ook bijna iedereen af dat het een uitgemolken game is, wel de zelfde personage dan maja.. het blijft uitmelken net als the sims.. maar blijkbaar wortie nog goed verkocht!

Deze game zal wel niet op de PC komen ofwel? Ik heb geloof ik FF 6 thuis liggen.

Maar is die gast daar op die doos een man of een vrouw?

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:47 schreef Yilkee het volgende:

[..]

Das een vent. En een VET gave ook
vind haar lijken op die miep uit Goede Tijden (tsja mn vriendin kijkt erna ;))... Daantje heet ze geloof ik..

• Gman
Op dinsdag 28 mei 2002 18:47 schreef Juniorrules het volgende:
Dat is een vent... ;(
Nou jullie zijn ook geen final fantasy kenners...je speelt altijd met een kerel(tje).
Tenminste de main character dan.

En ik vind het japans/amerikaans hoesje echt VEEEL mooier.
Niet dat deze lelijk is ofzo.
Maarjah boeiend, die ligt toch op mijn hoge speaker dus zie 'm amper.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:51 schreef Gman het volgende:

[..]

Nou jullie zijn ook geen final fantasy kenners...je speelt altijd met een ietwat verwijfd uitziend kerel(tje).
Tenminste de main character dan.

En ik vind het japans/amerikaans hoesje echt VEEEL mooier.
Niet dat deze lelijk is ofzo.
Maarjah boeiend, die ligt toch op mijn hoge speaker dus zie 'm amper.
Effe corrigeren :)
Hoewel Cloud er wel door kon .

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:44 schreef Yilkee het volgende:
op de extra disc staat het volgende:
-trailers
----|_Final fantasy history
----|_Final fantasy X trailer 1
----|_Final fantasy X trailer 2
----|_Final fantasy - the spirits within (original theatrical trailer)
-Previews
----|_Kindom hearts tokyo game show 2001 preview
----|_Kindom hearts E3 2002 preview
-Interviews
----|_The creators
----|_The voices
-Gallery
----|_Illustrations by yoshitaka amano
----|_Story-boards
----|_Image boards
-Final fantasy X theme song
----|_Rikki - profile
----|_"suteki da ne" - rikki
Nogmaals bedankt!! Dit spel ga ik zekers kopen :D Ik ben wel beniewd/t [?] naar die interviews :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 17:37 schreef IndigoDelFuego het volgende:
BTW: mijn 132e post: op naar de 150 (oeps, dan hep ik nog geen HK toegang want ik heb ook nog wat gepost in SG en LB&wetenschap enz. maar afijn: nu weer ontopic!)
moet je niet meer zeggen, als ze in de gaten krijgen dat je ervoor gaat om in de HK te komen kan je een HK ban krijgen

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Die gallery lijkt me wel coolie. Alleen waarom zijn die nieuwe ps2 spellen zo duur :'(

Maaja ^_^

• Jan_V
  • Laatst online: 16:07
Joepie.
Ik ga hem morgen ook halen als het ff kan :7
Waren de winkels 's avonds ook maar open dan kon ik het nu spelen :D
Oprotten met dat telebuggy project, ik wil FFX spelen *D

Die Xtra disc is ook wel wreed.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• FastBunny
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Is een super mooi spel. Heb hem net gehaald bij RePlay in Breda en ik ben verbaast van de grafische beelden. Damn ziet er echt waanzinnig mooi uit.

En niet gaan zeuren dat een GF4 mooier is, als je goed wil vergelijken zet dan je GF4 even op 640x480 :z

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Ik merk dat vandaag een vrachtwagen naar het Zuiden des land sturen weer teveel moeite was! :(

• Hahn
  • Laatst online: 03-11 21:56
[i]Extra disc bevat:[/i]

Trailers:
• Final Fantasy history
• Final Fantasy X Trailer 1
• Final Fantasy X Trailer 2
• Final Fantasy - The Spirits Within (Original Theatrical Trailer)

Previews:
• Kindom Hearts Tokyo Game Show 2001 Preview
• Kindom Hearts E3 2002 Preview

Interviews:
• The Creators
• The Voices

Gallery:
• Illustrations by Yoshitaka Amano
• Story Boards
• Image Boards

Final Fantasy X Theme Song:
• Rikki - Profile
• "suteki da ne" - rikki

Ik had niks te doen :P

The devil is in the details.

• Thomaszki
  • Laatst online: 03-11 22:24
Op dinsdag 28 mei 2002 20:17 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[i]Extra disc bevat:[/i]

bla bla bla...

Ik had niks te doen :P
Ja dat stond hierboven ook net al :P

Maar ik ga het binnenkort denk ik ook halen, vooral nu met die extra bonus DVD enz. :) Dat maakt het allemaal toch wat aantrekkelijker :9

• Hahn
  • Laatst online: 03-11 21:56
Op dinsdag 28 mei 2002 20:23 schreef ^MRT het volgende:

[..]

Ja dat stond hierboven ook net al :P
Ja weet ik! Ik had gequote en verbeterd :+

The devil is in the details.

• Thomaszki
Op dinsdag 28 mei 2002 20:35 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ja weet ik! Ik had gequote en verbeterd :+
Ah op die manier :+

Hoe duur is ie trouwens :? zal wel tegen de 70 euro zijn ofniet :{

• KaMiKaZe
Op dinsdag 28 mei 2002 22:36 schreef ^MRT het volgende:

[..]

Ah op die manier :+

Hoe duur is ie trouwens :? zal wel tegen de 70 euro zijn ofniet :{
ik heb er 72,50 voor betaald bij replay in den bosch
en dan kreeg ik nog 2,50 korting ook :)
ze belde me netjes toen ik boodschappen aan het doen was dat ie klaarlag voor me. *D
gelijk na de boodschappen ff opgehaald en er stond een gigantische wachtrij voor me neus. natuurlijk allemaal voor FFX.

• Alpha-sphere
Ik betaalde bij discovery 69,99

• KaMiKaZe
net ff 4 uurtjes gespeelt. Begin vond ik matig ik snapte geen zak van het hele verhaal en ook dat sphere systeem begreep ik niet (nu nog steeds niet overigens). Ik zit nu bij dat haventje killakala of ziets :? spel begint wel beter te worden (zeer mooie fmv en de graphics zijn ook wel te pruimen) het is alleen een beetje vaag en te linear

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Ik heb hem zelf ook gehaald vandaag bij discovery in Enschede, dankzij slome post kwam hij pas om 3.30 aan :( . Maar ja het spel tot zover is erg goed, tenmiste een beetje ingewikkelder dan de normale FF's (verhaal dan) ik hoop dat het steeds meer na Xenogears gaat leunen.
Nou ja ik weer verder begin is goed sphere grid is ook leuk , keer wat anders. Aan het begin ff wennen en doorhebben maar in de tutorial die je automatisch krijgt word alles goed uitgelegd

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Wouter
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 19:52 schreef FastBunny het volgende:
Is een super mooi spel. Heb hem net gehaald bij RePlay in Breda en ik ben verbaast van de grafische beelden. Damn ziet er echt waanzinnig mooi uit.

En niet gaan zeuren dat een GF4 mooier is, als je goed wil vergelijken zet dan je GF4 even op 640x480 :z
OKE dan; daar moet ik ff heen morgen uit school :D

wat kost ie daar?

• Warfare
  • Laatst online: 17-10 08:26
Sjongejonge, ik kan niet wachten tot morgen. Kunnen jullie je ervaringen hier posten. Is het alles wawt jullie verwachten van het spel?! Is het spel toegankelijk?

Ik lees het wel.

• KaMiKaZe
Op dinsdag 28 mei 2002 23:28 schreef Mystic_X het volgende:
Ik heb hem zelf ook gehaald vandaag bij discovery in Enschede, dankzij slome post kwam hij pas om 3.30 aan :( . Maar ja het spel tot zover is erg goed, tenmiste een beetje ingewikkelder dan de normale FF's (verhaal dan) ik hoop dat het steeds meer na Xenogears gaat leunen.
Nou ja ik weer verder begin is goed sphere grid is ook leuk , keer wat anders. Aan het begin ff wennen en doorhebben maar in de tutorial die je automatisch krijgt word alles goed uitgelegd
ik snapte van die tutorial geen ene zak :o

Verwijderd

Ik ben een grote FF fan, maar ik zie dat ze een paar typische FF elementen er niet in hebben gedaan. Ik bedoel met name het experience halen, dat is nu helemaal niet meer mogelijk! Hier komt nog bij dat je bijna geen vrijheid hebt in het spel, je MOET het verhaal volgen. Je krijgt geloof ik pas wat vrijheid als je het airship hebt gehaald. Dit vind ik persoonlijk zwaar klote, want ik speel het spel al vele jaren (vanaf FF2 op de SNES), en dit vond ik toch wel een van de leukere dingen om te doen.

Het is wel positief dat ze het verhaal ingewikkelder hebben gemaakt. In eerdere versies had je het 'plot' al vrij snel door, dat is nu - hoop ik - niet meer mogelijk. Het zou leuk zijn als het verhaal qua moeilijkheidsgraad bij Xenogears ligt, dat was toch wel vrij pittig om te volgen.

• Ace
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb vorige week al tijdje zitten spelen en ik moet zeggen dat het er verbluffend mooi uit zag.

Maar 1 groot nadeel en dat is 10 minuten film, 5 minuten spelen, 10 minuten film, 5 minuten spelen en ga zo maar door.

Heb er pas 3 uur opzitten maar het begon me al vrij snel te irriteren eigenlijk. Het verhaal is nog wel redelijk interessant dat je het ook echt wil volgen dus je skipt niet snel een filmpje, maar toch.

Verandert dit nog na meer speeltijd anders heb ik er eigenlijk weinig zin in om mee verder te gaan.

• KaMiKaZe
Op woensdag 29 mei 2002 00:55 schreef keldon het volgende:
Ik heb vorige week al tijdje zitten spelen en ik moet zeggen dat het er verbluffend mooi uit zag.

Maar 1 groot nadeel en dat is 10 minuten film, 5 minuten spelen, 10 minuten film, 5 minuten spelen en ga zo maar door.

Heb er pas 3 uur opzitten maar het begon me al vrij snel te irriteren eigenlijk. Het verhaal is nog wel redelijk interessant dat je het ook echt wil volgen dus je skipt niet snel een filmpje, maar toch.

Verandert dit nog na meer speeltijd anders heb ik er eigenlijk weinig zin in om mee verder te gaan.
dat idee had ik ook, je kunt zelf weinig anders doen dan filmpjes kijken, 3 meter lopen en monsters meppen.
beetje te lineair imho

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Deze vraag is natuurlijk al 10x geweest :z. Maar sorry het is nog wat te vroeg om te gaan zoeken. Hoe zit het nou met die 60 hz optie? Is er wel of niet? Zoniet hoe speelt het op 50 hz?

Verwijderd

Ik ga hem vandaag ook halen!

• Thomaszki
Op woensdag 29 mei 2002 08:18 schreef Captain_Quigley het volgende:
Ik ga hem vandaag ook halen!
Ik wou hem vandaag ook gaan halen, maar ik wacht eventjes wat iedereen er van vind, ik ben ook nieuw in het FF gebied, nog nooit eerder ook maar een FF game aangeraakt... :)

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 09:13 schreef ^MRT het volgende:
Ik wou hem vandaag ook gaan halen, maar ik wacht eventjes wat iedereen er van vind, ik ben ook nieuw in het FF gebied, nog nooit eerder ook maar een FF game aangeraakt... :)
Ik heb alleen FFVII gespeeld, en dat vind ik een van de beste games ooit! FFX schijnt nog beter te zijn, dus ik neem de gok wel om hem meteen te kopen.

• Gman
In het begin moet je in het verhaal komen, tuurlijk krijg je dan veel filmpjes.

Ik weet niet hoeveel uur jullie er nu al op hebben maar als je snel bent dan wil ik 'm overnemen.

• Warfare
Op woensdag 29 mei 2002 09:25 schreef Gman het volgende:
In het begin moet je in het verhaal komen, tuurlijk krijg je dan veel filmpjes.

Ik weet niet hoeveel uur jullie er nu al op hebben maar als je snel bent dan wil ik 'm overnemen.
Dit spel heeft 50(!!) uur aan gameplay als je er in 1 x doorwandeld. Dus dat gaat nog wel ff duren!

Verwijderd

Het leuke van Final Fantasy X is, is dat je alle Full Motion filmpjes die je tegen komt kan sparen en later allemaal nog terug kan kijken. Dus je hoeft nu niet meer 100 save games op je memory card hebben voor alle leuke filmpjes. Spaar ze gewoon. Let goed op, mis deze items niet !!!! >:)

Verwijderd

Ik heb gisteren 4,5 uur gespeeld :)

In het begin is het verhaal ietwat verwarrend, en veel filmpjes en cutscenses, maar dat hoort erbij natuurlijk om het ingewikkelde plot in te leiden :D

Ik zit nu op het schip richting...eh Luca geloof ik, ik kom net van Kilila af

Bamibal, zo ingewikkeld is het toch niet hoor, die sphere grid ;). Spelenderwijs leert men, gewoon een beetje uitproberen. Je haalt door te vechten sphere levels, daardoor kun je 'lopen' over de sphere grid, en dan spheres gebruiken om de nodes te activeren waardoor je 'character upgrades' krijgt. Anders dus als het normale EXP systeem, maar je kan nu wel zelf bepalen in wat voor richting je character zich ontwikkeld. Ik vind de tutorials extreem goed, tijdens gevechten worden je in het begin, bij nieuwe characters, tips gegeven, zoals de effecten van elemental magic, wanneer te summonen, voor welke situatie je welk character moet gebruiken (het switchen van characters is super!)

Ik vind vooral de gevechten super, het gaat nu lekker vlot, zonder ATB maar gewoon turn based. Als je gewoon attack blijft kiezen dan gaan de gevechten lekker snel, alsof het realtime is ;). De summontijd kun je nog niet doorheen drukken (ik ergerde me kapot aan de lange summons in FFVIII), maar je kan ze wel verkorten in het configscherm. Het ziet er mooi uit en loopt soepel.

De balken zijn er wel, maar het valt allemaal reuze mee, het ziet er nog prima uit en is lekker speelbaar. Alleen de lipsync klopt duidelijk niet, maar dat maakt niet zoveel uit.

De gesproken tekst is even wennen (aangezien je bij voorgaande FF de stemmen er zelf bij kon 'verzinnen' ;)), maar redelijk goed.

Al met al een supergame, vanavond lekker weer spelen :Y)

Verwijderd

Ik heb hem intussen ook! :)

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Ok aub post meer reacties over de gameplay.

Iedereen weet intussen dat het gelikt uitziet enzo...maar behalve dat heb ik weinig gehoord op een paar mensen na.

En ook de prijs drvan zal ook handig zijn.

Ik twijfel nog sterk of ik dit vandaag gaat kopen...heb wel geld op zak voor na het werk.

Alvast bedankt :)

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Over de prijs, bij de bartsmit kun je em bestellen voor 70 pleuro, en de bartsmit heeft geen verzendkosten *D. Woei ^_^, kan niet wachten tot ik em binnenkrijg (geen enkele winkel hiero had em :()

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 28 mei 2002 23:46 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

OKE dan; daar moet ik ff heen morgen uit school :D

wat kost ie daar?
74,95€

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Jan_V
  • Laatst online: 16:07
Woohoo, ik heb hem ook.
Voor 69,95 bij de FRS :)
Kben zo blij :D

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Wouter
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wognum/ffx.jpg

Too bad van die zwarte balken; als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer verder spelen :D

• Vincent_Valentine
  • Laatst online: 30-10 12:13
Kheb hem ook gehaald.. moest naar replay in Eindhoven (die vrij duur is) aangezien ze hem in andere winkels nog niet hadden.. ga vannacht denk ik lang door, terwijl ik vroeg op moet :P

De 60hz optie is er volgens mij niet.. en dat is heel kut want het loopt inderdaad precies niet lipsync, netzoals bij MGS2

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Die lipsync komt dat niet door de japanse versie??? Want ik vond de lipjes wel heeeeeeel vreemd bewegen en die balken vallen me niet eens op :)

• Warfare
Ik heb hem ook gekocht bij de FRS in Leiden.
Prijs (incl. coca-cola card) € 62,99

Wel te doen dus.

Het spel roelt, maar is wel pittig.
Pagina: 1 2 3 Laatste