Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Waar heb je hem vandaan ??Op dinsdag 28 mei 2002 13:08 schreef Skeleton het volgende:
YEEEESSSSSSSSSS Final Fantasy 10 is net binnengekomen !
Het beloofd weer een gigantische hit te worden !
Heb hem net even gespeelt en hij is om je vingers vanaf te likken. Ik ga niet veel meer vertellen ... ik ga SPELEN !!!
[afbeelding]
Van mijn games-leverancierOp dinsdag 28 mei 2002 13:12 schreef Daap het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan ??
Ik verkoop games (belgie) , dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Welke winkel dan ?Op dinsdag 28 mei 2002 13:13 schreef Skeleton het volgende:
[..]
Van mijn games-leverancier
Ik verkoop games, dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !
Verwijderd
Whaaa... waren het eerst de Amerikanen, die al een jaar kunnen zeggen dat ze aan het GAMEN ZIJN! gaan de NL'ers ook nog es beginnen!Op dinsdag 28 mei 2002 13:13 schreef Skeleton het volgende:
[..]
Van mijn games-leverancier
Ik verkoop games (belgie) , dus het is zeker geen copy ... LEGAAL DUS !
IK wil ook.. en lees net dat jij ze verkoopt dus stuur maar op!!!
waar ligt ie apart ?Op dinsdag 28 mei 2002 13:29 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Voor mij ligt ie ook apart, vanavond of anders morgen halen
Ik weet niet waar je woont Daap maar als je in de buurt van Sittard woont kun je eens bij GameCity gaan kijken, die hebben meestal de nieuwste spellen vrij snel. En ze zijn ook niet vies van spullen bestellen of wegleggen. Ik heb daar Tony Hawk 3 gehaald, ze hadden 'm precies op de dag van de release binnen en hadden mooi een exemplaartje opzij gelegd.Op dinsdag 28 mei 2002 13:29 schreef Daap het volgende:
[..]
waar ligt ie apart ?
Edit: kreeg zelfs een telefoontje de dag voordat ie gereleased zou worden dat ik 'm 's avonds kon komen halen maar toen kon ik niet
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hij heeft 'm netOp dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef schnumi het volgende:
en hoe lang doe je erover??
Bij die Gamesstore zeiden ze 31e maar toen ik zei dat ie misschien vandaag al geleverd werd zouden ze het nog even nalopen.
JaOp dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef schnumi het volgende:
en is het wat??? het spel kan grafisch wel mooi zijn maar is de gameplay wat en hoe lang doe je erover??
Ja
goed voor minimaal 40~50 speluren.
Sommigen halen de 75 als je alles gaat checken
(had ook in 1 post gekunt
Dat is iets van 200 kilometer hier vandaan...Op dinsdag 28 mei 2002 13:39 schreef Marv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont Daap maar als je in de buurt van Sittard woont kun je eens bij GameCity gaan kijken, die hebben meestal de nieuwste spellen vrij snel. En ze zijn ook niet vies van spullen bestellen of wegleggen. Ik heb daar Tony Hawk 3 gehaald, ze hadden 'm precies op de dag van de release binnen en hadden mooi een exemplaartje opzij gelegd.
Edit: kreeg zelfs een telefoontje de dag voordat ie gereleased zou worden dat ik 'm 's avonds kon komen halen maar toen kon ik niet
Ik ga straks maar ff op jacht denk.
Blijf dan gerust uit dit topicOp dinsdag 28 mei 2002 13:56 schreef modifier het volgende:
Final Fantasy Zuigt!!!!!!!
Ik heb em in December al in Canada mogen spelen... Grafisch ziet het er goed uit. De gevechten gaan na een tijd vervelen (altijd dezelfde klappen, weinig skill nodigOp dinsdag 28 mei 2002 13:10 schreef Marv het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo vet is aan dat spel? En is het ook vet als je geen voorgaande delen gespeeld hebt?
Muziek is goed, en de films zijn echt om je vingers bij af te likken...
De verhaallijn heb ik niet kunnen volgen, kon maar kort spelen
Forget your fears...
...and want to know more...
Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niks.Op dinsdag 28 mei 2002 13:56 schreef modifier het volgende:
Final Fantasy Zuigt!!!!!!!
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Dat is niet helemaal eerlijk, deze is aangepast.Op dinsdag 28 mei 2002 14:01 schreef Aetje het volgende:
[..]
Ik heb em in December al in Canada mogen spelen... Grafisch ziet het er goed uit. De gevechten gaan na een tijd vervelen (altijd dezelfde klappen, weinig skill nodig), en ook de overgang van looprond mode naar combat mode is brak na een tijdje.
Muziek is goed, en de films zijn echt om je vingers bij af te likken...
De verhaallijn heb ik niet kunnen volgen, kon maar kort spelen
Ik heb de DVD hoes al gezien op Ebay...ZEER FRAAI
Als jij nou ff een PS2 haalt voor +-350 euro ipv een Ti4400 ofzo dan kan je 'm ook spelenOp dinsdag 28 mei 2002 14:24 schreef Plantje het volgende:
potverdikkeme als ze hem nou eens voor de pc uitbrengen kan ik ook eindelijk die prachtige filmpjes etc zien
Samen met GT3.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
roflOp dinsdag 28 mei 2002 14:43 schreef Bamibal het volgende:
[..]
OMG speciaal geregged om deze geweldige reply te kunnen geven
of hij wil snel 150 techposts....
Dus... Strax in dit topic terug te vinden: 150 x "FFX zuigt"Op dinsdag 28 mei 2002 14:45 schreef Xtuv het volgende:
[..]
rofl
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Gelukkig valt Spielerij niet onder een techpost..!Op dinsdag 28 mei 2002 14:45 schreef Xtuv het volgende:
[..]
rofl
Gewoon een PS2 kopen is ook voldoende hoor. Is goedkoper dan een GeForce4 Ti4600, en het beeld is zeker net zo goed, en de games vaak beter.Op dinsdag 28 mei 2002 14:24 schreef Plantje het volgende:
potverdikkeme als ze hem nou eens voor de pc uitbrengen kan ik ook eindelijk die prachtige filmpjes etc zien
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
beeld is echt niet net zo goed (bijv fifa2002 ziet er 10x beter uit op een pc)Op dinsdag 28 mei 2002 15:24 schreef Neelon het volgende:
[..]
Gewoon een PS2 kopen is ook voldoende hoor. Is goedkoper dan een GeForce4 Ti4600, en het beeld is zeker net zo goed, en de games vaak beter.
* KaMiKaZe heeft een ps2 en een GF4 ti4400
sommige games spelen idd beter op de ps2 (grandia II, FFX)
maar voor fps hou ik het toch liever bij een pc
WelOp dinsdag 28 mei 2002 15:02 schreef _Swieep het volgende:
[..]
Gelukkig valt Spielerij niet onder een techpost..!
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06
There is no art to find the minds construction in the face
TMAXTINT
Verwijderd
Oeps.. thanks.. (jippie ikke ook weer 1 dichterbijOp dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Muppet het volgende:
[..]
Welhoor
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06
VI vind ik nog altijd het beste
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
Nah, vin 7 en 9 toch wel beter geworden dan 6???Op dinsdag 28 mei 2002 16:09 schreef stormblade32 het volgende:
Vroeger zou ik het meteen gekocht hebben, maar ik ben 1 van die personen die Final Fantasy na deel VII berg afwaarts vind gaan.
VI vind ik nog altijd het beste
alleen de graphics zijn beter geworden de gameplay nauwelijks of zelfs achteruit.Nah, vin 7 en 9 toch wel beter geworden dan 6???
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Smaken verschillen, 7 vind ik wel de beste, 8 vind ik nix en 9 ben ik nu nog mee bezig.. En die komt dicht in de buurt van 7!Op dinsdag 28 mei 2002 16:16 schreef schnumi het volgende:
[..]
alleen de graphics zijn beter geworden de gameplay nauwelijks of zelfs achteruit.
Volgende probleem, ga ik 9 eerst uitspelen en dan pas beginnen aan 10... keuzes.. keuzes..
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Zou er nog even mee wachten of is die prijsdaling van $100! ook al doorgevoerd in Europa?Op dinsdag 28 mei 2002 16:23 schreef robertos het volgende:
damn nu nog ff een ps2 bij elkaar sparen
ik heb final fantasy ontdekt vanaf deel 7 en die was echt super! dus ik dacht, koop 8 ook gelijk als die uit is...Op dinsdag 28 mei 2002 16:23 schreef _Swieep het volgende:
[..]
Smaken verschillen, 7 vind ik wel de beste, 8 vind ik nix en 9 ben ik nu nog mee bezig.. En die komt dicht in de buurt van 7!
Volgende probleem, ga ik 9 eerst uitspelen en dan pas beginnen aan 10... keuzes.. keuzes..
en op de dag van vandaag speel ik hem niet, omdat hij de sfeer van 7 mist ofzo...
en aan 9 ben ik al helemaal niet aan toegekomen, hoop dat ik ergens nog een goedkope ps2 op de kop kan tikken zodat ook ik mezelf kan vermaken met gt3 en ffx
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Daar heb ik em dus ook gereserveerd, en na de post van de topicstarter (nog bedanktik heb em ge pre-ordered bij de lokale games boer in Den Bosch (replay). Ik hoop em aan het eind van de week te hebben
Vanavond halen en gamen maar
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
BTW: mijn 132e post: op naar de 150 (oeps, dan hep ik nog geen HK toegang want ik heb ook nog wat gepost in SG en LB&wetenschap enz. maar afijn: nu weer ontopic!)
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Je nooit een FF game hebt gespeelt hebt, dus is het verhaal nog begrijpbaar voor mij?
Hoe vorder je door het spel? Met sidequest ofzow?
Je alleen maar een RPG game hebt gespeelt zoals Dungeon Siege, dus geen Torment, Baldurs Gate. Kan je bijvoorbeeld veel items vinden/kopen zoals armor, weapons net zoals DS dus?
Het speelt dus turn based? dus geen hak avonturen zoals DS en Diablo?
Speelt het lekker vlot door, dus niet iedere stap die je neemt een monster tegen komt? Zoals Skies of Arcadia van de Dreamcast.
Duurt zo'n battle lang en is het gemakkelijk voor een beginner? Hebbie een tutorial in het spel?
Ik heb ook gehoord dat het spel geen 60hz ondersteund zodat het beeld van het spel erg lelijk is en dat de monden niet synchronisch is, merk je hier veel van?
Owja kan je ook instellen dat de characters Japans spreken en dan met engelse ondertiteling en krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?
Dat waren de vragen dus
Net bij discovery in Den Haag gehaald. Ik liep er lang en ik zag van buiten een aantal hoesjes in de stellingen staan dus ik ging kijken en ja hoor daar lagen ze. Ik had al besteld dus ik kon gelijk een menemen. Misschien is het alleen voor mensen die hebben gereserveerd.... Ik zou het niet weten
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ja.. elke FF is een verhaal op zich.Op dinsdag 28 mei 2002 17:49 schreef LaptopDude het volgende:
Is het spel leuk als:
Je nooit een FF game hebt gespeelt hebt, dus is het verhaal nog begrijpbaar voor mij?
Sidequest kan je doen.. hoeft niet. laat je gewoon meeslepen door het verhaalHoe vorder je door het spel? Met sidequest ofzow?
In de voorgaande FF series kan je veel verschillende items/armors/weapons e.d. vinden/kopen/jatten, dus dat zal nu ook weer niet anders wezen. En dan hebben we het nog niet over magic, monsters oproepen e.d. Ik neem aan dat het in FFX niet anders zal wezen.Je alleen maar een RPG game hebt gespeelt zoals Dungeon Siege, dus geen Torment, Baldurs Gate. Kan je bijvoorbeeld veel items vinden/kopen zoals armor, weapons net zoals DS dus?
Alleen het vechten is TurnBased. Dus wat dat betreft geen Diablo praktijkenHet speelt dus turn based? dus geen hak avonturen zoals DS en Diablo?
Naar mijn idee zijn e FF series redelijk gebalanceerd.. niet te veel random encounters.. ook niet te weinig...Speelt het lekker vlot door, dus niet iedere stap die je neemt een monster tegen komt? Zoals Skies of Arcadia van de Dreamcast.
Het zal wel ff wennen zijn, maar moeilijk is het niet. Normale gevechten zullen niet lang duren. Bosses e.d. zouden wel weer eens lang kunnen duren (tenzij je flink aan het levellen bent geweest)Duurt zo'n battle lang en is het gemakkelijk voor een beginner? Hebbie een tutorial in het spel?
Beats me.. heb FFX nog niet.Ik heb ook gehoord dat het spel geen 60hz ondersteund zodat het beeld van het spel erg lelijk is en dat de monden niet synchronisch is, merk je hier veel van?
Owja kan je ook instellen dat de characters Japans spreken en dan met engelse ondertiteling en krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ja je krijgt er een xtra disc bij!!!!!!!krijg je eigenlijk een special disc net zoals bij MGS2?
Verwijderd
Enne die extra disc, zit er ook een -Making Off- erbij? Of zijn het alleen maar trailers enzo?
Verwijderd
maarja zolang het geld opbrengt zou ik dat als game-developer ook doen
-trailers
----|_Final fantasy history
----|_Final fantasy X trailer 1
----|_Final fantasy X trailer 2
----|_Final fantasy - the spirits within (original theatrical trailer)
-Previews
----|_Kindom hearts tokyo game show 2001 preview
----|_Kindom hearts E3 2002 preview
-Interviews
----|_The creators
----|_The voices
-Gallery
----|_Illustrations by yoshitaka amano
----|_Story-boards
----|_Image boards
-Final fantasy X theme song
----|_Rikki - profile
----|_"suteki da ne" - rikki
De game wordt niet uitgemolken zoals bij tomb raider!!!!!!!!!!Op dinsdag 28 mei 2002 18:38 schreef sKiNbrEEze het volgende:
ze blijven deze game ook maar uitmelken zeg.. net als tomb raider en the sims..
maarja zolang het geld opbrengt zou ik dat als game-developer ook doen
Elke FF heeft een andere verhaal.
Elke FF heeft andere personages
Dus jij wil zeggen dat ze de hele RPG genre uitmelken??? Want elke RPG is eigenlijk hetzelfde. alleen andere verhaal en andere personages.
Verwijderd
nee dat zeg ik niet.. tomb raider heeft ook elke keer een nieuw verhaal.. en die kraakt ook bijna iedereen af dat het een uitgemolken game is, wel de zelfde personage dan maja.. het blijft uitmelken net als the sims.. maar blijkbaar wortie nog goed verkocht!Op dinsdag 28 mei 2002 18:46 schreef Yilkee het volgende:
[..]
De game wordt niet uitgemolken zoals bij tomb raider!!!!!!!!!!
Elke FF heeft een andere verhaal.
Elke FF heeft andere personages
Dus jij wil zeggen dat ze de hele RPG genre uitmelken??? Want elke RPG is eigenlijk hetzelfde. alleen andere verhaal en andere personages.
Deze game zal wel niet op de PC komen ofwel? Ik heb geloof ik FF 6 thuis liggen.
Maar is die gast daar op die doos een man of een vrouw?
Nou jullie zijn ook geen final fantasy kenners...je speelt altijd met een kerel(tje).Op dinsdag 28 mei 2002 18:47 schreef Juniorrules het volgende:
Dat is een vent...
Tenminste de main character dan.
En ik vind het japans/amerikaans hoesje echt VEEEL mooier.
Niet dat deze lelijk is ofzo.
Maarjah boeiend, die ligt toch op mijn hoge speaker dus zie 'm amper.
Verwijderd
Effe corrigerenOp dinsdag 28 mei 2002 18:51 schreef Gman het volgende:
[..]
Nou jullie zijn ook geen final fantasy kenners...je speelt altijd met een ietwat verwijfd uitziend kerel(tje).
Tenminste de main character dan.
En ik vind het japans/amerikaans hoesje echt VEEEL mooier.
Niet dat deze lelijk is ofzo.
Maarjah boeiend, die ligt toch op mijn hoge speaker dus zie 'm amper.
Hoewel Cloud er wel door kon .
Verwijderd
Nogmaals bedankt!! Dit spel ga ik zekers kopenOp dinsdag 28 mei 2002 18:44 schreef Yilkee het volgende:
op de extra disc staat het volgende:
-trailers
----|_Final fantasy history
----|_Final fantasy X trailer 1
----|_Final fantasy X trailer 2
----|_Final fantasy - the spirits within (original theatrical trailer)
-Previews
----|_Kindom hearts tokyo game show 2001 preview
----|_Kindom hearts E3 2002 preview
-Interviews
----|_The creators
----|_The voices
-Gallery
----|_Illustrations by yoshitaka amano
----|_Story-boards
----|_Image boards
-Final fantasy X theme song
----|_Rikki - profile
----|_"suteki da ne" - rikki
Verwijderd
moet je niet meer zeggen, als ze in de gaten krijgen dat je ervoor gaat om in de HK te komen kan je een HK ban krijgenOp dinsdag 28 mei 2002 17:37 schreef IndigoDelFuego het volgende:
BTW: mijn 132e post: op naar de 150 (oeps, dan hep ik nog geen HK toegang want ik heb ook nog wat gepost in SG en LB&wetenschap enz. maar afijn: nu weer ontopic!)
Maaja ^_^
Ik ga hem morgen ook halen als het ff kan
Waren de winkels 's avonds ook maar open dan kon ik het nu spelen
Oprotten met dat telebuggy project, ik wil FFX spelen
Die Xtra disc is ook wel wreed.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
En niet gaan zeuren dat een GF4 mooier is, als je goed wil vergelijken zet dan je GF4 even op 640x480
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Trailers:
• Final Fantasy history
• Final Fantasy X Trailer 1
• Final Fantasy X Trailer 2
• Final Fantasy - The Spirits Within (Original Theatrical Trailer)
Previews:
• Kindom Hearts Tokyo Game Show 2001 Preview
• Kindom Hearts E3 2002 Preview
Interviews:
• The Creators
• The Voices
Gallery:
• Illustrations by Yoshitaka Amano
• Story Boards
• Image Boards
Final Fantasy X Theme Song:
• Rikki - Profile
• "suteki da ne" - rikki
Ik had niks te doen
The devil is in the details.
Ja dat stond hierboven ook net alOp dinsdag 28 mei 2002 20:17 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[i]Extra disc bevat:[/i]
bla bla bla...
Ik had niks te doen
Maar ik ga het binnenkort denk ik ook halen, vooral nu met die extra bonus DVD enz.
Ja weet ik! Ik had gequote en verbeterdOp dinsdag 28 mei 2002 20:23 schreef ^MRT het volgende:
[..]
Ja dat stond hierboven ook net al
The devil is in the details.
Ah op die manierOp dinsdag 28 mei 2002 20:35 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ja weet ik! Ik had gequote en verbeterd
Hoe duur is ie trouwens
ik heb er 72,50 voor betaald bij replay in den boschOp dinsdag 28 mei 2002 22:36 schreef ^MRT het volgende:
[..]
Ah op die manier
Hoe duur is ie trouwenszal wel tegen de 70 euro zijn ofniet
en dan kreeg ik nog 2,50 korting ook
ze belde me netjes toen ik boodschappen aan het doen was dat ie klaarlag voor me.
gelijk na de boodschappen ff opgehaald en er stond een gigantische wachtrij voor me neus. natuurlijk allemaal voor FFX.
Nou ja ik weer verder begin is goed sphere grid is ook leuk , keer wat anders. Aan het begin ff wennen en doorhebben maar in de tutorial die je automatisch krijgt word alles goed uitgelegd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
OKE dan; daar moet ik ff heen morgen uit schoolOp dinsdag 28 mei 2002 19:52 schreef FastBunny het volgende:
Is een super mooi spel. Heb hem net gehaald bij RePlay in Breda en ik ben verbaast van de grafische beelden. Damn ziet er echt waanzinnig mooi uit.
En niet gaan zeuren dat een GF4 mooier is, als je goed wil vergelijken zet dan je GF4 even op 640x480
wat kost ie daar?
Ik lees het wel.
ik snapte van die tutorial geen ene zakOp dinsdag 28 mei 2002 23:28 schreef Mystic_X het volgende:
Ik heb hem zelf ook gehaald vandaag bij discovery in Enschede, dankzij slome post kwam hij pas om 3.30 aan. Maar ja het spel tot zover is erg goed, tenmiste een beetje ingewikkelder dan de normale FF's (verhaal dan) ik hoop dat het steeds meer na Xenogears gaat leunen.
Nou ja ik weer verder begin is goed sphere grid is ook leuk , keer wat anders. Aan het begin ff wennen en doorhebben maar in de tutorial die je automatisch krijgt word alles goed uitgelegd
Verwijderd
Het is wel positief dat ze het verhaal ingewikkelder hebben gemaakt. In eerdere versies had je het 'plot' al vrij snel door, dat is nu - hoop ik - niet meer mogelijk. Het zou leuk zijn als het verhaal qua moeilijkheidsgraad bij Xenogears ligt, dat was toch wel vrij pittig om te volgen.
Maar 1 groot nadeel en dat is 10 minuten film, 5 minuten spelen, 10 minuten film, 5 minuten spelen en ga zo maar door.
Heb er pas 3 uur opzitten maar het begon me al vrij snel te irriteren eigenlijk. Het verhaal is nog wel redelijk interessant dat je het ook echt wil volgen dus je skipt niet snel een filmpje, maar toch.
Verandert dit nog na meer speeltijd anders heb ik er eigenlijk weinig zin in om mee verder te gaan.
dat idee had ik ook, je kunt zelf weinig anders doen dan filmpjes kijken, 3 meter lopen en monsters meppen.Op woensdag 29 mei 2002 00:55 schreef keldon het volgende:
Ik heb vorige week al tijdje zitten spelen en ik moet zeggen dat het er verbluffend mooi uit zag.
Maar 1 groot nadeel en dat is 10 minuten film, 5 minuten spelen, 10 minuten film, 5 minuten spelen en ga zo maar door.
Heb er pas 3 uur opzitten maar het begon me al vrij snel te irriteren eigenlijk. Het verhaal is nog wel redelijk interessant dat je het ook echt wil volgen dus je skipt niet snel een filmpje, maar toch.
Verandert dit nog na meer speeltijd anders heb ik er eigenlijk weinig zin in om mee verder te gaan.
beetje te lineair imho
Ik wou hem vandaag ook gaan halen, maar ik wacht eventjes wat iedereen er van vind, ik ben ook nieuw in het FF gebied, nog nooit eerder ook maar een FF game aangeraakt...Op woensdag 29 mei 2002 08:18 schreef Captain_Quigley het volgende:
Ik ga hem vandaag ook halen!
Verwijderd
Ik heb alleen FFVII gespeeld, en dat vind ik een van de beste games ooit! FFX schijnt nog beter te zijn, dus ik neem de gok wel om hem meteen te kopen.Op woensdag 29 mei 2002 09:13 schreef ^MRT het volgende:
Ik wou hem vandaag ook gaan halen, maar ik wacht eventjes wat iedereen er van vind, ik ben ook nieuw in het FF gebied, nog nooit eerder ook maar een FF game aangeraakt...
Ik weet niet hoeveel uur jullie er nu al op hebben maar als je snel bent dan wil ik 'm overnemen.
Dit spel heeft 50(!!) uur aan gameplay als je er in 1 x doorwandeld. Dus dat gaat nog wel ff duren!Op woensdag 29 mei 2002 09:25 schreef Gman het volgende:
In het begin moet je in het verhaal komen, tuurlijk krijg je dan veel filmpjes.
Ik weet niet hoeveel uur jullie er nu al op hebben maar als je snel bent dan wil ik 'm overnemen.
Verwijderd
Verwijderd
In het begin is het verhaal ietwat verwarrend, en veel filmpjes en cutscenses, maar dat hoort erbij natuurlijk om het ingewikkelde plot in te leiden
Ik zit nu op het schip richting...eh Luca geloof ik, ik kom net van Kilila af
Bamibal, zo ingewikkeld is het toch niet hoor, die sphere grid
Ik vind vooral de gevechten super, het gaat nu lekker vlot, zonder ATB maar gewoon turn based. Als je gewoon attack blijft kiezen dan gaan de gevechten lekker snel, alsof het realtime is
De balken zijn er wel, maar het valt allemaal reuze mee, het ziet er nog prima uit en is lekker speelbaar. Alleen de lipsync klopt duidelijk niet, maar dat maakt niet zoveel uit.
De gesproken tekst is even wennen (aangezien je bij voorgaande FF de stemmen er zelf bij kon 'verzinnen'
Al met al een supergame, vanavond lekker weer spelen
Iedereen weet intussen dat het gelikt uitziet enzo...maar behalve dat heb ik weinig gehoord op een paar mensen na.
En ook de prijs drvan zal ook handig zijn.
Ik twijfel nog sterk of ik dit vandaag gaat kopen...heb wel geld op zak voor na het werk.
Alvast bedankt
74,95€Op dinsdag 28 mei 2002 23:46 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
OKE dan; daar moet ik ff heen morgen uit school
wat kost ie daar?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Voor 69,95 bij de FRS
Kben zo blij
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
De 60hz optie is er volgens mij niet.. en dat is heel kut want het loopt inderdaad precies niet lipsync, netzoals bij MGS2
Prijs (incl. coca-cola card) € 62,99
Wel te doen dus.
Het spel roelt, maar is wel pittig.