De grote GTA3 troubleshooting topic [Deel 2]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal dan net die faq zijn die ik niet kna vinden kan er maar 4 vinden namelijk en daar staat niks is over foute savegames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
Fouten bij laden van opgeslagen spellen:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.
}:O

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moo sorry die faq had ik nog niet gezien... |:(
nu nog ff die cue file zoeken die staat toch op cd2 right?
dus een image maken van cd2 en dan de cue file pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tijdens het installeren van GTA3 komt er een foutmelding, dat het bestand 'gta3.img' niet overeenkomt met het bestand in de '.cab' Alleen door op ignore te klikken kan ik verder installeren. Alles gaat dan verder goed totdat ik een nieuw spel begin, dan loopt ie vast als hij aan het eind is van het converten van de textures. Mijn systeem:

AMD Athlon XP 1700+
MSI K7T266 Pro2-RU
256MB DDR PC2100
Leadtek GF4 Ti4200 (64MB) (det 28.32)
WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:10 schreef EE-tweaker het volgende:
Tijdens het installeren van GTA3 komt er een foutmelding, dat het bestand 'gta3.img' niet overeenkomt met het bestand in de '.cab' Alleen door op ignore te klikken kan ik verder installeren. Alles gaat dan verder goed totdat ik een nieuw spel begin, dan loopt ie vast als hij aan het eind is van het converten van de textures. Mijn systeem:

AMD Athlon XP 1700+
MSI K7T266 Pro2-RU
256MB DDR PC2100
Leadtek GF4 Ti4200 (64MB) (det 28.32)
WinXP Pro
Heeft niks te maken met je systeem denk ik..volgens mij is je GTA-3 cd of installer kaduuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:00 schreef joshuasioso het volgende:

[..]

}:O
moet dit nou perse een cue zijn of kan dit ook met de iso van cd2? zoniet waar moet ik die cue dan vbandaan halen? moet ik die maken van cd2 of?? ps. lolz @ foute quote zie 3 berichten naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem???
Ik heb een probleem met het spel GTA3. Dat spel wil bij mij niet opstarten. Mijn computer draait op win2000 en als ik het spel installeer en het wil opstarten dan zie ik het beeldscherm een keer flikkeren maar daarna gebeurd er niks. Als ik het via taakbeheer bekijk zie ik dat het spel sysfader activeert en daarna en ook gelijk weer deactiveerd. Wie heeft hetzelfde probleem gehad als ik en hoe heb jij dat opgelost.
Wi wil en kan mij helpen, want ik wil namelijk graag het spel spellen !!!! :)
Ben ik dan de enige die onder het OS win2000 pro het spel niet opgestart krijg? Ik kan het haast niet geloven!!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

-----------------------------------------------------------
Welk OS heb je? Windows 2000 Engels
Hoeveel geheugen? 256MB PC133
Swapfile? 256MB
Welke Videokaart? Geforce 4 MX440 64MB DDR
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver Det 28.32
Welke proc en hoe snel? P3 450 op 504MHz met 122MHz fsbus
Wanneer voor het laast gedefragt? 3 dagen terug speciaal voor GTA3
Welk mobo? AOpen AX6B origineel voor P2, met laaste bios
Welke Geluidskaart? SoundBlaster AWE 64 ISA
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? alles max op 1024x768x32
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) standaard die bij CD zat
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? nee
------------------------------------------------------------
spel speelt geweldig en soepel, (komt vast door die GF4)
eerst had ik een TNT2Pro erin zitten en dan liep ie na 1 minuut vast :( dus heb ik een GF4 gekocht :P wel weer een flink gat op mijn bankrekening gecreeerd :( maar ik kan nu wel super GTA3 spelen 8-)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb de Nederlandse versie ik heb als videokaart nvida
tnt2 model 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

Op zondag 09 juni 2002 17:25 schreef jackie1432 het volgende:
Nee ik heb de Nederlandse versie ik heb als videokaart nvida
tnt2 model 64
taal dondert niet maar aan het begin staat dat als je een probleem hebt dat je dan ff een lijstje in moet vullen, als je spel het wel of niet doet, dan kan iedereen zien op wat voor systemen het draait en niet.

maar probeer een andere videokaart want die TNT2 M64 is wel zo'n beetje de langzaamste 3D kaart op de planeet, behalve 2 jaar terug op een P2 350 :P

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Ik heb GTA3 en zit nu in de tweede stad. Daar is echter het probleem dat GTA3 soms vastloopt. En dan moet ik de compu opnieuw starten via de resetknop. Het scherm en het geluid freesed dan. Ik draai XP pro. Maar ik denk dat het aan mijn audio ligt. Ik heb een SoundBlaster Live Value want als ik het audio menu kies bij opties loopt ie gegarandeerd vast.
Ik heb gezocht naar patches maar deze zijn niet te vinden.
Soms duurt het een uur, soms 2 minuten voor dat de boel vastloopt maar tijdens een omvangrijke missie is dat heeeel irritant
Ik heb GTA3 al een keer opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs. De XP patch is ook al geinstaleerd. En ik heb een GF3 kaart dus dat is het ook nie. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand de oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:32 schreef Lifshitz het volgende:
juustem:

had dat probleem ook met mijn ati radeon 8500, met originele drivers nadat ik format c gedaan had!

je moet je drivers aanpassen
en kijken bij dxdiag dat je 64mb tevoorschijn komt...
zolang ze daar niet komt, kan je niet spelen

bij mij was het opgelost met installatie van nieuwe drivers!
Ik heb eerst de originele gecertficeerde microsoft drivers
geprobeerd, maar alsnog die aproxx.total memory: n/a
Daarna de nieuwste detonator drivers geprobeerd.. alsnog die aproxx.total memory: n/a :( :( :(

Heeft iemand nog enig idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bij mij draait het ook niet lekker.

Zie specs met OS=Win2K.

Ik draai altijd alles is hoge reso`s en soepel. Maar GTA3 echt niet, balen.

Vind het spel trouwens ook niet eens zo vet. Komt denk doordat ik al zo ontzetten veel gta1 en 2 heb gespeeld en de "feel"van 3 is gewoon hetzelfde vind ik.

Tja, 3d.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:32 schreef Lifshitz het volgende:
juustem:

had dat probleem ook met mijn ati radeon 8500, met originele drivers nadat ik format c gedaan had!

je moet je drivers aanpassen
en kijken bij dxdiag dat je 64mb tevoorschijn komt...
zolang ze daar niet komt, kan je niet spelen

bij mij was het opgelost met installatie van nieuwe drivers!
Sorry m8, dat was DJ_NRG83 die het probleem had, ik quote alleen zijn stukje... :) . Mijn Radeon laat netjes 64mb RAM zien in dxdiag :)
Ik heb eerst de originele gecertficeerde microsoft drivers
geprobeerd, maar alsnog die aproxx.total memory: n/a
Daarna de nieuwste detonator drivers geprobeerd.. alsnog die aproxx.total memory: n/a
Heeft iemand nog enig idee?
Voor de GF2 zijn de 23.11 drivers het beste! De nieuwere drivers ondersteunen allemaal zaken die niet ondersteind worden door de GF2 (oftewel GF3 en 4 features). Anders een keer een clean install proberen! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Op zondag 09 juni 2002 10:52 schreef Lifshitz het volgende:
tja... ik heb geen oplossing
het spel loopt hier ook brak op m'n
athlon xp2000@1750mhz 512mb en ati R8500.

juist geformateerd etc en laatste nieuwe drivers.
dus daaraan ligt het niet.

en niemand weet voor mij 'n oplossing
Grrrr, nogmaals, ik heb de oplossing voor mijn pc... Onderaan blz. 21!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 11:32 schreef bvwillig het volgende:

[..]

Grrrr, nogmaals, ik heb de oplossing voor mijn pc... Onderaan blz. 21!
Wat is het nadeel van het uitschakelen van hardware acceleration op de sound???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nogal een probleempje:

Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/eric/GTAVAAG.jpg

Welk OS heb je?:
windows xp

Hoeveel geheugen?:
512 ddr

Swapfile?
768mb

Welke Videokaart?
geforce 2 gts (asus v7700 deluxe)

Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver
23.11

Welke proc en hoe snel?
athlon xp 1700+ @ 1531
Wanneer voor het laast gedefragt?
vorigeweek

Welk mobo?
asus a7v266

Welke Geluidskaart?
sb live 1024

Welke instellingen in GTA3 zelf heb je?
de geadviseerde instellingen

Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
jep, maar dit probleem komt ook voor bij THPS 3

Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
nop.

Het gaat er dus na een poosje spelen (ongeveer 5 minuten) brak uitzien, overal beginnen dingen uit te steken enzo, het is niet altijd even erg...

ik heb zo'n vermoeden dat het aan mijn videokaart ligt, want bij THPS 3 had ik dit probleem ook, maar dan iets minder erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 12:12 schreef gnireot het volgende:
Heb nogal een probleempje:

[afbeelding]

Welk OS heb je?:
windows xp

Hoeveel geheugen?:
512 ddr

Swapfile?
768mb

Welke Videokaart?
geforce 2 gts (asus v7700 deluxe)

23.11

Welke proc en hoe snel?
athlon xp 1700+ @ 1531
vorigeweek

Welk mobo?
asus a7v266

Welke Geluidskaart?
sb live 1024

de geadviseerde instellingen

jep, maar dit probleem komt ook voor bij THPS 3

nop.

Het gaat er dus na een poosje spelen (ongeveer 5 minuten) brak uitzien, overal beginnen dingen uit te steken enzo, het is niet altijd even erg...

ik heb zo'n vermoeden dat het aan mijn videokaart ligt, want bij THPS 3 had ik dit probleem ook, maar dan iets minder erg...
Dit is denk een hitteprobleem, zeker als het pas na enige tijd komt. Als je kaart oc-ed is terugklokken en anders de kast beter koelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
(ik weet niet of het allangs gekomen is maar ik post het maar omdat 16 pagina's doorlezen een beetje teveel van het goede is ;))

Replay Function Causing Bad Performance?
Celestin sent me an interesting idea about why GTA3 PC doesn't seem to play at recommended requirements, and just about not at all at minimum requirements stated by Rockstar. Apparently he tried the game on a lower-spec machine on which GTA3 PC replays were inactive, and the game was running perfectly. However on a high-spec machine with the replay function on, the game was dodgy.

So is it possible that problems arise when GTA3 PC tries to memorise the last 30 seconds of play, for you to be able to replay at any given time? Well that might be possible, and Celestin sent off an email to Take2. Let's hope he gets a reply.
bron: www.gta3.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 12:30 schreef Juustem het volgende:

[..]

Dit is denk een hitteprobleem, zeker als het pas na enige tijd komt. Als je kaart oc-ed is terugklokken en anders de kast beter koelen!
volgens mij heb ik em niet meer oc'ed, en hij word 50 graden stressed ongeveer, dit moet toch kunnen voor een gf2 gts???

Ik denk zelf eerder aan een brakke geheugen module, maar ik weet niet of hier mensen zijn met ervaring hiermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:14 schreef wheeler het volgende:
(ik weet niet of het allangs gekomen is maar ik post het maar omdat 16 pagina's doorlezen een beetje teveel van het goede is ;))

Replay Function Causing Bad Performance?
[..]

bron: www.gta3.com
idd hoe zet je die af??? kan nog niet he.

Oh er is nog een patch en die helpt heel veel:
http://catcha.freewebsitehosting.com/timecyc.zip

Het helpt. Je moet die dat file naar data kopieren. natuurlijk effe ouwe saven. Maar ik wacht nog steeds op de officiele patch ofzo. want het blijft nog :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
nee, klopt. je kan nog niet de replayfunctie uitzetten (vraag me niet hoe ze dit getest hebben) maar laten we hopen dat dit door Rock* uitgezocht wordt.

FLiP.m0: Wat doet deze patch precies? is er ook een homepage van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:58 schreef wheeler het volgende:
nee, klopt. je kan nog niet de replayfunctie uitzetten (vraag me niet hoe ze dit getest hebben) maar laten we hopen dat dit door Rock* uitgezocht wordt.

FLiP.m0: Wat doet deze patch precies? is er ook een homepage van?
Het heeft met de view distance te maken. tja moeilijk uit te leggen zo. Je krijgt een soort fog zoals in THPS3 alleen wat beter uitgewerkt en niet echt eem fog/mist. Je moet welf maar effe kijken. Ik kan je wel garanderen dat het wel helpt met meer frames te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 17:23 schreef ZyberTEQ het volgende:
Welk OS heb je? Windows 2000 Engels
Hoeveel geheugen? 256MB PC133
Swapfile? 256MB
Welke Videokaart? Geforce 4 MX440 64MB DDR
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver Det 28.32
Welke proc en hoe snel? P3 450 op 504MHz met 122MHz fsbus
Wanneer voor het laast gedefragt? 3 dagen terug speciaal voor GTA3
Welk mobo? AOpen AX6B origineel voor P2, met laaste bios
Welke Geluidskaart? SoundBlaster AWE 64 ISA
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? alles max op 1024x768x32
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) standaard die bij CD zat
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? nee
------------------------------------------------------------
spel speelt geweldig en soepel, (komt vast door die GF4)
eerst had ik een TNT2Pro erin zitten en dan liep ie na 1 minuut vast :( dus heb ik een GF4 gekocht :P wel weer een flink gat op mijn bankrekening gecreeerd :( maar ik kan nu wel super GTA3 spelen 8-)
uuh ja ok en nu het probleem? }:O
ga maar ergens anders opscheppen over je pc

en die gf4 zuigt nog es ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk OS heb je? Windows 2000 Nederlands
Hoeveel geheugen? 198MB PC133
Swapfile? standaard
Welke Videokaart? Asus V7100 32MB Geforche2
Driver videokaart? nieuwste
Welke proc en hoe snel? Duron 600
Wanneer voor het laast gedefragt? nog niet doe ik straks
Welk mobo? Abit KT7
Welke Geluidskaart?Ensoniq pci drivers van de SB126 pci
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? 1024x768x16 trails uit.
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) Wel een crack ik weet niet welke staat op de cd.
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Windows 2000 update uitgevoerd.

Mijn probleem is bekend bij sommige. Wanneer ik speel eerste missie, rij je van de brig af, daar begint hij te stotteren beeld en geluid. Nog precieser wanneer de politie op de brug komt. Hij hangt wanneer ik Missy moet ophalen. Dan hoor ik pang(wanneer je ergens verkeerd op de muis klikt). Dan doe ik alt tab, hij zegt dan "unhandeld exception zo iets" Als je dan op details klikt, is net iets met de regestry of het geheugen. Dan sluit hij het spel af.

Vreemde is dat ik eerst dat probleem niet had, ik kon gewoon lekker spelen, maar nu krijg ik dat irritante foutmelding.

Tweede probleem ik kan geen savegame openen, hij loopt dan vast.

Nou ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 21:57
Op zondag 09 juni 2002 16:42 schreef Just4Fun het volgende:

[..]

moet dit nou perse een cue zijn of kan dit ook met de iso van cd2? zoniet waar moet ik die cue dan vbandaan halen? moet ik die maken van cd2 of?? ps. lolz @ foute quote zie 3 berichten naar boven
Andere crack zoeken, die van Deviance.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:17 schreef gnireot het volgende:

[..]

volgens mij heb ik em niet meer oc'ed, en hij word 50 graden stressed ongeveer, dit moet toch kunnen voor een gf2 gts???

Ik denk zelf eerder aan een brakke geheugen module, maar ik weet niet of hier mensen zijn met ervaring hiermee...
Zou moeten kunnen, wel een beetje warm volgens mij. Geheugen kun je testen, ff searchen op geheugen dan staan de links er wel, d8 dat het programma memtest86 heette oid. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een voodoo2 12 mb en nu weet ik dat de systeem eisen 16 mb zijn maar als je gta3 start zegt ie dat ie geen 12 mb vrij video mem heeft terwijl die voodoo 2 dat wel heeft! Is het gewoon onmogelijk om gta 3 met de voodoo2 te laten draaien en zal ik dus aan mijn lang uitgestelde upgrade moeten? Op mijn laptop met s3 twister loopt gta3 op 640x480 wel redelijk ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 16:12 schreef sailormanfj het volgende:
Ik heb een voodoo2 12 mb en nu weet ik dat de systeem eisen 16 mb zijn maar als je gta3 start zegt ie dat ie geen 12 mb vrij video mem heeft terwijl die voodoo 2 dat wel heeft! Is het gewoon onmogelijk om gta 3 met de voodoo2 te laten draaien en zal ik dus aan mijn lang uitgestelde upgrade moeten? Op mijn laptop met s3 twister loopt gta3 op 640x480 wel redelijk ok!
Ik denk dat je wel aan die upgrade toe bent, ookal zou ie t doen, denk ik niet dat je een framerate haalt die t spel mogenlijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvwillig

oke zal eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:12 schreef sailormanfj het volgende:
voodoo2 is nog van voor de middeleeuwen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 17:05 schreef Woep het volgende:

[..]

voodoo2 is nog van voor de middeleeuwen |:(
HE! ik heb een voodoo 1 in m'n server ja :D das prehistorisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja lichte verbetering merkbaar
als je die audio acceleratie afzet!

maar nog niet super hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Op maandag 10 juni 2002 14:17 schreef gnireot het volgende:

[..]

Nou, bij mij ziet het er anders precies zo uit na een tijdje als ik me GTSje wat te ver oc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van de tech support GTA3:
Hi,

We're starting to look in that direction ourselves. It MAY be the issue, but as far as a fix from here, there's nothing WE (meaning Tech Support) can do to get it disabled, already checked for any files we could edit to turn it off, but we're looking into it to maybe find an alternate solution.
Thanks,
Greg Peeler
Lead Quality Assurance Analyst
Take2Interactive-Baltimore
9900 Franklin Square Drive, Suite A
Baltimore, MD 21236
(410)933-9191
WWW.TALONSOFT.COM
This transmittal and / or attachment (s) may be privileged or confidential. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this transmittal in error; any review, dissemination, distribution or copying of this transmittal is strictly prohibited. If you have received this transmittal and / or attachment (s) in error, please notify us immediately by reply or by telephone (call us collect at (410)933-9191) and immediately delete this message and all of its attachments. Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:55
Oke sorry, het zal vast al aan bod geweest zijn, maar ik zie het niet sow snel in 50 pagina's ;(

Is er een mogelijkheid om je stuur (saitek R220) te gebruiken in GTA3?
want gas en rem werkt bij lopen wel maar niet in me kar ;(

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel loopt niet soepel op 640xnogwat :P bij mij.

Ik heb een:
PIII 500mhz, 384mb en een voodoo4 32mb en ik heb de laatste drivers (3DFX Underground). Ik kan toch aannemen dat ie tenminste op dit systeem lekker op 640xnogwat draait?

Ik heb XP met de XP patch.

/edit
BTW, ff dit lijstje invullen. :)

Welk OS heb je? XP
Hoeveel geheugen? 384mb
Swapfile? windows doet dat
Welke Videokaart? Voodoo 4 32mb 166mhz@186
Welke proc en hoe snel? PIII500mhz
Wanneer voor het laast gedefragt? Nog nooit, 60gb is te veel vind ik.
Welk mobo? Compaq geval
Welke Geluidskaart? 5.1 trust setje
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? Die op de eerste post staat plus ook nog de 3D sound geval.

Zo'n imageprogramma.

Ja die XP patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat het al vaak ter sprake is gekomen, maar waar haal je die patch op van deviance? of mogen jullie de link hier niet neerzetten?

want het schiet ook niet op als je steeds bij het begin moet beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip, gebruik de GTA3 trainer niet, hierdoor kan het zijn dat je het spel vastloopt, dat was bijmij het geval :)

Alleen ik kan mijn savegames niet gebruiken, het spel loopt tijdens het laden vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het niet eens tijd voor deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Agjah,....

Maar uh,...
Is die driver voor voodoo 3 er al voor XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Op maandag 10 juni 2002 11:58 schreef Juustem het volgende:

[..]

Wat is het nadeel van het uitschakelen van hardware acceleration op de sound???
Nou, als je geen soundkaart geen hardware acceleration ondersteund niks dus. Bij mij hielp het om het uit te zetten (onderaan blz. 21 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Op maandag 10 juni 2002 16:43 schreef Lifshitz het volgende:
bvwillig

oke zal eens testen
Ok succes, laat me het ff weten... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:09
Op maandag 10 juni 2002 22:01 schreef mark4sen87 het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor deel 3?
Nee, bij ongeveer 1000 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
  • Laatst online: 19-06 21:36
Weet iemand hoe ik voorbij die missie kom dat ik met een flamethrower 25 triads moet mollen. Telkens is de tijd al voorbij en ik moet er nog 8 en hoe weet ik wat triads zijn?

Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triads zijn die blauwe idioten die met knuppel of gun rondlopen...burn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

McLambo

MTB Junky

Pestpokke!!

heb ik nu eindelijk een gf4 ti4600. Ik dacht ff clean install.
ikke savegames van gta3 beware, alles opniew geinstalleerd.

ik savegames terugzetten.
laden, nee hoor, een of andere vage foutmelding blijft het spel hangen. BOOEOHOEOEOE :'( en ik was al zo ver.

nieuwe game starten gaat perfect trouwens 1280x1024x32bitsxMAXXx2Xfsaa :)

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

HELP! Word hier helemaal :r :r :( |:( :? ;( van.

heb nu drie dagen achtereen fanatiek GTA3 gespeelt, met een crack van wie weet ik niet, stond gewoon op cd ;)

Draaide perfect op 800x600 32bit, alles ON, behalve wide.
Muziek, gewoon op hw-settings. Kon mijn mp3's ook horen. Was al aardig op weg in deel-1 en NU DOET IE HET niet meer.

Vastloper na vastloper. Word er mesjogge van. Oke, dacht ik. Misschien is die MOD wel lek (ff met z'on monster-truck gestoeid). Of is die handling file brak. Dus, backups van die files teruggezet. Starten, spelen voor 10 tot 60 sec en tjakka :( weer vast.

Groffe maatregel ! Schoon het spel derop, hij deed het tenslotte goed toch? Yep, deed! :( Hij DOET niks meer, alleen maar hangen :r :( :r

Snap er geen hout van. Hardware is niks mee gedaan, drivers ook niet. Alleen GTA3 doet klote. GGGrrrr...

IK WIL RIJEN !!!!!

Help!

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
DIT SPEL IS FRUSTREREND!!!!
Nu ben ik eindelijk voorbij die missie met het afmaken van 25 triades, kom ik nu weer niet voorbij het oppikken van die pakketten met p*rnobladen met zo'n zwabberend rood busje :( :( :(

Iemand een tip over hoe ik deze klus kan klaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 11 juni 2002 09:57 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Nu ben ik eindelijk voorbij die missie met het afmaken van 25 triades, kom ik nu weer niet voorbij het oppikken van die pakketten met p*rnobladen met zo'n zwabberend rood busje :( :( :(

Failed? Load savegame.
Failed? Load savegame.
Failed? Load savegame.
Net zo lang totdattie lukt. Op een gegeven moment heb je de smaak te pakken en is het easy. Onthoud de route gewoon goed en je rijd 'm zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Op dinsdag 11 juni 2002 09:57 schreef ~X-Treme~ het volgende:

Haha, lol
Dat is idd een moeilijke opdracht; mij lukte het ook pas na een aantal keren proberen... Je moet gewoon goed leren hoe je met het busje moet rijden...
Is juist leuk, leer je een beetje rijden met een log busje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
Op dinsdag 11 juni 2002 09:59 schreef Murphy het volgende:

[..]

Failed? Load savegame.
Failed? Load savegame.
Failed? Load savegame.
Net zo lang totdattie lukt. Op een gegeven moment heb je de smaak te pakken en is het easy. Onthoud de route gewoon goed en je rijd 'm zo uit.
Het probleem is alleen die stilstaande auto's die mij klemzetten en dat busje zwabberd zo ontzettend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Ik snap er niets van, het spel crasht bij mij na ongeveer 1 minuut ik heb windows xp en heb de xp-patch geinstalleerd, ook heb ik andere nvidia drivers geistalleerd dat hielp ook helemaal niets, weet iemand de oplossing??

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:44 schreef FLiP.m0 het volgende:

Oh er is nog een patch en die helpt heel veel:
http://catcha.freewebsitehosting.com/timecyc.zip

Het helpt. Je moet die dat file naar data kopieren. natuurlijk effe ouwe saven. Maar ik wacht nog steeds op de officiele patch ofzo. want het blijft nog :r .
Effe goed lezen mensen. dit helpt. Kunnen ze dit niet in de sticky zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Op dinsdag 11 juni 2002 11:47 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Effe goed lezen mensen. dit helpt. Kunnen ze dit niet in de sticky zetten.
Dit helpt bij mij ook niet, hij gaat gewoon terug naar windows na een minuutje spelen ofzo

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 11:52 schreef Sangurash2 het volgende:

[..]

Dit helpt bij mij ook niet, hij gaat gewoon terug naar windows na een minuutje spelen ofzo
Ik had het over slechte frame rates......soz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
heb net een nieuwe geluidskaart (terratec sixpack 5.1+) en sinds ie erin zit gaat gta3 na het eerste filmpje direct trug naar windows....heel vaag, eerst deed ie t wel, komt dit probleem iemand bekend voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ben net van 98 naar xp overgegaan, maar gta3 start niet eens meer op :? klik klik -> kraak kraak (van hdisk) en dan niets

patch van winxp die ook in readme staat helpt niet
verder heb ik nog wat nvidia tools geinstalleerd die zouden moeten helpen, maar niets hielp

nog iemand met dit probleem? of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Iemand al een idee hoe dit komt:?
Door McLambo - dinsdag 11 juni 2002 00:10

He, wat vervelend :)
heb ik nu eindelijk een gf4 ti4600. Ik dacht ff clean install.
ikke savegames van gta3 beware, alles opniew geinstalleerd.

ik savegames terugzetten.
laden, nee hoor, een of andere vage foutmelding blijft het spel hangen. BOOEOHOEOEOE en ik was al zo ver.

nieuwe game starten gaat perfect trouwens 1280x1024x32bitsxMAXXx2Xfsaa

iemand een idee?
Ik zal ff wat meer info geven.
De game heeft dus 3 weken perfect gedraaid op m'n gf2TI

Welk OS heb je? Windows XP Corporate build 2600
Hoeveel geheugen? 512 MB PC150
Swapfile? andere disk; 1024MB vast
Welke Videokaart? TI4600 128MB
Welke proc en hoe snel?Athlon XP 1522Mhz
Wanneer voor het laast gedefragt? Clean Image
Welk mobo? MSI KT7 Turbo2
Welke Geluidskaart? Audigy Player
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? hmmm, maakt in dit geval niet echt uit denk ik.

ja, maar welke :? stond op cd
Via 4.38. Detonator 28.32(van Leadtek) Refreshratefix, tweak-xp 1.33 Winxp Direct3d fix

Als ik een niewe game start geen probleem, maar ik ga niet 3 weken overnieuw zitten ploeteren elke avond. Ik had ook al 66 pakketjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Had precies hetzelfde probleem. en de sound op software-mode zetten helpt ook niet (in dx-diag). Sterker nog, MOHAA werkt dan niet en GTA3 ook niet (blijven hangen nog voor je in menus komt).

De map schoonmaken in mijn docs helpt wel. Ben uit frustatie maar weer opnieuw begonnen. Verander nu niks meer, en duim dat ik het einde haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit spel slecht wat performance betreft. Het is verre van stabiel en loopt slecht op hardware waar ik in UT 100fps kan krijgen...

Ik vind het spel leuk bedacht en de missies zijn goed maar konden ze nou geen betere engine bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Welk OS heb je?
98SE
Hoeveel geheugen?
128mb
Swapfile?
350mb andere hd
Welke Videokaart?
Voodoo 3 2000
die van de site in de FAQ
Welke proc en hoe snel?
Amd athlon 600@705
tijdje geleden
Welk mobo?
Asus K7M
Welke Geluidskaart?
SB Live 5.1
640x480 alles low of uit
kwee nie, (2,8 mb)
nee

De game freest als ik in die auto stap na een aantal seconden terwijl het geluid gewoon doorgaat! :(

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Op dinsdag 11 juni 2002 11:54 schreef EmilneM het volgende:
heb net een nieuwe geluidskaart (terratec sixpack 5.1+) en sinds ie erin zit gaat gta3 na het eerste filmpje direct trug naar windows....heel vaag, eerst deed ie t wel, komt dit probleem iemand bekend voor??
opgelost! logo.bmp verwijderd en nu loopt ie door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar ik kan het niet vinden... Bij mij stopt het spel na een tijdje, hooguit een halve minuut. Heb logo.mpg verwijderd en die patch van XP geinstalled. Iemand een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 12:30 schreef McLambo wat gelul
Haal gvd eerst die limiet van die swapfile af, wordt zo moe van mensen die dat hebben. Veroorzaakt alleen maar probs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Kan zijn dat ik er overheen kijk oid marreh ....waar staan de savegames van GTA3???? :? :?

Want ik moet m'n HD formateren :(

Lama heb al gevonden |:( in mijn docs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:05

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Klote..., na format C: (:P) En na installeren van GTA3 loopt ie weer vast als ik nog niet eens 1 seconde rij.... :(
Specs onderaan....

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

ik heb het ook al gevonde, verkeerde patch

het was ook zo lang geleden dat ik hem gespeeld heb.

1.5 week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Kan de conclusie zijn dat GTA3 gewoon slecht gemaakt is?
Iedereen heeft gewoon veel problemen. Zelfs met de meest snelle systemen kan het spel nog brak draaien.

Vaag man.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil gta3 opstarten en krijg dan heel mooi de error GTA3 requiers at least 12 mb of display memmory

Specs:

duron 800
GF2 TI 64 mb !!! <---- 64 dus 5x zo veel !!
256 intern
Win2k
via onboard sound (msi kt7 turbo 2)
detonator: 21.88 heb alles van 21.83 tot 29,xx al gehad niks helpt

plz help me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander probleem, maar dankzij het sluiten van mijn topic binnen ongeveer 5 seconden na mijn post, nogmaals:

[GTA3] en [borland] Debugger found! error

Ik heb vandaag GTA3 gekocht, maar dat stomme ding wil niet opstarten.
Ik had al eerder de illegale versie, die het prima deed, maar ik vond het spel zo leuk dat ik hem heb gekocht.
Nu ik alles opnieuw heb geinstalleerd krijg ik ineens de foutmelding:
code:
1
2
(A debugger has been detected)
Unload the debugger and try again.

Na wat rondsnuffelen ben ik er achter gekomen dat de kopieerbeveiliging deze error veroorzaakt. Maar nergens hoe je dit moet oplossen.
Ik denk dat een installatie van Borland C++ Builder 5 de oorzaak is, maar ik kan nergens die debugger vinden, laat staan uitzetten.
Weet iemand waar ik dit kan uitzetten of omzeilen?

BTW: een Crack is geen optie, ik heb niet voor niets dit spel gekocht!

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Op dinsdag 11 juni 2002 22:13 schreef Jorrit het volgende:
Ander probleem, maar dankzij het sluiten van mijn topic binnen ongeveer 5 seconden na mijn post, nogmaals:

Ik had al eerder de illegale versie, die het prima deed, maar ik vond het spel zo leuk dat ik hem heb gekocht.
code:
1
2

Na wat rondsnuffelen ben ik er achter gekomen dat de kopieerbeveiliging deze error veroorzaakt. Maar nergens hoe je dit moet oplossen.
Ik denk dat een installatie van Borland C++ Builder 5 de oorzaak is, maar ik kan nergens die debugger vinden, laat staan uitzetten.

Zoekresultaten GOOGLE:
- Exatheon discovered that when he terminated a Windows utility called Bomb Shelter, the message was no longer displayed and he could finally play
- XP Safedisk Patch: http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=35831
- XP: Application Verifier (AppVerifier) is included in Windows XP to promote stability and reliability. Many gaming and software companies use SafeDisk to prevent users from getting around copyright violations by preventing the program from running with a debugger attached. This means that if you are testing one of these programs, you may not be able to test it using AppVerifier.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de update, maar die werkte niet! :(

Volgens mij zit het toch ergens in die etterige Borland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Op dinsdag 11 juni 2002 22:13 schreef Jorrit het volgende:

code:
1
2

Hé, dat heb ik met Red Alert 2 :( :? :? vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft te maken met de safedisc beveiliging. Zal zeker ook wel op red alert zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 20:12 schreef rAvers het volgende:
Hmm, ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar ik kan het niet vinden... Bij mij stopt het spel na een tijdje, hooguit een halve minuut. Heb logo.mpg verwijderd en die patch van XP geinstalled. Iemand een oplossing voor me?
Iemand die hier een oplosssing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legale versie kopen is ook geen optie (zie mijn bericht)

Lamaar.... het is laat en ik baal dat ik als brave burger spelende blijkbaar niet word beloond.

Ik heb trouwens borland gede-installeerd (ja, ik kon het echt niet meer hebben) maar dat was ook de oplossing niet!
ik word een beetje $#%&%^!@#$%^! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 21:26 schreef Dinictus het volgende:
Kan de conclusie zijn dat GTA3 gewoon slecht gemaakt is?
Iedereen heeft gewoon veel problemen. Zelfs met de meest snelle systemen kan het spel nog brak draaien.

Vaag man.
Spel is inderdaad een beetje aan de buggy kant , maar met die problemen van het framerate lag en dat soort dingen heb ik gelukkig niet alles draait perfect hier op high en hoogste reso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-09 20:49
bah, dat spel loopt actually langzamer na defragmentatie
da's balen zeg
en dat tweede eiland is helemaal lijden geblazen voor mijn arme geforce2
ik had dat ding gekocht om nieuwe spellen mee te spelen, en dan komt er eens iets leuks uit gaat ie een beetje lopen schokken enzo
bah Nvidia, dat valt me dan weer vies tegen
die voodoo2 trok het een stuk langer, of dit spel is gewoon kut geprogrammeerd
SOF2 loopt wel soepel bijvoorbeeld
nou zit ik een beetje op 800*600 te spelen met GTA3 :r

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan weer savegame openen. Ik heb een andere crack geprobeerd en nu kan ik weer save game openen >:)

Het beeld is nog wel schokkend, maar gelukkig heb ik geen last van vastlopers meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
GRRRRRRRRRRRR :(
Dat level met het oppikken van die pornoblaadjes is echt onmogelijk! Telkens heb ik of tijd te kort of mijn kar vat vlam :( :( :(
TIPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op woensdag 12 juni 2002 00:14 schreef Jorrit het volgende:
Legale versie kopen is ook geen optie (zie mijn bericht)

Lamaar.... het is laat en ik baal dat ik als brave burger spelende blijkbaar niet word beloond.

Ik heb trouwens borland gede-installeerd (ja, ik kon het echt niet meer hebben) maar dat was ook de oplossing niet!
ik word een beetje $#%&%^!@#$%^! :(
Misschien domme vraag maar heb je GTA3 al uninstalled na Borland reinstalled te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zit met een probleem.
opeens is mijn gta3 aan ut flippen

Me poppetje loopt de heletijd langzaam naar achter
tevens als ik naar voren druk staat hij stil en beweegt hij niet meer. Als ik in een auto zit werkt het wel weer helemaal normaal..

zeer zeer irritant,

heeft iemand anders hier ook last van

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

Gta 3 werkt niet bij mij en geeft steeds als ik het wil opstarten dit aan: needs at least 12 mb video memory. Nou dat heb ik wel (zie hieronder) Maar ik kan hem dus niet spelen. Wat kan ik doen? Weet iemand zo het probleem?

Mijn systeem:
512mb ddr 333mhz geheugen
Winxp NL pro
1900 XP
Asus v8440 (g4 ti4400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Voor de mensen die zoveel problemen hebben met vlammenwerpers en busjes die pornoboekjes verliezen :P

http://guide.grandtheftauto3.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Op woensdag 12 juni 2002 15:11 schreef Freehumor het volgende:
Gta 3 werkt niet bij mij en geeft steeds als ik het wil opstarten dit aan: needs at least 12 mb video memory. Nou dat heb ik wel (zie hieronder) Maar ik kan hem dus niet spelen. Wat kan ik doen? Weet iemand zo het probleem?

Mijn systeem:
512mb ddr 333mhz geheugen
Winxp NL pro
1900 XP
Asus v8440 (g4 ti4400)
Ohja heb de DXDIAG methode gedaan en de resolutie op 640 gezet maar niks hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
Op woensdag 12 juni 2002 15:59 schreef Freehumor het volgende:

[..]

Heb je die XP patch al geprobeerd?
Kijk ook eens of er nieuwe detonators voor je kaartje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook in het radeon topic gezet maar ik denkdat ik hier meer kans op slagen heb.

Ik heb het probleem dat hij bij GTA3 niet full screen weergeeft maar met ronde kanten zegmaar. Met de nieuwste driver van ati was dit en ook bij de omegaplutonium xk1071b.

( ) zulke kanten zijn het. :) ZO zag het er ook uit toen ik nog geen drivers had.

Hij staat dan op 1024x768. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

voor specs zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 15:59 schreef Freehumor het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem, en ook de xp patch erop gedaan, verscheidene vid. drivers geprobeerd MAAR NOG GEEFT IE ERROR AAN, en approx total memory n/a |:( :r :? :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Op woensdag 12 juni 2002 16:12 schreef ~X-Treme~ het volgende:

[..]

Heb je die XP patch al geprobeerd?
Kijk ook eens of er nieuwe detonators voor je kaartje zijn.
Ja heb ik gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 15:11 schreef Freehumor het volgende:
Ik had het ook met m'n voodoo (die trouwens nog steeds niet werkt), en de oplossing is om je kleurendiepte van je bureaublad op 16 bit te zetten

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Op woensdag 12 juni 2002 19:02 schreef SlinkingAnt het volgende:

[..]

Ik had het ook met m'n voodoo (die trouwens nog steeds niet werkt), en de oplossing is om je kleurendiepte van je bureaublad op 16 bit te zetten
Nee werkt ook al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Ik heb nu ook de nieuwste drivers van nvidea maar daarmee is het probleem nog niet verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 19:05 schreef Freehumor het volgende:

[..]

Nee werkt ook al niet...
Bij mij ook niet :( Het spel bevat gewoon teveel bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Ok, weer een verbetering, na al die andere dingen op fps wat omhoog te krikken:

download de nieuwe driver van nvidia... De nieuwste is nu 29.42
Bij mij ging ie nog soepeler lopen!

Oja nogmaals: Iedereen die loopt te zeuren over de 12Mb videokaart-fout, of ik blijf hangen in scherm, enz, enz, heeft pech. Die moeten eerst maar een goed dit topic doornemen voor ze weer dit topic gaan vervuilen met een herhalend probleem waar al een oplossing voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Op woensdag 12 juni 2002 21:09 schreef bvwillig het volgende:
Ok, weer een verbetering, na al die andere dingen op fps wat omhoog te krikken:

download de nieuwe driver van nvidia... De nieuwste is nu 29.42
Bij mij ging ie nog soepeler lopen!

Oja nogmaals: Iedereen die loopt te zeuren over de 12Mb videokaart-fout, of ik blijf hangen in scherm, enz, enz, heeft pech. Die moeten eerst maar een goed dit topic doornemen voor ze weer dit topic gaan vervuilen met een herhalend probleem waar al een oplossing voor is...
Toevallig heb ik alles oplossingen gedaan die erin staan, of ik heb ze over het hoofd gezien. Dus niet lullen... ik heb alles doorgelezen en alles toegepast. Maar niks werkt, en ik heb de nieuwste nvidia drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog ideeën over mijn "debugger found" probleem? Zie mijn bericht hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Voor wat het waard is; ik had eerst een GTS kaart, maar echt lekker liep het niet (vooral vanaf het tweede eiland), op 1025-768 was het niet meer echt speelbaar.

Nu heb ik een Leadtek 4400 gekocht, en gelukkig is het probleem he-le-maal weg. Het was dus niet de HD bij mij, al dat geschok.

* mag ook wel met zo'n prijskaartje, maar ben toch blij :D

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Op woensdag 12 juni 2002 01:38 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
bah, dat spel loopt actually langzamer na defragmentatie
da's balen zeg
en dat tweede eiland is helemaal lijden geblazen voor mijn arme geforce2
ik had dat ding gekocht om nieuwe spellen mee te spelen, en dan komt er eens iets leuks uit gaat ie een beetje lopen schokken enzo
bah Nvidia, dat valt me dan weer vies tegen
die voodoo2 trok het een stuk langer, of dit spel is gewoon kut geprogrammeerd
SOF2 loopt wel soepel bijvoorbeeld
nou zit ik een beetje op 800*600 te spelen met GTA3 :r
gf mx is gewoon brak ... zeker voor die game valt mee dat sof II redelijk draait

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Wie zegt da het aan de HDD ligt moet nodig eerst terup op cursus. Als je voldoende geheugen heb (256mb en up) ligt het in ieder geval NIET aan je HDD. Het kan wel liggen aan de volgende zaken:

-trage CPU
-trage VGA (videokaart (foute term, VGA en video zijn 2 verschillende dingen)
-brakker drivers
-Windows/settings
-buggy game-engine
-achtergrondtaken

Het enige wat een HDD doet is het spel inladen, of dat nou 30sec of 2 minuten duurt als het eenmaal draait moet het niks uitmaken voor de framerate.

Daarom is in alle gevallen een HDD upgrade om betere FPS te krijgen pure onzin.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.