De grote GTA3 troubleshooting topic [Deel 2]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb al veel posts gelezen en oa dat menu foutje gefixed, die xp patch geinstalleerd, met geluid instellingen gerommeld maar helaas crashed het spel nog steeds terug naar windows binnen een minuut spelen :(

XP Pro
512ddr
athlon 1.33
GF4 ti 4400 (28.32 drvr)
Audigy
ms keyboard
Deviance versie

Ik krijg trouwens geen error log enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Welk OS heb je?
Win98SE

Hoeveel geheugen?
256DDR PC2100 Kingston Cas2.5

Swapfile?
Uhm, ik denk het wel
Welke Videokaart?
Gigabyte Radeon8500 64MB

Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver
Omega 2.4.31a

Welke proc en hoe snel?
XP1700+

Wanneer voor het laast gedefragt?
zojuist

Welk mobo?
EpoX 8HKA+

Welke Geluidskaart?
Audigy Player

Welke instellingen in GTA3 zelf heb je?
Frame Limiter On
Frame Sync Off
Trails Off
Widescreen Off
1024*768*32

Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
Deviance 1e

Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
Nope

Het loopt gewoon niet lekker, het spel schokt hier en daar en ik heb het gevoel dat de PC er gewoon problemen mee heeft.
Onder XP loopt het spel al helemaal brak, dat is niet normaal..
Wat kan het zijn die het niet lekker soepel loopt?
Het komt het meeste voor de schokken, bijv. in de Dodo en als je van achter je Auto kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 23:02 schreef jcross het volgende:
:(

toen ik vanochtend m`n computer opstartte, maakt m`n tweede HD veel meer lawaai als normaal (hij was wel een beetje dood aan het gaan mar nog nooit zo veel lawaai, ook herkende windows hem niet meer dus heb ik de schijf eruit gehaald. Niks raars aan zou je denken, maar nee hoor, honderden bij effecten!!!! :(

Dinds die hd eruit is. Loopt gta3 totaal niet lekker meer.
Als ik de pc opstart hoor je eerst een raar opstartmuziekje, wel zoals eerst, alleen in het midden hoor je een soort harde ruis. Dan start ik gta3, maar helaas, in het spel gaat het muziek (in tegenstelling tot eerst) vet stotterig en het beeld gaat ooook redelijk schokkerig. Terwijl het vroeger allemaal verschrikkelijk smooth ging.
Maar het _aller_ _aller_ raarste is nog dat de resolutie _niks_ uitmaakt!!!!! of ik nou op 640*480 speel of 1600*1200, de schokken zijn steeds op precies dezelfde stukken als ik dezelfde weg rijdt!! :(
Please OOOOO please help mij, want ik kom er zelf niet meer uit
Ik heb al m`n schijf die er nog in zit gedrafmenteert, maar dat hielp ook niet

Someone
ik heb je vraag ook al ff aan iemand anders voorgelegd, krijg binnenkort antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:12 schreef aaajeetee het volgende:

[..]

ik heb je vraag ook al ff aan iemand anders voorgelegd, krijg binnenkort antwoord
ohhhhhhhhh thx !!!!! dat er nog zulke aardige en gevende mensen zijn ;) :)

maarreh, voor als dat ook niet lukt wil m`n moeder morgen hier een of andere "computerexpert" laten komen, maar weet iemand van jullie misschien een goed bedrijf voor zegmaar computerreparaties :) ?? want volgens mij staan in de gouden gids alleen maar bagger computer experts... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 12:11 schreef jcross het volgende:

[..]

het hielp niet ;( !!!!!

pleaaaaaaaaaaaaaaase, weet niemand iets?? hier moet toch iets aan te doen zijn? is de geluidskaart misschien beschadigt ofzo? of moet ik een nieuwe 3d kaart kopen? ??? ik word hier zoooooo gek van :(
Hmmm...heb je niks gemold toen je de hd eruit haalde, en je kan altijd een verse windows install proberen, dat werkt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:28 schreef hendrik_vs het volgende:

[..]

Hmmm...heb je niks gemold toen je de hd eruit haalde, en je kan altijd een verse windows install proberen, dat werkt meestal wel.
hopelijk niet tenminste, er vielen geen chipjes vanaf ofzo :D

en ik kan er niet aan denken om weer een verse windows install te doen, dat moetik door al die problemen al bijna elke maand doen, en het kost toch fucking veel tijd om alles goed in te stellen

PS. als je iets gemolt heb dan zie je dat toch wel lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Op zondag 23 juni 2002 19:29 schreef jcross het volgende:

[..]

hopelijk niet tenminste, er vielen geen chipjes vanaf ofzo :D

en ik kan er niet aan denken om weer een verse windows install te doen, dat moetik door al die problemen al bijna elke maand doen, en het kost toch fucking veel tijd om alles goed in te stellen

Statische electriciteit misschien? Ik had RAM gekocht en daar met mijn blote handen aan gezeten, deed het dus niet meer :( Ik kon hem wel gewoon omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]
en het kost toch fucking veel tijd om alles goed in te stellen
Hehe ^^

'k ga na de proclamatie m'n PC ook tussenpakken. Format, Windows opnieuw erop... en deze keer die CD van Norton Ghost es gebruiken zodat ik de volgende keer niet een halve dag bezig ben :p

Ik wil echt van die rotzooi van Oracle 8i in het register af. Dat maakt je pc zooooo traag op den duur.

En hopelijk draait GTA3 dan zonder crashen van de Kyro driver na 15m spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:56 schreef Rafe het volgende:

[..]

Statische electriciteit misschien? Ik had RAM gekocht en daar met mijn blote handen aan gezeten, deed het dus niet meer :( Ik kon hem wel gewoon omruilen :)
serieus :o ??

want er is een maand geleden ofzo een schroefje op m`n mobo gevallen en heb die er zelf voorzichtig afgehaalt (had gelukkig daarna er gene problemen mee), maar toen had ik dus eigenlijk ook een nieuwe mobo kunnen kopen??

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 14:37
test....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 20:11 schreef dj_lode het volgende:
test....
Jij bent nu al de 2de die dat zomaar zegt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 20:11 schreef dj_lode het volgende:
test....
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb hetzelfde probleem als velen van jullie, nl. dat
gta3 blijft hangen bij het opstarten. Nou weet ik dat als ik mijn onboard soundkaart uitschakel hij het wel doet.
Maar ja zonder geluid is er ook weinig aan. Iemand een andere oplossing? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wweet nu eigenlijk iemand een goed bedrijf die bij je huis wilt langs komen om dan zeg maar je computer te checken enzo en om te proberen de problemen op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 21:51 schreef jcross het volgende:
wweet nu eigenlijk iemand een goed bedrijf die bij je huis wilt langs komen om dan zeg maar je computer te checken enzo en om te proberen de problemen op te lossen??
We kunnen in ieder geval een lijst maken van bedrijven die je niet wil hebben >:), ik begin wel: Vobis :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:23
Op zondag 23 juni 2002 20:10 schreef jcross het volgende:

[..]

serieus :o ??

want er is een maand geleden ofzo een schroefje op m`n mobo gevallen en heb die er zelf voorzichtig afgehaalt (had gelukkig daarna er gene problemen mee), maar toen had ik dus eigenlijk ook een nieuwe mobo kunnen kopen??
:o
Als je vantevoren zorgt dat je de kast een keertje goed vast houdt (liefst zelfs met een hand vast blijven houden) heb je nergens last van. Het is niet zo dat je na een keer je mobo aanraakt hem gelijk opblaast, maar de kans is wel aanwezig. Het kan zelfs zo zijn dat ie niet gelijk overlijdt, maar pas een paar maanden later.
Als het door ESD is (Electo Static Discharge oftewel statische elektriciteit) kan het goed zijn dat je er niets van ziet, en er chips inwendig stuk zijn. Van de buitenkant zie je er dan niets aan, maar het werkt ook niet meer.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe weet ik of het stuk is als je het niet kan zien? kan moeilijk ff een nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Laatst online: 20:23
Op zondag 23 juni 2002 22:51 schreef jcross het volgende:
en hoe weet ik of het stuk is als je het niet kan zien? kan moeilijk ff een nieuwe kopen
Betwijfel eigenlijk dat er iets stuk is, aangezien zowel je geluid als je beeld er last van hebben. Ik verwacht eerder dat windows ergens over de zeik is gegaan :( Die kan er toch al niet al te goed tegen als er dingen in je compu veranderen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, ik ga nu maar is standaard dingetjes doen die meestal niet helpen, zoals drivers vd geluidskaart deinstalleren en installeren, directx deinstalleren en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In m'n options zie ik bij de soundopties 'no soundhardware'
Ik heb dan ook geen geluid :)

Iemand een idee ?

(WinXP Pro NL, SP1, DMX XFire 1024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 10:35 schreef jcross het volgende:
nah, ik ga nu maar is standaard dingetjes doen die meestal niet helpen, zoals drivers vd geluidskaart deinstalleren en installeren, directx deinstalleren en installeren.
nah, geen effect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
Op zondag 23 juni 2002 21:51 schreef jcross het volgende:
Ehhh, je bent hier op Gathering of Tweakers hoor... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 20:55

PoweRoy

funky!

mensen die het vinden da het langzaam speelt DEFRAGMENTEER DE SCHIJF. het helpt echt :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij loopt het spel steeds vast bij het rockstar logo in het begin. Bij de ŽŽfixŽŽ :) zegt hij dat hij het bestand mss32.dll niet kan vinden. Maar hij staat gewoon in de main map. wie weet hoe ik dat kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
We want replay patch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Er staat hier nog wel veel vragen open...

1 tip staat al in eerste post, gebruik de nieuwste Detonators niet, snel....langzaam snel....langzaam, alsof hij geremt wordt GRRRRR op me p3 500 loopt ie soepel :? irritant bah

maarja laat ik eens downgraden Weer naar 23.11 die ik dus altijd al gebruikte... en nvmax eroverheen...

ik heb trouwens ook de deviance versie, maar.. jaaaaa ik heb geen crack gebruikt, en cd2 gemount via deamon, en dat werkt perfect.. heel vaag allemaal vond ut een beetje raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een guide om te vliegen met dodo voor de PC versie? Of is dat hetzelfde ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:53

Vuvuzela

My spire is forming

Weet iemand het adre s van de Dodo vliegcursus ? en de savegame die daarbij hoorde.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen waar GTA3 crasht: let ff op of het spel zomaar crasht of als er veel shoten worden afgevuur / auto's opgeblazen worden. Erg vaag, tot een week geleden kon ik gta3 zonder crashes en met redelijke fps spelen en toen inees ging ie moeilijk doen > crashen als er veel geschoten word/auto's ontploffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook last van...hij liep eerst perfect, maar nu ik verder kom in et spel loopt ie steeds vaker vast...en voornamelijk als er ontploffingen zijn of veel schoten...skiet nie op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 07-08 14:05
Tsja, ik kan het spel helemaal niet spelen.
(AMD athlon, 1ghz, 192mb -bottleneck?, 32mb TNT2 - bottleneck?)

Echt schokkerig...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 10:33 schreef Kwartjuh het volgende:
Tsja, ik kan het spel helemaal niet spelen.
(AMD athlon, 1ghz, 192mb -bottleneck?, 32mb TNT2 - bottleneck?)

Echt schokkerig...
absoluut die tnt2.
Een geforce 2 of 3 doet wonderen in zo'n config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Laatst online: 25-06 22:04
Okay.. bij een vriend van me draait GTA 3 ook erg vaag...
Het probleem is dat hij het opzich wel goed doet, maar soms dan zijn opeens de textures heel raar net of ze heel dof zijn ofzoiets, niet wit. Opeens gebeurt dat gewoon. Er klopt iig geen zak van. Dit had hij eerst niet maar pas na het omschakelen naar de Hercules driver 21.81 (van een hele oude van vorig jaar) en naar nieuwste VIA 4-1 driver en nieuwste BIOS. Daarvoor deed ie niet zo vaag, maar liep ie altijd vast na de laatste missie van eiland 1 en na installeren van deze zooi was er alleen een blauw scherm maar ging het spel wel verder.

Probleem 2 is verder dat dat ding er af en toe gewoon 'stilstaat'. Het beeld alleen. Je hoort de auto nog gewoon doorrijden maar er verandert niets. Ook als je op ESCAPE drukt dan hoor je het menu op je boxjes maar het resultaat op het beeld is nul, daar staat nog steeds hetzelfde beeld........ |:(

Maar vooral probleem 1 is erg irritant!!

Welk OS heb je? Win98SE NL
Hoeveel geheugen? 256mb PC133 noname (medium timing ingesteld in bios)
Swapfile? 200mb vast (d8 ik)
Welke Videokaart? Hercules GF2MX
Driver? Hercules
Welke proc en hoe snel? Duron 900 (100x9)
Wanneer voor het laast gedefragt? Moet maar weer eens gebeuren maar dat is het probleem niet
Welk mobo? Abit KT7a met nieuwste BIOS en nieuwste VIA 4-1
Welke Geluidskaart? Diamond Tech (niet MM!), vaag ISA geval
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? 640x480, no trails, framelimiter on, view distance 3
Gebruik je een crack? Nope, is originele copy van mij :)
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Euhh? nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:21

Puck

W32.Deadcode.A

Op woensdag 26 juni 2002 13:53 schreef RemCow het volgende:
Okay.. bij een vriend van me draait GTA 3 ook erg vaag...
Het probleem is dat hij het opzich wel goed doet, maar soms dan zijn opeens de textures heel raar net of ze heel dof zijn ofzoiets, niet wit. Opeens gebeurt dat gewoon. Er klopt iig geen zak van. Dit had hij eerst niet maar pas na het omschakelen naar de Hercules driver 21.81 (van een hele oude van vorig jaar) en naar nieuwste VIA 4-1 driver en nieuwste BIOS. Daarvoor deed ie niet zo vaag, maar liep ie altijd vast na de laatste missie van eiland 1 en na installeren van deze zooi was er alleen een blauw scherm maar ging het spel wel verder.

Probleem 2 is verder dat dat ding er af en toe gewoon uitklapt met een fatal exception |:(
Maar vooral probleem 1 is erg irritant!!

Welk OS heb je? Win98SE NL
Hoeveel geheugen? 256mb PC133 noname (medium timing ingesteld in bios)
Swapfile? 200mb vast (d8 ik)
Welke Videokaart? Hercules GF2MX
Driver? Hercules
Welke proc en hoe snel? Duron 900 (100x9)
Wanneer voor het laast gedefragt? Moet maar weer eens gebeuren maar dat is het probleem niet
Welk mobo? Abit KT7a met nieuwste BIOS en nieuwste VIA 4-1
Welke Geluidskaart? Diamond Tech (niet MM!), vaag ISA geval
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? 640x480, no trails, framelimiter off (zal es aangooien), view distance 3
Gebruik je een crack? Nope, is originele copy van mij :)
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Euhh? nope
Dit heb ik ook, ook met een Hercules Geforce MX.
Heb detonator 23.11 en NVMax
Heb het alleen na 5 min spelen ofzo dat de textues van alle auto's wegvallen, alleen de auto's. Die worden dan grijs.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee nou ik heb ook gta3 alles werkt perfect behalve als ik opgeslagen spelletje wil oppenen,
want die kan ik niet openen dan loopt me comp vast heb al van die windows xp dingen downgeload voor als alles vast loopt, maar dat help geen kut, iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
Op woensdag 26 juni 2002 14:42 schreef PuCK het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ook met een Hercules Geforce MX.
Heb detonator 23.11 en NVMax
Heb het alleen na 5 min spelen ofzo dat de textues van alle auto's wegvallen, alleen de auto's. Die worden dan grijs.
Dat klopt helemaal!! Maar we hebben ook al vele andere kleuren kunnen aanschouwen (zojuist geel, meestal zwart)...

We proberen nu versie 23.10 van nvidia drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 09-08 21:06
(verkeerde topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 10:45
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/GTA3_weird_textures.jpg

:?
Ik had Win98 er maar op gezet omdat alles telkens vastloopte in WinME. Maar nu krijg ik opeens allemaal rare vlakken en balken waar ik niks van begrijp en dat is zwaar klote bij het rijden (dan zweeft er opeens een vlak voor je, staat er een politieauto achter die je niet kan zien |:().
Iemand begrijp?

Welk OS heb je? Win98
Hoeveel geheugen? 128 MB
Swapfile? :? Win386.swp is 65.536 kb als dat er wat mee te maken heeft
Welke Videokaart? AOpen GeForce2 GTS
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver 23.11
Welke proc en hoe snel? PIII 733 nu @ 733
Wanneer voor het laast gedefragt? net geformat
Welk mobo? Elite P6VXAT
Welke Geluidskaart? Onboard
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? 640x400, Alles verder ON
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) Deviance
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Nope

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 10:45
Op woensdag 26 juni 2002 16:22 schreef geenkanshans het volgende:
Hee nou ik heb ook gta3 alles werkt perfect behalve als ik opgeslagen spelletje wil oppenen,
want die kan ik niet openen dan loopt me comp vast heb al van die windows xp dingen downgeload voor als alles vast loopt, maar dat help geen kut, iemand enig idee???
Andere crack downloaden.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik neem aan dat het hier vast wel ergens staat, maar ik heb niet echt zin om 38 pagina`s te gaan doorlezen :o, JA ik ben lui....
maareh ik kan GTA 3 dus ook niet spelen, heb een AMD 900, 256 mb intern, en een VooDoo 3 2000 AGP(mijn god, er zijn dus nog mensen die dit geval hebben :r).
Zal wel aan die k*tvoodoo liggen hé? is iig wel jammer, maja nog ff w8en en dan ga ik mij een nieuwe videokaart aanschaffen... eens kijken voor een leuke GF 4 ofzo... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
Op woensdag 26 juni 2002 16:34 schreef RemCow het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal!! Maar we hebben ook al vele andere kleuren kunnen aanschouwen (zojuist geel, meestal zwart)...

We proberen nu versie 23.10 van nvidia drivers.
23.10 bood geen uitkomst (sterker nog, die deden het helemaal niet). Ook met de allernieuwste drivers bleef het vaag doen....

Hellup!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:30 schreef kevinOhdie het volgende:
Ik heb ff wat bestanden die gta3 sneller laten lopen in een rar bestand gezet.

Bestanden + Install dir

Timecyc --> ../Gta3/Data
Particle --> ..Gta3/Models
3DAnalyze + Dat1.000 + Dta2.000 --> ..Gta3/
En een trainer met 27 cheats.

Downnload: http://home.tiscali.nl/~ti085819/gta3tuning.rar

Altijd handig tog ;)
KEREL YOU ROEL!
IEDEREEN DIE PROBLEMEN HEEFT MET GTA3:
- INSTALLEER GTA3
- INSTALLEER NVidia 23.11
- INSTALLEER NVMAX
- INSTALLEER DE TOOLJES HIERBOVEN

KLAAR!!! GTA RUNT PERFECT!

thnx kerel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb net gta3 geiinstalleerd en ik heb een ati radeon 8500. Nu is het probleem dat alle textures wit zijn. Het lijkt wel 1 grote mist. Wat zou de oplossing zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 11:05 schreef Nyles het volgende:

[..]

KEREL YOU ROEL!
- INSTALLEER GTA3
- INSTALLEER NVMAX

Wat doen al die tooltjes dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Op woensdag 26 juni 2002 22:58 schreef RemCow het volgende:

[..]

23.10 bood geen uitkomst (sterker nog, die deden het helemaal niet). Ook met de allernieuwste drivers bleef het vaag doen....

Hellup!!!
Inderdaad ook andere kleuren, het enige wat je eraan kan doen is als het gebeurd even naar display opties en dan frame sync instelling aanpassen (van uit naar aan of andersom) en dan zijn ze weer voor 10 min ofzo goed en dan als ze weer 1 kleur worden dan weer die optie veranderen, en zo de hele tijd door :(

en inderdaad, het is bij alle detonator versies, me draait nu ook 23.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Op woensdag 26 juni 2002 16:22 schreef geenkanshans het volgende:
Ik geloof dat dit door een foute crack komt. Heb ik iemand horen zeggen.

Heb je een crack gebuikt? Zoja welke? Anders moet je even een andere crack gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Puck ik heb die windows patch geiinstalleerd maar het hele spel ziet er nog steeds MISTIG WIT uit... weet jij iets????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch Bedankt TWEAKERS!!!

ik heb ook helemaal niets aan jullie ik kan beter zelf gaan zoeken, ookal heeft t 4 dagen geduurt ik ben dan nog sneller

Voor mensen met een ATI RADEON en MIST problemen:

http://www.ati.com/support/infobase/4046.html

geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het spijt me dan dat je niets aan ons hebt gehad, ik wist niet dat we een dienst aanboden. Kom je geld maar lekker terugvragen, ontzettende zeikerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

mensen heb nog ff een vraagje! als ik wil gaan spelen kapt hij er na 1 minuut ongeveer mee! ik heb dus ook al die patch gedownd en al een stuk of 20 keer geinstalleerd maar doet het nog steeds! can somebody help me?! :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

niemand?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het de videokaart met problemen. Heb je iets in je computer dat overclocked is??? Anders zou ik de nieuwste drivers binnenhalen en zoveel mogelijk d3d opties uitschakellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Op donderdag 27 juni 2002 20:13 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Bij mij was het de videokaart met problemen. Heb je iets in je computer dat overclocked is??? Anders zou ik de nieuwste drivers binnenhalen en zoveel mogelijk d3d opties uitschakellen
nope nix is overgeclocked nieuwste drivers heb ik heb ze gisteren binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

weer niemand?! :'( kan ik GVD nog nie spelen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Patch 1.1 gelost.
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=89714

Geen gezeik download mirror:

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=gta3

The only file changed by this patch is GTA3.EXE which is upgraded to version 1.1

Save game and setting files are carried forward with no issues.

Changes-

- Exception error after blue Rockstar load screen fixed.

- Error loading saved games fixed.

- Mouse sensitivity now saved with other settings (no changes made to existing settings).

- Option for user to play audio files directly from hard disk. Copy the contents of the PLAY discs Audio directory into your installed Grand Theft Auto III Audio directory. Grand Theft Auto III still requires the presence of the PLAY disc when started. This may give better performance on some machines (though worse on others).

- All protection checks (apart from needing PLAY disc to start) removed. Grand Theft Auto III still checks for the presence of the PLAY disc when initially started, and plays audio from the PLAY disc if not found on the hard disk (see above).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 23:02 schreef jcross het volgende:
:(

toen ik vanochtend m`n computer opstartte, maakt m`n tweede HD veel meer lawaai als normaal (hij was wel een beetje dood aan het gaan mar nog nooit zo veel lawaai, ook herkende windows hem niet meer dus heb ik de schijf eruit gehaald. Niks raars aan zou je denken, maar nee hoor, honderden bij effecten!!!! :(

Dinds die hd eruit is. Loopt gta3 totaal niet lekker meer.
Als ik de pc opstart hoor je eerst een raar opstartmuziekje, wel zoals eerst, alleen in het midden hoor je een soort harde ruis. Dan start ik gta3, maar helaas, in het spel gaat het muziek (in tegenstelling tot eerst) vet stotterig en het beeld gaat ooook redelijk schokkerig. Terwijl het vroeger allemaal verschrikkelijk smooth ging.
Maar het _aller_ _aller_ raarste is nog dat de resolutie _niks_ uitmaakt!!!!! of ik nou op 640*480 speel of 1600*1200, de schokken zijn steeds op precies dezelfde stukken als ik dezelfde weg rijdt!! :(
Please OOOOO please help mij, want ik kom er zelf niet meer uit
Ik heb al m`n schijf die er nog in zit gedrafmenteert, maar dat hielp ook niet

Someone
het probleem is er nog steeds :( :r :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine tip voor de mensen die nog altijd problemen hebben:

Er is een nieuwere versie van DirectX: DirectX 8.1b Redist, te vinden op http://www.microsoft.net/downloads/release.asp?releaseid=40153
Ik heb zelf Windows98 SE en DxDiag geeft DirectX-versie 8.1 (4.08.01.0901) aan na installatie van deze versie. (DirectX 9???)

Deze versie is voor software ontwikkelaars om mee te leveren bij hun software, maar is dus ook voor de consument downloadbaar.

En er zijn nieuwe 4in1 drivers (4in1 4.40(a)P3) voor de VIA chipsets. Te vinden op http://www.viaarena.com/?PageID=2

Bij mij heeft het niets opgelost, maar misschien geeft het bij jullie enige verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb de Deviance versie van GTA 3. Omdat ik windows XP heb, en dus die gele balken zie in het menu had ik die patch gebruikt. Die gele balken zijn weg, maar ik kan nu niet meer afsluiten. Dan reboot mn pc. Ook reboot ie vaak spontaan in een spel, maakt niet uit welke. Bij de Sims is het bij een klein huisje geen probleem, maar als je een groter huis hebt, dan reboot ie heel vaak. Ook de aanschaf van een 300 watt voeding ipv 250 watt hielp niet. Intussen heb ik mn comp geformateerd, en ik kan weer afsluiten. Ik heb Win XP prof, 256 MB ram, AMD Athlon 1000 Mhz, 40 GB HD, GF 4 MX 440 Asus. Zijn er meer mensen die hier last van hebben???

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder een topic geplaatst met daarin een error bij het laden van een saved game.
Unhandled Exception: c0000005
At address: 005454d4

In deze topic wordt gesproken over het verwijderen van logo.mpg. Maar tevergeefs.

Tips?? Want het is een coole game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
He, iedereen zal wel in bed liggen of in de kroeg zitten, maar heeft iemand al die patch geprobeerd?

Ik heb het de hele avond zonder patch met but framerates gespeeld, en nu lees ik op gamers.nl dat er een patch is.

Maar ik ga slapen :z, ik lees het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
De patch werkt alleen voor de officiele release (logisch :Y)), maar MYTH heeft 'm al gekraakt en zwerft ergens rond op 't net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fagstar didnt even attempt to address any of the f*cking engine problems in this patch... what a worthless piece of sh*t. my game is still laggy as a motherf*cker. this is what rockstar has been doing for 3 months???!!! fixing a save game problem??? f*ck i am f*cking pissed... maybe i should get hired there, and i dont know a f*ck about coding, but i bet i could do a better job than these jackasses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 01:02 schreef Shock3r het volgende:
De patch werkt alleen voor de officiele release (logisch :Y)), maar MYTH heeft 'm al gekraakt en zwerft ergens rond op 't net :)
verhelpt die patch ook de raplay functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keessmul/pics/wtf.jpg

Wat moet dit betekenen?

Ik ben wel snel maar ik heb geen patches gebruikt

Voor de mensen die mijn niet geloven:

Securicar (naast parkeergarage level2)
Moonbeam (ik zat in een bestelbus, reed langs mijn garage
Coach (die loods bij het industriegebied)
Flatbed (bij het stadion)
Linerunner (rand van de haven, bij al die opleggers)
Trashmaster (bij de brug naar level 2)
Patriot (bij de supermarkt)

Ze stonden allemaal zeer dichtbij, daarom heb ik dit in een kwartiertje gelapt.

Maar wat is dit voor bullshit?

Engelse versie:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keessmul/pics/wtf2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op vrijdag 28 juni 2002 11:49 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]

Wat moet dit betekenen?

Ik ben wel snel maar ik heb geen patches gebruikt

Voor de mensen die mijn niet geloven:

Securicar (naast parkeergarage level2)
Moonbeam (ik zat in een bestelbus, reed langs mijn garage
Coach (die loods bij het industriegebied)
Flatbed (bij het stadion)
Linerunner (rand van de haven, bij al die opleggers)
Trashmaster (bij de brug naar level 2)
Patriot (bij de supermarkt)

Ze stonden allemaal zeer dichtbij, daarom heb ik dit in een kwartiertje gelapt.

Maar wat is dit voor bullshit?

Engelse versie:
[afbeelding]
Betekend dat de Patriot-missie nog aan staat(die rondjes op de berg pakken enzo)Moet je ff weer in en uitstappen....

Zie ook de rozevierkantjes op de radar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

KEREL YOU ROEL!
- INSTALLEER GTA3
- INSTALLEER NVMAX

Mag ik de URL van 23.11http://www.softwarepatch.com/utilities/nvidia9x.html

Je vergeet je capslock uit te doen

Was je taxi/brandweer/ambu/wouten missies aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 11:54 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Betekend dat de Patriot-missie nog aan staat(die rondjes op de berg pakken enzo)Moet je ff weer in en uitstappen....

Zie ook de rozevierkantjes op de radar...
thanx

ff uitgestapt: missie failed (ik deed hem toch niet =P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
Tip: Ik krijg een veel betere performance als ik Miles 2d sound gebruik ipv iets anders.
Ik heb een SB live 1024 met Windows ME WDM drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, als je de vliegtuigen tex niet kan vinden, ietsjes beter zoeken:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keessmul/pics/heli.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Op donderdag 27 juni 2002 23:20 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb de Deviance versie van GTA 3. Omdat ik windows XP heb, en dus die gele balken zie in het menu had ik die patch gebruikt. Die gele balken zijn weg, maar ik kan nu niet meer afsluiten. Dan reboot mn pc. Ook reboot ie vaak spontaan in een spel, maakt niet uit welke. Bij de Sims is het bij een klein huisje geen probleem, maar als je een groter huis hebt, dan reboot ie heel vaak. Ook de aanschaf van een 300 watt voeding ipv 250 watt hielp niet. Intussen heb ik mn comp geformateerd, en ik kan weer afsluiten. Ik heb Win XP prof, 256 MB ram, AMD Athlon 1000 Mhz, 40 GB HD, GF 4 MX 440 Asus. Zijn er meer mensen die hier last van hebben???
Niemand??

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat mijn Kyro2 64MB kaartje te warm wordt met GTA3 en daardoor mijn PC hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

KEREL YOU ROEL!
- INSTALLEER GTA3
- INSTALLEER NVMAX

De setup van 23.11 geef hier een error.

En ik gebruik geen nvmax, maar GeForce tweakutility.

Mijn probleem is dat het spel na een tijd gaat haperen, ik wil dit graag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gta3forums is er een thread over de verschillende filesizes van de txd.img: 323mb en 95mb .. zou iemand hier die 2pc\s EN 2 verschillende txd.img's heeft die niet ff kunnen verwisselen om te kijken of daar wat uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Laatst online: 21-12-2021
Als er veel dingen tegenlijk gebeuren, BV als er veel politie of gangsters achter me aan zitten dan hangt GTA3 zich op. Ik krijg dan de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/fout.JPG

weet iemand of hier iets aan te doen is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:29 schreef Sjonny75 het volgende:
Als er veel dingen tegenlijk gebeuren, BV als er veel politie of gangsters achter me aan zitten dan hangt GTA3 zich op. Ik krijg dan de volgende melding:

[afbeelding]

weet iemand of hier iets aan te doen is ???
Heb je al op verschillende GTA-sites gekeken of daar fixes voor beschikbaar zijn? Dit lijkt namelijk erg veel op een, lastige, bug in het spel. Ik heb er zelf ook geregeld last van en het is best wel irri dat (bijvoorbeeld) vlak voordat je wilt saven er een hoop grafische activiteit op het scherm komt; het allemaal teveel word en de boel zich vervolgens ophangt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08-2024

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

bij het opstarten van gta3 krijg ik deze foutmelding:
code:
1
Grand Theft Auto III requires at least 12MB of available video memory

en mijn videokaart heeft dus 16 mb (diamond viper v550 :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 15:24 schreef wipe-out het volgende:
bij het opstarten van gta3 krijg ik deze foutmelding:
code:
1
Grand Theft Auto III requires at least 12MB of available video memory

en mijn videokaart heeft dus 16 mb (diamond viper v550 :r)
GTA3 faq gelezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08-2024

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

ja, en ik kan er niks over vinden (op pagina 1 van dit topic bedoel je toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
-laat maar, weet het al-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of de meesten het al wisten maar als je de deviance versie hebt van GTA3 en je kunt geen saved games laden moet je het spel gewoon opnieuw installeren maar dan niet die crack gebruiken. Dan werkt het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 19:23 schreef CREAM het volgende:
Ik weet niet of de meesten het al wisten maar als je de deviance versie hebt van GTA3 en je kunt geen saved games laden moet je het spel gewoon opnieuw installeren maar dan niet die crack gebruiken. Dan werkt het prima ;)
de nieuwe crack gebruiken en het probleem is ook weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Welk OS heb je?
Win XP
Hoeveel geheugen?
512MB PC133
Swapfile?
ja, beheerd door windows
Welke Videokaart?
Ati Radeon 8500LE
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver
nieuwste omega
Welke proc en hoe snel?
AMD athlon 1.2ghz
Wanneer voor het laast gedefragt?
vrijdag
Welk mobo?
MSI K7T turbo
Welke Geluidskaart?
Terratec DMX X-fire 1024
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je?
1024X768X16 klik hier voor de rest van de video
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
ja, de nieuwste :P (weet niet meer hoe hij heet |:()
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
volgens mij niet

Ik heb altijd ongeveer 30fps, behalve als ik in een auto stap en een beetje ga racen, dan zakt hij vaak naar de 10fps of minder :( Weet iemand hoe dat kan en hoe ik het kan verbeteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.voicesinmyhead.net/audiopatch.zip

before you patch you will need the 1.1 patch and/or a cd crack adnd all the audio files copied from the cd to your hard drive.

the patch is installed the same way the sheepypatch is just unzip it to your /audio folder.

to uninstall just recopy the /audio folder from your cd to your hard drive.

here is what the patch does:
it replaces all radio stations with the sound that ballons make when you rub them together -just kidding it replaces them with a 1 second track of dead air and since GTA3 reads a section (im guessing about 20MB each) into memory so that you can switch stations quickly. so 20MB each(estimated)X9 radio stations=180MB -that chews up some major memory (and lags the cpu slightly) so say bye bye to lazlo(you can still visit him at http://www.lazlow.com/)

i know some goober is gonna say "well i have the music turned off already" -well guess what? -yup those wavs are still loaded into memory

please understand that im not trying to sell you this patch, im not trying to say this is the definate fix all for every GTA3 problem ever what i am saying is "here is what worked for me -take it or leave it"

oh and BTW i'm running a clean install of GTA3 with the 1.1 patch under winXP SP1

DISPLAY SETUP:
brightness at 10
draw at full

sync off
limiter on
trails off
subs on
wide off
1280x1024x16
and i have DAC turned on in audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 00:49 schreef remco1234 het volgende:
http://www.voicesinmyhead.net/audiopatch.zip

[knip]
vaag, m'n virusscanner beweerd dat er een virus in dat bestand zit, terwijl het enkel wav en txt bestanden zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen save games meer laden.
ik heb mijn pc geformateerd maar de map gta 3 user files weer terug gezet, ik zie de save games ook gewoon in gta3.
nu zeg ik load game en dan zie ik die blauwe balk lopen, als die helemaal vol is dan crasht het spel.

wat doe ik fout, want gewoon een nieuw game beginnen gaat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 15:53

Vuvuzela

My spire is forming

ik zou een brug moeen hebben van shoreside vale naar Ghostown. ( MOD )

Maar ik kan hem niet vinden :(
Waar is die brug ?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik heb mijn Handling file verziekt..

Iemand die hem even online kan zetten voor me?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimoek_XP
  • Laatst online: 09-01-2022

inimoek_XP

Sambal erbij?

ik heb een irri fout in GTA :( :( :(

hier
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/irri.JPG

wtf is dit!??!?! :?

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimoek_XP
  • Laatst online: 09-01-2022

inimoek_XP

Sambal erbij?

Op maandag 01 juli 2002 20:24 schreef Keesr het volgende:

waar moet ik hem uploaden?

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 20:24 schreef Keesr het volgende:

als jij mij verteld hoe het bestand heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 20:25 schreef inimoek_XP het volgende:

hier
[afbeelding]

wtf is dit!??!?! :?
hij kan de cd niet vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Op maandag 01 juli 2002 20:25 schreef inimoek_XP het volgende:

hier
[afbeelding]
Die heb ik ook als ik de Nederlandse vertaling van GTA3 draai en als de CD er niet in zit. Maak even de CD schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
AAAH, is die replay patch nog niet uit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Hier draait GTA3 goed, alleen wel in 640x480@16 :?
Ik heb hele uren afgestruind naar optimalisaties maar weten jullie nu bijna zeker dat het de replay is die de snelheid vernakt? Want als dat zo is dan sleutel ik er uren aan voor noppes. Jammer, geweldig spel alleen de laatste afronding betreft de hardware ondersteuning, de compatibiliteit dat mis ik hier.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 30-07 22:46
Ok, ik heb even snel hulp nodig.. ik ben net GTA3 gaan spelen vanaf 't begin.. maar nu wilde ik met die truck in de haven over die 3 containers springen voor wat extra cash, maar ik flikkerde tussen 2 containters in ipv erover te vliegen.. :( Nu staat m'n truck dus schuin en ik kan er niet uit.. en m'n truck wil nog niet in de fik vliegen ook!! :( Wat is hier aan te doen? één of andere noclipping cheat ofzo? Of moet ik maar m'n vorige savegame loaden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ik heb nog steeds een zeer irritant probleem

CPU 1800+@2100+
Mem: 512Mb pc333
Det: nieuwe of oude maakt niets uit
Nvmax, alles veranderd...
Geen patch, alleen dat voor dat direct3d dat ik normaal ken spelen met txt ;)

Het loopt hier, zoals er al een paar keer staat

Snel snel ineens langzaaaaaaaaam dan weer snel snel dan weer superrrrrrrrrlangzaam...

Dus zeg maar meestal slowmotion...

Tis een directe copy van orgineel, had geen patches nodig, GTA3 V1.1 staat erop retail ed...

Het is alleen irritant zelfs in 640x480@16 heb ik het.. ook in 1280x1024@32

Geforce 2mx 64Mb
Memtiming: 340Mhz
Core: 210Mhz :( irritant dit hoor grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-08 19:58
Zie het volgende deel: [topic=540908/1/250] :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.