De grote GTA3 troubleshooting topic [Deel 2]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-07 11:29

Nessuno

io sono nessuno

kan iemand mij even de url of crack voor mijn no cd / laadproblemen thingsbooms mailen

word er knetter van die opspinnende cdrom :7
tijd voor nocd crackje

lol Prodigy@chello.nl

is handig :)

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 22:04 schreef Snow_King het volgende:
je hebt zeker dat proggie, iets van 3D enchanger geïnstalled ofniet? dat maakt die beelden.....
Ik zweer het, geen speciaal programma op mijn PC. Geen speciale driver geen fups, geen 3DAnalyzer, niks, enkel GTA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik die time-bomber kan halen van directx 9.0?

Mail: dijkman2@chello.nl

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-07 11:29

Nessuno

io sono nessuno

is er niemand die mij desnoods ff een url kan mailen of wat so ever dat ik weer verder kan

ik wil nl verder spelen :'(

quote uit chello inf0
stel uw email acount zo in dat deze 1x (bv ) per uur uw email controleerd

1x per 10 sec ook goed :)

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al uren aan het zoeken naar de "Nines" die je voor D-Ice moet afmaken in z'n eerste missie.... Ik weet dat ze er net als de Red Jacks uitzien maar dan in het paars (?!?!)
Dit is m'n laatste opdrachtgever (En laatste 5 missies dus) maar kan opeens geen Nine meer vinden, weet iemand of je op een bepaald tijdstip of een bepaalde auto moet hebben om die missie te kunnen doen??? (De missie heet "Uzi money" en je moet 20 Nines doden in een driveby shooting) Het is het laatste wat ik in het spel hoef te doen dus als iemand me kan helpen...GRAAG... Alvast thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 22:26 schreef Rikkie het volgende:
Weet iemand waar ik die time-bomber kan halen van directx 9.0?

Mail: dijkman2@chello.nl

Thanx.
Anyone? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 04:28
Ik heb een vaag probleem
Ik installeer het spel GTA3 (Netjes gekocht) en ga het speelen maar na een paar dagen wil het spel niet meer starten en als ik dan in de DIR kijk waar hij in geinstalleerd is dan is hij bijna leeg op een paar bestanden na .

Ik dus weer opnieuw installeeren en ja hoor na een tijdje weer hetzelfde probleem .

Nu vroeg ik mij af waar blijft die schit en hoe kan dit dus ik op zoek en keek in de prullen bak en ja hoor prullebak leeg maar dieper in de prullenbak vond ik hem wel en kon hem dus weer terug plaatsen en dan werkt het weer .
Dit heb ik dus nu 2 x meegemaakt .

Ik vraag mij af wie dit ook heeft gehad en of er mensen zijn die weeten wat er aan te doen ?

Nee ik ben virus frij ik gebruik een gekochte Norton System works en ik ben de enige in dit huis dus er zijn geen derden in het spel .

P.S Het zou natuurlijk ook kunnen dat Norton het doet of dat er iets met xp aan de hand is maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het aan de gebruiker ( MIJ ) Licht ?

Maar goed ik plaats het dan tog maar hier op aanraden van een Modje :)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar probleem heb jij. Volgens mij is dat een XP probleem, want de bestanden van OfficeXP voor het Nederlands te controleren zijn ook ineens weg :(

Ik heb ondertussen gemerkt dat d3d8.dll en opengl.dll nergens voor nodig zijn in de GTA3 directory. 'k heb ze .d_l genoemd en het spel bolt nog altijd. En zonder crashen! (was mijn grote probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een, die nog niet beantwoord is, waarom moet je in elke andere auto je radio weer op mp3 player zetten en blijft dat niet gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:36 schreef Marsmellow het volgende:
Hier nog een, die nog niet beantwoord is, waarom moet je in elke andere auto je radio weer op mp3 player zetten en blijft dat niet gewoon staan?
omdat ej dat niet default kan zetten (misschien in de car data file, maar in het spel zelf niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:36 schreef Marsmellow het volgende:
Tja, net echt...daar heeft ook elke auto een andere zender op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=527792]

Alle informatie over de Nederlandse GTA3 Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Is het mogelijk om GTA3 hoger te spelen dan 1024 32bit

Tis nie te kiezen in het menu

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 14:45 schreef DJ Chicken het volgende:
Is het mogelijk om GTA3 hoger te spelen dan 1024 32bit

Tis nie te kiezen in het menu
ik kan tot 1280x1024x32 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem:

telkens als ik 5 tot 10 minuten aan het gamen ben (ja, dit is alleen in GTA3) dan gooit iets mij eruit, naar het bureaublad, met de melding:
GTA3.exe heeft een ongeldige bewerking gemaakt in.......
de speelduur is steeds verschillend (dus niet dat ik er mn horloge op gelijk kan zetten)

ik draai hier Win ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer d3d8.dll en opengl.dll te hernoemen naar .d_l en probeer opnieuw...
Crasht precies niet en GTA3 klaagt er niet over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:16 schreef Satoshi het volgende:
Probeer d3d8.dll en opengl.dll te hernoemen naar .d_l en probeer opnieuw...
Crasht precies niet en GTA3 klaagt er niet over :9
dan de mekding bij het starten:
kan een benodigd bestand niet openen;
d3d8.dll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 22:19 schreef prodigy het volgende:
kan iemand mij even de url of crack voor mijn no cd / laadproblemen thingsbooms mailen

word er knetter van die opspinnende cdrom :7
tijd voor nocd crackje

lol Prodigy@chello.nl

is handig :)
Je kan ook ff een image trekken van je CD, die kan je dan met NerO Image-Drive mounten. Geen CD meer nodig, laadt een stuk sneller en inderdaad geen opspinproblemen meer. :)

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Fouten bij laden van opgeslagen spellen:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.

:( kan iemand dit ff vertalen ;) >:)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:33 schreef NexY het volgende:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.

Tuurlijk: 'Koop het originele spel en je hebt daar geen problemen mee'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

edit: neen.Dit mag niet :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn foutmelding, nu al na 1 minuutje spelen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tripleminds.nl/~project/got/foutmelding.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-08 13:56
Welk OS heb je?
win 2k
Hoeveel geheugen?
384mb
Swapfile?
wattuh?
Welke Videokaart?
geforce 2 32mb
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver
?
Welke proc en hoe snel?
pentiumIII 700
Wanneer voor het laast gedefragt?
langlang geleden
Welk mobo?
geen zin om tekijken
Welke Geluidskaart?
zie vorige
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je?
alles medium
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
geen idee
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
nope

Maar start dus af en toe spontaan opnieuw op. Dit gebeurde volgens mij pas toen ik op het 2e eiland was. Heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 23:47 schreef S1l3ntHit het volgende:
Ik ben al uren aan het zoeken naar de "Nines" die je voor D-Ice moet afmaken in z'n eerste missie.... Ik weet dat ze er net als de Red Jacks uitzien maar dan in het paars (?!?!)
Dit is m'n laatste opdrachtgever (En laatste 5 missies dus) maar kan opeens geen Nine meer vinden, weet iemand of je op een bepaald tijdstip of een bepaalde auto moet hebben om die missie te kunnen doen??? (De missie heet "Uzi money" en je moet 20 Nines doden in een driveby shooting) Het is het laatste wat ik in het spel hoef te doen dus als iemand me kan helpen...GRAAG... Alvast thnx
Ze lopen bij mij gewoon gewoon bij de telefoon rond, zijn die gasten met paarse jassen idd. Maakt niet uit welke auto/tijd je neemt. Als je er een paar hebt neergeschoten komen er vanzelf meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:31 schreef Radio-Controlled het volgende:
mijn foutmelding, nu al na 1 minuutje spelen:

[afbeelding]
ik val jullie nog ff lastig met mijn probleem, want het is echt niet te doen zo, anders kap ik met heel GTA3, en dat zou zonde zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
Op dinsdag 18 juni 2002 19:52 schreef Radio-Controlled het volgende:

[..]

ik val jullie nog ff lastig met mijn probleem, want het is echt niet te doen zo, anders kap ik met heel GTA3, en dat zou zonde zijn :'(
Zijn dat dreigementen ;)

Ik snap je niet echt... je kan toch helemaal niet spelen met jouw probleem?? Dus hoe kan je er dan mee kappen als je niet kan spelen?

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh... wil alsjeblieft ff iemand kijken op pagina 32, daar staat mijn probleem, dit is echt niet leuk meer... ik wordt gek met dat grijze scherm... en heb geeeen idee hoe het komt... :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07 22:15

GF

Heb net ff dat progie 3DAnalyze en force SW tnl aangezet en hij loopt nu al op 800*600*32 en draw distance op z'n hoogst vloeiend >:). Das dus al weer een hele vooruitgang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn dat voor programma's dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het installeren van GTA3 ben ik naar de settings gegaan en heb ik de resolutie verandert. Ik heb hem van 640x480 naar naar 1280x1024 gezet. Ik draai windows ook op 1280x1024 en dat geeft verder nooit problemen. Res veranderen in GTA had ik beter niet kunnen doen geloof ik want ik kreeg ineens allemaal witte strepen in mijn beeld, en ik zag geen r**t meer. Dus ik de pc opnieuw starten. Windows werkt wel gewoon maar waneer ik GTA opstart zie ik alleen maar witte strepen. Het spel doet het wel, alleen ik zie dus niks!
Ik heb het spel gede-installeerd en daarna weer geinstaleerd, maar dat haalde niets uit. Weet iemand hoe ik de weten strepen eruit krijg en GTA weer normaal kan laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 21:22 schreef Sneaky_Dill het volgende:

[..]

Zijn dat dreigementen ;)

Ik snap je niet echt... je kan toch helemaal niet spelen met jouw probleem?? Dus hoe kan je er dan mee kappen als je niet kan spelen?
ik kan gewoon spelen, maar na X minuten kapt ie ermee met de bovenstaande melding.

soms na 1 minuut, smons na 20 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft echt niemand een id (Of het zelfde als mij) hoe het komt dat ik geen "Nines" meer tegenkom bij de missies van D-Ice in Shoreside Vale???? Ik ben vandaag maar MGS2 gaan kopen omdat ik er niet meer uitkom.... Als het ff kan mail de oplossing naar me: limpsnewsong@hotmail.com :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:23 schreef Radio-Controlled het volgende:

[..]

dan de mekding bij het starten:
kan een benodigd bestand niet openen:
d3d8.dll
Hmmmm... is dat soms ook een file die in Windows\System32 staat of zo? Ik zal er es achter zoeken morgen (redelijk laat nu)

Het geeft in ieder geval geen fouten op mijn pc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krig het probleem dat GTA3 binnen een minuut vast slaat niet weg .....
En de textures van de auto's zijn pleite , heb allemaal witte auto's

En ik heb het volgende al geprobeert
- Nieuwste video drivers geinstaleerd ( detinator )
- Directx8 geinstaleerd

Specs.......
Windows ME
128Mb SD RAM
VooDoo2 Banshee ( CREATIVE )
PII 400Mhz
Biostar MB5
Creative 32PnP
Heb 2 cracks geprobeerd
- GTA3.exe Size 3303kb Date 6-7-2002
- GTA3.exe Size 2328kb Date 22-5-2002

Voor de rest wil ik ff op merken
- dat het spel perfect doet met een VooDoo2 Banshee van DIAMOND
- dat met deze configuratie het spel niet echt snel zal zijn vanwege de oudere hardware maar ik snap er geen reet van waarom het spel binnen een minuut vast slaat

Ik hoop dat iemand mij kan helpen het probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 29-07 17:41

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op woensdag 19 juni 2002 05:11 schreef galious het volgende:

- Nieuwste video drivers geinstaleerd ( detinator )

VooDoo2 Banshee ( CREATIVE )

- dat het spel perfect doet met een VooDoo2 Banshee van DIAMOND
- dat met deze configuratie het spel niet echt snel zal zijn vanwege de oudere hardware maar ik snap er geen reet van waarom het spel binnen een minuut vast slaat
Zozo dat is knap :D, je hebt een detonator driver voor je voodoo2 geinstalleerd.
je hebt een videokaart van 3dfx, en daar 'passen' geen drivers van nvidia op

[hint]
Nou ik zou het eens proberen met een voodoo2 driver :)
[/hint]

En als het werkt op die diamond-kaart, waarom gebruik je die dan niet?

nu mijn vraag:

Bij wie werkt gta3 WEL op een moederbord met een via chipset (bij voorkeur KT133-E) en een geforce 2mx. Zo ja welk:

-merk moederbord met welke chipset?
-merk videokaart?
-via4in1 drivers
-detonator drivers
-windows
-direct x (de versie die bij het spel zit of je 'eigen' direct x)

gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Config:
MSI Kt333 Ultra
Athlon XP 1700
256 DDR pc2700 no merk
Geforce II ti200 64 mb
56X cdrom drive
Win XP Prof
Detonator 23.10

Originele GTA3

Geforce Tweaker (Als ik de Vsync aanzet en hij herstart, staat ie weer uit ? )

Maarja mijn probleem dus, naja probleem....ik kan hem dus makkelijk spelen op 1280X1024X32, maarja zoals iedereen hier heeft :P "hapert ie" om de zoveel seconden, maar alsik dus even aan het spelen ben word het steeds iets minder? klopt dat?

Ok OK
Heb de FAQ ff gelezen..., en het grote verschil tussen wat i kheb is eigelijk enkeld die 2310 drivers wat dus volgens deze FAQ 2311 moet zijn, ok Ik gebruik dus Geforce Tweaker, is er een groot verschil tussen NVMax en GFT ??

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:13 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.devoor.com/gta3.jpg

Dit is dus mijn probleem na een tijdje spelen... na een tijdje gaat het weer weg, lijkt af te hangen van het weer.

Ik heb al trails off geprobeerd en meer dingen.

Het is sinds ik de nieuwste drivers voor Radeon8500 heb geïnstalleerd (6094 catalyst).

Wat ik wel allang heb is een erg traag spel bij resoluties boven 800x600 (ook al voor de nieuwe drivers). Het is dus geen lage framerate maar echt traag gewoon...

Ik heb winXP, zie voor hardware mijn sig.
Jij hebt met Geforce Tweaker zitten kloten of een of ander progje...Nvmax ofzo, en dan heb je met die Fssa ofzoiets zitten rommelen, had precies hetzelfde, doe ff een "reset" in die progjes, kotm van zelf weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y) Eventjes een vraagje voor de bezitters van een Geforce3 !!!

Ik ken verschillende mensen met een GF3 en die hebben blijkbaar net zoals ik geen enkel probleem met dit spel, dus nu vraag ik me af of er GF3-bezitters zijn die problemen hebben met GTA3? Indien nee, op welke resolutie spelen jullie dit gave spel dan?

Btw, ik draai GTA3 zonder problemen op 1024x768x32 :P ik heb nog geen hogere resolutie geprobeerd maar ik ga vanavond eens de resolutie 1600x1200x32 uitproberen... het resultaat zal ik hier laten weten...

GF3 rules *D and GTA3 rocks :9~ !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 10:02 schreef dj_scorpio het volgende:

Ik ken verschillende mensen met een GF3 en die hebben blijkbaar net zoals ik geen enkel probleem met dit spel, dus nu vraag ik me af of er GF3-bezitters zijn die problemen hebben met GTA3? Indien nee, op welke resolutie spelen jullie dit gave spel dan?

Btw, ik draai GTA3 zonder problemen op 1024x768x32 :P ik heb nog geen hogere resolutie geprobeerd maar ik ga vanavond eens de resolutie 1600x1200x32 uitproberen... het resultaat zal ik hier laten weten...

Gelieve jullie specs er ook eventjes bij te vermelden !!!

Mijn specs:
- Asus A7V mobo
- CPU Athlon 1000 Mhz.
- 640 MB SDRam
- Creative Labs GeForce 3 (this baby rules)
- SB Live Value

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Specs:.....

Windhoos 98 SE
512 MB
Swapfile? <--- wtf is dat?
ATI RADEON 8500 64 MB
Driver die bij de kaart zat
AMD Athlon 1.2 Ghz
Maandag (format C:)
mobo?????
SB LIVE VALUE
Standaard, trails uit, 800 x 600 @ 32 bits
Geen, standaard versie van MYTH No cd install dus
nope geen verder patches

het spel hapert tijdens het rijden of als ik ineens de bocht om ga en als ik een game save en het spel quit en dan weer start en wil laden, dan gaat die blauwe balk onderin tot het einde en dan hoor ik een piepje en dan hangt het spel :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op zaterdag 15 juni 2002 14:38 schreef Satoshi het volgende:
Ik zit met een heel ambetant probleem. Dat spul crasht om de haverklap en reset is de enige oplossing om terug in XP te komen. Ik heb alles van de readme gedaan, nieuwe drivers, updates, tweakguides, alles gewoon |:(
ik heb nog een geforce 2 MX liggen voor je, doe maar een bod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op dinsdag 18 juni 2002 16:33 schreef NexY het volgende:

wtf = mounten???

meel me pls hoe ik dit oplos ditismoeilijk@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 09:33 schreef Nyles het volgende:

[..]

Jij hebt met Geforce Tweaker zitten kloten of een of ander progje...Nvmax ofzo, en dan heb je met die Fssa ofzoiets zitten rommelen, had precies hetzelfde, doe ff een "reset" in die progjes, kotm van zelf weer goed...
Plaatselijke mist. Niks ernstigs hoor. :)
-------------------------------------------
Effe serieus; Dus eigenlijk zijn de systeemeisen niet zo hoog. Alleen genoeg ram geheugen is goed. Want bij mij draait hij wel. met een pentium 3 500,alleen ik heb maar 64 ram geheugen en kan de kleuren en het menu niet goed weergeven.
Dus effe meer geheugen bij kopuh en alles zit snor(hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? GTA3 crasht, WinXP rebooten en dat dit:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/crash.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/crash2.jpg

Ik ben ten einde raad. 'k heb al vanalles geprobeerd, waaronder nieuwe drivers en updates |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op woensdag 19 juni 2002 09:03 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Zozo dat is knap :D, je hebt een detonator driver voor je voodoo2 geinstalleerd.
je hebt een videokaart van 3dfx, en daar 'passen' geen drivers van nvidia op

Je hebt gelijk ik was ff in de bodem ...
komt denk ik door de warmte
ik bedoelde eigenlijk reference drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:09

Hu9o

Schokkend

Hoe ziet een YARDIE eruit? Het is een auto. Die moet je hebben voor een bepaalde missie in de 2e stad. De missie krijg je van de casino knakker.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat meer mensen dit probleem hebben als ik een spel save gaat het allemaal goed. Maar als ik hem dan later weer wil loaden, laad ie wel tot aan het einde van de balk maar verder komt ie niet. Ik heb het geprobeert onder windows XP en windows 2000 bij beide het zelfde probleem. Fout melding met "Unhandled exception: c0000005 At address: 00545404".

Hoe kan ik dit oplossen ??
Specs:
Amd XP 1700+
512 MB DDR
Gforce 2 MX400 64 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Yardie Lobo is altijd donker rood met een cremekleurig dak erop.... Euh...... Hij is laag en er zit natuurlijk een Yardie gangmember in.....

Btw... mijn probleem is opgelost, er waren ineens genoeg Nines bij de telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe het "no sound hardware" probleem op te lossen is? Het stond al eerder in dit topic maar niemand had er echt op gereageerd. Het probleem is dus dat er bij de sound options staat "no sound hardware", geen geluid/muziek in het spel dus. Bij de intro wel gewoon geluid btw...Ik heb een sblive1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb GTA net geinstalled.

ik wil het opstarten "access denied, log on with administrator rights and try again"

er is maar een account op deze computer (dat van mij) een heeft dus alle rechten

windows xp home edition
nieuwste aldi comp, dus
2ghz, 512mb, gf4 mx 460.

cd's gebrand van .bin/.cue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 10:02 schreef dj_scorpio het volgende:

Gelieve jullie specs er ook eventjes bij te vermelden !!!

Mijn specs:
- Win ME (jawel nog steeds...)
- Asus A7V mobo
- CPU Athlon 1000 Mhz.
- 640 MB SDRam
- Creative Labs GeForce 3 (this baby rules)
- SB Live Value

:+
Heb gisterenavond GTA3 getest op 1600x1200x32 met alle opties (zoals view distance) op maximum en het draait supervloeiend.... :9~

>:) Hoera voor de GeForce 3 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: "HET 12MB PROBLEEM BIJ OPSTARTEN"
Hij heeft gewoon gewerkt bij mij? Alleen dat schok probleem...
en JAAAAAAAAA ik heb alle topics HELEMAAL doorgespit dus kom niet aan met dat LEES DE FAQ geouwehoer..., want die hebbik ook doorgespit...
:)
Maarja heb dus al me resolutie veranderd, 16 bit....heb de compatibility gebruikt van XP NIX LUKT!

Specs:
KT333 Ultra
AMD Athlon XP 1700
256 PC2700 DDR
Geforce II Ti200 64MB
40 GIG Maxtor
21" HP (Neej et ligt ook niet aan m'n monitor instellingen)
SoundBlaster Live!
XP Professional
Aparte Swap partitie

Damn! Heb iemand hier nou al een oplossing voor ?
Krijg het gevoel dat er gewoon een service pack moet uitkomen ofzo, voordat het spel niet meer zo buggy is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gta 3 werkt perfect het enige probleem is het loaden als ik na een missie naar de garage rij en mijn spel save gaat het goed. Start ik daarna Gta opnieuw op en probeer ik een spel te loaden, krijg ik of de melding:
code:
1
2
Unhandled exception: c0000005
At address: 005454D4

Of ik krijg:
Afbeeldingslocatie: http://www.destinydesign.nl/fout.jpg

Ik zag dat hier al eerder problemen mee waren maar ik heb hier nog geen oplossing voor kunnen vinden in de topics.
Misschien dat iemand dit probleem ook gehad heeft en hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze thread heeft eigenlijk niet veel nut. Iedereen post zijn probleem maar, maar er is niemand die een fatsoenlijk antwoord geeft.

Lees de FAQ, lees de thread zeggen ze maar. Ik heb al 3 keer hetzelfde probleem gepost. Niemand geeft antwoord. Al was het maar "Ik weet het ook niet" of zoiets.

'k heb de hele faqs gelezen, de 2 delen van deze thread gelezen, forums specifiek voor GTA3 bekeken en zelfs een mail gestuurt naar RockStar. Die geven wel antwoord, maar zeggen enkel dat je de aanwijzingen van de readme moet doen en alles is opgelost. My ass!

Ik heb daar mijn Euros aan gegeven, aan een product dat nog meer bugs heeft dan Microsoft in al zijn programma's samen :(
Hoewel het er héél goed uitziet, ben ik erg teleurgesteld over GTA3.

Het enige dat ik nog kan doen is een mail sturen naar PowerVR en melden dat hun drivers GTA3 en Windows doen crashen. Volgens ligt het niet aan de drivers, Windows, je services, hoeveelheid RAM etc maar enkel aan een zeer slechte programmeerjob vanwege degenen die dat spel naar PC hebben geport. 't was al gezegd door IGN dat de code zeer slordig was, maar nu kunnen ze eraan toevoegen dat ze die niet eens fatsoenlijk hebben gedebugged :r !
Als alle rest fatsoenlijk draait, waaronder UT 2003 Alfa en XPlane, dan ben ik er 100% zeker van dat het niet aan mijn pc ligt :(

Een teleurgestelde gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 09:54
Het zal vast wel eens eerder gevraagd zijn op een van die pagina's, maar om ze alle 35 door te lezen... :P

Als ik ga cheaten, gaat opeens m'n geluid hakkelen.
Ik heb een Audigy, en heb GTA daarom op Creative EAX gezet. Daar zal het thus niet aan liggen neem ik aan?! Waaraan dan wel?! Voor specs, zie me sig...

Ik draai bdw WinXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook steeds GTA 3 het is echt gaaf !
ik heb alleen een klein probleem met het geluid
Als ik in het spel ben dan hapert het geluid een beetje, als ik bijvoorbeeld in een auto rij en ik luister radio dan hapert het, als er iemand tegen me praat in het spel dan stotteren ze of het geluid loopt niet synchroon ! dit is echt mega irritant !!

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ???

Mijn systeem; asus a7v - Athlon TB 900@1000 - asus geforce2MX 32MB - soundblaster audigy - windows2000 pro (sp2)- 384 MB memory - ( dit alles met de meest recente drivers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 16:09

Felyrion

goodgoan!

yow.. ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik zit met het volgende, niet echt een gta-probleem, maar toch.
ik wil dus een image bestand maken van mijn (originele)
cd2 om sneller te laden, maar nu wil ik met nero een image bestand maken (nog nooit eerder gedaan) maar dit gaat gigantisch langzaam, na 10 minuten net 1% ofzo, wat doe ik fout of hoe kan ik dit oplossen...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Hehe :( quote ipv edit.

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Omdat het spel bij mij steeds vastliep ben ik maar eens gaan stunten met drivers, en ik kwam op de volgende stabiele combo uit:

[nuttig]

Systeem:
moederbord: Abit KT7E (met Via KT133E chipset)
proc: 900mhz AMD thunderbird
geheugen: 1dimm van 512mb pc133
videokaart: gainward geforce 2mx twinview gs.
geluidskaart: SoundBlaster Live 1024.

Drivers:
moederbord: Via 4in1 versie 4.38
videokaart: Detonator 28.32
geluidskaart: LiveWare 3
(monitor: officiele iiyama driver)

GTA3 settings:
audio hardware: Creative Labs EAX[tm]
Speakers Configuration: more than 2 speakers
Dynamic Acoustic Modeling: off

Draw Distance: 13/16 (lager maakt nauwelijks verschil)
Frame Sync: on
Frame Limiter: on (scheelt behoorlijk!)
Trails: off
Wide screen: off
Screen resolution: 640x480x16 / 800x600x16 ;(

Volgorde van installeren:
(monitor driver)
Via 4in1 v4.38
(verwijderen videokaart in apparaatbeheer)
Detonator 28.32
GTA3 installeren (Deviance versie)
DirectX 8.1 (die bij GTA3 zit, ondanks dat ik em al had)
Mounten van de .cue file in DAEMON tools
GEEN patches of andere crap.

[/nuttig]

+Geen vastlopers meer
-nog steeds traag, beetje schokken, lage resoluties.
-moet cue file steeds opnieuw mounten, want anders zegt ie 'insert correct cd-rom'

Ga straks eens kijken of ik de performance wat kan opvijzelen door m'n kaart te oc'en :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:23
Op donderdag 20 juni 2002 15:15 schreef Falcon het volgende:
yow.. ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik zit met het volgende, niet echt een gta-probleem, maar toch.
ik wil dus een image bestand maken van mijn (originele)
cd2 om sneller te laden, maar nu wil ik met nero een image bestand maken (nog nooit eerder gedaan) maar dit gaat gigantisch langzaam, na 10 minuten net 1% ofzo, wat doe ik fout of hoe kan ik dit oplossen...
Da's de copieerbeveiliging. Met Nero kun je van deze CD dus ook geen goede image maken (is mij ten minste niet gelukt)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff wat bestanden die gta3 sneller laten lopen in een rar bestand gezet.

Bestanden + Install dir

Timecyc --> ../Gta3/Data
Particle --> ..Gta3/Models
3DAnalyze + Dat1.000 + Dta2.000 --> ..Gta3/
En een trainer met 27 cheats.

Downnload: http://home.tiscali.nl/~ti085819/gta3tuning.rar

Altijd handig tog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 23:49 schreef Rikkie het volgende:
Mensen,

Mijn 12-mb geheugen probleem is nu helemaal weg.
Ik heb nl. directx 9.0 geinstalleerd op mijn computer en hij kwam niet meer met die foutmelding.

Dus de mensen die dit 12-mb probleem nog steeds hebben installeer ff directx 9.0

http://www.windowsmax.nl/download/dxwebsetup.exe
Ik heb directx 9 geinstalleerd. en echt ALLES geprobeerd, maar nog steeds die 12 MB FOUT!. Ligt dit nou aan windows xp? Fuck geforce 2 mx 400 64 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
`Gaat het smoother als je DirectX 9 instaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 08-08 20:55

PoweRoy

funky!

op de site van microsoft bestaat er nog geen directx 9 |:(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43

Maximus

There is no substitute

die update patch voor windowsXP kan je die ook installen onder een niet legale windows XP versie zonder problemen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
Op woensdag 19 juni 2002 23:38 schreef Paradoxial het volgende:
Weet iemand misschien hoe het "no sound hardware" probleem op te lossen is? Het stond al eerder in dit topic maar niemand had er echt op gereageerd. Het probleem is dus dat er bij de sound options staat "no sound hardware", geen geluid/muziek in het spel dus. Bij de intro wel gewoon geluid btw...Ik heb een sblive1024
Ik heb o.a. dit probleem gehad. Het spel wil bij mij niet zo lekker opstarten (ja ik heb de iso), hij springt steeds terug naar de desktop tijdens het starten. Als ik dan per ongeluk toch het spel opgestart kreeg had ik meestal het no sound hardware probleem (met sblive1024).

Nu de oplossing: ik delete voor het spelen het bestand gta3.set in ..mijn documenten/gta3 user files. Nu start het spel normaal op en is het probleem weg (helaas samen met je spelinstellingen maar ala).

Misschien heb je er wat aan.
Op donderdag 20 juni 2002 11:42 schreef Maurice16 het volgende:
Gta 3 werkt perfect het enige probleem is het loaden als ik na een missie naar de garage rij en mijn spel save gaat het goed. Start ik daarna Gta opnieuw op en probeer ik een spel te loaden, krijg ik of de melding:
code:
1
2
Unhandled exception: c0000005
At address: 005454D4

Of ik krijg:
[afbeelding]
probeer eens een andere crack (als je tenminste de iso hebt)
stukje uit een zekere .nfo:
The crack in our iso release has a problem with loading saved games (you can only save after a few minutes of playtime). Sorry for missing this problem and for the inconvenience.

We actually packed the wrong .exe the first time, sorry again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
is er al een patch voor het stoppen of eruithalen van de replayfunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 08-08 20:55

PoweRoy

funky!

denk et nie
anders zou hij hier al staan |:(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Op zondag 16 juni 2002 21:13 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.devoor.com/gta3.jpg

Dit is dus mijn probleem na een tijdje spelen... na een tijdje gaat het weer weg, lijkt af te hangen van het weer.

Ik heb al trails off geprobeerd en meer dingen.

Het is sinds ik de nieuwste drivers voor Radeon8500 heb geïnstalleerd (6094 catalyst).

Wat ik wel allang heb is een erg traag spel bij resoluties boven 800x600 (ook al voor de nieuwe drivers). Het is dus geen lage framerate maar echt traag gewoon...

Ik heb winXP, zie voor hardware mijn sig.
Er is een patrch van Ati gereleased voor het probleem:
http://www.ati.com/support/infobase/4046.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb een kleine probleem met mijn pasgekocht GTA 3 spel.

Nadat je 'start game' selecteerd zie je een filmpje van bovenaanzicht van 2 auto's en op dat moment klap ik uit het spel. Ik heb ook de laatste NVidia detenator + het patch voor winXP gedownload, maar het werkt nog steeds niet. Wie kent dit probleem en heeft een oplossing ervoor. M'n systeem heeft genoeg de capaciteiten ervoor, om dat spel te draaien. Ik vind het erg jammer als ik GTA 3 niet kan spelen.
Ik heb er bijna spijt van dat ik hem gekocht heb.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 22:38 schreef Maurice16 het volgende:
Misschien dat meer mensen dit probleem hebben als ik een spel save gaat het allemaal goed. Maar als ik hem dan later weer wil loaden, laad ie wel tot aan het einde van de balk maar verder komt ie niet. Ik heb het geprobeert onder windows XP en windows 2000 bij beide het zelfde probleem. Fout melding met "Unhandled exception: c0000005 At address: 00545404".

Hoe kan ik dit oplossen ??
Specs:
Amd XP 1700+
512 MB DDR
Gforce 2 MX400 64 MB
Ik heb dit probleem ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:54
In welke dir staan de gta3 saves?
Ik heb namelijk een save.sps file alleen ik weet niet waar die in moet om door gta3 geladen te worden. In my documents zit wel een map voor gta3 maar geen sps file van me vorige save game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:15 schreef DoDo het volgende:
In welke dir staan de gta3 saves?
Ik heb namelijk een save.sps file alleen ik weet niet waar die in moet om door gta3 geladen te worden. In my documents zit wel een map voor gta3 maar geen sps file van me vorige save game?
geen idee, is hier geen patch voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
Op vrijdag 21 juni 2002 15:23 schreef Jalla het volgende:

[..]

geen idee, is hier geen patch voor ofzo?
Keb geen id en ik kan echt nergens me vorige save file vinden en zorgen dat die sps save het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit echt te wachten wanneer er een patch van gta3 uitkomt van rockstar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je savegames staan gewoon onder mijn documenten

tenminste bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
Op vrijdag 21 juni 2002 17:44 schreef mightyspawn het volgende:
je savegames staan gewoon onder mijn documenten

tenminste bij mij
wat voor extensie heeft die file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Mijn Documenten\GTA3 User Files
Files:
gta3.set - 'kweenie wat dit is

GTA3sf1.b - Savegame 1
GTA3sf2.b - Savegame 2
...
GTA3sf7.b - Savegame 7
GTA3sf8.b - Savegame 8

replay.rep - Gesavede replay :?

Je kan dus makkelijk savegames van slots verplaatsen door het nummer te veranderen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
Op vrijdag 21 juni 2002 23:16 schreef Rafe het volgende:
Mijn Documenten\GTA3 User Files
Files:
gta3.set - 'kweenie wat dit is

GTA3sf1.b - Savegame 1
GTA3sf2.b - Savegame 2
...
GTA3sf7.b - Savegame 7
GTA3sf8.b - Savegame 8

replay.rep - Gesavede replay :?

Je kan dus makkelijk savegames van slots verplaatsen door het nummer te veranderen 8-)
Thxz!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het eraan liggen dat mijn saved games worden opgeslagen op "F:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\GTA3 User Files" en het spel staat in "F:\Program Files\GTA3".

Ik heb verder onder windows 2000 geen crack gebruikt dus aan een fout in een crack kan het ook niet liggen misschien dat iemand voor mij een patch heeft waarmee het loaden wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zou ik graag ook willen ontvangen op dit emailadres jellowrv@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:08
Hoe bedoel je, gewoon een crack zodat het loaden gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET IS AL VERHOLPEN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor deze vraag zal waarschijnlijk al 1000 keer gevraagd zijn, maar staat geen duidelijk antwoord in het faq.

Ik heb een ati radeon vivo 64mb ddr, en ik heb tijdens gta allemaal super wazige beelden en graphics.
Ik heb begrepen dat het een bekend probleem met ati, mijn vraag is ofe er al een oplossing voor is?

Dit is vet irritant

sorry dat ik hier post maar heb geen tijd om door 100en posts te browsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Laatst online: 03-06 18:58
Ik heb na alle tricks te hebben geprobeerd nog steeds dat GTA3 erg hapert/schokt. Het maakt absoluut geen ass uit of het nu in 640x480 of 1280x1024 is (hoewel het dan wel erger word). Ik weet nu absoluut niet meer wat ik hieraan kan doen, want het lijkt me toch wel moeten kunnen op mijn pc?

Welk OS heb je?
Windows XP
Hoeveel geheugen?
256mb PC2100 DDR
Swapfile?
768mb
Welke Videokaart?
Gainward GF2 Pro 400 GS
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver?
23.11
Welke proc en hoe snel?
XP 1900+
Installatie van vorige maand
Welk mobo?
A-Open AK77 Pro A 133
Welke Geluidskaart?
Creative SBLive! Player 1024
Alles al geprobeerd, niks helpt :'(
Nope
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn gta3 (legale versie) wil installeren dan loopt deze vast bij de installatie op het moment dat ie gaat beginnen bij dat shermpje met die balk met het aantal procent erin. hij blijft gewoon hangen op 0% en als ik dan via taakbeheer de installatie afsluit krijg ik de melding kan rpc niet uitvoeren. dit doet zich voor onder een bijna verse winxp pro installatie. Op het syteem van mijn ouders doet hij het wel dit is een p4 met winxp Home. kan iemand mij helpen !.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 15:03 schreef tm288712 het volgende:
Als ik mijn gta3 (legale versie) wil installeren dan loopt deze vast bij de installatie op het moment dat ie gaat beginnen bij dat shermpje met die balk met het aantal procent erin. hij blijft gewoon hangen op 0% en als ik dan via taakbeheer de installatie afsluit krijg ik de melding kan rpc niet uitvoeren. dit doet zich voor onder een bijna verse winxp pro installatie. Op het syteem van mijn ouders doet hij het wel dit is een p4 met winxp Home. kan iemand mij helpen !.

Bij voorbaat dank.
zon soort probleem heb ik ook
als ik het spel (met crack) wil installeren (gewoon install wizard) dan loopt hij vast bij 6 % en blijft de cdrom zoeken maar lijkt het alsof hij het bestand niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat rockstar in gta3 het debug menu heeft laten zitten.. is er geen leete tweaker in de zaal die dat menu op een of andere manier open kan maken?
En op gta3forums gaat een verhaal rond dat de replay functie lag veroorzaakt. Hoe denkt de tweaker hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is al uitgebreid over gediscussieerd. Er is alleen jammer genoeg nog geen patch om de replay functie uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:30 schreef kevinOhdie het volgende:
Ik heb ff wat bestanden die gta3 sneller laten lopen in een rar bestand gezet.

Bestanden + Install dir

Timecyc --> ../Gta3/Data
Particle --> ..Gta3/Models
3DAnalyze + Dat1.000 + Dta2.000 --> ..Gta3/
En een trainer met 27 cheats.

Downnload: http://home.tiscali.nl/~ti085819/gta3tuning.rar

Altijd handig tog ;)
Gta gaat er idd een stuk sneller door lopen vooral het laden aan het begin van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

toen ik vanochtend m`n computer opstartte, maakt m`n tweede HD veel meer lawaai als normaal (hij was wel een beetje dood aan het gaan mar nog nooit zo veel lawaai, ook herkende windows hem niet meer dus heb ik de schijf eruit gehaald. Niks raars aan zou je denken, maar nee hoor, honderden bij effecten!!!! :(

Dinds die hd eruit is. Loopt gta3 totaal niet lekker meer.
Als ik de pc opstart hoor je eerst een raar opstartmuziekje, wel zoals eerst, alleen in het midden hoor je een soort harde ruis. Dan start ik gta3, maar helaas, in het spel gaat het muziek (in tegenstelling tot eerst) vet stotterig en het beeld gaat ooook redelijk schokkerig. Terwijl het vroeger allemaal verschrikkelijk smooth ging.
Maar het _aller_ _aller_ raarste is nog dat de resolutie _niks_ uitmaakt!!!!! of ik nou op 640*480 speel of 1600*1200, de schokken zijn steeds op precies dezelfde stukken als ik dezelfde weg rijdt!! :(
Please OOOOO please help mij, want ik kom er zelf niet meer uit
Ik heb al m`n schijf die er nog in zit gedrafmenteert, maar dat hielp ook niet

Someone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Laatst online: 14:27

Investig8or

What goes up, could come down

Op zaterdag 22 juni 2002 23:02 schreef jcross het volgende:

toen ik vanochtend m`n computer opstartte, maakt m`n tweede HD veel meer lawaai als normaal (hij was wel een beetje dood aan het gaan mar nog nooit zo veel lawaai, ook herkende windows hem niet meer dus heb ik de schijf eruit gehaald. Niks raars aan zou je denken, maar nee hoor, honderden bij effecten!!!! :(

Als ik de pc opstart hoor je eerst een raar opstartmuziekje, wel zoals eerst, alleen in het midden hoor je een soort harde ruis. Dan start ik gta3, maar helaas, in het spel gaat het muziek (in tegenstelling tot eerst) vet stotterig en het beeld gaat ooook redelijk schokkerig. Terwijl het vroeger allemaal verschrikkelijk smooth ging.
Maar het _aller_ _aller_ raarste is nog dat de resolutie _niks_ uitmaakt!!!!! of ik nou op 640*480 speel of 1600*1200, de schokken zijn steeds op precies dezelfde stukken als ik dezelfde weg rijdt!! :(

Someone
Heb je GTA al opnieuw geinstalleerd?
Niet dat ik er ervaring mee heb , maar veranderingen in een systeem hebben meestal wel een bij-effect.
Enne , eerste post(*D) dus newbie mode= on ;)

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 23:53 schreef Investig8or het volgende:

[..]

Heb je GTA al opnieuw geinstalleerd?
Niet dat ik er ervaring mee heb , maar veranderingen in een systeem hebben meestal wel een bij-effect.
Enne , eerste post(*D) dus newbie mode= on ;)
het hielp niet ;( !!!!!

pleaaaaaaaaaaaaaaase, weet niemand iets?? hier moet toch iets aan te doen zijn? is de geluidskaart misschien beschadigt ofzo? of moet ik een nieuwe 3d kaart kopen? ??? ik word hier zoooooo gek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Is die replay patch al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de unhandles exception error krijg ik ook soms als ik gewoon aan het spelen ben dan slaat het spel opeens vast en krijg ik die error. Mogelijk dat iemand enig idee heeft waardoor dit kan komen en of er een patch voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb al veel posts gelezen en oa dat menu foutje gefixed, die xp patch geinstalleerd, met geluid instellingen gerommeld maar helaas crashed het spel nog steeds terug naar windows binnen een minuut spelen :(

XP Pro
512ddr
athlon 1.33
GF4 ti 4400 (28.32 drvr)
Audigy
ms keyboard
Deviance versie

Ik krijg trouwens geen error log enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-08 12:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Welk OS heb je?
Win98SE

Hoeveel geheugen?
256DDR PC2100 Kingston Cas2.5

Swapfile?
Uhm, ik denk het wel
Welke Videokaart?
Gigabyte Radeon8500 64MB

Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver
Omega 2.4.31a

Welke proc en hoe snel?
XP1700+

zojuist

Welk mobo?
EpoX 8HKA+

Welke Geluidskaart?
Audigy Player

Frame Limiter On
Frame Sync Off
Trails Off
Widescreen Off
1024*768*32

Deviance 1e

Nope

Het loopt gewoon niet lekker, het spel schokt hier en daar en ik heb het gevoel dat de PC er gewoon problemen mee heeft.
Onder XP loopt het spel al helemaal brak, dat is niet normaal..
Wat kan het zijn die het niet lekker soepel loopt?
Het komt het meeste voor de schokken, bijv. in de Dodo en als je van achter je Auto kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 23:02 schreef jcross het volgende:

Someone
ik heb je vraag ook al ff aan iemand anders voorgelegd, krijg binnenkort antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:12 schreef aaajeetee het volgende:

[..]

ik heb je vraag ook al ff aan iemand anders voorgelegd, krijg binnenkort antwoord
ohhhhhhhhh thx !!!!! dat er nog zulke aardige en gevende mensen zijn ;) :)

maarreh, voor als dat ook niet lukt wil m`n moeder morgen hier een of andere "computerexpert" laten komen, maar weet iemand van jullie misschien een goed bedrijf voor zegmaar computerreparaties :) ?? want volgens mij staan in de gouden gids alleen maar bagger computer experts... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 12:11 schreef jcross het volgende:

[..]

het hielp niet ;( !!!!!

pleaaaaaaaaaaaaaaase, weet niemand iets?? hier moet toch iets aan te doen zijn? is de geluidskaart misschien beschadigt ofzo? of moet ik een nieuwe 3d kaart kopen? ??? ik word hier zoooooo gek van :(
Hmmm...heb je niks gemold toen je de hd eruit haalde, en je kan altijd een verse windows install proberen, dat werkt meestal wel.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.