Okay.. bij een vriend van me draait GTA 3 ook erg vaag...
Het probleem is dat hij het opzich wel goed doet, maar soms dan zijn opeens de textures heel raar net of ze heel dof zijn ofzoiets, niet wit. Opeens gebeurt dat gewoon. Er klopt iig geen zak van. Dit had hij eerst niet maar pas na het omschakelen naar de Hercules driver 21.81 (van een hele oude van vorig jaar) en naar nieuwste VIA 4-1 driver en nieuwste BIOS. Daarvoor deed ie niet zo vaag, maar liep ie altijd vast na de laatste missie van eiland 1 en na installeren van deze zooi was er alleen een blauw scherm maar ging het spel wel verder.
Probleem 2 is verder dat dat ding er af en toe gewoon 'stilstaat'. Het beeld alleen. Je hoort de auto nog gewoon doorrijden maar er verandert niets. Ook als je op ESCAPE drukt dan hoor je het menu op je boxjes maar het resultaat op het beeld is nul, daar staat nog steeds hetzelfde beeld........
Maar vooral probleem 1 is erg irritant!!
Welk OS heb je? Win98SE NL
Hoeveel geheugen? 256mb PC133 noname (medium timing ingesteld in bios)
Swapfile? 200mb vast (d8 ik)
Welke Videokaart? Hercules GF2MX
Driver? Hercules
Welke proc en hoe snel? Duron 900 (100x9)
Wanneer voor het laast gedefragt? Moet maar weer eens gebeuren maar dat is het probleem niet
Welk mobo? Abit KT7a met nieuwste BIOS en nieuwste VIA 4-1
Welke Geluidskaart? Diamond Tech (niet MM!), vaag ISA geval
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? 640x480, no trails, framelimiter on, view distance 3
Gebruik je een crack? Nope, is originele copy van mij
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Euhh? nope