Heb je windows op nieuw geinstalleerd toen gta3 er al op stond -> zo jah, kun je de dir gewoon verwijderen van je schijf (handmatig)...Op dinsdag 28 mei 2002 14:17 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
bij software staat ie niet
Wordt ondertussen beetje ziek van die radiostations, na 5 dagen GTA3 op PS2, had ik hem ook steeds uitstaan, of soms chatterbox opstaan, chatterbox leukste radiostation.
En heb ook effe 2 skins geupload naar Skin site.
En heb ook effe 2 skins geupload naar Skin site.
EuhOp dinsdag 28 mei 2002 14:37 schreef dahaaz het volgende:
maar gas is dan up, en je zegd gas blijven geven maar geen up!
wat is wat dan ?
Tja op de PS2 loop je met die pijltjes. Down is dan richting de camera, Up er van af. Ik weet niet hoe dat op de PC zit...
Ik geef toe, samen met NHL 2002 is dit het spel waar ik het hardst heb gelachen om de humor in het spel (dat niet in het verhaal van het spel zit)..Ondertussen heb ik de storyline uitgespeeld, ik ben op 47% nu.
Ik heb wel een vraagje, <DUMMY> waar zie jij hoveel procent je hebt van het geheel? </DUMMY>
Ik heb gezocht, ik kan het echt niet vinden.
Ik weet zeker dat ik

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
HarOp dinsdag 28 mei 2002 14:28 schreef Murphy het volgende:
[..]
Hey hallo ik heb me net niet voor niks suf zitten te typen
Trouwens, Saekerhett, gebruik mijn Dodo-FAQ gerust voor de gehele GTA3-FAQ hoor
Ik ben mede-maker van de FAQ, dus ik zal even een wijziging sturen naar Saekerhett.
Shit, staat dit drie berichten verderMaar als ik nu ingame op escape druk en bij 'stats' kijk staat er dat ik slechts 38% van het spel voltooid heb
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Voor meer faqs ensow (ook dodo faqs) check gamefaq/dlh. Zijn er al best veel geschreven
Ik heb em net uigespeeld. Althans, de campaign..
Wat ik me afvroeg... op et 3e eiland zitten 2 tunnels.
Zouden deze moeten leiden naar een volgende 'addon' stad?
Wat ik me afvroeg... op et 3e eiland zitten 2 tunnels.
Zouden deze moeten leiden naar een volgende 'addon' stad?
Verwijderd
Esc -> statsOp dinsdag 28 mei 2002 14:46 schreef Tukk het volgende:
[..]
Ik geef toe, samen met NHL 2002 is dit het spel waar ik het hardst heb gelachen om de humor in het spel (dat niet in het verhaal van het spel zit)..
Ik heb wel een vraagje, <DUMMY> waar zie jij hoveel procent je hebt van het geheel? </DUMMY>
Ik heb gezocht, ik kan het echt niet vinden.
Ik weet zeker dat ikzal doen als je me het verteld..
kijk jij eens snel in je controls aubOp dinsdag 28 mei 2002 14:37 schreef dahaaz het volgende:
maar gas is dan up, en je zegd gas blijven geven maar geen up!
wat is wat dan ?
Verwijderd
pc = voouit > gas en vooruit lopenOp dinsdag 28 mei 2002 14:45 schreef Murphy het volgende:
[..]
Euh
Tja op de PS2 loop je met die pijltjes. Down is dan richting de camera, Up er van af. Ik weet niet hoe dat op de PC zit...
achter uit > remmen,achteruit en achteruit lopen
lenks en rechts is simpel
maar ej zegd da je gas moet inhouden maar niet op up moet drukken
is gas bij de ps2 een andere knop als vooruit lopen ofzo ?
maybe je controls op 'classic' zetten???Op dinsdag 28 mei 2002 15:01 schreef dahaaz het volgende:
[..]
pc = voouit > gas en vooruit lopen
achter uit > remmen,achteruit en achteruit lopen
lenks en rechts is simpel
maar ej zegd da je gas moet inhouden maar niet op up moet drukken
is gas bij de ps2 een andere knop als vooruit lopen ofzo ?
Verwijderd
De missie na die!Op dinsdag 28 mei 2002 15:09 schreef Termi het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk naar de 2e level
Ik ben nu bij : Da bomb , act 1 (of zo iets).
Wie heeft er een (werkende) mirror voor de maps
ps. gta3.com is zwaar traag, doet het niet en endora is down
als je alle missies van je opdrachtgevers hebt gedaan (de tel. oprachten hoeven niet)Op dinsdag 28 mei 2002 15:09 schreef Termi het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk naar de 2e level
Ik ben nu bij : Da bomb , act 1 (of zo iets).
Na de laaste van Salvatore gaat er een brug open
Verwijderd
Of kun je met de boot, das coolerOp dinsdag 28 mei 2002 15:12 schreef aftermath het volgende:
[..]
als je alle missies van je opdrachtgevers hebt gedaan (de tel. oprachten hoeven niet)
Na de laaste van Salvatore gaat er een brug open
Ik heb ze even alle 3 upgeloadOp dinsdag 28 mei 2002 15:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Wie heeft er een (werkende) mirror voor de maps
Download ze Hier
Verwijderd
Zou fijn zijn als de faq aangepast werd, bedankt!Op dinsdag 28 mei 2002 15:15 schreef aftermath het volgende:
[..]
Ik heb ze even alle 3 upgeload
Download ze Hier
ja, zal het proberen te regelenOp dinsdag 28 mei 2002 15:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als de faq aangepast werd, bedankt!
probleem van endoria.net is dat ze vaak down zijn de laatste tijd
en om een blijvende mirror aan te bieden is ook niet makkelijk
Ik laat hem voolopig nog wel online staanOp dinsdag 28 mei 2002 15:19 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
en om een blijvende mirror aan te bieden is ook niet makkelijk
Hoe kan ik het beste, de missie : Da bomb doen.
Ik sta nu op het dak van het gebouw met uitzicht op het schip. Moet ik nu gewoon steeds die guards neer knallen
Ik sta nu op het dak van het gebouw met uitzicht op het schip. Moet ik nu gewoon steeds die guards neer knallen
http://guide.grandtheftauto3.netOp dinsdag 28 mei 2002 15:20 schreef Termi het volgende:
ja je moet die guards neerklallen en zorgen dat die andere gast rustig zijn bommen kan plaatsen.
van links naar rechts werkenOp dinsdag 28 mei 2002 15:20 schreef Termi het volgende:
dus eerst de guards bij de loopbrug, en dan verder naar rechts werken
(met searchen had je dat ook kunnen vinden)
Verwijderd
Jaap, ik zal je nooit vergeten...
Jaap... is dood
Nou ja, in ieder geval tot na de repetitieweek
Jaap... is dood
damn, jammerOp dinsdag 28 mei 2002 15:22 schreef jdvanwijk het volgende:
Jaap, ik zal je nooit vergeten...
Jaap... is dood
mischien nog ff 1 om het vol te houden tot de volgende???
Verwijderd
MisschienOp dinsdag 28 mei 2002 15:23 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
damn, jammer
mischien nog ff 1 om het vol te houden tot de volgende???
Wie kan een screen laten zien van de FBI Hideout??
want ik heb hem al gezocht (mbv maps) maar kan het niet vinden, of is het een anoniem gebouw?
tnx
want ik heb hem al gezocht (mbv maps) maar kan het niet vinden, of is het een anoniem gebouw?
tnx
met een trainer, Zie faqOp dinsdag 28 mei 2002 15:49 schreef Esmer het volgende:
iemand al een idee hoe je politie kan uit schakellen?
Verwijderd
jah dat weet ik maar dat ding werkt dus niet.Op dinsdag 28 mei 2002 15:50 schreef Batman2k het volgende:
[..]
met een trainer, Zie faq
Het is de DARKNeZZ +5 trainer zelfs.
iemand dan een idee waarom die niet werkt?
klein vraagske, ik heb gta3 moet hem alleen nog installen, maar gezien de/het problemen topic van gta3 is het niet zo geweldig bij iedereen, zijn er nog mensen die het installeerden en gelijk aan de slag konden met het spel?
lijkt me wel toch...
lijkt me wel toch...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
ik kan het spel bijna vloeiend spelen op 1600*1200*32 maar ik heb af en toe nog een schok en als je auto hard gaat dan wil ie wel eens probs geven.
Wat moet ik aan mijn PC updaten om hem op 1600*1200&*32 vloeiend te kunnen spelen?
Ik draai win98se en specs staan in sig
Wat moet ik aan mijn PC updaten om hem op 1600*1200&*32 vloeiend te kunnen spelen?
Ik draai win98se en specs staan in sig
Ik heb handmatig paar skins toegevoegd van anderen. Die zijn 'vergeten' in oudere delen.
Er zit een klein votefoutje in de php. De tellers gaan meteen op 1, wat niet moet. Dat levert meteen foutje in cijfer, eerste vote is namelijk meteen cijfer 1!
En nog een opmerking. Je moet niet BMP uploaden, maar linken in je eigen comment. (heeft paar keer storing veroorzaakt)Alleen JPEG uploaden. En graag groter dan 150x150. Omdat je maar 1 jpeg kan uploaden, mag je eerst editen in photoshop: 3D model + BMP afbeelding in 1 jpg stoppen. (zie paar jpgs als voorbeeld)
Succes. Ga door op http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Er zit een klein votefoutje in de php. De tellers gaan meteen op 1, wat niet moet. Dat levert meteen foutje in cijfer, eerste vote is namelijk meteen cijfer 1!
En nog een opmerking. Je moet niet BMP uploaden, maar linken in je eigen comment. (heeft paar keer storing veroorzaakt)Alleen JPEG uploaden. En graag groter dan 150x150. Omdat je maar 1 jpeg kan uploaden, mag je eerst editen in photoshop: 3D model + BMP afbeelding in 1 jpg stoppen. (zie paar jpgs als voorbeeld)
Succes. Ga door op http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Verwijderd
ah beter..Op dinsdag 28 mei 2002 12:20 schreef bajo4life het volgende:
[..]
Gaat wel, gewoon wat snelkoppelingen eringooien en het werkt ! suc6, ik heb ook iets van 1500 mp3 snelkoppelingen in die map staan.
/me zoekt zn 19gb aan mp3's op
Something funny:
Wanneer je het derde eiland op kunt moet je met een auto op de brug gaan staan met auto's die achter je blijven staan. Wachten tot de brug opengaat en dan de auto's laten doorrijden. Wat krijg je dan? Vliegende auto's!
Wanneer je het derde eiland op kunt moet je met een auto op de brug gaan staan met auto's die achter je blijven staan. Wachten tot de brug opengaat en dan de auto's laten doorrijden. Wat krijg je dan? Vliegende auto's!

Ja hier. Moest alleen ff opnieuw opstarten na het wijzigen van de resolutie. Verder OK.Op dinsdag 28 mei 2002 15:56 schreef Glorificationer het volgende:
klein vraagske, ik heb gta3 moet hem alleen nog installen, maar gezien de/het problemen topic van gta3 is het niet zo geweldig bij iedereen, zijn er nog mensen die het installeerden en gelijk aan de slag konden met het spel?
lijkt me wel toch...
Let wel, het gaat hier om een originele, legale versie
Verwijderd
bij mij ook.. maar er is vooral gekloot met nvidia + windows xp.. ik heb xp + radeon en heb nix apparts hoeven te installen.. (alleen deviance crack danOp dinsdag 28 mei 2002 16:06 schreef TheBrain het volgende:
[..]
Ja hier. Moest alleen ff opnieuw opstarten na het wijzigen van de resolutie. Verder OK.
Let wel, het gaat hier om een originele, legale versie
Verwijderd
ja hallo mensen....
die faq voor het vliegen is voor de ps2....kom je overal zo tegen. De pest is alleen dat de ps2 gebruik maakt voor aparte knoppen voor remmen en down. op m'n keyboard is down=remmen!!!! dus als ik gas geef en ik hou down in blijft ie remmen....
schiet niet op dus
die faq voor het vliegen is voor de ps2....kom je overal zo tegen. De pest is alleen dat de ps2 gebruik maakt voor aparte knoppen voor remmen en down. op m'n keyboard is down=remmen!!!! dus als ik gas geef en ik hou down in blijft ie remmen....
schiet niet op dus
Verwijderd
Shit, heb net al een mailtje gestuurd maar zo ook nog maar even: ik wist niet dat mijn skin er al op stond dus nu staat ie er twee keer op, verwijder mijn upload maarOp dinsdag 28 mei 2002 13:47 schreef MrDummy het volgende:
Hmmm? Niemand wat (eigen) gta3 skins voor http://mrdummy.mine.nu/rateapic/ ? (tip: zet url BMP file in je tekst bij je skin)
Ik loop nu al een half uur rond te crossen door Level 1 met GTA3, maar ik kan nergens een store vinden voor ammo enzo, ammunition store moet ie heten heb ik ergens gelezen, maar ik kan nix vinden 
Had ook iets gehoord dat ie bij het red light distict zat? Kan iemand me plz vertellen waar ie nou zit, want ik kom er zo niet uit..
thx
Had ook iets gehoord dat ie bij het red light distict zat? Kan iemand me plz vertellen waar ie nou zit, want ik kom er zo niet uit..
thx
Verwijderd
heeft iemand een savegame, na de 2 time missies die je krijgt op de 2e eiland?
de missies:
3 cars brengen naar een shop in 5 min (missie heet grand theft auto)
een of andere gozer betalen, waar je tussen telefoon cellen moet racen. (pay-day for ray ofzo heet ie)
ik kan ze niet halen en begin na flink oefenen steeds minder zin te krijgen....
dus als iemand mij hiermee kan helpen, of een cheat weet waarmee je missie tijd kan pauzeren, dat zou ik ook op prijs stellen.
de missies:
3 cars brengen naar een shop in 5 min (missie heet grand theft auto)
een of andere gozer betalen, waar je tussen telefoon cellen moet racen. (pay-day for ray ofzo heet ie)
ik kan ze niet halen en begin na flink oefenen steeds minder zin te krijgen....
dus als iemand mij hiermee kan helpen, of een cheat weet waarmee je missie tijd kan pauzeren, dat zou ik ook op prijs stellen.
kijk anders even op de mapOp dinsdag 28 mei 2002 16:31 schreef Rolex het volgende:
Ik loop nu al een half uur rond te crossen door Level 1 met GTA3, maar ik kan nergens een store vinden voor ammo enzo, ammunition store moet ie heten heb ik ergens gelezen, maar ik kan nix vinden
thx
Hier
Nummer 12 op de map, AmmoNationOp dinsdag 28 mei 2002 16:31 schreef Rolex het volgende:
thx
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Wie kan ff omsirkelen met paint of zo in de plattegrond van level 2 het internet cafe ik heb wel een paar uur zitten rijden om dat te zoeken maar ik vind t nie echt wie kan helpen???
Verwijderd
Op dinsdag 28 mei 2002 15:44 schreef DragNet het volgende:
heeft er iemand een save game voor alle 3 de islands voor mij?
alvast bedankt.
Damn, endoria.net is ermee gekapt, met upload, en ook met de bestaande items te laten zien, wat zal dit topic leeg zijn/worden...
Verwijderd
Hoe weet je dat???
Dat is nie zo best
Wie weet het internetcafe te zijn in eiland2???
Kan je dat duidlijk maken op de plattegrond van eiland2??
Alvast bedankt
Dat is nie zo best
Alvast bedankt
Hoi ik zit nu in zo'n missie en daar moet je die ventjes op die boot uit morden of zo.
Hoe kan je dat in godsnaam doen.
Want mij lukt het nie.
Alvast bedankt
Hoe kan je dat in godsnaam doen.
Want mij lukt het nie.
Alvast bedankt
Nouw, simpel hoe ik dat weet, bijv plattegrond van 1e level:Op dinsdag 28 mei 2002 16:42 schreef -Munkie- het volgende:
Hoe weet je dat???
Dat is nie zo best
Alvast bedankt
http://www.endoria.net/upload/index.php/1118569021
Helaas, de Endoria.net upload dienst is voorlopig buiten dienst. Door overmatige populariteit werd de bandbreedte een beetje teveel gebruikt.
Iemand had hier toch ook iets aangepast aan het vliegtuigje zodat je er makkelijker mee kon vliegen?
Ik ik kan nu echt nie opstijgen hoor, heb al geprobeerd va e landingsbaan maar kom gewoon niet ophoog 
Dus zou ik dat aangepaste filetje van die dodo wel wille gebruiken
Als iemand die nog heeft?
Dus zou ik dat aangepaste filetje van die dodo wel wille gebruiken
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Internet cafe is erg simpel te vinden, rij vanaf portland naar staunton via de brug, als je van de brug afkomt meteen 1ste of 2de straat links, dan zie je een gebouw met glazen muren, tadaa!
Inderdaad.... Endoria.net stopt voorlopig even mee. Veel te populair!!!!!
Ik heb even controle verbeterd in http://mrdummy.mine.nu/rateapic/ Paar sukkels proberen BMP file te uppen. Dat kan natuurlijk niet, BMP kun je niet kijken op browser. GIF wel, en die heeft geen verlies in beeldkwaliteit. Maar toch maar linken in je comment.
Nu kun je niet meer BMP uppen. JPEG/GIF zijn wel toegestaan.
Ik blijf je ook adviseren zoveel mogelijk in 1 plaatje te stoppen. Dat scheelt 'dubbel' voten met 2 losse plaatjes.
Nu kun je niet meer BMP uppen. JPEG/GIF zijn wel toegestaan.
Ik blijf je ook adviseren zoveel mogelijk in 1 plaatje te stoppen. Dat scheelt 'dubbel' voten met 2 losse plaatjes.
zijn er nog nieuwe auto's op eiland 3 ( mooie snelle carretjes ik heb nog nic kunnen vinde
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Op dinsdag 28 mei 2002 17:36 schreef MrDummy het volgende:
Paar sukkels proberen BMP file te uppen.

En dank iedereen die mijn skin zo leuk vind
En dat voor een half uurtje paint gebruiken
Verwijderd
ben helaas nog niet in 3 maar in 2 kwamen er een stuk of 5 tot 10 bij.. die jeep vind ik wel coolOp dinsdag 28 mei 2002 18:09 schreef BruceLee het volgende:
zijn er nog nieuwe auto's op eiland 3 ( mooie snelle carretjes ik heb nog nic kunnen vinde
Verwijderd
Welke jeep?Op dinsdag 28 mei 2002 18:42 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
ben helaas nog niet in 3 maar in 2 kwamen er een stuk of 5 tot 10 bij.. die jeep vind ik wel cool
De landstalker (als je die bedoeld) zuigt grote tijd. Dat ding slipt als de tering.
Die grote pickup truck soortige auto daarentegen is zwaar vet
Cartel Cruiser ofzo
Verwijderd
die Cartel jah.. die bak 0wnt!Op dinsdag 28 mei 2002 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke jeep?
De landstalker (als je die bedoeld) zuigt grote tijd. Dat ding slipt als de tering.
Die grote pickup truck soortige auto daarentegen is zwaar vet. Je hoort echt die motor als je langsloopt of als je er zelf in rijdt. Die is van de Colombians (gang auto)
Cartel Cruiser ofzo
Gewoon met een hele vette GUN, en als je dat andere bedoeld.. Met een trainer ja..Op dinsdag 28 mei 2002 15:49 schreef Esmer het volgende:
iemand al een idee hoe je politie kan uit schakellen?
Verwijderd
nog wat pics 

een coole jump

Veel animo voor een dooie hoer

Oh wat haat ik die lui!

Kijk mam, zonder handen!

een coole jump

Veel animo voor een dooie hoer

Oh wat haat ik die lui!

Kijk mam, zonder handen!
Verwijderd
ben ik eindelijk bij het 3e eiland,
heb ik die dodo gevonden,
vlieg er 5 seconden mee en land op mijn rug
weg dodo !
hoe krijg ik nou weer een nieuwe dan
hij komt maar niet terug
ook als ik mijn vorige savegame open is ie er niet
helluppp
weg dodo !
hij komt maar niet terug
helluppp
Verwijderd
Die colt is vetOp dinsdag 28 mei 2002 18:48 schreef Rexcore het volgende:
[..]
]
Gewoon met een hele vette GUN, en als je dat andere bedoeld.. Met een trainer ja..
Is het beste wapen man!
Auto's ontploffen in no-time en hij's ook nauwkeurig voor voetgangers.
Er staan meerdere dodo's hoor

Nu ik dit hoor, komt mij een vraag te boven..Op dinsdag 28 mei 2002 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Die colt is vet
Is het beste wapen man!
MET WELKE GUN KNALLEN JULLIE HET LIEFSTE DE POLITIE OVERHOOP ???
Verwijderd
Tjsa.. had je um niet moeten slopen heOp dinsdag 28 mei 2002 18:49 schreef LooneyD het volgende:
ben ik eindelijk bij het 3e eiland,
weg dodo !
hij komt maar niet terug
helluppp
Meestal komen alle wagens weer terug die vast staan..
1 de 1ste map voor die mafia pakte ik steeds die mafia bak weg bij die villa aan de kust.. en als ik terug kwam stonden er weer 2 terwijl ik er telkens 2 mee nam!
Verwijderd
coltOp dinsdag 28 mei 2002 18:52 schreef Rexcore het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor, komt mij een vraag te boven..
MET WELKE GUN KNALLEN JULLIE HET LIEFSTE DE POLITIE OVERHOOP ???![]()
![]()
Met de knuppelOp dinsdag 28 mei 2002 18:52 schreef Rexcore het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor, komt mij een vraag te boven..
MET WELKE GUN KNALLEN JULLIE HET LIEFSTE DE POLITIE OVERHOOP ???![]()
![]()
Ik haal nu die hidden packages op in Portland, maar hoe kom je in vredesnaam op het dak van die Liberty Pharmaceuticals? Geen ladder, geen opstapje, en springen van de treinbaan lukt ook niet
Fun while it lasted: World Community Grid!
ik ook, motors komen als het goed is in GTA:Vice CityOp dinsdag 28 mei 2002 19:04 schreef Flexx het volgende:
Ik mis de motors uit GTA1.
Verwijderd
en wanneer komt Vice CityOp dinsdag 28 mei 2002 19:05 schreef aftermath het volgende:
[..]
ik ook, motors komen als het goed is in GTA:Vice City
ahum het is een m16, geen m4Op dinsdag 28 mei 2002 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Die colt is vet
Is het beste wapen man!
Verwijderd
zoalgn jullie weten waar over het gaat is het goedOp dinsdag 28 mei 2002 19:08 schreef Schuey het volgende:
[..]
ahum het is een m16, geen m4
Ik wist de naam niet
22 oktober 2002 komt de ps2 release zeggen ze nu. Hij komt dus ook op de pc maar daar is nog geen release date over bekend.Op dinsdag 28 mei 2002 19:07 schreef DazZta het volgende:
[..]
en wanneer komt Vice City?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
zoalgn jullie weten waar over het gaat is het goed
Ik wist de naam niet
Damn had nog leuke pics maar kan weer niet uploaden, nog andere upload sites?
Verwijderd
Ja, maar dat duurt nog zo lang (voor de PC dan). Qua GTA-series blijf ik toch maar bij m'n PS2, GTA4 komt ook veel eerder en ik vind het toch een beetje jammer dat ze deze game niet meer voor de PC hebben aangepast.Op dinsdag 28 mei 2002 19:05 schreef aftermath het volgende:
ik ook, motors komen als het goed is in GTA:Vice City
hmm ik zou het niet weten (ja die gratis dingen heb je dan zoals geocities, tripod enz)Op dinsdag 28 mei 2002 19:10 schreef Schuey het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
Damn had nog leuke pics maar kan weer niet uploaden, nog andere upload sites?
maaruuh mocht het niet lukken wil ik ze wel even voor je online zetten
edit: of andere misschien hier: http://www.imageuploader.tk (kom ik net tegen in de sig van de poster hieronder
Verwijderd
Euh, kan iemand mij vertellen hoe die missie heet waarbij je een stuk of 30 auto`s moet stelen ?
Dus neit Grand Theft Auto, want daar hoef je maar 3 te stelen
Dus neit Grand Theft Auto, want daar hoef je maar 3 te stelen
Verwijderd
Ik ben bezig, moet nog een stuk of 6 missies geloof ikOp dinsdag 28 mei 2002 19:15 schreef Uploader het volgende:
Iemand hem al ZONDER CHEATS uitgespeeld?
|\/|3Op dinsdag 28 mei 2002 19:15 schreef Uploader het volgende:
Iemand hem al ZONDER CHEATS uitgespeeld?
Bedankt vor de reacties op die skin. =) Als je de bmp wilt hebben moet je hier wezen.
Verwijderd
Kan iemand mij zeggen of ik met dit systeem gta 3 kan spelen op 1024 zonder dat het bagger loopt ???? Want het loopt voor geen meter, ik heb de deviance patch gebruikt en de crack en de win XP update en de 28.32 Det. drivers
!!!
En de guide heb ik ook gebruikt dus zeg niet dat ik trails moet uitzetten hehehe want dat heb ik allemaal al gedaan.
En de guide heb ik ook gebruikt dus zeg niet dat ik trails moet uitzetten hehehe want dat heb ik allemaal al gedaan.
Verwijderd
COOOL! me uploader wordt gebruiktOp dinsdag 28 mei 2002 19:26 schreef Schuey het volgende:
fenks
paar pics
ben geliefd
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal, ik zoek het bestandje handling.cfg ofzoiets, zodat je langer en hoger met het dodo vliegtuigje kan vliegen.
Dit zal vast wel ergens gepost zijn, maar die topics zijn wel zo gigantisch, dat is een enorm werk om door te zoeken.
Kan iemand AUB mij ff de link geven ofzo?
Tnx in advance
Dit zal vast wel ergens gepost zijn, maar die topics zijn wel zo gigantisch, dat is een enorm werk om door te zoeken.
Kan iemand AUB mij ff de link geven ofzo?
Tnx in advance
Verwijderd
trage k*t serverOp dinsdag 28 mei 2002 19:28 schreef Uploader het volgende:
[..]
COOOL! me uploader wordt gebruiktwicked

Just kiddin.. nu moet je er geld voor vragen !! Je hebt nu een monopolie!!
Dit topic is gesloten.