Deel 5, het gaat rap jongens 
[topic=507699/1/25]
[topic=507699/1/25]
Anoniem: 31259
Anoniem: 16223
Op maandag 27 mei 2002 22:36 schreef Mikez het volgende:
ja het gaat lekker snel , ff voor de kenners ik kan het neit vinden meer :
Met dat proggie om handling.cfg te editen wat is de beste afstelling om goed en ver te vliegen met de dodo ?
zo te zien was het Predator_NL die ermee heeft geexperimenteerd,Op maandag 27 mei 2002 22:32 schreef Mikez het volgende:
bedankt man40 paginas is nogal wat
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
die is easyOp maandag 27 mei 2002 22:39 schreef MastahBlastah het volgende:
jezus, hier al, ik moer grmmbl die missie nog doen dat je met je limo die ventjes op moet halen en dat je van alle kanten gebeukt wordt
Eigen radio station:
Gooi een zooi MP3tjes in de map $installdir/GTAIII/mp3/ en kies met R het radiostation MP3Toy MP3 Player.
Je kan ook een stukje terug gaan bij die Barricade en dan kun je er achter langs, handig als je car bijna naar de klote is.Op maandag 27 mei 2002 22:40 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
die is easy
gewoon doorvlammen, door die barricade en je bent er
There is no magic.
in je 'mijn documenten', 'GTA3 Files' map:Op maandag 27 mei 2002 22:41 schreef possibe het volgende:
Welk bestandje moet je hebben om je save game bijvb aan iemand anders te geven ?????
hebben we het over dezelfde barricade?Op maandag 27 mei 2002 22:42 schreef The Will het volgende:
[..]
Je kan ook een stukje terug gaan bij die Barricade en dan kun je er achter langs, handig als je car bijna naar de klote is.
Mijn documenten en dan GTA3 User Files, daar staan je saves.Op maandag 27 mei 2002 22:41 schreef possibe het volgende:
Welk bestandje moet je hebben om je save game bijvb aan iemand anders te geven ?????
There is no magic.
is te begrijpenOp maandag 27 mei 2002 22:46 schreef The Will het volgende:
Crash-Override, jep we hebben het over dezelfde
Maar als je limo nog 1 beuk moet hebben om te fikken ram ik er niet doorheen hoor
Anoniem: 35769
nikszolekkeralss.exe
Anoniem: 35769
gooi ze daarna effe online als je wiltOp maandag 27 mei 2002 22:55 schreef likkepot het volgende:
Iemand interesse in een arsenaal skins ontwerpen ?
Ik ga in ieder geval aan de slag. Is echt supersimpel met dat .bmp bestandje.
Anoniem: 31427
een meesterwerkOp maandag 27 mei 2002 22:56 schreef MrDummy het volgende:
Laat ik maar ff mijn skin posten, zodat ik genoeg reacties kan nalezen. Deel 4 is namelijk 'vroeg' gesloten dus veel kan ik niet lezen. Nog een keer hier posten. Huppa!
Ik heb effe Bill Gates skin gemaakt. Zie hier de plaatjes!
Skinfile indeling:
[afbeelding]
3D overzicht:
[afbeelding]
Ingame shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kijkt Bill toch als grijzende evil, net als dit smile >:)!
Het is mijn eerste serieuze skinmod. Ik heb met originele gezicht (die in BMP, steeds als layer bovenop) vergeleken (correct uitrekken en bijtekenen/klonen) en het is al goed gelukt. XOOX is vanwege mirroring skin (XBOX kan dus niet) maar het is wel leuk zo. Verder Windows XP logootjes op broekzakken als afwerking.
Het gezicht komt uit Bill Gates bekende pasfoto die zeer geschikt is om voor de helft te mirroren, dit dus:
[afbeelding]
Mooi recht in camera, weinig correcties nodig!
Tuurlijk,Op maandag 27 mei 2002 22:56 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
gooi ze daarna effe online als je wilt
nikszolekkeralss.exe
Die windows tekentjes op zijn broek maken het hem...Op maandag 27 mei 2002 22:56 schreef MrDummy het volgende:
Laat ik maar ff mijn skin posten, zodat ik genoeg reacties kan nalezen. Deel 4 is namelijk 'vroeg' gesloten dus veel kan ik niet lezen. Nog een keer hier posten. Huppa!
Ik heb effe Bill Gates skin gemaakt. Zie hier de plaatjes!
Skinfile indeling:
[afbeelding]
3D overzicht:
[afbeelding]
Ingame shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kijkt Bill toch als grijzende evil, net als dit smile >:)!
Het is mijn eerste serieuze skinmod. Ik heb met originele gezicht (die in BMP, steeds als layer bovenop) vergeleken (correct uitrekken en bijtekenen/klonen) en het is al goed gelukt. XOOX is vanwege mirroring skin (XBOX kan dus niet) maar het is wel leuk zo. Verder Windows XP logootjes op broekzakken als afwerking.
Het gezicht komt uit Bill Gates bekende pasfoto die zeer geschikt is om voor de helft te mirroren, dit dus:
[afbeelding]
Mooi recht in camera, weinig correcties nodig!
nikszolekkeralss.exe
Ik denk het niet. Het is eerder gezicht van bekende GoT of Tweakers.net mascotte. Die gele freak bovenaan dus. Het lijkt inderdaad erg legoachtig.Op maandag 27 mei 2002 22:58 schreef likkepot het volgende:
[..]
Tuurlijk,
ik wil dat iedereen mee gaat spelen. Google vindt namelijk nog GEEN EEN skin voor gta3.
Tot zover heb ik op g0t maar een iemand met een skin gezien.
(lego poppetje)
Perfect!!Op maandag 27 mei 2002 22:56 schreef MrDummy het volgende:
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
nou misschien is mijn skin lelijk ofzo maar he lukt me ECHT niet om zo'n sletje te pakken te krijgen, ze WILLEN niet instappen..?!Neuken:
Met een auto stil staan bij zo'n hoer (dames met alleen een bh en een klein truitje als top aan) dan stappen ze in, ga je naar een rustige plaats en dan ga je neuken. Als je haar molt na de daad, heb je je geld er weer uit. Een bijkomend voordeel is dat je geneest van het bezoekje aan de hoer.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dan moet je eerst ff zorgen dat je leven iets minder is dan 125lOp maandag 27 mei 2002 23:02 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
nou misschien is mijn skin lelijk ofzo maar he lukt me ECHT niet om zo'n sletje te pakken te krijgen, ze WILLEN niet instappen..?!
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Wel toeteren, dan gaat ze naar binnen kijken en als ze dan nog niet wil instappen dan rij je voor haar een beetje voor en achteruit, netzolang tot ze instapt.Op maandag 27 mei 2002 23:02 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
nou misschien is mijn skin lelijk ofzo maar he lukt me ECHT niet om zo'n sletje te pakken te krijgen, ze WILLEN niet instappen..?!
Ik heb ook 2 skins gemaakt (niet mooi maarjaOp maandag 27 mei 2002 22:58 schreef likkepot het volgende:
[..]
Tuurlijk,
ik wil dat iedereen mee gaat spelen. Google vindt namelijk nog GEEN EEN skin voor gta3.
Tot zover heb ik op g0t maar een iemand met een skin gezien.
(lego poppetje)
http://www.endoria.net/upload/index.php/2427115178Op maandag 27 mei 2002 23:01 schreef DazZta het volgende:
Hmmz , zal vast wel allemaal uber lame zijn maar zou iemand plz een savegame naar me toe willen sturen met eiland 3(vind het niet echt grandioos fantastisch die missie`s
) alvast thnx
thnx dudeOp maandag 27 mei 2002 23:08 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
http://www.endoria.net/upload/index.php/2427115178
Ik heb gewoon Fotosoep gedaan. Niet bijzonders, verder goed kijken wat je gaat klonen. De originele gezicht moet je wel laten staan op eerste layer of grondlayer. Want je gemaakte gezicht mag niet teveel afwijken van origineel, of het zal lelijk worden (teveel uitgerekt of zo)Op maandag 27 mei 2002 23:02 schreef MankE NeliZ het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke proggies je nodig hebt om te skinnen?
Thanx
np m8Op maandag 27 mei 2002 23:14 schreef DazZta het volgende:
[..]
thnx dude
Anoniem: 26351
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
hehehe, lachuhOp maandag 27 mei 2002 23:16 schreef DarthRaider het volgende:
screenies (clickable)...
http://www.megabass.nl/gta3/gta1.jpg
vaste bak waar ik mee rondscheur
http://www.megabass.nl/gta3/gta2.jpg
moest me boot ergens kwijt om t pakje te pakken
http://www.megabass.nl/gta3/gta3.jpg
uh... nu nog zien dat ik weer op dat eiland kom
http://www.megabass.nl/gta3/gta5.jpg
rots loopt af, gelukkig, rustig wachten tot t weer vloed wordt
http://www.megabass.nl/gta3/gta6.jpg
leuk ..water...
http://www.megabass.nl/gta3/gta7.jpg
na 5 minuten kloten....
http://www.megabass.nl/gta3/gta8.jpg
eindelijk.... (pleurde ginds wel weer bijna van de pier af)
woeiOp dinsdag 28 mei 2002 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
De officiele GoT GTA3 FAQ: [topic=507699/1/25]
Mooi kruisje, en heb ik al wel gezien, deel 1 zelfs al als ik me niet vergisOp dinsdag 28 mei 2002 00:06 schreef CyberTijn het volgende:
Kijk eens wat leuk! Een RC autootje / bom![]()
[afbeelding]
Hehe die heb ik nog niet voorbij zien komen in de topicz
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hopelijk filteren we hiermee de "standaard" foutmeldingen van de rest van de problemen.Op dinsdag 28 mei 2002 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
De officiele GoT GTA3 FAQ: [topic=507699/1/25]
Anoniem: 33687
Tis niet random, probeer de sniper maar isOp dinsdag 28 mei 2002 00:09 schreef ICBM het volgende:
Vreemd...je kan lichaamsdelen van mensen afschieten heb ik gemerkt (Cool bloed effect!!) leuk maar dat gebeurt niet altijd..ik mik toch duidelijk op het hoofd en het vliegt er niet af..(is me wel paar keer bij toeval gelukt..) is die functie random ofzow?
jullie zijn onmisbaarOp dinsdag 28 mei 2002 00:06 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
woei
wij zijn goed bezig
hopelijk helpt het een hoop mensen
Die raketten heb ik zo nog niet geprobeerd. Maar met de sniper kun je of [gore mode] het hoofd eraf schieten, of een arm of een been.[/gore mode]Op dinsdag 28 mei 2002 00:12 schreef MrDummy het volgende:
Een raket tegenaan en je ziet duidelijk vier ledematen in het rond vliegen (armen en benen dus). Maar het kan random zijn ja...
Wacht maar tot je op eiland 2 zit dan, kmoest net het hele eiland over met de FBI achter me aan, en ik heb al meerdere keren een kar stuk moeten rammen met 4 sterren cops (lang leve die verhoogde weg langs de zee zonder vangrailsOp maandag 27 mei 2002 22:46 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
is te begrijpen
kwam er redelijk heel doorheen, maar tis idd wel ff lastig als je van alle kanten geramd word
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Fun while it lasted: World Community Grid!
Anoniem: 19797
Zodra je alle missies van stad 1 hebt volbracht, dan kan je lekker naar de andere kant scheurenOp dinsdag 28 mei 2002 01:04 schreef Ro2 het volgende:
Deze game is wreed, ik kan hem nu eindelijk een beetje redelijk draaien op 1024x768 en ik vind deze game echt heel erg stoer!
Kheb um gekocht nu, en nu heb ik ook zo'n map van de hele stad, dat is echt grappig, tziet er niet eens zo groot uit!
Ik vroeg me nog iets af:
Gaat deze tunnel in de loop van de game nog open, want er komen wel telkens politie auto's uit het niets daar vandaan heb ik het idee
Kheb echt zin om er doorheen te raggen als een debiel :+!
[afbeelding]
Ziet er trouwens leuk uit, allemaal van die geroosterde politie auto's :P!
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Neen, DE Klinkt vaag maar is wel zo.Op dinsdag 28 mei 2002 04:29 schreef (roh)violator het volgende:
UUuHHmm....
Is het niet HET Grote GTA3 topic???
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Anoniem: 6317
Je moet de missies van "S" spelen (Salvator) en op een gegeven moment zul je een auto moeten ophalen. Je krijgt dan als je in de buurt bent een berichtje linksboven van Maria die je verteld dat het een trap is. Ga naar haar toe en je kan samen met haar en Asuka naar het nieuwe eiland met een bootjeOp maandag 27 mei 2002 21:31 schreef Dutch3men het volgende:
Ik heb nou missies gedaan met de letter L,T, en nog 1 maar er is nu een S n=bij gekomen moet ik die ook nog halen want er is nog niks open .
Heb je ook de hidden pack's nodig of nie.
Hij zit helemaal niet bij nummer 23quote Lighteye
Dit is um als het goed is, ik heb er gister de hele middag achter gezeten hij staat op eiland 1 bij de headradio in de buurt nummertje 23 (op de orginele map dan, die erbij zit)
Anoniem: 26235
Jij bent er vroeg bij vanochtendOp dinsdag 28 mei 2002 07:03 schreef hicham het volgende:
Gevonden!
Ach ja, tis toch niet zo vet als ik dacht
Is wat groter en ander kleurtje.
Snelheid is volgens mij gewoon hetzelfde en hij's wel wat sterker.
Zat toch wel ergens bij 23
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De VolkskrantOp dinsdag 28 mei 2002 07:37 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij vanochtend
Ik las ergens dat hij onbreekbaar was.Op dinsdag 28 mei 2002 07:03 schreef hicham het volgende:
Snelheid is volgens mij gewoon hetzelfde en hij's wel wat sterker.
Anoniem: 40759
De krant voor wakker NederlandOp dinsdag 28 mei 2002 07:38 schreef hicham het volgende:
[..]
De Volkskrant
![]()
![]()
die had ik dus net gelopen
TMAXTINT
Anoniem: 41767
ja maar waar precies? wil dit wel eens ff gaan proberenOp dinsdag 28 mei 2002 09:05 schreef Solosmots het volgende:
Je ziet ze op meerdere plekken die busjes,ook op het eerste eiland..
Anoniem: 24705
zeg, jij kan best leuke tekstjes schrijven man! af en toe een beetje korte zinnen, maar 't is mooi geschreven en leuk om te lezenOp dinsdag 28 mei 2002 10:04 schreef Murphy het volgende:...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
🌞🍃
Saved by the buoyancy of citrus
kan me niet herinneren dat ik die missie gehad heb eigenlijkOp dinsdag 28 mei 2002 10:25 schreef DataBeest het volgende:
Ik heb net op eiland 1 een ijswagentje kapot gemaakt en laten ontploffen bij 4 gemene mannen.
Hoeveel missies heb ik nog te gaan voordat ik bij eiland 2 kan eigenlijk?
Mweheheh dankOp dinsdag 28 mei 2002 10:07 schreef Flat© het volgende:
[..]
zeg, jij kan best leuke tekstjes schrijven man! af en toe een beetje korte zinnen, maar 't is mooi geschreven en leuk om te lezen
je bent er nog nietOp dinsdag 28 mei 2002 10:38 schreef emkedouwe het volgende:
Wat is de laatste missie van eiland 1 ? ik ben nu bij de missie dat je die gangsters met de limo moet vervoeren. Hoeveel missies zijn er ongeveer op eiland 1 ? en moet je ook al de hidden packages hebben ???
Hier:Op dinsdag 28 mei 2002 10:32 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik die missie gehad heb eigenlijk
🌞🍃
Geef wel rating niveau bij iedere skin en misschien ook 'reacties' erbij.Op dinsdag 28 mei 2002 10:39 schreef Scarecrow het volgende:
ik ben net begonnen met php, maar ik denk wel dat ik een pagina kan maken waar jullie je skins kunnen uploaden en downloaden.
Zal er vandaag mee beginnen.
hopelijk hebben jullie d'r iets aan, want ik krijg zelf namelijk geen 'goede' skin page gevonde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq