Verwijderd
die missie is w00tOp dinsdag 28 mei 2002 10:50 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
humz.. die heb ik niet gehad
Verwijderd
/gta3dir/skins/ en daarin kan je een bmp veranderenOp dinsdag 28 mei 2002 10:55 schreef CyberTijn het volgende:
Wat ik mis in de FAQ is hoe je skins moet maken! Een kennis van mij wou graag weten hoe dat moet, maar ben het nog niet tegen gekomen.
Verwijderd
gewoon die bitmap editen in de map $GTADIR/skinsOp dinsdag 28 mei 2002 10:55 schreef CyberTijn het volgende:
Wat ik mis in de FAQ is hoe je skins moet maken! Een kennis van mij wou graag weten hoe dat moet, maar ben het nog niet tegen gekomen.
2 sec later
Verwijderd
als dat zo is , reden om hem te halen
NeeOp dinsdag 28 mei 2002 10:59 schreef Enfermidade het volgende:
ff een vraagie, ik heb hem al voor de ps 2 maar kan je met de pc versie ook lannen???
als dat zo is , reden om hem te halen
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
dat komt omdat het er ook niet in zitOp dinsdag 28 mei 2002 11:18 schreef valentinorossi het volgende:
Verdomme, kan je geen multiplayer? had ik nog niet naar gekeken...
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Heb ik nou ff snel naar mijn hotmail gemaild.....
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Dat huisje dat in je radar zit volgen, dan kom je bij je schuur uit. Ren dat deurtje in naast de schuur en voila, saven.Op dinsdag 28 mei 2002 11:30 schreef toastingnow het volgende:
Hoe kan ik een game saven, terwijl ik geen daemon tools gebruik, maar alleen cd's? Kan het in geen van de 5 topics vinden. Zit al sinds gisteravond 8 uur te zoeken (ja, ik heb wel tussendoor geslapen).
Verwijderd
Saven? Of saves loaden.. je kan games saven door naar dat paarse huisje op je map te rijden en die deur naar binnen gaan.. als je voordat je die deur naar binnen gaat een auto in die garage zet word die gerepared.. saven kan niet tijdens en missie..Op dinsdag 28 mei 2002 11:30 schreef toastingnow het volgende:
Hoe kan ik een game saven, terwijl ik geen daemon tools gebruik, maar alleen cd's? Kan het in geen van de 5 topics vinden. Zit al sinds gisteravond 8 uur te zoeken (ja, ik heb wel tussendoor geslapen).
hehe lol, er moet alleen nog wel iets lekker bloederigs op zijn shirt
Verwijderd
ik dacht dat da juist de reden zou zijn dat het langer ging duren met dat spel.Op dinsdag 28 mei 2002 11:11 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
[..]
Nee
naja, en voor die mp3 map hoef ik het ook niet te doen, de radiostations erbij zijn veelste tof, en anders zet ik wel een cdtje aan..
jammer jammer.
Snap ik, heb m'n vraag al geupdated.Op dinsdag 28 mei 2002 11:34 schreef LAN het volgende:
[..]
Dat huisje dat in je radar zit volgen, dan kom je bij je schuur uit. Ren dat deurtje in naast de schuur en voila, saven.
Bedoel dus inderdaad de saves loaden.Op dinsdag 28 mei 2002 11:34 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
Saven? Of saves loaden.. je kan games saven door naar dat paarse huisje op je map te rijden en die deur naar binnen gaan.. als je voordat je die deur naar binnen gaat een auto in die garage zet word die gerepared.. saven kan niet tijdens en missie..
Verwijderd
als je de moeite neemt om ff te zoeken in 1 van de 5 topics.. in de mijn documenten map dus...Op dinsdag 28 mei 2002 11:39 schreef DazZta het volgende:
Waar staan eigelijk je savegames![]()
edit:
Staat ook in de FAQ:
Saven:
Saven kan bij een garage waar je ook je autos neer zet, daar ergens een deur door.
De savegames worden opgeslagen in je mijn documenten map onder GTA3 User Files.
Verwijderd
oke fijne kerelOp dinsdag 28 mei 2002 11:41 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
als je de moeite neemt om ff te zoeken in 1 van de 5 topics.. in de mijn documenten map dus...
I.p.v. je hele mp3 collectie van xx Gig naar die mp3 map kopieeren, kan je er ook gewoon snelkoppelingen naar mp3's in stoppen.
Metal up your ass

jaja... leuk bussie hoor

ojee... dit gaat niet goed...

auto kapot.. maar wel een vette reward...

I'm flying high...

I'm flying high part 2

iets te veel gestunt

and what a landing
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
ik weet het niet ik denk van niet.. want dan gaat het spel ze niet herkennen.. een snelkoppeling is een .lnk file.. een mp3 dus gewoon .mp3 file.. ik verw8 dat het gewoon niet gaat...Op dinsdag 28 mei 2002 11:44 schreef JaymzHetfield het volgende:
Misschien is het al ergens gepost, maar ik zag het nog niet in de FAQ staan:
I.p.v. je hele mp3 collectie van xx Gig naar die mp3 map kopieeren, kan je er ook gewoon snelkoppelingen naar mp3's in stoppen.
/edit
typo
Ik ga voor de laatste optie dan...tnx.Op dinsdag 28 mei 2002 11:42 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
dat kan via deamon tools als je de iso versie hebt.. maar ook via de deviance crack.. maar daar mag je hier niet naar vragen.. dat van deamon tools staat uitgelegd in de faq
het is bewezen dat men daarvan roekelozer gaat rijden
en dat is tenslotte te bedoeling
goeie tip: copkiller, van body count
ik citeer:
copkiller, I know you're mother's grievin'
copkiller, but tonight we get even!
hehe
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
geef mij maar Bass-raiders en Brooklynn BounceOp dinsdag 28 mei 2002 11:52 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
je kunt natuurlijk ook alleen geschikte MP3's erin stoppen, beetje opzwepende muziek helpt altijd
het is bewezen dat men daarvan roekelozer gaat rijden
en dat is tenslotte te bedoeling
goeie tip: copkiller, van body count
ik citeer:
copkiller, I know you're mother's grievin'
copkiller, but tonight we get even!
hehe
Rise FM! Chatterbox! LIPS106!
Vooral de PetsOverNight- en PogoTheMonkey commercials heersen
ik heb de myth rip nog draaien dus geen radiostationsOp dinsdag 28 mei 2002 11:57 schreef Murphy het volgende:
Argh! Je gaat toch niet andere MP3's gebruiken! De radiostations van GTA3 r0cken!
Verwijderd
khad Ruud de wild radiouitzending opgenomenOp dinsdag 28 mei 2002 11:57 schreef Murphy het volgende:
Argh! Je gaat toch niet andere MP3's gebruiken! De radiostations van GTA3 r0cken!
Zijn er ook bloemleggingen bij de Mare's Office in Liberty city?Op dinsdag 28 mei 2002 12:02 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
khad Ruud de wild radiouitzending opgenomen.. wel saai hoor de hele tijd dat bart de graaf (
) dood is..
Rating geven of comments geven is mogelijk.
Je mag nu wel je GTA3 skins uploaden.
Hier link: http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Wacht op mijn 'approve', dat duurt even voordat je pic op komt.
Verwijderd
Gaat wel, gewoon wat snelkoppelingen eringooien en het werkt ! suc6, ik heb ook iets van 1500 mp3 snelkoppelingen in die map staan.Op dinsdag 28 mei 2002 11:47 schreef sKiNbrEEze het volgende:
[..]
ik weet het niet ik denk van niet.. want dan gaat het spel ze niet herkennen.. een snelkoppeling is een .lnk file.. een mp3 dus gewoon .mp3 file.. ik verw8 dat het gewoon niet gaat...
/edit
typo
Verwijderd
ze springen met 4 man en 4 ak-47's uit zo'n autotje en schieten je zo dood
gewoon TE moeilijk
run forest runOp dinsdag 28 mei 2002 12:23 schreef SeVeN het volgende:
hoe kun je nou het beste van de fbi afkomen?
gewoon TE moeilijk
ga naar de autospuiterij of maak je missie af. op een andere manier kom je er echt niet af
Typfout: "I forogt my password"Op dinsdag 28 mei 2002 12:16 schreef MrDummy het volgende:
Mijn site werkt al en maakt gebruik van RateAPic script. Eenvoudig en je kunt uploaden. Er is even probleem met thumbnail aanmaken. Die moet ik voorlopig met hand corrigeren of je kunt me helpen met oplossen thumbnail probleem.
Rating geven of comments geven is mogelijk.
Je mag nu wel je GTA3 skins uploaden.
Hier link: http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Wacht op mijn 'approve', dat duurt even voordat je pic op komt.
Je kan ook zo vaak voten als je wil
Ben helemaal verslaafd.
Opdrachten zijn het leuks maar voor de afwisseling in een tank, en dan achter een oud omaatje aan die angstig wegrend, en dan met opera muziek... Fantastisch, of ben ik dan een beetje satanisch bezig

heavy
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Chatterbox radio is werkelijk geweldig met Lazlow (die zie je ook langskomen bij de credits
Met die Fernando met zijn New Beginnings:
'has the spark gone out of your lovelife?' en 'I sawed your huwsband! I sawed your daddy! It's a miwwicle!' met dat geweldige accent
Moet iedere keer weer lachen om zijn uitspraken
Tonight, on Liberty City surviver
The Medievil Millenium Fair
En die kerel met zijn boek over martial arts;
'that's written in the beginning of the book, chapter 54'
'Yoga, not Yoghurt'
Iemand nog geweldige quotes van pedestrians of gangleden?
'My mother is my sister!'
'That's my husbands car!
'It's no problem to kill you
Ondertussen heb ik de storyline uitgespeeld, ik ben op 47% nu.
Die taxi-missions, moet dat echt in-a-row? Is dat niet verschrikkelijk lastig? Ik krijg er meestal 3 a 4 voor elkaar maar niet meer.
Verwijderd
Wat doe ik in zo'n situatie:Op dinsdag 28 mei 2002 12:23 schreef SeVeN het volgende:
hoe kun je nou het beste van de fbi afkomen?
gewoon TE moeilijk
-Ik ren naar het dichtsbijzijnde muurtje.
-Granaten, ik trakteer
-Wachten tot de tank komt.
-De tank jatten.
-FF een lekker avontje stappen
Je moet natuurlijk wel al op eiland 3 zitten.
huh.. hoe kan je zien op hoeveel % je zit?Op dinsdag 28 mei 2002 12:50 schreef Booster het volgende:
Die radiostations zijn ECHT GOED
Chatterbox radio is werkelijk geweldig met Lazlow (die zie je ook langskomen bij de credits)
'has the spark gone out of your lovelife?' en 'I sawed your huwsband! I sawed your daddy! It's a miwwicle!' met dat geweldige accent
Moet iedere keer weer lachen om zijn uitspraken
Tonight, on Liberty City surviver![]()
En die kerel met zijn boek over martial arts;
'that's written in the beginning of the book, chapter 54'
'Yoga, not Yoghurt'
Iemand nog geweldige quotes van pedestrians of gangleden?
'My mother is my sister!'
'That's my husbands car!
'It's no problem to kill you
Ondertussen heb ik de storyline uitgespeeld, ik ben op 47% nu.
Die taxi-missions, moet dat echt in-a-row? Is dat niet verschrikkelijk lastig? Ik krijg er meestal 3 a 4 voor elkaar maar niet meer.
Menu > statsOp dinsdag 28 mei 2002 12:53 schreef Phydomir het volgende:
huh.. hoe kan je zien op hoeveel % je zit?
even wachten dan scrolled voorbij.
'ken uw spellen', zou ik zeggen
Iemand een oplossing ?
Win98SE, AMD, Geforce bla bla
-- Altijd blijven prutsen --
die reclame is idd echt zo ongelofelijk droogOp dinsdag 28 mei 2002 12:50 schreef Booster het volgende:
en dat wordt nog eens versterk door de stem van die leipe gast die 't allemaal vertelt
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
probeer het linkje erboven eens: http://www.gta3warehouse.com/maps.htm (is wel traag)Op dinsdag 28 mei 2002 12:20 schreef DenMan het volgende:
Wow... het GTA 3 topic gaat wel erg hard zeg!! Ik zat net op die GoT GTA3 FAQ te kijken, en daar staan links voor printervriendelijk maps. Nu zijn die gehost op Endoria, maar die ligt dus plat nu. Weet iemand een andere URL voor die maps of niet? Ik had niet zo gek veel zin om 5 supergrote topics door te spitten daarvoor
InderdaadOp dinsdag 28 mei 2002 12:56 schreef Flat© het volgende:
die reclame is idd echt zo ongelofelijk droog
en dat wordt nog eens versterk door de stem van die leipe gast die 't allemaal vertelt
Ik ben bezig, rustig aan. Er moet ook nog geld verdiend wordenOp dinsdag 28 mei 2002 10:46 schreef MrDummy het volgende:
Es kieke...
Bedenk wel dat veel reviews nog steeds gebaseerd zijn op PS2 game, niet op PC versie.
De links wijzen allemaal naar PS2 versie! WHAAA!
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PS2/gta3/gta3_userreviews.html (PS2 alweer)
http://www.espudd.com/articles/games/gta3.php?cat=gam (ook PS2!)
http://www.digitalbayou.com/Games/games/grand_theft_auto3.htm (ook PS2!!!)
http://www.rpgamers.net/review.cfm?reviewid=51 (PS2 ook al)
http://www.dooyoo.co.uk/review/356248.html (is het PS2 versie? Wel leuk hoe ze zorgen maken dat je kinderen gek gek gek van worden....)
http://siskel.gamecritics.com/review/gta3/main.php (zo'n incar screenshot MOET IK HEBBEN in PC versie!!!! Wedden dat het weer PS2 review is.)
We kunnen alleen concluderen dat er veel te veel PS2 reviews zijn. De PC versie is nog heel zeldzaam. Dus... wie van hier wil wel een PC review van maken? Iemand?
nu de telefoonmissies op eiland 2 en 3 nog, alle vigilante zooi, etc etc.
best wel kut, m4's tegen je! gelukkig bood mijn bulletproof hummer goede bescherming...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
(zonder bulletproof hummer btw, met een uzi en een ak ofzo.
Geen idee hoeveel tijd ik uiteindelijk over had alleen.
De missie ervoor was moeilijker imho.
klik ik op uninstall, vraagt ie een map om in te installeren ik klik op de map waar gta3 in is geïnstalleerd (misschien om te uninstallen), dan op next zegt ie dat er te weinig schijfruimte is om te installen
Alsof je dat wil...Op dinsdag 28 mei 2002 13:05 schreef Eraser127 het volgende:
k'kan em niet uninstallen
Metal up your ass
jah, want het loopt niet bij mijOp dinsdag 28 mei 2002 13:07 schreef JaymzHetfield het volgende:
[..]
Alsof je dat wil...
Ik heb gisteravond GTA3 uitgespeeld (zonder cheats of wat dan ook) en om eerlijk te zijn viel de moeilijkheidsgraad een beetje tegen
Maar als ik nu ingame op escape druk en bij 'stats' kijk staat er dat ik slechts 38% van het spel voltooid heb, wat heb ik gemist dan en hoe wordt dit geteld?
Ik heb alle 'normale' missies van de opdrachtgevers gedaan en volbracht, staat ook 60 of 75 completed ofzo bij stats
Verder : Is het mogelijk om een oplegger te koppelen aan een truck ? Zou wel zo leuk zijn:)
Waar moet ik de mp3's van de radiostation zetten (Die van de OFFICIELE radiostations). Ik weet het: een rip draaien is niet netjes, maar ik ga 'em alsnog kopen... (want dit is zooooo'n vet spel)
Mhh, ik vond em beter voor mijn niveau dan de vorige GTA's.Op dinsdag 28 mei 2002 13:12 schreef Renkie het volgende:
Nu even een post die niet over problemen gaat :0
Ik heb gisteravond GTA3 uitgespeeld (zonder cheats of wat dan ook) en om eerlijk te zijn viel de moeilijkheidsgraad een beetje tegen
Er hadden wat meer lastige missies bij gekunt dat wel... Maar het loopt lekker geleidelijk op.
De 100 missies met de cab/ambulance/firefighter/police (vilante missions), alle telefoonmissies e.d. moet je ook nog doen. Auto's verzamelen in een bepaalde reclame, unique jumps, stunts, etc.Maar als ik nu ingame op escape druk en bij 'stats' kijk staat er dat ik slechts 38% van het spel voltooid heb, wat heb ik gemist dan en hoe wordt dit geteld?
Ik heb alle 'normale' missies van de opdrachtgevers gedaan en volbracht, staat ook 60 of 75 completed ofzo bij stats
Verder : Is het mogelijk om een oplegger te koppelen aan een truck ? Zou wel zo leuk zijn:)
Verwijderd
Helaas, dat gaat niet, de vrachtwagen is te klein. Ook kun je geen motor rijden (wel in de Vice City update???) en ook olievlekken zitten niet in dit deel....Op dinsdag 28 mei 2002 13:12 schreef Renkie het volgende:
de telefoon missies bijna ook klaar (heb +- 60 vd 75 missien klaar van totaal)
En jumps etc telt ie volgens mij er ook niet bij op
je moet alleen zorgen dat je iedereen van een afstand pakt. een bulletproof hummer is wel een pre hoor, maar niet onmisbaar. Ik baal er alleen van dat ik em nu dus wel kwijt ben gvd.Op dinsdag 28 mei 2002 13:04 schreef Booster het volgende:
Ik vond de laatste opdracht in de storyline btw helemaal niet moeilijk... Ik had hem na 3x proberen uitgespeeld.
(zonder bulletproof hummer btw, met een uzi en een ak ofzo.
Geen idee hoeveel tijd ik uiteindelijk over had alleen.
De missie ervoor was moeilijker imho.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Idd, ik ook, zonder BP Patriot is hij echt onmogelijk.Op dinsdag 28 mei 2002 13:17 schreef P5ycho het volgende:
je moet alleen zorgen dat je iedereen van een afstand pakt. een bulletproof hummer is wel een pre hoor, maar niet onmisbaar. Ik baal er alleen van dat ik em nu dus wel kwijt ben gvd.
Ik dacht van wel, je moet er alleen 100 in-a-row doen voor ie wat telt zover ik weet.Op dinsdag 28 mei 2002 13:17 schreef Renkie het volgende:
cab/ambulance telt ie niet op
Jumps doet ie pas als je ze allemaal gehad hebt toch?de telefoon missies bijna ook klaar (heb +- 60 vd 75 missien klaar van totaal)
En jumps etc telt ie volgens mij er ook niet bij op
Verwijderd
$Installdir/GTAIII/Audio denk ik. Andere MP3tjes kun je kwijt in de map $Installdir/GTAIII/mp3Op dinsdag 28 mei 2002 13:14 schreef STi het volgende:
Uhm even een n00b vraagje...
Waar moet ik de mp3's van de radiostation zetten (Die van de OFFICIELE radiostations). Ik weet het: een rip draaien is niet netjes, maar ik ga 'em alsnog kopen... (want dit is zooooo'n vet spel)
es tryen
En die laatste missie...
Sorry hoor maar ik heb mn auto gewoon bij de sniper gun geparkeerd, heb iedereen van afstand afgeschoten met AK (die tonnetjes kunnen ontploffen) en thats it, de lui op hoge daken kun je maybe beter met sniper doen
Wat wel jammer is : de domme A.I., ze wachten tot je plek X gepasseerd bent en dan pas komen ze in actie
zo kun je gewoon voor ze gaan staan vanaf afstand en ze een headshot geven zonder dat ze wat doen
Thumbnails zijn nu wel zichtbaar.
Uploaden werkt al goed.
GD lib zat niet in, dus moet ik maar handmatig verkleinen.
Effe php code aanpassen dus.
Maak dus niet te grote jpegs. Neem alleen 3D overzicht (uit Playersetup. Probeer alles in 1 jpeg te stoppen.
Upload je creaties! Je kunt link erbij zetten in je comments voor BMP image.
Ah, approve heb ik ff uitgezet.
Link: http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Have fun!
Verwijderd
en weet iemand een goed programma om een skin te editen of maken ?
Guanne-dos, guanne-dosOp dinsdag 28 mei 2002 12:50 schreef Booster het volgende:
Die radiostations zijn ECHT GOED
Chatterbox radio is werkelijk geweldig met Lazlow (die zie je ook langskomen bij de credits)
[..]
Lazlow 0wnz! Lazlow? Is that your real name?
Hoe vlieg ik nou in godesnaam? Ik kan wel 1 seconde opstijgen, maar dan flikker ik weer neer
Ik moet dit soort topics niet gaan lezen als ik aan het werk ben
Damn wat krijg ik weer zin om ff de psychopaat uit te hangen
Gister avond ook al weer druk bezig geweest
Auto gegapt naar het metro station gereden uit gestapt wille keurige voor bijgangers afgeschoten net zo lang tot dat de politie kwam daarna een stel wouten afgeschoten en dan gaat het hard binnen no time de FBI voor je deur
Toen werd het iets te heet onder de voeten
Time for a gettaway
Weer in de auto gesprongen en via het metro station en de metro tunnel naar de andere kant heen gecrosst (zelfs de metro weer ingehaald
Maar ja aan de andere kant staan net zoveel FBI lui
Ik heb mij dood toen nog even weten uit te stellen door een paar Molotov's te gooien maar het mocht niet baten eerst stak ik me zelf in de fik (ook niet echt handig) en daarna kwamen er 2 FBI wagens van de trap af rijden
De eerste ramt me onderuit en de 2e rijd over me heen
WASTED!!!!!
Ach nou ja dan beginnen we toch gewoon weer overnieuw
Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL
nijsOp dinsdag 28 mei 2002 13:43 schreef Ligone het volgende:
Ik weet niet of het al gepost geweest is maar ik ga geen 5 topics doorspitten om er naar te zoeken: iig als je op http://www.gta3.com/ gaat kijken, helemaal vanonder zie je iets wat misschien wel meerdere mensen zal aanstaan![]()
(en kan iemand nou asjeasjeasjeblieft ff kijken waar de radio mp3's staan (de officiele dus)
Verwijderd
Donderdag middag heb ik hem gekocht, tot nu (ex zaterdag) bijna nonstop gespeeld, ik denk zo'n 20 uur.Op dinsdag 28 mei 2002 13:57 schreef STi het volgende:
Gefeliciteerd... hoe lang heb je er in totaal over gedaan?
die staan op de cd waarmee se speelt. Hij heet in verkenner etc. de audio cd en in elke map staan .mp3 van radio stations.Op dinsdag 28 mei 2002 13:57 schreef STi het volgende:
(en kan iemand nou asjeasjeasjeblieft ff kijken waar de radio mp3's staan (de officiele dus)
En nog een vraagje: je schijnt meer auto's in je garage kwijt te kunnen.... hoe?
Verwijderd
staat in deel 4, allemaal op een site, zoekzeOp dinsdag 28 mei 2002 13:57 schreef STi het volgende:
je bedoelt health ?Op dinsdag 28 mei 2002 14:04 schreef Termi het volgende:
Ik wil graag weten, waar je in de 1e level de armor kan krijgen
Dat ligt overal zo'n beetje. iig bij het ziekenhuis. is toch wel makkelijk te vinden lijk me
Gewoon TURTOISE intypenOp dinsdag 28 mei 2002 14:04 schreef Termi het volgende:
Ik wil graag weten, waar je in de 1e level de armor kan krijgen
Nej, ik bedoel armor, dat shieldjeOp dinsdag 28 mei 2002 14:07 schreef aftermath het volgende:
[..]
je bedoelt health ?
Dat ligt overal zo'n beetje. iig bij het ziekenhuis. is toch wel makkelijk te vinden lijk me
uit de GTA3 FAQOp dinsdag 28 mei 2002 14:10 schreef valentinorossi het volgende:
Hey weet er nou nog iemand tips hoe in de dodo te vliegen???
Vliegen met de dodo:
Het is bekend dat er moeilijk te vliegen is met de Dodo, maar er zijn edit programmas, zoals deze: http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=category&id=8 om de prestaties een beetje te verbeteren. Er is GEEN Dodo met complete vleugels, en er is ook geen cheat voor.
Verwijderd
Een Dodo heeft geen vleugels! Vliegen lukt dus nooit, maar zweven kun je altijd proberen.Op dinsdag 28 mei 2002 14:01 vroeg valentinorossi een aantal dingen:
Hey hoe vlieg ik op de pc nou in de dodo????
Je kunt wel de eigenschappen van de Dodo aanpassen met dit programma: http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=category&id=8
Proppen!! Je garage op Staunton is groter dan die op Portland, op Shoreland Vale heb je zelfs twee garages (die aan elkaar verbonden zijn).En nog een vraagje: je schijnt meer auto's in je garage kwijt te kunnen.... hoe?
Verwijderd
auto onder de deur parkeren, dan blijft ie open. ondertussen scheur je nog wat wagens naar binnen en aan t eind rij je de laatste die de deur stond tegen te houden naar binnen.Op dinsdag 28 mei 2002 14:01 schreef valentinorossi het volgende:
Hey hoe vlieg ik op de pc nou in de dodo????
En nog een vraagje: je schijnt meer auto's in je garage kwijt te kunnen.... hoe?
op zich wel goed te doen, maar niet als er 5 auto's in staan en je wilt nu de achterste
is er een plek waar die fbi wagens gewoon 'los' staan. ik wil namelijk nog zo'n wagen voor me collectie
bij software staat ie nietOp dinsdag 28 mei 2002 14:16 schreef Schuey het volgende:
gewoon handmatig eraf donderen of via software->verwijderen.
--~!!@# DE GROTE HOE-VLIEG-IK-DIE-DODO-FAQ #@!!~--Op dinsdag 28 mei 2002 13:37 schreef valentinorossi het volgende:
Hey ik ben op shoreside vale op het vliegveld (pc) en ik zit in een DODO (vliegtuigje).
Hoe vlieg ik nou in godesnaam? Ik kan wel 1 seconde opstijgen, maar dan flikker ik weer neer
Op de PS2 gaat het zo:
- Zo recht mogelijk op de runway gaan staan
- Handrem in en gas vol open
- handrem los en gaan, MAAR:
- DOWN ingedrukt houden!
- Gas en Down ingehouden houden, steeds sneller gaan
- Als je vonken ziet/hoort van onder je Dodo:
- Down loslaten
- NOOIT UP indrukken en NOOIT gas loslaten
- nog ff niet sturen
- Je plane schiet omhoog. Corrigeer dat met Down, anders stall je
- blijf corrigeren met Down. Niet overtrekken.
- Als je naar beneden drijgt te gaan: NIETS DOEN! Komt vanzelf weer goed.
- Do not panic. Vliegen is best makkelijk.
- Enjoy the ride.
Ik stijg altijd op vanaf de kleine, scheve landingsbaan. Je hoeft daarna maar een klein beetje naar rechts om gebouwen te ontwijken (Love Media-gebouw).
In de tussenschermen "Welcome to ...." kun je heel effe vingeroefeningen doen. Pas wel op dat je je klauw op tijd weer bij het gas hebt.
Vlieg niet over de eilanden mits je genoeg hoogte hebt. Op een gegeven moment zul je merken dat je Dodo niet hoger meer kan en dat je ook nauwelijks meer hoeft bij te sturen. Op deze hoogte kom je makkelijk over de hogere gebouwen heen en ook over de heuvels bij de Dam op Shoreside. Pas wel op voor de wolkenkrabbers en de bruggen.
Nog 1 ding: pas op dat je niet over 'Unique Jumps' vliegt! Dan verandert namelijk de camera-mode automagisch in Cinematic en die gaat niet meer terug. Dan kun je het wel vergeten. Bye bye Dodo.
Tips voor het vliegen:
Vlieg es over:
-Het stadion (niet in landen!!! kan niet.....)
-Kenji's Casino en Love Media, dan zie je die tuinen en de hometrainer;
-Cochrane Dam
-Airport zelf
Vlieg es door:
-De 2 bruggen. Erg 1337 als je daar onderdoor vliegt.
-nog moeilijker: de boog achter Salvatore's huis. Cooooool!
Vlieg es met:
-2 helicopters achter je aan. Stijg op met 5 sterren. Kijk af en toe achter je, leuk om te zien.
En dan tenslotte nog es Ghosttown. Een stukje scenery, gebruikt voor de bankoverval, eerste scène. Niet te zien op de map, niet te komen met auto/lopend. Maar hij is er wel!
Vlieg parrallel aan Staunton, aan de kant van Shoreside. Dus langs het stadion. Op een gegeven moment zie je bij Phil's Army Surplus een kabel in het water, waar je niet met je boot langs kunt. Vlieg nu dwars door de bergen (het gras-gedeelte) waar de kabel eindigt. Schrik niet, gewoon doen. Nu ben je aan de achterkant. Neem nu een bocht naar links en Ghosttown verschijnt, iets zwevend boven het water, achter de Observatory en de Dam. Je kunt er niet landen, het is niet solid, maar wel maf om te zien.
Als je iets doorvliegt naar de 'rand van het spel' zul je op je radar een paar teksten kunnen lezen. Namen van de makers ofzo? Ook grappig, alleen pas op dat je niet uit het spel vliegt. Als je dat op de PS2 gebeurd, betekent het een reset.
Ben je het vliegen zat? Wil je landen? Makkelijk: laag gaan vliegen en gas los. Je overleeft het wel.
DE GROTE HOE-VLIEG-IK-DIE-DODO-FAQ Copyright 2002 Murphy
Hey hallo ik heb me net niet voor niks suf zitten te typenOp dinsdag 28 mei 2002 14:14 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Een Dodo heeft geen vleugels! Vliegen lukt dus nooit, maar zweven kun je altijd proberen.
Je kunt wel de eigenschappen van de Dodo aanpassen met dit programma: http://www.gta3files.com/pafiledb.php?action=category&id=8
[..]
Trouwens, Saekerhett, gebruik mijn Dodo-FAQ gerust voor de gehele GTA3-FAQ hoor
Naar beneden ja, remmen is op de PS2 vierkantje geloof ik en op de PC weet ik het niet.Op dinsdag 28 mei 2002 14:30 schreef dahaaz het volgende:
bedoel je met down remmen ?
Dit topic is gesloten.