pics graagOp donderdag 30 mei 2002 22:43 schreef Limited het volgende:
als dit niet game van het jaar 2002 word dan eet ik me lul op
damn dit is echt mega!!
Anoniem: 35948
Woei, de volledige review van gamespot.com is ook online gezet. De gamesite beloond GTA3 met een 9.3 

Check hier de review.
Check hier de review.
Anoniem: 47071
hmmz, de Grand Theft Auto III Video Review was ook niet echt bijzonder hoor (keb complete account). Vond het meer een beetje slap gelul, die filmpjes op de achtergrond waren wel vet
Anoniem: 56026
* Anoniem: 56026 net de flamethrower ontdekt op eiland 1 
Gaaf ding! alleen wat weinig ammo, maar als je hem gebruikt hoor je aardig wat gegil. In gta2 was ie overigens veel krachtiger, daar was 1 druk op de fire knop al genoeg om een auto te laten ontploffen
Gaaf ding! alleen wat weinig ammo, maar als je hem gebruikt hoor je aardig wat gegil. In gta2 was ie overigens veel krachtiger, daar was 1 druk op de fire knop al genoeg om een auto te laten ontploffen
Anoniem: 52474
Als je bedoelt jatten, dat heb ik even eerder in dit topic gezet.Op donderdag 30 mei 2002 22:51 schreef real_raichu70 het volgende:
How da hell ga je met zo'n FBI kar lopen ?
Hiero staat hoe je een FBI-car kan krijgen. Ja kan het ook doen zonder gast-in-verband, schiet maar gewoon een hoofd ergens af en gebruik het resultaat als granaat-drop-point.Op donderdag 30 mei 2002 13:45 schreef Uberdog het volgende:
[..]
In deze missie kan je trouwens heel makkelijk een FBI-car jatten
Dit moet je doen:
-Ram de auto 1 keer
-Rij nu een heel stuk voor hem uit, parkeer de auto, neemt bazooka en blaas het verhaaltje uit.
-Die gast flikkert de auto uit, maak het op deze manier af:
-Drop steeds met een heeeeel zacht tikje een granaat op die gast en ren weg, er is politie bij, en die sterft waarchijnlijk, dan krijg je steeds meer politie.
-Het zal niet lang duren voordat je FBI krijgt(5 sterren nodig)
-als de FBI er is, zorg ervoor dat je de granaat binnen bereik van de auto sodemieterd, want met die gasten moet je spotten!!!
-nadat je genoeg granaten hebt gedropt en die gast hebt vermoord, jat je een lege FBI auto en dan heb je er een
Dit klinkt trouwens allemaal moeilijker dan het is. Ik heb het een paar keer geprobeerd en het is me steeds weer gelukt, dus geen probleem.
Anoniem: 39456
Hmmzz, beetje lame maarruh... Welke pagina?Op donderdag 30 mei 2002 23:01 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Als je bedoelt jatten, dat heb ik even eerder in dit topic gezet.
Ik wil er namelijk ook wel eentje, die kurama's zijn chille, en dan zo zwart en bepanserd en shit
edit:
whoops, je hebt net gepost. Maar welke missie? en in welke level?
Ergens op het 2e eiland als je een opdracht doet voor ene ray. Het is als het klopt de een-na-laatste, maar ik weet de naam niet meer precies.Op donderdag 30 mei 2002 23:05 schreef DaniL het volgende:
[..]
Hmmzz, beetje lame maarruh... Welke pagina?
Ik wil er namelijk ook wel eentje, die kurama's zijn chille, en dan zo zwart en bepanserd en shit. Denk gewoon fbi 8er je aan krijgen en dood maken en jatten?
edit:
od je pakt gewoon een fbi car bij het politie bureau
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zelfs al zou dat heel misschien kunnen, daar is toch niks aan?Op donderdag 30 mei 2002 23:17 schreef BruceLee het volgende:
od je pakt gewoon een fbi car bij het politie bureau
Anoniem: 37627
Op donderdag 30 mei 2002 23:19 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat heel misschien kunnen, daar is toch niks aan?
Anoniem: 56026
Op eiland2 staat gewoon een vrij toegankelijke politieauto bij het politiestation. Kwam er helaas laat achter en had al 1tje met een moord gestolenOp donderdag 30 mei 2002 23:19 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat heel misschien kunnen, daar is toch niks aan?
HEY VOLK!
kan iemand mij even vertellen waarom GTA3 zo ongelooflijk brak loopt:?
Ik snap d'r nix van want ik heb een:
AND 1.4 Mhz
128 mb ddr
Nvidea Geforce 2 MX400
60 Gig.
e.d.
Zou toch snel genoeg moeten zijn zou je zeggen?
(als ik het op 800x600 speel, lopen de beelden nog traag::Z
Kan iemand my please helpen??
Thnx
AND 1.4 Mhz
128 mb ddr
Nvidea Geforce 2 MX400
60 Gig.
e.d.
Thnx
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Maar geen fbi-carOp donderdag 30 mei 2002 23:27 schreef tk het volgende:
[..]
Op eiland2 staat gewoon een vrij toegankelijke politieauto bij het politiestation. Kwam er helaas laat achter en had al 1tje met een moord gestolen
Maarja...die kan ik nu gratis op het 1e eiland krijgen
Op donderdag 30 mei 2002 23:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Wij willen geen flikkemobiel , wij willen een FBI-kar !
Juist!Op donderdag 30 mei 2002 23:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Wij willen geen flikkemobiel , wij willen een FBI-kar !
Huhmz? Hoe/waar dat dan?Op donderdag 30 mei 2002 23:29 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Maar geen fbi-car
Maarja...die kan ik nu gratis op het 1e eiland krijgen
T zal vast wel een keer langs geweest zijn, maar ik ben beetje lui dus...
Als ik gta wil opstarten, krijg ik een halve seconde t zandlopertje te zien en dan gebeurt er nix meer...
Ik hebe zelfs mn pc geformatteerd! ik blijf maar problemen houden met t spel hoor
t werkt gewoon voor geen ene ruk...
weet iemand wat de oorzaak hiervan is en hoe ik t op kan lossen?
Als ik gta wil opstarten, krijg ik een halve seconde t zandlopertje te zien en dan gebeurt er nix meer...
Ik hebe zelfs mn pc geformatteerd! ik blijf maar problemen houden met t spel hoor
Staat wrschnl in ze garageOp donderdag 30 mei 2002 23:34 schreef Uberdog het volgende:
Huhmz? Hoe/waar dat dan?
Misschien ligt het aan je 3d-kaart, want de is eigenlijk wel een klein beetje gedateerd. Maar, misschien ook niet. Heb je al geprobeerd de view-distance wat lager te zetten?Op donderdag 30 mei 2002 23:29 schreef neggix het volgende:
HEY VOLK!
AND 1.4 Mhz
128 mb ddr
Nvidea Geforce 2 MX400
60 Gig.
e.d.
Thnx
Lees ff 1ste post op ste pagina -> Kijk in de FAQOp donderdag 30 mei 2002 23:35 schreef Duke_Nukem het volgende:
T zal vast wel een keer langs geweest zijn, maar ik ben beetje lui dus...
Post em anders ff in de troubleshooting..
welke garage?Op donderdag 30 mei 2002 23:36 schreef Blackwater het volgende:
[..]
Staat wrschnl in ze garage
Als je bij de haven (vlak bij die andere inleverplaats) alle overheids voertuigen inleverd, dan kan je die daar steeds ophalenOp donderdag 30 mei 2002 23:34 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Juist!
[..]
Huhmz? Hoe/waar dat dan?
-tank
-police car
-fbi car
-firetruck
-enz...
Bij je huisje waar je kan saven.Op donderdag 30 mei 2002 23:38 schreef Uberdog het volgende:
[..]
welke garage?
Hmmz. Misschien wel eens de moeite van het proberen waard...Op donderdag 30 mei 2002 23:38 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Als je bij de haven (vlak bij die andere inleverplaats) alle overheids voertuigen inleverd, dan kan je die daar steeds ophalen
-tank
-police car
-fbi car
-firetruck
-enz...
Op donderdag 30 mei 2002 23:38 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Als je bij de haven (vlak bij die andere inleverplaats) alle overheids voertuigen inleverd, dan kan je die daar steeds ophalen
-tank
-police car
-fbi car
-firetruck
-enz...
Beterz...
Tx voor de tip!!
Waarom zie ik alleen grijze FBI cars? En geen zwarte, durfen jullie alleen FBI auto's van blokkades te jatten stelletje mietjes
.
Een zwarte FBI auto moet je hebben
Ziet er zoveel beter uit.
En dodo past easy in garage op eiland 2 en straatje is dus niet te dun, nog plaats zat over.
En dodo past easy in garage op eiland 2 en straatje is dus niet te dun, nog plaats zat over.
Heb alleen Deel 5 helemaal doorgelezen, de rest door lezen zag ik nie zo zittenOp donderdag 30 mei 2002 23:48 schreef Xof het volgende:
Had ik hier al een keer eerder gelezen
Daar ben ik het dus helemaal mee eensOp donderdag 30 mei 2002 23:50 schreef Albinoraptor het volgende:
Waarom zie ik alleen grijze FBI cars? En geen zwarte, durfen jullie alleen FBI auto's van blokkades te jatten stelletje mietjes.
De zwarte FBI-cars zijn voor de echte stoere ultra-gtaers, die nergens voor terugdeinzen(zelfs niet voor 4 tanks, die ik met mijn uzi te lijf ging. 'k had trouwens verloren
Verloren?!?! Naja......Op donderdag 30 mei 2002 23:55 schreef Uberdog het volgende:
(zelfs niet voor 4 tanks, die ik met mijn uzi te lijf ging. 'k had trouwens verloren)
Hey jongens,
kwam gisteravond er eens op om ff die auto's bij de Haven in level 1 weg te brengen. (Ben op helft of iets verder level 2). Nou, dus flink lopen zoeken en... allemaal behalfe muie en dodo. (Jaja, ook een mr whoopee (gewoon meegenomen van die missie van El Burro, waar je die Mafiosi moet opblazen = mission failed = mr whoopee in garage = missie opnieuw = mission accomplished = mr whoopee wegbrengen
), trashmaster, bus en securicar. Hoe? gewoon veel spelen
) Nou weet ik dat ik die dodo pas krijg in level 3, maar wtf is die muie? Ik dacht eerst een mule, maar das een of andere bus en die willen ze niet. Dus heeft iemand een picje of beschrijving?
(Is er trouwens uberhaupt een site met screenie's van alle auto's? Die links van die vehicle guide werken voor geen snars)
kwam gisteravond er eens op om ff die auto's bij de Haven in level 1 weg te brengen. (Ben op helft of iets verder level 2). Nou, dus flink lopen zoeken en... allemaal behalfe muie en dodo. (Jaja, ook een mr whoopee (gewoon meegenomen van die missie van El Burro, waar je die Mafiosi moet opblazen = mission failed = mr whoopee in garage = missie opnieuw = mission accomplished = mr whoopee wegbrengen
(Is er trouwens uberhaupt een site met screenie's van alle auto's? Die links van die vehicle guide werken voor geen snars)
Hij is default zwart... die is stoer.. maar als je ze laat repareren en overspuiten willen ze alleen nog maar grijs 

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Hmmz... rijdt er nog een whoopee car rond? ik ben nog niet met die haven aan de slag gegaan, maar als je voorbij die missie bent kan dat dus ook niet meer?Op vrijdag 31 mei 2002 00:04 schreef DaniL het volgende:
Hey jongens,
kwam gisteravond er eens op om ff die auto's bij de Haven in level 1 weg te brengen. (Ben op helft of iets verder level 2). Nou, dus flink lopen zoeken en... allemaal behalfe muie en dodo. (Jaja, ook een mr whoopee (gewoon meegenomen van die missie van El Burro, waar je die Mafiosi moet opblazen = mission failed = mr whoopee in garage = missie opnieuw = mission accomplished = mr whoopee wegbrengen), trashmaster, bus en securicar. Hoe? gewoon veel spelen
) Nou weet ik dat ik die dodo pas krijg in level 3, maar wtf is die muie? Ik dacht eerst een mule, maar das een of andere bus en die willen ze niet. Dus heeft iemand een picje of beschrijving?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ik denk niet dat ik ze ooit eens ben tegengekomen...waar vind je die dingen zoal?Op vrijdag 31 mei 2002 00:07 schreef axis het volgende:
Hij is default zwart... die is stoer.. maar als je ze laat repareren en overspuiten willen ze alleen nog maar grijs
[afbeelding]
Jawel, af en toe kom je er nog wel een tegen (eiland 1).Op vrijdag 31 mei 2002 00:08 schreef axis het volgende:
[..]
Hmmz... rijdt er nog een whoopee car rond? ik ben nog niet met die haven aan de slag gegaan, maar als je voorbij die missie bent kan dat dus ook niet meer?
Ik kwam hem vooral tegen in de buurt van 8-ball's auto-yard.
Nou ze rijden wel rond, alleen het zijn een van de zeldzaamste karretjes. (Het is gewoon een icecream-van) Kijk, uit de vehicle guide:Op vrijdag 31 mei 2002 00:08 schreef axis het volgende:
[..]
Hmmz... rijdt er nog een whoopee car rond? ik ben nog niet met die haven aan de slag gegaan, maar als je voorbij die missie bent kan dat dus ook niet meer?
Mr. Whoopee: Can only be found in the Cedar Grove vicinity Shoreside Vale. Usually driving a Moonbeam will make them appear.
[quote]
Op vrijdag 31 mei 2002 00:13 schreef DaniL het volgende:
[..]
Nou ze rijden wel rond, alleen het zijn een van de zeldzaamste karretjes. (Het is gewoon een icecream-van) Kijk, uit de vehicle guide:
[quote]
Mr. Whoopee: Can only be found in the Cedar Grove vicinity Shoreside Vale. Usually driving a Moonbeam will make them appear.
Op vrijdag 31 mei 2002 00:13 schreef DaniL het volgende:
[..]
Nou ze rijden wel rond, alleen het zijn een van de zeldzaamste karretjes. (Het is gewoon een icecream-van) Kijk, uit de vehicle guide:
[quote]
Dit slaat dus nergens op
OMG jij zieke gast een FBI auto in de Paint shopOp vrijdag 31 mei 2002 00:07 schreef axis het volgende:
[afbeelding]

Jij bent GTA3 niet waardig
Als je maar genoeg politie molt, krijg je 5 sterren... dan komen die FBI auto's met telkens 4 man erin gewapend met M16'sOp vrijdag 31 mei 2002 00:09 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze ooit eens ben tegengekomen...waar vind je die dingen zoal?
Als je dan er een paar neerschiet, stap je in de auto, parkeer je hem naast de sprayshop, je jat een auto uit de buurt, sprayed die, en pakt dan de FBI-car die er nog staat. Deze kun je dat ook weer laten repareren.
De sprayer wil namelijk geen FBI-Car fixen als je wanted bent. Dus moet je eerst een andere sprayen om van je wanted level af te komen. Daarna heb je alle tijd om met de FBI car te spelen. Je moet hem wel in de buurt houden!
hahaha... maar als ik zo'n ding eenmaal te pakken heb, is ie meestal al bijna kapotOp vrijdag 31 mei 2002 00:15 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
OMG jij zieke gast een FBI auto in de Paint shop![]()
Jij bent GTA3 niet waardig
Wil hij wel alleen word hij grijsOp vrijdag 31 mei 2002 00:15 schreef axis het volgende:
[..]
De sprayer wil namelijk geen FBI-Car fixen als je wanted bent.
Wat ik heb gedaan om zwarte te krijgen is gewoon police bribes halen, weet toch waar ze overal liggen.
Dan doe je het fout, je moet gewoon ergens iets hoger staan en dan lekker snipen, heb je een hele FBI autoOp vrijdag 31 mei 2002 00:16 schreef axis het volgende:
[..]
hahaha... maar als ik zo'n ding eenmaal te pakken heb, is ie meestal al bijna kapot
En als hij bijna kapot is gewoon flink snel wegrijden he
En als je ergens langs water zit, gewoon daar langs rijden, duffe knuppels willen je zo graag rammen dat ze zo het water invliegen
En dan haal je 1 bribe geen FBI meer en dan is het peuleschilletje om meer bribes te halen
oooooh het gaat over een fbi-car....Op vrijdag 31 mei 2002 00:15 schreef axis het volgende:
[..]
Als je maar genoeg politie molt, krijg je 5 sterren... dan komen die FBI auto's met telkens 4 man erin gewapend met M16's
Als je dan er een paar neerschiet, stap je in de auto, parkeer je hem naast de sprayshop, je jat een auto uit de buurt, sprayed die, en pakt dan de FBI-car die er nog staat. Deze kun je dat ook weer laten repareren.
De sprayer wil namelijk geen FBI-Car fixen als je wanted bent. Dus moet je eerst een andere sprayen om van je wanted level af te komen. Daarna heb je alle tijd om met de FBI car te spelen. Je moet hem wel in de buurt houden!
Ik ben nu ook begonnen met die missie(ben op 2e eiland). muie is zeker te weten een mule, die staat trouwens bij die garage om de hoekOp vrijdag 31 mei 2002 00:04 schreef DaniL het volgende:
Hey jongens,
kwam gisteravond er eens op om ff die auto's bij de Haven in level 1 weg te brengen. (Ben op helft of iets verder level 2). Nou, dus flink lopen zoeken en... allemaal behalfe muie en dodo. (Jaja, ook een mr whoopee (gewoon meegenomen van die missie van El Burro, waar je die Mafiosi moet opblazen = mission failed = mr whoopee in garage = missie opnieuw = mission accomplished = mr whoopee wegbrengen), trashmaster, bus en securicar. Hoe? gewoon veel spelen
Trashmaster en securicar rijden alleen op eiland 2 rond, bus dacht ik ook. Die mr. whoopee kan ik nergens meer vinden(heb die missie al gehad
Bij de brandweer missies moet je ook af en toe een mr. whoopee blussen!Op vrijdag 31 mei 2002 00:23 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met die missie(ben op 2e eiland). muie is zeker te weten een mule, die staat trouwens bij die garage om de hoek
Trashmaster en securicar rijden alleen op eiland 2 rond, bus dacht ik ook. Die mr. whoopee kan ik nergens meer vinden(heb die missie al gehad), maar het schijnt dat ze in level 3 ook rondrijden.
Oh wicked mijne heb hoogste score coooooool.Op vrijdag 31 mei 2002 00:41 schreef MrDummy het volgende:
Nice GTA3 skins op http://mrdummy.mine.nu/rateapic/
Wie heeft nog meer?
offtopic:
Oh Mr.Dummy heb effe beter versie bij die army man gezet, kan jij ze misschien verwisselen?
Oh Mr.Dummy heb effe beter versie bij die army man gezet, kan jij ze misschien verwisselen?
hmm ik probeerde die garage laatst te vinden, maar ik kreeg m echt niet te pakkenOp vrijdag 31 mei 2002 00:23 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met die missie(ben op 2e eiland). muie is zeker te weten een mule, die staat trouwens bij die garage om de hoek
Trashmaster en securicar rijden alleen op eiland 2 rond, bus dacht ik ook. Die mr. whoopee kan ik nergens meer vinden(heb die missie al gehad), maar het schijnt dat ze in level 3 ook rondrijden.
waar zit ie precies?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
en nummer drie.. hier is ie nog zwart, maarja, ik laat hem niet zo in mijn garage staan, en als ik hem overspuit is ie weer grijs!

Hmm als je hem in garage zet en je loopt er uit en weer in s hij heel hoorOp vrijdag 31 mei 2002 00:58 schreef axis het volgende:
en nummer drie.. hier is ie nog zwart, maarja, ik laat hem niet zo in mijn garage staan, en als ik hem overspuit is ie weer grijs!
[afbeelding]
OMG!!! nu heb ik drie grijze FBI-Cars terwijl ik zwarte had willen hebben!!!!Op vrijdag 31 mei 2002 01:06 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Hmm als je hem in garage zet en je loopt er uit en weer in s hij heel hoor
Hehe jeetje dat je dat niet wistOp vrijdag 31 mei 2002 01:07 schreef axis het volgende:
[..]
OMG!!! nu heb ik drie grijze FBI-Cars terwijl ik zwarte had willen hebben!!!!
Je zit net 100 meter van je garage had die bak nog wel gehaald
Hee ik flikker steeds naar beneden met die dodo, ik vlieg telkens een stukje en dan pleur ik weer naar beneden.
Wat moet ik doen, in de FAQ staat dat het vanzelf weer goed komt, maar dat valt dus tegen.
Wat moet ik doen, in de FAQ staat dat het vanzelf weer goed komt, maar dat valt dus tegen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
hmmzz.. als ik nummer vier erin wil zetten gaat de deur niet meer dicht.
en als ie al dicht is, zegt ie "you cannot store more cars in this garage". Ik heb hier toch andere foto's voorbij zien komen.
Als ik de laatste auto (die onder de deur staat) naar achter rijd, gaat de deur niet meer dicht
en als ie al dicht is, zegt ie "you cannot store more cars in this garage". Ik heb hier toch andere foto's voorbij zien komen.
Als ik de laatste auto (die onder de deur staat) naar achter rijd, gaat de deur niet meer dicht

Anoniem: 10452
praat me er niet over, ik zette net mijn buggy onder de deur om hem open te houden, deur gaat dicht en buggy wegOp vrijdag 31 mei 2002 01:33 schreef axis het volgende:
hmmzz.. als ik nummer vier erin wil zetten gaat de deur niet meer dicht.
[afbeelding]
maar heb net die missie waar je voor het eerst op eiland 3 terecht komt gedaan... pff blij dat die gedaan is......
Woei uitgespeelt
(de storyline dan)
Erg koel die laatste missie, wel moeilijk
En tankje rijden roelt (er staat een gratis respawnende tank bij Phil's)
Erg koel die laatste missie, wel moeilijk
En tankje rijden roelt (er staat een gratis respawnende tank bij Phil's)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Portland harbor, door het hek rechtdoor tot je een parkeerplaatsje ziet, daar linksaf steegje in, aan het eind van het steegje zit aan je rechterhand een grote garageOp vrijdag 31 mei 2002 01:55 schreef Nosfer@tu het volgende:
waar is die missie om die cars te verzamelen... in de haven, maar waar?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
thanx.. ga eens kijken daarOp vrijdag 31 mei 2002 02:11 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Portland harbor, door het hek rechtdoor tot je een parkeerplaatsje ziet, daar linksaf steegje in, aan het eind van het steegje zit aan je rechterhand een grote garage
ben er ook klaar mee. Met de story missies dan. Telefoonmissies nog doen, alle packages vinden, alle unique jumps doen, enzenzenz. Nog lang niet klaar dus.
Trouwens die Car stats mod is ook wel gaaf. Mijn taxi gaat harder dan een cheetah op moment. Wel even je oude handling.cfg backuppen voor als je weer "serieus" gaat spelen anders is er geen ruk aan.
Trouwens die Car stats mod is ook wel gaaf. Mijn taxi gaat harder dan een cheetah op moment. Wel even je oude handling.cfg backuppen voor als je weer "serieus" gaat spelen anders is er geen ruk aan.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Ik heb ff een vraagje: op een gegeven moment moet ik een stel lui afmaken met een shotgun (triads, iets met protetciegeld voor wat wasserettes), maar als die shotgun herlaad (en dat duurt nogal lang) dan staat t ventje stil (en wordt ik dus aan gort geknald), iemand een idee of dit gewoon een van de "features" (dont call it a bug, call it a feature) van t spel is of dat het opgelost kan worden, ook werkt gta abolsuut niet goed samen met mn xfire1024 geluidskaart onder xp, iemand een id hoe ik dat oplos (al denk ik dat ik daarvoor op de patch moet wachten)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ik kwam de thrasmaster en de securicar gewoon op eiland 1 tegen in die chinese buurt. ik heb al die autos van de lijst van de garage op eiland 1 gescoord, gewoon op eiland 1. nu alleen de dodo nog... maar dan moet ik naar 3. alles op z'n tijd en lekker rustig aanIk ben nu ook begonnen met die missie(ben op 2e eiland). muie is zeker te weten een mule, die staat trouwens bij die garage om de hoek
Trashmaster en securicar rijden alleen op eiland 2 rond, bus dacht ik ook. Die mr. whoopee kan ik nergens meer vinden(heb die missie al gehad ), maar het schijnt dat ze in level 3 ook rondrijden.
Aunt bunny is coming to get me!
die autos krijg je pas te zien als je eiland 2 hebt... als je op eiland 1 start, dan zijn ze er nog niet
ff een vraagje... welke tijden rijd er een mr woopee rond?
is namelijk onzin dat als je in een moonbeam rijd dat ie dan komt...
edit: ik heb die missie i scream, u scream al gedaan, dus zo kan ik er niet meer aan komen
en wat is een blista?
voor de rest heb ik alle auto's
ff een vraagje... welke tijden rijd er een mr woopee rond?
is namelijk onzin dat als je in een moonbeam rijd dat ie dan komt...
edit: ik heb die missie i scream, u scream al gedaan, dus zo kan ik er niet meer aan komen
en wat is een blista?
voor de rest heb ik alle auto's
Anoniem: 1734
ik rij altijd over de ventjes heen die ik moet killen gaat veel makkelijker.Op vrijdag 31 mei 2002 03:03 schreef blouweKip het volgende:
Ik heb ff een vraagje: op een gegeven moment moet ik een stel lui afmaken met een shotgun (triads, iets met protetciegeld voor wat wasserettes), maar als die shotgun herlaad (en dat duurt nogal lang) dan staat t ventje stil (en wordt ik dus aan gort geknald), iemand een idee of dit gewoon een van de "features" (dont call it a bug, call it a feature) van t spel is of dat het opgelost kan worden, ook werkt gta abolsuut niet goed samen met mn xfire1024 geluidskaart onder xp, iemand een id hoe ik dat oplos (al denk ik dat ik daarvoor op de patch moet wachten)
Anoniem: 24192
Vanaf eiland twee kan je ook zonder missies te doen en zonder cheat naar eiland drie. Pak een boot en vaar weg van de brug, voor de gasleiding heb je dan een wat lager stukje kust. Vaar je boot het land op en duw hem met een auto voorbij de gasleiding het water weer in.Op vrijdag 31 mei 2002 03:11 schreef iH8 het volgende:
[..]
ik kwam de thrasmaster en de securicar gewoon op eiland 1 tegen in die chinese buurt. ik heb al die autos van de lijst van de garage op eiland 1 gescoord, gewoon op eiland 1. nu alleen de dodo nog... maar dan moet ik naar 3. alles op z'n tijd en lekker rustig aan
Save het spel wel even op eiland drie (als je eerste pogingen terug te vliegen dodelijk aflopen kom je weer bij het ziekenhuis op eiland twee uit).
Anoniem: 32923
Da's een simpel boessie...je kan er 1 vinden in een garagebox,in dezelfde steeg als waar de sprayshop zit...2e stad.Op vrijdag 31 mei 2002 03:48 schreef Nosfer@tu het volgende:
en wat is een blista?
p.s. alle voertuigen die je moet hebben vanaf die lijst (behalve dodo) kun je echt vinden in de 1e stad...ook als je nog niet in de volgende steden bent geweest.
Je moet je eigen alleen rotzoeken maar ze zijn er echt.
Die Whoopee kar rijdt ook regelmatig langs salvatore's huis!
ik denk dat ik maar even overnieuw ga beginnen
paar dingen maar even anders doen denk ik
wel jammer, zit al bijna op eiland 3 maarja
paar dingen maar even anders doen denk ik
wel jammer, zit al bijna op eiland 3 maarja

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit heb ik dus xxxx keer geprobeerd, maar lukt nietOp vrijdag 31 mei 2002 01:06 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Hmm als je hem in garage zet en je loopt er uit en weer in s hij heel hoor
Ik zet me auto in de garage, loop weg (=deur gaat dicht), kom terug (=deur weer open) en hij is nog net zo brak..
Ligt dit eraan dat ik de garage van Eiland 1 gebruik?? Of hoort ie daar ook te reparen?
Anoniem: 55731
werkt daar ook gewoon hoor..Op vrijdag 31 mei 2002 07:38 schreef Blackwater het volgende:
[..]
Dit heb ik dus xxxx keer geprobeerd, maar lukt niet
Ik zet me auto in de garage, loop weg (=deur gaat dicht), kom terug (=deur weer open) en hij is nog net zo brak..
Ligt dit eraan dat ik de garage van Eiland 1 gebruik?? Of hoort ie daar ook te reparen?
Wat kan ik verkeerd doen danOp vrijdag 31 mei 2002 07:39 schreef phantom_800 het volgende:
[..]
werkt daar ook gewoon hoor..
Anoniem: 6317
Volgens mij werkt het tijdens missions noetOp vrijdag 31 mei 2002 07:40 schreef Blackwater het volgende:
[..]
Wat kan ik verkeerd doen dan
En doe jij het dan tijdens missions
Volges mij niet, maar zal is proberen.. Tx!Op vrijdag 31 mei 2002 07:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het tijdens missions noet
En doe jij het dan tijdens missions
Naja, volges mij heb ik het alleen geprobeerd toen ik me net had omgekleed...Op vrijdag 31 mei 2002 07:43 schreef hicham het volgende:
Als je het huisje op je radar ziet dan speel je dus geen missie
Ga het zo ff proberen als ik niet in een missie zit..
Anoniem: 56377
Is er hier iemand die het probleem kent dat je geen text hebt in het spel??
Ik zie alleen maar balken in de menu's en de subtitles.
Ik heb een eigen kopie geprobeert en die van Deviance.
probeer het eens in het troubleshout topic, dat is er niet voor niets.Op vrijdag 31 mei 2002 09:03 schreef Locutus_P het volgende:
PSN: DutchTrickle PVoutput
ik zou zeggen kijk in de eerste post van het troubleshooting topic, of kijk in De officiële GoT GTA3-FAQ! (je heb de xp patch nodig)Op vrijdag 31 mei 2002 09:03 schreef Locutus_P het volgende:
Anoniem: 56377
Sorry ik had dit regeltje over het hoofd gezien:
"Als je grote gekleurde blokken ziet ipv tekst (Windows XP):"
Maar nu heb ik wel een ander probleem ik kan die patch niet openen, ik krijg een foutmelding dat dat bestandje geen geldige win-32 toepassing is.
"Als je grote gekleurde blokken ziet ipv tekst (Windows XP):"
Maar nu heb ik wel een ander probleem ik kan die patch niet openen, ik krijg een foutmelding dat dat bestandje geen geldige win-32 toepassing is.
Anoniem: 50304
leuk spel ja
maar heb athlon xp 2000 512mb en ati r8500 en ik heb super frame drops
onspeelbaar bij sommige missies!
iemand oplossing?
iemand oplossing?
Ik zit nu bij die misie dat ik Eightball een colombiaanse drugsboot moet laten opblazen voor de grote mafiabaas, ikzelf moet met een Sniperrifle die colombianen afschieten zodat hij veilig kan doorlopen, weet iemand of dit ook kan door met mijn Maffiabak al die colombianen dood te rijden? Dat vind ik toch meer de GTA style
-speel je van CD, of heb je die gemount als viruele speler?Op vrijdag 31 mei 2002 09:34 schreef Lifshitz het volgende:
leuk spel ja
iemand oplossing?
-harddisk gedefragmenteerd?
-ruimte genoeg voor je pagefile?
hmmz.. hoor eigenlijk in Troubleshooting topic.
Ik heb ze gesniped, dat vond ik ook wel eens leuk..Op vrijdag 31 mei 2002 09:43 schreef Midnightimpact het volgende:
Ik zit nu bij die misie dat ik Eightball een colombiaanse drugsboot moet laten opblazen voor de grote mafiabaas, ikzelf moet met een Sniperrifle die colombianen afschieten zodat hij veilig kan doorlopen, weet iemand of dit ook kan door met mijn Maffiabak al die colombianen dood te rijden? Dat vind ik toch meer de GTA style
Maar ze hebben allemaal AK47's. Ik denk dat je auto kapot is voordat je ze allemaal dood hebt. Het rijdt niet makkelijk op die boot tussen al die containers door.
http://www.petsovernight.com en http://www.pogothemonkey.com bestaan echt

moet je ook es proberen te toeteren in een Yardie Lobo, op stauton island
Toeter is niet peul je kan beter alle 4 de wielen afhankelijk laten bewegen met numeriek toetstenbord.Op vrijdag 31 mei 2002 10:25 schreef MaXiMizE het volgende:
http://www.petsovernight.com en http://www.pogothemonkey.com bestaan echt![]()
Sjonges! Iedereen is zo geobserdeerd door die FBI-bakken maar euh
Het zijn gewoon Kuruma's met een zwaailichtje hoor! Helemaal niet zo speciaal dus ...
Het zijn gewoon Kuruma's met een zwaailichtje hoor! Helemaal niet zo speciaal dus ...
Nog steeds op het aller eerste eiland (ja ik ben langzaam in die missies) zit ik met zo'n telefoonmisie waarin ik de Porno collectie van zo'n gozer moet oprapen van de weg, ieder pakketje dat je opraapt krijg je weer een Bonus seconde, toch raak ik steeds zonder tijd of scheur ik weer te hard door zo'n bocht en rolt mijn busje om
of krijg ik een duwtje van zo'n taxi ofzo, iemand tips voor deze misie?
vliegen lukt nog voor geen meter verdomme, met 6 omhoog gaan geen probleem..maar dan 5 seconden in de lucht en hij gaat omlaag (en niet omhoog in de lucht)
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wees blij dat je die DODO hebt. Ik ben nog steeds op het eerste eiland.Op vrijdag 31 mei 2002 11:04 schreef Christiano007 het volgende:
vliegen lukt nog voor geen meter verdomme, met 6 omhoog gaan geen probleem..maar dan 5 seconden in de lucht en hij gaat omlaag (en niet omhoog in de lucht)
Weet iemand of ik al bijna aan het eind van het eerste eiland ben?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Op vrijdag 31 mei 2002 11:16 schreef Schuey het volgende:
nog eventjes
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Anoniem: 39723
hey weet je waar ik nu vast zit.......
....je moet 8ball ophalen (die neger) en dan krijg je een sniperrifle en dan moet je in die haven moet je sniperen die gasten op die boot anders killen ze 8ball, en echt elke keer is die missie failed man, ik word gek ervan.
wie weet de juiste tactiek om die missie te halen?
....je moet 8ball ophalen (die neger) en dan krijg je een sniperrifle en dan moet je in die haven moet je sniperen die gasten op die boot anders killen ze 8ball, en echt elke keer is die missie failed man, ik word gek ervan.
Je moet bovenop een gebouw staan en ze dan neer schieten. Heel simpel 
Hij zegt toch ook zoek een goede plek
Als je dat echt niet lukt ga je vol gas richting de boot rij je over een ventje heen stapt uit en schiet ze zo allemaal neer
Dat heb ik gedaan vond ik leuker dan snipen
Hij zegt toch ook zoek een goede plek
Als je dat echt niet lukt ga je vol gas richting de boot rij je over een ventje heen stapt uit en schiet ze zo allemaal neer
Dat heb ik gedaan vond ik leuker dan snipen
inderdaad op het dak van de loods ernaast gaan staan, en gasten van voor naar achter neerknallen! (dus eerst die bij de loopbrug, en dan verder werken. Want ze mogen 8ball natuurlijk niet mollen.Op vrijdag 31 mei 2002 11:36 schreef bajo4life het volgende:
hey weet je waar ik nu vast zit.......
Anoniem: 33112
Het was mijn eerste skin en was niet zo mooi, ben ff de kouwe aan het dl kijken hoe jij het hebt gedaan.Op vrijdag 31 mei 2002 00:44 schreef Albinoraptor het volgende:
offtopic:
edit:
ohh je bedoelt alleen het plaatje......
van mij mag die hele skin wel weg
ohh je bedoelt alleen het plaatje......

van mij mag die hele skin wel weg
Dit topic is gesloten.