Ik ben op zoek naar een camera tot 150 euro.
Het hoeft geen superding te zijn (kan ook niet voor die prijs), hij is voor huis tuin en keuken gebruik zeg maar. Ik ben volkomen leek in de fotografie, dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik weet wel wat ik wil op dat ding:
- Minstens 3 megapixel (aantal megapixels schijnt ook niet alles over de kwaliteit te zeggen)
- optische zoom, maar dat hoeft niet veel te zijn (3x ofzo)
- usb 2 aansluiting
- < 150 euro
- Betrouwbaar merk
Usb 2 zou heel fijn zijn, maar ik zie dat voor dit budget voornamelijk camera's met usb 1 uitgerust zijn. Afmetingen en desgin maken me niet veel uit. Type geheugenkaartje maakt ook niet uit.
kandidaten:
Olympus C-370 ZOOM (Prijs: EUR 129,00)
Canon PowerShot A400 (Prijs EUR 139,00)
HP Photosmart M307 (Prijs EUR 121,02)
Konica-Minolta DiMage X31 (Prijs EUR 141,02)
Ik zie dat veel mensen voor een powershot A5xx gaan, is de 400 serie net zo'n succes? Of is het mssn slimmer om een betere kwaliteits 2de hands camera te kopen voor dit geld?
Het hoeft geen superding te zijn (kan ook niet voor die prijs), hij is voor huis tuin en keuken gebruik zeg maar. Ik ben volkomen leek in de fotografie, dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik weet wel wat ik wil op dat ding:
- Minstens 3 megapixel (aantal megapixels schijnt ook niet alles over de kwaliteit te zeggen)
- optische zoom, maar dat hoeft niet veel te zijn (3x ofzo)
- usb 2 aansluiting
- < 150 euro
- Betrouwbaar merk
Usb 2 zou heel fijn zijn, maar ik zie dat voor dit budget voornamelijk camera's met usb 1 uitgerust zijn. Afmetingen en desgin maken me niet veel uit. Type geheugenkaartje maakt ook niet uit.
kandidaten:
Olympus C-370 ZOOM (Prijs: EUR 129,00)
Canon PowerShot A400 (Prijs EUR 139,00)
HP Photosmart M307 (Prijs EUR 121,02)
Konica-Minolta DiMage X31 (Prijs EUR 141,02)
Ik zie dat veel mensen voor een powershot A5xx gaan, is de 400 serie net zo'n succes? Of is het mssn slimmer om een betere kwaliteits 2de hands camera te kopen voor dit geld?