Opzich errugh leuk idee/concept er is al een soortgelijk concept...1 nadeel centrale server waar haal ik deze vandaan?!Op dinsdag 11 juni 2002 11:56 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Als iemand na het dle er van ziet dat hij het niet doet of niet de film is die bedoeld is. Dat die dat dan opgeven in dat progie en die stuurt het dan naar een DB, Zodat hij zelf en andere hem niet nog een keer gaan dle.
Op een gegeven moment krijg je dan een lijst met films en progie's die nep zijn,
Meschien dat het dan ook mogenlijk is doormidel van een filter dat die downloads bij het zoeken een ander kleurtje krijgt.. in kazaa.
nieuw ideetje:
een proggie waarbij je een dir kan aangeven, of een winamp playlist, en dit proggie maakt van deze dir onmiddelijk een perfect passende layout voor de achterkant van een CD.
Hierbij kun je zelf variabelen aangeven met informatie die je op de achterkant van je CD zou willen zien: track, artist, title, bitrate, time, etc etc.
Dan zou het mooi zijn als je bv een MP3 CD hebt met 6 verschillende dirs (albums dus) dat je hetvolgende krijgt:
een mooi lijstje zodat alle nrs erop staan. Lettertjes worden vrij klein, maar dat geeft niet. En een mogelijkheid om op de zijkanten de naam van je CD te zetten.
Is dat iets?
een proggie waarbij je een dir kan aangeven, of een winamp playlist, en dit proggie maakt van deze dir onmiddelijk een perfect passende layout voor de achterkant van een CD.
Hierbij kun je zelf variabelen aangeven met informatie die je op de achterkant van je CD zou willen zien: track, artist, title, bitrate, time, etc etc.
Dan zou het mooi zijn als je bv een MP3 CD hebt met 6 verschillende dirs (albums dus) dat je hetvolgende krijgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| --------------------- || CD1 | CD2 | || || hier|art- | etc || || info|title| || ||-----|-----|-----|| || | | || || | | || || | | || --------------------- |
een mooi lijstje zodat alle nrs erop staan. Lettertjes worden vrij klein, maar dat geeft niet. En een mogelijkheid om op de zijkanten de naam van je CD te zetten.
Is dat iets?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
maak eens ff een forum?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja...dat zijn dus dingen die ik niet doe..ik wil vernieuwend bezig zijn en niet dingen maken waar er al tig van zijn.Op dinsdag 11 juni 2002 13:43 schreef chem het volgende:
maak eens ff een forum?
Hoe staat het met het bandbreedte-afknijp-proggie?
* Xandrios is daar ERG in geintereseerd
* Xandrios is daar ERG in geintereseerd
Op dinsdag 11 juni 2002 13:44 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ja...dat zijn dus dingen die ik niet doe..ik wil vernieuwend bezig zijn en niet dingen maken waar er al tig van zijn.
<font size=1>dat was maar een grapje, chem wou ff patsen :+</font>
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Leuk idee alleeeeenuh een MP3 cd kan ongeveer 100 tot 200 nummers bevatten dat krijg je toch niet even op de achterkant van een CD?!Op dinsdag 11 juni 2002 13:42 schreef LuNaTiC het volgende:
nieuw ideetje:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 --------------------- || CD1 | CD2 | || || hier|art- | etc || || info|title| || ||-----|-----|-----|| || | | || || | | || || | | || ---------------------
Is dat iets?
met een hele kleine fontsize kun je een eind komen hoor
(denk ik
)
dan heb je eigenlijk aan track, artist, title en evt time genoeg, anders zal het er idd niet echt oppassen
maar sowieso is het wel handig aangezien ik veel CD's met livesets heb (van een paar 100 meg), dus dan staan er toch niet al te veel mp3s op.
dan heb je eigenlijk aan track, artist, title en evt time genoeg, anders zal het er idd niet echt oppassen
maar sowieso is het wel handig aangezien ik veel CD's met livesets heb (van een paar 100 meg), dus dan staan er toch niet al te veel mp3s op.
Ik ga wel ff kijken tot in hoevere er dingen mogenlijk zijn.Op dinsdag 11 juni 2002 14:05 schreef LuNaTiC het volgende:
met een hele kleine fontsize kun je een eind komen hoor(denk ik
)
Verwijderd
beter tnx man!Op dinsdag 11 juni 2002 13:25 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ik kan floods denk ik detected maar ofdat ik het kan blocken mmz kweenie...zal kijken!
succes
nog een ideetje;
er zijn aardig wat progjes op de markt om een CD-menu te creeeren, maar ze missen eigenlijk allemaal wat functionaliteit.
BV een CD vol progjes die ik backup, zou ik het volgende menu willen creeeren:
etc. etc.
Het plusje voor de categorie betekent dat je die in en uit kan klappen. Het menuutje wat je krijgt als je je CD opstart is dus op het begin (met categorie 3 als voorbeeld uitgeklapt) als:
Menu
-----
+ Categorie 1 (bv tools)
+ Categorie 2 (bv internet)
+ Categorie 3
------------
Progje 1 Crack Website
Progje 2 Crack Website
+ Categorie 4
+ Categorie 5
Zo heb je een mooi overzichtje om je progje te installeren, de crack te installeren, en een link naar de website waar je het normaal vandaan haalt, zodat je makkelijk kunt updaten.
er zijn aardig wat progjes op de markt om een CD-menu te creeeren, maar ze missen eigenlijk allemaal wat functionaliteit.
BV een CD vol progjes die ik backup, zou ik het volgende menu willen creeeren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| + Categorie 1
---------------------
Progje 1 Crack 1 Website
Progje 2 Crack 2 Website
+ Categorie 2
-----------------------
Progje 3 |
etc. etc.
Het plusje voor de categorie betekent dat je die in en uit kan klappen. Het menuutje wat je krijgt als je je CD opstart is dus op het begin (met categorie 3 als voorbeeld uitgeklapt) als:
Menu
-----
+ Categorie 1 (bv tools)
+ Categorie 2 (bv internet)
+ Categorie 3
------------
Progje 1 Crack Website
Progje 2 Crack Website
+ Categorie 4
+ Categorie 5
Zo heb je een mooi overzichtje om je progje te installeren, de crack te installeren, en een link naar de website waar je het normaal vandaan haalt, zodat je makkelijk kunt updaten.
Verwijderd
Oeh... THNXOp zondag 09 juni 2002 12:48 schreef skunkah het volgende:
Er was gevraagt om een MSN password recovery tool...een soort gelijke als die ik gemaakt had voor Trillian ik kan jullie met ongeveer 90% zekerheid zeggen dat het mij gelukt is het encryptie algoritm van MSN / .NET Messenger te achterhalen waarmee wachtwoorden in het geheugen opgeslagen worden...ik ga niet vertellen hoe het mij precies gelukt is maar ik denk vanavond of morgen zal er een programmatje beschikbaar zijn waarmee je MSN passworden kan recoveren...
Zit momenteel bij mijn vriendin maar vanavond ga ik meteen weer aan de slag om een programma te maken op basis van het achterhaalde algoritme... nog even geduld dus maar dan heb je wel wat
das een heel goed idee! echt goede autorun menuutje heb ik nog niet gezien.Op dinsdag 11 juni 2002 15:41 schreef LuNaTiC een geod idee
btw skunkah, niet om op te jagen, maar ga je nog iets doen met het proggie om de tempmap te legen na opstarten?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ideetje:
Maak je ook webbased apps icm php?
Zoja is het mogelijk om een php pagina te scripten die zorgt dat je zodra je bijv door een inlog scherm heen bent je pagina's kan bewerken van je website (bijv je nieuwspagina) , ongeacht waar je ook bent? :-)
Greets & Keep up the good work!
Zoja is het mogelijk om een php pagina te scripten die zorgt dat je zodra je bijv door een inlog scherm heen bent je pagina's kan bewerken van je website (bijv je nieuwspagina) , ongeacht waar je ook bent? :-)
he LuNaTiC als je zo graag wilt weten wat op een cd staat (mp3 of data) kan je beter de cd een nummer geven, 'Broken Cross Disk Manager) installen en ze daar aan toevoegen....
ff dat proggie opstarten,intypen wat je wilt,en je weet de cd. Gaat in ieder geval sneller dan als je cd's afzoeken naar dat ene bepaalde file'tje.
tis maar een suggestie
ff dat proggie opstarten,intypen wat je wilt,en je weet de cd. Gaat in ieder geval sneller dan als je cd's afzoeken naar dat ene bepaalde file'tje.
tis maar een suggestie
Een mp3 ordener.
,voor groot mp3 bezitters dan natuurlijk
. iemand hiero op tweakers heb het al eens eerder gemaakt ,mar ik wed dat jij dat beter kan.
het moet makkelijk te installen zijn.
het moet makkelijk te installen zijn.
Ik heb genoeg inlog scriptjes geschreven dmv 401 en met inlog schermen maar daar zijn er al zo veel van dus ik vraag me af of dat daar nou wel vraag naar is.Op dinsdag 11 juni 2002 19:40 schreef Remco00 het volgende:
Ideetje:
Verwijderd
Ik doel ook niet op het inlogscript, maar om het online edit script voor html filesOp dinsdag 11 juni 2002 20:00 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ik heb genoeg inlog scriptjes geschreven dmv 401 en met inlog schermen maar daar zijn er al zo veel van dus ik vraag me af of dat daar nou wel vraag naar is.
Daar zijn er ook zoveel van moet ik je toch verwijzen naar www.phpwelt.de en www.hotscripts.comOp dinsdag 11 juni 2002 20:10 schreef Remco00 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op het inlogscript, maar om het online edit script voor html files
Verwijderd
oke ik ga daar wel ff speuren, thanx anywayOp dinsdag 11 juni 2002 20:14 schreef skunkah het volgende:
[..]
Daar zijn er ook zoveel van moet ik je toch verwijzen naar www.phpwelt.de en www.hotscripts.com
tis gewoon voor als ik een CD-tjes brand voor iemand, en bovendien staat het gewoon wel leukOp dinsdag 11 juni 2002 19:53 schreef MisterE het volgende:
he LuNaTiC als je zo graag wilt weten wat op een cd staat (mp3 of data) kan je beter de cd een nummer geven, 'Broken Cross Disk Manager) installen en ze daar aan toevoegen....
tis maar een suggestie
Skunkah is mijn idee van het autorun ideetje leuk/haalbaar?
Nieuwe versie Anti-Leech Leecher grote BugFix
Nieuwe versie van Anti-Leech Leecher is uit...een enorme bug is gedicht die er voor zorgde dat het bij een groot aantal door het anti-leech applet beveiligde pagina's niet werkte en soms ook foute url's door gaf.
Nu werkt het met 99% van de pagina's.
Ik heb zelf 20 verschillende pagina's die beschermd waaren getest en deze deden het allemaal!
Download nu dus snel de nieuwe Anti-Leech leecher.
http://www.xcat-industries.com -> Software
Nieuwe versie van Anti-Leech Leecher is uit...een enorme bug is gedicht die er voor zorgde dat het bij een groot aantal door het anti-leech applet beveiligde pagina's niet werkte en soms ook foute url's door gaf.
Nu werkt het met 99% van de pagina's.
Ik heb zelf 20 verschillende pagina's die beschermd waaren getest en deze deden het allemaal!
Download nu dus snel de nieuwe Anti-Leech leecher.
http://www.xcat-industries.com -> Software
Nieuws mbt tot MSN encryptie...helaas moet ik vertellen dat er een aantal dingen zijn waarvan ik nog niet 100% zeker weet of de forumules die ik gebruik voor het decoden/kraken kloppen deze ben ik momenteen aan het doorrekenenen en dat is een redelijk complex werkje een programma die een MSN wachtwoord achterhaald zal dus helaas nog even op zich laten wachten.
[update]
Ik denk dat ik er nu toch uit ben *lol*
Ik hou jullie op de hoogte
[/update]
[nog een update]
Het is me nu echt gelukt ik heb de MSN Messenger wachtwoord opslag manier weten te kraken!!!
Spoedig zal er ook een programma komen met deze functionaliteit..
Indien iemand een goede reden heeft ben ik bereid om een tabel te geven met de manier waarop het wachtwoord (gecodeerd) wordt opgeslagen..maar dan moet je wel echt een goede reden hebben
[/update]
[update]
Ik denk dat ik er nu toch uit ben *lol*
Ik hou jullie op de hoogte
[/update]
[nog een update]
Het is me nu echt gelukt ik heb de MSN Messenger wachtwoord opslag manier weten te kraken!!!
Spoedig zal er ook een programma komen met deze functionaliteit..
Indien iemand een goede reden heeft ben ik bereid om een tabel te geven met de manier waarop het wachtwoord (gecodeerd) wordt opgeslagen..maar dan moet je wel echt een goede reden hebben
[/update]
MSN Messenger Password cracker is gereed!
Te downloaden op:
http://www.xcat-industries.com -> software
Het programma werkt niet met Windows XP
Te downloaden op:
En werken!Op woensdag 12 juni 2002 10:50 schreef skunkah het volgende:
Te downloaden op:
Maar wat al in het programma staat 70% tot 100% en ik zit net in de 30% groep, maar 2 chars fout
Maar echt super
Wat dacht je van een klein progie in de active desktop, die de toets aanslagen telt.
The one, the only, the original ICW
een goede irc client in een java applet
alles wat er op het moment is kost geld, werkt brak, ziet er niet uit, of een combinatie van meerdere
het liefst ook zelf een beetje te tweaken kwa kleuren, teksten, enz.
alles wat er op het moment is kost geld, werkt brak, ziet er niet uit, of een combinatie van meerdere
Ik zou dat graag maken alleen er is wel 1 probleempje mijn java skills zijn niet noemenswaardigOp woensdag 12 juni 2002 16:19 schreef Karp het volgende:
een goede irc client in een java applet
Verwijderd
Woei!Op woensdag 12 juni 2002 10:50 schreef skunkah het volgende:
Te downloaden op:
Het had m'n wachtwoord bijna goed
op zich stelt het niet veel voor volgens mijOp woensdag 12 juni 2002 19:42 schreef skunkah het volgende:
[..]
Ik zou dat graag maken alleen er is wel 1 probleempje mijn java skills zijn niet noemenswaardig
je moet een beetje kunnen parsen en het irc-protocol bekijken
die erg simpel lijkt imho (n00b point of view)
RFC1459 ken ik uit me hoofd en IRC protocol spreek ikOp woensdag 12 juni 2002 20:59 schreef Karp het volgende:
[..]
op zich stelt het niet veel voor volgens mij
je moet een beetje kunnen parsen en het irc-protocol bekijken
die erg simpel lijkt imho (n00b point of view)
vloeiend lol (RFC1459 = RFC van het IRC Protocol).
Maar probleem zit hem in Java niet in IRC Prot dus lol.
Klopt ookOp woensdag 12 juni 2002 21:25 schreef AaYiPiE het volgende:
cool dat msn dat progje ik heb het met 4 gebprobeert en ze komen allemaal in de buurt.
Op hardwareforum.nl kwam ik vandaag het volgende tegen. In een thread werd gevraagd om een plug-in voor MSN Messenger die een speciaal geluidje af zou spelen als er één bepaald iemand (i.c. vriendin) online zou komen. Misschien kunnen jullie dit programmeren?
Dat zou ik kunnen maken ik zal even kijken of ik dat tussendoor ff snel kan fixenOp donderdag 13 juni 2002 00:28 schreef ramH het volgende:
Op hardwareforum.nl kwam ik vandaag het volgende tegen. In een thread werd gevraagd om een plug-in voor MSN Messenger die een speciaal geluidje af zou spelen als er één bepaald iemand (i.c. vriendin) online zou komen. Misschien kunnen jullie dit programmeren?
Download beschermt ook tegen de crash headers (ook de nieuwste)Op dinsdag 11 juni 2002 12:23 schreef phantom_800 het volgende:
zou je iets kunnen maken dat flooden op msn blokt ?
ik heb soms lui die het leuk vinden om me 1000den smilies te sturen 'smilie bom' maar ondertussen kan ik dus niks op msn doen
tnx
Idee: Een proggie om gemakkelijk shell extensies te verwijderen.
Das wel een goeie ja die neem ik op in me lijst met ideeen.Op donderdag 13 juni 2002 14:23 schreef Device het volgende:
Idee: Een proggie om gemakkelijk shell extensies te verwijderen.
Je bedoeld dus ... die extra opties in je right-click menu in explorer?!
Even update ik ben momenteel weer met een extentie van capper bezig...ik ga namelijk een soort van Winsock Control maken met snelheids beperking ingebouwt die ik dan zowel voor mijn applicatie kan gebruiken en andere developers voor hun applicaties
Juist ja.Op donderdag 13 juni 2002 14:35 schreef skunkah het volgende:
[..]
Das wel een goeie ja die neem ik op in me lijst met ideeen.
Je bedoeld dus ... die extra opties in je right-click menu in explorer?!
Geef even het goede voorbeeld, kut mod.Op dinsdag 11 juni 2002 15:41 schreef LuNaTiC het volgende:
... grafiekje enzo....
lol lol lol lol lol....Op vrijdag 14 juni 2002 00:48 schreef Sponz het volgende:
[..]
Geef even het goede voorbeeld, kut mod.
Verwijderd
Nou nou wat een taalgebruikOp vrijdag 14 juni 2002 00:48 schreef Sponz het volgende:
[..]
Owja om toch een beetje ontopic te doen, zo'n shell extention weggooier vind ik ook wel wat
keep up the good work
pardon?Op vrijdag 14 juni 2002 00:48 schreef Sponz het volgende:
[..]
alsof modjes geen cracks gebruiken
we willen ze gewoon niet op het forum hier zien. Dat doe ik dus ook niet. En jij mag je taalgebruik wel eens aanpassen
Is maar goed ook, anders had ik jou ook een OW moeten mailenOp vrijdag 14 juni 2002 09:46 schreef LuNaTiC het volgende:
(ik zeg toch ook niet kut user tegen jou?)
Verwijderd
Waarom wordt mijn programma-voorstel totaal genegeerd?
(Grootte van mappen weergeven in Windows explorerscherm (in de beeld>details-weergave). Ben ik de enige die ook wil weten hoe groot de mappen zijn?)
Een programma dat dubbele en dooie links uit je favorieten filtert bestaat al: AM-deadlink.
En er is ook een programma waarmee je films kunt bekijken voordat je ze helemaal binnen hebt, zodat je het downloaden van fakes kunt stoppen: AviPreview. Heb het zelf nooit gebruikt (ik kijk geen films).
(Grootte van mappen weergeven in Windows explorerscherm (in de beeld>details-weergave). Ben ik de enige die ook wil weten hoe groot de mappen zijn?)
Een programma dat dubbele en dooie links uit je favorieten filtert bestaat al: AM-deadlink.
En er is ook een programma waarmee je films kunt bekijken voordat je ze helemaal binnen hebt, zodat je het downloaden van fakes kunt stoppen: AviPreview. Heb het zelf nooit gebruikt (ik kijk geen films).
Sorry voor het negeren van je post heb hem waarschijnlijk over het hoofd gezien...explorer intergratie lukt me niet! dus daar begin ik niet aan sorry...Op zondag 16 juni 2002 23:54 schreef augustus het volgende:
Waarom wordt mijn programma-voorstel totaal genegeerd?
? dat msn pass progje lijkt hier niet te werken.....
ik klik op get password from registry en gebeurd niets?
Win98se / msn 3.6
Win98se / msn 3.6
msn autologin wel aanstaan zodat je pass gesaved wordt?!Op maandag 17 juni 2002 00:18 schreef Renkie het volgende:
? dat msn pass progje lijkt hier niet te werken.....
Win98se / msn 3.6
Bedenk ik me net... een front-end voor ovr.nl. Ik weet niet of het mogelijk is om de informatie via een programma te senden/requesten...
De site is echt ZO MEGA onduidelijk enalsof je wat hebt aan de loop afstand... maar goed.
Het zou een idee zijn om een programma te maken die de tijden duidelijk met aankomst en vertrek [i]onder elkaar[/i] zet. En dan zonder plaatjes van bussen en bedrijven...
Idee?
De site is echt ZO MEGA onduidelijk enalsof je wat hebt aan de loop afstand... maar goed.
Het zou een idee zijn om een programma te maken die de tijden duidelijk met aankomst en vertrek [i]onder elkaar[/i] zet. En dan zonder plaatjes van bussen en bedrijven...
Idee?
Zeker een leuk idee 2 be honest heb er al eerder over na gedacht maar zal nog eens kijken...acht de kans dat ik het maak klein...sorryOp maandag 17 juni 2002 11:06 schreef zerosignal het volgende:
Bedenk ik me net... een front-end voor ovr.nl. Ik weet niet of het mogelijk is om de informatie via een programma te senden/requesten...
Idee?
Waarom acht je de kans klein? Is het überhaupt mogelijk? En zo ja hoe?!Op maandag 17 juni 2002 11:22 schreef skunkah het volgende:
Zeker een leuk idee 2 be honest heb er al eerder over na gedacht maar zal nog eens kijken...acht de kans dat ik het maak klein...sorry
Alles is mogenlijk alleen punt is dat ik momenteel erg druk ben en daarom alleen de projecten doe waarvan ik echt denk ja daar hebben veel mensen wat aan....het is zeker mogenlijk simpelweg door HTTP requests en de reply-date te parsen...Op maandag 17 juni 2002 11:25 schreef zerosignal het volgende:
[..]
Waarom acht je de kans klein? Is het überhaupt mogelijk? En zo ja hoe?!
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar het lijkt me zeker wel
als je een progje maakt dat winamp+winamp plugin start als screensaver. Want die plugins zijn een stuk mooier dan die screensavers.
tvw
Je bedoeld dus als screensaver winamp gebruiken en een visualsation plugin?!Op maandag 17 juni 2002 17:53 schreef joshuasioso het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar het lijkt me zeker welals je een progje maakt dat winamp+winamp plugin start als screensaver. Want die plugins zijn een stuk mooier dan die screensavers.
Hoe gaat het hiermee? Ik ben er eigenlijk wel een beetje benieuwd naar.Op donderdag 13 juni 2002 01:21 schreef skunkah het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen maken ik zal even kijken of ik dat tussendoor ff snel kan fixen
Ja, heb het net ook op een win2k pc getest maar nix hoorOp maandag 17 juni 2002 00:33 schreef skunkah het volgende:
[..]
msn autologin wel aanstaan zodat je pass gesaved wordt?!
Merkwaardig...sorry kan je niet helpenOp maandag 17 juni 2002 18:59 schreef Renkie het volgende:
[..]
Ja, heb het net ook op een win2k pc getest maar nix hoor
Jah als dat mogelijk is?Op maandag 17 juni 2002 18:53 schreef skunkah het volgende:
[..]
Je bedoeld dus als screensaver winamp gebruiken en een visualsation plugin?!
tvw
Tja...kweenie het zal wel mogenlijk zijn alleen errugh lastig maar we will c.Op dinsdag 18 juni 2002 09:00 schreef joshuasioso het volgende:
[..]
Jah als dat mogelijk is?
Verwijderd
Ik kan sinds kort niet meer op msn zoals velen op school en werk. Nu had ik DE oplossing : http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/ msn in een browser, niet af te schermen via proxy, maar nu hebben ze hier die site dus afgesloten.
Weet jij misschien een manier om toch op msn te komen?
Ps. Je andere proggies zijn echt VET handig zoals de 'activex winamp' en tv gids. Keep up the good work!
Ps. Je andere proggies zijn echt VET handig zoals de 'activex winamp' en tv gids. Keep up the good work!
HTTP Tunneling waarmee je via een HTTP Proxy op je MSN kan...volgens mij zit die optie standaard in MSN moet je ff kijken bij connection of zo...Op dinsdag 18 juni 2002 10:52 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik kan sinds kort niet meer op msn zoals velen op school en werk. Nu had ik DE oplossing : http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/ msn in een browser, niet af te schermen via proxy, maar nu hebben ze hier die site dus afgesloten.
Verwijderd
Wat zou er dan bij server ingevuld moeten worden? D'r staat idd HTTP proxy, port 80 en server....
poort = poort van de proxy server en HTTP proxy klopt iddOp woensdag 19 juni 2002 11:19 schreef alkaholic63 het volgende:
Wat zou er dan bij server ingevuld moeten worden? D'r staat idd HTTP proxy, port 80 en server....
is het ook mogelijk om de meuktracker bij te houdenOp maandag 03 juni 2002 19:36 schreef Preddie het volgende:
[..]
Zou je die kunnen uitbreiden met gamers.nl en fok.nl?
Dat zou wel cool zijn!
ik had tijd geleden een prog die alles van tweakers bijhield maar laatste tijd doet ie niet meer de meuktracker
alvast bedankt
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Een copy protect proggie zal wel fun zijn..
Daarmee bedoel ik dat je bestanden kan beschermen tegen kopieren. Of een undelete/ unformat programmatje. Waarme je bestanden kan terughalen die je verwijderd hebt b.v van floppy. Unformat een proggie dat data kan terughalen van een geformateerde schijf.. Suc6
Daarmee bedoel ik dat je bestanden kan beschermen tegen kopieren. Of een undelete/ unformat programmatje. Waarme je bestanden kan terughalen die je verwijderd hebt b.v van floppy. Unformat een proggie dat data kan terughalen van een geformateerde schijf.. Suc6
Tis een oude text, maar ik zag nog niks op je webpage staan, dus hier is de link (EN de source) van moo.dll: http://www.influenced.net/moodll.phpOp donderdag 30 mei 2002 14:06 schreef skunkah het volgende:
Ben momenteel bezig met een DLL die je bijvoorbeeld kan gebruiken icm mIRC die systeminfo teruggeeft!
Ik denk dat het iets wordt als moo.dll kweenie hoe die precies werkte maar weet wel wat ut ongeveer deed
En het wordt gebruikt om systeem info te achterhalen, en het kan temperatuur, voltage en RPM uit MBM's shared memory lezen.
Of anders een DLL maken dat je je
Ik heb een heel goed idee voor software ! Ik denk als je dit maakt dat veel mensen het gaan gebruiken...
Men neme:
-Morpheus 1.9
-Je fav. editor
Het doel: Tweak morpheus zodat het gebruik kan maken van het fasttrack network van KaZaA.
* likkepot vraagt zich af of dit mogelijk is
Men neme:
-Morpheus 1.9
-Je fav. editor
Het doel: Tweak morpheus zodat het gebruik kan maken van het fasttrack network van KaZaA.
nikszolekkeralss.exe
hehehehehe...das dus het halve programma opnieuw schrijven...noway...I'm developer not patcher/cracker.Op zondag 14 juli 2002 20:53 schreef likkepot het volgende:
Ik heb een heel goed idee voor software ! Ik denk als je dit maakt dat veel mensen het gaan gebruiken...
Men neme:
-Morpheus 1.9
-Je fav. editor
Een goede GoT search zou me wel leuk lijken 
Nu ik het daar toch over heb, het zal vast wel vaker zijn aangedragen (kan dus niet vinden met search) maar is er geen manier om van GoT ook een offline knowledgebase te maken?
Ik bedoel dus de hele database als basis met eoa interface en een goede search! zodat je altijd en overal offline ook kennis bij de hand hebt.
Maar dat zal wel een Dvd worden lijkt me zo gezien het Databaseformaat
Nu ik het daar toch over heb, het zal vast wel vaker zijn aangedragen (kan dus niet vinden met search) maar is er geen manier om van GoT ook een offline knowledgebase te maken?
Ik bedoel dus de hele database als basis met eoa interface en een goede search! zodat je altijd en overal offline ook kennis bij de hand hebt.
Maar dat zal wel een Dvd worden lijkt me zo gezien het Databaseformaat
We zijn ondertussen begonnen in een nieuw topic wat je hier kunt vinden: Software Ideeen geef ze me ;).
[ Voor 0% gewijzigd door Harm op 06-09-2002 08:55 . Reden: Lay-out ]
moet je easycleaner es zoeken, van toniarts, die doet o.a. dat.Waarom wordt mijn programma-voorstel totaal genegeerd?
moet nu off, daarom zo'n klein berichtje :-/
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...
* giga sgop *
Al een tijdje ben ik op zoek naar uitgebreide shell om CHMOD instellingen op een server te doen vanuit XP.
Via de ftp-client kan ik gewoon de chmod instellen. Maar ik ben op zoek naar een iets uitgebreidere applicatie die ook subidirs en files meeneemt, waarbij je files en dirs apart kunt laten instellen. Als we dan toch al bezig zijn: een filter waarbij de ene file als bv 644 en de andere als 777 wordt ingesteld (op basis van extensie)
Al een tijdje ben ik op zoek naar uitgebreide shell om CHMOD instellingen op een server te doen vanuit XP.
Via de ftp-client kan ik gewoon de chmod instellen. Maar ik ben op zoek naar een iets uitgebreidere applicatie die ook subidirs en files meeneemt, waarbij je files en dirs apart kunt laten instellen. Als we dan toch al bezig zijn: een filter waarbij de ene file als bv 644 en de andere als 777 wordt ingesteld (op basis van extensie)
==
hoi
* nog een sgop *
t' is wat drukker op het forum, dus mss zijn er nu meer mensen die mijn request hierboven lezen.
Natuurlijk ben ik zelf verder gaan zoeken, en als ik fatsoenlijk kon programmeren, had ik het allang zelf gedaan. Is er iemand die bovenstaands in elkaar kan draaien?
t' is wat drukker op het forum, dus mss zijn er nu meer mensen die mijn request hierboven lezen.
Natuurlijk ben ik zelf verder gaan zoeken, en als ik fatsoenlijk kon programmeren, had ik het allang zelf gedaan. Is er iemand die bovenstaands in elkaar kan draaien?
==
hoi
* ideetje *
ik mis nog een handig kalenderprogramma. De programma's die ik gevonden hebben werken allemaal icm emailclient (bijv. Microsoft Outlook, etc) of zijn niet compatible met de bestandsformaten voor de iPod..
ik mis nog een handig kalenderprogramma. De programma's die ik gevonden hebben werken allemaal icm emailclient (bijv. Microsoft Outlook, etc) of zijn niet compatible met de bestandsformaten voor de iPod..
ssh..? Kun je op de server zelf wel een bash-script makenEusebius schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:52:
* giga sgop *
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Ik mis een programma waarmee je makkelijk voor een bepaalde periode backup schedules kan maken op papier die voldoen aan het grandfather father son principe. Ik kan geen enkele tool vinden die dit kan (soort kalender optie oid of data in een tabel met welke tape erin moet).
Lijkt me niet moeilijk (en wellicht wel leuk) om te maken, maar ja, mijn programmeer skills laten het afweten helaas.
Lijkt me niet moeilijk (en wellicht wel leuk) om te maken, maar ja, mijn programmeer skills laten het afweten helaas.
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 26-06-2005 23:11 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
http://www.mozilla.org/projects/calendar/laurensl schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:50:
Lees ook http://www.mozilla.org/pr.../faq.html#INTERCHANGE.toc
...wat is opa, papa, zoon...? Wil je gewoon tekstoutput? En heb je wat voorbeelden
?
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Verwijderd
Ik heb een Windows Xp PC met meerdere user accounts. Ik wil voor al die gebruikers gemakkelijk kunnen bepalen wie welke icoontjes in zn startmenu en op zn desktop heeft staan.
Ik ben op zoek naar een programmaatje met een overzichtelijke GUI waarmee je voor elke gebruiker de icoontjes kan aan- of uitvinken om ze al dan niet te tonen.
Als ik bijvoorbeeld juist een aantal power tools heb geinstalleerd, wil ik de snelkoppelingen daarvan bij mijn ouders hun account gemakkelijk weghalen, terwijl ze bij mij en m'n broer mogen blijven staan.
Ik ben op zoek naar een programmaatje met een overzichtelijke GUI waarmee je voor elke gebruiker de icoontjes kan aan- of uitvinken om ze al dan niet te tonen.
Als ik bijvoorbeeld juist een aantal power tools heb geinstalleerd, wil ik de snelkoppelingen daarvan bij mijn ouders hun account gemakkelijk weghalen, terwijl ze bij mij en m'n broer mogen blijven staan.
ucchan schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:13:
...wat is opa, papa, zoon...? Wil je gewoon tekstoutput? En heb je wat voorbeelden?
Natuurlijk heb ik voorbeelden. Ik heb even een paar links voor je opgezocht. Een table metGFS (Grandfather-Father-Son) rotation scheme: The patriarchal naming convention refers to the generations of tapes used for monthly, weekly, and daily backups, respectively.
Datum -> Soort tape (bv dag 1, dag 2 ... week 1, week 2 .... , maand 1 .... maand 2) is het mooiste. Als je kunt opgeven hoeveel maand tapes je hebt zou het mooi zijn. Een begindatum opgeven is ook wel handig natuurlijk.
Linkjes:
http://www.dlttape.com/Th.../Rotation/Grandfather.htm
http://support.intel.com/...eexpress/sb/cs-011789.htm
http://www.handybackup.net/backup-rotation-schedule.shtml
http://www.amarillodatasafe.com/Backup_rotation.htm
Ander (simpel voorbeeld):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Table 5: Example Backup Schedule
------------------------------------------------
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday
------------------------------------------------
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday1
Monday... ... Friday2
... ... Friday3
Month1
Friday1
Friday2
Friday3
Month2
------------------------------------------------ |
Natuurlijk is het belangrijk rekening te houden met schikkeljaren etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 27-06-2005 01:33 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum