Toon posts:

Wat voor software zal ik gaan maken?! Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog nieuwe ideeen...want die wil ik er graag...ik hou der namelijk wel van om wat kleine dingen tussendoor te doen naast de grote projecten waar ik nu aan werk.
En ga alsjeblieft niet zeggen ik had al eerder een ideee wat ik wilde hebben en dat is wel klein doe dat maar...alle ideeen die er al zijn wordt ook over nagedacht maar ik zou nu graag weer nieuwe ideeen zien die ik snel kan maken!

Verwijderd

dat je mappen in windows kan beveiligen met een paswoord.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op woensdag 29 mei 2002 19:01 schreef AaYiPiE het volgende:
dat je mappen in windows kan beveiligen met een paswoord.
Maar dan natuurlijk wel onder alle users, als t effe kan een NT (2k/xp) en 9x/Me versie ;) Respect als je dat lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 19:07 schreef caesartje het volgende:

[..]

Maar dan natuurlijk wel onder alle users, als t effe kan een NT (2k/xp) en 9x/Me versie ;) Respect als je dat lukt :)
Dit ga ik dus niet maken dit is dus niet ff een tussendoortje om het maar zo te noemen!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:31 schreef skunkah het volgende:

[..]

Dit ga ik dus niet maken dit is dus niet ff een tussendoortje om het maar zo te noemen!
jammer ik denk dat veel mensen hier behoefte aan hebben.

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 15:29
Een vriend van me heeft vorig jaar een keertje een progje voor mij gemaakt waarmee ik m'n IE links naar een html kon parsen. Deze versie werkte prima, probleem is dat ie alleen voor win9x geschikt is... Na 10x vragen heb ik de moed opgegeven (-:

Zou wel fijn zijn als je zoiets kon maken!

Ik heb eventueel het progje voor je liggen, ook heb ik een ander progje wat je omslachtig via java gebruikt om het te maken.

Kort samengevat:
Progje om automatisch de favorites naar een html om te zetten.
- Werkt onder elke windows versie
- Kan tevens de html uploaden naar een ftp
- Kan bepaalde groepen eruit filteren (bv persoonlijke links)

Misschien later nog instelbare layout ofzo, moet nog ff verder denken wat er nog meer in *ugh* moet. (-:

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

Verwijderd

Persoonlik zie ik wel een simpele shareprog a'la Edonkey (maar dan sneller) wel zitten, maar dat lijkt me toch te veel werk.

Misschien een proggie waarmee je via internet een andere computer kan controleren op uptime, HDD ruimte, RAM en dergelijk gegevens via een soort gelijk proggie die dan op die comp staat. Misschien mooie invoegeing voor Mirc downloads etc.. om te kijken welke complete zijn en hoeveel % de andere nog moeten, allemaal optioneel natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 20:42 schreef Rotjeknor het volgende:
Een vriend van me heeft vorig jaar een keertje een progje voor mij gemaakt waarmee ik m'n IE links naar een html kon parsen. Deze versie werkte prima, probleem is dat ie alleen voor win9x geschikt is... Na 10x vragen heb ik de moed opgegeven (-:

Zou wel fijn zijn als je zoiets kon maken!

Ik heb eventueel het progje voor je liggen, ook heb ik een ander progje wat je omslachtig via java gebruikt om het te maken.

Kort samengevat:
Progje om automatisch de favorites naar een html om te zetten.
- Werkt onder elke windows versie
- Kan tevens de html uploaden naar een ftp
- Kan bepaalde groepen eruit filteren (bv persoonlijke links)

Misschien later nog instelbare layout ofzo, moet nog ff verder denken wat er nog meer in *ugh* moet. (-:
Is een leuk idee zal er naar kijken...!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 09:11

Dutch_guy

WYSIWYG

Progje in PHP, om op een eenvoudige manier tekst van andere websites op je eigen site te zetten, in een standaard layout (lettertype etc.)
Bijvoorbeeld nieuwsberichten van Webwerel.

Ik weet dat deze scipts al bestaan, maar een eenvoudige, met duidelijke handleiding zou zeer gewenst zijn. :)

Pay peanuts get monkeys !

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-07 14:25
Op maandag 27 mei 2002 08:38 schreef Tampie2000 het volgende:
xFTP download doet het niet ;( :(
klopt, is tijdelijk opnieuw onder het mes voor multiple files. als je een error krijgt dat quicknet.xfp niet kan worden gevonden moet je xftp.ini even editten en daar example.xfp inzetten.

nogmaals.. i'm working on it (multiple file uploadz)

chaozz.nl | RetroGameCouch

• chaozz
  • Laatst online: 09-07 14:25
Op dinsdag 28 mei 2002 16:27 schreef GUBO het volgende:
Ik krijg xFTP niet werkend.
Ik gebruik XP en heb de full version gedownload.
Als ik xFTp opstart geeft tie deze error: "fout, het opgeven INI bestand kan niet worden gevonden: quicknet.xpf"
Dan klik ik ok.
Dan kom ik bij dat settings venster en dan vul ik alles in en dan komt tie met deze error: " Run-time error 76 Path not found "

Iemand een idee wat ik fout doe :?
ja ik weet het: verander in xftp.ini de regel quicknet.xfp in example.xfp

bij de weg.. ik ben dus bezig met een betere versie!

chaozz.nl | RetroGameCouch

• ReseTTim
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

was er nou al een progje waarmee je 40 files kon selecteren en dan naar kopieren naar de ftp kon kiezen. of is deze er nog niet. en dat je dan dus auto de url krijgt in een screen of txt.

iig wat er ook eerst was voor endoria. ik kan het topic ff niet zow snel vinden. ik zou graag dit progje willen omdat ik veel fotoz heb van me casemod die ik zou willen uppen :D :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 01:00 schreef ReseTTim het volgende:
was er nou al een progje waarmee je 40 files kon selecteren en dan naar kopieren naar de ftp kon kiezen. of is deze er nog niet. en dat je dan dus auto de url krijgt in een screen of txt.

iig wat er ook eerst was voor endoria. ik kan het topic ff niet zow snel vinden. ik zou graag dit progje willen omdat ik veel fotoz heb van me casemod die ik zou willen uppen :D :)
Een soortgelijk proggie is in de maak genaamt xFTP...momenteel is Chaozz bezig met Multi-server support en multi file support komt er ook aan...even geduld ajb!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey skunkah tnx voor de bandbreedte proggie.

Hier heb ik echt lang na gezocht, alleen is het een beetje onhandig als programma's geen socks ondersteunen :)

maar goed je zegt zelf als dat je er veel meer mee van plan ben.

ik zie het wel komen

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand goeie ideeen wat ik kan gaan maken?!!!
Leuke tussendoortjes die niet te veel tijd kosten het liefst..

Verwijderd

Topicstarter
Ben momenteel bezig met een DLL die je bijvoorbeeld kan gebruiken icm mIRC die systeminfo teruggeeft!
Ik denk dat het iets wordt als moo.dll kweenie hoe die precies werkte maar weet wel wat ut ongeveer deed :P

Verwijderd

Topicstarter
Eveneeens heb ik nu de smaak te pakken en ga ik proberen een dll te maken waarmee je via mIRC je winamp kan controllen!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een programmatje waarmee ik mn Mijn Documenten kan synchroniseren met een netwerkstation.

De bedoeling is dat de synchronisatie bij elke keer dat t systeem afsluit plaatsvindt.

Dus mn mijn documenten map (bij mij zelfs schijf ;) ) moet vanzelf worden geupload naar de mijn documenten schijf op de server als ik afsluit. Als ik aanlog moet t zelfde overigens ook andersom gebeuren :)

Weet niet of t klein is, maar t zou wel verrekte handig zijn ;)

edit:

Upload kan ook gewoon via kopieren plakken, want ik mep die schijf gewoon ;) of via FTP, als dat makkelijker is ...

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

wat ik ook wel zou willen is:

een soort patch op msn 4.6.0078.
Als je je aanmeld en je deelt je pc met meerdere personen meot je steeds heel je email adres invullen.
Ik zou graag willen dat dit auto-aanvullen is dus als je een keertje eerder piet@hotmail.com hebt gedaan dat je als je p doet, keuzes komen piet@hotmail.com.
Net zoals in internet exploder.

Dan zou ik heel blij zijn want mijn email adres is best lag en irri om steeds opnieuw te typen als mijn broertje is geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 16:34 schreef AaYiPiE het volgende:
wat ik ook wel zou willen is:

een soort patch op msn 4.6.0078.
Als je je aanmeld en je deelt je pc met meerdere personen meot je steeds heel je email adres invullen.
Ik zou graag willen dat dit auto-aanvullen is dus als je een keertje eerder piet@hotmail.com hebt gedaan dat je als je p doet, keuzes komen piet@hotmail.com.
Net zoals in internet exploder.

Dan zou ik heel blij zijn want mijn email adres is best lag en irri om steeds opnieuw te typen als mijn broertje is geweest.
will think about it...aangezien er veel mensen waaronder ik als ik bij me vriendin ben iets aan heb :)
edit:

Anderzijds moet ik ook eerlijk toegeven dat ik niet zown held ben met plugin, patches ect..ect...

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 14:06 schreef skunkah het volgende:
Ben momenteel bezig met een DLL die je bijvoorbeeld kan gebruiken icm mIRC die systeminfo teruggeeft!
Ik denk dat het iets wordt als moo.dll kweenie hoe die precies werkte maar weet wel wat ut ongeveer deed :P
die wil ik wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 18:48 schreef _Robzilla_ het volgende:

[..]

die wil ik wel :)
Ik heb part 1 van de DLL af...tenminste het geen waarmee je WinAMP kan controllen nu ga ik nog de systeminfo inbouwen.
Te downloaden vanaf http://www.xcat-industries.com -> software

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 18:59 schreef skunkah het volgende:

[..]

Ik heb part 1 van de DLL af...tenminste het geen waarmee je WinAMP kan controllen nu ga ik nog de systeminfo inbouwen.
Te downloaden vanaf http://www.xcat-industries.com -> software
mooi werk, maar ik w8 op de system info DLL :)

Verwijderd

Topicstarter
Omdat sommige mensen mij zaten te ... op MSN heb ik de tegen aanval ingezet...en een Multi User MSN Nuker geschreven...ja het kickt mensen van MSN af en soms crasht er een computer door:
ik hou zielsveel van je schatje je bent mijn alles. Dikke Mariska says:
wat zei je net
ik hou zielsveel van je schatje je bent mijn alles. Dikke Mariska says:
me pc deed raar
Alleen ik denk niet dat ik dit proggie ga posten aangezien we straks anders MSN wars krijgen!
Maar wie echt last van iemand heeft....mischien strijk ik wel over me hart!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 19:04
Op donderdag 30 mei 2002 20:16 schreef skunkah het volgende:
Omdat sommige mensen mij zaten te ... op MSN heb ik de tegen aanval ingezet...en een Multi User MSN Nuker geschreven...ja het kickt mensen van MSN af en soms crasht er een computer door:
[..]

Alleen ik denk niet dat ik dit proggie ga posten aangezien we straks anders MSN wars krijgen!
Ach ja als je echt wilt >:). Voor ICQ crashes en andere dingen: Jeff 'Capes' is een 'goede' hacker. Hij heeft een keer een beveiligingslek opgespoord in de software van de DiM media groep. Hij is op het moment bezig alle kanten van het AIM/ OSCAR protocol uit te zoeken

Waar hoe werkt die crasher eigenlijk? Met DoS- attacks?

<font color='red'>Linkje weggehaalt</font>

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:35 schreef Japie_17 het volgende:

[..]

Ach ja als je echt wilt >:). Voor ICQ crashes en andere dingen: http://www.rendo.dekooi.nl/~jeff. Jeff 'Capes' is een 'goede' hacker. Hij heeft een keer een beveiligingslek opgespoord in de software van de DiM media groep. Hij is op het moment bezig alle kanten van het AIM/ OSCAR protocol uit te zoeken

Waar hoe werkt die crasher eigenlijk? Met DoS- attacks?
Dat ding van mij werkt met een bufferoverflow...wat er precies met MSN gebeurt...weet ik niet precies alleen hij gaat behoorlijk op ze bek......heeft te maken met verkeerde karakters die het ding krijgt!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op zondag 26 mei 2002 16:35 schreef skunkah het volgende:
Even voor de duidelijkheid opmerkingen over al gemaakte software hier aub niet...graag alleen nieuwe ideeen en discussies over nieuwe ideeen hier!

Iemand nog software die jij nog wel kan gebruiken en nergens kan vinden zeg het hier...als het haalbaar is maken ik/wij het!
Een programma wat per inbelverbinding bijhoud hoeveel uur je online bent geweest:
bv:
Wanadoo: 50 uur
Onetel: 20 uur

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025

GUBO

Jij hier ?

Ik krijg xFTP niet werkend.
Ik gebruik XP en heb de full version gedownload.
Als ik xFTp opstart geeft tie deze error: "fout, het opgeven INI bestand kan niet worden gevonden: quicknet.xpf"
Dan klik ik ok.
Dan kom ik bij dat settings venster en dan vul ik alles in en dan komt tie met deze error: " Run-time error 76 Path not found "
Iemand een idee wat ik fout doe :?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 01:00

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

sjeesj GUBO, of je leert gewoon lezen! Je had dit al eerder gepost en er is ook al eerder antwoord op gegeven! Omdat je blijkbaar te lui bent om te lezen of iemand je vraag beantwoord bij deze nog even de link naar het juiste antwoord:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13809998#13809998
:'( luie mensen zijn niet liev!

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• ReseTTim
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

maak een progje waarmee de mem wordt gewist zodra een progje niet gebruikt wordt maar wel open staat. ik heb het bijv. nu over photoshop enzow.. of is dat niet een makkelijk tussendoortje..

of bijv.
iets wat denk ik iedereen makkelijk vind is een plugin voor nero bijv. zodat je 1 map maakt waarin nero kijkt en zelf de cd zow vol mogelijk maakt en dan dat jij alleen op brand hoeft te klikken. is de cd gebrand dan worden de files in een andere map gezet en dan wordt er weer een nieuwe sessie gecreeerd..

idee?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 21:46
Hier is iets dat heel veel MiniDisc fans blij zou maken, naar mijn mening. Er is niets zo vervelend als steeds maar weer die verrekte track marks toevoegen of ze laten toevoegen door de MD recorder dmv een 3 sec durende pauze. Voor de mensen met een SB Live!/Audigy onder ons (=veel) is het theoretisch mogelijk om een Winamp plugin te maken die na elk liedje heel kort de digital out uitzet. Zodoende wordt er een track mark gezet en doordat de pause erg kort kan is het onhoorbaar.

Of het met de standaard Audigy/Live drivers kan betwijfel ik, maar met de alternatieve van http://www.kxproject.spb.ru/ kan het zéker wel!

Verwijderd

ik krijg een foutmelding bij het d/l begrens proggie.... (capper)
hij mist het component mswinsck.ocx
nu weet ik dat deze vraag er al was in deel 1 maar ik kon hem niet meer terug vinden :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 00:56 schreef brammutsaers het volgende:
ik krijg een foutmelding bij het d/l begrens proggie.... (capper)
hij mist het component mswinsck.ocx
nu weet ik dat deze vraag er al was in deel 1 maar ik kon hem niet meer terug vinden :Z
mswinsck.ocx is een standaard module activex component..
kun je downloaden vanaf www.xcat-industries.com/MSWINSCK.OCX en gooi im in je windowsmap\system32
dan via cmd naar die map
regsvr32 mswinsck.ocx
en klaar ut werkt :)

• Fantomas
  • Niet online
Als ik je upload capper gebruik voor Direct Connect (waar de meesten hem volgens mij voor willen gebruiken), en die instel op de goede poort (412) dan zegt Direct Connect dat die poort al gebruikt wordt en pakt dan gewoon poort 413.

Als ik eerst DC start en dan de capper zegt ie: Run Time error 10048 :Adress in Use

Meer mensen met hetzelfde probleem?

Tb 1400
256 ddr

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel even aan het stoeien met anti-leech >:) ga proberen om dat java applet te by-passen en het begint al aardig te lukken :P !

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 09:23 schreef skunkah het volgende:
Ik ben momenteel even aan het stoeien met anti-leech >:) ga proberen om dat java applet te by-passen en het begint al aardig te lukken :P !
Jouwhoor het is me gelukt om een programma te maken wat de ware URL's uit het applet pakt...was opzich niet zo moeilijk maar ik moest even uitvogelen hoe het werkte.
Nu nog even een een HTML parser inbouwen en klaar.

Ik wil iedereen er even op wijzen dat ik dit programma niet aan het maken ben om www.anti-leech.com te n..ien maar omdat je anders met Opera (wat ik gebruik) bestanden downloaden omdat je voor het applet IE nodig hebt zodoende...ik voel me gediscrimineerd door anti-leech en ik zet de tegenaanval in >:)

Verwijderd

ik heb de capper3 geinstalled op mijn server.
ik draai hier een hotline server op die poort 5500 gebruikt.
maar als ik die server dan weer wil aanzetten na het installen van de capper dan zegt hij dat het ip adres al in use is.
dus dan werkt de server niet meer......

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:05 schreef brammutsaers het volgende:
ik heb de capper3 geinstalled op mijn server.
ik draai hier een hotline server op die poort 5500 gebruikt.
maar als ik die server dan weer wil aanzetten na het installen van de capper dan zegt hij dat het ip adres al in use is.
dus dan werkt de server niet meer......
MMzzz erg merkwaardig....probeer hem eens op een andere poort

Verwijderd

maar ik heb geen andere poorten die gecapped moeten worden... en ik zou ook zo niet weten welke poorten waarbij horen

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op vrijdag 31 mei 2002 04:24 schreef Fantomas het volgende:
Als ik je upload capper gebruik voor Direct Connect (waar de meesten hem volgens mij voor willen gebruiken), en die instel op de goede poort (412) dan zegt Direct Connect dat die poort al gebruikt wordt en pakt dan gewoon poort 413.

Als ik eerst DC start en dan de capper zegt ie: Run Time error 10048 :Adress in Use

Meer mensen met hetzelfde probleem?

Tb 1400
256 ddr
jah, heb ik ook. hopelijk komt er een oplossing

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

eej skunkah! goed bezig.

euhm ik ben op zoek naar een programma waarmee je je favorieten kunt sorteren. en die de dode links verwijdert.

of kun je voor mij zo'n proggie maken?

Verwijderd

kan je niet iets voor msn maken dat er bevoorbeeld staat: ik speel nu: en dan het nummer in winamp... dus niet in de naam maar gewoon in je chatvenster !?

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Op donderdag 30 mei 2002 20:16 schreef skunkah het volgende:
[..]

Euhm -> interested... in eerste instantie om es op mezelf te proberen ;) (serieus, ik ben zo'n mongool die t dan niet gelooft en eerst zelf probeert ;) :+) En in 2e instantie (i admit) zou ik dat wel eens willen toepassen op zo'n gassie wat bij me in de klas zit en zichzelf helemaal de man vind :( Een trojan zou hij bij wijze van spreken nog aannemen, maar ik heb wel erg veel zin om dat ff uit te proberen...

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb nog wel wat voor je.

Binnenkort ga ik hier ff het hele huis voorzien van een netwerk. 4 pc's en een server via een switch.
code:
1
2
3
isdn--Server--Switch--pc1
             |
            pc2

Heb ff maar 2 pc's getekent maar bedoeling is denk ik duidelijk.
Nu zat ik dus te denken aan een proggie
die je op elke pc zet. Deze moet checken
of er al een internetverbinding is door
calls naar de server. Als dat niet zo is
check hij het om de 15 seconden ofzo weer.
Is dit wel het geval geeft hij aan dat je
kan i'netten. Is dit niet het geval moet je
vanaf pc1 of pc2 bijv een verbinding tot stand
kunne brengen. Alles natuurlijk ff loggen in
een logfile op server. Welke pc om hoelaat enz.

of is er toevallig al een proggie die zoiets doet?
Ik geloof niet dat winroute dit allemaal kan of wel??

Erm...

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 00:05

Kama

Aritifical Intelligenticus

Op zondag 26 mei 2002 20:58 schreef Don Facundo het volgende:
Een soort Visual Source Safe, waarmee je wat makkelijker kan zien welke bestanden zijn gewijzigd en moeten worden geupload. Een mix van VSS en FTP. Ben te lui om er zelf aan te beginnen.
CVS dus... ?

Niels

Verwijderd

Eens ff denken... tooltjes die je 'tussendoor' progt...

Err... hier dan een kort lijstje:
- een ClearMRU prog. Uitbreidbaar met eigen entries, zodat je voor je favoriete programma's al die Most Recent User lists kan verwijderen :)
- een tooltje om vers geïnstalleerde programma's wat aan te passen. Hierbij doel ik op de iconen die ze achterlaten: vaak zetten ze het in Default User, of juist alleen in Current User. Een programma'tje waarbij je deze mappen kan verplaatsen heen en weer.
- Een tooltje waarmee je eigen MP3-directories kunt taggen met een .nfo file. Beetje klotewerk om 100 directories met de hand van hetzelfde .nfo filetje te voorzien ;)
- Een server-achtige toepassing waardoor je d.m.v. een telnet sessie je winamp remote kunt beheren [like... vanaf je laptop opdracht geven voor het volgende nummer, wat op je desktop pc afgespeeld wordt]
- ....

Naja... effe geen inspiratie meer. Maar met wat hierboven staat heb je hopelijk weer nieuwe ideeën opgedaan :)

[ohja... ik hoop trouwens niet dat je echt bezig bent met die dsp_pitchfork opnieuw te proggen... decompilen en keyboard-functionaliteit erin proppen voor de huidige functies, dan issie eigelijk 'af' ;)]

/me gaat maar eens slapen :D

Verwijderd

Ohja... nog een request:

- Geef je bestandsnamen op de server wat makkelijker te beheren namen!
Zoals:
xCAT-Capper_Release_3.zip
xCAT-xFTP_v0.10.zip etc...

Da's voor de mensen die het downloaden makkelijker, en voorkomt dat je meerdere versies hebt met dezelfde filename ;)

- Gebruik .INI files ipv. het register... :) Verklaar me voor gek of niet, maar ik vind het juist handig als er een .ini file bijzit. Aangezien je dan dezelfde instellingen behoudt, je niks hoeft te installeren, en je gewoon een map kan kopieeeren naar een andere PC en daar vrolijk verder werken met het programma [m.a.w. dat een willekeurig xCAT proggie dus nogal onafhankelijk werkt van de pc, en met jouw persoonlijke instellingen :D]

BTW: gisteren werd ik door iemand gecrasht @ MSN... was dat jou proggie? ;) 8-)

Verwijderd

Bij het zien van de Trillian MSN password decrypter...

Maak er een voor MSN Messenger!

Ik heb inmiddels uitgevonden waar zich dat password bevind... in het register @ HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MessengerService]
"Password.NET Messenger Service"=hex:

Meer info @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13646353#13646353

En nee... ik gebruik NIET de edit-knop, omdat deze drie reacties elke keer over iets anders gaan :P

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05-2025
Op die site van jullie moet je bij request gewoon ff alle request showen die er gedaan worden. Kunne mensen ff kijken of er een request is gedaan en of er leuke dingen tussen staan ofzo.

Erm...

• PromWarMachine
  • Laatst online: 09-07 22:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Leuk idee man, echt heel kewl!
Mooie progjes ook, ga zo door!

Niet om het af te kraken, maar om je te helpen, eerst een bug: Als ik bij notes.exe eerst op add dan op delete druk, krijg ik een:
code:
1
2
Runtime error '380':
Invalid property value

Als je 3 notes hebt, kun je er 2 verwijderen, bij de derde krijg je de melding weer.

Software request:

IRC op school!

Helaas heb ik nu geen informatie over hoe het netwerk van de school er uit ziet (proxies, netwerk, hoe is het geblocked) en dergelijke, zodra ik dat heb, post ik het hier.

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik had ook even een idee voor een simpel progje... velen willen nl. hun cpu, sys, hd temps enzo gemakkelijk kunnen uitlezen, ook rpm van de fans enzo, en andere info... Nu is het nie gemakkelijk voor iedereen om lcd te steken. Het idee is dus het volgende

Onder windows kan je een webpagina als achtergrond gebruiken, als je nu es een klein programmatje schrijft dat al deze gegevens bijhoude en die om de 5a10 seconden wegschrijft naar een html file ofzo... en je laat die html file zichzelf om de zoveel tijd refreshen, gebruik dit als desktop, zet er dan nog es een txt vak in om op google te zoeken, de tweakers newstracker etc... je doet maar :) Dan kan je alles duidelijk op je desktop uitlezen ipv altijd een programma te moeten openen ofzo om het te kunnen lezen...

Ge doet maar eh, als jij't niet doet doe ik het wel eens, visual basic lijkt me hiervoor trouwens een uitstekende taal. Ik ga dit topic niet altijd checken dus contact mij ne keer als iemand dit ziet zitten via icq ofzo (51107505)

• Brent
  • Laatst online: 21:06
Op zondag 26 mei 2002 12:14 schreef digichris het volgende:
Ik ben wel geïntereseerd in dat programma overhoor jezelf
Ik heb al wat gezocht op internet naar soortgelijk progjes maar niks fatsoenlijks gevonden.
zo'n progie is er al heel lang (freeware). het heet overhoor. http://home.wxs.nl/~efkasoft/overhoor/overhoor.html ik gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal alle (nieuwe) reacties morgen avond beantwoorden...tis weekend en tja dan wil me vriendin aandacht...en terecht :)
Maar ga gerust door met reageren, request en vragen stellen ik beantwoord alles morgen avond :)

• Brent
een proggie wat bij het afsluiten al je temp files weggooid.

Verwijderd

is mijn vorige post opgevallen? persoonlijk vond ik het wel een bijzonder goed idee voor een programma...

Verwijderd

k kan wel een proggie gebruiken dat antwoord apperaat en nummer melder in 1 is :) en dat inkomende annonieme gesprekken meteen op ut antwoord apperaat kiept :)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Ik vraag me af of er een programma is waarbij je direct files kan transferen naar de ftp en dan direct de url/ of urls erbij krijgt waar de files geupload zijn (zodat je niet moeilijk hoeft te doen).

Dus samengevat:

-Ik open programma
-Programma connect direct naar me (standaard) ftp server
-Ik load een plaatje up, programma geeft mij link van plaatje).

Eventueel zou het wel relaxt zijn als je er standaard tags bij kan doen, zoals [ img ] [/ img ]. Etc. Zodat als je plaatjes upload, je deze kan plakken en pasten in forum en daar simpel direct tekst bij kan plaatsen.

Als zo'n soort programma er al is houd ik verder me mond. Maar ik denk het niet...

BF1: Don-Panio

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 01 juni 2002 16:54 schreef Predator_NL het volgende:
Ik vraag me af of er een programma is waarbij je direct files kan transferen naar de ftp en dan direct de url/ of urls erbij krijgt waar de files geupload zijn (zodat je niet moeilijk hoeft te doen).

Dus samengevat:

-Ik open programma
-Programma connect direct naar me (standaard) ftp server
-Ik load een plaatje up, programma geeft mij link van plaatje).

Eventueel zou het wel relaxt zijn als je er standaard tags bij kan doen, zoals [ img ] [/ img ]. Etc. Zodat als je plaatjes upload, je deze kan plakken en pasten in forum en daar simpel direct tekst bij kan plaatsen.

Als zo'n soort programma er al is houd ik verder me mond. Maar ik denk het niet...
xFTP en XUBB kunnen dat allebei...

allebei ook ontwikkeld door skunkah en Chaozz

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 01 juni 2002 17:04 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

xFTP en XUBB kunnen dat allebei...

allebei ook ontwikkeld door Skunka en Chaozz
dan heb ik niks gezegd, sorry, ik ga ze direct downen...

• Professor_Botje
  • Laatst online: 17-02 19:39

Professor_Botje

Administrator

Teaming Software..

Zodat je 2 NISC's samen kan laten werken met 1 Ip adress.

zoals bij dit

www.ipmetrics.com

alleen deze variand kost $395,-

dus...

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

Verwijderd

Volgens mij was het niet de bedoeling om request te maken voor vervangende software voor iets wat te duur was.....staat in ieder geval op hun site in de FAQ.......

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

xFtp geeft een foutmelding:

Rune time error 76
Path not found

Terwijl ik het echt in me program files (gezet) geinstalleerd heb!!!

Maarja, het werkt dus nie, wel jammer...

[edit]
Het oude bestand wel, die is wel ouder (minder opties), maar die doet het tenminste wel :P

• Don3k
  • Laatst online: 28-06 09:28
AI

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43
Ik heb ff op je site rond geneust, en nu zie ik wel een MSN Multi-User Message Sender maar ik gebruik trillian.

dus zou je ook nog een progje kunnen maken dat met trillian werk ben er namelijk al heel lang naar opzoek!

En over dat antileech java applet omzeilen dat heeft iemand ook al es vaker gedaan heeft de source vrijgeven misschien heb je daar ook nog wat aan voor je eigen progje.
hier de site voor als je het nog niet wist

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 01:11 schreef Scarfish het volgende:
Ik heb nog wel wat voor je.

Binnenkort ga ik hier ff het hele huis voorzien van een netwerk. 4 pc's en een server via een switch.
code:
1
2
3
isdn--Server--Switch--pc1
             |
            pc2

Heb ff maar 2 pc's getekent maar bedoeling is denk ik duidelijk.
Nu zat ik dus te denken aan een proggie
die je op elke pc zet. Deze moet checken
of er al een internetverbinding is door
calls naar de server. Als dat niet zo is
check hij het om de 15 seconden ofzo weer.
Is dit wel het geval geeft hij aan dat je
kan i'netten. Is dit niet het geval moet je
vanaf pc1 of pc2 bijv een verbinding tot stand
kunne brengen. Alles natuurlijk ff loggen in
een logfile op server. Welke pc om hoelaat enz.

of is er toevallig al een proggie die zoiets doet?
Ik geloof niet dat winroute dit allemaal kan of wel??
Ik weet niet of ik dit kan maken...tenminste ik heb dus in capper research edition 3th release me eerst socks4 proxy zitten en NAT wil niet lukken met VB...en ik weet wel bijna zeker dat winroute alles kan wat jij wilt...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 19:07 schreef forallthecows het volgende:
eej skunkah! goed bezig.

euhm ik ben op zoek naar een programma waarmee je je favorieten kunt sorteren. en die de dode links verwijdert.

of kun je voor mij zo'n proggie maken?
Als ik tijd heb maak ik het voor je...heb nog iets anders liggen mbt... favorieten!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 22:41 schreef _Robzilla_ het volgende:
kan je niet iets voor msn maken dat er bevoorbeeld staat: ik speel nu: en dan het nummer in winamp... dus niet in de naam maar gewoon in je chatvenster !?
Mmmmzzz dit zou dus een plugin voor winamp betekenen moet eerst maareens uitzoeken of dat wel mogenlijk is in VB.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 23:54 schreef caesartje het volgende:

[..]

Euhm -> interested... in eerste instantie om es op mezelf te proberen ;) (serieus, ik ben zo'n mongool die t dan niet gelooft en eerst zelf probeert ;) :+) En in 2e instantie (i admit) zou ik dat wel eens willen toepassen op zo'n gassie wat bij me in de klas zit en zichzelf helemaal de man vind :( Een trojan zou hij bij wijze van spreken nog aannemen, maar ik heb wel erg veel zin om dat ff uit te proberen...
Tja...ik heb al aardig wat mensen een demonstratie gegeven..ik had het ook perongelukkig gerealesed in een andere topic gelukkig grepen de mods snel in (ik dacht namelijk al dat iemand een link in had gestuurd die naar een soortgelijk proggie ging)...maar ik release het programma dus niet omdat ik weet dat het voor 90% voor foute doeleinden door script kiddies ed... gebruikt zal worden en dat is niet de bedoeling van mijn software I want to do good not bad!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 01:17 schreef Kama het volgende:

[..]

CVS dus... ?
Ik heb al plannen om zoiets te maken voor XDN (xCAT Developer Network) alleen das een langer termijn verhaal wellicht zal dit CVS wat ik ontwikkelen zal ook gereleased worden en if so opensource PHP valt niet echt te compilen...ok je hebt ook nog zend.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 02:26 schreef PromWarMachine het volgende:
Leuk idee man, echt heel kewl!
Mooie progjes ook, ga zo door!

Niet om het af te kraken, maar om je te helpen, eerst een bug: Als ik bij notes.exe eerst op add dan op delete druk, krijg ik een:
code:
1
2
Runtime error '380':
Invalid property value

Als je 3 notes hebt, kun je er 2 verwijderen, bij de derde krijg je de melding weer.

Software request:

IRC op school!

Helaas heb ik nu geen informatie over hoe het netwerk van de school er uit ziet (proxies, netwerk, hoe is het geblocked) en dergelijke, zodra ik dat heb, post ik het hier.
Ik heb de bugs even door genomen...zal er ASAP naar kijken morgenavond denk...wat betreft IRC op school HTTP2SOCKS tunnel mischien?! zijn er al genoeg van!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 12:09 schreef Breepee het volgende:
Is leuk idee idd...ga ik maken...alleen dan niet bij het afsluiten maar bij het opstarten..anders gaat windhoos weer zeiken lol!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 17:24 schreef heidekneus het volgende:
Volgens mij was het niet de bedoeling om request te maken voor vervangende software voor iets wat te duur was.....staat in ieder geval op hun site in de FAQ.......
heidekneus...ik ben bang dat je het hebt omgedraait...wij maken namelijk geen software waar een vergelijkbaar (betaalbaar) alternatief voor is...dus wel als er geen betaalbaar alternatief voor is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 14:37 schreef Dannyke het volgende:
k kan wel een proggie gebruiken dat antwoord apperaat en nummer melder in 1 is :) en dat inkomende annonieme gesprekken meteen op ut antwoord apperaat kiept :)
Ik weet niet of ik zown soort proggie kan maken maar dat is denk ik niet echt van belang aangezien ik dit soort programma's niet mag ontwikkelen momenteel zit ik nog aan een concurrentiebeding ... heb gewerkt voor een software bedrijf die spullen maakt die hier op lijken .. ik denk niet dat ik er gezeik mij krijg maar ik ben voorzichtig sorry...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 20:23 schreef lamko het volgende:
Ik heb ff op je site rond geneust, en nu zie ik wel een MSN Multi-User Message Sender maar ik gebruik trillian.

dus zou je ook nog een progje kunnen maken dat met trillian werk ben er namelijk al heel lang naar opzoek!

En over dat antileech java applet omzeilen dat heeft iemand ook al es vaker gedaan heeft de source vrijgeven misschien heb je daar ook nog wat aan voor je eigen progje.
hier de site voor als je het nog niet wist
Hey leuk dat jij ook zoiets gemaakt hebt/had en erg leuk momenteel heb ik mijn proggramma/project al zodanig ontwikkeld dat ik al de url's van de downloads kan te voorschijn toveren... nu nog een mooie interface :)

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 15:29
offtopic:
LOL @ 10 posts skunkah (-:

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43
Op zondag 02 juni 2002 01:29 schreef Rotjeknor het volgende:
offtopic:
hehe nu je het zegt :)

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 01:29 schreef Rotjeknor het volgende:
offtopic:
Om alle vragen te beantwoorden...was een mega-mono-loog even nodig :P

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 17:46 schreef Predator_NL het volgende:
xFtp geeft een foutmelding:

Rune time error 76
Path not found

Terwijl ik het echt in me program files (gezet) geinstalleerd heb!!!

Maarja, het werkt dus nie, wel jammer...

[edit]
Het oude bestand wel, die is wel ouder (minder opties), maar die doet het tenminste wel :P
Daar had ik nou ook de hele tijd problemen mee :)
Wat bleek nou, bij het unzippen werd het example.xfp bestand ook gewoon in C:\Program Files\xFTP\ gezet, terwijl die nog in een eigen subdir moet (C:\Program Files\xFTP\profiles)... Dus misschien dat je daar eens naar kunt kijken?

Hij doet het hier iig nu! :)

Edit: Zit nog wel een bugje in, alle bestandsnamen worden na 3 karakters afgekapt... Dus 1.txt wordt 1.t, bestand.jpg wordt bes etc... Het werkt verder wel :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:18 schreef skunkah het volgende:

[..]

Als ik tijd heb maak ik het voor je...heb nog iets anders liggen mbt... favorieten!
Gaaf! You tha man! Kun je me dan misschien bericht geven als dat klaar is? Vriend van me heeft ook zoiets maar komt nog niet verder dan dat het proggie checkt of sites nog online zijn.

gaat goed trouwens met je programmeer bezigheden of niet?
eerst had je niets te programmeren en nu ineens wordt je overspoeld met ideeen :)

succes gozer!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 16:41 schreef forallthecows het volgende:

[..]

Gaaf! You tha man! Kun je me dan misschien bericht geven als dat klaar is? Vriend van me heeft ook zoiets maar komt nog niet verder dan dat het proggie checkt of sites nog online zijn.

gaat goed trouwens met je programmeer bezigheden of niet?
eerst had je niets te programmeren en nu ineens wordt je overspoeld met ideeen :)

succes gozer!
Thanks..
Om meteen ff terug te komen op je vraag of het goed gaat met proggen... programmeren gaat idd prima alleen me bakkie begint echt gek te worden dus ik ga vanavond met een her-installatie van me windows XP beginnen dus zal ik denk ik vanavond en eventueel ook morgen nog niet kan programmeren.. please b patient.

• E-jey
  • Niet online
Ik weet niet of het al bestaat maarre kan je een progie maken dat op meerdere netwerken zoekt. En dan bedoel ik kaza/winmx enz. netwerken. Ik weet niet of dat illegaal is want volgens mij moet grokster ook betalen om op het kazaa netwerk te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:29 schreef E-jey het volgende:
Ik weet niet of het al bestaat maarre kan je een progie maken dat op meerdere netwerken zoekt. En dan bedoel ik kaza/winmx enz. netwerken. Ik weet niet of dat illegaal is want volgens mij moet grokster ook betalen om op het kazaa netwerk te komen.
Alles kan en het is volgens mij niet illegaal aangezien KaZaA naar eigen zeggen een volledig P2P netwerk heeft maar dat ter zijde, aan dit soort projecten begin ik bij voorbaat al niet, veels te groot en daardoor niet bepaald haalbaar.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:51 schreef skunkah het volgende:

[..]

heidekneus...ik ben bang dat je het hebt omgedraait...wij maken namelijk geen software waar een vergelijkbaar (betaalbaar) alternatief voor is...dus wel als er geen betaalbaar alternatief voor is.
mijn welgemeende excuses...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:49 schreef heidekneus het volgende:

[..]

mijn welgemeende excuses...
Is niet erg hoor iedereen maakt fouten cq. leest weleens iets fout draait dingen om ik ook zo vaak lol :)

• E-jey
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 20:34 schreef skunkah het volgende:

[..]

Alles kan en het is volgens mij niet illegaal aangezien KaZaA naar eigen zeggen een volledig P2P netwerk heeft maar dat ter zijde, aan dit soort projecten begin ik bij voorbaat al niet, veels te groot en daardoor niet bepaald haalbaar.
Oke jammer ;( . Kan je wel een progie maken waarmee je het Find more sources kan automatiseren van winmx. Het bestaat al voor kazaa alleen ik heb het alleen nog niet gevonden voor winmx????

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:29 schreef E-jey het volgende:

[..]

Oke jammer ;( . Kan je wel een progie maken waarmee je het Find more sources kan automatiseren van winmx. Het bestaat al voor kazaa alleen ik heb het alleen nog niet gevonden voor winmx????
Daar kan ik mischien wel naar kijken idd

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 21:43 schreef skunkah het volgende:

[..]

Hee je bent niet op msn! wnat vreemd :)

• E-jey
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 21:43 schreef skunkah het volgende:

[..]

thnks, dat is namelijk heel handig

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:08
Op zondag 26 mei 2002 19:44 schreef LuNaTiC het volgende:
een leuk MP3/MPG1/2/AVI cut tooltje.

Het aanbod wat er nu is vind ik zelf meestal maar irritant eigenlijk.

Gewoon mogelijkheden die je kunt inbouwen: hoeveel delen wil je, hoe grote delen wil je ze.

Ook kunnen aangeven waar je wil cutten, handig voor (S)VCD zodat je meerdere scenes achter mekaar kan maken.

Evt een merger erbij, om van meerdere mpg-tjes een grote te maken.
Probeer Windows Commander eens. Die kan dat zonder problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer 'inbusiness' her-installatie xp complete + alle software pakketen opnieuw geinstalleerd die ik voor development gebruikt dus kom maar weer op met die requests en ideeen :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb zojuist de laatste hand gelegd aan de xCAT - anti-leech leecher .. waarmee je van door anti-leech.com java applet beschermde downloads de ware url kan achterhalen :) gemaakt omdat mensen met Opera en Netscape..ect... worden geweigerd op antileech pagina's!
We strike back :P

Het is vanaf nu mogenlijk het te downloaden op
http://www.xcat-industries.com -> software

Verwijderd

Een verzoekje: (kleintje :) ). Een programmaatje die je gehele website naar een door jou gespecificeerde folder backuped onder een folder met de datum. Dus het enige wat je hoeft in te voeren zijn je ftp-gegevens en de backup folder (thuis natuurlijk) en dan hoef je alleen af en toen op dat ding te dubbelklikken...

Handig voor mensen met virtuele hosting zonder backup-faciliteiten (zo ken ik er een) en geen enkele kennis van werken met ftp, maar waar de webmaster ook graag van dat backuppen af wil zijn (zo ken ik er een :) )

Alvast bedankt

[update] het zou wel handig zijn om toch nog exclude-dirs te kunnen aangeven. Sommige zouden te onzinnig zijn om gebackuped te worden

• Brent

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 08:47 schreef Breepee het volgende:
Hier ben ik al mee bezig ... patience please

Verwijderd

Topicstarter
Ben btw momenteel ook bezig met een T.net frontpage tracker die nieuwe berichten weergeeft dmv een geemuleerde MSN popup. (is al weer bijna klaar alleen nog de interface bouwen!)

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 05:49 schreef basbasbas het volgende:
Een verzoekje: (kleintje :) ). Een programmaatje die je gehele website naar een door jou gespecificeerde folder backuped onder een folder met de datum. Dus het enige wat je hoeft in te voeren zijn je ftp-gegevens en de backup folder (thuis natuurlijk) en dan hoef je alleen af en toen op dat ding te dubbelklikken...

Handig voor mensen met virtuele hosting zonder backup-faciliteiten (zo ken ik er een) en geen enkele kennis van werken met ftp, maar waar de webmaster ook graag van dat backuppen af wil zijn (zo ken ik er een :) )

Alvast bedankt

[update] het zou wel handig zijn om toch nog exclude-dirs te kunnen aangeven. Sommige zouden te onzinnig zijn om gebackuped te worden
had je al bedacht of je dit interessant genoeg vindt, skunkah?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 18:49 schreef basbasbas het volgende:

[..]

had je al bedacht of je dit interessant genoeg vindt, skunkah?
Ja is intressant...zal kijken of het me lukt...alleen niet vergeten dat ik redelijk druk ben dus kan even duren!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 18:54 schreef skunkah het volgende:

[..]

Ja is intressant...zal kijken of het me lukt...alleen niet vergeten dat ik redelijk druk ben dus kan even duren!
mooi, dank je

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 03 juni 2002 15:46 schreef skunkah het volgende:
Ben btw momenteel ook bezig met een T.net frontpage tracker die nieuwe berichten weergeeft dmv een geemuleerde MSN popup. (is al weer bijna klaar alleen nog de interface bouwen!)
Zou je die kunnen uitbreiden met gamers.nl en fok.nl? :9~

Dat zou wel cool zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:36 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Zou je die kunnen uitbreiden met gamers.nl en fok.nl? :9~

Dat zou wel cool zijn!
Als fok.nl en games.nl de zelfde turbotracker hebben zeker weten!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste