[wc] Eigengemaakt waterblok, interesse ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dis mijn eigengemaakte waterblok,

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/waterblok1.jpg
en nog een
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/waterblok2.jpg

Ik heb de mogelijkheden om dit blok in meervoud te maken, maar ga geen koper inkopen als er geen animo voor is,
dit blok houdt mijn athlon 1400 op 29 graden idle, en 31graden stressed. dus brand maar los.

op de foto zitten de gaten er nog niet in voor rond de socket, maar die komen er uiteraard ook in :P

of ja maten zijn,
74mm x 52mm x 20mm met deksel 24mm hoogte, slangtules zijn 8mm binnenwerks, en buitenwerks 12mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05

Exterazzo

Qeasy

en hoeveel moeten ze dan gaan kosten per stuk?

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 25 mei 2002 22:17 schreef Exterazzo het volgende:
en hoeveel moeten ze dan gaan kosten per stuk?
idd we willen prijzen zien :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ligt aan het animo, kan ik nu nix zinnigs over zeggen ik denk zo rond de 30 euro, maar als er meer zijn kunnen de productiekosten naar beneden :) dus ligt er maar net aan. denk dat als er meerdere willen, het wel richting de 25 euro kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bevestig je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 25 mei 2002 22:15 schreef Tha_Mafkees het volgende:
dis mijn eigengemaakte waterblok,

[afbeelding]
en nog een
[afbeelding]

Ik heb de mogelijkheden om dit blok in meervoud te maken, maar ga geen koper inkopen als er geen animo voor is,
dit blok houdt mijn athlon 1400 op 29 graden idle, en 31graden stressed. dus brand maar los.

op de foto zitten de gaten er nog niet in voor rond de socket, maar die komen er uiteraard ook in :P

of ja maten zijn,
74mm x 52mm x 20mm met deksel 24mm hoogte, slangtules zijn 8mm binnenwerks, en buitenwerks 12mm
Ik kan geen plaatjes zien (brakke proc) maar die temperaturen zien er erg veelbelovend uit.

Graag inderdaad prijzen. prijzen zien er erg redelijk uit.

En oowja, nog iets, hoe heb je hem op je proc geschroeft? Wat voor boutjes heb je gebruikt en waar heb je die gekocht? Heb ze zo'n systeem met veertjes en zo ja waar heb je de veertjes vandaan?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 22:42

JWR

Ja, heel erg interressant! Maar idd hoeveel gaat dit kosten?

Absoluut interesse mijn cellie wil het hoofd ook koel houden deze lijkt me perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze blokken zijn "nu" voorlopig nog alleen voor amd athlon moederborden die gaten rond de socket hebben, als er ook eventueel animo is voor pentium blokken wil ik me daar nog wel is over buigen. :) ik denk trouwens dat met wat kleine aanpassingen dit blok ook wel op een celeron of pentium 3 of 4 wil.

en je bevestigt hem dus dmv. schroeven in de gaten rond de socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
zeker interesse :9~, maar ik mot wel ff meten of het gaat passen :D, als het past wil ik er wel gelijk 2 hebben en nog een kleinere versie.
laat het ff weten of die zijkanten iets smaller kennen ofzow, dat scheelt zowieso al ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P3 blokje lijkt mij ook wel wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 25 mei 2002 22:22 schreef Tha_Mafkees het volgende:
deze blokken zijn "nu" voorlopig nog alleen voor amd athlon moederborden die gaten rond de socket hebben, als er ook eventueel animo is voor pentium blokken wil ik me daar nog wel is over buigen. :) ik denk trouwens dat met wat kleine aanpassingen dit blok ook wel op een celeron of pentium 3 of 4 wil.

en je bevestigt hem dus dmv. schroeven in de gaten rond de socket.
Watvoor schroeven? Gewone ijzeren bouten en moeren? En draai je daar je core niet mee stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je hem ook kleiner laten maken? (voor chipsets ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de boutjes die je "moet" het beste kunt gebruiken zijn nylon boutjes m4 of m5 die zijn te halen bij een modelbouwzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR

JWR

Die gaten hoef je toch niet te gebruiken je kan dit blok toch ook gewoon met een hold down clip bevestigen?

Ik heb een celli II 700@1100Mhz op een slotket III van abit, dit koelblok kun je daar toch gewoon opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 25 mei 2002 22:25 schreef JWR het volgende:
Die gaten hoef je toch niet te gebruiken je kan dit blok toch ook gewoon met een hold down clip bevestigen?

Ik heb een celli II 700@1100Mhz op een slotket III van abit, dit koelblok kun je daar toch gewoon opzetten?
Ik denk dat dit blok tever uitsteekt naast je socket om een holddown clip te gebruiken. En verder zuigen holddown clips echt. JE moet als je daarvoor de mogelijkheid hebt echt die gaatjes rond je socket gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk ook wel dat dit koelblok er gewoon op te zetten is, en als je wilt kan ik dus ook die randen eraf frezen, voor pentium, dan zou het wel makkelijk moeten kunnen :) en ik ben bezig met chipset blokkies en gforche blokkies, dus als jullie niet al te veel haast hebben hoop ik volgende week de eerste samples uit te testen :), en die kan ik uiteraard ook maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guvner
  • Laatst online: 05-04-2022
ja, mooi probleem dus, ik heb geen gaten in mijn bord.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik kijk net op een andere pc even naar de plaatjes en het is dus in princiepe gewoon een wat groot uitgevallen Dangerden maze. Boor je er wel voor ons gaten in op de juiste afstanden om hem vast te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja absoluut boor ik die gaten erin, + op de goeie maten :P

en ik denk dat als ik dit blok lichter maak door die dikke randen er af te frezen ze ook wel met een holddown klem vast willen ;)

[offtopic] maar ik moet nu ff doesjen moet zo naar verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 25 mei 2002 22:33 schreef Tha_Mafkees het volgende:
ja absoluut boor ik die gaten erin, + op de goeie maten :P

en ik denk dat als ik dit blok lichter maak door die dikke randen er af te frezen ze ook wel met een holddown klem vast willen ;)

[offtopic] maar ik moet nu ff doesjen moet zo naar verjaardag
Ok doesj ze, ik heb grote interesse, vooral als je ze op korte termijn kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR

JWR

Als ik hem met en hold down clip kan bevestigen dan wil ik er ook wel 1 :) .

Absoluut interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 25 mei 2002 22:41 schreef JWR het volgende:
Als ik hem met en hold down clip kan bevestigen dan wil ik er ook wel 1 :) .

Absoluut interesse!
Veel plezier met 750 gram aan je cpu :P Gebruik de 4 gaten rond je socket en anders raad ik je waterkoeling af

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
750 gram?? dat is bijna het gewicht van een onbewerkt blok, maar als tie gefreest is is het al een stuk lichter, geloof zo`n 500 a 600 ofzo :)

laatste berichtje voor vanavond, ik ga nu weg, maar ik heb er zowiezo nog 2 liggen dus, ik hoor het wel, mail me maar :) over en uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden die smalle randen niet wat breder moeten?
Volgens mij heb je daar maar 1mm om de bovenplaat vast te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 26-07 17:12
En hoe ga je die bovenplaat (zeg maar) waterdicht monteren aan het onderste gedeelte van het blok?
Als dat goed is, heb ik zeker ook intresse, mooi blokkie, zo te zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 23:04 schreef gabberjoost het volgende:
En hoe ga je die bovenplaat (zeg maar) waterdicht monteren aan het onderste gedeelte van het blok?
Als dat goed is, heb ik zeker ook intresse, mooi blokkie, zo te zien :9~
Ooit al gehoord van solderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op zaterdag 25 mei 2002 23:07 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Ooit al gehoord van solderen ?
Neuh, heb ik absoluut geen verstand van verder... :{
Maar dat zal dan wel goed zitten, dus ik heb erge intresse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 euro dan wil ik er een maar wat is je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallooooo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 26 mei 2002 13:11 schreef Khorne het volgende:
hallooooo???
Rustig, hij ging douchen en daarna weg, dus zal het wel laat geworden zijn gisteren. Hij reageert vanzelf wel en trouwens een echte tweaker kan zijn mail adres in een seconde of 4 (afhankelijk van de internet verbinding) achterhalen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een top idee, maar wat zijn de "prijzen" van deze home made blokjes?

Als het in de buurt van de 25 euro zit wil ik er zeker wel een paar bestellen!

BTW al klaar met douchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben geinteresseerd, zeker alst inclusief aansluitingen onder de €35 komt.

Het solderen lukt me zelf wel kheb helaas zelf geen beschikking over een freesbank anders had ik zelf mn blokje gemaakt.

Laat het ook even weten of je de mogelijkheid hebt om videokaart/chipset blokjes te maken en voor hoeveel, ik denk dat ik ook nog wel zo'n blokje wil hebben.

Wanneer denk je de blokjes te kunnen gaan maken?

PS: ik houd ook dit draadje in de gaten maar dit klinkt toch wel serieuzer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen mogelijkheid om te solderen maar ik wil zeker zon blokje hebben (als ie kant en klaar is) ik heb ook amd1400 en jou temps zijn zeer mooi, dan zullen de blokkies zeker goed zijn maar wat is ze mail nou want ik kan hem echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Laatst online: 25-04 20:42
Koper is duur. Als je die dikke plaat op de bovenkant van 4 mm nou eens vervangt door messing ofzo :). Verder ziet het er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heej iedereen die interesse heeft mijn mail is

C.GORTER@CHELLO.NL !!!! heheh is dit duidelijk ?
zo te zien is er wel animo voor een wat goedkoper koper blok :) dus ik ga de 2 die ik hier nog heb liggen even helemaal afmaken, en dan volgende week maar is nieuwe frezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruig, vidn wel grappig, gaat rond 25 euro kosten?? geef je mail maar en een datum wanner ie af is (past precies) alleen weegt veel hopen at P4 dat gaat redden

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

wanner kan ik hem komen ophalen.....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi blokje mijn complimenten maar als je koper gaat bestellen kan je voor mij ook wat meebestellen als je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
koper blokken onbewerkt zou eventueel ook wel kunnen, alleen daar kan ik geen prijs van geven ligt maar net aan maat en of er een dekseltje bij moet enzo

en nogmaals ik kan niet eindeloos dit topic blijven volgens, als je serieuze interesse hebt moet je me een mailtje sturen die beantwoord ik altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje verstuurt ik wacht op je giro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:52
hmmzz, zodra je definitieve prijzen hebt post je ze dan ff?
heb wel interesse....
maar als ik het goed begrijp moeten wel zelf even de bovenkant solderen? of ga je ze gewooon als 'plug&play' >:) aanleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz klinkt goed.. heb intresse mareh is er ook een mogelijkheid dat je ook 1 voor de hd of vidkaart maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er aardig uit voor een eerste blok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor alle duidelijkheid ze worden dus plug en play afgeleverd, dus helemaal in elkaar gesoldeert, en de definitieve prijs 30 euro denk :)

en vidkaart blokkies etc, komen wel maar dat duurt nog ffies want ik wil eerst zorgen dat ik deze blokkies goed kan leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31
zet je deze actie op die speciale inkoopsite neer? is wel makkelijk d8 ik zow :)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31
heb trouwens zeker interesse :D

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 18:57 schreef Tha_Mafkees het volgende:
voor alle duidelijkheid ze worden dus plug en play afgeleverd, dus helemaal in elkaar gesoldeert, en de definitieve prijs 30 euro denk :)

en vidkaart blokkies etc, komen wel maar dat duurt nog ffies want ik wil eerst zorgen dat ik deze blokkies goed kan leveren :)
en als ik em nou zelf soldeer krijg ik dan korting? :P

Kheb je net al gemeeld, je mag er 2 naar mij sturen :)
Meel me maar terug als je weet wanneer ze klaar zijn dan kan ik voor die tijd het geld overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

30 euro kant en klaar incl verzendkosten?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-07 19:00
Kan je niet toevallig de deksel kleiner maken zodat die niet over de gaten komt. Scheelt jou weer boren en koper en is makkelijker met solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op zondag 26 mei 2002 20:24 schreef ajampaniki het volgende:
Kan je niet toevallig de deksel kleiner maken zodat die niet over de gaten komt. Scheelt jou weer boren en koper en is makkelijker met solderen.
Hoe ga je hem dan vastmaken aan je mobo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussendoor: Gaat hij op de a7m266 passen, heeft gaten rondom de socket, maar zijn dit "standaard Maten" ??

Picture closeup: http://www.endoria.net/upload/index.php/1971334676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:51 schreef Deimus het volgende:
ff tussendoor: Gaat hij op de a7m266 passen, heeft gaten rondom de socket, maar zijn dit "standaard Maten" ??

Picture closeup: http://www.endoria.net/upload/index.php/1971334676
Ziet er standaard uit ja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op zondag 26 mei 2002 20:48 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Hoe ga je hem dan vastmaken aan je mobo? :?
Ow je snapt het weer niet. FF me tekenkunsten tonen:
code:
1
2
3
4
5
6
| I          I |
-----------------------

Bovenop zit het dekseltje, uit de buurt van de gaten. Snappie het zo. Zo kan je makkelijker solderen omdat je niet op de uitlijning van de gaten moet letten. En je hoeft er niet op te letten dat je de gaten waterdicht maakt als je begrijpt wat ik bedoel. En het scheelt die dude weer wat koper dus houdt hij er ook nog wat aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:56 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Ziet er standaard uit ja... :)
Eh, tis dus standaard?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 26 mei 2002 20:57 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

code:
1
2
3
4
5
6
| I          I |
-----------------------

Bovenop zit het dekseltje, uit de buurt van de gaten. Snappie het zo. Zo kan je makkelijker solderen omdat je niet op de uitlijning van de gaten moet letten. En je hoeft er niet op te letten dat je de gaten waterdicht maakt als je begrijpt wat ik bedoel. En het scheelt die dude weer wat koper dus houdt hij er ook nog wat aan over.
toon volledige bericht
Als je het soldeert met voldoende soldeer en vloeimiddel dan zit dat soldeer er zo goed in dat je de gaten best achteraf kan boren zonder dat het gaat lekken.
Ik denk dat het dan beter vast zit dan wanneer je de deksel klein gaat maken.
Wel gave ASCII art trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khoop dat ie op een asusa7v266 past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op zondag 26 mei 2002 20:57 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

code:
1
2
3
4
5
6
| I          I |
-----------------------

toon volledige bericht
Aha, ik snap :)

[edit]
wat ik trouwens nooit begrepen is, hoe je precies die 4 gaten rond je socket moet gebruiken. Moet je er gewoon vier schroeven helemaal doorheen in je backplate van je kast schroeven om met je het met een schroefje en een boutje alleen aan je mobo monteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euhm, ik doe het zelf ook zo ik boor eerst de gaten in het grote blok, en dan soldeer ik de deksel, en dan kun je zo die gaatjes door de deksel heenboren geen probleem, als je goed soldeert zit er overal dus soldeertin en gaat ie absoluut niet lekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 22:02 schreef Tha_Mafkees het volgende:
euhm, ik doe het zelf ook zo ik boor eerst de gaten in het grote blok, en dan soldeer ik de deksel, en dan kun je zo die gaatjes door de deksel heenboren geen probleem, als je goed soldeert zit er overal dus soldeertin en gaat ie absoluut niet lekken :)
Ik had net met je afgesproken dat ik twee ongesoldeerde blokken van je zou krijgen, ik heb waarschijnlijk (zeker weten eigenlijk) geen metaalboortje voor de maat voor de gaten: Misschien is het dus makkelijker als je die van mij dan toch ook soldeerd? ik meel je wel ff :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Cees,

die mij er maar 50 :))... krijg ik ze dan voor 15 euro ?

Ennuh.. verkopen we die dan zaterdag's in onze
sjoerd sjeune winkel ja ?

Maaruh.. .'t gaat lekker he? hehe Misschien leuk om een foto van dat koelblok op onze site te zetten van ame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze al voorgesoldeerd of niet?

anyway, ik ben zeer geinteresseerd je blokjes. Als je een definitieve prijs hebt laat het ff weten, ik wil er wel een stuk of wat afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 11:29 schreef SiQDiZ het volgende:
zijn ze al voorgesoldeerd of niet?

anyway, ik ben zeer geinteresseerd je blokjes. Als je een definitieve prijs hebt laat het ff weten, ik wil er wel een stuk of wat afnemen.
Het past op je KT3.
En ja, ze zijn voorgesoldeerd.
Ze zijn 30 euro stuk.
Misschien bij meer dat het minder kost.
Cees heeft laten weten dat je hem moet mail.
Ik d8 c.gorter@chello.nl

succes.

(Doosjes nodig Cees :) ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jups ze zijn voorgesoldeert, maar als je er een of meerdere wilt afnemen, moet je me aub ff mailen, dat is voor mij makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op zondag 26 mei 2002 21:08 schreef Devil het volgende:

[..]

Als je het soldeert met voldoende soldeer en vloeimiddel dan zit dat soldeer er zo goed in dat je de gaten best achteraf kan boren zonder dat het gaat lekken.
Ik denk dat het dan beter vast zit dan wanneer je de deksel klein gaat maken.
Wel gave ASCII art trouwens :P
Das dus onzin wat je zegt. Vast==vast bij solderen. en het het makkelijkste is echt een kleine dekel omdat je anders als het dus niet goed gesoldeerd is hem weer helemaal los moet halen en opnieuw moet doen. met een klein dekseltje kan je alleen op de plekken waar het nodig is nog wat tin bijdoen. Ik krijg dus me blok via bluh maar ik wil liever dus dat me dekseltje kleiner is. Scheelt ook weer boren en dan kunnen we het gewoon zelf solderen.

/edit2/
Maakt me eigenlijk geen niks uit. Als het maar vast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

[niet langer van toepassing]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlvt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op maandag 27 mei 2002 20:50 schreef Devil het volgende:

[..]

nvt
Sowwy sowwy. Kheb het al verandert. Aub ook ff je quote veranderen. Ben wel dankbaar dat die dude het wil doen voor ons.

ik kwam net met een errug verotte bui uit school dus nogmaals sowwy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op maandag 27 mei 2002 21:28 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Sowwy sowwy. Kheb het al verandert. Aub ook ff je quote veranderen. Ben wel dankbaar dat die dude het wil doen voor ons.

ik kwam net met een errug verotte bui uit school dus nogmaals sowwy
Ok, verotte buien van school heb ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik snapte er vanmiddag al nix van toen ik het las, heheh :P maargoed ik heb vanmiddag spijkers met koppen geslagen en heb al 14blokken gezaagd, en er weer 3 gefreest :):) dus heb nog zeer veel werk te doen, maar het gaat de goede kant op, als er mensen interesse hebben in ruwe blokken koper met deksel is dat ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 23:01 schreef Tha_Mafkees het volgende:
ik snapte er vanmiddag al nix van toen ik het las, heheh :P maargoed ik heb vanmiddag spijkers met koppen geslagen en heb al 14blokken gezaagd, en er weer 3 gefreest :):) dus heb nog zeer veel werk te doen, maar het gaat de goede kant op, als er mensen interesse hebben in ruwe blokken koper met deksel is dat ook mogelijk.
you're tha man :) Dat wordt misschien deze week al waterkoelen voor mij alsk het zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van is al gemaakt :) vet blij er mee btw je geld komt er aan ik wacht met smart op me blokkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail onderweg >:)

[edit]oh btw, zijn de gaten al voorgeboord?[edit]

[edit2]hehe, ik blijf editten, maarre, heb je ook plannen voor een chipset / gpu / gfx-card - memory - blok? >:) :7 [/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

girotel down :( maar je money komt echt ik probeer na me werk weer ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die komen later, ik wil er wel mee bezig gaan, maar dat duurt nog heel ffies, week of 2 ofzo , eerst ff de gewone waterblokken op de rails hebben :)

en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het ook voor de lol en hobby doe, en dat ik dus niet gelijk de volgende dag kan leveren, ik ben er uiterst druk mee bezig maar zit ook nog op school dus moet alles in de avond uren doen.... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 00:07
Lamaar.. zag pagina 2 nie..

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 15:02 schreef Tha_Mafkees het volgende:
die komen later, ik wil er wel mee bezig gaan, maar dat duurt nog heel ffies, week of 2 ofzo , eerst ff de gewone waterblokken op de rails hebben :)

en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het ook voor de lol en hobby doe, en dat ik dus niet gelijk de volgende dag kan leveren, ik ben er uiterst druk mee bezig maar zit ook nog op school dus moet alles in de avond uren doen.... hehe
no prob... oh btw, zou je niet iets van dabits ofzo kunnen maken in het midden van het blok zodat je blok nog beter koelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op dinsdag 28 mei 2002 15:52 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

no prob... oh btw, zou je niet iets van dabits ofzo kunnen maken in het midden van het blok zodat je blok nog beter koelt?
Als ie dat ook nog moet doen duurt het nog weer iets langer. Dan moet ie nl nog boren en extra solderen. Teveel werk denk ik (en hij waarschijnlijk ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als je het niet erg vind hou ik het eerst ff bij dit blok, dus zeg maar rev.1 hehe later misschien wat experimenteren met andere troep :)
ik heb nieuw plaatje van het eerste kant en klare blok :) gesoldeert en wel :) :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/waterblok4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op dinsdag 28 mei 2002 18:02 schreef Tha_Mafkees het volgende:
als je het niet erg vind hou ik het eerst ff bij dit blok, dus zeg maar rev.1 hehe later misschien wat experimenteren met andere troep :)
ik heb nieuw plaatje van het eerste kant en klare blok :) gesoldeert en wel :) :P

toon volledige bericht
Ziet er echt supergeil uit man. echt gewoon prachtig. Wacht met smart af dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 28 mei 2002 18:02 schreef Tha_Mafkees het volgende:

toon volledige bericht
Woei das mijn lievu blokje O+
Kan niet wachten ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 21:04
Whoot... das zeker een mooi blokje. ik ben zelf ook bezig met het maken van een blok, maar waar heb je die :9~ slangaansluitingen vandaan? die wil ik ook.. :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow wat voor pomp gebruik jij eigenlijk om van die leete temps te krijgen, want ik heb ff specs nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gewoon een 1000l/h pomp :) werkt perfect, maar het wil niet zeggen dat als ik bijv. 31graden haal, jij met jou athlon exact hetzelfde haalt dat kan een paar graden fluctueren, maargoed hij blijft evengoed wel cool, op euhm iets van 1,85V @ 1600mhz bleef mijn dondervogel iets van 35 graden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeeeeeeeeet!!!!:) vet zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:42 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Ziet er echt supergeil uit man. echt gewoon prachtig. Wacht met smart af dude.
d00d, je haalt de w00rden uit mn m0nd

jeez... VET! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook een lijsje met mensen die jou gemailed hebben? Zodat we kunnen zien wie er besteld hebben ed..-->
me too..

Wil er desperated een hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel eentje...
Ik zal je ook wel ff mailen.
Want hij ziet er echt gaaaaaf uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Joepie, heb net mijn blokje gehad (die ene van de foto hierboven) en hij ziet er in het echt nog mooier uit !!
Hij is echt heel erg netjes gesoldeert, een stuk beter dan mijn Dangerden blok. Ik heb hem net met mijn voetpomp op waterdichtheid getest. En hij is volledig luchtdicht.
Ik heb zegmaar die voetpomp erop gezet en terwijl ik de uitgang dichthield er hard op getrapt. Op een gegevenmoment wordt de druk zo hoog dat je hem niet meer dicht kan houden.

De gaten zijn ook precies recht geboord, ik was even bang dat ze misschien scheef zouden zitte ofzo, maar ze zitten tot op de milimeter nouwkeurig op de juiste plekken en ze zijn kaarsrecht.

Ik ga even op zoek naar nylon boutjes en dan zal ik hier de temps posten. Zodat jullie ze kunnen vergelijken met die van mijn dangerden maze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thnx m8, goed om te horen dat iemand er tot zover al goed tevreden mee is :)

en hij is nog waterdicht ook :P :9~ :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op donderdag 30 mei 2002 17:42 schreef Tha_Mafkees het volgende:
en hij is nog waterdicht ook :P :9~ :P :P
das opzich best wel handig... :{ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is ook een beetje als grap bedoelt, omdat mensen eerst zich afvroegen of dat wel 100% waterdicht was ;) heheh dus bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kick :P

ik wil weten hoe het met de koelblokken vergaan is :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48
Het is iig wel een mooi blok om te zien :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 14:16
Ik heb ook wel interesse in een een blokkie.
Moet ik je ff mailen?

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

wacht met spanning op eerste resultaten..., ben dat geloei naast me zat ondertussen.

Misschien is het toch praktisch om een site met info, op welke mobos past het, gewicht ed, op te zetten, en daar ook reacties van mensen die het gebruiken te zetten(behaalde temp verschillen), en hoe te bestellen, voordat deze thread te groot wordt en men overzicht kwijtraakt...

Ben zeer geintresseerd :)

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op zondag 02 juni 2002 14:34 schreef BlackSash het volgende:
Ik heb ook wel interesse in een een blokkie.
Moet ik je ff mailen?
offtopic: voor de zoveelste keer, verander je icon dude. Niet van jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen weer frezen hele avond :P en hoop er dan een hele boel af te krijgen zodat ik de mensen die tot nu toe besteld hebben deze week kan voorzien van een blokkie. Ik heb het een beetje heeeel erg druk de laatste dagen, maar ik doe mijn best het zo snel mogelijk allemaal af te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 21:04
Op zondag 02 juni 2002 23:29 schreef Tha_Mafkees het volgende:
Ik ga morgen weer frezen hele avond :P en hoop er dan een hele boel af te krijgen zodat ik de mensen die tot nu toe besteld hebben deze week kan voorzien van een blokkie. Ik heb het een beetje heeeel erg druk de laatste dagen, maar ik doe mijn best het zo snel mogelijk allemaal af te krijgen. :)
Nog een keertje: zeer mooie blokjes, maar waar heb je die :9~ slangaansluitingen vandaan? die wil ik ook... :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-07 08:37
Woei, ik heb er ook eentje besteld :Y)
Ik vind het blokje er erg erg netjes uitzien, goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Wel een gaaf bloki...:9~ k zou zegge, doe d'r maar 1... :)

n54 power!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.