[wc] Eigengemaakt waterblok, interesse ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei! 300e post in dit topic.

en nu maar w8 tot mn blokjes in de bus vallen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Jeej vandaag was eindelijk me pompie bij de dierenshop aangekomen dus kon lekker gaan testen. Had ik al gedaan met bluh's pomp maar die wilde hem zelf gan gebruiken. Maar nu dus lekker me eigen pompie. Kmoet alleen nog van die klemmetjes halen en de Arctic Alumina halen bij bluh en dan kan ie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watvoor pompje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op vrijdag 28 juni 2002 16:35 schreef SiQDiZ het volgende:
watvoor pompje?
Een sicce nova. Hij zit nu lekker te draaien om te proefdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:23

AirX

Tweak Guru

Vraagje, hoe maak jij zo'n blok?? "gewoon" met een metaal frees?

AirX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 21:07 schreef AirX het volgende:
Vraagje, hoe maak jij zo'n blok?? "gewoon" met een metaal frees?

AirX
Jups, tenminste zo`n ruwe metaal frees, eentje met karteltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Ik heb ook gemaild voor een blokkie. Heb je je mail niet gecheckt, of heb je geen mail van me, of reply je niet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude, wanneer kan ik de blokjes nu verw8-en :) tis alweer een tijdje terug nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 14:20 schreef _Mon_ het volgende:
Ik heb ook gemaild voor een blokkie. Heb je je mail niet gecheckt, of heb je geen mail van me, of reply je niet ? :)
check mail, ik heb je genoteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 14:42 schreef SiQDiZ het volgende:
dude, wanneer kan ik de blokjes nu verw8-en :) tis alweer een tijdje terug nl.
Ik heb je blokjes vanmorgen opgestuurdt :)

ik weet niet of mensen hier bezwaar tegen hebben als ik even een rijtje met namen post die ik vanmorgen heb opgestuurdt. zijn namelijk 8 blokjes, waarvan dus 2 naar Oscar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 21:35

sKitZo

:)

post die namen maar joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wokay hier komen ze,

Oscar Disch 2x blok
Paul Lagemeier 2x blok
Jasper Adinga 1x blok
Hans Magnin 1x blok
Ronald van Eede 1x blok
Jos Mecking 1x blok

Dus bij deze, jullie kunnen als het goed is morgen een blok verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Tha_Mafkees, waneer ga je aan de chipset waterblokken beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop ook volgende week, maar dat durf ik nog niet zeker te zeggen die moet ik eerst ook zelf testen, ik bedoel ik kan wel een blok maken maar als het helemaal nix is kan ik het ook niet aan jullie verkopen. Dus ik hoop volgende week ook een chipsetblokje te maken en deze eerst even te testen voordta ik die ook zeg maar ga produceren. Maar ze komen zeker. dat geld hetzelfde voor de gf 2,3 en misschien 4 blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zo`n blokje draaien op een P3 socket370, en hoe zijn de results ?
Past het makkenlijk en goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al voortgang, topicstarter :)

//edit

damn, speak of the devil

komt net een pakketje binnen... raad eens wat er in zit.... >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 15:23 schreef SiQDiZ het volgende:
is er al voortgang, topicstarter :)

//edit

damn, speak of the devil

komt net een pakketje binnen... raad eens wat er in zit.... >:) >:)
Whehe, goed man, dus jij hebt de boel binnen :) goed maar ik had gister toch ook gepost dat ik pakje had verstuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:22 schreef Tha_Mafkees het volgende:
ik hoop ook volgende week, maar dat durf ik nog niet zeker te zeggen die moet ik eerst ook zelf testen, ik bedoel ik kan wel een blok maken maar als het helemaal nix is kan ik het ook niet aan jullie verkopen. Dus ik hoop volgende week ook een chipsetblokje te maken en deze eerst even te testen voordta ik die ook zeg maar ga produceren. Maar ze komen zeker. dat geld hetzelfde voor de gf 2,3 en misschien 4 blokken.
Geldt dit ook voor P4 blokjes??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 16:08 schreef Tha_Mafkees het volgende:

[..]

Whehe, goed man, dus jij hebt de boel binnen :) goed maar ik had gister toch ook gepost dat ik pakje had verstuurd :P
darn, overheen gelezen :S

anyway, big thnx to tha_mafkees.

btw, mocht je tsjipset blokjes en geforce blokjes gaan maken, ik wil er wel weer een paar afnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 16:52 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

darn, overheen gelezen :S

anyway, big thnx to tha_mafkees.

btw, mocht je tsjipset blokjes en geforce blokjes gaan maken, ik wil er wel weer een paar afnemen :P
whehe :P maargoed ik zal het zo snel ik meer weet over sjipset en gkrachten blokkies het posten :)
en uiteraard ook p4 blokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 00:35 schreef Khorne het volgende:
gaatie nog gf3 blokkies maken want hij roelt in het maken van socket a bloks :)
Check dit :9~

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mwateren/zooi/DSC00071-.jpg

En dit is nog een alu proefblokje. De echte worden van koper.
Komt uit deze draad: [topic=472823]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op dinsdag 02 juli 2002 17:04 schreef Fewture het volgende:

[..]

Check dit :9~

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mwateren/zooi/DSC00071-.jpg

En dit is nog een alu proefblokje. De echte worden van koper.
Komt uit deze draad: [topic=472823]
Kvindt nou niet echt nodig dat je dat hier meld. Maar twordt zeker leuk om de temps te vergelijken. Als jullie me nou zo'n DD3 wannabee blokkie toesturen kan ik het wel testen :). Hefft DD trouwens geen rechten voor dat ontwerp?

Als er sjipset blokkies worden gemaakt wil ik de zeker hebben. Zelfde geld voor de gkracht blokkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
Op dinsdag 02 juli 2002 18:38 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Kvindt nou niet echt nodig dat je dat hier meld. Maar twordt zeker leuk om de temps te vergelijken. Als jullie me nou zo'n DD3 wannabee blokkie toesturen kan ik het wel testen :). Hefft DD trouwens geen rechten voor dat ontwerp?

Als er sjipset blokkies worden gemaakt wil ik de zeker hebben. Zelfde geld voor de gkracht blokkies.
Het idee is hetzelfde. Als er maar een paar blokjes worden gemaakt kunnen ze er niks tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op dinsdag 02 juli 2002 22:14 schreef Amd RuLuzzz het volgende:

[..]

Het idee is hetzelfde. Als er maar een paar blokjes worden gemaakt kunnen ze er niks tegen doen.
Tuurlijk wel. Het stelen van het ontwerp blijft het zelfde, of je er nou 1 of 100 blokkies voor maakt. Maar kweet niet of er rechten op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 18:38 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

:? Sorry hoor! Vond hem zo vet, denk post het hier ff. Als je er op staat haal ik het weg |:( :?

Edit: Wannabe DD3 blokkie? Waarom afzeiken? Is toch vet of niet soms? Durf te wedden dat de temps goed zullen zijn. En het is beter dan uit de VS bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, denk dat HET andere blokkie hier (weet niet meer wie hem gemaakt heeft, met die driehoekjes in het midden iig) echt de beste is. Die zat namelijk iets van 10 graden onder de Maze2 en dat is wel veel dacht ik zo.. :D Ze willen er alleen niet meer maken, das wel jammer.

Over die rechten van de Maze3. Zal allemaal wel. Denk niet dat ze over een paar blokjes zoveel moeite gaan doen. Het blokje van hier is dan ook gejat van de Maze2. Zo blijf je dus bezig. Een vergelijking zou iig wel leuk zijn. Met een apart topic "[OC][WC]Waterblok Showdown!" Ghehe! Lachen toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:16

Imhotep

The Dark Side

Op dinsdag 02 juli 2002 23:27 schreef Fewture het volgende:

Over die rechten van de Maze3. Zal allemaal wel. Denk niet dat ze over een paar blokjes zoveel moeite gaan doen. Het blokje van hier is dan ook gejat van de Maze2. Zo blijf je dus bezig. Een vergelijking zou iig wel leuk zijn. Met een apart topic "[OC][WC]Waterblok Showdown!" Ghehe! Lachen toch :+
Als ze me daarvoor aanklagen zeg ik gewoon dat "mijn" ontwerp net iets anders is dan die van hun :) >:)
En als ze over een paar blokkies zeuren moeten ze die van hun niet zo duur maken :r

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op dinsdag 02 juli 2002 23:27 schreef Fewture het volgende:
Trouwens, denk dat HET andere blokkie hier (weet niet meer wie hem gemaakt heeft, met die driehoekjes in het midden iig) echt de beste is. Die zat namelijk iets van 10 graden onder de Maze2 en dat is wel veel dacht ik zo.. :D Ze willen er alleen niet meer maken, das wel jammer.

ej je heb een mooi blokkie daar hoor *D.

ik heb net blok van mafkees ontvangen :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 23:52 schreef executor het volgende:

[..]

ej je heb een mooi blokkie daar hoor *D.

ik heb net blok van mafkees ontvangen :).
Hijs van Imhotep hoor! Ik mag er straks 2 kopen van hem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beide blokjes zijn echt 1337, ze zijn gewoon goedkoper dan die massaproduktie DD blokjes :) heeft me dus echt VEEL geld bespaard al :)

idd, imhotep's blokjes zien er echt masterlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:47 schreef a.p.versteeg het volgende:
Heeft iemand al zo`n blokje draaien op een P3 socket370, en hoe zijn de results ?
Past het makkenlijk en goed?
Niemand ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon

Mon

Topic is niet errug levendig meer. Maar meneer speedmaster :) : Ik denk dat je even de maten van Socket A en 370 zult moeten vergelijken, kans is klein dat iemand het gaat proberen denk ik. Socket 370 is lijkt me sowieso al zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Hopla, heb nu wat fans op mijn rad staan en mijn processor loopt nu
idle: 32
stressed 34

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon

Mon

Allemaal positieve posts met lage temps enzo. Is er niemand die niet weet hoe hij alles moet aansluiten, en bang is dat hij de hele zooi molt ? Niet dat ik op mezelf doel, maar gewoon ff vraagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hebt je ook P4 versie van die waterblok??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op vrijdag 05 juli 2002 14:24 schreef ken het volgende:
hebt je ook P4 versie van die waterblok??
Volgens mij staat er een paar keer in het topic dat hij eerst alle bestelde socket A blokjes af wilde hebben voordat hij aan nieuwe dingen gaat beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo

sKitZo

Zijn er al weer blokjes afgekomen?!?! (ik ben niet ongeduldig... wil alleen niet te lang wachten :p hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu aan het bouwen, maar ik kan nog niet temps posten want ik wacht op me gpu blokje van ocshop maar die lui laten niets van zich horen terwijl ze het geld al tijdje hebben. Iemand ervaring met ocshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon

Mon

Op maandag 08 juli 2002 15:31 schreef Khorne het volgende:
ik ben nu aan het bouwen, maar ik kan nog niet temps posten want ik wacht op me gpu blokje van ocshop maar die lui laten niets van zich horen terwijl ze het geld al tijdje hebben. Iemand ervaring met ocshop?
Tjek de Shop Survey eens zou ik zeggen. http://www.tweakers.net/shopsurvey/917

Mafkees, kun je misschien een indicatie geven van hoeveel blokken er op de lijst staan (+namen) en hoe lang je er over doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Op vrijdag 05 juli 2002 14:00 schreef Devil het volgende:
Hopla, heb nu wat fans op mijn rad staan en mijn processor loopt nu
idle: 32
stressed 34
Cewl, ik heb precies dezelfde resultaten. En me 120mm fan loopt nog op 5v. Kzal hem eens op 12v zetten, kijken hoe laag de temps dan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op maandag 08 juli 2002 18:55 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Cewl, ik heb precies dezelfde resultaten. En me 120mm fan loopt nog op 5v. Kzal hem eens op 12v zetten, kijken hoe laag de temps dan worden.
Misschien toeval, misschien niet. Maar ik heb ook idle 32 en stressed 34. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nog bestellen of loop ik weer achter ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 21:55 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Misschien toeval, misschien niet. Maar ik heb ook idle 32 en stressed 34. :)
hebben jullie hem nog gelapt? Ik wel en hij was na 1000 al zeer smooth ging ik er echter nog met 1200 over heen
werd ie doffer :( kheb alleen wel het idee dat hij ondanks dat nog gladder is. Hij kan nl een glasplaat met laagje water langer vacuum zuigen. Mooie temps btw khoop dat ik het ook heb :). Nog niets van ocshop :(((( kheb er nu al spijt van dat ik daar een gf3 blok heb besteld khad het ook wel bij mafkeez kunnen doen maar die wist het toen nog niet echt zeker :(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon

Mon

Ja dat wilde ik ook nog weten. Als ik het blok nog wat gladder wil maken aan de onderkant, moet ik dan iets van korrel 1000 gebruiken? Ik ben niet bepaald de schuurpapier-handige-harry in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 12:11 schreef _Mon_ het volgende:
Ja dat wilde ik ook nog weten. Als ik het blok nog wat gladder wil maken aan de onderkant, moet ik dan iets van korrel 1000 gebruiken? Ik ben niet bepaald de schuurpapier-handige-harry in de buurt.
ik heb met 400 daarna met 800 toen met 1000 en water (werd ie heel nice van) toen met 1200 met water (werd ie minder spiegel van maar naar mijn idee toch gladder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Waar halen jullie allemaal jullie schuurpapier. Want ik kan alleen papier van max 800 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 12:57 schreef ajampaniki het volgende:
Waar halen jullie allemaal jullie schuurpapier. Want ik kan alleen papier van max 800 vinden.
Ik ga naar een vage winkel in leeuwarden (die is vaak in het nieuws) en die heeft alles echt alles. En die heeft dus ook schuurpapier in alle soorten en maten, ik zou het eerder polijst papier noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ik denk dat ik er maar met zo'n zachte borstel(op de boormachine) overheen ga >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

ik heb ook al ergens gelezen op t.net dat tandpasta wonderen doet :) zelf al geprobeerd en het werkt echt...

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon

Mon

Dan neemt die tandpasta de funktie van koelpasta over. Dan gebruik ik liever echte koelprut :)
Toch is het beter als je hem helemaal polijst en er dan nog ietsje koelpasta op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 09 juli 2002 20:17 schreef _Mon_ het volgende:
Dan neemt die tandpasta de funktie van koelpasta over. Dan gebruik ik liever echte koelprut :)
Toch is het beter als je hem helemaal polijst en er dan nog ietsje koelpasta op doet.
Tandpasta is om te polijsten. Als je daarmee klaar bent spoel je gewoon alle pasta er weer af en doe je er alsnog ac op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//Offtopic

Goh wat me btw opvalt, is dat ik hier regelmatig Counterstrike players tegenkom.

Mijn cs-aliassen

[DP]SiNiSteR
[WiCCa]WaRlocK
[OC-Hades]SiNiSter
SiNiSteR{aka n00b}

A.P. Versteeg ken je mij nog (we hebben wel eens geteamed dacht ik) vooral awp heeft jou pref. toch ?

Imhotep : jou kon ik amper bijhouden, lol, toch vaak als jou rugdekking gefungeerd.

Mochten deze namen op toeval berusten... voel je dan niet aangesproken ;-)

Groetjes [DP]SiNiSter

//offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06

Epsilon

Op vrijdag 12 juli 2002 13:10 schreef 2-SiNiSteR-2 het volgende:
//Offtopic

Goh wat me btw opvalt, is dat ik hier regelmatig Counterstrike players tegenkom.

Mijn cs-aliassen

[DP]SiNiSteR
[WiCCa]WaRlocK
[OC-Hades]SiNiSter
SiNiSteR{aka n00b}

A.P. Versteeg ken je mij nog (we hebben wel eens geteamed dacht ik) vooral awp heeft jou pref. toch ?

Imhotep : jou kon ik amper bijhouden, lol, toch vaak als jou rugdekking gefungeerd.

Groetjes [DP]SiNiSter

//offtopic
tuurlijk zul je hier counterstrikers tegenkomen. IFC blackadder loopt hier ook rond

ik ben tMh > Speedstar
Ex clans: humiliation, BAR, MIJK enne... paar noep clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 13:12 schreef epsilon het volgende:

[..]

tuurlijk zul je hier counterstrikers tegenkomen. IFC blackadder loopt hier ook rond

ik ben tMh > Speedstar
Ex clans: humiliation, BAR, MIJK enne... paar noep clans.
Ik ben (was noep?) zo'n noep van ww.Digital-Playgrounds.com
We habben/hadden 4 members
[DP]Wezz (clan-owner)
[DP]Dor
GWarrior (clan-guest)

Lijkt het de tweakers niet leuk om een [GOT] clan op te richten ?

Als hier interesse voor is => SiNiSteR@OC-Hades.Kicks-Ass.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijnes is kwa slangen gebouwd alleen er blijft heel veel lucht in me black ice pro zitten wel min en het water lijkt wel vol bubbels te zitten is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Op vrijdag 12 juli 2002 13:10 schreef 2-SiNiSteR-2 het volgende:
//Offtopic

Mijn cs-aliassen

[DP]SiNiSteR
[WiCCa]WaRlocK
[OC-Hades]SiNiSter
SiNiSteR{aka n00b}

Groetjes [DP]SiNiSter

//offtopic
:) leuk spelleke soms :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 22:46 schreef executor het volgende:

[..]

:) leuk spelleke soms :P
q3ers ook :)
<--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik heb de draad niet helemaal gevolgd,...maar als ik het goed begrijp zijn er geen blokjes voor de p4? of wel?

ik heb wel belang bij een blokje (misschien zelfs 2) voor de p4 op het asus p4t-e bord.

maar wil dan wel ff weten hoe en wat.
er zitten bevestigings gaten in iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op vrijdag 12 juli 2002 22:37 schreef Khorne het volgende:
mijnes is kwa slangen gebouwd alleen er blijft heel veel lucht in me black ice pro zitten wel min en het water lijkt wel vol bubbels te zitten is dit normaal?
Je moet die blackice een beetje 'schudden' beetej scheefhouden en op z'n kop houden enzo totdat er geen belletjes meer uitkomen. Het grotste gedeelte van de lucht krijg je er zo wel uit en als je systeem niet lek is blijft het er ook uit. Die belletjes gaan er vanzelf weer uit als je een resevoir gebruikt. Als ik om wat voor reden dan ook mijn systeem heb afgetapt en later weer vul blijven er ook heel lang belletjes in het water zitten, maar op een gegevenmoment zijn die er allemaal weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:16
Schopje.
Hoe staat het ermee Mafkees? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 16 juli 2002 08:10 schreef Phreak het volgende:
Schopje.
Hoe staat het ermee Mafkees? :)
Hij heeft het heel druk, maar ik geloof dat hij gisteren ofzo 18 gefreesde blokken klaar had. Die moeten dan nog gesoldeert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo

sKitZo

Op dinsdag 16 juli 2002 15:08 schreef Devil het volgende:

[..]

Hij heeft het heel druk, maar ik geloof dat hij gisteren ofzo 18 gefreesde blokken klaar had. Die moeten dan nog gesoldeert worden.
klopt dat solderen zou hij vandaag doen en dan kwam er een blokkie mijn kant op :) YUS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

ik hoop dat mijn bloki d'r ook al bij zit... kan niet wachten >:)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb er nu in totaal 15 klaar liggen, die ik morgen ga solderen. tis wat uitgelopen bij de fabriek maar morgen zijn ze allemaal gesoldeert. ik heb alleen maar slangpilaren voor ongeveer 6 blokken. de rest van de slangpilaren komen vrijdag binnen. En ik probeer echt deze week alle bestellingen af te werken en op te sturen. Omdat ik volgende week op vakantie ga. Dus ik neem nu ook geen bestellingen meer aan, tenzij ik blokken over heb maar daar weet ik morgen meer over. :) Ik ben dus hard bezig nu alles af te werken. Als er nog vragen zijn mail me dan ffies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Damn, ben dus te laat? :'(
Heb anders nog wel intresse in zo'n 4 a 5 blokjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op dinsdag 16 juli 2002 19:47 schreef eXhale het volgende:
ik ook 2!! dan maar na de vakantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die van mij is ingebouwd alleen de temps zijn nog niet helemaal goed :( zal hem nog wat strakker aan draaien 50 graden op asus mobo (kan aan asus liggen maar kan ook niet) alleen me pc herkent me primary ide niet meer beetje vaag ben nogal hopeloos. Ill keep in touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 19:47 schreef eXhale het volgende:
nee niet te laat, ik kan er alsnog wel wat maken, ik wil alleen alle bestellingen die tot nog toe gedaan zijn de deur uit doen, ik weet nog niet precies hoeveel ik er dan overhoud ik heb er zeker nog wel een paar over... hoeveel weet ik morgen of donderdag pas. Maar mail me anders even over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Mafkees, check je mail.

1x koelblok :)

PS. Shit, vergeten afleveradres te mailen..komt er alsnog aan!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Op dinsdag 09 juli 2002 11:36 schreef Khorne het volgende:

[..]

hebben jullie hem nog gelapt? Ik wel en hij was na 1000 al zeer smooth ging ik er echter nog met 1200 over heen
werd ie doffer :( kheb alleen wel het idee dat hij ondanks dat nog gladder is. Hij kan nl een glasplaat met laagje water langer vacuum zuigen. Mooie temps btw khoop dat ik het ook heb.
hoe tjek jij dat met die glasplaat :?

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Misschien heeft iedereen het al gelezen...

maar op THG stond pas geleden een heel stuk over waterkoeling. Toegegeven, het is geen zelfbouw kit, maar toch.

Het vul dingetje wat ze bij die Eheim pomp doen is ook erg handig lijkt het: geen gedonder meer met aftappen/bijvullen en hoop lucht erin...

(verbazend dat ik hier nog geen verwijzingen naar http://www.innovatek.de ben tegen gekomen ;) )

et voila, le url:

http://www.tomshardware.com/howto/02q3/020701/index.html

gewoon wat twee centjes.

verder: toppie blok, ziet er goed uit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Perfect, vandaag me blokki binnen gekomen, dach eerst van niet maar mijn zusje had hem verstopt.... maar goed....

ffies 3 weken op vakantie en dan inbouwen >:)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 12:58

Mad_Demon

de dokter

Heb je nog blokkies?

Of is dit een hele stomme vraag?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 22:11 schreef Mad_Demon het volgende:
Heb je nog blokkies?

neej geen stomme vraag, ik ga alleen volgende week op vakantie 2 weken en dan nog lang weekend dus over ongeveer 3 weken kan ik dan weer nieuwe maken. Misschien heb ik er een paar over maar er zijn er meer. ligt er ffies aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Mijn blokje is er nog niet :{
Maar goed, zal wel goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Tha_Mafkees kan je iets fixen voor de P4 owners onder ons :)
Er zijn er volgens mij zat die voor die prijs zon blokie willen kopen ;)

Ik in ieder geval :)

Als je maten of zo nodig hebt moet je het ff zeggen ;)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op vrijdag 19 juli 2002 22:11 schreef Mad_Demon het volgende:
Heb je nog blokkies?

UTFS >:)

Je kan hem gewoon een mailtje sturen om te vragen of hij nog blokjes gaat maken. Ik dacht dat hij nu even vakantie aan het houden is, maar over een tijdje wil hij vast wel weer gaan blokjes maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:40 schreef Siris het volgende:

[..]

hoe tjek jij dat met die glasplaat :?
glasplaat laagje waterop doen daar je waterblok in persen en je waterblok omhoog trekken. Neem je de glasplaat dan een eindje mee omhoog dan zuigt hij hem dus vacuum en dat betekent dat ie vrij glad is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Kan je effe een overzichtje plaatsen van wie de blokjes verstuurt zijn en wie ze nog krijgt?
Dan weet ik of ik op niks zit te wachten...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
Tha_mafkees

Mijn coldplate past niet. jij heb 65x35 gebruikt en nu passen ze niet. dus je mot een nieuwe maken, Als je wilt kan ik er wel een pic van maken.

Op icq ben ik niet te beriujken, omdat me proc kaduk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 11:47 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Tha_mafkees

Mijn coldplate past niet. jij heb 65x35 gebruikt en nu passen ze niet. dus je mot een nieuwe maken, Als je wilt kan ik er wel een pic van maken.

Op icq ben ik niet te beriujken, omdat me proc kaduk is.
moet je me even de exacte maten geven of anders aub even mailen. Het liefst neem ik even telefonisch contact met je op is wel makkelijker. Of je moet me nu die exacte maten weer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geforce 4 en chipset blokies hebt. Graag. Heb net al een watercooling blok gehaalt bij de winkel. Tja dure troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 13:00 schreef ThaGomez het volgende:
Als je geforce 4 en chipset blokies hebt. Graag. Heb net al een watercooling blok gehaalt bij de winkel. Tja dure troep.
Ik ga nu eerst 2 weken op vakantie volgende week, en daarna maak ik weer nieuwe blokken en waarschijnlijk dus ook chipset en geforce blokken. Dus nog ffies geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Mijne al wel opgestuurd? :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop zo erg dat er ook geforce / radeon geheugenblokjes gemaakt gaan worden >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op maandag 22 juli 2002 13:15 schreef SiQDiZ het volgende:
ik hoop zo erg dat er ook geforce / radeon geheugenblokjes gemaakt gaan worden >:) >:)
Join the club :P
Begin ook maar vast aan een R300 model :9 :9~

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allright, mijn blok is vandaag binnen gekomen!!

Thanx, je geld is overgemaakt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Op dinsdag 23 juli 2002 10:52 schreef Dunne_Hein het volgende:
Allright, mijn blok is vandaag binnen gekomen!!
Mijnes!
Blokje ziet er 1337 uit! Nog wel ff dingetjes met koperpoets bijwerken maar dat zijn bijzaken :) Heel erg bedankt, mooi blokje! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

*Schop*

Nu ga ik weer op vakantie, ben rond de 13e weer online hoop ik.
(Ga dan ook wel gelijk overhuizen naar mijn nieuwe huisje, dus elke dag online zit er niet in denk ik zo :) )

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

kees, hij doet het uitstekend >:) >:)

omgevingstemp: 26.
cpu temp idle: 30
cpu temp stressed: 38

pics komen nog ooit een keer. Ik ga maandag weer op vakantie.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Laat de mijne maar zitten, heb nu een Imhotep blokkie.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Vraagje: Waar koop jij je koper?? ik ben er naar opzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKitZo

sKitZo

komen die gf4 blokjes nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 13:27

Shunt

Boe

dit topic is bijna 2 maanden oud :?
ik denk niet dat er dan nog blokjes bij gaan komen he
ik neem aan dat hij het dan zou melden

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer anders kon hij maybe ook van die maze 3 look-a-like dingen produceren en chipset blokjes en gf4 blokjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja idd, kheb wel de cpu blokken van hem... goeie sjit :)

naja, dan maar een andere "source" zoeken voor blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik vraag me af waar hij is? Ik heb hem al 2 maanden niet meer online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Devil schreef op 12 oktober 2002 @ 12:30:
Ik vraag me af waar hij is? Ik heb hem al 2 maanden niet meer online gezien.
ik ook niet :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar hij z'n koper vandaan had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:17
shit was net opzoek naar een goedkoop coolblokje :( . kep um wel gemailt maar ik weet niet of ik mail terug krijg als ik het tropic zo door lees.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.