woei! 300e post in dit topic.
en nu maar w8 tot mn blokjes in de bus vallen
en nu maar w8 tot mn blokjes in de bus vallen
Een sicce nova. Hij zit nu lekker te draaien om te proefdraaien.Op vrijdag 28 juni 2002 16:35 schreef SiQDiZ het volgende:
watvoor pompje?
Jups, tenminste zo`n ruwe metaal frees, eentje met karteltjes.Op zaterdag 29 juni 2002 21:07 schreef AirX het volgende:
Vraagje, hoe maak jij zo'n blok?? "gewoon" met een metaal frees?
AirX
check mail, ik heb je genoteerdOp maandag 01 juli 2002 14:20 schreef _Mon_ het volgende:
Ik heb ook gemaild voor een blokkie. Heb je je mail niet gecheckt, of heb je geen mail van me, of reply je niet ?
Ik heb je blokjes vanmorgen opgestuurdtOp maandag 01 juli 2002 14:42 schreef SiQDiZ het volgende:
dude, wanneer kan ik de blokjes nu verw8-entis alweer een tijdje terug nl.
Verwijderd
Verwijderd
Whehe, goed man, dus jij hebt de boel binnenOp dinsdag 02 juli 2002 15:23 schreef SiQDiZ het volgende:
is er al voortgang, topicstarter
//edit
damn, speak of the devil
komt net een pakketje binnen... raad eens wat er in zit....![]()
Verwijderd
Geldt dit ook voor P4 blokjes???Op maandag 01 juli 2002 15:22 schreef Tha_Mafkees het volgende:
ik hoop ook volgende week, maar dat durf ik nog niet zeker te zeggen die moet ik eerst ook zelf testen, ik bedoel ik kan wel een blok maken maar als het helemaal nix is kan ik het ook niet aan jullie verkopen. Dus ik hoop volgende week ook een chipsetblokje te maken en deze eerst even te testen voordta ik die ook zeg maar ga produceren. Maar ze komen zeker. dat geld hetzelfde voor de gf 2,3 en misschien 4 blokken.
Verwijderd
darn, overheen gelezenOp dinsdag 02 juli 2002 16:08 schreef Tha_Mafkees het volgende:
[..]
Whehe, goed man, dus jij hebt de boel binnengoed maar ik had gister toch ook gepost dat ik pakje had verstuurd
wheheOp dinsdag 02 juli 2002 16:52 schreef SiQDiZ het volgende:
[..]
darn, overheen gelezen
anyway, big thnx to tha_mafkees.
btw, mocht je tsjipset blokjes en geforce blokjes gaan maken, ik wil er wel weer een paar afnemen
Kvindt nou niet echt nodig dat je dat hier meld. Maar twordt zeker leuk om de temps te vergelijken. Als jullie me nou zo'n DD3 wannabee blokkie toesturen kan ik het wel testen
Het idee is hetzelfde. Als er maar een paar blokjes worden gemaakt kunnen ze er niks tegen doen.Op dinsdag 02 juli 2002 18:38 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Kvindt nou niet echt nodig dat je dat hier meld. Maar twordt zeker leuk om de temps te vergelijken. Als jullie me nou zo'n DD3 wannabee blokkie toesturen kan ik het wel testen. Hefft DD trouwens geen rechten voor dat ontwerp?
Als er sjipset blokkies worden gemaakt wil ik de zeker hebben. Zelfde geld voor de gkracht blokkies.
Tuurlijk wel. Het stelen van het ontwerp blijft het zelfde, of je er nou 1 of 100 blokkies voor maakt. Maar kweet niet of er rechten op staan.Op dinsdag 02 juli 2002 22:14 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde. Als er maar een paar blokjes worden gemaakt kunnen ze er niks tegen doen.
Verwijderd
Op dinsdag 02 juli 2002 18:38 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Kvindt nou niet echt nodig dat je dat hier meld. Maar twordt zeker leuk om de temps te vergelijken. Als jullie me nou zo'n DD3 wannabee blokkie toesturen kan ik het wel testen. Hefft DD trouwens geen rechten voor dat ontwerp?
Als er sjipset blokkies worden gemaakt wil ik de zeker hebben. Zelfde geld voor de gkracht blokkies.
Verwijderd
Als ze me daarvoor aanklagen zeg ik gewoon dat "mijn" ontwerp net iets anders is dan die van hunOp dinsdag 02 juli 2002 23:27 schreef Fewture het volgende:
Over die rechten van de Maze3. Zal allemaal wel. Denk niet dat ze over een paar blokjes zoveel moeite gaan doen. Het blokje van hier is dan ook gejat van de Maze2. Zo blijf je dus bezig. Een vergelijking zou iig wel leuk zijn. Met een apart topic "[OC][WC]Waterblok Showdown!" Ghehe! Lachen toch
Still King
ej je heb een mooi blokkie daar hoorOp dinsdag 02 juli 2002 23:27 schreef Fewture het volgende:
Trouwens, denk dat HET andere blokkie hier (weet niet meer wie hem gemaakt heeft, met die driehoekjes in het midden iig) echt de beste is. Die zat namelijk iets van 10 graden onder de Maze2 en dat is wel veel dacht ik zo..Ze willen er alleen niet meer maken, das wel jammer.
Over die rechten van de Maze3. Zal allemaal wel. Denk niet dat ze over een paar blokjes zoveel moeite gaan doen. Het blokje van hier is dan ook gejat van de Maze2. Zo blijf je dus bezig. Een vergelijking zou iig wel leuk zijn. Met een apart topic "[OC][WC]Waterblok Showdown!" Ghehe! Lachen toch
Verwijderd
Hijs van Imhotep hoor! Ik mag er straks 2 kopen van hemOp dinsdag 02 juli 2002 23:52 schreef executor het volgende:
[..]
ej je heb een mooi blokkie daar hoor.
ik heb net blok van mafkees ontvangen.
Verwijderd
Verwijderd
Niemand ??????Op maandag 01 juli 2002 15:47 schreef a.p.versteeg het volgende:
Heeft iemand al zo`n blokje draaien op een P3 socket370, en hoe zijn de results ?
Past het makkenlijk en goed?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Volgens mij staat er een paar keer in het topic dat hij eerst alle bestelde socket A blokjes af wilde hebben voordat hij aan nieuwe dingen gaat beginnenOp vrijdag 05 juli 2002 14:24 schreef ken het volgende:
hebt je ook P4 versie van die waterblok??
Verwijderd
Tjek de Shop Survey eens zou ik zeggen. http://www.tweakers.net/shopsurvey/917Op maandag 08 juli 2002 15:31 schreef Khorne het volgende:
ik ben nu aan het bouwen, maar ik kan nog niet temps posten want ik wacht op me gpu blokje van ocshop maar die lui laten niets van zich horen terwijl ze het geld al tijdje hebben. Iemand ervaring met ocshop?
Cewl, ik heb precies dezelfde resultaten. En me 120mm fan loopt nog op 5v. Kzal hem eens op 12v zetten, kijken hoe laag de temps dan worden.Op vrijdag 05 juli 2002 14:00 schreef Devil het volgende:
Hopla, heb nu wat fans op mijn rad staan en mijn processor loopt nu
idle: 32
stressed 34
Misschien toeval, misschien niet. Maar ik heb ook idle 32 en stressed 34.Op maandag 08 juli 2002 18:55 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Cewl, ik heb precies dezelfde resultaten. En me 120mm fan loopt nog op 5v. Kzal hem eens op 12v zetten, kijken hoe laag de temps dan worden.
Verwijderd
hebben jullie hem nog gelapt? Ik wel en hij was na 1000 al zeer smooth ging ik er echter nog met 1200 over heenOp maandag 08 juli 2002 21:55 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
Misschien toeval, misschien niet. Maar ik heb ook idle 32 en stressed 34.
Verwijderd
ik heb met 400 daarna met 800 toen met 1000 en water (werd ie heel nice van) toen met 1200 met water (werd ie minder spiegel van maar naar mijn idee toch gladder).Op dinsdag 09 juli 2002 12:11 schreef _Mon_ het volgende:
Ja dat wilde ik ook nog weten. Als ik het blok nog wat gladder wil maken aan de onderkant, moet ik dan iets van korrel 1000 gebruiken? Ik ben niet bepaald de schuurpapier-handige-harry in de buurt.
Verwijderd
Ik ga naar een vage winkel in leeuwarden (die is vaak in het nieuws) en die heeft alles echt alles. En die heeft dus ook schuurpapier in alle soorten en maten, ik zou het eerder polijst papier noemen.Op dinsdag 09 juli 2002 12:57 schreef ajampaniki het volgende:
Waar halen jullie allemaal jullie schuurpapier. Want ik kan alleen papier van max 800 vinden.
n54 power!
Tandpasta is om te polijsten. Als je daarmee klaar bent spoel je gewoon alle pasta er weer af en doe je er alsnog ac op.Op dinsdag 09 juli 2002 20:17 schreef _Mon_ het volgende:
Dan neemt die tandpasta de funktie van koelpasta over. Dan gebruik ik liever echte koelprut![]()
Toch is het beter als je hem helemaal polijst en er dan nog ietsje koelpasta op doet.
Verwijderd
tuurlijk zul je hier counterstrikers tegenkomen. IFC blackadder loopt hier ook rondOp vrijdag 12 juli 2002 13:10 schreef 2-SiNiSteR-2 het volgende:
//Offtopic
Goh wat me btw opvalt, is dat ik hier regelmatig Counterstrike players tegenkom.
Mijn cs-aliassen
[DP]SiNiSteR
[WiCCa]WaRlocK
[OC-Hades]SiNiSter
SiNiSteR{aka n00b}
A.P. Versteeg ken je mij nog (we hebben wel eens geteamed dacht ik) vooral awp heeft jou pref. toch ?
Imhotep : jou kon ik amper bijhouden, lol, toch vaak als jou rugdekking gefungeerd.
Mochten deze namen op toeval berusten... voel je dan niet aangesproken ;-)
Groetjes [DP]SiNiSter
//offtopic
Verwijderd
Ik ben (was noep?) zo'n noep van ww.Digital-Playgrounds.comOp vrijdag 12 juli 2002 13:12 schreef epsilon het volgende:
[..]
tuurlijk zul je hier counterstrikers tegenkomen. IFC blackadder loopt hier ook rond
ik ben tMh > Speedstar
Ex clans: humiliation, BAR, MIJK enne... paar noep clans.
Verwijderd
Op vrijdag 12 juli 2002 13:10 schreef 2-SiNiSteR-2 het volgende:
//Offtopic
Goh wat me btw opvalt, is dat ik hier regelmatig Counterstrike players tegenkom.
Mijn cs-aliassen
[DP]SiNiSteR
[WiCCa]WaRlocK
[OC-Hades]SiNiSter
SiNiSteR{aka n00b}
A.P. Versteeg ken je mij nog (we hebben wel eens geteamed dacht ik) vooral awp heeft jou pref. toch ?
Imhotep : jou kon ik amper bijhouden, lol, toch vaak als jou rugdekking gefungeerd.
Mochten deze namen op toeval berusten... voel je dan niet aangesproken ;-)
Groetjes [DP]SiNiSter
//offtopic
Verwijderd
q3ers ookOp vrijdag 12 juli 2002 22:46 schreef executor het volgende:
[..]
leuk spelleke soms
Je moet die blackice een beetje 'schudden' beetej scheefhouden en op z'n kop houden enzo totdat er geen belletjes meer uitkomen. Het grotste gedeelte van de lucht krijg je er zo wel uit en als je systeem niet lek is blijft het er ook uit. Die belletjes gaan er vanzelf weer uit als je een resevoir gebruikt. Als ik om wat voor reden dan ook mijn systeem heb afgetapt en later weer vul blijven er ook heel lang belletjes in het water zitten, maar op een gegevenmoment zijn die er allemaal weer uit.Op vrijdag 12 juli 2002 22:37 schreef Khorne het volgende:
mijnes is kwa slangen gebouwd alleen er blijft heel veel lucht in me black ice pro zitten wel min en het water lijkt wel vol bubbels te zitten is dit normaal?
Hij heeft het heel druk, maar ik geloof dat hij gisteren ofzo 18 gefreesde blokken klaar had. Die moeten dan nog gesoldeert worden.Op dinsdag 16 juli 2002 08:10 schreef Phreak het volgende:
Schopje.
Hoe staat het ermee Mafkees?
klopt dat solderen zou hij vandaag doen en dan kwam er een blokkie mijn kant opOp dinsdag 16 juli 2002 15:08 schreef Devil het volgende:
[..]
Hij heeft het heel druk, maar ik geloof dat hij gisteren ofzo 18 gefreesde blokken klaar had. Die moeten dan nog gesoldeert worden.
n54 power!
ik ook 2!! dan maar na de vakantie??Op dinsdag 16 juli 2002 19:47 schreef eXhale het volgende:
Damn, ben dus te laat?
Heb anders nog wel intresse in zo'n 4 a 5 blokjes
Verwijderd
nee niet te laat, ik kan er alsnog wel wat maken, ik wil alleen alle bestellingen die tot nog toe gedaan zijn de deur uit doen, ik weet nog niet precies hoeveel ik er dan overhoud ik heb er zeker nog wel een paar over... hoeveel weet ik morgen of donderdag pas. Maar mail me anders even over hoe en wat.Op dinsdag 16 juli 2002 19:47 schreef eXhale het volgende:
Damn, ben dus te laat?
Heb anders nog wel intresse in zo'n 4 a 5 blokjes
hoe tjek jij dat met die glasplaatOp dinsdag 09 juli 2002 11:36 schreef Khorne het volgende:
[..]
hebben jullie hem nog gelapt? Ik wel en hij was na 1000 al zeer smooth ging ik er echter nog met 1200 over heen
werd ie dofferkheb alleen wel het idee dat hij ondanks dat nog gladder is. Hij kan nl een glasplaat met laagje water langer vacuum zuigen. Mooie temps btw khoop dat ik het ook heb.
n54 power!
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
neej geen stomme vraag, ik ga alleen volgende week op vakantie 2 weken en dan nog lang weekend dus over ongeveer 3 weken kan ik dan weer nieuwe maken. Misschien heb ik er een paar over maar er zijn er meer. ligt er ffies aanOp vrijdag 19 juli 2002 22:11 schreef Mad_Demon het volgende:
Heb je nog blokkies?
Of is dit een hele stomme vraag?
Turn it off and on again.
UTFSOp vrijdag 19 juli 2002 22:11 schreef Mad_Demon het volgende:
Heb je nog blokkies?
Of is dit een hele stomme vraag?
Verwijderd
glasplaat laagje waterop doen daar je waterblok in persen en je waterblok omhoog trekken. Neem je de glasplaat dan een eindje mee omhoog dan zuigt hij hem dus vacuum en dat betekent dat ie vrij glad isOp donderdag 18 juli 2002 14:40 schreef Siris het volgende:
[..]
hoe tjek jij dat met die glasplaat
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
moet je me even de exacte maten geven of anders aub even mailen. Het liefst neem ik even telefonisch contact met je op is wel makkelijker. Of je moet me nu die exacte maten weer geven.Op zondag 21 juli 2002 11:47 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Tha_mafkees
Mijn coldplate past niet. jij heb 65x35 gebruikt en nu passen ze niet. dus je mot een nieuwe maken, Als je wilt kan ik er wel een pic van maken.
Op icq ben ik niet te beriujken, omdat me proc kaduk is.
Verwijderd
Ik ga nu eerst 2 weken op vakantie volgende week, en daarna maak ik weer nieuwe blokken en waarschijnlijk dus ook chipset en geforce blokken. Dus nog ffies geduldOp zondag 21 juli 2002 13:00 schreef ThaGomez het volgende:
Als je geforce 4 en chipset blokies hebt. Graag. Heb net al een watercooling blok gehaalt bij de winkel. Tja dure troep.
Join the clubOp maandag 22 juli 2002 13:15 schreef SiQDiZ het volgende:
ik hoop zo erg dat er ook geforce / radeon geheugenblokjes gemaakt gaan worden![]()
Turn it off and on again.
Mijnes!Op dinsdag 23 juli 2002 10:52 schreef Dunne_Hein het volgende:
Allright, mijn blok is vandaag binnen gekomen!!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Verwijderd
ik ook nietDevil schreef op 12 oktober 2002 @ 12:30:
Ik vraag me af waar hij is? Ik heb hem al 2 maanden niet meer online gezien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq