Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
heb jij schoeven aan de bovenkant dan? Of komt ie morgen er wel onder te hangenOp vrijdag 14 juni 2002 17:53 schreef PASware het volgende:
Ik heb ze, heb er net ff 1tje bovenop mijn hdd gelegt, ik schroef um morgen wel vast.
SUPER deze inkoopactie
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
misschien heeft ie zn hd verkeerdom hangenOp vrijdag 14 juni 2002 18:20 schreef BaRF het volgende:
[..]
heb jij schoeven aan de bovenkant dan? Of komt ie morgen er wel onder te hangen
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
ja zondag de prijzen (wel iets hoger als nu)Op vrijdag 14 juni 2002 22:10 schreef kazz1980 het volgende:
Waren dr nou nog een paar over?
Ik hoor daar ook bijOp vrijdag 14 juni 2002 23:58 schreef bloodnose het volgende:
ik hoor bij die mensen aan wie je het adres hebt gevraagt en wacht nog wel ff
Verwijderd
Nu is dat 16 graden
Dat is dus onder kamertemperatuur...
Systeem heh
Lekker toch! maar eerst altijd 26 graden? die van mij wel het dubbele zo te voelen (kan niet meten bij mijne)Op zaterdag 15 juni 2002 06:54 schreef Tinusz het volgende:
Heb hem onder een Maxtor schijf gehangen. Nu meet ik met DTemp te temperatuur van die schijf. Was altijd ongeveer 26 graden.
Nu is dat 16 graden
Dat is dus onder kamertemperatuur...
Systeem heh
Nee, ik niet maar zoals eerder gezegd verwacht ik die pas maandag in België. Vrijdag kon die hier zeker nog niet zijn en de post wordt hier de zaterdag niet rondgedragen.Op vrijdag 14 juni 2002 23:25 schreef SilentSniper het volgende:
Heeft iedereen ondertussen zijn cooler binnen (op 5 mensen na die ik later hun adres nog heb gevraagd!)
Laat het hier ff weten heb je hem nog nietheb je verder nog niets erover gehoord ofzoiets? laat het dan ook ff weten!
Wordt een leuke week dan, verwacht mijn 4 regelbare enermaxjes ook die periode.
Thanks!
Verwijderd
Hij is binnen hoor en hij doet het ook nog
HR D C VAN DER SLUYS?
Je hebt gisteren geld overgemaakt met een bedrag dat alleen bij deze inkoop actie KAN horen! das wel heel erg laat? ik neem aan dat je ook geen pakje hebt ontvangen, en nu is mij dus ook duidelijk waarom er 2 TEVEEL OVERWAREN! maarja wie hoort er bij deze bestelling? ik ben Hans Kazan niet en ik kan je dus er niet bij toveren
AUB wel even melden! en je adres doorgeven!
(je mag ook mailen want je staat iig wel ontzettend voor lul!)
Verwijderd
Nou ik heb ze tenminste vanochtend binnen gekregen en heb gelijk mijn dremel gepakt voor mijn kast... ze passen er mooi in nu
dat ben ik dus ook, mn geld is dus nu twee keer overgemaakt.Op zaterdag 15 juni 2002 14:33 schreef SilentSniper het volgende:
Wie is;
HR D C VAN DER SLUYS?
Je hebt gisteren geld overgemaakt met een bedrag dat alleen bij deze inkoop actie KAN horen! das wel heel erg laat? ik neem aan dat je ook geen pakje hebt ontvangen, en nu is mij dus ook duidelijk waarom er 2 TEVEEL OVERWAREN! maarja wie hoort er bij deze bestelling? ik ben Hans Kazan niet en ik kan je dus er niet bij toveren
AUB wel even melden! en je adres doorgeven!
(je mag ook mailen want je staat iig wel ontzettend voor lul!)
Ok nu maakt de ABN dan wel heel erg veel rare fouten en dingen want jij hebt al 3weken geleden betaald? en je pakje is allang op de post? heb je hem al?Op zaterdag 15 juni 2002 15:28 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee koelers ontvangen.Op zaterdag 15 juni 2002 15:29 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Ok nu maakt de ABN dan wel heel erg veel rare fouten en dingen want jij hebt al 3weken geleden betaald? en je pakje is allang op de post? heb je hem al?
Dan staat dus de ABN voor LUL! want ze maken al 2weken lang allemaal fouten (dat word weer bellen en ff flink afreageren op die lui) en dat dan wel 10min voor sluitings tijd zodat ze mooi kunnen overwerken heheheOp zaterdag 15 juni 2002 15:30 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee koelers ontvangen.
Maar heb ik nu twee keer overgemaakt of niet, het moet van gironummer 7087894 af komenOp zaterdag 15 juni 2002 15:31 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Dan staat dus de ABN voor LUL! want ze maken al 2weken lang allemaal fouten (dat word weer bellen en ff flink afreageren op die lui) en dat dan wel 10min voor sluitings tijd zodat ze mooi kunnen overwerken hehehe
Je hebt maar 1 keer overgemaakt... maar ABN heeft op mijn lijst je overschrijving verwijderd en er vandaag ineens weer bij opgezet! ik dacht gisteren al HUH? ik ben ineens iets van 15 euro kwijt?Op zaterdag 15 juni 2002 15:32 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Maar heb ik nu twee keer overgemaakt of niet, het moet van gironummer 7087894 af komen
Ik heb um sinds vanmiddag erin gebouwd.Op zaterdag 15 juni 2002 15:33 schreef Exterazzo het volgende:
woei ik heb em net ingebouwd
En ik hoor um gewoon NIET, de restvan mijn pc komt erboven uit.
Ik heb helaas geen temperatuur uitlezing op mijn hdd anders had ik dat wel gepost
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Link: http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm
margraten hmmOp zaterdag 15 juni 2002 16:45 schreef enermax het volgende:
Als je er nog wilt hebben. Bij de Regenboog zijn ze 6.95 Euro. Kan je ze in de winkel halen.
Link: http://www.regenboog.net/docs/pd1719394443.htm
da's best wel n end uit de buurt maar m'n ex woont daar vlakbij 043-45xxxxx
is er nog iets te bestellen via de IA? anders laat ik haar d'r wel eentje ophalen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
MvGr, Paul
ja ze zijn er nog, straks of morgen volgt de prijs!Op zaterdag 15 juni 2002 16:58 schreef -ScuL- het volgende:
[..]
margraten hmm
da's best wel n end uit de buurt maar m'n ex woont daar vlakbij 043-45xxxxx
is er nog iets te bestellen via de IA? anders laat ik haar d'r wel eentje ophalen
jou pakketje is wel verzonden naar:Op zaterdag 15 juni 2002 17:59 schreef pckoster het volgende:
Ik heb hem nu nog niet gehad.....Had wel op tijd besteld en betaald...... Kan dat?
MvGr, Paul
pckoster
PC Koster
Buizerdveld 2**
**** BC Zoetermeer
Dit is het adres dat je mij hebt gegeven! dus hij zou er allang moeten zijn!
Sorry voor de late reactie, maar ik heb vrijdag ook al gekregenOp vrijdag 14 juni 2002 23:25 schreef SilentSniper het volgende:
Heeft iedereen ondertussen zijn cooler binnen (op 5 mensen na die ik later hun adres nog heb gevraagd!)
Laat het hier ff weten heb je hem nog nietheb je verder nog niets erover gehoord ofzoiets? laat het dan ook ff weten!
Thnx SilentSniper voor de inkoop-actie
n/p! niet iedereen kijkt 24/7 naar dit topicOp zaterdag 15 juni 2002 18:40 schreef swart het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar ik heb vrijdag ook al gekregen![]()
Thnx SilentSniper voor de inkoop-actie
Ja die van jou is ook op de bus gegaan! maar je woont in Belgie ik denk dat het daarom zo lang duurd? en het is nog maar Zaterdag hoor! je mag mazzel hebben als ie er Maandag is omdat je in Belgie woont! (tja kan ik ook niet veel aan changenOp zaterdag 15 juni 2002 19:24 schreef DarkThunderbird het volgende:
@SilentSniper: begrijp ik het goed als je er nu nog steeds 2 teveel over hebt? Ik wil nu niet vervelend gaan doen maar weet je zeker dat je de mijne op de bus hebt gedaan? Met dat kl*te weekend ertussen ook, ik wil ook beginnen modden
Ik wil er misschien ook nog wel eentje.
Ik weet het... beetje laat
ja even wachten totdat onze belgische vriend ze ook thuis heeft! want die heeft iedereen ze en weet ik zeker hoeveel ik erover heb en kan ik de prijs bepalen (niet meer als 1 euro hoger als tijdens de actie)Op zaterdag 15 juni 2002 20:42 schreef brouwerpower het volgende:
Zijn er nog hd koelers over?
Ik wil er misschien ook nog wel eentje.
Ik weet het... beetje laat
6,50 per stuk! (er zijn er alst goed is 8 over)
de verzend kosten zijn,
bij 1 of 2 stuks 2,00 (enveloppe + zendkosten)
bij 3 tot 4 stuks 6,00 (pakket + pakketzegel)
bij 5 tot 8 stuks 12,50 (pakket + pakketzegel aangetekend)
Alle prijzen zijn in euro's! als je ze wilt maar dan je geld over naar:
M.A.T Hesselink in Hengelo
471629103 (ABN Amro nummertje!)
Ze in de beschrijving van het overmaken minimaal je NICKNAME en je AANTAL COOLERS! en MAIL daarna (na het overmaken!!!) naar sk8mh@hotmail.com al je gegevens voor het versturen en je banknummer!
Dankjewel
P.S. Voor donderdag moet het geld er minimaal zijn want Vijdag nacht ga ik weg op vakantie en tja anders zul je dus 2 weekjes moeten wachten!
Verwijderd
Dan wachten we nog even af...... in ieder geval bedankt!Op zaterdag 15 juni 2002 18:39 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
jou pakketje is wel verzonden naar:
pckoster
PC Koster
Buizerdveld 2**
**** BC Zoetermeer
Dit is het adres dat je mij hebt gegeven! dus hij zou er allang moeten zijn!
Paul
Paul, je hoeft niet steeds te groeten hoor, van mij mag het wel, maar vroeg of laat komt er iemand die er iets van zegtOp zondag 16 juni 2002 00:19 schreef pckoster het volgende:
[..]
Dan wachten we nog even af...... in ieder geval bedankt!
Paul
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
klopt.... groeten is niet nodig.... (doe ik toch stiekum via mn sigOp zondag 16 juni 2002 10:10 schreef BaRF het volgende:
[..]
Paul, je hoeft niet steeds te groeten hoor, van mij mag het wel, maar vroeg of laat komt er iemand die er iets van zegt
Ik hoop alleen dat die koelers niet te veel herrie maken, maar goed een 5 of 7 volt mod zal het probleem niet zijn.
kortom ik ben zeer tevreden.
Laat de zomer maar beginnen!!!
Bedankt SilentSniper
D'r hangt wel een Delta Straalmotor op mijn proc, dus ik hoor sowieso de rest van mijn hardware niet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd

Tech info:
Acture Test (V)(A): 12DCV 0.12A
Fan Size: 60x60x10.5mm
Power: 1.44Watts
Heat Sink: 140x101x16mm
Max. Current: 0.18A
Cooler Height: 16mm
Operating: 8~15DCV
Heat Sink Material: AL.6063
Rated Speed: 4000+10%RPM
Weight: 94g
Max. Air Flow: 15CFM
Noise Level: 34dB(A)
Fan Safety: CE/TUV/C-UL
De kosten, we moeten minimaal 50 stuks afnemen, dan kosten ze 6 Euro per stuk. Bij afname van 250 of meer wordt het 5,80 Euro, maar daar komen we toch nooit aan.
Daar komt dan nog wat aan verzendkosten vanaf mij richting jullie + verpakkingsmateriaal c.a 5 Euro. Laat maar weten wat jullie hiervan vinden.
Hee nog een leukigheidje gevonden

Specs:
Hard Disc Drive and CD ROM 40 conductor cable
3x IDC
40 Pins
Supports ATA 133, 100, ATA66, ATA33
Available in red, black, white, blue or yellow
Length: 0.50m
Kosten:
Bij 1 t/m 99 --> 9 Euro
Bij 100 t/m 499---> 7,80 Euro
Ik heb net in de pricewatch gekeken er zijn goedkopere, maar dan zijn de verzendkosten weer zo hoog.
Verwijderd
Als ik jou was zou ik daar ff een nieuw topic over openen [ovb] ofzo das misschien wel makkelijk als je er 50 wil/moet hebben.Op maandag 17 juni 2002 22:42 schreef nitraat het volgende:
Ik zie dat er her en der nog steeds animo is voor HDD koelers. Mocht er nog interesse zijn, dan wil ik wel een inkoopaktie op mij nemen, maar dan wel met andere koelers..
[plaatjes]
De kosten, we moeten minimaal 50 stuks afnemen, dan kosten ze 6 Euro per stuk. Bij afname van 250 of meer wordt het 5,80 Euro, maar daar komen we toch nooit aan.
Verwijderd
Vergeet niet als je hebt overgemaakt ook je adres te vermelden!
Verwijderd
Hoe zit dat jongens? Foutje met verzenden?
Erg raar, je was 1 van de eersten waarna ik het pakje heb verzonden... hoeveel stuks had je???Op dinsdag 18 juni 2002 16:56 schreef pckoster het volgende:
Heeft iedereen z'n cooler al, of ben ik de enige die em nog niet heeft?
Verwijderd
hmmmm ZoeterminderOp dinsdag 18 juni 2002 17:14 schreef Tinusz het volgende:
Blijft natuurlijk Zoetermeer heh
Verwijderd
1 stuks heb ik geen verzend bewijzen van das namelijk gewone brievenbus post... maar als ze er morgen nog niet zijn bel ik de TPG om es ff flink van hun garantie te profiteren!
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
[topic=528053/1/25]
Verwijderd
volgens de specs 29 dB en uit ervaring is gebleken dat je 29 dB niet hoort. Alleen hoe zit het met de airflow? Hoe hoog is die bij de akasa?Op dinsdag 18 juni 2002 20:05 schreef damster het volgende:
idd heb je dr nog 2,
die van die actie hierboven zijn niet zo stil als die akasa.
toch?? hoeveel geluid maken die akasa dingen in decibells
Verwijderd
ah hier zijn de specs van akasa
Extend The Life Time of The Hard Disk Drive
Unique Design & Best Performance
Enhance The HDD in a Cooler Envirnoment
Design for Any 3.5 Hard Disk Drive
Available in Dual Ball Bearing Fans
Fan Rated Speed 4,800~5,000 R.P.M.
Fan Air Flow 9.0 CFM
Fan Noise 29.0 dB(A)
Dimensions: 100 X 130 X 17 mm
airflow is dus flink lager
9 cfm tegen 15 cfm
Joep gaat voor stiller, en dus voor een akasa als die er nog zijn..Op dinsdag 18 juni 2002 20:13 schreef nitraat het volgende:
Ow maar dat maakt niet uit joh, koop liever waar je het meeste zin in hebt. Ik ben alleen benieuwd. Heb zelf namelijk aan de akasa inkoopaktie meegedaan
ah hier zijn de specs van akasa
Extend The Life Time of The Hard Disk Drive
Unique Design & Best Performance
Enhance The HDD in a Cooler Envirnoment
Design for Any 3.5 Hard Disk Drive
Available in Dual Ball Bearing Fans
Fan Rated Speed 4,800~5,000 R.P.M.
Fan Air Flow 9.0 CFM
Fan Noise 29.0 dB(A)
Dimensions: 100 X 130 X 17 mm
airflow is dus flink lager
9 cfm tegen 15 cfm
Even voor de duidelijkheid...
pckoster heeft zn pakketje nog niet ontvangen terwijl het wel naar zn juiste adres is verstuurd... als je hem nog steeds niet hebt vandaag ga dan ff bij je op het postkantoor kijken! (ik hoop dat je hem daar aantreft)
Verwijderd
Zal inderdaad vandaag weer ff langsgaan, maar ik vrees het ergste.......Op woensdag 19 juni 2002 08:42 schreef SilentSniper het volgende:
!PCKOSTER!
Even voor de duidelijkheid...
pckoster heeft zn pakketje nog niet ontvangen terwijl het wel naar zn juiste adres is verstuurd... als je hem nog steeds niet hebt vandaag ga dan ff bij je op het postkantoor kijken! (ik hoop dat je hem daar aantreft)
Verwijderd
Ik dank u vriendelijk voor de actie, silentsniper
Verwijderd
Duurt ff, maar dan heb je ook wat...
[Ik ga Willy Brord Frequen (ofzoiets) inschakelen
Verwijderd
Heeft dan inderdaad wel uitzonderlijk lang geduurd.....Op woensdag 19 juni 2002 15:51 schreef SilentSniper het volgende:
gelukkig! hij is er toch maar ik ga tpg wel aanklagen!
[Ik ga Willy Brord Frequen (ofzoiets) inschakelen)
Ik zou niet Willibrord nemen, die heeft gewoon een grote bek. Pieter Storms is advocaatOp woensdag 19 juni 2002 16:48 schreef pckoster het volgende:
[..]
Heeft dan inderdaad wel uitzonderlijk lang geduurd.....
Ik heb zelf sinds gisteren dezelfde hdd-koeler, maar dan van Spire (zelfde ding maar dan blauw ipv oranje) en je hoort hem ECHT niet... op 10cm afstand hoor ik nog mijn voeding er bovenuit (60cm verder)
Ik vind het btw nog steeds jammer dat ik te laat was
GIRO 1244409 HR J F W *****
TOLSTEEGPLANTSOEN ** UTRECHT
MATSU MATSU 2 KOELERS
Zo nu kan ik hem versturen naar? hij komt nu niet verder als postkantoor... kan je ff ook je postcode vermelden voor me?
Er zijn er nog 4!Op woensdag 19 juni 2002 17:33 schreef Celmis het volgende:
Zijn er nog coolers?
of zijn ze nu echt op?
edit:
en ben ik te laat
alleen per 2 kopen... zitten al verpakt!
Ik wil er 2..Op woensdag 19 juni 2002 17:46 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Er zijn er nog 4!
ik wil er dus ook wel 2Op woensdag 19 juni 2002 17:46 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Er zijn er nog 4!
hoeveel kosten ze?
MAAR RESERVEER ZE EFFE VOOR ME! IK WIL ZE ECHT!
reserveren doe ik niet meer aan... kheb nog 1/2 dagen en dan ben ik 2 weken op vakantie!Op woensdag 19 juni 2002 21:48 schreef Celmis het volgende:
[..]
ik wil er dus ook wel 2
hoeveel kosten ze?
MAAR RESERVEER ZE EFFE VOOR ME! IK WIL ZE ECHT!
Ik zie je dat je abn amro hebt dus dan is het geld er zeer snel (binnen 1/2 dag) dus mail me maar of het nog kan en dan boek ik het direct over en kun je ze direct opsturen naar me
Als je niet meer hebt.. misschien annimo voor een 2e inkoop aktie??
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
[topic=528053]Op donderdag 20 juni 2002 09:26 schreef The_Greater het volgende:
Zeg heb je er nog 2 voor mij??
Als je niet meer hebt.. misschien annimo voor een 2e inkoop aktie??
hier kopen ze nieuwe in
ff kijken dan maarOp donderdag 20 juni 2002 10:44 schreef Razorfist het volgende:
[..]
[topic=528053]
hier kopen ze nieuwe in
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
de case badges zijn er nog volop! (stuk of 20)
maar deze worden pas over 2weken weer verkocht ivm vakantie!
eneuh The_Greater kom je lekker op tijd mee... ik had je ze zo s'ochtends kunnen geven! (ja ik zag je fietsen 2 x
Dus het duurt nog 2 weken voordat ik me koelers binnen heb? Of nie!!Op donderdag 20 juni 2002 15:44 schreef SilentSniper het volgende:
nog ze zijn bij mij allemaal uitverkocht nu
de case badges zijn er nog volop! (stuk of 20)
maar deze worden pas over 2weken weer verkocht ivm vakantie!
eneuh The_Greater kom je lekker op tijd mee... ik had je ze zo s'ochtends kunnen geven! (ja ik zag je fietsen 2 x)
nee.... je moet wel goed lezen (de coolers zijn allemaal uitverkocht naar degenen die betaald hebben, heb jij betaald? ja? echt? mooi! morgen liggen ze op je mat!)Op donderdag 20 juni 2002 16:56 schreef Joep het volgende:
[..]
Dus het duurt nog 2 weken voordat ik me koelers binnen heb? Of nie!!
Op donderdag 20 juni 2002 17:44 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
nee.... je moet wel goed lezen (de coolers zijn allemaal uitverkocht naar degenen die betaald hebben, heb jij betaald? ja? echt? mooi! morgen liggen ze op je mat!)
Dit topic is gesloten.
![]()