Zo gauw er 50 hdd coolers zijn besteld word de actie gesloten! en krijgt iedereen een mailtje over hoe te betalen!
Verwijderd
Hmmm...ik heb net mezelf ook eindelijk op de site kunnen zetten. Maar aangezien ik er 5(vijf) besteld heb, zijn het er inmiddels 52 totaal geworden. Ik hoop dat dit niets uitmaaakt?
nee dan wacht ik wel ff totdat er 60 zijnOp zondag 26 mei 2002 05:16 schreef Cookie76 het volgende:
Hmmm...ik heb net mezelf ook eindelijk op de site kunnen zetten. Maar aangezien ik er 5(vijf) besteld heb, zijn het er inmiddels 52 totaal geworden. Ik hoop dat dit niets uitmaaakt?
vergeet niet dat als je er 5 bestelt wel erg zwaar is 600 gram dat kan niet in een enveloppe maar moet in een pakketje dit gaat waarschijnlijk 5 euro kosten (1euro verzenkosten per product eigenlijk dus)Op zondag 26 mei 2002 09:04 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
nee dan wacht ik wel ff totdat er 60 zijn
[Dit staat nog niet vast misschien word het voor 3,50 verzonden als het wel in een eveloppe past]
Ik heb er geloof ik ook twee besteld.
nu zijn er 54 totaal en is de actie gesloten klopt dat?
op de valreep dus
op de valreep dus
De actie is nu gesloten!
De verzendkosten gaan 2,50 per persoon bedragen! (maandag krijg iedereen de info over de preciese verzend kosten aangezien deze waarschijnlijk nog goedkoper worden)
De verzendkosten gaan 2,50 per persoon bedragen! (maandag krijg iedereen de info over de preciese verzend kosten aangezien deze waarschijnlijk nog goedkoper worden)
ja klopt nu is ie gesloten! die van jou horen er nog bij.. wie er nu nog besteld krijgt niets! (betalen mag welOp zondag 26 mei 2002 09:37 schreef Dark_Rain het volgende:
Ik heb er geloof ik ook twee besteld.
jaOp zondag 26 mei 2002 09:43 schreef Dark_Rain het volgende:
heel mooi.
prcies op tijd opgestaan dus.
ff een postje voor de modjes dat er *gesloten* in de topic titel mag?Op zondag 26 mei 2002 09:57 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
ja
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ja!Op zondag 26 mei 2002 10:38 schreef BaRF het volgende:
[..]
ff een postje voor de modjes dat er *gesloten* in de topic titel mag?
Verwijderd
Op zondag 26 mei 2002 11:24 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Heb me zonet geregistreerd
kan ik nog snel 2 bestellen?
Oftewel NEE!!Op zondag 26 mei 2002 09:40 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
ja klopt nu is ie gesloten! die van jou horen er nog bij.. wie er nu nog besteld krijgt niets! (betalen mag wel)
HIER WORD IK NIET vrolijk van 
want bij de boer op de hoek hebben ze deze niet
* Arjan is pissed
* Arjan is pissed
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
zoek anders eens een spire, lijkt erop heeft de zelfde seps, is alleen wel een tikkie duurder.Op zondag 26 mei 2002 12:18 schreef Atgast het volgende:
HIER WORD IK NIET vrolijk van
/me is pissed
sepsOp zondag 26 mei 2002 12:49 schreef nitraat het volgende:
[..]
zoek anders eens een spire, lijkt erop heeft de zelfde seps, is alleen wel een tikkie duurder.
Daar bedoel je specs mee, neem ik aan?
Edit: als je iemand verbetert moet je het zelf ook goed doen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
^^ schop ^^
nog nieuws? ik weet niet of ze al gestuurd zijn, maar ik heb nog geen mailtje gehad...
nog nieuws? ik weet niet of ze al gestuurd zijn, maar ik heb nog geen mailtje gehad...
Weet iemand welke type spire dit is? Kl*te dat die inkoopactie alweer voorbij is..
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
De Maandag is nog nie om.
oftewel dat zal wel vanavond worden.
oftewel dat zal wel vanavond worden.
misschien zelfs pas morgen... maar ik hoop vananvond!
Mischien, ik heb zelf ook wel interesse, maar was ook net te laat. Ik zal eens wat gaan informeren voor prijzen.Op maandag 27 mei 2002 08:31 schreef njboersma het volgende:
[..]
Weet iemand welke type spire dit is? Kl*te dat die inkoopactie alweer voorbij is..komt er nog een nieuwe?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Je moet er wel op letten dat je wel denk wat emerplek nodig heb met die dingen.
emerplek ??? ?:Op maandag 27 mei 2002 18:51 schreef ajampaniki het volgende:
Je moet er wel op letten dat je wel denk wat emerplek nodig heb met die dingen.
boeie die komt wel, anders morgen.Op maandag 27 mei 2002 22:07 schreef Galaxis het volgende:
nog steeds geen e-mail
maar staat in die mail ook wanneer ze ongeveer bij mij thuis gaan arriveren (mits het geld natuurlijk op tijd bij SilentSniper is)?
Verwijderd
drat ik kon er nog wel een paar gebruiken ach nu maar hopen op een nieuwe actie dan maar *zucht*
als je er nog graag wat wilt moet je mij ff persoonlijk mailen met het aantal en je gegevens want in bestel toch pas als AL het geld er is.... de verzend kosten worden 2,50 dit is 80% zeker! morgen ga ik het ff na vragen vandaag had ik geen tijd meer!
Verwijderd
je kunt ze ook gewoon bij norrod kopen
www.norrod.nl
voor €18,50
maar dit is natuurlijk wel erg
(goedkoop)
www.norrod.nl
voor €18,50
maar dit is natuurlijk wel erg
Yo, ik heb gelezen dat je na montering van zo'n cooler, hem niet meer kwijt kunt in een 3,5" (interne) bay? Toch wel in twee dan toch, want ik heb nu totaal geen plaats voor een hdd achter een 5,25" bay. (niet dat ik er een besteld heb, maar ik zou graag nog steeds willen weten welk type spire er eerder als plaatje gepost is)
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Verwijderd
Je kan natuurlijk altijd de onderkant uit je bay halen.
Ben ik ook van plan. HDD hangt onderin, heeft de cooler straks meteen lekker de ruimte om wat lucht te happen
Hoe KOELER, hoe RULER
Ben ik ook van plan. HDD hangt onderin, heeft de cooler straks meteen lekker de ruimte om wat lucht te happen
Hoe KOELER, hoe RULER
Ok .
Ik heb je e-amiltje gekregen
.
maar wat effe onduidelijk is bij mij
Je hebt je rekening nummer gegeven ,maar onder wiens naam moet het geld gestord worden ?
Ik heb je e-amiltje gekregen
maar wat effe onduidelijk is bij mij
Je hebt je rekening nummer gegeven ,maar onder wiens naam moet het geld gestord worden ?
Verwijderd
Voor storting heb ik de volgende gegevens nodig, bankreknr, naam van begunstigde en je woonplaats.
De laatste 2 ontbreken in de mail.
De laatste 2 ontbreken in de mail.
idd , die 2 miste ik ook al.
post die effe hiero.
post die effe hiero.
Ik moet ook voorletters, naam, woonplaats hebben om over te maken...Op dinsdag 28 mei 2002 17:15 schreef Galaxis het volgende:
Ok .
Ik heb je e-amiltje gekregen.
maar wat effe onduidelijk is bij mij![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
euhmmm nitraat , wat moet ik met jou adres gegevnens in mijn e-mail ?
Verwijderd
Wat zijn jullie allemaal lastig.
Mijn betaling is gewoon onderweg hoor.
RABO Telebankieren, bankgiro.
Ter name van : SilentSniper [:D]
Plaats : [leeg gelaten]
euhmmm , komt ie dan ook wel aanOp dinsdag 28 mei 2002 17:30 schreef tinusz het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lastig.
Laat maar hangen, stond hier een hoop gezwam...
SilentSniper, check je mail...
SilentSniper, check je mail...
20*350ZO45°
ik doe het overschrijvingsformulier morgen op de bus
als je nog steeds wilt moetj e voor morgen avond mailen naar sk8mh@hotmail.com en geld ook zo gauw mogelijk overmaken info is te vinden op: http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html
de betaling is ez:
1 stuks = 5,50 + 2,50
2 stuks = 11,00 + 2,50
3 stuks = 16,50 + 3,50
4 stuks = 22,00 + 3,50
5 stuks = 27,50 + 3,50
dus reken maar uit! als je er meer wilt is dus 5,50 x aantal + 3,50 verzend kosten of 2n50 verzend kosten bij 1 of 2 stuks! bij 7 of meer 5euro verzend kosten aangezien het dan zwaar word en ander verpakkings zooitje nodig is!
ik hoop dat dit genoeg is! meer nodig ff mailen AUB!
de betaling is ez:
1 stuks = 5,50 + 2,50
2 stuks = 11,00 + 2,50
3 stuks = 16,50 + 3,50
4 stuks = 22,00 + 3,50
5 stuks = 27,50 + 3,50
dus reken maar uit! als je er meer wilt is dus 5,50 x aantal + 3,50 verzend kosten of 2n50 verzend kosten bij 1 of 2 stuks! bij 7 of meer 5euro verzend kosten aangezien het dan zwaar word en ander verpakkings zooitje nodig is!
ik hoop dat dit genoeg is! meer nodig ff mailen AUB!
gdvRRRRR tis weer zo ver hoor, girotel is dood. Die gasten kunnen girotel echt niet langer dan een paar uur achter elkaar draaiend houden geloof ik....
ok ok dit keer was de downtime wat korter. Ik heb het net over kunnen schrijven met girotel.Op dinsdag 28 mei 2002 18:42 schreef DocB het volgende:
gdvRRRRR tis weer zo ver hoor, girotel is dood. Die gasten kunnen girotel echt niet langer dan een paar uur achter elkaar draaiend houden geloof ik....![]()
![]()
Naam: SilentSniper / Max Hesselink
Banknumr: 47.16.29.103
Plaats: Hengelo (OV)
staat nu ook op de site... mensen die alsnog willen bestellen mail ff AL je gegevens got nick echt naam adres etc naar mij en doe dit ff duidelijk kijk 2uurtjes later ff op http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html en kijk of je in de lijst staat klopt er iets niet mail dan ff en zorg dat IK het verander anders gaat er iets fout en dat wil ik niet en jullie uiteraard ook niet!
- SilentSniper
Banknumr: 47.16.29.103
Plaats: Hengelo (OV)
staat nu ook op de site... mensen die alsnog willen bestellen mail ff AL je gegevens got nick echt naam adres etc naar mij en doe dit ff duidelijk kijk 2uurtjes later ff op http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html en kijk of je in de lijst staat klopt er iets niet mail dan ff en zorg dat IK het verander anders gaat er iets fout en dat wil ik niet en jullie uiteraard ook niet!
- SilentSniper
Ik heb 30 sec geleden de betaalopdracht verzonden, dus het geld zal er over een dag of 3-4 wel zijn 
EDIT: 150 posts and counting...
EDIT: 150 posts and counting...
20*350ZO45°
Mijn geld is zojuist overgemaakt via rekening van mijn broer (hij heeft wel online-banking)
Omschrijving op overschrijving:
Omschrijving op overschrijving:
2xHDD COOLER
RKEIJZ@ZEELANDNET.NL
20*350ZO45°
Op dinsdag 28 mei 2002 19:03 schreef SilentSniper het volgende:
bla bla mensen die alsnog willen bestellen mail ff AL je gegevens got nick echt naam adres etc naar mij en doe dit ff duidelijk bla bla
Er zijn al 2 ppl die hebben betaald damn wat snel had ik niet verwacht
ik heb ook betaald ! alleen tis nog nie aangekome
HuhOp dinsdag 28 mei 2002 22:05 schreef SilentSniper het volgende:
Er zijn al 2 ppl die hebben betaald damn wat snel had ik niet verwacht
20*350ZO45°
Wow vaag maarja je hebt zeker niet de ABN amro want die doen er altijd 6 jaar over om iets te betalen!Op dinsdag 28 mei 2002 22:22 schreef Richard het volgende:
[..]
HuhEn daar zit gewoon mijn afschrijving bij LOL, die betaling is dus gewoon binnen 60 minuten gerealiseerd
Jawel, ik heb mijn broer met een ABN-AMRO homenet geval laten overmaken naar jou, waarschijnlijk heb jij ook ABN-AMRO zodat transactie intern bleef.Op dinsdag 28 mei 2002 22:27 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Wow vaag maarja je hebt zeker niet de ABN amro want die doen er altijd 6 jaar over om iets te betalen!
20*350ZO45°
ja transacties binnen dezelfde bank zijn er altijd dezelfde dag of anders de volgende dag. Bleek namelijk ook uit het clear blue casefans topic. Die gast heeft een postbankrekening dus mijn geld was er zo. Nu zal het wel ff duren voordat mn geld op je rekening staat.
Het is namelijk zo (heb ik wel eens gehoord) dat banken het geld dat binnenkomt vanaf een andere bank ff vasthouden om er een paar dagen rente over te vangen ofzo. Dus eigenlijk kan het wel sneller maar daar hebben ze gewoon geen zin in...
magoed, het komt wel aan
Het is namelijk zo (heb ik wel eens gehoord) dat banken het geld dat binnenkomt vanaf een andere bank ff vasthouden om er een paar dagen rente over te vangen ofzo. Dus eigenlijk kan het wel sneller maar daar hebben ze gewoon geen zin in...
magoed, het komt wel aan
Dat klopt hoor van het vast houden voor rente alleen ik vind dat irritant en asociaalOp dinsdag 28 mei 2002 22:33 schreef DocB het volgende:
ja transacties binnen dezelfde bank zijn er altijd dezelfde dag of anders de volgende dag. Bleek namelijk ook uit het clear blue casefans topic. Die gast heeft een postbankrekening dus mijn geld was er zo. Nu zal het wel ff duren voordat mn geld op je rekening staat.
Het is namelijk zo (heb ik wel eens gehoord) dat banken het geld dat binnenkomt vanaf een andere bank ff vasthouden om er een paar dagen rente over te vangen ofzo. Dus eigenlijk kan het wel sneller maar daar hebben ze gewoon geen zin in...![]()
magoed, het komt wel aan
thnx ppl! ik kijk vanmiddag wel weer ff wie allemaal betaald heeft!
ok dan, het geld is iig van mijn rekening af...
Ik heb het laten overmaken.. is vrijdag waarschijnlijk op je rekening. Kon bij postkantoor niks storten alleen overschrijven en ik had geen overschrijvingskaarten
. Dus bij een rabobank het over laten schrijven. Duurt alleen een paar dagen dus.
Wanneer ben je van plan om (ongeveer) uit te gaan leveren, moet ik denken aan een week, meerdere weken of een maand?
20*350ZO45°
als al het geld binnen is hoop ik op 4dagen of eerder!Op woensdag 29 mei 2002 20:14 schreef Richard het volgende:
Wanneer ben je van plan om (ongeveer) uit te gaan leveren, moet ik denken aan een week, meerdere weken of een maand?
ik heb ook betaald
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Mooi dinkie... kan het nog? moet nog ff nadenken nl ;P
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Ik heb gisteren een Lian Li hdd-cooler gekocht en die (ALU model) vond ik veeeel cooler
staat gaaf
zit een dubbelkogellager cooler in,electronic lock en is direct slede,dus kan je harddisk in/uit halen alles in 1 en met digitaal sleutel te beveiligen voor in mn alu-case staat ie echt super!
zit een dubbelkogellager cooler in,electronic lock en is direct slede,dus kan je harddisk in/uit halen alles in 1 en met digitaal sleutel te beveiligen voor in mn alu-case staat ie echt super!
Verwijderd
Beetje kut dat er toch altijd van die mensen zijn die er onwijs lang over doen om dat geld over te maken...
Ik heb RABO, d8 dat dat de meest trage bank was...
Mijn geld was als 4e binnen denk
Schiet ff op heren, staat hier een schijf warm te worden
Ik heb RABO, d8 dat dat de meest trage bank was...
Mijn geld was als 4e binnen denk
Schiet ff op heren, staat hier een schijf warm te worden
ja idd, bij sommigen duurt het erg lang. Ik weet niet precies hoe lang het bij mij heeft geduurt, maar het staat er nu in ieder geval al op....
En mij centen zijn die al binnen ?? om is eens wat anders te vragenOp donderdag 30 mei 2002 23:00 schreef Devian het volgende:
mijn geld al overgekomen ondertussen?
als je niet op: http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html staat dan niet anders wel... zo gauw ik het heb dan staat het ook op de site!
Mensen maak dat geld nou over!
Laat je mede-tweakers nou niet te lang wachten!
Doe dit aub voor of op 5 juli anders ontvang je niets!
Het geld is overgemaakt. (check your mail)
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Bedoel je niet 5 JUNI want anders douurt het wel heel lang, ik ben het ff aan het uitzoeken met mn geld, als ik het niet zi snel vindt, maak ik het voor de zekerheid over zodat de andere tweakers niet te lang hoeven te wachten.Op zaterdag 01 juni 2002 07:27 schreef SilentSniper het volgende:
Mensen maak dat geld nou over!
die hdd cooler komt voor mij te laat: mun hdd is er mee op gehouden 
Ik wacht af tot ik um krijg
Ik wacht af tot ik um krijg
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
wat meer mensen die betaald hebben hoop ik??
Woei ,mijn betaling is aangekomen zie ik net o pde site
[ http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html ] Wanneer doe je de coolers op de bus
Verwijderd
ok, erruugg laat, maar kan ik er nog 2 bestellen (ik kan met internetbankieren het geld direct overmaken.
pff er zijn er idd een paar zeer traag bezig... en als je NU nog wilt bestelen moet je overmaken... en mailen moet dus binnen 24uur gebeuren!
Mijn centen zijn er bij mij nu af, nu nog de vraag hoelang de giro het achter houdt. Deze keer issie dus wel aangekomenOp dinsdag 04 juni 2002 22:24 schreef SilentSniper het volgende:
pff er zijn er idd een paar zeer traag bezig... en als je NU nog wilt bestelen moet je overmaken... en mailen moet dus binnen 24uur gebeuren!
SilentSniper, wat mij betreft mag je morgenochtend gewoon bestellen hoor, Ik was één van de laatste die nog mochten bestellen per mail, en je had na mijn overschrijving van 18:04 mijn geld om 19:04. Dus ik vind het wel erg lang duren, no flame naar alle mensen zonder girotel o.i.d. maar ik heb het ook niet, maar een beetje creativiteit kan ook geen kwaad (vrienden en kennissen enzo)Op dinsdag 04 juni 2002 22:24 schreef SilentSniper het volgende:
20*350ZO45°
ik wilde er net een gaan bestellen
maar te laat zie ik?
maar te laat zie ik?
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
You've got mail 
Op dinsdag 04 juni 2002 22:24 schreef SilentSniper het volgende:
you've got mail!
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Cookie76 borvoorvrienden@hotmail.com 5 Nee
wat een kneus! Wel 5 HDD coolers bestellen en niet betalen. Beetje jammer. Bestel dan gewoon niet!
Cursus 'Hoe verneuk ik een inkoopactie voor andere' gevolgd?
wat een kneus! Wel 5 HDD coolers bestellen en niet betalen. Beetje jammer. Bestel dan gewoon niet!
Cursus 'Hoe verneuk ik een inkoopactie voor andere' gevolgd?
Dit topic is gesloten.
![]()