Je bedoelt andersom denk ik.Op donderdag 13 juni 2002 10:59 schreef SilentSniper het volgende:
Met geluk Vrijdag en met nog meer geluk Zaterdag
Ze worden vandaag verzonden dus....
"Met geluk zaterdag en met nog meer geluk vrijdag"
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Laat me raden ik ben zeker te laat...Op dinsdag 11 juni 2002 21:05 schreef SilentSniper het volgende:
21.05
edit:
Al het geld is binnen behalve van Cookie67 (5 stuks) euhm als je ze nog wil mag je het geld komen brengenvoor het geval dat je ze niet wilt zijn er 5 over! voor de liefhebbers!
P.S. 2 dagen nadat de koelers bij mij thuis liggen ook betalen dan... anders heeft een ander geluk
waarom ging ik ook op vakantie...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Nee ik bedoel zoals ik typte anders had ik er wel geenOp donderdag 13 juni 2002 11:08 schreef Cable_boy het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom denk ik.
"Met geluk zaterdag en met nog meer geluk vrijdag"
Hoe kom je erbij? hehe! eigenlijk ben je wel te laat ja maar Cookie76 betaald vast niet dus er zijn er 5 over... dus je kan als je wilt bestellen maar dan moet eerst de actie afgerond zijn anders word het een zooitje!Op donderdag 13 juni 2002 11:55 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Laat me raden ik ben zeker te laat...
waarom ging ik ook op vakantie...
ik wil er wel 2....Op donderdag 13 juni 2002 12:01 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? hehe! eigenlijk ben je wel te laat ja maar Cookie76 betaald vast niet dus er zijn er 5 over... dus je kan als je wilt bestellen maar dan moet eerst de actie afgerond zijn anders word het een zooitje!
Ik heb geen ruimte voor 5.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
ga wel morgen naar Zuid Frankrijk voor 2 weken dus laat effe weten voor vrijdagavond
Verwijderd
Doe momenteel al mee met de actie. Maar na een kleine verbouwing in mijn kast, ben ik er achter gekomen dat ik wel 2 HDD cooler kwijt kan
ah, niceOp donderdag 13 juni 2002 12:56 schreef SilentSniper het volgende:
Ok ik ga mn best doen maar nu eerst ff overal adressen op plakken/schrijven en dan ff zoveel mogelijk al op sturen!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Hey Snipe kun je niet ff neerplaatszetten welke je al verstuurd hebt?Op donderdag 13 juni 2002 14:18 schreef SilentSniper het volgende:
Zo ik ga NU naar het postkantoor ff wat verzenden er zijn nog een paar mensen (die heb ik gemailed) waarvan ik het ADRES NIET EENS HEB!!!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik kan momenteel t/m zaterdag mun chello mail niet chken. Daarom vraag ik het ffOp donderdag 13 juni 2002 14:18 schreef SilentSniper het volgende:
Zo ik ga NU naar het postkantoor ff wat verzenden er zijn nog een paar mensen (die heb ik gemailed) waarvan ik het ADRES NIET EENS HEB!!!
Klopt mijn adres niet??
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Op donderdag 13 juni 2002 21:34 schreef SilentSniper het volgende:
Iedereens pakketje op 5 ppl na die mij hun adres nog moesten geven (hebben daar mail over gehad) zijn verstuurd!
* Demo gaat snel zijn slaapzak van zolder halen om onder de brievenbus te slapen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
* BaRFOp donderdag 13 juni 2002 21:34 schreef SilentSniper het volgende:
Iedereens pakketje op 5 ppl na die mij hun adres nog moesten geven (hebben daar mail over gehad) zijn verstuurd!
Verwijderd
Hier nog eentjeOp donderdag 13 juni 2002 21:41 schreef Demoniac het volgende:
[..]
/me gaat snel zijn slaapzak van zolder halen om onder de brievenbus te slapen
Neem er ook nog een case badge bijOp donderdag 13 juni 2002 22:05 schreef nitraat het volgende:
[..]
Hier nog eentjeDamn dit wordt een geile mod maand zeg, blauw LCD met backlight, hdd koelers, geluidsisolatie, pleiglas, CCL, 2x 120mm fans plaatsen
, baybus is in de maak, beetje spuiten, sparen voor waterkoeling, damn ik krijg er nu al zin in.
ff offtopic:Op donderdag 13 juni 2002 22:05 schreef nitraat het volgende:
[..]
Hier nog eentjeDamn dit wordt een geile mod maand zeg, blauw LCD met backlight, hdd koelers, geluidsisolatie, pleiglas, CCL, 2x 120mm fans plaatsen
, baybus is in de maak, beetje spuiten, sparen voor waterkoeling, damn ik krijg er nu al zin in.
wilde je nu nog meedoen met die inkoopactie van die akasa geluidsdempende matjes? Je hebt wel gereageerd in een topic daarover, ik heb deze actie met devian overgenomen, zou je je even willen melden als je nog mee doet?
zie topic [topic=522059/2]
Btw, mensen in de buurt van middelburg: binnen een paar dagen weer nieuwe strakke MOD dingen bij de Dump Shop zoals Glowstring enzo
Verwijderd
Hmmz cool zal zaterdag eens langs komen, ben je er dan ook?? Dan vraag ik wel even naar sebastiaan; Barf klinkt ook zo lullig als ik dat in de zaak roepOp donderdag 13 juni 2002 22:46 schreef BaRF het volgende:
Btw, mensen in de buurt van middelburg: binnen een paar dagen weer nieuwe strakke MOD dingen bij de Dump Shop zoals Glowstring enzo
Verwijderd
Ik heb er gereageerd....Op donderdag 13 juni 2002 22:36 schreef Falcon het volgende:
[..]
ff offtopic:
wilde je nu nog meedoen met die inkoopactie van die akasa geluidsdempende matjes? Je hebt wel gereageerd in een topic daarover, ik heb deze actie met devian overgenomen, zou je je even willen melden als je nog mee doet?
zie topic [topic=522059/2]
Verwijderd
Ik woon in de buurt van middelburg, wat hebben jullie daar nog meer voor leuks liggen?? url van website??Op donderdag 13 juni 2002 22:46 schreef BaRF het volgende:
weet je wat het coole is? ik kan deze dingen ook gewoon op mn werk laten bestellen, voor minder geld, en zonder porto kostenMaar ach, zo is het leuker
mail ff naar Noodles_112@hotmail.com voor gegevens...
[way-off-topic]Op donderdag 13 juni 2002 23:40 schreef White-Fox het volgende:
[..]
Hmmz cool zal zaterdag eens langs komen, ben je er dan ook?? Dan vraag ik wel even naar sebastiaan; Barf klinkt ook zo lullig als ik dat in de zaak roep
Whaha je zou niet de eerste zijn die vraagt naar BaRF!
[/way-off-topic]
en weer ON: w00t vandaag komen ze
de website zal ik je niet aandoen, want daar staan alleen maar TENTEN opOp vrijdag 14 juni 2002 01:00 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van middelburg, wat hebben jullie daar nog meer voor leuks liggen?? url van website??
De IA is nu afgerond en gesloten....
Er blijven waarsschijnlijk een stuk of 6 coolers over en die kunnen anderen nog kopen!
Hierover komt alles op DEZE site te staan in DIT topic!
Dus aub niet om de 5min mailen met: "Mag ik er 1?"
Ik wou ff laten weten dat vanmiddag om 2 uur er nog 5 pakjes worden verzonden voor de mensen die me later hun adres pas mailden...
Zouden jullie allen zo vriendelijk willen zijn om ZATERDAG NA 2 UUR het te laten weten als je nog NIEWTS hebt ONTVANGEN dus als je wel hebt ontvangen mag je wel mailen ofzo
Na Zondag kan ik dan kijken hoeveel erover zijn en dan kan je me dus mailen om er 1 te kopen!
Kijk doet noem ik nou eens overzichtelijk houden van het afronden, gewoon duidelijk vertellen wat er gebeurd. Big up, for me main main Silent SniperOp vrijdag 14 juni 2002 07:48 schreef SilentSniper het volgende:
Beste mensen!
De IA is nu afgerond en gesloten....
Er blijven waarsschijnlijk een stuk of 6 coolers over en die kunnen anderen nog kopen!
Hierover komt alles op DEZE site te staan in DIT topic!
Ik wou ff laten weten dat vanmiddag om 2 uur er nog 5 pakjes worden verzonden voor de mensen die me later hun adres pas mailden...
Zouden jullie allen zo vriendelijk willen zijn om ZATERDAG NA 2 UUR het te laten weten als je nog NIEWTS hebt ONTVANGEN dus als je wel hebt ontvangen mag je wel mailen ofzomaar van de mensen die niets hebben ontvangen laat het weten (als het goed is laat niemand dus iets weten)
Na Zondag kan ik dan kijken hoeveel erover zijn en dan kan je me dus mailen om er 1 te kopen!

maakt nie uit! je hebt er tenminste geen misbruik van gemaakt, zoals bijv wéér plaatsen van die url [topic=523688/1/25]Op vrijdag 14 juni 2002 08:38 schreef SilentSniper het volgende:
Whoops hier stond iets dubbel
Dan wil ik deze namelijk hierbij bestellen.
Exploring the island of Tsushima
Oh en thx Silentsniper voor deze inkoopactie, alles was goed geregeld en snel binnen enzo!
wow... ze zijn vroeg daar... ik wou dat ze hier ook al waren....Op vrijdag 14 juni 2002 10:34 schreef DocB het volgende:
HOEIII guess wat er net door de brievenbus geperst werd?? zo maar es ff inbouwen...
Oh en thx Silentsniper voor deze inkoopactie, alles was goed geregeld en snel binnen enzo!
20*350ZO45°
Yup dat zijn zeOp vrijdag 14 juni 2002 11:08 schreef Richard het volgende:
Mijn moeder belde mij net op dat er 2 "goude gevallen" die ze niet thuis kon brengen in dus bus geperst was
als er nog een is dan graag!
AUB ff w88 tot Zondag dan....Op vrijdag 14 juni 2002 11:36 schreef Matsu_matsu het volgende:
Ik ben wel laat maar ik probeer het toch,
als er nog een is dan graag!
Exploring the island of Tsushima
JaOp vrijdag 14 juni 2002 11:58 schreef Katwijck1 het volgende:
Dit geldt dan voor mij ook neem ik aan ?
hey,Op vrijdag 14 juni 2002 07:48 schreef SilentSniper het volgende:
ik las in je topic dat je nog coolers over had? zoja is er nog 1tje? en hoe duur is hij? want heb verder het topic niet gevolgd.
greetz Mike (GoT: Jiver)
Dit niet gelezen ofzo?
Verwijderd
sorry hoor maar zo komt het er welOp vrijdag 14 juni 2002 12:37 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
hey,
ik las in je topic dat je nog coolers over had? zoja is er nog 1tje? en hoe duur is hij? want heb verder het topic niet gevolgd.
greetz Mike (GoT: Jiver)
Dit niet gelezen ofzo?
Verwijderd
maar is er nog eentje beschikbaar? of is dat nog niet bekend? kan hem zo op komen halen in hengelo. woon zelf in almelo. jij ken thaquick toch ook?Op vrijdag 14 juni 2002 12:44 schreef SilentSniper het volgende:
OK
ja en ESFice ook en Dustman4u sinds een paar dagen dus ookOp vrijdag 14 juni 2002 12:44 schreef Jiver het volgende:
[..]
maar is er nog eentje beschikbaar? of is dat nog niet bekend? kan hem zo op komen halen in hengelo. woon zelf in almelo. jij ken thaquick toch ook?
Verwijderd
heeheheOp vrijdag 14 juni 2002 12:57 schreef nitraat het volgende:
Weeeeeh ik heb ze, gave dingen zeg....komt me pa me uit me nest trommelen met de mededeling...post voor dhr Nitraatwho the is dat?
Verwijderd
Of zijn ze nu net op??
Verwijderd
Heb ik nog net de tijd om ff wat dremel schijfies te halen, me kast leeg te halen en wat ruimte te maken
hehe, mooi, dat zijn dus ook die van mijOp vrijdag 14 juni 2002 12:33 schreef Devian het volgende:
heb ze hier ook rond half 10 gekregen
Ja zeker! trouwens al een datum/idee voor Assault 5?Op vrijdag 14 juni 2002 12:59 schreef Falcon het volgende:
[..]
hehe, mooi, dat zijn dus ook die van mij
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
ja zal ook leuk zijn als daar al iets van bekend wordt. (heb wel dingen gehoord maar die lijken me sterk)Op vrijdag 14 juni 2002 13:11 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Ja zeker! trouwens al een datum/idee voor Assault 5?
Nice! hier scheelt het ook super veel normaal na 2uurtjes gamen ofzo pakte ik ze vast en AUCH!!!! super heet! nu pak je ze vast na 4 uur gamen en brrr je hand bevriesd! scheelt echt veel ze zijn nu meer als 70%kouder zo te voelen (kan het niet meter - WDC)Op vrijdag 14 juni 2002 13:11 schreef DustMan4u het volgende:
Die dingetjes werken lekker hier. Mijn hd's komen niet meer boven de 32 graden uit!!!
Haaa vette dingen en bijna niet te horen
Bedankt voor een welgeslaagde inkoopactie Snipe!

]

we zijn wel op zoek naar geschikte locaties enzo, maar echt serieuze plannen zijn er nog niet, er komt er zeer zekers wel weer 1. Als je nog n mooie locatie weet moet je het me maar ff laten wetenOp vrijdag 14 juni 2002 13:11 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Ja zeker! trouwens al een datum/idee voor Assault 5?
en ff ontopic:
Hardstikke bedankt voor n geslaagde inkoopactie!!
De postbode was vroeg vandaag
Edit: Zelfs me system temp gaat ermee naar beneden.
Ik heb nog niets gekregen maar voor mij moeten ze dan ook naar België verscheept worden hé. Ik verwacht ze pas maandag aangezien de post hier de zaterdag geen brieven/pakjes ronddraagt...Op vrijdag 14 juni 2002 07:48 schreef SilentSniper het volgende:
Zouden jullie allen zo vriendelijk willen zijn om ZATERDAG NA 2 UUR het te laten weten als je nog NIEWTS hebt ONTVANGEN dus als je wel hebt ontvangen mag je wel mailen ofzomaar van de mensen die niets hebben ontvangen laat het weten (als het goed is laat niemand dus iets weten)
Ik ga ze meteen ff installeren.
En SilentSniper bedankt voor het regelen van de inkoopactie.
Silentsniper , bedankt voor alle moeite
[ ga je nog een Case-badge inkoopactie regelen
Ja die case badge komt in een andere actie.
Op vrijdag 14 juni 2002 16:47 schreef Cable_boy het volgende:
case batch?
Ja die case badge komt in een andere actie.
Verwijderd
1 Met de dremel het rooster voor me casefan verwijderd.
2 Rubberen ringetjes tussen me fan en case gedaan.
3 Met de dremel de onderkant van me HD rack verwijderd.
Zat nl behoorlijk in de weg voor me HDD Cooler.
Pc-tje draait weer als een speer. HD is lekker fris (brrr),airflow verbeterd en geluid verminderd.
Mijn aantal fans staat nu op 8.
Maar toch is het nog lekker rustig. Mede doordat ik mijn casefans op 7V heb lopen.
Ze zitten al gemonteerd maar ik heb ze nog niet kunnen testen ivm werk
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
SUPER deze inkoopactie
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
heb jij schoeven aan de bovenkant dan? Of komt ie morgen er wel onder te hangenOp vrijdag 14 juni 2002 17:53 schreef PASware het volgende:
Ik heb ze, heb er net ff 1tje bovenop mijn hdd gelegt, ik schroef um morgen wel vast.
SUPER deze inkoopactie
misschien heeft ie zn hd verkeerdom hangenOp vrijdag 14 juni 2002 18:20 schreef BaRF het volgende:
[..]
heb jij schoeven aan de bovenkant dan? Of komt ie morgen er wel onder te hangen
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
ja zondag de prijzen (wel iets hoger als nu)Op vrijdag 14 juni 2002 22:10 schreef kazz1980 het volgende:
Waren dr nou nog een paar over?
Ik hoor daar ook bijOp vrijdag 14 juni 2002 23:58 schreef bloodnose het volgende:
ik hoor bij die mensen aan wie je het adres hebt gevraagt en wacht nog wel ff
Verwijderd
Nu is dat 16 graden
Dat is dus onder kamertemperatuur...
Systeem heh
Lekker toch! maar eerst altijd 26 graden? die van mij wel het dubbele zo te voelen (kan niet meten bij mijne)Op zaterdag 15 juni 2002 06:54 schreef Tinusz het volgende:
Heb hem onder een Maxtor schijf gehangen. Nu meet ik met DTemp te temperatuur van die schijf. Was altijd ongeveer 26 graden.
Nu is dat 16 graden
Dat is dus onder kamertemperatuur...
Systeem heh
Nee, ik niet maar zoals eerder gezegd verwacht ik die pas maandag in België. Vrijdag kon die hier zeker nog niet zijn en de post wordt hier de zaterdag niet rondgedragen.Op vrijdag 14 juni 2002 23:25 schreef SilentSniper het volgende:
Heeft iedereen ondertussen zijn cooler binnen (op 5 mensen na die ik later hun adres nog heb gevraagd!)
Laat het hier ff weten heb je hem nog nietheb je verder nog niets erover gehoord ofzoiets? laat het dan ook ff weten!
Wordt een leuke week dan, verwacht mijn 4 regelbare enermaxjes ook die periode.
Thanks!
Verwijderd
Hij is binnen hoor en hij doet het ook nog
Dit topic is gesloten.
![]()