20*350ZO45°
wie dan niet betaald heeft, tja (Cookie76) voor die halen we de GoT knok ploeg uit de kast want hij replyed zelfs niet op mn e-mailtjes enzo... (daar zijn er nog 2 van)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Mag ik me bij deze aanmelden als vrijwilliger. Heb een hekel aan mensen die ene inkoopaktie verstoren door zich niet aan de afspraken te houden. Je zo door zo'n rukker maar net je korting mis lopen.Op donderdag 06 juni 2002 07:17 schreef SilentSniper het volgende:
vanmiddag om 1/2 uur als de post is geweest dan bestel ik! want dan komt er nog geld binnen als het goed is!
wie dan niet betaald heeft, tja (Cookie76) voor die halen we de GoT knok ploeg uit de kast want hij replyed zelfs niet op mn e-mailtjes enzo... (daar zijn er nog 2 van)
Heb ff gekeken naar Cookie76 zijn [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/52882]laatste posts[/url], maar zo te zien is ie al een tijdje noet meer op GoT geweest...Op donderdag 06 juni 2002 07:17 schreef SilentSniper het volgende:
vanmiddag om 1/2 uur als de post is geweest dan bestel ik! want dan komt er nog geld binnen als het goed is!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ja als je ff op de site had gekeken had je het al gezien...Op vrijdag 07 juni 2002 09:51 schreef nOOb2002 het volgende:
Even een vraagje, heb je mijn betaling al binnen ? (per abn/amro ) Zou wel binnen moeten zijn, het geld is er bij mij al geruime tijd af ...*D
http://www.rapidweb.biz/~max/betaald.html
Ok ik haal die kerl van de lijst af, of heeft iemand anders een leuker ideetje om deze mensen het af te leren niet te betalen? via israel opsturen (600 euro verzendkosten?)Op vrijdag 07 juni 2002 09:41 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Heb ff gekeken naar Cookie76 zijn [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/52882]laatste posts[/url], maar zo te zien is ie al een tijdje noet meer op GoT geweest...
LOL ja heeft eigenlijk wel way jahOp vrijdag 07 juni 2002 11:44 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Ok ik haal die kerl van de lijst af, of heeft iemand anders een leuker ideetje om deze mensen het af te leren niet te betalen? via israel opsturen (600 euro verzendkosten?)
Maar tis inderdaad triest om je eerst aan te melden voor zoiets en dan helemaal niks van je te laten horen. Zit je alleen anderen mee dwars
Edit: hmmm een soort zwarte lijst voor inkoopacties??
Goed idee.. en dankzij die 2 niet betalers heeft he 5dagen langer geduurd! (Cookie67, Croga)Op vrijdag 07 juni 2002 11:51 schreef DocB het volgende:
[..]
Edit: hmmm een soort zwarte lijst voor inkoopacties??
zo van geen antwoord op twee mails dan maar nie.
en een black list vind ik ook wel een fijn idee
Dat zou mooi zijnQ: Welke mesnen mogen niet meedoen met inkoopacties?
A: Hier is de meest up-to-date lijst.
-
-
-
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Regenboog heeft me verteld dat ze in Taiwan veel nieuwe dingen hebben gezien op de beurs, voor inkoop actie's kon ik dus nieuwe dingetjes krijgen! zo gauw ik namen/foto's heb post ik ze hier voor een intresse-pijling, ook wil ik misschien nog een inkoop actie houden voor de recom black keyboard en mouse dus een setje van muis en toetsenbord bijde helemaal zwart voor ongeveer EUR 25,- maar dit later pas, eerst deze IA afronden!
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Verwijderd
kheb al zo'n cooler liggen en ze zijn niet fijn. na een tijd heb je een hele laag stof op je HD zitten
maar je meot het zelf weten, maar dit is mijn ervaring met zo'n soort koeler.
Ehh over zo'n blacklist, Je kan niet zomaar iedereen daar op zetten natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat er gevallen zijn waarop je wel even wat anders aan je hoofd hebt dan een inkoopactie bij GoT (vriend/familie met ernstige ziekte of iets in die richting). Je zou mensen in ieder geval een kans moeten geven om het uit te leggen. Misschien kun je ze ook pas echt op de lijst zetten als er twee keer iets is voorgevallen. Maar voor de rest een goed idee, geeft meer zekerheid voor de mensen die een inkoopactie willen starten...
Ja pas bij 2/3 keer niet betalen met beetje stomme/slechte of geen reden pas op de blacklist! helemaal mee eens!Op zaterdag 08 juni 2002 11:14 schreef DocB het volgende:
Hmm ben wel benieuwd naar dingen uit Taiwan. Die Aziaten hebben vaak de coolste troep voor zulk soort dingen
Ehh over zo'n blacklist, Je kan niet zomaar iedereen daar op zetten natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat er gevallen zijn waarop je wel even wat anders aan je hoofd hebt dan een inkoopactie bij GoT (vriend/familie met ernstige ziekte of iets in die richting). Je zou mensen in ieder geval een kans moeten geven om het uit te leggen. Misschien kun je ze ook pas echt op de lijst zetten als er twee keer iets is voorgevallen. Maar voor de rest een goed idee, geeft meer zekerheid voor de mensen die een inkoopactie willen starten...
En de mensen van Regenboog zijn vast aan het slapen, ze hadden last van jetlag zijden ze
Ik zal wel te laat zijn natuurlijk voor deze actie, maar wil toch graag ff informeren of je er nog eentje hebt liggen voor mij.
Ja ze zijn nu defintief besteld als er 1 over is (denk het niet hoor) mail ik je wel...Op zaterdag 08 juni 2002 13:09 schreef Speedy_Gonzalez het volgende:
Heej Silent,
Ik zal wel te laat zijn natuurlijk voor deze actie, maar wil toch graag ff informeren of je er nog eentje hebt liggen voor mij.
Op zaterdag 08 juni 2002 10:53 schreef tWeediE het volgende:
no thx.
kheb al zo'n cooler liggen en ze zijn niet fijn. na een tijd heb je een hele laag stof op je HD zitten
maar je meot het zelf weten, maar dit is mijn ervaring met zo'n soort koeler.
hey over de blacklist, misschien ook een idee om bv waarschuwings mails te verzenden, iets in de geest van:
Beste Tweaker,
Onlangs heb je deelgenomen aan de inkoopactie "Alaska hdd coolers" georganiseerd door SilentSniper. Echter, de betaling is niet voltooid en daarom heeft de inkoopactie vertraging opgelopen. Je hebt ook niet geantowoord op de emails van de Organisator. Dit is heel vervelend voor de wél-betalende deelnemers, omdat ze nu onnodig lang moeten wachten op iets dat ze misschien hard nodig hebben.
Bij deze krijg je dus een waarschuwing. Bij een 2e waarschuwing word je op de BlackList gezet, en kun je in het vervolg niet meer meedoen met inkoopacties die zijn georganiseerd mbv LauPro's IA Site.
Als je het niet eens bent met deze waarschuwing, of als je een goede reden had om niet te betalen/mailen, kun je een mailtje sturen naar Ifuckedyourinkoopactie@lauprosadres.nl met daarin info over de inkoopactie en je gegevens, en dan zullen wij kijken of je excuus geaccepteerd wordt.
Mvg,
GoT Knokploeg
ps: maw, als je het nog een keer doet, breken we je beide benen.
Verwijderd
Eigenlijk zoek ik er eentje voor een 5.25 bay... maar die zou ut ook kunnen doen..
Op zondag 09 juni 2002 11:53 schreef BaRF het volgende:
Beste Tweaker,
Onlangs heb je deelgenomen aan de inkoopactie "Alaska hdd coolers" georganiseerd door SilentSniper. Echter, de betaling is niet voltooid en daarom heeft de inkoopactie vertraging opgelopen. Je hebt ook niet geantowoord op de emails van de Organisator. Dit is heel vervelend voor de wél-betalende deelnemers, omdat ze nu onnodig lang moeten wachten op iets dat ze misschien hard nodig hebben.
Bij deze krijg je dus een waarschuwing. Bij een 2e waarschuwing word je op de BlackList gezet, en kun je in het vervolg niet meer meedoen met inkoopacties die zijn georganiseerd mbv LauPro's IA Site.
Als je het niet eens bent met deze waarschuwing, of als je een goede reden had om niet te betalen/mailen, kun je een mailtje sturen naar Ifuckedyourinkoopactie@lauprosadres.nl met daarin info over de inkoopactie en je gegevens, en dan zullen wij kijken of je excuus geaccepteerd wordt.
Mvg,
GoT Knokploeg
ps: maw, als je het nog een keer doet, breken we je beide benen.
"Alaska hdd coolers", dat zou pas een naam voor een cooler zijn
hehe dammit ja, akasa danOp zondag 09 juni 2002 13:25 schreef DarkThunderbird het volgende:
[..]
lol
"Alaska hdd coolers", dat zou pas een naam voor een cooler zijn
ja ook dat over benen breken
Weer een inkoopactie gemist!
ben ook altijd te laat.....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
er zijn vast wel genoeg nieuwe orders te krijgen...
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Dan show ik mijn mooie Akasa Cooler ff en dan willen ze er vast ook wel 1 kopen.
[edit]
ik heb btw ook wel interesse... alleen lijkt me dat ze vrij veel geluid produceren met die 29dB..
Kan iemand ze misschien op 7volt proberen
[/edit\
hehe dát was ik toch al wel van planOp maandag 10 juni 2002 19:15 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Verwijderd
Kan ik nog alle kanten op
Maar eerst ga ik me hele pc uit elkaar halen en ff de dremel erlangs laten schieten:
3,5 inch bay is dicht aan onderkant -> straks niet meer
intake van heeft 4mm gaten rooster -> straks niet meer
Vervolgens ff de fanbus slopen om de HDD cooler aan te sluiten en meteen alle snoeren van me fanbus eens netjes op kleur zetten (kwam wat te kort, nu zijn alle snoeren blauw...niet handig als je wil gaan aanpassen)
Niet, gewoon laten staan...Op maandag 10 juni 2002 21:41 schreef Tinusz het volgende:
[dom]
verkeerde knoppie... hoe krijg ik deze post weg?
[/dom]
Zet er zoiets in als er nu in staat, bijvoorbeeld: Oeps, dubbelpost, dan heeft niemand er problemen mee
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
ah, greatOp maandag 10 juni 2002 23:07 schreef SilentSniper het volgende:
de koelers worden op dinsdag van regenboog naar mij verzonden! dus ze worden op woensdag/donderdag van mij naar de bestellers verzonden, je kan ze vrijdag/zaterdag op je deurmat verwachten!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
WTF 29 dB veel geluid? Heb jij super oren ofzo??Op maandag 10 juni 2002 19:15 schreef Razorfist het volgende:
Volgens mij las ik dat ze bij regenboog.net vandaan kwamen
[edit]
ik heb btw ook wel interesse... alleen lijkt me dat ze vrij veel geluid produceren met die 29dB..
[/edit\
Nee ff serieus, 29 dB is echt heel weinig
Natuurlijk is het niet HEEL veel, maar ik probeer alles zo stil mogelijk te krijgenOp dinsdag 11 juni 2002 02:12 schreef nitraat het volgende:
[..]
WTF 29 dB veel geluid? Heb jij super oren ofzo??steek voor de gein anders je hoofd eens in een box in de discotheek, gegarandeerd dat je nooit meer last heb van een fan die 29 dB produceert
Nee ff serieus, 29 dB is echt heel weinig
Op maandag 10 juni 2002 23:07 schreef SilentSniper het volgende:
de koelers worden op dinsdag van regenboog naar mij verzonden! dus ze worden op woensdag/donderdag van mij naar de bestellers verzonden, je kan ze vrijdag/zaterdag op je deurmat verwachten!
Kan ik weer lekker in mijn kast gaan schroeven
Verwijderd
Op maandag 10 juni 2002 23:07 schreef SilentSniper het volgende:
Op dinsdag 11 juni 2002 13:27 schreef nOOb2002 het volgende:
Is het al vrijdag
[..]
Verwijderd
Op dinsdag 11 juni 2002 14:31 schreef Demoniac het volgende:
Als we nou allemaal de kalender afscheuren tot vrijdag, PC-datum op vrijdag zetten en ons gedragen alsof het vrijdag is, zouden dan de koelers vandaag al komen?
Verwijderd
Heb hele week ( en komende 2 weken ) toetsen/tentamens. Als die Cooler komt, dan MOET ik hem meteen inbouwen. Ben dus eigenlijk wel blij dat ie pas in het weekend komt.
Sorry jongens
Op dinsdag 11 juni 2002 14:41 schreef Tinusz het volgende:
Ben ik nou de enige die het best vind als die HDD Cooler pas vrijdag komt?
Heb hele week ( en komende 2 weken ) toetsen/tentamens. Als die Cooler komt, dan MOET ik hem meteen inbouwen. Ben dus eigenlijk wel blij dat ie pas in het weekend komt.
Sorry jongens
Mooooooooo!
Op dinsdag 11 juni 2002 14:46 schreef BaRF het volgende:
[..]
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Al het geld is binnen behalve van Cookie67 (5 stuks) euhm als je ze nog wil mag je het geld komen brengen
P.S. 2 dagen nadat de koelers bij mij thuis liggen ook betalen dan... anders heeft een ander geluk
Misschien kan ik er nog wel een paar aansmeren aan mijn vrienden...Op dinsdag 11 juni 2002 21:05 schreef SilentSniper het volgende:
21.05
edit:
Al het geld is binnen behalve van Cookie67 (5 stuks) euhm als je ze nog wil mag je het geld komen brengenvoor het geval dat je ze niet wilt zijn er 5 over! voor de liefhebbers!
P.S. 2 dagen nadat de koelers bij mij thuis liggen ook betalen dan... anders heeft een ander geluk
Verwijderd
Kijk regelmatig of er nog nieuws is, enige wat ik dan lees is de tijd... Tja.
Als het nou echt moet, doe dan een countdown
count-down naar wát? we hebben geen ETA dus moet het maar zoOp woensdag 12 juni 2002 11:29 schreef Tinusz het volgende:
Even goede vrienden, maar ik vind die tijd telkens behoorlijk irritant.
Kijk regelmatig of er nog nieuws is, enige wat ik dan lees is de tijd... Tja.
Als het nou echt moet, doe dan een countdown
Verwijderd
Hoelaat komt de postbode op vrijdag? Meestal bij mij iets van 14.30.count-down naar wát? we hebben geen ETA dus moet het maar zo
Ligt er net aan hoe snel ie weg kan komen van de hond van me buurman
Yup en ze coolen ook wel goed.... hij zuigt behoorlijk wat afOp woensdag 12 juni 2002 16:04 schreef Tinusz het volgende:
Zien ze er een beetje cool uit ?
Foto's zijn onderweg (Dustman4u heeft ze bij het ophalen gemaakt)
Verwijderd
Wat leuke actiefoto's zijn altijd wel grappig!
Hoe is de geluidstest verlopen? Hoor je hem nog als je kast dicht zit?
huh, zuigt die cooler de warmte ervan af?Op woensdag 12 juni 2002 16:23 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Yup en ze coolen ook wel goed.... hij zuigt behoorlijk wat af
edit:
Foto's zijn onderweg (Dustman4u heeft ze bij het ophalen gemaakt)
Ik dacht dat die blies
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
De Coolers in mijn pc (dus niet die van SilentSniper):
Knelpunt van molexjes
Met de kast dicht hoor je ze haast niet, het enige wat je hoort is de luchtverplaatsing, meer niet.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Erm, ja, ze blazen.Op woensdag 12 juni 2002 17:12 schreef PASware het volgende:
[..]
huh, zuigt die cooler de warmte ervan af?
Ik dacht dat die blies
Tja niet als je de koelers los schroeft en ze om draaidOp woensdag 12 juni 2002 17:19 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Erm, ja, ze blazen.
Nee ok, maar ik denk dat blazen ook wel wat effectiever is, zit bij mij genoeg zuigkracht achter (momenteel 1x 80mm, binnenkort 2x80mmOp woensdag 12 juni 2002 17:22 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Tja niet als je de koelers los schroeft en ze om draaid
Is leuk voor wat afwisseling tijdens het leren voor mn herkansing
Verwijderd
HAHA, ben dus niet de enige die de lul is. Alhoewel, ik moet nog 2! weken herkansen... (HTS)Op woensdag 12 juni 2002 17:36 schreef DocB het volgende:
cool! dus binnenkort kunnen we die dingen in huis hebben.
Is leuk voor wat afwisseling tijdens het leren voor mn herkansing
Ik moet ook nog 2 weken tentamens maken maar ik heb wel veel vrij tussen de examens door.
(HTS)
Op woensdag 12 juni 2002 18:55 schreef SilentSniper het volgende:
Sorry de badges komen er niet bij die heb ik zelf besteld.... maybe word dat een andere inkoop actie...
heh, achja, misschien in combi met glowplex ofzo?Op woensdag 12 juni 2002 20:07 schreef SilentSniper het volgende:
yup alvast in het voren voor volgende inkoop actieen tuulk moeten die op de foto
ff showen he! LOL
en dan samen met nog andere producten ofzo
achja... biohazard logos zijn in... waarom weet ik niet hoorOp woensdag 12 juni 2002 20:37 schreef SilentSniper het volgende:
Nee gewoon los verkopen 1 euro per stuk (0.75 eraf)
en dan samen met nog andere producten ofzo
Ps ; e-mail me effe hoe je aan die case-batches bent gekomen [ silentsniper]
hint: check regenboog.netOp woensdag 12 juni 2002 21:48 schreef Galaxis het volgende:
[..]
Ps ; e-mail me effe hoe je aan die case-batches bent gekomen [ silentsniper]
YupOp woensdag 12 juni 2002 22:56 schreef BaRF het volgende:
[..]
hint: check regenboog.net
20*350ZO45°
en met hele erge pech volgende week woensdagOp donderdag 13 juni 2002 09:08 schreef Tinusz het volgende:
Met mazzel vrijdag, met pech zaterdag...
Wrom zo drammen het komt echt wel goed
Hoef je nie zo zenuwachtig te doen
Echte tweakers worden helemaal gelukkig als er weer iets nieuws in hun kast zitOp donderdag 13 juni 2002 10:08 schreef Dark_Rain het volgende:
Jullie doen allemaal of je systeem nie draait zonder die koeler.
Wrom zo drammen het komt echt wel goed
Hoef je nie zo zenuwachtig te doen
Ze worden vandaag verzonden dus....
Dit topic is gesloten.
![]()