Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Crystalfontz - Buy it Together: Roundup

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Nit,

Display binnen, ziet er ZEEEEER goed uit, ga straks testen.

Alvast bedankt, en als je weer zo'n actie houdt kan je voor mij een alu frontje orderen, maar dat hoor ik hier dan wel.

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 16:13

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
sorry jongens, het moet ff

PICS!!! LOADS OF THEM!!

:+

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Geduld.... Geduld ;)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAAJAJA

WAT ISSSIE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOI *D

ok, vanavond de pics

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
ik moet voor mijn 2 LCD's nog een printer kabel kopen, en uiteraard de pot meters... dus zodra ik dat heb en tijd heb om de LCD's te solderen, doe ik dat ook (piccies plaatsen dus).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/windowmod/0034.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/windowmod/0035.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/windowmod/0036.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/windowmod/0037.JPG

JA JA DE EERSTE TESTS *D *D *D *D *D *D *D

[update]
Email Check getest *D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 20 juni 2002 19:01 schreef Karreman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

JA JA DE EERSTE TESTS *D *D *D *D *D *D *D
NETJES!!

* Gutteguttegut heeft al wat pics gepost in [topic=488968/15/25] van z'n daar gekochte 2x16 lcd :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb hem ook aan de praat! werkt prima, geeft alles duidelijk weer. :P

1 vraag: hoe krijg ik gegevens van MBM5 aan de praat in crystalcontrol?

Verwijderd

Uhmm ik heb die crystalfontz direct besteld vanaf de website (scheelt wachten ;)) enne, hier zijn wat pics..

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/mpg/stealthdicht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/mpg/stealthopen.jpg

enne, hou er rekening mee dat na een maand ofwat er een extra aanslag komt á 30 euro.. invoerrechten belasting blah.. *yeah* lang leve de import...

Verwijderd

Mijne doet het ook!!

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/plusbus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/meanmachine1.jpg

De aluversie kwam net uit toen aktie al ver rond was, jammer maar bij een volgende aktie kan ik nog altijd zo'n alu front bestellen.

Perfect geregeld Nut, onlangs het lange wachten, chapeau!!

Verwijderd

erg druk gehad en vandaag nog geen tijd gehad om 'm in tebouwen . :{

gebeurt morgen en pics volgen :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ik ben blij dat de Actie nu bijna volledig afgerond is :), ik heb er veel van geleerd voor een volgende keer, want ik heb aardig wat struikel blokken moeten overwinnen :{. gelukkig zijn jullie allemaal tevreden over waar jullie zo lang op hebben moeten wachten, want als je zo lang gewacht hebt op iets wat je achteraf niet zo mooi/handig/leuk vind als wat je had gehoopt is het alleen maar zonde van jullie geld en mijn tijd...

Een vervolg komt er zeker! :D en daar wacht ik mee tot ik Girotel Online nu eindelijk eens heb (ze zijn zo snel daaro bij de postbank :r). Dat haalt het grootste struikelblok van de actie weg, en dat scheelt zeker 3 tot 4 weken |:(

Plus dat ik een backup van de actie administratie moet houden, want zoals het bij deze actie verloopt ben ik blij dat de meeste mensen via het topic zich op de hoogte houden! ;) Ik was me er alleen niet meer van bewust dat ik alle emails met de excel sheets die jullie hadden ingevult nog in de .pst had staan! :* dus ook de LCD's van diverse mensen die nog niet gereageerd hadden op mijn oproep zijn nu dus de deur al(pas :?) uit...

Mijn respect gaat ook uit naar de deelnemers van de actie, want juist OMDAT het zolang heeft geduurt kan ik me voorstellen dat jullie je minstens 1 keer hebt afgevraagt of je nou opgelicht bent of niet. Ik heb de plaatjes van de LCD's dus ook met dat in mijn achterhoofd geschoten, want dat had Ik zeker wel gedacht...

[jerry modus]
I wish you all O+ & Respect - i hope to see you next time :)
[/jerry modus]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

NUT
Mijn geld is ook onder weg, ik kan geen tijd vinden om hm op te halen en ik durf het nu ook wel aan om hm zelf te solderen :)

* Gutteguttegut heeft geen enkele keer getwijfeld over oplichting!!!

Verwijderd

Het heeft wel lang geduurd, maar het is nu rond dus bij een volgende actie zal ik zeker weer meedoen voor m'n server!

• Kookgek
  • Niet online
NUT, ten eerste: Respect B-)

Ik zal eerlijk met je zijn dat ik af en toe behoorlijk de balen van de actie had, waarom: onzekerheid! |:(

Ik ben zelf werkzaam als contractbeheerder voor IT klanten en als wij acties niet terugkoppelen naar klanten terwijl we er wel heel erg ons best voor doen, dan heeft de klant toch een scheef beeld van je, want hij toch niet helemaal tevreden. ;(

Mensen gaan dan twijfelen enzo. Ik denk dat het woord oplichten absoluut nicht im frage is geweest, maar ik snapte er af en toe geen Holio van }:O , vooral tegen het einde

Uiteindelijk is het toch nog snel gegaan en het inprikken van de lcd en het laten werken was 10 minuutjes werk.

Slotsom: Je hebt uiteindelijk toch aan mij een tevreden klant aan mij :* en je hebt zelf al de pijnpunten aangegeven die de volgende keer voorkomen kunnen worden.

Daarom: ga terug naar regel 1 van mijn reply ;)

• TiMMieJ
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

NUT ik heb me LCD dan nog wel niet maar ik heb geen moment aan je getwijfeld en vind het allemaal toppie geregeld. Echt klasse man gewoon. En ik weet zeker als mensen een LCD willen en jij een actie houdt ik ze naar jouw stuur :P.
Ik heb dit weekend lan jmmr dat ik hem nog niet heb maarjah volgende week wel :D. Nu nog ffies een mooie externe behuizing zoeken voor me LCD.

Nog een vraagje dan hoe heeft iedereen de losse stroomtoevoer geregeld van zijn externe LCD ???

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 21 juni 2002 09:24 schreef TuRk het volgende:
...

Nog een vraagje dan hoe heeft iedereen de losse stroomtoevoer geregeld van zijn externe LCD ???
Zie mijn berichtje een paar berichtjes hier boven... :)

Verwijderd

Beesics...
dat is toch ook een 634 display?
wel programma gebruik jij?
ik krijg nml de 4e regel niet aan de praat..
dan begint ie door te scrollen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1 woord : respect

Tuurlijk et duurde lang, tuurlijk zaten er opstakels, maar check mijn happy face eens. Et was et wachten absoluut waard.

Tuurlijk, er waren momenten dat ik dacht, SCHIET EENS OP MAN, werk door ofzo. Maar toch, tis best snel gegaan, hij zit erin, en kijk er elke minuut naar *D en laat em al trost aan vele mensen zien *D, dit was gewoon wat mn compie miste.

Eerst stond mn bestelling nie in de xls sheet, ik werd omgedoopt tot Nick Karreman (heet toch echt Jan :P)En et was ff slikken, toen de mijne bleek te zijn gevallen van de kar bij soortcentre, stel dat ie verrot zou zijn ;( Maar al om al, nooit 1 keer gedacht dat je de boel zat te belazeren.

alleen nog wat kleine natopic vraagjes:
1. hoe krijg je die "metertjes" op je scherm (zie org. topic)?
2. is er ook iets van een msn plugin ofzo?

Samengevat:
VET GAAF TOF WREED L33T BETERZ WOUS PERFECTO ULTIEM LEKKERZ GEKGOED ABSOLUUT TOPPIE
(damn.. pillen vergeten :P)

1 woord : Bedankt *D

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik zou graag [NUT] willen bedanken, maar dat iedereen al, dus dat laat ik maar achterwege :+
Mijn lcd werkt!! :)
Ik zal vanavond kiekjes maken als het wat donkerder is.

toch nog heel erg bedankt [NUT], vooral omdat ik eigenlijk te laat was met inschrijven :P

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 17:59 schreef Cyberia het volgende:
Beesics...
dat is toch ook een 634 display?
wel programma gebruik jij?
ik krijg nml de 4e regel niet aan de praat..
dan begint ie door te scrollen
Probeer CrystalControl eens, linkje staat al ergens in dit topic. Die doet het perfect :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 18:00 schreef Karreman het volgende:
alleen nog wat kleine natopic vraagjes:
1. hoe krijg je die "metertjes" op je scherm (zie org. topic)?
2. is er ook iets van een msn plugin ofzo?
1. dat was LCDdriver + winamp plugin, maar dat is dus puur winamp!
2. Niet dat ik weet...

enneh, graag gedaan :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 20:12 schreef Rickets het volgende:
toch nog heel erg bedankt [NUT], vooral omdat ik eigenlijk te laat was met inschrijven :P
np O+

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kep ff wat getest met smarty (4x20), scherm raakt behoorlijk fucked up

Lekker bij crystalfont proggie blijven *D

en thx nu, toch ff lcddriver testen :P

Verwijderd

heb 'm net in mijn pc gehangen. maar hij doet ut niet ;(

ik ga 'm weer even loshalen want ik denk dat ie niet goed aangesloten is :{

de backlight knipperde ff aan en toen weer uit.

zodra hij werkt post ik pics :)

-edit-

hij werkt half :)

alleen lcd smartie heeft volgens mij wat problemen met het lezen / toekennen van wat op welke regel moet.

kom er nog wel uit :)

• Kookgek
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 21:06 schreef Vision het volgende:
heb 'm net in mijn pc gehangen. maar hij doet ut niet ;(

-edit-

hij werkt half :)

alleen lcd smartie heeft volgens mij wat problemen met het lezen / toekennen van wat op welke regel moet.

Hij werkt dan wel hoor :) De lcd wordt pas geactiveerd met bijv. crystalcontrol of smartie. Kwestie van juiste compoort kiezen in software en je ziet hem tot leven komen. (8> Ik dacht in het begin ook ff dat ie het niet deed.

O ja dat MBM5 het niet doet in crystalcontrol is een foutje sinds de laatste versie van MBM 5.9.1. Op het forum van Crystalfontz staat dat de programmeurs er aan werken om dit weer goed te krijgen

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 21:06 schreef Vision het volgende:

Ik raad je ook aan om CrystalControl te gebruiken, die heeft Native CF support voor elk serial display... dus... leechen en gebruiken! :D

• Lucky_me
  • Laatst online: 19-09-2024
Inmiddels ook al mijn LCD gesoldeerd en gat gezaagd in de kast en netjes ingebouwd. Pics komen nog. helaas heb alleen maar een prutcam. digicam komt binnenkort als het goed is. Maar even over die proggies

Smartie
CrystalControl

Werken alle 2 even goed. Alleen jammer dat ie de fanspeed van MBM niet meepakt. Bij alle 2 niet! Zal wel ergens anders aan liggen dan. Het enige verchil dat ik heb gezien tussen smartie en crystalcontrol is dat crystalcontrol automatisch alles centreert en smartie alles links uitlijnt. Maar verder alle 2 prima!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op vrijdag 21 juni 2002 20:18 schreef [NUT] het volgende:

[..]

np O+
:*

Ff wachten nog met pics, want ik heb wel zo'n verschrikkelijk brakke digicam :{

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 23:25 schreef Lucky_me het volgende:
[knip] Het enige verchil dat ik heb gezien tussen smartie en crystalcontrol is dat crystalcontrol automatisch alles centreert en smartie alles links uitlijnt. Maar verder alle 2 prima!
Euh, jah... maar da's 'default' - zowel CC als Smartie kan je dat veranderen geloof ik... ook scrollen is mogenlijk!

Verwijderd

oke evenals velen hier RESPECT voor NUT. ik moet zeggen dat ik het allemaal wel aardig vond gaan. het exel bestandje was goed in orde. wat ik van andere inkoopacties soms niet kan zeggen. en kwa tijd ja daar moet je gewoon rekening mee houden. je weet dat zulke dingen niet in 2 weken regelt kunnen worden. voor de rest? gewoon toppie.

en oja nou nog ff hopen dat hij snel binnenkomt. NUT wanneer heb je hem verstuurd? wil eigenlijk wel aan de gang!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 22:39 schreef [NUT] het volgende:

Ik raad je ook aan om CrystalControl te gebruiken, die heeft Native CF support voor elk serial display... dus... leechen en gebruiken! :D
Had ik gedownload, alleen LCD Smartie vond ik wat fijner werken (en 't lijkt of er meer opties op zitten).

Enige nadeel van dat ding is dat wat op regel 2 in lcds staat wordt op de bovenste regel van het lcd scherm gezet.

en wat op regel 1 staat, wordt niet weergegeven. en de werkelijke regel 2 (op de lcd) is leeg.

(beetje vaag verhaal, hoop dat jullie er wat van snappen)

Maar ik zal dat CF programma eens proberen als ik thuis kom. (Op 't eerste gezicht leek 't alleen dat LCDS veel meer opties had, vandaar dat ik daar ook voor koos).

(trouwens, is het met dat programma van CF ook mogelijk om Unreal Tournament stats op mijn lcdtje te krijgen? Met LCDS kan dat met behulp van Qstat (weer een ander programma dat server gegevens (frags/deaths/caps/etc) logged. LCDS leest die file en pleurt ze op het lcdtje).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yep, CF ken heel veel, bij het main screen van et prog "settings" kiezen, rechts bovenaan je game/nick/ip instellen en gaan met die banaan *D

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
euh... ik had inmiddels wel meer foto's verwacht :? ;(

kom op mannen, jullie kunnen het! :D

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 02:17 schreef Jiver het volgende:
en oja nou nog ff hopen dat hij snel binnenkomt. NUT wanneer heb je hem verstuurd? wil eigenlijk wel aan de gang!!!!!
Ik kwam pakket zegels tekort, hij komt er morgen aan, ik denk dat je 'em dinsdag binnen hebt!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 17:24 schreef [NUT] het volgende:

ik zit nu op mijn werk, en hebben eigenlijk vanmorgen pas helemaal werkend gekregen :)

(ja ja, ik ben een n00b. en het werkte wel, maar ik kreeg de software niet aan doen wat ik wilde) :P

zodra ik thuis kom kun je foto's verwachten!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:53 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Ik kwam pakket zegels tekort, hij komt er morgen aan, ik denk dat je 'em dinsdag binnen hebt!
oke was al bang dat hij ergens lag. alvast bedankt!!!! nu maar voor de brievenbus zitten. onee moet zelf de post morgen rondbrengen :P :P :P

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 13:52 schreef Jiver het volgende:

oke was al bang dat hij ergens lag. alvast bedankt!!!! nu maar voor de brievenbus zitten. onee moet zelf de post morgen rondbrengen :P :P :P
misschien kun je regelen dat ze jou pakketje alvast op het postkantoor apart leggen ;)

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 17:24 schreef [NUT] het volgende:

OK dan, nog eentje van de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/enermodincase.jpg

en nee dit is geen spam!! >:)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 23:36 schreef Pureoptical het volgende:

[..]

OK dan, nog eentje van de mijne:

[afbeelding]

en nee dit is geen spam!! >:)
lolz ;)

Vision, waar blijven die van jou nou?? :+

------------------------------

OMG!! mijn PC is alweer dood!! :?

ik geloof dat 1 van mijn HDD's aan het overleiden is... :/

• TiMMieJ

TiMMieJ

Erm mayb een n00b vraag maar ik wil dus een extern kastje maken. En hoeveel V heeft zon LCD nu nodig 5 ofzow ??? Omdat ik mensen zie die dat aftappen van de ps/2 poort. Ik heb mijn ps/2 van de muis namelijk nog vrij en dan sloop ik wel een draadje van een muis af. Zo jah als dit kan welke draadjes moet ik dan hebben om die 5v op mijn lcd te krijgen???

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op dinsdag 25 juni 2002 11:22 schreef TuRk het volgende:
Erm mayb een n00b vraag maar ik wil dus een extern kastje maken. En hoeveel V heeft zon LCD nu nodig 5 ofzow ??? Omdat ik mensen zie die dat aftappen van de ps/2 poort. Ik heb mijn ps/2 van de muis namelijk nog vrij en dan sloop ik wel een draadje van een muis af. Zo jah als dit kan welke draadjes moet ik dan hebben om die 5v op mijn lcd te krijgen???
Ja ik heb een verleng stukje gemaakt om 5v van de ps/2 poort af te halen en dat werkt perfect.
Kijk hier maar ff voor de pin lay-out van de ps/2 poort.
Wel goed rekening houden met de richting van de ps/2 poort!!
(pc->muis)

Afbeeldingslocatie: http://www.technick.net/images/connectors/conn_minidin6f.gif<-Computerkant!

(stekker aan je muis: 1<->2 3<->4 5<->6 !!!)
code:
1
2
3
4
5
6
7
Pin Name Dir Description 
1 DATA IN/OUT Key Data 
2 n/c - Not connected 
3 GND ------ Ground 
4 VCC OUT Power , +5 VDC 
5 CLK OUT Clock 
6 n/c - Not connected

• TiMMieJ

TiMMieJ

Met andere woorden heb ik eigenlijk alleen pin 3 en 4 nodig omdat ik alleen maar de stroom nodgi heb toch ????
Want het aansturen gaat via de serieele poort.

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 10:04 schreef [NUT] het volgende:

Vision, waar blijven die van jou nou?? :+
ARGH! ik wist dat ik wat vergeten was |:(

*op voorhoofd kalkt "lcd pics maken"*

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 13:40 schreef Vision het volgende:

[..]

ARGH! ik wist dat ik wat vergeten was |:(

*op voorhoofd kalkt "lcd pics maken"*
:D

anyway, hebben de 2 heren die hun LCD verwachten 'em al gehad :?

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Als ik 1 van de 2 heren ben, ja ik heb hem. Verder, als ik het goed begrijp, is het aansluiten van dat ding klaar door er een DB9-f naar een DB9-f kable tussen te hangen?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb hm net binnen en ga hm vrijdag denk ik pas solderen :)

• TiMMieJ

TiMMieJ

Erm nut ik heb nog niX gezien heb je hem al opgestuurd die van mij :S???

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 14:54 schreef Four het volgende:
Als ik 1 van de 2 heren ben, ja ik heb hem. Verder, als ik het goed begrijp, is het aansluiten van dat ding klaar door er een DB9-f naar een DB9-f kable tussen te hangen?
yes, dat is correct... simpel of niet? ;)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 15:15 schreef TuRk het volgende:
Euh... naar mijn weten wel :? ik zal eens checken vanavond...

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 16:28 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Euh... naar mijn weten wel :? ik zal eens checken vanavond...
heb hem binnen en gesoldeerd en hij werkt perfect. ga hem dit weekend inbouwen in mijn kast maar weet niet waar. weet iemand iets?

hier ff een picje van mijn case:
Afbeeldingslocatie: http://www3.evilserv.com/TecLan/5a.JPG

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 17:37
ik ben niet zo technisch, en heb er ook niet zoveel zin in.

wie wil er voor mijn een beetje een kant en klare lcd schermpje verkopen!?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 17:11 schreef PuckStar het volgende:

je kunt gewoon een kant en klaar lcd scherm bij crystalfontz bestellen. deze actie is al lang afgelopen :)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 26 juni 2002 17:11 schreef PuckStar het volgende:

Hoe bedoel je kant en klaar?
Voor in je kast of een extern kastje?

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 17:37
Op woensdag 26 juni 2002 18:17 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hoe bedoel je kant en klaar?
Voor in je kast of een extern kastje?
liefst los kastje.
kwil er id3-tag van mp3 op hebben.

Verwijderd

tada :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tknoops/lcd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tknoops/lcd1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tknoops/lcd2.jpg

damn. 't zijn vage brakke kut pics. doe 't morgen wel over

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 26 juni 2002 19:19 schreef PuckStar het volgende:

[..]

liefst los kastje.
kwil er id3-tag van mp3 op hebben.
Zoiets? ;)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 15:15 schreef TuRk het volgende:
OOPS... hij was blijven liggen |:(

komt er vandaag aan!!

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 09:23 schreef [NUT] het volgende:

[..]

OOPS... hi jwas blijven liggen |:(

komt er vandaag aan!!
Nut man.... ruim je kamer eens op :)

dan zie je de LCD's een beetje liggen ;)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 09:44 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Nut man.... ruim je kamer eens op :)

dan zie je de LCD's een beetje liggen ;)
... op m'n werk :P

Mijn kamer IS opgeruimt nu :Y)

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 09:49 schreef [NUT] het volgende:

[..]

... op m'n werk :P

Mijn kamer IS opgeruimt nu :Y)
Dus op je werk is het net zo erg als op je kamer >:)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 09:50 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Dus op je werk is het net zo erg als op je kamer >:)
neej, erger >:) :+

[edit]
oef, dit begint op HK kwaliteit conversaties te lijken :o :+

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 09:52 schreef [NUT] het volgende:

[..]

neej, erger >:) :+

[edit]
oef, dit begint op HK kwaliteit conversaties te lijken :o :+
idd laten we er maar mee stoppen :) Ik ga weer aan het werk...... Kan ik vanavond weer in de HK :) Onee, vanavond ga ik me VIA Eden mod afmaken :9~

Zonder LCD nog overigens... dat wordt fase 2 van het project. Hij doet t wel prima trouwens :) maar mijn VIA eden heeft maar 1 seriele poort en die is al bezet door men Remote Control :(

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 09:59 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Zonder LCD nog overigens... dat wordt fase 2 van het project. Hij doet t wel prima trouwens :) maar mijn VIA eden heeft maar 1 seriele poort en die is al bezet door men Remote Control :(
Hmm, zit er geen IR poort op het mobo die je kan misbruiken?

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 10:11 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Hmm, zit er geen IR poort op het mobo die je kan misbruiken?
Nee, ik gebruik een Marmitek Mouse remote (erg fijn apparaat trouwens) en die heeft een seriele poort nodig. Op de ontvanger zelf zit wel weer een "doorluspoort" zodat je er een ser. muis op kan aansluiten, dus die ga ik nog wel ff proberen......

en als dat niet lukt koop ik met een volgende inkoopactie een paralelle LCD en verpats ik deze....

• TiMMieJ

TiMMieJ

OOPS... hij was blijven liggen |:(

komt er vandaag aan!!
NP ik zie hem wel verschijnen. Heb ik tenminste de tijd om eerst eens een extern kastje te vinden waar mooi die 4x20 in kan. Ik heb ook ffies Crystalcontrol gedownload bevat deze nu eigenlijk een lcd driver ?? De opties zien er wel veelbelovend uit vooral dat games gedoe.

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 10:45 schreef TuRk het volgende:

[..]

NP ik zie hem wel verschijnen. Heb ik tenminste de tijd om eerst eens een extern kastje te vinden waar mooi die 4x20 in kan. Ik heb ook ffies Crystalcontrol gedownload bevat deze nu eigenlijk een lcd driver ?? De opties zien er wel veelbelovend uit vooral dat games gedoe.
Het is een LCD driver volgens mij... Ik heb dan wel ene met serial interface, maar ik hoefde alleen Crystal Control te installeren en hij werkte......

• TiMMieJ

TiMMieJ

Okie tnx spyro week dat ook weer dan is het dus een lcd driver en programma in een :D das wwel beterzzz ik heb ook een serieele dus dat is plug en pray.

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 27 juni 2002 13:10 schreef TuRk het volgende:
Okie tnx spyro week dat ook weer dan is het dus een lcd driver en programma in een :D das wwel beterzzz ik heb ook een serieele dus dat is plug en pray.
go go go

ff een tipje: let op de snelheid van de seriele poort. Je kunt hem achterop je LCD met dipswitches instellen, maar je moet m ook bij de settings van je compoort op die snelheid zetten EN in de settings van CrystalControl/Smartie instellen. Dus 3 settings die met elkaar overeen moeten komen!

• Pascal Saul
  • Laatst online: 07-07 17:03
ja ik heb hem eindelijk! via 3 hops gegaan :) maar hij is er! Spyro bedankt nog ! Ga hem maandag gewoon netjes op school solderen met een station in plaats van een 40watter :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 00:15 schreef DarkRider het volgende:
ja ik heb hem eindelijk! via 3 hops gegaan :) maar hij is er! Spyro bedankt nog ! Ga hem maandag gewoon netjes op school solderen met een station in plaats van een 40watter :)
40watt - omg :X dat was je toch niet echt van plan he :?

40watt schroei power >:)

maar wel zonde van het LCD ;(

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 08:23 schreef [NUT] het volgende:

[..]

40watt - omg :X dat was je toch niet echt van plan he :?

40watt schroei power >:)

maar wel zonde van het LCD ;(
Zonde van het LCD????????

• TiMMieJ

TiMMieJ

ey NUT ik heb hem binnen :D:D:D

hijs phat man nu nog ffies een rs232 kabel halen op werk en dan ffies testen :D:D

Ook moet ik nog ffies een kastje vinden voor een 4x20 :P
en dan wordt het wel phatjes :D

TNX man ;)

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 11:30 schreef TuRk het volgende:
ey NUT ik heb hem binnen :D:D:D

hijs phat man nu nog ffies een rs232 kabel halen op werk en dan ffies testen :D:D

Ook moet ik nog ffies een kastje vinden voor een 4x20 :P
en dan wordt het wel phatjes :D

TNX man ;)
Pas op met die seriele kabel: heel vaak wordt er een null-modem kabel verkocht. DIE MOET JE NIET HEBBEN.

Je moet een straight-through (gewoon standaard dus) seriele kabel hebben......

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 11:26 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Zonde van het LCD????????
ik heb al veel printplaten zien kreunen onder het misbruik met te zware soldeerbouten... :{

anyways, hij heeft een parallel display, dus hij moet solderen, daar had jij geen last van ;)

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 11:53 schreef [NUT] het volgende:

[..]

ik heb al veel printplaten zien kreunen onder het misbruik met te zware soldeerbouten... :{

anyways, hij heeft een parallel display, dus hij moet solderen, daar had jij geen last van ;)
geen last van??? Ik moest 2 aansluitingen voor de BL solderen.... da's al heel wat voor mij dat dat de derde keer goedging >:) Maar ik had dan ook een soldeerbout van de Gamma :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 11:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

geen last van??? Ik moest 2 aansluitingen voor de BL solderen.... da's al heel wat voor mij dat dat de derde keer goedging >:) Maar ik had dan ook een soldeerbout van de Gamma :)
Dat zeg ik! GAMMA :P

maar dat was vast geen 40watt ...

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 28 juni 2002 12:23 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Dat zeg ik! GAMMA :P

maar dat was vast geen 40watt ...
geen flauw idee :) Het was de goedkoopste die ze hadden, want ik soldeer niet zo vaak (een LEDje en een LCDtje op ze tijd.....)

Maargoed, voor we weer naar HK niveau afdalen...... Ik moest maar weer es met me LCD aan de gang binnenkort.... Maar moet ook nog steeds me VIA eden mod afmaken. Hoop dat dat dit weekend lukt.....

• TiMMieJ

TiMMieJ

Ey nut kan jij mij ffies vertellen wat jij van mij als bestelling heb gehad ???? Want of ik zat verkeerd of ik heb een verkeerde LCD gehad. Ik zat namelijk in de veronderstelling dat ik een Back light had maar ik zet net mijn LCD die het gewoon doet maar er viel mij geen backlight op. Dus ik checken en ik heb de 634-SS en nu weet ik niet of ik deze besteld had enn hiervoor betaald.

edit:
Ik heb iig toen de tijd wel 80 euro er voor moeten betalen en dat is volgens mij qua pricing toch wel het dichtste bij een Backlight die op de site staat voor 60 dollar en de niet backlight is 45 dollar. En de eerste keer had ik al 40 euro voor de helft betaalt dus zou ik op 80 euro komen voor me LCD en dan nog eens 20 euro extra belasting. In totaal dan dus 100 euro voor een LCD en een voedingskabeltje. Dus ik hoor het graag van je.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 14:48 schreef TuRk het volgende:
Ey nut kan jij mij ffies vertellen wat jij van mij als bestelling heb gehad ???? Want of ik zat verkeerd of ik heb een verkeerde LCD gehad. Ik zat namelijk in de veronderstelling dat ik een Back light had maar ik zet net mijn LCD die het gewoon doet maar er viel mij geen backlight op. Dus ik checken en ik heb de 634-SS en nu weet ik niet of ik deze besteld had enn hiervoor betaald.

edit:
Ik heb iig toen de tijd wel 80 euro er voor moeten betalen en dat is volgens mij qua pricing toch wel het dichtste bij een Backlight die op de site staat voor 60 dollar en de niet backlight is 45 dollar. En de eerste keer had ik al 40 euro voor de helft betaalt dus zou ik op 80 euro komen voor me LCD en dan nog eens 20 euro extra belasting. In totaal dan dus 100 euro voor een LCD en een voedingskabeltje. Dus ik hoor het graag van je.
Euh... shit, je hebt teveel betaald dan voor de LCD die je hebt gekregen en besteld... het type wat je besteld had koste 45dollar en in mijn bestellijst staat wel degelijk de SKD204634SS (zonder backlight = http://www.crystalfontz.com/cgi-bin/pricing.pl?product=634 eerste LCD) en dat is deze die je nu hebt ontvangen...

maar de prijs klopt inderdaad niet in de lijst, die is 65dollar. ik zal het vanavond even uitzoeken in mijn papieren, als je inderdaad teveel betaald hebt dan stort ik het teveel betaalde natuurlijk weer terug!

[edit]
ik zie dat er zowel door jouzelf als door mij niet is opgelet tijdens de controle van de bestel codes |:( in de eerste colom staat idd met backlight, in de 2e staat de bestelcode voor de non backlight... ;(

[edit2]
Hmm, kan je leven met deze LCD? anders moet ik even vragen of ik 'em kan ruilen bij CF ... maar ik geloof niet dat je daar veel mee op schiet qua kosten enzo :{

• TiMMieJ

TiMMieJ

Als je ffies zou kunnen informeren of het me veel gaat kosten om hem om te ruilen graag als het teveel gaat kosten kan ik best met deze LCD leven. Iig goed dat het me net ffies op viel :P.
Iig alvast bedankt.

• Pascal Saul
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/smartie/lcd44780.gif

Zo moet ik mijn CFAH2002A-YMC-JP toch aansluiten?
En de 5 volt voor de BL kan ik toch gewoon doorlinken met de 5 volt wie nodig is voor de LCD toch? Die uit de voeding.. Zwart + Rood ;)
Ik had gisterochtend geen tijd om hem te solderen!

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 15:29 schreef DarkRider het volgende:
[afbeelding]

Zo moet ik mijn CFAH2002A-YMC-JP toch aansluiten?
En de 5 volt voor de BL kan ik toch gewoon doorlinken met de 5 volt wie nodig is voor de LCD toch? Die uit de voeding.. Zwart + Rood ;)
Ik had gisterochtend geen tijd om hem te solderen!
euh, ja de 5volt kan door gelust worden, maar ik geloof dat die op de PCB al gelust is.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ik heb nog 2 LCD's liggen van Lada en Michael de Roeck. Naar mijn weten heb ik daar nog geen geld van mogen ontvangen.

FYI

Iedereen nogsteeds blij met hun LCD's? ;)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 05 juli 2002 11:39 schreef [NUT] het volgende:
Iedereen nogsteeds blij met hun LCD's? ;)
Ja zeker, alleen nog geen tijd om te solderen en te testen.

Verwijderd

nog steeds mijn lcd niet ontvangen, reeds 2maand geleden geld gestort ;(

NUT?

• Pascal Saul
NUT je hebt nog steeds me geld niet terug gestort... die 13 euro..?

Ik heb je al 2x gemaild.. A.U.B.?

• Pascal Saul
SGOP!

• Pascal Saul
GODVERDOMME DIT ZUIGT

***** Inkoopactie

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34
Ik was weer telaat!! :'( :'( :'( :'(

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Je was dan te laat voor 2 IA bij Crystalfontz ;)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
:X

Voor de mensen die nog geld tegoed hadden: het is nu ECHT onderweg! O-)

defined heeft zijn LCD inmiddels ontvangen en is er blij mee :)

Ik heb het de laatste 3 maanden ZO druk gehad in mijn RL dat ik zelfs diverse rekeningen over het hoofd heb gezien... dus 1000x excusses aan de mensen die dat benadeeld heeft... :'(

* [NUT] "]voelt zich :/ en baalt |:(

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jammer, net te laat voor dit topic. Ik wil ook zo graag een LCD :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Jeuj, hier nog één!
Misschien een vrijwilliger voor een nieuwe IA? :)

• Spyro_the_Dragon
Ga je gang Martijnz! :)

en nog bedankt NUT voor de actie, ik heb mijn LCD al een paar maanden, maar doe er alleen niets mee.... jammer maar te druk en geen tijd.....

Verwijderd

Ehm, het is wel wat off-topic, maar ik heb dit natuurlijk gemist en nu heb ik hard een paar schermpjes nodig. (Zie ook DIT topic)
Mijn vraag is de volgende, als ik zeg 2 of 3 schermpjes voor rond de 30 USD bestel bij CF, krijg ik dan nog te maken met invoerrechten en hoeveel gaat dat dan worden?
Anders moet ik namelijk alle relevante topics doorspitten zonder dat ik weet of er iets over in staat.
Many thanks...

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Jep,

Invoerrechten voor mij waren rond de 900 euro. (150 schermpjes)

Verwijderd

Koel, thanks... Dat is dus wel te overzien, gemiddeld zo'n 6 euro's per lcd, daar hoef ik niet voor te laten. Ik kan bijna 3 schermpjes daar bestellen voor de prijs van 1 vergelijkbaar LCD bij Pedak, dat is dus niet zo een hele moeilijke keuze.

• Kookgek
  • Niet online
Offtopic wil ik nog ff melden dat ik zeer tevreden met de LCD ben van deze actie!

• Spyro_the_Dragon
Da's niet offtopic..... maar zeer ontopic! Mag ook wel eens gezegd worden naast de mensen die met allerlei dingen problemen hebben.....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste