Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Op woensdag 05 juni 2002 08:17 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]......voortaan ff email adres spam-mijdend vermelden svp[..]
Euh, volgens mij hebben email sniffers hier geen kans hoor... php is erg moeilijk te scannen op email adressen dus ik denk dat ze GoT wel over slaan, dat kost te veel moeite/tijd
OK, wist ik niet... maar omdat ook in de profiles de mail adressen er niet "echt" instaan.......Op woensdag 05 juni 2002 12:22 schreef [NUT] het volgende:
[..]
offtopic:
Euh, volgens mij hebben email sniffers hier geen kans hoor... php is erg moeilijk te scannen op email adressen dus ik denk dat ze GoT wel over slaan, dat kost te veel moeite/tijd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
jullie zijn welkom tussen 12 en 5 op mijn thuis adres, geef me even aan per email of je wil komen, dan stuur ik de geinteresseerden een email met mijn adres
anders moet ie toch nog worden opgestuurd
en nu
Sjit.... Zondag ben ik er niet. Waterpolotoernooi het hele weekend...... NUT, kun je ff reply-en op mijn mail? Heb maar vijf minuten van je tijd nodig..... (heb zelf soldeerboutOp donderdag 06 juni 2002 00:45 schreef [NUT] het volgende:
Owkee, voor de mensen die 'em graag komen ophalen wil ik voor aanstaande Zondag wel een middagje vrij houden
jullie zijn welkom tussen 12 en 5 op mijn thuis adres, geef me even aan per email of je wil komen, dan stuur ik de geinteresseerden een email met mijn adresSolderen kan, ik heb een soldeerbout maar de punt is niet voor iedereen te gebruiken, dus als je zelf een soldeerbout hebt gaarne meezeulen
kabels/onderdelen zelf kopen en mee nemen... ik ben geen winkel
enne darkrider? Moet je m voor zaterdag hebben ofzow? Als NUT vandaag of morgen 5 minuten thuis is dan red ik het.... vanaf vrijdag 19:00 tot zondag ? ben ik "on tour".
Consider it done (vanavond)Op donderdag 06 juni 2002 08:02 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Sjit.... Zondag ben ik er niet. Waterpolotoernooi het hele weekend...... NUT, kun je ff reply-en op mijn mail? Heb maar vijf minuten van je tijd nodig..... (heb zelf soldeerbout)
enne darkrider? Moet je m voor zaterdag hebben ofzow? Als NUT vandaag of morgen 5 minuten thuis is dan red ik het.... vanaf vrijdag 19:00 tot zondag ? ben ik "on tour".
[edit] het mailtje jah
ik denk dat het morgen avond wel kan trouwens... ergens tussen 1900 en 2000 ...
je bedoelt dat je een mailtje gaat sturen? JippieOp donderdag 06 juni 2002 10:07 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Consider it done (vanavond)
Op dat adres in maarssen woont de tante/oom/nicht/neef van me verloofde en die komen zaterdag avond hier op een 25j bruiloft
The birds turned into The Flying Dutchmen!
[edit]
lees ik net dat ie onderweg is...
komtie weer
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAAJ
WOWOWHOOOOOO
ok.. was et
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jah, het is 4x20 en een serial display SET is al gesoldeerd jaOp donderdag 06 juni 2002 18:19 schreef Karreman het volgende:
Nut, mn complete setje (4x40&bracket) is toch al gesoldeerd?
[knipper de knip: joh wat een blijheid weer :)]
Eeeeh... [NUT]Op donderdag 06 juni 2002 13:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[NUT] je hebt mail...
Is onderweg ... geloof ikOp vrijdag 07 juni 2002 00:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeeh... [NUT]
ik zal ff tjekken
hmm..hier nog niets...Op vrijdag 07 juni 2002 09:42 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Is onderweg ... geloof ik![]()
ik zal ff tjekken
Verwijderd
foto ter indicatie
[img][url="http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/ATCS/DSC00512.JPG"]http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/ATCS/DSC00512.JPG[/url][/img]
deze zoek ik dus.....
Geen postbode gezien
Maaaar, mn 19inch beeldkanon en mn mobiel zijn wel gebracht
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Neen...Op zaterdag 08 juni 2002 12:33 schreef DarkRider het volgende:
NUT is spyro langs geweest?
Jongens mijn PC is R.I.P.
Ik heb alles nog wat belangrijk is, maar niet meer zoals ik het had... ik had dus even geen mail...
GUTTEGUTTEGUT! lees email!!
[edit] ik had dus geen mail meer omdat ik de mailfiles nog niet had gered... nu heb ik die in gebruik op mijn laptop... dus nu kan het wel weer
Ik snap er geen reet van, mijn PC wil zich niet meer laten installeren
anyways, vandaag als ophaaldag was een mislukking helaas, gutteguttegut en Jforce hadden aangegeven te willen komen, en alleen jforce heeft van mij een email gehad (en guttenz vandaag dus pas) helaas ...
* [NUT] ]denkt na...
MISSCHIEN aanstaande vrijdag ... niet helemaal zeker... maarjah... laat me weten!
Verwijderd
het was wel een ritje
wij zaten bijna in duitsland
owkey dit achter de rug!!
hey nut kun jij mij geen link geven waar ik alle info vind
voor mijn lcd's te solderen want op CF vind ik niets
http://208.230.136.191/crystalfontz/forum/showthread.php?s=&threadid=562
of voor wat directere info:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Peaks/9546/player/LCDConnection.html
Hope it helps
Verwijderd
http://www.startup-it-service.nl/images/lcd16pinmetweerstand.gif
ik denk het wel
NUT, je hebt een mailtje......
okOp maandag 10 juni 2002 08:11 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Dat gaat lekker... weekend weggeweest, dus... deze week nieuwe ronde nieuwe kansen voor het ophalen van de LCD......
NUT, je hebt een mailtje......
ik denk dat aanstaande vrijdag niet zo'n groot probleem is, doordeweeks zouden LCD's opgehaald kunnen worden tussen 19:00 en 20:30 (max). denk er aan dat je gepast geld mee neemt!! ik heb een hekel aan klein geld, dus ik heb er ook nooit teveel/genoeg van!
Same here... voor wat betreft kleingeld... maar dus vanavond tussen 19:00 en 20:00? Afgesproken?Op maandag 10 juni 2002 08:37 schreef [NUT] het volgende:
[..]
ok
ik denk dat aanstaande vrijdag niet zo'n groot probleem is, doordeweeks zouden LCD's opgehaald kunnen worden tussen 19:00 en 20:30 (max). denk er aan dat je gepast geld mee neemt!! ik heb een hekel aan klein geld, dus ik heb er ook nooit teveel/genoeg van!
Ik denk dat dat het beste is jaOp maandag 10 juni 2002 02:21 schreef Jforce2K het volgende:
is dit een goed schema voor een paralel 20X4
ik denk het wel
Hoe was de terug reis? De weg naar huis in 1x kunnen vinden
Is primaOp maandag 10 juni 2002 08:40 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Same here... voor wat betreft kleingeld... maar dus vanavond tussen 19:00 en 20:00? Afgesproken?
denk er om dat je dus jou bedrag min dat van DarkRider mee neemt, dan kan jij het verder regelen met DR
Voor de mensen die het geld GAAN over maken, stuur na dat je het hebt over gemaakt even een email met je NAW gegevens, zodat ik weet dat je betalen gaat/hebt betaald.
In beide gevallen zou een vermelding van het bedrag zeer welkom zijn, omdat ik nog geen Girotel Online heb waarmee ik kan kijken van wie ik wat heb ontvangen.
Karreman ik denk dat je je pakket vandaag zou kunnen verwachten, is die er vandaag nog niet dan ga ik even verhaal halen bij het postkantoor hier
heh, ik heb ze nu plots op de CF site zien langs vliegen het gaat om de 'Brushed Aluminium for Lian-Li' frontjesOp zaterdag 08 juni 2002 12:42 schreef kiek het volgende:
hmz, ik zoek ook zo'n ding heb er 1 langs zien vliegen op GOT.... kun je ook de alu versie krijgen?
foto ter indicatie
[afbeelding]
deze zoek ik dus.....
* [NUT] baalt als een stekker!! hij heb net een Cooler Master ATC-201 Alu kast gekocht
Crystalfontz heeft een proggie gemaakt die je ook kan gebruiken voor de LCD's, CrystalControl
Basiep! verbeter Smartie ff zodat je daar bij kan joh
Verwijderd
ok het schema hierboven is met één 10k en één 100k weerstand of zoiets maar hierOp maandag 10 juni 2002 02:21 schreef Jforce2K het volgende:
is dit een goed schema voor een paralel 20X4
ik denk het wel
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_diy_lcd/
is het zonder
welke is nou het beste???
Verwijderd
En dus wil ik de mijne aan iemand anders gunnen
mail me anders ff--> actie2@hotmail.com
voor de geïnteresseerden het is een parrallel 4x20 met backlight en kabel dacht ik...
Van de zelfde site:Op maandag 10 juni 2002 16:18 schreef Jforce2K het volgende:
ok het schema hierboven is met één 10k en één 100k weerstand of zoiets maar hier
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_diy_lcd/
is het zonder
welke is nou het beste???
Hmmjah... jij hebt met backlight dus je zal met pot meters moeten hebbenNote: I was using a 16x2 (Non Backlit) LCD (PowerTip, made by Actron as per here and found as Item DL9 here), however this method should work with any HD44780 compatible LCD. But you may need to take careful note of the pin-out layout if your LCD is different.
heb met Serial LCD net opgehaald bij NUT...... werkt alleen nog niet.....
Heb het idee dat er geen communicatie is ofzow, want naar intitializatie (CF logo) knippert er alleen een cursor linksboven....
meer info: [topic=520825]
hulp plz....
zit nu ff me kable door te meten maar pin 2 en 3 zijn onderling doorverbonden dus 2-3 maken contact met 2-3 gekruist EN straight through..... morgen ff nieuwe kabel
Heb je die Port95 drivers ook geinstalleerd? is wel nodig met zowel Smartie als CrystalControl op windows NT/2000/XP namelijk!Op maandag 10 juni 2002 21:42 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Heb het idee dat er geen communicatie is ofzow, want naar intitializatie (CF logo) knippert er alleen een cursor linksboven....
Port95 drivers? Ik ga s ff zoeken...... Of geef me een hint......Op dinsdag 11 juni 2002 00:38 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Heb je die Port95 drivers ook geinstalleerd? is wel nodig met zowel Smartie als CrystalControl op windows NT/2000/XP namelijk!
ik zie ze niet op de site van CrystalFontz? Ik heb ook de wintest van die site geprobeerd; zelfde resultaat. Ga vanmiddag ook een andere kabel halen./
Darkrider: ik lever jouw LCD vanavond af op zwanenkamp 913......
Ik heb ergens gelezen dat ze ook voor seriele LCD's nodig zijn, maar waar ik ze vandaan heb was het eigenlijk puur iets voor de parallel lcd's volgens hun...Op dinsdag 11 juni 2002 08:19 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Port95 drivers? Ik ga s ff zoeken...... Of geef me een hint......
http://hjem.get2net.dk/berggreen/download/port95nt.exe
Humz... ik had het ergens gelezen op het CF forum geloof ikik zie ze niet op de site van CrystalFontz? Ik heb ook de wintest van die site geprobeerd; zelfde resultaat. Ga vanmiddag ook een andere kabel halen./
Verwijderd
hee NUT heb je het bovenstaande of de mail al gelezen????Op maandag 10 juni 2002 18:54 schreef djsoes het volgende:
he NUT ik heb van de weekend 2parrallel lcd`s gekregen van een buurman(een ervan zag er gaar uit, nog ff testen.)Hij wist dat ik meedeed met een lcd-inkoop en hij kwam ze tegen op zijn werk.
En dus wil ik de mijne aan iemand anders gunnen
mail me anders ff--> actie2@hotmail.com
voor de geïnteresseerden het is een parrallel 4x20 met backlight en kabel dacht ik...
Stomme TPG
Verwijderd
Wellicht hadden jullie nog gelezen dat [NUT] een 'extra' lcd-tje had besteld.
Nou deze heb ik vanavond bij em opgehaald (en betaald) en ingebouwd. Wil jullie toch even het resultaat laten zien.

Toppie voor de service [NUT] !!
Ik hoor het graag !
Ja halloOp dinsdag 11 juni 2002 23:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro heeft ff een nieuwe kabel gehaald... en jawel... de serial LCD doet t! Jippie!
ok, ik ga morgen stennis schoppen bij het locale postkantoor... het zal niet de eerste keer zijn dat ze een pakketje hebben laten staanOp dinsdag 11 juni 2002 17:42 schreef Karreman het volgende:
Nutje.. kep nix ontvangen..![]()
Stomme TPG![]()
Karreman, ik beloof je, jij zal ECHT de eerste zijn die 'em per post ontvangt
GutteGutteGut heeft gelijk: PICS!!!Op dinsdag 11 juni 2002 23:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro heeft ff een nieuwe kabel gehaald... en jawel... de serial LCD doet t! Jippie!
Op dinsdag 11 juni 2002 22:35 schreef Geniuz het volgende:
[afbeelding]
Heheh, prijs je maar gelukkigToppie voor de service [NUT] !!Nu alleen nog even goede software zoeken. Weet iemand van jullie wellicht een pakketje dat de mogelijkheden van Smartie heeft, maar wel de laatste regel (de 4e) ondersteund. Dit doet Smartie jammergenoeg nog niet.
LCDdriver naar mijn beste weten doet dat wel, maar afaik Smartie ook hoor
Basiep!!!! wanneer komt versie 5.1 nou uit???
ja ja ja... ik wil ook wel eens wat......Op dinsdag 11 juni 2002 23:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja hallo, je weet ondertussen toch wel dat we dan pics willen zien
Eerst ff me VIA Eden case afmaken deze week......
en dan komt er een mooi kastje met van alles (LCD, winamp buttons, ledjes) voor daarbij....... Maar dat zal nog wel ff gaan duren.....
Misschien een leuke "work in progress" site maken?Op woensdag 12 juni 2002 08:49 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
ja ja ja... ik wil ook wel eens wat......
Eerst ff me VIA Eden case afmaken deze week......
en dan komt er een mooi kastje met van alles (LCD, winamp buttons, ledjes) voor daarbij....... Maar dat zal nog wel ff gaan duren.....
Dat wordt me dan toch een lijstOp woensdag 12 juni 2002 09:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Misschien een leuke "work in progress" site maken?
Nee, na het weekend is me VIA Eden af hoop ik... en dan:
http://www.spyrothedragon.freeservers.com
Ooooh...das snelOp woensdag 12 juni 2002 09:20 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Nee, na het weekend is me VIA Eden af hoop ik...
Zodra ik een email heb gehad met...Op woensdag 12 juni 2002 08:44 schreef The_Cook het volgende:
NUT, kun je in het kort aangeven wat er nog moet gebeuren, voor je de lcd's op de post kunt doen en wanneer je denkt het te gaan doen?
• Het gestorte bedrag compleet (incl. centen dus)
• Adres waar naar toe te sturen
• Als de eerste ontbreekt zal ik wachten tot er een afschrift binnen is.
Ik verstuur ze zo gauw als ik kan (kan ik in verband met mijn werk niet precies zeggen
Karreman: ik ga eind van de middag (tegen 17:30) even langs het postkantoor, da's dus na m'n werk. Ik laat het je hier wel even weten hoe het zit.
Verwijderd
</li>Op woensdag 12 juni 2002 13:06 schreef [NUT] het volgende:
Zodra ik een email heb gehad met...
<li>
Als het goed is heb je van mij de bovenstaande zaken
geld gestort, mail gestuurd
Ik wacht het af
Doe ik vanavond, post jij hier even een overzicht van wat jij had besteld, met prijs, plaatjes etc? als JIJ 'em kan verkopen aan iemand anders kan die de LCD bij me komen ophalen of kan 'em opgestuurd krijgen, dan krijg jij je geld terug...Op woensdag 12 juni 2002 13:14 schreef djsoes het volgende:
Nutje heb je al nagedacht over de mijne anders neem ik hem alsnog.. maar dan moet je wel ff REAGEREN.
eigenlijk is het niet zo tof dat je bij het afsluiten van de actie in eens zegt dat je 'em niet meer wil...
Verwijderd
1x Parallel 20x4 LED Array Backlit CFA2004A-YYB-JPOp woensdag 12 juni 2002 13:47 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Doe ik vanavond, post jij hier even een overzicht van wat jij had besteld, met prijs, plaatjes etc? als JIJ 'em kan verkopen aan iemand anders kan die de LCD bij me komen ophalen of kan 'em opgestuurd krijgen, dan krijg jij je geld terug...
eigenlijk is het niet zo tof dat je bij het afsluiten van de actie in eens zegt dat je 'em niet meer wil...
Karim (studentje) djsoes
Al betaald: 16,93Euro
Nog te betalen: 33,32Euro
Een misverstandje laat maar (het was niet de bedoeling dat je ermee zou blijven zitten...)
Het geld is nu onderweg 34,-Euro via overschrijvingskaart (dan weet je dat het van mij komt.)
Ik hoop dat het nu allemaal opgelost is.
p.s. (mijn adresgegevens heb je wel toch??)
Verwijderd
hij is te zien op http://www.crystalfontz.com/products/2004a/index.html
neen... kwijt foetsie etc... nare crashes enzoOp woensdag 12 juni 2002 19:49 schreef djsoes het volgende:
p.s. (mijn adresgegevens heb je wel toch??)
Ok, dit keer ligt het niet aan het postkantoor...Op woensdag 12 juni 2002 01:53 schreef [NUT] het volgende:
[..]
ok, ik ga morgen stennis schoppen bij het locale postkantoor... het zal niet de eerste keer zijn dat ze een pakketje hebben laten staan![]()
gare gasten
Karreman, ik beloof je, jij zal ECHT de eerste zijn die 'em per post ontvangtjij was de eerste die had betaald, dus dat zou niet meer dan eerlijk zijn
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat het bij mij ook wel begint te jeuken, want ik heb altijd meteen betaald of gegevens doorgestuurd, maar gezien het bovenstaande zullen we toch maar ff moeten afwachten. (ik weet niet of ik nuOp woensdag 12 juni 2002 13:06 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Ik verstuur ze zo gauw als ik kan (kan ik in verband met mijn werk niet precies zeggen) En ik zal bij toekomstige verzendingen even een email sturen dat het verstuurd is. Momenteel is alleen de LCD van Karreman onderweg, maar zoals nu bekend, heeft die vertraging opgelopen...
kep nog nixxxxxxxxx
stomme TPG..
Het pakket was hier in de buurt blijven steken op het SCB (zeg maar het grote sorteer centrum) ... - blijkbaar van de rol container afgeflikkert...Op donderdag 13 juni 2002 22:35 schreef Karreman het volgende:
IK GA HUILEN!!!!!
kep nog nixxxxxxxxx
stomme TPG..
Geld wordt gestort (eindelijkOp woensdag 12 juni 2002 13:06 schreef [NUT] het volgende:
[..]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
En ook mail ik je dan wel me adres gegevens
Verwijderd
mocht het pakket beschadigt zijn, dan moet je zorgen dat TPG alle kosten vergoed (m.a.w. een compleet nieuwe bestelling plaatsen bij CrystalFontz en ALLE kosten door TPG laten betaleN)Op donderdag 13 juni 2002 23:49 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Het pakket was hier in de buurt blijven steken op het SCB (zeg maar het grote sorteer centrum) ... - blijkbaar van de rol container afgeflikkert...ik laat het LCD nog even terug komen, want de verpakking was ook beschadigt...
ik hoop dat er nix mis is met het LCD...
Dat weet ik... en gelukkig is het niet nodig... zo lang als ze er over deden om het bij karreman te krijgen, zo snel was het weer terugOp vrijdag 14 juni 2002 19:31 schreef Vision het volgende:
[..]
mocht het pakket beschadigt zijn, dan moet je zorgen dat TPG alle kosten vergoed (m.a.w. een compleet nieuwe bestelling plaatsen bij CrystalFontz en ALLE kosten door TPG laten betaleN)
Dus... Karreman, je mag weer adem halen hoor
Het is nu 2 weken geleden dat ik mn geld heb overgemaakt en mn adresgegevens heb je ook, dus eerlijk gezegd mag ik denk ik wel verwachten dat je as. week mn lcd toestuurt.
Ik ga heel snel op vakantie en ik zie geen langere reden tot uitstel van sturen, ondanks mn begrip voor je afwijkende tijdstip van werkzaamheden.
Ik neem aan je je kunt voorstellen dat we er nu allemaal een punt achter willen zetten (maar das een aanname
Hoe mooier kan je nog zeggen, simpel of ie op wil schieten (NO FLAME)Op vrijdag 14 juni 2002 22:31 schreef The_Cook het volgende:
NUT, Ik vind het heel vervelend wat er allemaal gebeurt met het pakje van Karremans.
Het is nu 2 weken geleden dat ik mn geld heb overgemaakt en mn adresgegevens heb je ook, dus eerlijk gezegd mag ik denk ik wel verwachten dat je as. week mn lcd toestuurt.
Ik ga heel snel op vakantie en ik zie geen langere reden tot uitstel van sturen, ondanks mn begrip voor je afwijkende tijdstip van werkzaamheden.
Ik neem aan je je kunt voorstellen dat we er nu allemaal een punt achter willen zetten (maar das een aanname), vooral nadat ik van de week een werkende LCD van iemand zag die er verder niet aan de actie heeft meegedaan.
Verder, Nut, ik wacht met spanning bij de voordeur. Elke postbode die langs kon tackle ik (erm.. doe maar nie, kan ik die LCD beschadigen). iig Thx voor de moeite.
Verwijderd
je kan weer uit je raam klauteren, je hoeft niet meer te springenOp vrijdag 14 juni 2002 22:31 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Dat weet ik... en gelukkig is het niet nodig... zo lang als ze er over deden om het bij karreman te krijgen, zo snel was het weer terugdoosje was gescheurt (bijna helemaal open!), maar ik had het LCD goed verpakt, en ik kan daar aan geen beschadiging aan ontdekken!
Dus... Karreman, je mag weer adem halen hoorhij komt er zo snel mogenlijk weer aan!
Het voordeel van ophalenOp vrijdag 14 juni 2002 22:31 schreef The_Cook het volgende:
Ik neem aan je je kunt voorstellen dat we er nu allemaal een punt achter willen zetten (maar das een aanname), vooral nadat ik van de week een werkende LCD van iemand zag die er verder niet aan de actie heeft meegedaan.
Maargoed... Vandaag ga ik de LCD's verpakken waar ik een bijbehorend adres van heb en morgen gaan die op de post
Duz...
Vision je geld is binnen en je LCD gaat morgen dus ook mee
De mensen waar ik het LCD van ga versturen krijgen van mij een email na dat het verstuurd is!
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
is inderdaad handig misschien. Ik heb ook al 2 mails de deur uit gedaan en nog nix terug gekregenOp zondag 16 juni 2002 16:48 schreef scorpionv het volgende:
Ik heb weer maar een mail met adres verstuurd, een tijd geleden ook al, maar niets teruggehoordKun je niet even een lijst posten van mensen die betaald hebben en binnenkort een LCD kunnen verwachten?
geld is ook al een tijd geleden overgemaakt
-edit-
ben weer erg snel met posten
hij zal morgen dus op de bus gaan
thx [NUT]
-edit2-
ik begreep dat je nogal druk hebt met werk, hoelaat verstuur je ze? voor 16.00 verstuurd is de dag erna nog in huis, of is dat alleen met pakketpost van TNT/UPS/Fed Ex ?
Gewoon PTT, maar ik denk dat het zowiso na 1600uur word... en alles wat na 13:00 word binnen gebracht op het postkantoor hier is er ook een dag extra... rand gebied ofsowOp zondag 16 juni 2002 21:50 schreef Vision het volgende:
ik begreep dat je nogal druk hebt met werk, hoelaat verstuur je ze? voor 16.00 verstuurd is de dag erna nog in huis, of is dat alleen met pakketpost van TNT/UPS/Fed Ex ?
Verwijderd
dacht ik al omdat je zei dat je (veel) werkteOp maandag 17 juni 2002 00:17 schreef [NUT] het volgende:
Gewoon PTT, maar ik denk dat het zowiso na 1600uur word... en alles wat na 13:00 word binnen gebracht op het postkantoor hier is er ook een dag extra... rand gebied ofsow
maakt niets uit. Maar dan weet ik dat 't waarschijnlijk donderdag/vrijdag komt
thx a lot (en ik ga je nog veeeeel lastig vallen op ICQ over het aansluiten)
even voor de mensen die smachtend op het emailtje zaten te wachten...
Karreman (ho, pilletje!
Rickets
Jackaxz (heb de power gesoldeerd/getest voor je)
Da_freak
Pureoptical
ScorpionV
the_cook
Vision
Djsoes
Lucky_me
Herman
Opgehaald zijn de LCD's van:
Jforce2k
Cyberia
DarkRider (het geld word deze week terug gestort)
Spyro_the_Dragon
TuRk
Geniuz (teveel bestelde LCD)
Ralph
LCD's die ik nog heb liggen zijn van:
Four (ik was 'em vergeten
Niels (ik was 'em vergeten
Jiver (nog geen geld / moet ik nog email van krijgen)
Lada (nog geen geld / moet ik nog email van krijgen)
GutteGutteGut (email me even over een datum waarop je bij me langs kan komen!)
Michael de Roeck (de 2e belg toch
Dit is het even uit me hoofd, ik verbeter het lijstje vanavond als er fouten in staan...
Is verbeterd naar mijn beste weten...
[sub](klote pc... * [NUT] ]kicks himself too "had je maar een backup moeten maken!")[/sub]
[edit] Gutteguttegut vergeten - ik d8 al "heb ik er nou NOG een teveel besteld :?" maar nee dus
Verwijderd
Yups, adres... enneh, met welke naam is het over gemaakt?Op dinsdag 18 juni 2002 15:58 schreef Jiver het volgende:
hmmm oke dit vind ik erg vaag. want mijn geld is al op 10-06 overgemaakt. en uhm wat voor mail moet je nog krijgen dan? adres ofzo? sorry heb een tijdje deze topic niet bijgehouden.![]()
![]()
[edit] en welk bedrag
Verwijderd
nog wel ff wachten op de verbeterde support op smartie..;)
pics komen eraan.. moet nog ff kabeltje van mn digicam zoeken ;-)
Verwijderd
Vergouwen, 33,30 €Op dinsdag 18 juni 2002 16:38 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Yups, adres... enneh, met welke naam is het over gemaakt?
[edit] en welk bedrag